*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 298703 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #490 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 12:27:03 πμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα,

στο σημερινό μας μάθημα ένας μαθητής μου, μου παρουσίασε πηγή παλιών Πανελληνίων που είχαμε δουλέψει πριν 1-2 εβδομάδες ως προβληματική. Η καθηγήτρια στο σχολείο όπου είναι και διορθώτρια τους είπε ότι δεν χρειάζεται να κάνουν παραγράφους στο νέο κείμενο που φτιάχνουν, ότι κάθε φορά που αναφέρονται στην πηγή πρέπει να ανφέρουν οπωσδήποτε "Σύμφωνα με την πηγή.." και ότι να ξεχάσουν ότι ακούνε στα φροντιστήρια και στα ιδιαίτερα περί ενιαίου κειμένου με συνοχή, ότι αυτό δεν είναι το ζητούμενο  :o :o ??? ??? Αν δεν είναι αυτό το ζητούμενο, τότε τί είναι;  ::)
Προβληματίστηκα να πω την αλήθεια. Εσείς πώς το διδάσκετε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:37:59 »

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #491 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 01:34:16 μμ »
monogramma, κατ' εμέ ένας μαθητής πρέπει να φτιάξει ένα καλοδομημένο και σωστά συντεθειμένο ιστορικό κείμενο έχοντας ό,τι αυτό προϋποθέτει. Ο χωρισμός της απάντησης σε παραγράφους είναι μια απαραίτητη προϋπόθεση. Όσον αφορά τις μεταβατικές φράσεις, εγώ προτρέπω τους μαθητές να τις χρησιμοποιούνε για να είναι σαφές στο βαθμολογητή από που αντλεί κάθε φορά ο μαθητής το περιεχόμενό του. Βέβαια η κατάχρηση των μεταβατικών φράσεων είναι συχνό φαινόμενο και σίγουρα μειώνει την ευελιξία του κειμένου. Το μόνο σίγουρο είναι ότι, δυστυχώς, δεν υπάρχει ένα ενιαίο πλαίσιο διόρθωσης (στο μέτρο που θα έπρεπε) και κατ'  επέκταση μερικές φορές οι διορθωτές λειτουργούν κατά το δοκούν. Οπότε πρέπει να βρεις τρόπους να ικανοποιείς όλους τους τύπους των διορθωτών.

Όσον αφορά τον "ανταγωνισμό" που παρατηρείται αρκετές φορές μεταξύ των εκπαιδευτικών της δημόσιας εκπαίδευσης με αυτούς της ιδιωτικής, φαντάζομαι ότι πάντα θα υπάρχουν εκπαιδευτικοί και στα δύο "στρατόπεδα" που θα βλέπουν τους "άλλους" με μισό μάτι. Αυτό που πρέπει όλοι να καταλάβουμε είναι ότι η επιτυχία ενός μαθητή οφείλεται στην καθοδήγηση όλων των καθηγητών που έχει, ανεξαρτήτως στρατοπέδου. Όπως και να 'χει ο χαρακτηρισμός "να ξεχάσουν ότι ακούνε στα φροντιστήρια" είναι μειωτικός και απαράδεκτος όταν μιλάς για συναδέλφους. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είμαστε παιδαγωγοί και να αρχίσουμε να λειτουργούμε ως τέτοιοι.
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #492 στις: Οκτώβριος 08, 2014, 08:59:06 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ για την απαντηση και τις συμβουλές. Να είσαι καλά!
Όσο για τα "δύο στρατόπεδα" τί να πω..πιστεύω πως όλοι για το ίδιο προσπαθούμε..δεν υπάρχει λόγος ανταγωνισμού, ούτε διαχωρισμου.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #493 στις: Νοέμβριος 05, 2014, 01:36:45 πμ »
Γεια σας συνάδελφοι!Στις πηγες, οτάν κάποιος απαντα με παραθεση,στο σχολιασμό της πηγής πρεπει να υπάρχει παραγραφοποιηση η μπορεί να γραφεί η απάντηση και σε μια παραγραφο πιστεύετε;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:37:59 »

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #494 στις: Νοέμβριος 25, 2014, 12:49:16 μμ »
Έχω μια μαθήτρια που είναι άριστη. Πολύ καλή στην αποστήθιση και στην απομνημόνευση. Είχαμε ξεκινήσει από το καλοκαίρι και πριν λίγες μέρες τελειώσαμε την ύλη στην Ιστορία Κατεύθυνσης. Είναι πραγματικά πολύ καλή, λέει το βιβλίο απέξω και το θετικό είναι ότι διαθέτει κριτική ικανότητα, δεν είναι παπαγάλος. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι το εξής. Μερικές φορές κολλάει στις πηγές, θυμάται τις πληροφορίες επ'ακριβώς, αλλά δυσκολεύεται στο ποια ακριβώς κομμάτια πρέπει να γράψει. Τι θα μου προτείνατε να κάνω για να τη βοηθήσω;

Αποσυνδεδεμένος undertow

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #495 στις: Νοέμβριος 26, 2014, 11:39:14 πμ »
Καλημέρα!Εφόσον ήδη τελειώσατε την ύλη και από εδώ και πέρα θα δουλεύετε μόνο με επαναλήψεις, θα πρότεινα να κάνετε όσες περισσότερες πηγές μπορείτε. Θεωρώ ότι ειδικά η πηγή είναι θέμα εξάσκησης. Όσο περισσότερο εξασκηθεί τόσο καλύτερα θα μάθει να τη δουλεύει και πιστεύω ότι σταδιακά θα καταλάβει και η ίδια τι πρέπει να συνδυάσει με τι. Παράλληλα, εννοείται ότι όταν της επιστρέφεις διορθωμένη πηγή θα της εξηγήσεις αναλυτικά τα λάθη της.
Επίσης, με ποια μέθοδο δουλεύετε τις πηγές; Αν τις δουλεύετε με σύνθεση θεωρώ ότι είναι πιο εύκολο να ξεχωρίσει ποια κομμάτια πρέπει να βάλει γιατί την κατευθύνει και η ίδια η πηγή, εφόσον θα προσπαθήσει να συνδυάσει τις πληροφορίες της πηγής με τις ιστορικές γνώσεις. Τέλος, εγώ τους έβαζα να γράψουν δίπλα από τη πηγή τις ιστορικές γνωσεις (με συντομία) ή να κάνουν ένα σχεδιάγραμμα έτσι ώστε να οργανώσουν το κείμενο που θα εκπονήσουν.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #496 στις: Νοέμβριος 26, 2014, 12:11:46 μμ »
Δουλεύουμε και με παράθεση, αλλά και συνδυαστικά πηγή-βιβλίο όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Προς το παρόν εφαρμόζω αυτό που μου είπες και εσύ. Ο χρόνος θα δείξει.

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #497 στις: Νοέμβριος 29, 2014, 01:01:35 μμ »
Καλημερα!Σε πηγή που εχει 2-3 υποερωτήματα και κάποιος απαντά με παράθεση,θα πρέπει στην αρχή να γραφουν τα στοιχεία απο το βιβλίο σε όλα τα υποερωτηματα συνεχόμενα και μετα σε αλλη παραγραφο να γραφουν τα στοιχεια της πηγής ή ξεχωριστά στο κάθε υποερώτημα να γίνεται αυτή η δουλειά,δηλ πρωτα για το πρώτο υποερώτημα αρχικά τα του βιβλίου και μετα τα της πηγής,μετά για το δεύτερο υποερώτημα αρχικά τα του βιβλίου και μετα τα της πηγης κ.ο.κ.;Εμένα πιο λογικό μου φαίνεται το δεύτερο,θα ήθελα όμως και τη γνώμη σας!

Αποσυνδεδεμένος pierre

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #498 στις: Δεκέμβριος 15, 2014, 04:38:52 μμ »
Συνάδελφοι έχετε ακούσει κάτι για την ύλη της Ιστορίας Γ Λυκείου του Νέου Λυκείου; Θα παραμείνει το βιβλίο ή θα αλλάξει;
"εύφρων πόνον ευ τελέσασιν" Αισχύλου Αγαμέμνων (στιχ. 806)

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #499 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 01:49:05 μμ »
Με μια μαθήτριά μου έχουμε τελειώσει την ύλη της ιστορίας από τέλη Νοέμβρη και έχουμε ξεκινήσει τις επαναλήψεις. Τα έχει διαβάσει πολλές φορές τα κεφάλαια. Ουσιαστικά την πρώτη φορά που τα δίδαξα, μια δεύτερη φορά για τα διαγωνίσματα που τις έβαζα και τώρα είναι η τρίτη φορά από την αρχή. Ωστόσο, μου είπε σήμερα ότι ενώ όλο αυτό το διάστημα την διάβαζε ευχάριστα της έχει βγει μια αποστροφή προς το μάθημα και δυσκολεύεται πολυ να το διαβάσει. Μόλις αρχίζει το διάβασμα θέλει να το σταματήσει. Είναι πάρα πολύ καλή μαθήτρια με υψηλούς στόχους που είναι μέσα στις δυνατότητές της. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω για να αντιμετωπίσω την κατάσταση;

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #500 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 01:51:24 μμ »
Με μια μαθήτριά μου έχουμε τελειώσει την ύλη της ιστορίας από τέλη Νοέμβρη και έχουμε ξεκινήσει τις επαναλήψεις. Τα έχει διαβάσει πολλές φορές τα κεφάλαια. Ουσιαστικά την πρώτη φορά που τα δίδαξα, μια δεύτερη φορά για τα διαγωνίσματα που τις έβαζα και τώρα είναι η τρίτη φορά από την αρχή. Ωστόσο, μου είπε σήμερα ότι ενώ όλο αυτό το διάστημα την διάβαζε ευχάριστα της έχει βγει μια αποστροφή προς το μάθημα και δυσκολεύεται πολυ να το διαβάσει. Μόλις αρχίζει το διάβασμα θέλει να το σταματήσει. Είναι πάρα πολύ καλή μαθήτρια με υψηλούς στόχους που είναι μέσα στις δυνατότητές της. Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω για να αντιμετωπίσω την κατάσταση;
Πηγες και αναπαυλα.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #501 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 02:28:37 μμ »
Ανάπαυλα για πόσο διάστημα; Το φοβάμαι μήπως η αποχή για μεγάλο διάστημα της κάνει κακό

Ρεγγίνα Φιλίππου

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #502 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 02:36:48 μμ »
Ανάπαυλα για πόσο διάστημα; Το φοβάμαι μήπως η αποχή για μεγάλο διάστημα της κάνει κακό
Ξεκινα πηγες και χαλαρα δειτε μαζι την υλη. Αναπαυλα ειναι και αυτο. Και βρες ερωτησεις ή κριτηρια εξυπνα κ δουλεψτε τα μαζι.

Αποσυνδεδεμένος casperini

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #503 στις: Δεκέμβριος 29, 2014, 02:45:38 μμ »
Γνώμη μου είναι και 2 και 3 εβδομάδες.
Άμα κουράστηκε σε τέτοιο βαθμό από τέλη Δεκεμβρίου, το Πάσχα που θα πρέπει να κάνει την γερή επανάληψη την κόβω να πετάει το βιβλίο στη φωτιά.
Καλύτερα να ξεκουράσει το μυαλό της, πιστεύω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 508
Σύνολο: 516

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.