*

Αποστολέας Θέμα: Η λειτουργία των γραφείων εκπαίδευσης  (Αναγνώστηκε 22663 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 16, 2011, 06:57:19 μμ »
ειχαμε κανει παλιοτερα..και τωρα συνεχιζουμε την σχεση των σχολειων με ανταλλαγες επισκεψεων καθε χρονο μετα απο προσκληση και με εκπονηση προγραμματων..!!τελικα ναι εχεις δικιο..το  παραδοσιακο ειναι και το καλυτερο..!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:50:01 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 16, 2011, 07:02:22 μμ »
την τελευταία φορά που ήμουν σε σχολειο ήθελα να κάνω ένα πρόγραμμα Διεθνών σχέσεων μέσω Ουνέσκο. Τελικά με πρόλαβε η μετάταξη. Ωστόσο είναι πολύ ενδιαφέροντα αυτά τα προγράμματα - αν θες ψάξτο.
Προσωπικά έχω κάνει δύο comenius 2.2b, τρία springday euripe και έχω συμμετάσχει σε "οι νέοι γνωρίζουν την ευρώπη" και " euroscola" ψάξτα κι αυτά αν θες. Πολύ ωραία - πολύ οργανωμένα -  πολλαπλά τα ωφέλη για μαθητές και καθηγητές.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος antonis2200

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 16, 2011, 07:05:54 μμ »
ευχαριστω για τις πληροφοριες...πραγματικα πιστευω κι εγω οτι τα οφελη ειναι πολλα για ολους μας..!και μονο που βλεπουμε πως λειτουργουν τα πραγματα στην εκπαιδευση κι αλλων χωρων εχουμε κερδος..!!

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 16, 2011, 10:56:15 μμ »
@knaison
αυτό που πάντα με προβλημάτιζε στο δημόσιο ειναι αυτη η "μεγιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας" στην οποία αναφέρεσαι.... εν προκειμένω....η κάθε διεύθυνση δευτεροβάθμιας να συν και ανταγωνιστει ποιόν ακριβώς; αφού ιδιωτικές δευτεροβάθμιες δεν υπάρχουν, και αφου η πληρωμή δεν συνδέεται με την αποδοτικότητα τότε πώς ακριβώς η διοίκηση μπορει να γινει ανταγωνιστική - δεδομένων πάντα των δομών που τώρα υφίστανται... (γιατί αν αλλάξουν τα πράγματα.....είναι άλλο καπέλο τότε).
¨οσο για τα συστηματα διοίκησης ξερεις ότι κάθε άλλο παρά αποκεντρωμένο ειναι το εκπ/κό ελληνικο σύστημα. Τώρα πάει κάτι να γινει - αλλά χρειάζεται να αλλάξει όλη η νοοτροπία των ελλήνων όχι απλά οι δομές....το μέλλον θα δείξει....τι να πω...
Συμφωνώ μαζί σου - δεν πας στο γραφείο για να αράξεις ...βασικά θα το γενικεύσω ....όταν πας για δουλειά, σίγουρα δεν πρέπει να πας για να αράξεις - ανεξάρτητα απο την δουλειά....Δυστυχώς στην πράξη αυτο αναιρείται... Υπάρχουν πολλοί που αράζουν κάτω απο το σκεπτικό "δεν το ξερω σαν αντικείμενο και άρα κάνω shut down και τέλος..."


bitch αν διαβάσεις πιο πάνω καλύτερα αυτά που γράφω δεν μιλάω για "μεγιστοποίηση ανταγωνιστικότητας" (άλλωστε δεν υπάρχει τέτοιος όρος στη βιβλιογραφία του management" αλλά για " μεγιστοποίηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών".

Επίσης μιλάω για "βελτίωση της ανταγωνιστικότητας" όρος από τη βιβλιογραφία της Δημόσιας Οικονομικής που υπονοεί όχι τον εσωτερικό ανταγωνισμό μεταξύ των φορέων της Κεντρικής Κυβέρνησης αλλά την ποιοτικά καλύτερη παροχή υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο με το ελάχιστο δυνατό κόστος.
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:50:01 »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 16, 2011, 11:01:34 μμ »
σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος....mea culpa.... :D :D
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 18, 2011, 02:07:25 μμ »
@happiness
Ωστόσο απαντώ για τους ΠΛΗΝΕΤ .... ο τεχνικός ΠΛΗΝΕΤ έχει διοικητικό προϊστάμενο τον Δ/ντή της Δ/νσης. Που σημαινει ότι αν του ανατεθεί ένα έργο ΟΦΕΙΛΕΙ να το εκτελέσει εκτός και αν ειναι προδήλως παράνομο. Οι αρμοδιότητες του κάθε τεχνικού ΠΛΗΝΕΤ ειναι η Πληροφοριακή Υποστήριξη των Δομών των Σχολείων, των Γραφείων και της Δ/νσης. Όπως καταλαβαίνεις αυτος είναι ένας πολύυυυυυυυυυυυυυ ευρύς όρος - και έχουμε ξαναγράψει τι γίνεται με τους τόσο ευρεις όρους γενικότερα... Εξάλλου γενικά στις αρμοδιοτητες των ΠΛΗΝΕΤ αναγράφεται ως τελευταια υποπερίπτωση το " άλλες εργασίες".... για να κρατηθουν τα προσχήματα αναφέρεται ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΕ.ΠΛΗΝΕΤ (αλλά όχι για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ)ότι δεν εμπίπτουν  στις αρμοδιότητές του οι διοικητικές εργασίες και οι εργασίες μηχανογράφησης...( ενδεχόμενο όμως που το αφήνει ανοιχτό για τους ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ.) Άρα λοιπόν ο κάθε ΤΕ.ΠΛΗΝΕΤ  δεν ειναι εκεί μόνο για να αλλάζει τις κάρτες μνήμης και τα ανεμιστηράκια, ή να συνδέει τα σχολεια με το sch.gr αλλά και για να οργανώνει τη Μηχανογράφηση αν αυτό πρέπει να γίνει.
Α, ναι δεν διαφωνώ. Γι αυτό άλλωστε στην σελίδα που παρέπεμψα είπα ότι δεν ξέρω αν έχουν στηριχτεί σε κάποιες διατάξεις. Άμα ζητήσει ο προϊστάμενος πρόγραμμα, πρόγραμμα θα έχει :) Απλά, από την εμπειρία που έχω εγώ από ΠΛΗΝΕΤ θεωρώ ότι η συζήτηση αυτή είναι εκ των ουκ άνευ. Για κάθε νομό υπάρχουν το πολύ 5-6 άτομα (στην καλύτερη). Αυτοί μόνο για να κάνουν τις απαραίτητες εκτός έδρας επισκέψεις στο κάθε δημοτικό και νηπιαγωγείο της Πέρα Ραχούλας, πάει.. γέμισαν οι μέρες τους. Οπότε τι προγράμματα και ξε-προγράμματα. Βέβαια, υπάρχουν και οι εξαιρέσεις, όπως οι δικοί σας :)

παρεξήγησες  - γράφοντας στο δεύτερο ενικό δεν εννοούσα εσένα μόνο - εννοουσα τον οποιονδήποτε στη θέση σου. Έτσι εσύ ως happiness  μπορει βέβαια να βοηθάς ( έστω και αυτούς που συμπαθεις από ) τους συναδέλφους σου αλλά σίγουρα υπάρχουν άλλοι που δεν κουνανε το δαχτυλάκι τους. Σ' αυτούς αναφερόμουν..
Α, παρδόν.

απαντώ:

τα μεμονωμένα παραδείγματα αποδεικνύουν πέραν πάσης αμφιβολίας ότι όλα γίνονται αρκει να υπάρχει θέληση. Αν είναι να περιμένουμε την βούληση της διοίκησης ή του υπουργείου τότε γιατί να απεργούμε βρε αδελφέ; Ας περιμενουμε πότε θα βουληθεί το υπουργείο να φτιάξει τα πράγματα κατά πώς θα πρεπε να ειναι....

Ας πούμε όταν ξεκίνησε το data center αυτό που έλειψε δεν ήταν η ανοργανωσιά της διοίκησης αλλά η έλλειψη διάκρισης και ευσυνειδησίας του κάθε χειριστή του να το προχωρήσει one step ahead. Από τη στιγμή που μέσα έχει άλλη εφαρμογή για τη διαχείριση δεδομένων και άλλη για τις μεταθέσεις, ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι δεν είναι ένα σύστημα αποκλειστικά για τις μεταθέσεις. Από τη στιγμή που στην κατάσταση των υπαλλήλων δεν υπάρχει μόνο το "τακτικός/μόνιμος υπάλληλος" αλλά επίσης και το ΙΔΑΧ, βοηθητικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό κτλ" είναι επίσης ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι πρέπει να περαστούν από διοικητικοί μέχρι καθαρίστριες. Αλλά αφού ξερεις πώς λειτουργει....ας πούμε είμαι εγώ στη δ/νση και συ στο γραφείο...με παίρνεις τηλέφωνο και με ρωτάς " να σου πω...θα τους περάσεις όλους ή μόνο αυτούς που κάνουν για μετάθεση;" ...αν εγώ σου πώ " καλά, σιγά μην τους περάσω όλους και ζαλίζομαι...θα κάνω μόνο αυτούς για μετάθεση και πολύ τους είναι...άμα θέλουν όλους ας έρθει ο επομενος να το κάνει..." και έτσι δεν το κάνεις κι εσύ και ο άλλος και ο παράλλος....ε μετά ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ η ανώτερη διοίκηση βρε happiness. Τώρα αν εσύ νομίζεις ότι η ανώτερη διοίκηση πρέπει κάθε τόσο να στέλνει έγγραφα και να λέει " από 10-12 ειναι καλή ώρα να κατουρήσετε" ..." αυτο το έγγραφο πρέπει να είναι σε arial, μέγεθος 12 και bold" και γενικά να μας δείνει οδηγίες για όλες τις παραμικρές λεπτομέρειες λες και είμαστε αυτιστικοί όλοι μας.... ε, δε θα έπρεπε να κάνει άλλη δουλειά.....
Κοίτα, από τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω ότι δεν γνωρίζεις με ποιές ακριβώς εντολές "συνοδεύτικε"η αρχή λειτουργίας του e-data. Ούτε εγώ ξέρω. Απλά, εδώ οι παλιότερες μου έχουν πει ότι πριν 2 χρόνια που πρωτοξεκίνησε είχαν επίτηδες ζητήσει από όλους τους εκπαιδευτικούς τους να κάνουν αίτηση μετάθεσης (εντός) επίτηδες, για να τους περάσουν στο e-data (τις υπηρετήσεις δλδ γιατί αυτές είναι το ζόρι τις οποίες δηλώνουν οι εκπαιδευτικοί στην αίτηση), ακόμα κι αν μετά δεν την χρησιμοποιούσαν τελικά. Δεν κάναν όλοι αίτηση. Αυτούς που κάναν, τους περάσαν. Το θέμα είναι όμως το εξής.... και εδώ θα σου απαντήσω στο παρακάτω.
Όσο για τον τρόπο συμπλήρωσης - μα είναι σαφής: παίρνεις την εγκύκλιο και πάει τυφλοσούρτι.
Βεβαίως θα συμφωνήσω ότι ο καθένας - στην πράξη- περνάει ό,τι να ναι εκεί μέσα αλλά η ανώτερη διοίκηση τι να κάνει παραπάνω επ΄αυτού; Θα σου δώσει μια εγκύκλιο - όπως και έκανε - και θα σου πει " αυτά είναι, πέρασέ τα τώρα..." Αν εσύ ( ο κάθε εσύ) είσαι μλκ και άλλα διαβάζεις,άλλα καταλαβαίνεις και άλλα παιρνάς...ε δε σου φταίει το υπουργείο...
ΜΟΝΟ τυφλοσούρτι δεν είναι η διαδικασία με τις υπηρετήσεις. Μιλάμε ότι είναι χαμός, Ο χαμός! Φάκελοι ελλειπείς, χωρίς αναλήψεις υπηρεσίας για χρόνια ολόκληρα, χωρίς αποφάσεις αποσπάσεων, μετακινήσεων, ακόμα και μεταθέσεων, χωρίς ανακοινωτήρια συμπλήρωσης ωραρίου. Περιπτώσεις περίπλοκες που ΔΕΝ αναφέρονται ούτε για πλάκα στην εγκλύκλιο (πχ συνεχείς μετακινήσεις από σχολείο σε σχολείο ανά λίγες μέρες), και που ούτε τα τηλέφωνα πληροφοριών για μεταθέσεις στο υπουργείο δεν μπορέσαν να μας δώσουν μία τελεσίδικη απάντηση. Λάθη παλαιότερων ετών, ΛΑΘΗ να δει το μάτι σου!!!! Εγώ μόνο φέτος, έχω διορθώσει δεν ξέρω και γω πόσες παλιότερες υπηρετήσεις. Έχω κάνει φύλλο και φτερό τα πρακτικά του ΠΥΣΠΕ να βρίσκω που #&$*(#$ έχει πάει ο καθένας.
Αλλά εγώ, κάθισα φέτος και έκανα πλήρη έλεγχο σε ΚΑΘΕ αίτηση μετάθεσης , με αντιπαραβολή από το ΠΜ, ακόμα κι αν ήταν ήδη περασμένος ο εκπαιδευτικός. Οι άλλοι συνάδελφοι σε όλα τα γραφεία της Ελλάδας, ΔΕΝ το κάναν αυτό. Και ξέρεις γιατί; Γιατί η έμμεση, πλην σαφής, εντολή του υπουργείου είναι ότι εάν ο εκπαιδευτικός είναι περασμένος, περνάμε μόνο την φετινή υπηρέτηση και είμαστε ΟΚ (αφού στους εκπαιδευτικούς ζητάει να δηλώσουν μόνο αυτή). Επίσης, απ' ότι κατάλαβα ακόμα και πρόπερσι που περάσανε για πρώτη φορά τις αιτήσεις, δεν έγινε ενδελεχής έλεγχος και αντιπαραβολή με το ΠΜ, αλλά θεωρήθηκαν ως de facto ορθές παλιότερες χειρόγραφες αιτήσεις που είχαν υποβάλλει οι εκπαιδευτικοί και είχαν βγει από τα γραφεία πάλι χειρόγραφα. Έεελα όμως που αυτές περιέχουν λάθη... και με τον τρόπο αυτό τα λάθη απλά ... διαιωνίζονται.

Και όχι, διαφωνώ ότι χρειάζονται πέντε άτομα για μια τριετία να αποσπασθούν για να περάσουν μόνο το data.... το κάθε γραφείο το πολύ να έχει 700 εκπ/κούς στο δυναμικό του ( κάποια μεγαλύτερα της αθήνας ας έχουν μέχρι 900). Λοιπον, εμείς με σαφώς μικρότερο αριθμό χρειαστήκαμε περίπου ενάμιση μήνα για να φτάσουμε ως τους ΠΕ16 και υπολογίζουμε κανα δυο βδομάδες ακόμα ως τους ΠΕ20 (δεν έχουμε άλλες ειδικότητες εμείς). Σε δύο μήνες λοιπον, θα βγει στο χαλαρό ένα γραφείο δυναμικότητας περί των 270-300 εκπαιδευτικών. Μέσα σ΄ένα διδακτικό έτος καταλαβαίνεις τι παπάδες μπορουν να γίνουν.
Τι να πω; Από την δικιά μου εμπειρία, για τους περίπου 90 εκπαιδευτικούς που έκανα, στους οποίους συμπλήρωσα μόνο υπηρετήσεις, πτυχία, γλώσσες, οικογενειακή κατάσταση και λίγα προσωπικά στοιχεία, μαζί με τις υπόλοιπες δουλειές μου, μου πήρε 3,5 μήνες. Θεωρώ ότι όλα αυτά, συν τα ΑΜ, ΑΦΜ, ΦΕΚ, ονοματεπώνυμα, ΜΚ, αναγνωρισμένες προϋπηρεσίες, άδειες, υπηρεσιακές μεταβολές και τα λοιπά που έχει το σύστημα και έπρεπε να συμπληρωθούν στην αρχή, και παράλληλο λεπτομερή έλεγχό τους, χρειάζονται χρόνια.

όσον αφορά το συνάδελφο που συστηματικά λουφάρει καθώς και την αντίδραση του Προϊσταμένου μας έχω να σου πω τα εξής - που φαντάζομαι και συ και όλοι μας γνωρίζουμε: Ο συγκεκριμένος αποσπάται ΚΑΘΕ χρόνο απο τότε που διορίστηκε ( κοινώς, δεν έχει πατήσει σε τάξη) - με την προηγούμενη ακόμα κυβέρνηση-  Άρα μιλάμε για τον ορισμό του βύσματος. Πολλές φορές του έχει γίνει παρατήρηση αλλά κάνει ότι δεν καταλαβαινει. Το "παίζει" και γιωτάς οπότε τι τον κάνεις στην περίπτωση αυτή; Κατά καιρούς του έχουν ανατεθεί διάφορα αντικειμενα ως μέσο πίεσης και τελικά φτάναμε να τα κάνουμε οι υπόλοιποι μες τον πανικό γιατί έληγε το deadline και έπρεπε να φύγουν. Και να δώσεις τι σ΄έναν τέτοιο άνθρωπο; μισθοδοσίες; να περάσει την προϋπηρεσια των αναπληρωτών στο ολοκληρωμένο σύστημα; να βγάλει συντάξεις; να βγάλει κενά και πλεονάσματα; να φτιάξει τα στατιστικά; Ποιό αντικείμενο είναι τάχα αρκετά "αναίμακτο" για να του το δώσεις "ελαφρά τη καρδία;"
Άμα ο προϊστάμενός σας δεν έχει όρεξη να τα βάλει με το βύσμα του, αυτό είναι δικό του πρόβλημα. Γιατί άμα θέλει, του αναθέτει δουλειά, και όταν έρθει η ημερομηνία και η δουλειά δεν έχει γίνει, του κάνει αρνητική έκθεση και έγγραφη επίπληξη επισήμως και με βούλα, να μπει στον υπηρεσιακό του φάκελο. Για τις δε κοπάνες του από το γραφείο μπορεί άνετα να του κάνει περικοπή μισθού και έγγραφη καταγγελία. Κι άμα έχει κότσια να φτάσει και μέχρι το υπουργείο. Αλλά άμα δεν θέλει, δεν του φταίει κανένας. Και σίγουρα δεν φταίνε όλοι οι συνάδελφοι που περιορίζονται αυστηρά στα καθήκοντά τους, να τους συντάσεις μαζί με τον εν λόγω κύριο. Και δεν φταίτε και εσείς βέβαια να φορτώνεστε την δουλειά του. Και εδώ ερχόμαστε στο 2ο μότο της χρονιάς with which i live by :p
"Εγώ από 8:00 μέχρι 14:30 δουλεύω (ξέρω πως δεν είναι αυτό το επίσημο ωράριο, αλλά δουλεύω και σ αυτό άμα λάχει). Κάνω ό,τι δουλειά (διοικητική) θέλετε, με την σειρά που θέλετε. Δουλεύω με έναν ρυθμό που θεωρώ ικανοποιητικό και με τον τρόπο που θεωρώ ορθό. ΔΕΝ δέχομαι παρατηρήσεις ότι αργώ ή ότι χάνω τις ημερομηνίες. ΔΕΝ κυνηγάω κανέναν άλλο να κάνει την δουλειά του. ΔΕΝ παρέχω προσωπικά περιουσιακά στοιχεία για την δουλειά της υπηρεσίας."

όσο για αυτό που λες , ότι κάτι έκανες και βρήκες τον μπελά σου ( όχι εσύ συγκεκριμένα αλλά ο οποιοσδήποτε) δε μπορώ να φανταστώ κάτι σύννομο και εις γνώση του Προϊσταμένου σου που θα σε έκανε να βρεις τον μπελά σου. Μήπως θες να γινεις πιο συγκεκριμένη; 
Α όχι, δεν μιλάω για μένα προσωπικά. Απλά, είναι εμφανές ότι τις περισσότερες φορές, λείπει το ένα από τα δύο συνθετικά (το "σύννομο" και το "εις γνώση"). Δηλαδή: Τη μία ο υπάλληλος κάνει κάτι μη σύννομο επειδή θέλει να εξυπηρετήσει ή επειδή το σύννομο είναι παράλογο . Όπως πχ να ζητάει η εγκύκλιος από τον αιτούντα πιστοποιητικό "ζωής". Ακραίο το παράδειγμα, αλλά σίγουρα υπάρχει κάτι παρόμοιο μέσα στην γραφειοκρατεία του δημοσίου. Και την πατάει. Την άλλη ο υπάλληλος κάνει κάτι μη σύννομο επειδή του το λέει ο προϊστάμενος . Όπως κάναμε εμείς πχ που με προφορική εντολή του προϊσταμένου δεχόμασταν δικαιολογιτικά για τις μεταθέσεις ακόμα και μήνες μετά την λήξη της προθεσμίας. Ακόμα και αιτήσεις καινούριες δεχτήκαμε μετά την προθεσμία, με πρωτόκολλα που είχαν κρατηθεί εξεπίτηδες, πάλι με εντολή προϊσταμένου, για αυτή την δουλειά. Και άντε μετά να πείσεις τους εκπαιδευτικούς να είναι τυπικοί στις υποχρεώσεις τους... :( . Θα μου πεις μπορείς να αρνηθείς την εντολή (αφού δεν είναι σύννομη), αλλά εδώ είμαι και γω σαν τον προϊστάμενό σου. Δεν έχω όρεξη να μπλέξω σε καβγάδες.Φροντίζω απλά να έχω τον κώλο μου καλυμένο. Φαντάζομαι ότι η φροντίδα αυτή, άμα κάτσω καμιά 10αριά χρόνια ακόμα σε γραφείο, είναι πολύ πιθανό να εξελιχθεί σε οξύα ευθυνοφοβία.  :-\

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 18, 2011, 02:22:40 μμ από happiness »

Αποσυνδεδεμένος billst

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
    • Προφίλ
Απ: Η λειτουργεία των γραφείων εκπαίδευσης
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 18, 2011, 07:11:11 μμ »
π.χ. ο εκκαθαριστής αποδοχών (τακτικών και πρόσθετων αμοιβών) είναι το κάθε Γραφείο Δ/νσης (όπως και η Δ/νση), οπότε μπορείς να φανταστείς πόσος είναι ο φόρτος εργασίας και πόσα άτομα χρειάζονται για αυτή την εργασία, η οποία ήταν μοιρασμένη σε όλα τα σχολεία του κάθε Γραφείου ή Δ/νσης; Και, επαναλαμβάνω, γραφεία και Δ/νσης με μισά άτομα από πέρυσι και με σχεδόν όλους τους Διοικητικούς υπαλλήλους να έχουν φύγει νωρίτερα για σύνταξη φέτος στα 52-55 λόγω των γνωστών λόγων.

@billst
τι εννοείς ότι έχουν περάσει πολλές αρμοδιότητες στα γραφεία φέτος; Θα μου επιτρέψεις να έχω αντίθετη άποψη καθώς :
εκκαθαριστής αποδοχών είναι ο Δ/ντής της Δ/νσης
δεν υπάρχει ΠΔΣ στα περισσότερα γραφεία - και κυρίως ΔΕΝ υπάρχει ο όγκος εργασίας αυτού του αντικειμένου φέτος όπως ήταν σε προηγούμενες χρονιές
μεγάλο μέρος των εκδρομών εγκρίνεται πλέον απο΄την περιφέρεια ( βλ. παλιά νομαρχία) οπότε ο ρόλος των γραφείων είναι απλά να διαβιβάζει τα σχετικά έγγραφα και
οι ωρομίσθιοι πληρώνονται πλέον όλοι απο τις Δ/νσεις και όχι από τα κατά τόπους γραφεία...
Θες να γίνεις πιο συγκεκριμένος ως προς το ποιές αρμοδιότητες έχουν επωμισθεί επιπλέον φέτος τα γραφεία;

Πάντως σ΄αυτό που λες ότι θα *ξανα - επιστρέψουν αρμοδιότητες στα σχολεία (βλ. άδειες, τήρηση προσωπικού φακέλου κτλ) θα συμφωνήσω....εκεί να δεις μπάχαλο!!! Εδώ υπάρχουν διευθυντές που μας παίρνουν τηλέφωνο και μας ρωτάνε ποιά η διαφορά άδειας κύησης και άδειας λοχείας....πού να πρέπει να τη χορηγήσουν κιόλας..... Είμαστε - μια ωραία ατμόσφαιρα είμαστε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159517
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 261
Σύνολο: 280

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.133 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.