*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 297511 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #546 στις: Νοέμβριος 25, 2015, 12:26:57 πμ »
Καλησπερα. Οι οδηγίες αξιολόγησης που δημοσιεύτηκαν αναφέρουν δύο ομάδες θεμάτων,με την πρώτη να περιλαμβάνει δύο θεματα και τη δεύτερη τουλάχιστον δύο. Αλλάζει λοιπόν ή εξεταση της ιστορίας όπως τη γνωρίζαμε μέχρι περυσι,σωστά το καταλαβαίνω;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:20:49 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #547 στις: Νοέμβριος 25, 2015, 08:27:07 πμ »
Δεν είδα κάτι τέτοιο.Δυο ομάδες θεμάτων υπήρχαν πάντα.Αρχικά οι ερωτήσεις που σχετίζονται με το βιβλίο και το β μέρος οι πηγές.Τι εννοείς;

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #548 στις: Δεκέμβριος 01, 2015, 02:20:23 πμ »
Καλησπέρα!Ήθελα να κάνω την εξής ερώτηση:όταν τα ερωτήματα της πηγής δεν σχετίζονται άμεσα μεταξύ τους, μπορούν να απαντηθούν ξεχωριστά ή να γίνει μια εισαγωγή του τύπου "όσον αφορά το δεύτερο ερώτημα" ή πρέπει να ενταχθούν οπωσδήποτε σε ενιαίο κείμενο;

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #549 στις: Δεκέμβριος 01, 2015, 09:21:58 πμ »
Αν δεν σχετίζονται καλύτερα να απαντηθούν χωριστά ευδιάκριτα. :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:20:49 »

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #550 στις: Δεκέμβριος 01, 2015, 11:56:35 μμ »
Δεν είδα κάτι τέτοιο.Δυο ομάδες θεμάτων υπήρχαν πάντα.Αρχικά οι ερωτήσεις που σχετίζονται με το βιβλίο και το β μέρος οι πηγές.Τι εννοείς;

Πολύ σωστά,υπήρχαν δύο ομάδες. Συνήθως στη πρώτη υπήρχαν ορισμοί,σωστό - λάθος και 2 ερωτήσεις. Στη δεύτερη 2 ερωτησεις που αφορούσαν ανάλυση πηγών.
Εφόσον πλέον αναφέρεται ότι ή δεύτερη ομάδα θεμάτων περιλαμβάνει τουλάχιστον δυο θέματα,υπάρχει περιπτωση να μπουν 3 ερωτησεις που θα ζητούν ανάλυση πηγών;

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #551 στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 07:00:12 πμ »
Πολύ σωστά,υπήρχαν δύο ομάδες. Συνήθως στη πρώτη υπήρχαν ορισμοί,σωστό - λάθος και 2 ερωτήσεις. Στη δεύτερη 2 ερωτησεις που αφορούσαν ανάλυση πηγών.
Εφόσον πλέον αναφέρεται ότι ή δεύτερη ομάδα θεμάτων περιλαμβάνει τουλάχιστον δυο θέματα,υπάρχει περιπτωση να μπουν 3 ερωτησεις που θα ζητούν ανάλυση πηγών;

Στοιχηματίζω πως όχι, γιατί το τετράδιο έχει χώρο για βαθμολόγηση μόνο 4 θεμάτων.  :P  Μπορεί να μπουν θέματα χωρισμένα (τύπου Δ1, Δ2 κλπ), αλλά Ε κουτάκι για βαθμό, το τετράδιο δεν έχει. Οπότε φαντάζομαι για πρακτικούς λόγους, η τυπική δομή των θεμάτων θα παραμείνει ως έχει.

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #552 στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 08:44:25 μμ »
Γεια σε όλους. Απευθύνω την ερώτησή  μου σε όσους διδάσκουν σε σχολεία; Που βρίσκεστε στην ύλη;Εγώ είμαι στην παρακμή των ξενικών κομμάτων.
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #553 στις: Δεκέμβριος 02, 2015, 09:38:15 μμ »
Γεια σε όλους. Απευθύνω την ερώτησή  μου σε όσους διδάσκουν σε σχολεία; Που βρίσκεστε στην ύλη;Εγώ είμαι στην παρακμή των ξενικών κομμάτων.


Στο Σύνταγμα του 1844 είμαι εγώ. Για λίγο με περνάς :P

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #554 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 09:27:02 πμ »
Συνάδελφοι καλημέρα. Κάνω μάθημα σε μια κοπέλα η οποία την ιστορία δεν τη λέει με τίποτα. Η παπαγαλία έχει αποτύχει παταγωδώς, και εφόσον δεν μπορεί της εχω πει να τα λεει με δικα της λογια. Σαν περίληψη. Αλλά και πάλι τίποτα. Τι θα μπορούσα να κάνω; Λέτε να δώσω σχεδιαγράμματα;

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #555 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 11:47:44 πμ »
Καταρχάς, σύμφωνα με τις οδηγίες του δικού μου βαθμολογικού, εάν η απάντηση είναι πλήρης και επαρκώς δομημένη, δεν αφαιρούνται μονάδες. Οπότε το "δικά της λόγια" δεν είναι καθόλου πρόβλημα.

Ως προς το πρόβλημα τώρα. Εγώ θα έδινα αρχικά ασκήσεις με πολύ μικρή απάντηση. Τύπου: Πού οφείλονται οι διαφορές του αγροτικού προβλήματος στην Ελλάδα; Ισχύει το ίδιο και για το εργατικό κίνημα; Τι συναντάμε στο τέλος του 19ου αιώνα; Σε φύλλο εργασίας, με κενά για να τα συμπληρώνει η ίδια. Και μετά προφορικά τις ερωτήσεις ξανά και ξανά, μέχρι να βεβαιωθείς ότι τουλάχιστον κάτι έμαθε από τις πληροφορίες. Και σιγά σιγά μετά, συγκρότηση όλο και μεγαλύτερων απαντήσεων. Επίσης, εγώ σχεδιαγράμματα δίνω ούτως ή άλλως, αλλά δεν βοηθάνε όλα τα παιδιά. Διαφορετικά μυαλά μαθαίνουν με διαφορετικό τρόπο. Καλή συνέχεια και καλό κουράγιο.


Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #556 στις: Δεκέμβριος 12, 2015, 04:38:43 μμ »
Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες

Αποσυνδεδεμένος elli2702

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #557 στις: Δεκέμβριος 14, 2015, 11:54:15 μμ »
Καλησπέρα!μπορει καποιος να μου απαντησει ποια ειναι σωστα και ποια λαθος?
-Οι προσπάθειες για υλοποίηση του εθνικού οράματος δυσχέραιναν την οικονομική ανάπτυξη της χώρας, γιατί οι οικονομικοί πόροι της Ελλάδας δεν επαρκούσαν για την επίτευξη και των δύο στόχων ταυτόχρονα.
-Στα χρόνια της Γαλλικής Επανάστασης και των Ναπολεόντειων πολέμων οι ΄Έλληνες ναυτικοί πλούτιζαν διασπώντας τον ηπειρωτικό αποκλεισμό των γαλλικών λιμανιών και εκμεταλλευόμενοι την απουσία των Γάλλων ναυτικών από την Ανατολική Μεσόγειο.
-Η πυκνότητα του πληθυσμού της Ελλάδας κατά το 19ο και στις αρχές του 20ου αιώνα ήταν κατά πολύ μικρότερη των ευρωπαϊκών χωρών, πράγμα που μαρτυρεί την οικονομική καχεξία της χώρας.
ευχαριστω!!

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #558 στις: Δεκέμβριος 23, 2015, 01:04:16 πμ »
Λάθος.
Σωστό.
Σωστό.
Ελπίζω να μην έκανα κάποιο λάθος. :)
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2015, 01:10:38 πμ από anemona »

Αποσυνδεδεμένος maria3/4

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 81
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #559 στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 11:37:59 πμ »
Συνάδελφοι, καλή χρονιά σας εύχομαι! Και τώρα η απορία μου: Σχετικά με την εισαγωγή στις ερωτήσεις της Β ομάδας, ποια είναι η γνώμη σας? Προσωπικά, προτρέπω τους μαθητές για μια μικρή, γενική εισαγωγή με δικά τους λόγια πριν περάσουν στην κυρίως απάντηση, βλέπω όμως, ότι κάποιοι παρασύρονται και γράφουν πολλά και μαλιστα ολόκληρα αποσπάσματα απο το βιβλίο...Φοβάμαι πως έτσι μπερδεύονται και χανουν πολύτιμο χρόνο. Σκέφτομαι να τους πω να παρακάμπτουν την εισαγωγή και να περνανε άμεσα στην απάντηση...Τι συστήνετε εσείς??

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158518
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 331
Σύνολο: 345

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.