*

Αποστολέας Θέμα: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 297534 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Margr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τώρα τι κάνουμε...
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #784 στις: Σεπτέμβριος 04, 2017, 11:24:36 μμ »
Καλησπερα. Ηθελα να ρωτησω αν γνωριζει καποιος αν βαθμολογειται παραπανω ή μεθοδος συνθεσης των πηγων από την μεθοδο παράθεσης. Κι αν ισχύει όντως αυτό, για τι βαθμολογικη διαφορά μιλάμε μεταξύ μιας άριστης πηγής με ανάλυση σε σχεση με μια αριστη πηγη, αλλά ανεπτυγμένη με παράθεση;
Και εγώ θα ήθελα να το μάθω αυτό... Πάντως αρκετές χρονιές μαθητές μου άριστοι που δεν ήθελαν τη σύνθεση ούτε να την ακούσουν, πήγαν με παράθεση και έγραψαν 19 (συν-πλην).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:38:11 »

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #785 στις: Σεπτέμβριος 05, 2017, 12:27:07 πμ »
Αν η απάντηση είναι πλήρης βέβαια, η διατύπωση, συνοχή  και συνεκτικότητα του παραγόμενου κειμένου προσεγμένες μπορεί να δοθούν όλα τα μόρια και στην παράθεση. Στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να χάσει κάποιος 1-3 μόρια από παράθεση, αν δεν ισχύουν τα τρία τελευταία
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος Warda Sahara

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #786 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 05:28:54 μμ »
Καλησπέρα...Πρώτη φορά διδάσκω την Ιστορία κατεύθυνσης όντας πολλά χρόνια στο Γυμνάσιο...Επειδή βρίσκομαι σε σχολείο του εξωτερικού έχω ένα μόνιμο άγχος για την ύλη, καθώς δεν έχω άλλους συναδέλφους για να δω αν συμβαδίζουμε ή έχω μείνει πίσω.Λόγω και της διγλωσσίας των μαθητών και τον ιδιαίτερων διδακτικών συνθηκών, δεν είνα δυνατόν να τρέχω... Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει σχετικά με τον προγραμματισμό; Πόσες σελίδες διδάσκετε κάθε διδακτική ώρα; Βρίσκομαι αυτή τη στιγμή στο Εξωελλαδικό κεφάλαιο (χάθηκαν ώρες λόγω διαφόρων δυσκολιών εδώ στα ξένα..Να μην σας κουράζω).Επίσης όσον αφορά τις πηγές, πέρα από αυτές που έχει το βιβλίο καλό είναι να δίνονται επιπλέον σε κάθε ενότητα ή όλες μαζί με το πέρας κάθε κεφαλαίου; Δίνετε κάποιο σχεδιάγραμμα ή παραμένετε στην αφήγηση του βιβλίου έτσι ώστε οι μαθητές να μην απομακρύνονται από την ύλη τους και την αποστήθιση που (δυστυχώς) αυτή απαιτεί; Δεκτή οποιαδήποτε διαφώτιση...Ευχαριστώ

Συνδεδεμένος casperini

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #787 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 07:33:57 μμ »
θα σου πω την γνώμη μου, χωρίς φυσικά αυτή να είναι η μοναδική σωστή!
Εμείς είμαστε 2 μαθήματα μετά το εξωελλαδικό κεφάλαιο (Α παγκόσμιος) γιατί με γιορτές, επισκέψεις συμβούλων κτλ, χάνονται κι εδώ ώρες!(οπότε θεωρώ είσαι καλά)
Για τις πηγές, εγώ κάνω κάποιες του βιβλίου και συνήθως τους δίνω από παλιά θέματα πανελλαδικών, για να εξοικειωθούν με τις εκφωνήσεις και το επίπεδο. Τους δίνω πηγή για το σπίτι περίπου 1 φορά την εβδομάδα, και σε παλιότερα κεφάλαια από αυτό που είμαστε για να κάνουν και μικρή επανάληψη.
Σχεδιάγραμμα και λέξεις κλειδιά γράφω στον πίνακα την ώρα του μαθήματος, ώστε να καταλάβουν το γενικό πλαίσιο και κάποια δύσκολα κομμάτια του βιβλίου - κάποιοι τα σημειώνουν και κάποιοι όχι.
Δυστυχώς δεν μας παίρνει να ξεφύγουμε πολύ από το βιβλίο, δεν μπορώ να τους πω: "δεν πειράζει μάθετε γενικά το νόημα" ενώ ξέρω καλά οτι βαθμολογούν κάθε προτασούλα τον Ιούνιο!

Ελπίζω να βοήθησα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:38:11 »

Συνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #788 στις: Οκτώβριος 22, 2017, 07:56:26 μμ »
Υπάρχει αυτή η σελίδα, η συνάδελφος έχει κάνει καταπληκτική δουλειά: https://1lykkaisar.wikispaces.com/%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A1%CE%99%CE%91+%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%A3%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%A4%CE%9F%CE%9B%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A5+%CE%91%CE%9D%CE%98%CE%A1%CE%A9%CE%A0%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D+%CE%A3%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%94%CE%A9%CE%9D+++%28+%CE%98%CE%95%CE%A9%CE%A1%CE%97%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97%CE%A3+%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%95%CE%A5%CE%98%CE%A5%CE%9D%CE%A3%CE%97%CE%A3%29

Εγώ τους έδινα τα παλαιότερα θέματα φωτοτυπημένα ανά κεφάλαιο, με 1 πηγή υποχρεωτική και 2-3 προαιρετικές για όσους θέλουν να δουλέψουν παραπάνω. Το σχεδιάγραμμα, από την εμπειρία μου, δεν βοηθάει πολύ, γιατί τείνουν να το παπαγαλίζουν, με αποτέλεσμα γραπτά με ελλειπτικές προτάσεις (μη γελάτε, το 'χουμε δει στις πανελλήνιες αυτό, να λείπουν άρθρα και ρήματα...).

Για τον προγραμματισμό, ψάξε αν μπορείς να βρεις το περσινό βιβλίο ύλης και κινήσου ανάλογα.

Ελπίζω να βοήθησα. Καλό κουράγιο :)

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #789 στις: Οκτώβριος 23, 2017, 11:19:25 πμ »
Θεωρώ πως οπτικοποιημένα διαγράμματα, δηλαδή σε Power Point,  όπως της συναδέλφου που έχει το http://istoriakatblog.blogspot.gr/ είναι αποτελεσματικά για όλους τους μαθητές. Επίσης ,οι μαθητές μού ζητούν πλαγιότιτλο για κάθε παράγραφο του βιβλίου και το εφαρμόζω πλέον.
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #790 στις: Νοέμβριος 20, 2017, 12:29:30 πμ »
Συνάδελφοι, καλησπέρα! Τι δίνετε ως ορισμό της Μεγάλης Ιδέας στους μαθητές σας;

Αποσυνδεδεμένος Ο άνθρωπος του κάβου

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #791 στις: Ιανουάριος 05, 2018, 06:36:49 μμ »
Συνάδελφοι, καλή χρονιά! Θα μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει στο προηγούμενο ερώτημά μου για τον ορισμό της Μεγάλης Ιδέας; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αποσυνδεδεμένος labr0s

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #792 στις: Ιούνιος 13, 2018, 10:15:34 πμ »
καποιο νεο για τα θεματα;

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #794 στις: Ιούνιος 13, 2018, 11:26:14 πμ »
Η πρώτη πηγή απαιτεί πολύ προσεκτικό χειρουργείο από το κείμενο του βιβλίου, αλλιώς η απάντηση θα βγει πέντε σελίδες και θα υπάρξει πρόβλημα χρόνου. Είναι περίεργη επίσης η κατανομή της βαθμολογίας σ΄αυτό, άρα οι απαντήσεις είναι ήδη μετρημένες από την ΚΕΕ.

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 944
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #795 στις: Ιούνιος 13, 2018, 11:52:20 πμ »
eran κάποιο σχόλιο και για τη δεύτερη;

Αποσυνδεδεμένος eran

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 358
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #796 στις: Ιούνιος 13, 2018, 12:11:33 μμ »
Δε νομίζω ότι θα ζητήσουν αναφορά από το πρώτο κεφάλαιο, αν και μερικοί μαθητές θα το σκεφτούν. Άρα τα κομμάτια από το βιβλίο είναι ξεκάθαρα.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Ιστορία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #797 στις: Ιούνιος 13, 2018, 01:02:20 μμ »
Πάντως δεν ήταν τόσο δύσκολα!!! Μπορούσαμε όλοι να πάρουμε βαθμό.
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158546
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 339
Σύνολο: 361

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.