*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 298379 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #714 στις: Μάιος 24, 2017, 02:00:14 μμ »
Επειδή το έψαξα πριν απαντήσω, η απάντηση είναι αυτή που είπα.  Αν θέλουν οι βαθμολογητές ας απαντήσουν, αν έχουμε κάποιον στο πδε βαθμολογητή  θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη του.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:59:54 »

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #715 στις: Μάιος 24, 2017, 02:28:17 μμ »
Επειδή το έψαξα πριν απαντήσω, η απάντηση είναι αυτή που είπα.  Αν θέλουν οι βαθμολογητές ας απαντήσουν, αν έχουμε κάποιον στο πδε βαθμολογητή  θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη του.

Ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #716 στις: Μάιος 24, 2017, 02:40:18 μμ »
Επειδή το έψαξα πριν απαντήσω, η απάντηση είναι αυτή που είπα.  Αν θέλουν οι βαθμολογητές ας απαντήσουν, αν έχουμε κάποιον στο πδε βαθμολογητή  θα ήθελα να ξέρω τη γνώμη του.

Εγώ δεν θα έκοβα, γιατί δεν είναι εντός θέματος η συγκεκριμένη παράγραφος. Από εκεί και πέρα, η επιτροπή εξετάσεων δίνει συγκεκριμένες οδηγίες με το τι συμπεριλαμβάνεται και τι όχι σε μια απάντηση, δεν είμαστε απολύτως ελεύθεροι να βαθμολογήσουμε όπως θέλουμε.

Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί ερώτηση "Τι γνωρίζετε για...", θεωρείται παρωχημένη/λανθασμένη διατύπωση. Η συγκεκριμένη ερώτηση έχει τεθεί ως εξής: Ποιες μορφές πήρε και ποιες συνέπειες είχε η καταπίεση του μικρασιατικού ελληνισμού το 1914-1918; (μον 14) και ως εξής: Με ποιους τρόπους υποκινήθηκε και μεθοδεύτηκε ο πρώτος διωγμός του 1914 εναντίον των Ελλήνων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας; (μον 15). Δεν ξέρω τι σκεπτικό είχε ο/η συνάδελφος που διατύπωσε με αυτό τον τρόπο την ερώτηση, συνήθως η επιτροπή είναι αρκετά προσεκτική στις διατυπώσεις της.

Υπενθυμίζω επίσης ότι το 2015 στην ερώτηση για τη Σύμβαση της Λοζάνης, η επιτροπή παρέλειψε την παράγραφο για τις αντιδράσεις των προσφύγων, ενώ ζήτησε το άρθρο 11.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #717 στις: Μάιος 24, 2017, 04:09:14 μμ »
Εγώ δεν θα έκοβα, γιατί δεν είναι εντός θέματος η συγκεκριμένη παράγραφος. Από εκεί και πέρα, η επιτροπή εξετάσεων δίνει συγκεκριμένες οδηγίες με το τι συμπεριλαμβάνεται και τι όχι σε μια απάντηση, δεν είμαστε απολύτως ελεύθεροι να βαθμολογήσουμε όπως θέλουμε.

Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί ερώτηση "Τι γνωρίζετε για...", θεωρείται παρωχημένη/λανθασμένη διατύπωση. Η συγκεκριμένη ερώτηση έχει τεθεί ως εξής: Ποιες μορφές πήρε και ποιες συνέπειες είχε η καταπίεση του μικρασιατικού ελληνισμού το 1914-1918; (μον 14) και ως εξής: Με ποιους τρόπους υποκινήθηκε και μεθοδεύτηκε ο πρώτος διωγμός του 1914 εναντίον των Ελλήνων της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας; (μον 15). Δεν ξέρω τι σκεπτικό είχε ο/η συνάδελφος που διατύπωσε με αυτό τον τρόπο την ερώτηση, συνήθως η επιτροπή είναι αρκετά προσεκτική στις διατυπώσεις της.

Υπενθυμίζω επίσης ότι το 2015 στην ερώτηση για τη Σύμβαση της Λοζάνης, η επιτροπή παρέλειψε την παράγραφο για τις αντιδράσεις των προσφύγων, ενώ ζήτησε το άρθρο 11.

 Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Δηλαδή, αν ένας μαθητής παραλείψει την παράγραφο με τις αντιδράσεις του Πατριαρχείου και της ελλην. κυβέρνησης είναι λάθος;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 05:59:54 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #718 στις: Μάιος 24, 2017, 06:21:00 μμ »
Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Δηλαδή, αν ένας μαθητής παραλείψει την παράγραφο με τις αντιδράσεις του Πατριαρχείου και της ελλην. κυβέρνησης είναι λάθος;

Εξαρτάται από το πώς θα διατυπωθεί η ερώτηση. Η ερώτηση που παρέθεσες εσύ αποκλείεται να μπει με αυτή τη μορφή στις πανελλήνιες. Αν τεθεί όπως έχει τεθεί ήδη 2 φορές, για μένα δεν είναι απαραίτητη αυτή η παράγραφος. Δυστυχώς, η λογική της επιτροπής συνήθως είναι να γράφουν τα παιδιά ολόκληρο το κατεβατό, οπότε καλού κακού, ας τη γράψουν. Για μένα, δεν είναι λάθος να παραληφθεί αυτή η παράγραφος, αντίθετα δείχνει ότι τα παιδιά κατανοούν τα ζητούμενα και ανταποκρίνονται σε αυτά.

Γενικά, η επιτροπή μας εκπλήσσει τα τελευταία δύο χρόνια. Πρώτα το 2015 με την ερώτηση που παρέλειψε μια παράγραφο και το 2016 με την αρνητική βαθμολόγηση σε επιπλέον παράγραφο που δεν είχε σχέση με την ερώτηση.  :)

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 192
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #719 στις: Μάιος 24, 2017, 09:24:49 μμ »
κατι διαφορετικό: αν ένας μαθητής επιλέξει τα Μαθηματικά για να παει στο παιδαγωγικό, διαγωνιζεται ΑΡχαία, έκθεση, Μαθηματιικά και Ιστορία. Σωστά; κι όχι Λατινικά

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #720 στις: Μάιος 25, 2017, 12:02:28 μμ »
Εξαρτάται από το πώς θα διατυπωθεί η ερώτηση. Η ερώτηση που παρέθεσες εσύ αποκλείεται να μπει με αυτή τη μορφή στις πανελλήνιες. Αν τεθεί όπως έχει τεθεί ήδη 2 φορές, για μένα δεν είναι απαραίτητη αυτή η παράγραφος. Δυστυχώς, η λογική της επιτροπής συνήθως είναι να γράφουν τα παιδιά ολόκληρο το κατεβατό, οπότε καλού κακού, ας τη γράψουν. Για μένα, δεν είναι λάθος να παραληφθεί αυτή η παράγραφος, αντίθετα δείχνει ότι τα παιδιά κατανοούν τα ζητούμενα και ανταποκρίνονται σε αυτά.

Γενικά, η επιτροπή μας εκπλήσσει τα τελευταία δύο χρόνια. Πρώτα το 2015 με την ερώτηση που παρέλειψε μια παράγραφο και το 2016 με την αρνητική βαθμολόγηση σε επιπλέον παράγραφο που δεν είχε σχέση με την ερώτηση.  :)

Σ΄ευχαριστώ ακόμα μια φορά elranna. Μια διευκρίνιση: Ποιες είναι οι ερωτήσεις του '15, '16 στις οποίες αναφέρεσαι;

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #721 στις: Μάιος 25, 2017, 12:02:58 μμ »
κατι διαφορετικό: αν ένας μαθητής επιλέξει τα Μαθηματικά για να παει στο παιδαγωγικό, διαγωνιζεται ΑΡχαία, έκθεση, Μαθηματιικά και Ιστορία. Σωστά; κι όχι Λατινικά

Σωστά.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #722 στις: Μάιος 25, 2017, 04:20:39 μμ »
Σ΄ευχαριστώ ακόμα μια φορά elranna. Μια διευκρίνιση: Ποιες είναι οι ερωτήσεις του '15, '16 στις οποίες αναφέρεσαι;

Το 2015 είχε μπει η εξής ερώτηση: Με βάση τις ιστορικές σας γνώσεις και αντλώντας στοιχεία από τα κείμενα Α, Β και Γ που σας δίνονται: α. να αναφερθείτε στις ρυθμίσεις της Σύμβασης της Λοζάνης της 30ης Ιανουαρίου 1923 για την ανταλλαγή των πληθυσμών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας,(μον. 13) β. να εξηγήσετε πώς η υπογραφή της Σύμβασης της Λοζάνης συνδέεται με την πραγματικότητα που είχε διαμορφωθεί μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, καθώς και με τις βλέψεις των ηγετών των δύο κρατών. Στις οδηγίες που έδωσε η επιτροπή, στο α. ζήτημα έπρεπε να ξεκινήσουν τα παιδιά από την αρχή του κεφαλαίου (σελ. 149) και να σταματήσουν στο "... επίμαχων περιοχών", σελ. 151 και μετά να παραλείψουν την επόμενη παράγραφο και να συμπεριλάβουν το άρθρο 11 που είναι στην σελ. 152. Η παράγραφος που παραλήφθηκε, έπρεπε να συμπεριληφθεί στο ερώτημα β. Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν ότι τα περισσότερα παιδιά δεν έγραψαν καθόλου το άρθρο 11. Να επισημάνω ότι αν δεν χωριστούν τα υποερωτήματα ή αν πληροφορίες του ενός υποερωτήματος βρίσκονται σε άλλο υποερώτημα, χάνονται μόρια.

Το 2016 έπεσε η εξής: Ποια εμπόδια αντιμετώπισε η αστική αποκατάσταση των προσφύγων κατά τη δεκαετία του 1920; Μονάδες 12 Η επιτροπή έδωσε οδηγίες να ξεκινήσουν τα παιδιά από την αρχή του σχετικού κεφαλαίου (σελ. 157) και να σταματήσουν στο τέλος της παραγράφου. Αν συνεχίσουν στη σελίδα 158, να μην αξιολογηθεί. Αν συνεχίσουν στην 159, να αξιολογηθεί αρνητικά, δηλαδή να κοπούν μόρια. Αυτό συνέβη -απ'όσο γνωρίζω- για πρώτη φορά, να δηλωθεί ξεκάθαρα ότι αν γράψουν κάτι εντελώς εκτός θέματος, κόψτε μόρια. Και ορθώς, κατά τη γνώμη μου  :P

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #723 στις: Μάιος 26, 2017, 11:22:51 πμ »
Το 2015 είχε μπει η εξής ερώτηση: Με βάση τις ιστορικές σας γνώσεις και αντλώντας στοιχεία από τα κείμενα Α, Β και Γ που σας δίνονται: α. να αναφερθείτε στις ρυθμίσεις της Σύμβασης της Λοζάνης της 30ης Ιανουαρίου 1923 για την ανταλλαγή των πληθυσμών μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας,(μον. 13) β. να εξηγήσετε πώς η υπογραφή της Σύμβασης της Λοζάνης συνδέεται με την πραγματικότητα που είχε διαμορφωθεί μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή, καθώς και με τις βλέψεις των ηγετών των δύο κρατών. Στις οδηγίες που έδωσε η επιτροπή, στο α. ζήτημα έπρεπε να ξεκινήσουν τα παιδιά από την αρχή του κεφαλαίου (σελ. 149) και να σταματήσουν στο "... επίμαχων περιοχών", σελ. 151 και μετά να παραλείψουν την επόμενη παράγραφο και να συμπεριλάβουν το άρθρο 11 που είναι στην σελ. 152. Η παράγραφος που παραλήφθηκε, έπρεπε να συμπεριληφθεί στο ερώτημα β. Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν ότι τα περισσότερα παιδιά δεν έγραψαν καθόλου το άρθρο 11. Να επισημάνω ότι αν δεν χωριστούν τα υποερωτήματα ή αν πληροφορίες του ενός υποερωτήματος βρίσκονται σε άλλο υποερώτημα, χάνονται μόρια.

Το 2016 έπεσε η εξής: Ποια εμπόδια αντιμετώπισε η αστική αποκατάσταση των προσφύγων κατά τη δεκαετία του 1920; Μονάδες 12 Η επιτροπή έδωσε οδηγίες να ξεκινήσουν τα παιδιά από την αρχή του σχετικού κεφαλαίου (σελ. 157) και να σταματήσουν στο τέλος της παραγράφου. Αν συνεχίσουν στη σελίδα 158, να μην αξιολογηθεί. Αν συνεχίσουν στην 159, να αξιολογηθεί αρνητικά, δηλαδή να κοπούν μόρια. Αυτό συνέβη -απ'όσο γνωρίζω- για πρώτη φορά, να δηλωθεί ξεκάθαρα ότι αν γράψουν κάτι εντελώς εκτός θέματος, κόψτε μόρια. Και ορθώς, κατά τη γνώμη μου  :P

Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι. Να καταχραστώ το χρόνο σου και να σε ρωτήσω αν θεωρείς από την εμπειρία σου ότι θα βάλουν συνδυαστική ερώτηση. Αν ναι, τι τύπου; Άκουσα ότι σε φροντιστήριο κάνουν συνδυαστικές τύπου, τι γνωρίζετε για τη σταφιδική κρίση ή κάτι όπως το φετινό θέμα του ΟΕΦΕ με τους τομείς στους οποίους αναπτύχθηκε η επιχειρηματική δράση των Ελλήνων της διασποράς.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #724 στις: Μάιος 26, 2017, 04:52:26 μμ »
Σ' ευχαριστώ πολύ και πάλι. Να καταχραστώ το χρόνο σου και να σε ρωτήσω αν θεωρείς από την εμπειρία σου ότι θα βάλουν συνδυαστική ερώτηση. Αν ναι, τι τύπου; Άκουσα ότι σε φροντιστήριο κάνουν συνδυαστικές τύπου, τι γνωρίζετε για τη σταφιδική κρίση ή κάτι όπως το φετινό θέμα του ΟΕΦΕ με τους τομείς στους οποίους αναπτύχθηκε η επιχειρηματική δράση των Ελλήνων της διασποράς.

Δεν έχω μαντικές ικανότητες για να μπορώ να σου απαντήσω αν θα βάλουν συνδυαστικές ερωτήσεις ή όχι.  :P

Πάντως, από την εικόνα που έχω για τα θέματα του ΟΕΦΕ, δεν πρόκειται για συνδυαστικά ερωτήματα, αλλά για ερωτήματα με υποερωτήματα. Για παράδειγμα, το ερώτημα για τη σταφίδα διατυπώθηκε ως εξής: Ποια θέση είχε η σταφίδα στο εξωτερικό εμπόριο και ποιες ήταν οι συνέπειες της σταφιδικής κρίσης όπως αυτή εκδηλώθηκε στο τέλος του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα; Τα 2 υποερωτήματα είναι ξεκάθαρα διαχωρισμένα, οπότε για μένα δεν πρόκειται για συνδυαστική ερώτηση, αλλά για μια ερώτηση με δύο υποερωτήματα.

Συνδυαστική ερώτηση (όπως μου κατέβηκε στο κεφάλι πολύ πρόχειρα) θα ήταν μια του τύπου: Ποιες επιτροπές/οργανισμοί/υπηρεσίες ανέλαβαν το έργο της περίθαλψης των προσφύγων το 1914-1918; Νομίζω ότι φαίνεται η διαφορά μιας συνδυαστικής ερώτησης από μια ερώτηση με υποερωτήματα.  ;) Δηλαδή, αν μια ερώτηση έχει 2 (ή και 3) υποερωτήματα, των οποίων οι απαντήσεις δεν βρίσκονται στην ίδια σελίδα ή δεν αποτελούν ενιαίο κείμενο, δεν είναι συνδυαστική ερώτηση, είναι 2 (ή 3) ερωτήσεις σε 1, κάτι το οποίο είναι εύκολα διαχειρίσιμο από τα παιδιά αν δεν τους πούμε την τρομακτική φράση "συνδυαστική ερώτηση".  :P

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #725 στις: Μάιος 27, 2017, 11:49:44 πμ »
Δεν έχω μαντικές ικανότητες για να μπορώ να σου απαντήσω αν θα βάλουν συνδυαστικές ερωτήσεις ή όχι.  :P

Πάντως, από την εικόνα που έχω για τα θέματα του ΟΕΦΕ, δεν πρόκειται για συνδυαστικά ερωτήματα, αλλά για ερωτήματα με υποερωτήματα. Για παράδειγμα, το ερώτημα για τη σταφίδα διατυπώθηκε ως εξής: Ποια θέση είχε η σταφίδα στο εξωτερικό εμπόριο και ποιες ήταν οι συνέπειες της σταφιδικής κρίσης όπως αυτή εκδηλώθηκε στο τέλος του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα; Τα 2 υποερωτήματα είναι ξεκάθαρα διαχωρισμένα, οπότε για μένα δεν πρόκειται για συνδυαστική ερώτηση, αλλά για μια ερώτηση με δύο υποερωτήματα.

Συνδυαστική ερώτηση (όπως μου κατέβηκε στο κεφάλι πολύ πρόχειρα) θα ήταν μια του τύπου: Ποιες επιτροπές/οργανισμοί/υπηρεσίες ανέλαβαν το έργο της περίθαλψης των προσφύγων το 1914-1918; Νομίζω ότι φαίνεται η διαφορά μιας συνδυαστικής ερώτησης από μια ερώτηση με υποερωτήματα.  ;) Δηλαδή, αν μια ερώτηση έχει 2 (ή και 3) υποερωτήματα, των οποίων οι απαντήσεις δεν βρίσκονται στην ίδια σελίδα ή δεν αποτελούν ενιαίο κείμενο, δεν είναι συνδυαστική ερώτηση, είναι 2 (ή 3) ερωτήσεις σε 1, κάτι το οποίο είναι εύκολα διαχειρίσιμο από τα παιδιά αν δεν τους πούμε την τρομακτική φράση "συνδυαστική ερώτηση".  :P


Έχεις δίκιο :) Σ' ευχαριστώ και πάλι για το χρόνο σου!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #726 στις: Ιούνιος 08, 2017, 09:57:17 πμ »
Υπάρχει περίπτωση να ζητήσουν απο τους μαθητες να αναφέρουν γεγονότα απο τότε - μεχρι τότε? π.χ. απο το 1920-1924
κι αν ναι, το απο - μεχρι και " είναι ξεκάθαρο.
αλλά το "απο -μεχρι"? θα γραψουν για παραδειγμα και το έτος 1924

το ρωτάει η ανιψιά μου που έχει φαει κόλλημα τωρα- κοιτα να δεις- με τετοια πράγματα ::)

-βρε ησυχασε, δεν βαζουν τετοια κι αν βάλουν θα είναι ξεκάθαρο το θέμα (της λεω)
- μα κι αν μας βάλουν? τί κανω? να μη ξέρω?
θα το χρειαστώ το ψυχρό ντους  ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #727 στις: Ιούνιος 08, 2017, 11:54:18 πμ »
Όλα είναι πιθανά. Ελπίζω βέβαια να είναι ευδιακριτο το χρονικό πλαίσιο. Πάντως το βασικό είναι να βλέπουν καλά τους τίτλους του εκάστοτε κεφαλαίου και τις ημερομηνίες. Καλή επιτυχία.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 236
Σύνολο: 236

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.