*

Αποστολέας Θέμα: Βιολογία και "νέο"Λύκειο  (Αναγνώστηκε 141673 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #364 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 04:20:40 μμ »
με λίγα λόγια αναβαθμίστηκε το μάθημα της βιολογίας ή όχι;

επίσης απ όσο κατάλαβα ένας στους 4 ή και παραπάνω καθηγητές βιολογίας στο σχολείο δεν είναι βιολόγος!!
σωστα; η ένωσή σας,κάποιο συνδικαλιστικό όργανο τέλος πάντων τι κάνει για αυτην την κατάσταση; απευθύνθηκε στο υπουργείο;
δεν είναι λογικό να ζητούνται φυσικοί στον ΑΣΕΠ αντί να μεταφερθούν οι υπάρχοντες που καλύπτουν οργανικές θέσεις άλλων επιστημών(βιολογίας,πληροφορικής)
σωστα;
ρωτάω ,δεν γνωρίζω την κατάσταση εκ των έσω.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2014, 04:27:18 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:32:39 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #365 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 06:55:44 μμ »
Συναδελφε, η απαντηση ειναι οτι το μαθημα υποβαθμίστηκε στο γυμνασιο, οπου απο 2ωρο στην Α και Γ ταξη έγινε μονοωρο στη Β και Γ (παραμενει 2ωρο στην Α, αλλα με την αφαιρεση του κεφαλαιου της Αναπαραγωγης) με ολες τις απιστευτα αρνητικες παιδαγωγικες συνεπειες που αυτο συνεπαγεται!!!!!!! (δε μας εφτανε η χημεια στο γυμνασιο που ηταν εξαρχης μονοωρη, τωρα εχουμε και τη βιολογια που απο 2ωρη στη Γ, εγινε μονοωρη στη Β και Γ!!!)

Στο Νεο Λυκειο υποτιθεται οτι "αναβαθμιστηκε" στην Α΄ και Β΄ταξη επειδη απο μονοωρο εγινε 2ωρο, αλλα δυστυχως η αναβαθμιση ισχυει μονο για την Α ταξη, διοτι στη Β η υλη υποβαθμιστηκε, καθως υπερ-διπλασιαστηκε με εξειδικευμενα θεματα, αντι με θεματα γενικης παιδειας!!!
 
Ταυτοχρονα, στη Γ λυκειου που θα ισχυσει απο του χρονου, το μαθημα υποβαθμιζεται πληρως διοτι: α) ως μαθημα Γενικης Παιδειας (δηλαδη που διδασκεται σε ολους τους μαθητες, οπως η Ιστορια και τα Θρησκευτικα) αφαιρειται πληρως !!!!, και β) ως μαθημα Κατευθυνσης περιοριζεται εξαιρετικα στο ευρος των μαθητων που θα το επιλεγουν, αφου θα προοριζεται πλεον μονο για τους μαθητες του πεδιου "Υγειας" και οχι για τους μαθητες των Γεωπονικων, Περιβαλλοντικων και αλλων τμηματων Φυσικων Επιστημων (μην ξεχναμε οτι το Βιολογικο Τμημα στα Ελληνικα Πανεπιστημια ανηκει στις Σχολες Φυσικων Επιστημων, οχι στις σχολες Υγειας, δηλαδη καποιος θα μπαινει στο Βιολογικο, οχι διδασκομενος Βιολογια στη Γ' λυκειου αλλα διδασκομενος Μαθηματικα!!!! :o).


Η λυση για τη Β'λυκειου ειναι απλη: η υλη του μαθηματος πρεπει ν'αποτελειται απο την υλη που αποτελουσε μεχρι περυσι την υλη της Βιολογιας Β' λυκειου συν την υλη που αποτελει φετος την υλη της Βιολογιας Γενικης Παιδειας Γ'λυκειου (που του χρονου καταργειται!!!). Η υπολοιπη υλη που πολυ κακως προστεθηκε φετος στη Β λυκειου πρεπει να μεταφερθει στη Βιολογια Κατευθυνσης της Γ λυκειου, διοτι προκειται για εξειδικευμενα θεματα της βιολογικης επιστημης κι οχι για θεματα γενικης παιδειας.

Αυτο εγινε ορθα με την αναλογη υλη που αφαιρεθηκε απο τη Χημεια και Φυσικη της Β΄λυκειου (θα διδασκονται στην Κατευθυνση της Γ λυκειου) διοτι ηταν εξειδικευμενη κι οχι γενικης παιδειας. Γιατι το αντιστοιχο δεν εγινε και με τη Βιολογια της Β΄λυκειου αποτελει μυστηριο!!! Ποιος επιτελους αποφασιζει αυθαιρετα τις αλλαγες υλης στις διαφορες ταξεις, χωρις να ζηταει τη συμβουλη των πλεον εξειδικευμενων ν'απαντησουν στο ζητημα: των ιδιων των Βιολογων Επιστημονων κι Εκπαιδευτικων;;; Ειναι εντελως απαραδεκτο!!!!!

Το φανταζεστε, συναδελφοι;;; Οι μαθητες της Β' λυκειου, αντι να διδασκονται τα φλεγοντα θεματα υγειας (ΑIDS, καρκινος, αυτοανοσα νοσηματα, ουσιες που προκαλουν εθισμο) και περιβαλλοντος (φαινομενο Θερμοκηπιου, μειωση Βιοποικιλοτητας), να διδασκονται αντιθετως σε βαθος τα θεματα βιολογιας που αφορουν μονο οσους θελουν να εξειδικευτουν (βιοχημικες αντιδρασεις φωτοσυνθεσης και κυτταρικης αναπνοης, μιτωση, μειωση, επιχιασμο). Και δεν διδασκονται ποτε αυτα τα φλεγοντα θεματα που προανεφερα, απαραιτητα για τον καθε εγγραμματο πολιτη του 21ου αιωνα!!! Ξαναλεω οτι ειναι εντελως απαραδεκτο!!!!!


Η λυση για την υποβαθμιση του μαθηματος στη Γ' λυκειου ειναι επισης απλη, αλλα δυσκολοτερη καθως εδω παιζουν συντεχνιακα συμφεροντα: το πεδιο "Υγειας" να διευρυνθει σε πεδιο "Επιστημων Ζωης και Περιβαλλοντος", αντιστοιχα με παρομοια μετρα που ισχυουν στο εξωτερικο. (στο πανεπιστημιακο τμημα που θα φοιτησουν, αυτοι οι φοιτητες δε θα διδαχθουν παρα μονο 2-3 μαθηματα μαθηματικων, σε αντιθεση με τα 13 μαθηματα βιολογιας, αρα ειναι αυτονοητο ποιο μαθημα θα δωσει στους μαθητες καλυτερο υποβαθρο γι'αυτο που θα σπουδασουν!!!)

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #366 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 09:52:16 μμ »
Συναδελφε, η απαντηση ειναι οτι το μαθημα υποβαθμίστηκε στο γυμνασιο, οπου απο 2ωρο στην Α και Γ ταξη έγινε μονοωρο στη Β και Γ (παραμενει 2ωρο στην Α, αλλα με την αφαιρεση του κεφαλαιου της Αναπαραγωγης) με ολες τις απιστευτα αρνητικες παιδαγωγικες συνεπειες που αυτο συνεπαγεται!!!!!!! (δε μας εφτανε η χημεια στο γυμνασιο που ηταν εξαρχης μονοωρη, τωρα εχουμε και τη βιολογια που απο 2ωρη στη Γ, εγινε μονοωρη στη Β και Γ!!!)
Η απάντηση του υπουργείου είναι ότι το συγκεκριμένο κεφάλαιο θα διδάσκεται από του χρόνου στη Β' Γυμνασίου:
Η πραγματικότητα, λοιπόν, την οποία, γνωρίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί, τουλάχιστον της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και φαίνεται να αγνοεί ( ; ) η Π.Ε.Β., είναι ότι στο Νέο Γυμνάσιο, στο οποίο προβλέπεται πλέον η διδασκαλία της Βιολογίας να διεξάγεται στην Α΄, στη Β΄ και στη Γ΄ Γυμνασίου (αντί της Α΄ και Γ΄ Γυμνασίου που ίσχυε παλαιότερα) το κεφάλαιο της Αναπαραγωγής μεταφέρεται από την Α΄ Τάξη στη Β' με έναρξη από το σχολικό έτος 2015-2016.

Δεκτό, αλλά sorry παιδιά, εγώ δεν το γνώριζα. Ούτε στις οδηγίες που μου στείλατε το αναφέρετε.
Όπως δε μου είπατε με τι βιβλίο θα κάνω μάθημα στη φετινή Β' Γυμνασίου.
Θέλετε να βγείτε κι από πάνω, λέσια!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2014, 12:17:25 μμ από λιθοσφαιριστής »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #367 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 10:10:01 μμ »
Η απάντηση του υπουργείου είναι ότι το συγκεκριμένο κεφάλαιο θα διδάσκεται από του χρόνου στη Β' Γυμνασίου:
Η πραγματικότητα, λοιπόν, την οποία, γνωρίζουν όλοι οι εκπαιδευτικοί, τουλάχιστον της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και φαίνεται να αγνοεί (; ) η Π.Ε.Β., είναι ότι στο Νέο Γυμνάσιο, στο οποίο προβλέπεται πλέον η διδασκαλία της Βιολογίας να διεξάγεται στην Α΄, στη Β΄ και στη Γ΄ Γυμνασίου (αντί της Α΄ και Γ΄ Γυμνασίου που ίσχυε παλαιότερα) το κεφάλαιο της Αναπαραγωγής μεταφέρεται από την Α΄ Τάξη στη Β' με έναρξη από το σχολικό έτος 2015-2016.

Δεκτό, αλλά sorry παιδιά, εγώ δεν το γνώριζα. Ούτε στις οδηγίες που μου στείλατε το αναφέρετε.
Όπως δε μου είπατε με τι βιβλίο θα κάνω μάθημα στη φετινή Β' Γυμνασίου.
Θέλετε να βγείτε κι από πάνω, λέσια!

Χα, οπως βλεπεις συναδελφε, αντι το Υπουργειο να αναλαβει τις ευθυνες του, προσπαθει να απαξιωσει μια Επιστημονικη Ενωση που δικαιως διαμαρτυρηθηκε για την αφαιρεση του κεφαλαιου απο την υλη!!!!! Κι οπως επισημαινεις, το Υπουργειο δεν εχει καν ενημερωσει τους εκπαιδευτικους για την υλη της Β' γυμνασιου, αφου δεν εχει αποσταλει βιβλιο στα σχολεια!!!!!

Καλα, φετος θα διδαχτει η χ υλη απο το... ακομη ανυπαρκτο... βιβλιο στη Β΄γυμνασιου και του χρονου θα διδαχθει η χ+1 υλη απο... αλλο παλι βιβλιο;;; :o Οι ανθρωποι φτιαχνουν ενα παζλ-εκτρωμα με κομματια απο διαφορετικα παζλ, οχι σαν επιστημονες-εκπαιδευτικοι που ενδιαφερονται για την παιδεια των μαθητων! Ποιοι ειναι τελος παντων αυτοι που λαμβανουν αυτες τις εκτρωματικες αποφασεις;;; Εχουν ονομα;;; Απο που και ποτε πηραν πτυχιο και ποια ειναι τα μετα-πτυχιακα τους προσοντα στη διδακτικη της βιολογιας;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:32:39 »

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #368 στις: Σεπτέμβριος 26, 2014, 11:24:47 μμ »
αυτο με την κατευθυνση αν ισχυει ειναι απαραδεκτο...

ωστοσο οι σχολες βιολογιας περιλαμβανονται στις επιστημες υγειας...δεν θα χρειαζονται μαθηματικα γι αυτες

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2014, 12:03:17 πμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #369 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 12:41:02 πμ »
αυτο με την κατευθυνση αν ισχυει ειναι απαραδεκτο...

Αυτα ισχυουν συναδελφε, αλλα η ελπιδα πεθαινει τελευταια οτι θα διορθωσουν το εκτρωμα πριν ερθει η ωρα να εφαρμοστει!!! Αφου ειπαν οτι θα διορθωσουν το αλλο της Πληροφορικης, ποιος ξερει, ισως τους ερθει η εμπνευση να διορθωσουν κι αυτο.

Κι η μεγαλυτερη ειρωνια ειναι οτι το ιδιο Υπουργειο που θα εξοβελισει τη Βιολογια Κατευθυνσης απο ολα τα τμηματα πλην της "Υγειας", ταυτοχρονα ζητα απο τους Γεωπονους να διδασκουν Βιολογια κι οχι Μαθηματικα ως Β'αναθεση στα γυμνασια και λυκεια!!! :o

Αλλα κι ο εξοβελισμος της Βιολογιας Γενικης Παιδειας απο τη Γ΄δεν ειναι απαραδεκτος; Τουλαχιστον ας εβαζαν αυτην την σημαντικοτατη υλη (AIDS, Εξελιξη κλπ) στη Β' λυκειου, αφου αποφασισαν να κανουν διωρη τη Β' και να καταργησουν τη Γ'! Απο περυσι ζωγραφιζει το Υπουργειο μ'αυτες τις αυθαιρετες αποφασεις περι ωρων και υλης!!!

επίσης απ όσο κατάλαβα ένας στους 4 ή και παραπάνω καθηγητές βιολογίας στο σχολείο δεν είναι βιολόγος!!
σωστα; η ένωσή σας,κάποιο συνδικαλιστικό όργανο τέλος πάντων τι κάνει για αυτην την κατάσταση; απευθύνθηκε στο υπουργείο;
δεν είναι λογικό να ζητούνται φυσικοί στον ΑΣΕΠ αντί να μεταφερθούν οι υπάρχοντες που καλύπτουν οργανικές θέσεις άλλων επιστημών(βιολογίας,πληροφορικής)
σωστα;

Παρελειψα ν'απαντησω σ'αυτο το ερωτημα προηγουμενως, αλλα θελω να διευκρινισω οτι η ενωση των βιολογων ειναι απλα μια Επιστημονικη ενωση, κι απ'οσο γνωριζω δεν εχει ζητησει απο το Υπουργειο να μεταφερθουν οι υπαρχοντες φυσικοι/χημικοι που καλυπτουν οργανικες αλλων ειδικοτητων σε οργανικες της δικης τους ειδικοτητας. Αυτο θ'απαιτουσε αλλαγη της υπαρχουσας νομοθεσιας που επιτρεπει σ'εναν καθηγητη που εχει καταλαβει οργανικα μια θεση που δεν στοιχειοθετει οργανικη στην ειδικοτητα του, να παραμενει σε αυτην ως "λειτουργικα υπεραριθμος"!!! :o Μαλλον η ΟΛΜΕ θα επρεπε να το ζητησει αυτο, αλλα σιγα μην αιτηθει ποτε κατι δικαιο η ΟΛΜΕ εφοσον αντιβαινει στη βολεψη καποιου μονιμου, αφου οι ιδιοι οι αιρετοι ειναι που κανουν τη χειροτερη δουλεια με τις "εξυπηρετησεις"!!!!!

Βεβαιως κι ειναι παραλογο να ζητουνται φυσικοι στον ΑΣΕΠ, οπως ειναι παραλογο οι μονιμοι Φυσικοι να παιρνουν αποσπαση απο ενα σχολειο που δεν επιθυμουν σε αλλο επιθυμητο σχολειο που εχει ηδη Φυσικο αλλα οχι Βιολογο, τρωγοντας ετσι τη θεση του αναπληρωτη Βιολογου και δημιουργωντας κενο για αναπληρωτη Φυσικο/Χημικο στο σχολειο απ'οπου εφυγαν!!! Οι υπευθυνοι που παιρνουν τετοιες αποφασεις δεν ενδιαφερονται για την ποιοτητα της εκπαιδευσης που παρεχεται στους μαθητες: το "πρωτα ο μαθητης" ειναι μονο για μαρκετινγκ, οχι αυτο που πραγματικα πιστευουν!

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #370 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 03:49:12 μμ »
για μενα το πιο σοβαρο ζητημα ειναι καιγ ια τους πληροφορικους και για τους βιολογους το γεγονος πως πολλες οργανικες θεσεις καταλαμβανονται απο ατομα που δεν σπουδασαν το αντικειμενο..στην πληροφορικη π.χ καναν σεμιναρια κατι 200αρια την δεκαετια του 90

θεωρω πως αυτο ειναι που πρεπει να αλλαξει..να μεταφερθουν ολοι αυτοι σε κενα των αντικειμενων που σπουδασαν,να μην προκηρυχτουν δηλαδη θεσεις φυσικων,φιλολογων κ.λπ εως οτου καταληφθουν αυτες απο τους προαναφερθεντες..αυτο θεωρω ειναι το πιο λογικο και δικαιο..και απο εκει και περα εκαστος στο ειδος του..

κατα τα αλλα θα πρεπει να σημειωσουμε οτι η βιολογια εχει αναβαθμιστει τα τελευταια χρονια αναντιρρητα. διωρα σε ολες τις ταξεις του λυκειου.4 ωρες στο γυμνασιο ειναι μια χαρα πιστευω...αυτο δηλαδη που επρεπε και αγνοουσαν εδω και χρονια κοντρα σε ολα τα ευρωπαικα προγραμματα

ο πινακας παραπανω θεωρω πως ειναι λαθος...η βιολογια δεν ειναι σε καμια των περιπτωσεων πανω απο την χημεια στην ελληνικη εκπαιδευση εκτος και αν μιλαμε για ωρες που απευθυνονται σε ολους..διοτι αν περιληφθουν και οι ωρες κατευθυνσεις προφανως οι της χημεια βγαζουν περισσοτερες θεσεις σε περισσοτερα τμηματα..αφου οι επιστημες υγειας απευθυνονται σε λιγους ..οι ωρες χημειας και βιολογιας στην δευτεροβαθμια δηλαδη ειναι ιδιες εν τελει

κατα την γνωμη μου το μαθημα βιολογιας πρεπει να γινεται διωρο καθολη την διαρκεια της εκπαιδευσης...της φυσικης επισης και της χημειας καπως  λιγοτερες ωρες αφου ειναι πιο εξειδικευμενο και τεχνικο μαθημα,με μικροτερος ευρος.

επισης στις κατευθυνσεις καλως πιστευω ακολουθειται το μοντελο των δεσμων( με την διορθωση  να περιληφθουν και οι γεωπονικες και αλλες σχολες στο πεδιο που αντικαθιστα τα μαθηματικα με την βιολογια,αυτο το αυτονοητο απορω πως δεν το σκεφτηκαν!!γκαφα ολκης),απλα η χημεια και εδω εχει υπερβολικα μεγαλο μεριδιο...για τα πολυτεχνεια,με την εξαιρεση των χημικων μηχναικων  και τις σχολες πληροφορικης θα πρεπει να αντικατασταθει απο το μαθημα της πληροφορικης
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2014, 04:34:22 μμ από trobadoyros »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #371 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 05:48:17 μμ »
...

κατα την γνωμη μου το μαθημα βιολογιας πρεπει να γινεται διωρο καθολη την διαρκεια της εκπαιδευσης...της φυσικης επισης και της χημειας καπως  λιγοτερες ωρες αφου ειναι πιο εξειδικευμενο και τεχνικο μαθημα,με μικροτερος ευρος.

...

Σχολιάζοντας το παραπάνω, αλλά και γενικά το σκεπτικό της συζήτησης εδώ, να αναφέρω ότι η διδασκαλία της χημείας θα πρέπει να έχει διάρκεια τουλάχιστον ίση (κατ' έμενα περισσότερη) με τη βιολογία, επειδή και πολύ μεγάλο εύρος έχει, και πολύ σημαντικό μάθημα είναι για όλους (τα "εξειδικευμένο" και "τεχνικό" μάθημα δεν τα αντιλαμβάνομαι).
Αν μιλάμε με βάση τον όγκο της ύλης που πρέπει να διδάσκεται, τότε στα θετικά μαθήματα η σειρά με βάση τις ώρες πρέπει να είναι η εξής (αρέσει - δεν αρέσει σε κάποιους):
Μαθηματικά > Φυσική > Χημεία > Βιολογία

Θα πρέπει περισσότερο να ανησυχεί το υποβαθμισμένο επίπεδο της χημείας και της βιολογίας στο γυμνάσιο, από όπου θα πρέπει να ξεκινήσουν οι σοβαρές αλλαγές.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #372 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 05:51:25 μμ »
Συμφωνώ και επαυξάνω Landau..
Εδώ διδάσκονται οι δεσμοί μεταξύ των αζωτούχων βάσεων χωρίς να γνωρίζουν τα παιδιά δεσμούς υδρογόνου..

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #373 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 07:18:50 μμ »
Διαβάζοντας τις απόψεις που διατυπώνονται θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις:
1. Νομίζω ότι το πλέον δόκιμο θα ήταν από όλους μας να εκφράζουμε άποψη για το πως θα έπρεπε να διδάσκεται το αντικείμενό μας και όχι κάποιο άλλο. Δηλαδή εγώ σα φυσικός επιστημονικά δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να πω για το πώς και πόσο πρέπει να διδάσκεται η Βιολογία, η Χημεία ή τα Μαθηματικά. Γιατί λοιπόν ένας βιολόγος ή ένας μαθηματικός να το κάνει για τη Χημεία ή τη Φυσική;
2. Παρατηρώ μία εμπάθεια (γνώμη μου) για τους φυσικούς από την πλευρά των βιολόγων. Το αν θα προκηρυχθούν θέσεις από το ΑΣΕΠ για φυσικούς θεωρώ ότι δεν είναι δουλειά των βιολόγων να το κρίνουν. Δηλαδή, στους προηγούμενους διαγωνισμούς που το μάθημα της Βιολογίας δεν είχε τις ώρες που έχει τώρα θα έπρεπε οι χημικοί και οι φυσικοί να απαιτούσαν κάτι αντίστοιχο;!;! Ψυχραιμία συνάδελφοι.
3. Σα λύση στο θέμα των υπεραρίθμων και των πλεοναζόντων (πάλι φυσικών αν δεν κάνω λάθος) προτάθηκε να καλύψουν τα κενά που υπάρχουν πρώτα και μετά να γίνουν προσλήψεις. Δηλαδή, θεωρείτε ότι, αν κάποιος μετά από 15 χρόνια προϋπηρεσίας που πλεονάζει στη Μακεδονία (λόγω συγχωνεύσεων σχολείων ή άλλων παραγόντων) είναι σωστό να μετακινείται σε κενό που μπορεί να υπάρχει στη Λακωνία (τυχαίο παράδειγμα...). Να ξαναζεί δηλαδή δεύτερο ξεσπιτωμό; Δε νομίζω ότι θα το ήθελε κανείς αυτό. Φανταστείτε σε 10-15 χρόνια να αλλάξουν οι προτεραιότητες στην εκπαίδευση και να βρεθούν υπεράριθμοι οι βιολόγοι. Τι θα πείτε τότε; Πόσο μάλλον που πολλοί "γράφουν" προϋπηρεσία σαν αναπληρωτές ακόμα και δίπλα στο σπίτι τους χωρίς καν να έχουν μπει σε διαδικασία να δώσουν σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να αποσυρθούν ακόμη και οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους πολυτέκνους...

Σίγουρα πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου αλλά θεωρώ ότι πρέπει να βλέπουμε και άλλες πτυχές στις λύσεις που προτείνουμε
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2014, 07:25:26 μμ από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος xhm32

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ04.02
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #374 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 08:32:24 μμ »
για μενα το πιο σοβαρο ζητημα ειναι καιγ ια τους πληροφορικους και για τους βιολογους το γεγονος πως πολλες οργανικες θεσεις καταλαμβανονται απο ατομα που δεν σπουδασαν το αντικειμενο..στην πληροφορικη π.χ καναν σεμιναρια κατι 200αρια την δεκαετια του 90

θεωρω πως αυτο ειναι που πρεπει να αλλαξει..να μεταφερθουν ολοι αυτοι σε κενα των αντικειμενων που σπουδασαν,να μην προκηρυχτουν δηλαδη θεσεις φυσικων,φιλολογων κ.λπ εως οτου καταληφθουν αυτες απο τους προαναφερθεντες..αυτο θεωρω ειναι το πιο λογικο και δικαιο..και απο εκει και περα εκαστος στο ειδος του..

κατα τα αλλα θα πρεπει να σημειωσουμε οτι η βιολογια εχει αναβαθμιστει τα τελευταια χρονια αναντιρρητα. διωρα σε ολες τις ταξεις του λυκειου.4 ωρες στο γυμνασιο ειναι μια χαρα πιστευω...αυτο δηλαδη που επρεπε και αγνοουσαν εδω και χρονια κοντρα σε ολα τα ευρωπαικα προγραμματα

ο πινακας παραπανω θεωρω πως ειναι λαθος...η βιολογια δεν ειναι σε καμια των περιπτωσεων πανω απο την χημεια στην ελληνικη εκπαιδευση εκτος και αν μιλαμε για ωρες που απευθυνονται σε ολους..διοτι αν περιληφθουν και οι ωρες κατευθυνσεις προφανως οι της χημεια βγαζουν περισσοτερες θεσεις σε περισσοτερα τμηματα..αφου οι επιστημες υγειας απευθυνονται σε λιγους ..οι ωρες χημειας και βιολογιας στην δευτεροβαθμια δηλαδη ειναι ιδιες εν τελει

κατα την γνωμη μου το μαθημα βιολογιας πρεπει να γινεται διωρο καθολη την διαρκεια της εκπαιδευσης...της φυσικης επισης και της χημειας καπως  λιγοτερες ωρες αφου ειναι πιο εξειδικευμενο και τεχνικο μαθημα,με μικροτερος ευρος.

επισης στις κατευθυνσεις καλως πιστευω ακολουθειται το μοντελο των δεσμων( με την διορθωση  να περιληφθουν και οι γεωπονικες και αλλες σχολες στο πεδιο που αντικαθιστα τα μαθηματικα με την βιολογια,αυτο το αυτονοητο απορω πως δεν το σκεφτηκαν!!γκαφα ολκης),απλα η χημεια και εδω εχει υπερβολικα μεγαλο μεριδιο...για τα πολυτεχνεια,με την εξαιρεση των χημικων μηχναικων  και τις σχολες πληροφορικης θα πρεπει να αντικατασταθει απο το μαθημα της πληροφορικης
[/b]
 Τι ειδικότητα είσαι και τα ξέρεις τόσο καλά τα περί χημείας; Το αντικείμενο της χημείας είναι σαφώς μεγαλύτερο από της βιολογίας αν και υπάρχουν λιγότερες ώρες χημείας. Σε  πολλές σχολές στο πολυτεχνείο χρειάζεται η  χημεία και όχι μόνο στους χημικούς μηχανικούς, δεν πρέπει να αντικατασταθεί η χημεία για όλα τα τα πολυτεχνεία. Για τις σχετικές σχολές με την πληροφορική θα πρέπει να δίνουν  μόνο πληροφορική και καθόλου χημεία. Για τις ντε μι σχολές ή επιλογή ή και τα δυο.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #375 στις: Σεπτέμβριος 27, 2014, 09:14:50 μμ »
Διαβάζοντας τις απόψεις που διατυπώνονται θα ήθελα να κάνω μερικές παρατηρήσεις:
1. Νομίζω ότι το πλέον δόκιμο θα ήταν από όλους μας να εκφράζουμε άποψη για το πως θα έπρεπε να διδάσκεται το αντικείμενό μας και όχι κάποιο άλλο. Δηλαδή εγώ σα φυσικός επιστημονικά δεν είμαι ο πλέον κατάλληλος να πω για το πώς και πόσο πρέπει να διδάσκεται η Βιολογία, η Χημεία ή τα Μαθηματικά. Γιατί λοιπόν ένας βιολόγος ή ένας μαθηματικός να το κάνει για τη Χημεία ή τη Φυσική;
2. Παρατηρώ μία εμπάθεια (γνώμη μου) για τους φυσικούς από την πλευρά των βιολόγων. Το αν θα προκηρυχθούν θέσεις από το ΑΣΕΠ για φυσικούς θεωρώ ότι δεν είναι δουλειά των βιολόγων να το κρίνουν. Δηλαδή, στους προηγούμενους διαγωνισμούς που το μάθημα της Βιολογίας δεν είχε τις ώρες που έχει τώρα θα έπρεπε οι χημικοί και οι φυσικοί να απαιτούσαν κάτι αντίστοιχο;!;! Ψυχραιμία συνάδελφοι.
3. Σα λύση στο θέμα των υπεραρίθμων και των πλεοναζόντων (πάλι φυσικών αν δεν κάνω λάθος) προτάθηκε να καλύψουν τα κενά που υπάρχουν πρώτα και μετά να γίνουν προσλήψεις. Δηλαδή, θεωρείτε ότι, αν κάποιος μετά από 15 χρόνια προϋπηρεσίας που πλεονάζει στη Μακεδονία (λόγω συγχωνεύσεων σχολείων ή άλλων παραγόντων) είναι σωστό να μετακινείται σε κενό που μπορεί να υπάρχει στη Λακωνία (τυχαίο παράδειγμα...). Να ξαναζεί δηλαδή δεύτερο ξεσπιτωμό; Δε νομίζω ότι θα το ήθελε κανείς αυτό. Φανταστείτε σε 10-15 χρόνια να αλλάξουν οι προτεραιότητες στην εκπαίδευση και να βρεθούν υπεράριθμοι οι βιολόγοι. Τι θα πείτε τότε; Πόσο μάλλον που πολλοί "γράφουν" προϋπηρεσία σαν αναπληρωτές ακόμα και δίπλα στο σπίτι τους χωρίς καν να έχουν μπει σε διαδικασία να δώσουν σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ. Με την ίδια λογική θα έπρεπε να αποσυρθούν ακόμη και οι ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους πολυτέκνους...

Σίγουρα πολλοί θα διαφωνήσουν μαζί μου αλλά θεωρώ ότι πρέπει να βλέπουμε και άλλες πτυχές στις λύσεις που προτείνουμε
1. Συμφωνώ απόλυτα και μπράβο. Οπότε το πραγματικό ερώτημα είναι γιατί γίνεται αυτό από Φυσικούς και χημικούς για την Βιολογία στο Υπουργείο και στα σχολεία!
2. Στους προηγούμενους διαγωνισμούς οι θέσεις βιολογίας δεν αντιστοιχούσαν στις τότε ώρες βιολογίας. Τότε είχαν αρχίσει να δημιουργούνται οι ελλείψεις. Το πιο ψύχραιμο είναι να βλέπεις σε ποιό μάθημα είναι τα κενά και να τα καλύπτεις με την σωστή ειδικότητα. Στον άλλον ασεπ, αν αλλάξουν οι ώρες και τα κενά είναι σε άλλο μάθημα, τότε παίρνεις τους καθηγητές για εκείνο το μάθημα... και πάει λέγοντας.
3. Εδώ και χρόνια όλοι μας αναφερόμαστε σε πραγματικές περιπτώσεις όπου απλώς μπορεί να πάει ο υπεράριθμος φυσικος ή χημικός στο συστεγαζόμενο Λύκειο, και αποφεύγουμε τις ακρότητες των μεταναστεύσεων. Δεν θυμάμαι κανένα να προτείνει κάτι τόσο ακραίο!
Οταν επίσης βγουν υπεράριθμοι οι Βιολόγοι, απλώς να μην προσλαμβάνουν άλλους βιολόγους μέχρι να ξαναυπάρξουν κενά! Ακόμα και τώρα που είναι υπεράριθμοι οι Φυσικοί υπάρχουν όντως μερικά πραγματικά δικά τους κενά στα οποία θα μπορούσαν να γίνουν διορισμοί. Αλλά μην φανταστείτε πολλά.
Κάτι ακόμα που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι οι λειτουργικά υπεράριθμοι Φυσικοί δεν προέκυψαν γιατί κάποτε καταργήθηκε το μάθημά τους και ξέμειναν με λιγότερες ώρες. Κάτι που μπορούν να πουν οι παλιοί χημικοί στο Γυμνάσιο. Ισως όχι τόσο οι νεώτεροι. Είναι λειτουργικά υπεράριθμοι γιατί τοποθετήθηκαν χωρίς να υπάρχουν αρκετές ώρες ούτε α ανάθεσης ούτε και β ανάθεσης. Αλλά δεν μπορώ να κάνω σε αυτό γενικεύσεις γιατί οι εξυπηρετήσεις που γίνονται κατα τόπους δεν έχουν να κάνουν με την ειδικότητα.

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #376 στις: Σεπτέμβριος 28, 2014, 09:44:27 πμ »
  Ίσως να σου διαφεύγει το γεγονός της αύξησης ωραρίου αλλά και της συγχώνευσης σχολείων που δημιούργησαν υπεραριθμίες και πλεονάζοντες.
  Όσο για τα κενά των φυσικών μη νομίζεις ότι είναι λίγα. Αναλογίσου ότι ο κλάδος ΠΕ04.01 είναι ο πολυπληθέστερος αριθμητικά επομένως αναλογικά οι αποχωρήσεις και συνταξιοδοτήσεις είναι πολύ περισσότερες. Τόσες που ακόμα και υπεραριθμίες να υπάρχουν τοπικά, σε γενικό σύνολο το ισοζύγιο είναι αρνητικό (όπως και σε όλες τις ειδικότητες).
  Όσο αφορά την πρότασή σου : "Οταν επίσης βγουν υπεράριθμοι οι Βιολόγοι, απλώς να μην προσλαμβάνουν άλλους βιολόγους μέχρι να ξαναυπάρξουν κενά!" θα ήθελα να σε ρωτήσω: και αυτοί που ενδεχομένως να πλεονάζουν τι θα κάνουν; Μήπως πρέπει να απολυθούν ή θα πάρουν τις ώρες των φυσικών ή των χημικών για να καλυφθούν; Βλέπεις, δεν είναι τόσο άσπρο-μαύρο η κατάσταση...
  Επιπλέον, μη νομίζετε ότι όλα είναι άσχημα για τους βιολόγους. Έχουν πέσει και στη δική μου αντίληψη περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα, αναπληρωτής βιολόγος δίδασκε Φυσική κατεύθυνσης Γ' Λυκείου (και μάλιστα σε πρωτεύουσα νομού) γιατί έπρεπε να καλύψει ώρες... Θα μου πεις μία περίπτωση είναι αυτή... Σίγουρα, αλλά αλήθεια θα μας άρεσε κάτι τέτοιο να συμβεί στα δικά μας παιδιά; Το νόμισμα λοιπόν έχει δύο όψεις.
  Τέλος, θα θέσω και ένα άλλο ερώτημα που άπτεται και αυτό της "συνωμοσιολογίας" υπέρ των φυσικών. Παρατήρησες την περσινή χρονιά τους διορισμούς αναπληρωτών; Σχεδόν όλοι οι φυσικοί της α΄ φάσης διορίστηκαν σε νησιά (κυρίως Κυκλάδες, Δωδεκάνησα) ενώ οι βιολόγοι (πολλοί χωρίς καν προϋπηρεσία ή ΑΣΕΠ) κάλυψαν κενά στη συντριπτική τους πλειοψηφία στην Αττική. Μη μου πεις ότι στα νησιά δε χρειάζονται βιολόγους... Ή ότι και εκεί οι φυσικοί "έκλεψαν" τις ώρες των βιολόγων! Μήπως θα έπρεπε αντίστοιχα και οι φυσικοί να διαμαρτύρονται για αντίστοιχη "συνωμοσιολογία"; Μήπως οι φυσικοί είναι για τα δύσκολα και οι βιολόγοι να διορίζονται στο σπίτι τους;
  Δε νομίζω ότι πρέπει να μπαίνουμε σε τέτοια μονοπάτια... Εξάλλου, όπως φαίνεται η μοιρασιά των ωρών στο ΠΕ04 περνάει από πολλά κύματα... Φαντάσου ότι ακόμη και στο ΠΕ03 (μαθηματικοί) που είναι μόνοι τους, πάλι βγαίνουν πλεονάζοντες κατά τόπους και παίρνουν ώρες Φυσικής. Εμείς που είμαστε 4 ειδικότητες θα μπορέσουμε να το ξεδιαλύνουμε καλύτερα; Απλά να γίνει προσπάθεια να αμβλυνθούν κάποιες κραυγαλέες στρεβλώσεις είναι εφικτό και να καλύπτουμε όσο το δυνατό περισσότερο τις ανάγκες των μαθητών. Διαφορετικά, δίνουμε το πάτημα για να μας πουν: "Ωραία, αφού δε γίνεται αλλιώς, για να μην υπάρχουν πλεονάζοντες και να μην διδάσκονται μαθήματα από άλλες ειδικότητες, να διορίζεστε όλοι ωρομίσθιοι για τις ώρες που απαιτούνται..." Αλήθεια, ποιος νομίζεις ότι θα βγει ζημιωμένος από κάτι τέτοιο; Σίγουρα όχι μόνο οι βιολόγοι ούτε μόνο οι φυσικοί...
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2014, 10:08:31 πμ από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολογία και "νέο"Λύκειο
« Απάντηση #377 στις: Σεπτέμβριος 28, 2014, 11:30:26 πμ »
  Ίσως να σου διαφεύγει το γεγονός της αύξησης ωραρίου αλλά και της συγχώνευσης σχολείων που δημιούργησαν υπεραριθμίες και πλεονάζοντες.
  Όσο για τα κενά των φυσικών μη νομίζεις ότι είναι λίγα. Αναλογίσου ότι ο κλάδος ΠΕ04.01 είναι ο πολυπληθέστερος αριθμητικά επομένως αναλογικά οι αποχωρήσεις και συνταξιοδοτήσεις είναι πολύ περισσότερες. Τόσες που ακόμα και υπεραριθμίες να υπάρχουν τοπικά, σε γενικό σύνολο το ισοζύγιο είναι αρνητικό (όπως και σε όλες τις ειδικότητες).
  Όσο αφορά την πρότασή σου : "Οταν επίσης βγουν υπεράριθμοι οι Βιολόγοι, απλώς να μην προσλαμβάνουν άλλους βιολόγους μέχρι να ξαναυπάρξουν κενά!" θα ήθελα να σε ρωτήσω: και αυτοί που ενδεχομένως να πλεονάζουν τι θα κάνουν; Μήπως πρέπει να απολυθούν ή θα πάρουν τις ώρες των φυσικών ή των χημικών για να καλυφθούν; Βλέπεις, δεν είναι τόσο άσπρο-μαύρο η κατάσταση...
  Επιπλέον, μη νομίζετε ότι όλα είναι άσχημα για τους βιολόγους. Έχουν πέσει και στη δική μου αντίληψη περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα, αναπληρωτής βιολόγος δίδασκε Φυσική κατεύθυνσης Γ' Λυκείου (και μάλιστα σε πρωτεύουσα νομού) γιατί έπρεπε να καλύψει ώρες... Θα μου πεις μία περίπτωση είναι αυτή... Σίγουρα, αλλά αλήθεια θα μας άρεσε κάτι τέτοιο να συμβεί στα δικά μας παιδιά; Το νόμισμα λοιπόν έχει δύο όψεις.
  Τέλος, θα θέσω και ένα άλλο ερώτημα που άπτεται και αυτό της "συνωμοσιολογίας" υπέρ των φυσικών. Παρατήρησες την περσινή χρονιά τους διορισμούς αναπληρωτών; Σχεδόν όλοι οι φυσικοί της α΄ φάσης διορίστηκαν σε νησιά (κυρίως Κυκλάδες, Δωδεκάνησα) ενώ οι βιολόγοι (πολλοί χωρίς καν προϋπηρεσία ή ΑΣΕΠ) κάλυψαν κενά στη συντριπτική τους πλειοψηφία στην Αττική. Μη μου πεις ότι στα νησιά δε χρειάζονται βιολόγους... Ή ότι και εκεί οι φυσικοί "έκλεψαν" τις ώρες των βιολόγων! Μήπως θα έπρεπε αντίστοιχα και οι φυσικοί να διαμαρτύρονται για αντίστοιχη "συνωμοσιολογία"; Μήπως οι φυσικοί είναι για τα δύσκολα και οι βιολόγοι να διορίζονται στο σπίτι τους;
  Δε νομίζω ότι πρέπει να μπαίνουμε σε τέτοια μονοπάτια... Εξάλλου, όπως φαίνεται η μοιρασιά των ωρών στο ΠΕ04 περνάει από πολλά κύματα... Φαντάσου ότι ακόμη και στο ΠΕ03 (μαθηματικοί) που είναι μόνοι τους, πάλι βγαίνουν πλεονάζοντες κατά τόπους και παίρνουν ώρες Φυσικής. Εμείς που είμαστε 4 ειδικότητες θα μπορέσουμε να το ξεδιαλύνουμε καλύτερα; Απλά να γίνει προσπάθεια να αμβλυνθούν κάποιες κραυγαλέες στρεβλώσεις είναι εφικτό και να καλύπτουμε όσο το δυνατό περισσότερο τις ανάγκες των μαθητών. Διαφορετικά, δίνουμε το πάτημα για να μας πουν: "Ωραία, αφού δε γίνεται αλλιώς, για να μην υπάρχουν πλεονάζοντες και να μην διδάσκονται μαθήματα από άλλες ειδικότητες, να διορίζεστε όλοι ωρομίσθιοι για τις ώρες που απαιτούνται..." Αλήθεια, ποιος νομίζεις ότι θα βγει ζημιωμένος από κάτι τέτοιο; Σίγουρα όχι μόνο οι βιολόγοι ούτε μόνο οι φυσικοί...
 
η αυξηση ωραριου δεν ειναι σε θεση να δικαιολογησει την υπεραριθμία των φυσικών και χημικών σε πολλές περιοχές. Εχουν δημοσιευθεί και τα οργανικά κενα/ πλεονάσματα (αλγορίθμου και εκτίμηση ΠΥΣΔΕ) σε καποιες περιοχές, και τα λειτουργικά κενά/ πλεονάσματα από το Υπουργείο. Δεν μιλάω με περιπτώσεις και εντυπώσεις. Ότι λένε αυτοί που κατηγορώ δίνουν την εικόνα πλεονασμάτων σε κάποιες περιοχές και μικρών ελλειμμάτων σε άλλες. Βλεπουμε οτι γινεται μια μεταφορά οργανικών και λειτουργικών κενών από τις ελλειμματικές ειδικότητες στις πλεονασματικές. Για αυτό έγινε άλλωστε και η ενιαία ´αρση της υπεραριθμίας. Ξεκάθαρα για να πάρουν οργανικά κενά βιολογίας και γεωγραφίας οι φυσικοί και οι χημικοί. Έψαξα λοιπόν 42 από τις 72 περιοχές τι έκαναν τους ονομαστικά οργανικά υπεράριθμους καθηγητές τους, και βρήκα αυτό:

(Από ότι λένε τα ΠΥΣΔΕ, που δεν πρέπει να τα εμπιστευόμαστε. Πού να ξέρω αν όντως αυτά είναι κενά φυσικής? εχω παρατηρήσει ότι κάποια ήταν ψεύτικα. Αλλα τέλος πάντων μόνο αυτά που ανακοινώνουν ξέρουμε)
Ως ενα βαθμό ειναι λογικό. Αφου περισσεύουν οι ανθρωποι, δεν θα απολυθούν ούτε θα τους στειλουν εξορία. Οπότε μην επιμένεις σε αυτη την κινδυνολογία. Δεν ειναι ομως εξορία να πας στο συστεγαζόμενο σχολείο, ή σε ένα που ειναι 2 χιλιόμετρα μακριά. Τοσος κόσμος ήδη παει εκβιαστικα. τους βιολογους τους εκτοπιζουν απο τα γυμνασια και τους βαζουν αναγκαστικα σε λυκεια! την θεση τους στα γυμνασια την παιρνουν πλεοναζοντες φυσικοι και χημικοι. Γιατι κάποιοι να ειναι προστατευμένοι? Από τα υπ´αρχοντα στοιχεία δεν φαίνονται τοσα πολλά κενά φυσικής - χημείας. Τα περισσότερα ειναι Βιολογίας Γεωγραφίας.
Επίσης εγω δεν ειμαι κατα της καλυψης αναγκων των σχολειων με λιγες ωρες β ανάθεσης. Αρα και η περιπτωση που λες και οι υπόλοιπες περιπτώσεις που αλλοι πε04 κανουν λιγη β ανάθεση ειναι για μένα καθαρή. Ειμαι εναντίον αλλων περιπτωσεων οπου αναπληρωτές, αποσπασμένοι, οργανικά τοποθετημένοι κάνουν κυρίως ή μονο β ανάθεση. Και αυτό ειναι ξεκαθαρισμένο. Αν δεν υπάρχει β ανάθεση οντως μπορει να γινουν ακροτητες. Αλλά θα ηθελα να ειναι η λιγότερη. Ε πως θα ειναι η λιγοτερη οταν στα γυμνάσια στελνουν μονο φυσικούς ενω δεν υπαρχει βιολογος? μα δεν υπαρχουν τοσες ωρες φυσικής! ( παρολο που αυξηθηκε 1 ωρα) Φέτος λοιπόν η βιολογία θα ξεπεράσει το 50% β ανάθεση. Άρα trobadoyros 1 στους 2 διδάσκοντες βιολογίας δεν ειναι βιολόγος. Αυτο δεν συμβαινει σε άλλο μάθημα. Αρα οντως οι αντιθετες περιπτωσεις ειναι σαφώς λιγότερες.
Για περσι πρέπει να πω, με επιφυλαξη ομως, επειδη δεν μπορω να παράγω τις αποδειξεις που θα στηριξουν τους ισχυρισμούς μου, οτι οι φυσικοι και χημικοι που σταλθηκαν στις πρωτες φάσεις στα νησιά, δεν στάλθηκαν για τα δυσκολα (αν και ήταν), αλλά για τα συμφέροντα συμβούλου του προηγούμενου υπουργού. Ετσι οπως το θετω, ειναι οντως συνομωσιολογία  ;D
Η δικη μου προταση ειναι διοριζουμε και προσλαμβάνουμε με βαση τα πραγματικά κενά που πρεπει να βλεπουμε όλοι μας, για να μην υπαρχουν παρεξηγήσεις. Πρωτον να τακτοποιηθούν οι μόνιμοι σε πραγματικά κενά της ειδικότητάς τους. Οχι αποσπασεις και μεταθεσεις και τοποθετησεις απο εδω και περα σε κενά αλλης ειδικότητας. Όλες οι τοποθετηςεις από εδω και περα με α ανάθεση πρωτα. Στις περιοχες οπου πλεοναζουν, να παρουν και κενο αλλης ειδικοτητας για να μη απολυθουν η εξορισθουν, αφου ομως πρωτα εξαντληθουν τα δικα τους κενα.     Τα κενά και τα πλεονάσματα να φαινονται με ώρες ανα σχολείο, οπως το εκαναν ήδη κάποιες διευθύνσεις για να σταματησει η κοροιδια. και οτι μεινει αναπληρωτες. Επισης θα ηθελα να υπαρχει ισοτιμη μεταχειριση αναμεσα στις ειδικοτητες. Για παραδειγμα δεν μπορεις να λες οτι παιρνεις βιολογους μονο για λυκεια και στελνεις ολους τους βιολογους στα λυκεια, αλλα να αφηνεις ακαλυπτο το κενο φυσικης στα λυκεια, να τοποθετεις το φυσικο σε κενο βιολογου γυμνασιου ( να τον κρυβεις ουσιαστικα) και να ζητας και αλλο φυσικο για το ακαλυπτο του λυκειου. Αυτα ειναι πραγματικες περιπτωσεις. τωρα ποσες ειναι δεν ξερω, μαλλον μερικες δεκαδες.
φανταζομαι λοιπον ενα ανοιχτο myschool οπου ολοι τα παιδια και οι γονεις οι ενδιαφερομενοι εκπαιδευτικοι βλεπουν το δυναμικο του σχολειου και ολοι ξερουμε τι γινεται τι προοπτικη υπαρχει, ποιο ειναι το επιπεδο. Ονοματα δεν χρειαζονται. Ηδη τα σχολεια μονα τους στις ιστοσελιδες παρουσιαζουν τους καθηγητες τους. δεν ειναι ουτε δυσκολο ουτε επανασταση. Και ναι φυσικα θα εκθεσει και την διευθυνση και το υπουργειο ισως και το σχολειο. Γιατι ομως να κρυφτει?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2014, 11:50:20 πμ από gvasilis »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 461
Σύνολο: 471

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.