*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 297540 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #686 στις: Μάιος 25, 2016, 03:07:29 μμ »
Υποθέτω πως έγκειται στην κρίση του βαθμολογητή, πιθανότατα έπειτα από συνεννόηση με τους διορθωτές του εκάστοτε βαθμολογικού κέντρου. Ισως κάποιος διορθωτής μπορεί να δώσει τέτοιου είδους πληροφορίες.

Ο συντονιστής κάθε μαθήματος καταρτίζει ένα πίνακα -σε συνεννόηση με τους βαθμολογητές- με την ακριβή μοριοδότηση κάθε μέρους της απάντησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει αυτονομία στους βαθμολογητές, 1-2 μόρια διαφορά δικαιολογούνται και είναι και θέμα προσωπικής άποψης. Για το συγκεκριμένο, θεωρώ ότι θα κοπεί μισό με 1 μόριο -δεδομένης της έκτασης της απάντησης και των στοιχείων που λείπουν.

Με πόσο τιμωρείται η μη αναφορά στα ονόματα των Αντιβενιζελικών κομμάτων;
Δεν πρόκειται για τιμωρία. Απλώς η απάντηση δεν είναι πλήρης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:39:35 »

Αποσυνδεδεμένος Aequitas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • ἐν δὲ δικαιοσύνῃ συλλήβδην πᾶσ' ἀρετὴ ἔνι
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #687 στις: Μάιος 25, 2016, 03:53:24 μμ »
Ο συντονιστής κάθε μαθήματος καταρτίζει ένα πίνακα -σε συνεννόηση με τους βαθμολογητές- με την ακριβή μοριοδότηση κάθε μέρους της απάντησης. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει αυτονομία στους βαθμολογητές, 1-2 μόρια διαφορά δικαιολογούνται και είναι και θέμα προσωπικής άποψης. Για το συγκεκριμένο, θεωρώ ότι θα κοπεί μισό με 1 μόριο -δεδομένης της έκτασης της απάντησης και των στοιχείων που λείπουν.
Δεν πρόκειται για τιμωρία. Απλώς η απάντηση δεν είναι πλήρης.

Ελπίζω να είναι μονο 0,5-1/100 , επειδή το υπόλοιπο γραπτό μου είναι τέλειο από κάθε άποψη (και στις πηγές έκανα εξαιρετική δουλειά- με μέθοδο σύνθεσης παρακαλώ- χωρίς να παραλείψω τίποτε ). Πάντως , ακόμη δε μπορώ να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί η αναφορά των άλλων δυο αντιβενιζελικών κομμάτων σε έναν ορισμό του κόμματος του Γ.Θεοτόκη. Και μιλάει ένας μαθητής που ανέφερε και το κομμάτι του Δικομματισμού στο Γ ζήτημα - που νομίζω ειναι υποχρεωτικό αλλά οι κύριοι της Κ.Ε.Ε. το θεωρούν προαιρετικό- και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής και όχι μονάχα το ελλιπές κομμάτι που δίνεται ως ενδεικτική απάντηση από την Κ.Ε.Ε...
πᾶσαν μὲν θάλασσαν καὶ γῆν ἐσβατὸν τῇ ἡμετέρᾳ τόλμῃ καταναγκάσαντες γενέσθαι, πανταχοῦ δὲ μνημεῖα κακῶν τε κἀγαθῶν ἀίδια ξυγκατοικίσαντες.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #688 στις: Μάιος 25, 2016, 04:55:23 μμ »
Ελπίζω να είναι μονο 0,5-1/100 , επειδή το υπόλοιπο γραπτό μου είναι τέλειο από κάθε άποψη (και στις πηγές έκανα εξαιρετική δουλειά- με μέθοδο σύνθεσης παρακαλώ- χωρίς να παραλείψω τίποτε ). Πάντως , ακόμη δε μπορώ να καταλάβω σε τι εξυπηρετεί η αναφορά των άλλων δυο αντιβενιζελικών κομμάτων σε έναν ορισμό του κόμματος του Γ.Θεοτόκη. Και μιλάει ένας μαθητής που ανέφερε και το κομμάτι του Δικομματισμού στο Γ ζήτημα - που νομίζω ειναι υποχρεωτικό αλλά οι κύριοι της Κ.Ε.Ε. το θεωρούν προαιρετικό- και όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τη Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής και όχι μονάχα το ελλιπές κομμάτι που δίνεται ως ενδεικτική απάντηση από την Κ.Ε.Ε...

Είναι πολύ απλή η απάντηση και νομίζω ότι την γνωρίζεις ήδη, δεδομένου ότι το επίπεδό σου είναι πολύ υψηλό. Θα σου θυμίσω απλώς την έννοια του ορισμού, την οποία είμαι σίγουρη ότι τη γνωρίζεις από το μάθημα της γλώσσας. Θεωρείς πλήρη έναν ορισμό, ο οποίος ξεκινάει ως εξής: "Το κόμμα του Γ.Θεοτόκη ήταν πιο μετριοπαθές από τα άλλα δύο....".; Ποια άλλα δύο; Χρειάζεται απαραίτητα η αναφορά των άλλων δύο αντιβενιζελικών κομμάτων, όπως επίσης και η λέξη αντιβενιζελικά. Αλλιώς ο ορισμός είναι ελλιπής. 

Αποσυνδεδεμένος Aequitas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • ἐν δὲ δικαιοσύνῃ συλλήβδην πᾶσ' ἀρετὴ ἔνι
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #689 στις: Μάιος 25, 2016, 05:08:34 μμ »
Είναι πολύ απλή η απάντηση και νομίζω ότι την γνωρίζεις ήδη, δεδομένου ότι το επίπεδό σου είναι πολύ υψηλό. Θα σου θυμίσω απλώς την έννοια του ορισμού, την οποία είμαι σίγουρη ότι τη γνωρίζεις από το μάθημα της γλώσσας. Θεωρείς πλήρη έναν ορισμό, ο οποίος ξεκινάει ως εξής: "Το κόμμα του Γ.Θεοτόκη ήταν πιο μετριοπαθές από τα άλλα δύο....".; Ποια άλλα δύο; Χρειάζεται απαραίτητα η αναφορά των άλλων δύο αντιβενιζελικών κομμάτων, όπως επίσης και η λέξη αντιβενιζελικά. Αλλιώς ο ορισμός είναι ελλιπής.

Δε ξεκίνησα την απάντηση μου όπως αρχίζει η ιστορική αφήγηση του βιβλίου. Ανιθέτως, ξεκίνησα ως εξής:" κόμμα του Γ.Θεοτοκη: ήταν το πιο μετριοπαθές απο τα αντιβενιζελικά κόμματα. Ζητούσε [...]". Επιπλέον , Αντιβενιζελικά δεν είναι μονάχα τα κόμματα του Δ.Ράλλη και το Εθνικό Κόμμα του Κ.Μαυρομιχάλη αλλά " τα κόμματα της αντιπολίτευσης".Συνεπώς , ακόμη και το Λαϊκό Κόμμα θα μπορούσε να συμπεριλάβει κανείς λαμβάνοντας υπόψη του την ως άνωθι διατύπωση , παρά το γεγονός οτι οι εκλεχθεντες βουλευτές του Κόμματος στις εκλογές του Νοεμβρίου του 1910 παρείχαν κριτική υποστήριξη στους Φιλελευθέρους. Αλλά αν έτσι έχουν οι οδηγίες, ας έχουν...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 25, 2016, 05:10:13 μμ από pantelis9898 »
πᾶσαν μὲν θάλασσαν καὶ γῆν ἐσβατὸν τῇ ἡμετέρᾳ τόλμῃ καταναγκάσαντες γενέσθαι, πανταχοῦ δὲ μνημεῖα κακῶν τε κἀγαθῶν ἀίδια ξυγκατοικίσαντες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:39:35 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #690 στις: Μάιος 25, 2016, 05:21:53 μμ »
Δε ξεκίνησα την απάντηση μου όπως αρχίζει η ιστορική αφήγηση του βιβλίου. Ανιθέτως, ξεκίνησα ως εξής:" κόμμα του Γ.Θεοτοκη: ήταν το πιο μετριοπαθές απο τα αντιβενιζελικά κόμματα. Ζητούσε [...]". Επιπλέον , Αντιβενιζελικά δεν είναι μονάχα τα κόμματα του Δ.Ράλλη και το Εθνικό Κόμμα του Κ.Μαυρομιχάλη αλλά " τα κόμματα της αντιπολίτευσης".Συνεπώς , ακόμη και το Λαϊκό Κόμμα θα μπορούσε να συμπεριλάβει κανείς λαμβάνοντας υπόψη του την ως άνωθι διατύπωση , παρά το γεγονός οτι οι εκλεχθεντες βουλευτές του Κόμματος στις εκλογές του Νοεμβρίου του 1910 παρείχαν κριτική υποστήριξη στους Φιλελευθέρους. Αλλά αν έτσι έχουν οι οδηγίες, ας έχουν...

Καταλαβαίνω τις ενστάσεις σου. Να είσαι λίγο πιο προσεκτικός όμως, γιατί το Λαϊκό Κόμμα του Παπαναστασίου δεν έχει συντηρητικό προσανατολισμό, ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των αντιβενιζελικών κομμάτων. Για το λόγο γίνεται η διάκριση ανάμεσα στα αντιβενιζελικά και τα αριστερά κόμματα. Και μην αγχώνεσαι τόσο πολύ. Ένα μόριο δε θα σου στερήσει τίποτα, γιατί είμαι σίγουρη ότι όλα σου τα γραπτά θα είναι εξαιρετικά.  :D

Αποσυνδεδεμένος anthi_

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #691 στις: Μάιος 26, 2016, 11:34:56 πμ »
Ένα γενικότερο σχόλιο ως προς τους ορισμούς είναι ότι η επιμονή των μαθητών στην άριστη απόδοση του σχολικού βιβλίου τους ωθεί πολλές φορές σε τέτοιου είδους λάθη. Και όχι μόνο λάθη, αλλά και επέκταση του ορισμού σε δευτερεύοντα στοιχεία ή απουσία χρονικής τοποθέτησης (με τη δικαιολογία ότι εδώ ξεκινάει ο ορισμός ή την ημερομηνία τη λεει σε άλλο σημείο).
Όσον αφορά τη συγκεκριμένη περίπτωση, θεωρώ ότι, αν βέβαια αφαιρεθεί αυτό το μισό ή ένα μόριο σ'ένα άριστο γραπτό, δεν θα κοστίσει τίποτα.
Και τέλος, αναφορικά με το θέμα Γ1 και την προαιρετική και όχι υποχρεωτική παράγραφο του δικομματισμου, ακόμα ψάχνω τις συνέπειες στις φράσεις '' θα στερουσε, θα ωθουσε, θα είχε ως αποτέλεσμα'' (θα +παρατατικος). Μάλιστα, σύμφωνα με την εκφωνηση, το κοινοβουλευτικο σύστημα αναφέρεται αυτούσιο στην τελευταία πρόταση της παραγράφου για τον δικομματισμο. Μαθητές που το μυαλό τους πάει ένα βήμα παραπέρα και απαντούν με γνώμονα  τη λογική τους (!), δεν αξιολογουνται θετικά (σύμφωνα την ΚΕΕ)  αλλά μη αρνητικά (!).

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #692 στις: Μάιος 27, 2016, 11:56:56 μμ »
Μαθήτρια μου στο Γ1 ερώτημα, στο α ζητούμενο έγραψε και την προηγούμενη παράγραφο (" Μέσα σε συνθήκες...ή οι βιαιοπραγίες) γνωρίζει κάποιος αν θα τις αφαιρεθούν μονάδες και πόσες περίπου;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #693 στις: Ιούνιος 23, 2016, 10:19:56 πμ »
Καλημέρα! Από ποιο κεφάλαιο θα ξεκινήσετε τη διδασκαλία τώρα στα θερινά μαθήματα. Πιστεύετε ότι θα αλλάξει η ύλη; Ευχαριστώ!

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #694 στις: Ιούνιος 23, 2016, 10:29:55 πμ »
Μα από το Α κεφάλαιο. Αν αλλάξει;Μ' αυτό το κράτος που έχουμε ουδείς γνωρίζει...χα, χα, μπορεί να καταργήσουν την ιστορία όπως τα κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας. Δεν το πιστεύω αλλά η ύλη μπορεί να τροποποιηθεί στο πλαίσιο ατέρμονων μεταρρυθμίσεων που αναβαθμίζουν τη δήθεν εκπαίδευση.Ξεκίνα με μεθοδολογία πηγών και μετά το Α κεφάλαιο.

Αποσυνδεδεμένος primus inter pares

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #695 στις: Ιούνιος 24, 2016, 07:14:51 μμ »
Καλησπέρα σας. Θα ξεκινήσω για πρώτη φορά μαθήματα ιστορίας γ λυκείου σε λίγες μέρες.. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου δώσετε κάποιες κατευθυντήριες, αν υπάρχει ένα καλό βοήθημα, κατά προτίμηση με πηγές κ αναλυτικές οδηγίες ανάλυσης αυτών, καθώς και αν υπάρχουν κάπου οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Marioscor

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 48
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #696 στις: Ιούλιος 14, 2016, 12:42:58 μμ »
Μα από το Α κεφάλαιο. Αν αλλάξει;Μ' αυτό το κράτος που έχουμε ουδείς γνωρίζει...χα, χα, μπορεί να καταργήσουν την ιστορία όπως τα κείμενα νεοελληνικής λογοτεχνίας. Δεν το πιστεύω αλλά η ύλη μπορεί να τροποποιηθεί στο πλαίσιο ατέρμονων μεταρρυθμίσεων που αναβαθμίζουν τη δήθεν εκπαίδευση.Ξεκίνα με μεθοδολογία πηγών και μετά το Α κεφάλαιο.
πόσο αλήθεια!!ποιος ξέρεις τι άλλες εκπλήξεις μάς περιμένουν? ::)

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #697 στις: Ιούλιος 14, 2016, 01:17:02 μμ »
Καλησπέρα σας. Θα ξεκινήσω για πρώτη φορά μαθήματα ιστορίας γ λυκείου σε λίγες μέρες.. Θα ήθελα αν μπορείτε να μου δώσετε κάποιες κατευθυντήριες, αν υπάρχει ένα καλό βοήθημα, κατά προτίμηση με πηγές κ αναλυτικές οδηγίες ανάλυσης αυτών, καθώς και αν υπάρχουν κάπου οδηγίες διδασκαλίας του μαθήματος Ευχαριστώ πολύ!
Δες Ελληνοεκδοτική και όμιλο συγγραφέων καθηγητών για πηγές. Αν βρω κάτι νέο θα ενημερώσω.Επίσης μεθοδολογία πηγών από Μπαχαράκη. Σου αναφέρω εκδόσεις όχι συγγραφείς.

Αποσυνδεδεμένος paramythenia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #698 στις: Αύγουστος 26, 2016, 12:29:13 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι!

Με δεδομένο ότι η ύλη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη και ότι ενδέχεται να υπάρξουν αλλαγές, από ποιο κεφάλαιο ξεκινησατε την προετοιμασία; Έχω ξεκινήσει κανονικά, λαμβάνοντας υπόψη την περσινή ύλη αλλά πληροφορήθηκα ότι διορισμένος καθηγητής ξεκίνησε από το Γ μέρος του πρώτου κεφαλαιου. Υπάρχει κάποια πληροφορία ότι ενδεχεται να βγουν το Α και το Β που μπήκαν πέρσυ;

Αποσυνδεδεμένος athanasia789

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #699 στις: Σεπτέμβριος 08, 2016, 03:38:02 μμ »
Συνάδελφοι sos!
Μαθήτρια τρίτης λυκείου που τις κάνω αρχαία (γνωστό-άγνωστο), έκθεση, λατινικά μου ζήτησε σήμερα και ιδιαίτερο στην ιστορία. Δεν εχω ξανακάνει και δυσκολεύομαι μπορώ να πω.
Πόσες ώρες την εβδομάδα προτείνετε να κάνουμε για να προλάβουμε σίγουρα να βγάλουμε την ύλη;
Είδα πιο πάνω βοηθήματα που προτείνετε... Πόσες πηγές κάνετε; Κάθε πηγή για ένα κεφάλαιο; Μάθημα και πηγή; Συγνώμη για τις πολλές ερωτήσεις αλλά έχω χαθεί :(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158554
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.