*

Αποστολέας Θέμα: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές  (Αναγνώστηκε 37239 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 09, 2011, 07:07:04 μμ »
Αίτηση ακύρωσης και αναστολής κατά της απόφασης «απόκτηση απολυτηρίου τίτλου Γενικού Λυκείου με ενδοσχολικές εξετάσεις» του ΥΠΔΒΜΘ, κατέθεσε στο Συμβούλιο της Επικρατείας , η Ομοσπονδία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών η ΟΙΕΛΕ διότι όπως υποστήριξε ο πρόεδρό της Μ. Κουροτός, στη σημερινή συνέντευξη τύπου, επιχειρείται να καθιερωθούν  ανισότιμα απολυτήρια Λυκείου δύο ταχυτήτων. Όπως επισημάνθηκε στη συνέντευξη τύπου της ΟΙΕΛΕ « η προσφυγή δεν στρέφεται εναντίον του θεσμού των Πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά αποτελεί την ύστατη προσπάθεια της Ομοσπονδίας μας να προστατευθούν τόσο οι εξετάσεις αυτές όσο και η ισοτιμία και η εγκυρότητα του απολυτηρίου του λυκείου».

esos

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:08:45 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 09, 2011, 08:19:11 μμ »
Πολύ σωστή κίνηση. Ή όλοι με ενδοσχολικές ή όλοι με πανελλαδικές. Το πιο σωστό φυσικά είναι το απολυτήριο αν αποκτάται μόνο με ενδοσχολικές ώστε να είναι ανεξάρτητο των πανελληνιων.

όσοι επιθυμούν να πάρουν απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις, τι ισχύει όσον αφορά την εξεταστέα ύλη των πανελλαδικώς μαθημάτων, που θα δωθούν σε ενδοσχολικό επίπεδο; Εντάσσονται και αυτά, όπως τα υπόλοιπα ενδοσοχλικά, δηλαδή ότι πρέπει η εξεταστέα ύλη να είναι τα 2/3 της διδαχθείσας, ή ισχύει η ύλη των πανελλαδικών εξεταζομένων;
κανείς; Πείτε γιατί επείγει!!

Αποσυνδεδεμένος vikoulaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2516
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση:ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 09, 2011, 08:29:45 μμ »
ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΛΥΚΕΙΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΑ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ

Αρ.Πρωτ.46358/Γ2/14-04-2011/ΥΠΔΒΜΘ
ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Π/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α
Πληροφορίες: Αν. Πασχαλίδου
Τηλ.: 210-3442238



ΘΕΜΑ: Διευκρινίσεις για την εξεταστέα ύλη των μαθημάτων της Γ΄ Τάξης  Γενικού Λυκείου και της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων έχει καθοριστεί με τις 104845/Γ2/26-08-2010, 113360/Γ2/14-09-2010 Υπουργικές Αποφάσεις για τη Γ΄ Τάξη Ημερησίου Γενικού Λυκείου και την 104842/Γ2/26-08-2010 Υπουργική Απόφαση για τη Δ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου.

Για τους μαθητές της Γ΄ Τάξης Ημερησίου και της Δ΄ Τάξης Εσπερινού Γενικού Λυκείου, οι οποίοι θα εξεταστούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας για τα μαθήματα που ορίζονται ως πανελλαδικά εξεταζόμενα (63442/Γ2/27-06-2005 Υ.Α., ΦΕΚ Β΄ 921), σας ενημερώνουμε ότι η διδακτέα ύλη καθορίζεται με τις ανωτέρω Υπουργικές Αποφάσεις. Για τον καθορισμό, όμως, της εξεταστέας ύλης για τους παραπάνω μαθητές, σας γνωρίζουμε ότι ισχύει η παράγραφος Α΄ του άρθρου 17 του Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ Α΄ 65), η οποία παραπέμπει στην παράγραφο 2 του άρθρου 16 του ίδιου Π.Δ., σύμφωνα με την οποία η εξεταστέα ύλη δεν μπορεί να είναι λιγότερη από το μισό και περισσότερη από τα 2/3 της διδακτέας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2011, 08:48:08 μμ από vikoulaki »

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 09, 2011, 08:42:58 μμ »
αν και φυσικά πιστεύω ότι το λύκειο πρέπει να αποδεσμευτεί απο΄το πανεπιστήμιο, και έτσι η πρώτη μου επιλογή θα ήταν αυτή, με τα παρόντα δεδομένα, συνεχίζω να πιστεύω ότι αυτή η κίνηση του υπουργείου είναι θετική και προς το συμφέρον των μαθητών που δεν επιθυμούν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές.

Γιατί με τον τρόπο αυτό δεν μειώνεται ο βαθμός απολυτηρίου τους - και αυτό όλο και κάπου θα τους χρειαστεί στο μέλλον....Μα, μπορεί να πει κάποιος, δεν είναι άδικο αυτό να συμβαίνει στους άλλους που συμμετέχουν στις πανελλαδικές; θα απαντήσω λέγοντας ότι αυτός που προσβλέπει στην τριτοβάθμια εκπ/ση πολύ λίγο θα ενδιαφερθεί για το απολυτήριο λυκείου. Από τη στιγμή που τραβάει για "πιο πάνω", αναλαμβάνει και το ρίσκο να αποτύχει....  ;) ;)

η δε ΟΙΕΛΕ ουσιαστικά καταγγέλει περιπτώσεις δολίευσης των εξετάσεων, και περιπτώσεις που έχουν δοθεί από πριν τα θέματα...ε, νομίζω, αντί τώρα να στρέφονται κατά του νέου τρόπου απόκτησης του απολυτηρίου, θα έπρεπε να είχαν κάνει ανάλογη κίνηση εναντίον όλων εκείνων που διέρρεαν τόσα χρόνια τα θέματα.....ή που μοίραζαν απλόχερα τα εικοσάρια στα ιδιωτικά σχολεία...ή ακόμα και όσους "καταργούσαν" στην πράξη ένα σωρό μαθήματα διδάσκοντας μόνο πανελλαδικά εξεταζόμενα....

όπως έλεγε και μια παλιά διαφήμιση...μεταξύ μας...ΜΕΤΑΧΑ....
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:08:45 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 09, 2011, 08:50:21 μμ »
Υπάρχουν πολλοί μαθητές/τριες, που δεν επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Ανώτατη εκπαίδευση.
Αυτοί, δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος, να συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις ( οι οποίες διοργανώνονται κεντρικά μόνο και μόνο για να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα κατά την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.).
Συνεπώς, προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με το εν λόγω μέτρο του Υπουργείου Παιδείας.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 09, 2011, 09:56:12 μμ »
Η παιδεία είναι ενιαία. Το ξεχνάμε εύκολα αυτό συνάδελφοι.
Ως ενιαία θα πρέπει για το ίδιο τυρί (απολυτήριο λυκείου) όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως, να δοκιμαστούν στις ίδιες συνθήκες για να είναι αργότερα συγκρίσιμα τα αποτελέσματα.
Ενδοσχολικές εξετάσεις με θέματα σε πανελλήνια βάση είναι ότι πιο αντικειμενικό υπάρχει για να αποδοθεί δίκαια ένας τίτλος χωρίς να αμφιβάλουμε για την εγκυρότητά του.

Δέχομαι, ότι όλα τα συστήματα έχουν αδυναμίες και πως 100% αντικειμενικότητα δεν υπάρχει, αλλά είναι καθήκον μας να φροντίζουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα λαμβάνοντας πάντα υπόψη τα τρέχοντα εργαλεία που έχουμε στη διάθεσή μας (επίσης κάτι που παραβλέπουμε πολύ συχνά).

Τώρα, άσχετα από το αν το θεωρώ άδικο αυτό το μέτρο, όλοι νομίζω θα συμφωνήσετε στο ότι η απόφαση για τέτοιες αλλαγές δεν λαμβάνεται λίγο πριν το κατώφλι των εξετάσεων θέτοντας σε διλήμματα τους μαθητές. Δεν δείχνει ούτε υπομονή στις αποφάσεις ούτε σοβαρότητα. Πολύ ματαιοδοξία ρε παιδί μου για να πείσουμε ότι τα 'αλλάζουμε όλα'.

ΥΓ: πολύ θετικό βέβαια βρίσκω το γεγονός ότι το απολυτήριο αποσυνδέεται από τη διαδικασία των πανελληνίων. Μένει αυτή η αποσύνδεση του Λυκείου από τα ΑΕΙ/ΤΕΙ να υλοποιηθεί και στις τρεις τάξεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2011, 10:00:16 μμ από greeker »

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 09, 2011, 10:47:31 μμ »
Υπάρχουν πολλοί μαθητές/τριες, που δεν επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην Ανώτατη εκπαίδευση.
Αυτοί, δεν υπάρχει κανένας μα κανένας λόγος, να συμμετέχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις ( οι οποίες διοργανώνονται κεντρικά μόνο και μόνο για να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα κατά την εισαγωγή στα Α.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι.).
Συνεπώς, προσωπικά συμφωνώ απόλυτα με το εν λόγω μέτρο του Υπουργείου Παιδείας.


Eγώ πάλι γιατί νομίζω...
ότι αυτή η βεβιασμένη απόφαση
να δοθεί εναλλακτική στους μαθητές
να δώσουν ενδοσχολικά σχετίζεται με την άνευ πολιτικού κόστους
απόφαση να κλείσουν κάποια ΤΕΙ...

Όλοι γνωρίζουμε ότι με Μ.Ο 05 και 06
υπήρχαν εισροές φοιτητών σε Τεχν Εκπ/κα Ιδρύματα.

Με την εθελούσια "απόσυρση"... το λουκέτο θα μπει μόνο του
και ουδεμίαν ευθύνη φέρουν... οι ιθύνοντες...

Μια φορά κι έναν καιρό.. ήταν ο Αρσένης... που κατήργησε
την βάση του 10....μπλα, μπλα, μπλα...

Αποσυνδεδεμένος ekpde

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 09, 2011, 11:52:28 μμ »
παντως σε ορισμενους μαθητες μου που ειχαν 18 και 19 αλλα  ηθελαν να δωσουν του χρονου πανελληνιες  διατηροντας ετσι το υψηλο βαθμο  εγω τους προτεινα να παρουν καλυτερα απολυτηριο με πανελληνιες φετος και ας πατωσουν γιατι δεν ειναι σιγουρο οτι θαειναι ισοτιμο με το ενδοσχολικο.............

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 10, 2011, 01:31:31 πμ »
Συνάδελφοι το απολυτήριο του Λυκείου, δεν έχει καμία μα καμία πραγματική αξία εδώ και πολλά χρόνια.
Και δεν αναφέρομαι μόνο στην τεράστια ανεργία που εξαναγκάζει ανθρώπους με μάστερ να αναζητούν θέσεις εργασίας οι οποίες απαιτούν απλώς να έχεις τελειώσει την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση - κάτι το οποίο δυσκολεύει περαιτέρω την κατάσταση για έναν απόφοιτο Λυκείου).
Αναφέρομαι κυρίως, στο ότι η κοινωνία έχει καταλάβει πολύ καλά κατά πλειοψηφία, ότι "θέλει έντονη προσπάθεια" για να καταφέρει ένας μαθητής να μην πάρει το απολυτήριο εξαιτίας της βαθμολογίας του.
Πρακτικά, αυτό είναι σχεδόν  αδύνατον.
Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου οι πανελλήνιες δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στην αξιοπιστία της διαδικασίας απόκτησης απολυτηρίου ( στο κάτω -κάτω, και οι δύο προηγούμενες τάξεις με ενδοσχολικές εξετάσεις "περνούν"). Η αξιοπιστία της διαδικασίας που ακολουθείται έως τώρα, είναι έτσι και αλλιώς μηδαμηνή ( κυρίως λόγω του ότι επικράτησε η αντίληψη "βάλε βαθμό στο παιδί", οπότε τελικά "το παιδί" δεν προσπαθεί καθόλου συχνότατα, αλλά παίρνει 16-17. Τελικά, γράφει 4 -συχνά όχι πάντα βέβαια - και τελικά "βγάζει 10 στο μάθημα).
Για να κάνεις αξιόπιστη την διαδικασία, θα πρέπει προφανώς το τελικό αποτέλεσμα να βασίζεται στο γραπτό με "προσαρμογή" των προφορικών στο γραπτό ( έγινε αρχικά στο σύστημα "Αρσένη"). Αυτό, θα προσέδιδε αξιοπιστία στην διαδικασία αλλά θα οδηγούσε εκτός γενικού Λυκείου το 60-80% των σημερινών μαθητών ( αυτό έγινε αρχικά με το σύστημα "Αρσένη").
Η κατάσταση και η νοοτροπία που έχει επικρατήσει, είναι ζοφερή ( απλά την κρύβουμε "κάτω από το χαλάκι" όλοι μας).
Το μεγαλύτερο ποσοστό των μαθητ.ων του Γενικού Λυκείου, κατά τη γνώμη μου "χάνουν τον καιρό τους", παρακολουθώντας μαθήματα που είναι αδύνατον να παρακολουθήσουν ( δεδομένου ότι δεν έχουν την υποδομή από πριν).
Μόλις οι ιθύνοντες είδαν τα αποτελέσματα του συστήματος "Αρσένη" ( ξέρετε: με την προσαρμογή προφορικού στο γραπτό), "τρόμαξαν" - γιατί απέχουν από την καθημερινή πρακτική της τάξης.
Μιλάμε για κατάσταση, η οποία θέλει πολλά χρόνια προσπάθειας για να αρχίσει αργά-αργά να αντιστρέφεται.

Συνεπώς δεν υπάρχει κανένας λόγος κατ' εμέ , να κάνουμε δαπανηρές Πανελλήνιες για να δίνουμε επίφαση αντικειμενικότητας στους "ψεύτικους" βαθμούς που συνήθως μπαίνουν από εμάς τους ίδιους ( κατά πλειοψηφία φυσικά) σε "παιδιά" τα οποία στο κάτω -κάτω δεν θέλουν να σπουδάσουν στα σοβαρά κάτι ( όχι ακόμα τουλάχιστον).
Επικροτώ λοιπόν την θέση του Υπουργείου Παιδείας.
Σχετικά με την κατάργηση ΤΕΙ, δεν αποκλείω καθόλου το να έγινε ο "πονητρός" συσχετισμός από την ηγεσία του Υπουργείου ( μας έχει συνηθίσει στις "πονηριές" άλλωστε).
ΟΜΩΣ
Και αυτό το θεωρώ θετική εξέλιξη, υπό την έννοια ότι έως τώρα, πήγαιναν σε διάφορα ΤΕΙ πολλοί μαθητές χωρίς υποδομή για ανώτατες σπουδές (και χωρίς καμία διάθεση για σπουδές), και "έτρωγαν τα χρόνια τους" και τα χρήματα της οικογένειας, "για να κάνουν φοιτητική ζωή" ( η οποία σε αυτές τις περιπτώσεις περιλαμβάνει πολλές κραιπάλες και σπατάλη χρημάτων, αλλά καθόλου διάβασμα).
Εν ολίγοις, αυτοί που έχαναν από όλα αυτά, ήταν:
1) ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ( Που έχαναν -και χάνουν ακόμα - τον χρόνο τους πηγαινοερχόμενοι και ταλαιπωρούμενοι, ώστε να διαπιστώσουν μετά από 7-10 χρόνια ότι "δεν τους πάει η σχολή" ή "δεν μπορούν να την τελειώσουν". Η συμφορά για μένα, είναι τα χρόνια που "χάνουν " χωρίς λόγο. Για μελέτη και περισυλογή, προσωπικά δεν τον λυπάμαι τον χρόνο. Αλλά μόνο και μόνο για "κρασοκατάνυξη", τον λυπάμαι, ειδικά όταν υπάρχει και η δικαιολογία των υποτιθέμενων σπουδών". Άσε που αυτός ο τρόπος είναι ο καλύτερος για να εθιστεί ο άνθρωπος στην τεμπελιά και τους χαλαρούς ρυθμούς.)
2)ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ( Που έχαναν και χάνουν τεράστια χρηματικά ποσά - 1000 και ευρώ ανά μήνα)  , ελπίζοντας ότι το παιδί θα αποκτήσει προσόντα ( και καλά να αποκτήσει στ' αλήθεια. Αλλά είναι ανάγκη να του δίνουμε τέτοιες ελπίδες, όταν μιλάμε για παιδιά που για κάποιους λόγους ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ σπουδές στην παρούσα φάση της ζωής τους? ).

Κατά τη γνώμη μου, δεν χρειάζεται να έχουμε ΤΕΙ με βάση 0, 5 "για να πηγαίνει εκεί όποιος δεν θέλει σπουδές αλλά θέλει φοιτητική ζωή εις βάρος του οικογενειακού προυπολογισμού".

Αν κάποιοι μαθητές που έδιναν αναγκαστικά πανελλήνιες για το απολυτήριο πήγαιναν "επί τη εικαιρία" και σε ένα ΤΕΙ του 0,5( μια και πέρναγαν εκεί) τώρα θέλουν να δώσουν ενδοσχολικές, ακόμα καλύτερα.

Και αν αυτά τα ΤΕΙ που "γέμιζαν" με μαθητές του 0,5 δεν έχουν τώρα καθόλου φοιτητές( γιατί θα επιλέγουν τον δρόμο των ενδοσχολικών με σκοπό να πάρουν το απολυτήριο), ακόμα καλύτερα.
Θα αποφύγουμε τα έξοδα λειτουργίας τους ( μέρος τους), αξιοποιώντας τους καθηγητές τους σε άλλα ιδρύματα.
Σχολές που δεν μας χρειάζονται( δηλαδή δεν υπάρχει ενδιαφέρον εγγραφής φοιτητών σε αυτά), δεν πρέπει να χρηματοδοτούνται από την κοινωνία.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2011, 01:39:23 πμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

weakforce

  • Επισκέπτης
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 10, 2011, 08:40:04 πμ »
Συμφωνώ απόλυτα με όλα τα παραπάνω :-)
Άρτιος ο συλλογισμός.

Εκεί που ήθελα να δοθεί έμφαση..
είναι ότι τόσο για την κατάργηση της βάσης του δέκα...
όσο και για την σύγχρονη αλλαγή της απόκτησης του απολυτηρίου
(με ενδοσχολικές)...
δεν ήταν π ο τ έ κριτήριο ο μαθητής.
Αλλά πάντα το πολιτικό κόστος..
Ο επιχειρηματίας στην χ επαρχιακή πόλη
αλλιώς θα δεχτεί ότι κλείνει το ΤΕΙ επειδή δεν υπάρχει "φοιτητικό δυναμικό"
και αλλιώς επειδή είναι πολιτική / οικονομικής φύσεως απόφαση
να μπει λουκέτο στο εκπ/κο ίδρυμα.

Ζούμε σε εποχές που λόγω των ραγδαίων αλλαγών
το αποτέλσμα μετρά...
πρέπει όμως να ζυγίζονται και οι προθέσεις.
Πόσο μάλλον όταν λαμβάνονται από πολιτικούς!

Όσο για το απολυτήριο..
αφού η πρόσβαση στα Ανώτερα και Ανώτατα Εκπ/κα Ιδρύματα
γίνεται και χωρίς το περίφημο "δέκα"..
ας πάψουν να απονέμονται και τα απολυτήρια με αυτό το κριτήριο.

Ας παίρνει δηλαδή ο μαθητής απολυτήριο με 04, με 05 κλπ..
και ας κριθεί από την αγορά εργασίας μετά.

Δεν μπαίνουμε μετά στη λογική του "καταχρηστικού" 18...
Και η υπογραφή μας στο απολυτήριο αποκτά
κύρος και υπευθυνότητα.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2011, 09:29:30 πμ από weakforce »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 10, 2011, 12:32:43 μμ »
Δεν συμφωνώ με την απόφαση αυτή του υπουργειου. Δειχνει προχειροτητα και επιτεινει τις "ανισότητες".

Προσωπικα ειμαι υπερμαχος της αποψης : αποδεσμευση του Λυκειου απο τις εισαγωγικες και θελω εισαγωγικες με υλη και θέματα που να μην ευνοουν τη παπαγαλια και με εισακτεους τοσους οσους μπορουν να "αντεξουν"οι σχολές.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος greeker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 10, 2011, 01:15:29 μμ »
Δεν συμφωνώ με την απόφαση αυτή του υπουργειου. Δειχνει προχειροτητα και επιτεινει τις "ανισότητες".

Προσωπικα ειμαι υπερμαχος της αποψης : αποδεσμευση του Λυκειου απο τις εισαγωγικες και θελω εισαγωγικες με υλη και θέματα που να μην ευνοουν τη παπαγαλια και με εισακτεους τοσους οσους μπορουν να "αντεξουν"οι σχολές.

και η κοινωνία. μια ζωή κοιτάμε τα ΑΕΙ/ΤΕΙ λες και είναι ντροπή να τελειώσει κανείς κάτι άλλο.. αλλά ναι, δεν υπάρχει κάτι άλλο... μήπως πρέπει να αφήσουν τις καινοτομίες στο λύκειο να κοιτάξουν τα παιδιά να έχουν καμιά άλλη διέξοδο μετά το Γυμνάσιο; εκεί δεν μας ενδιαφέρει να αντιγράψουμε τις άλλες χώρες; γιατί άραγε;

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 10, 2011, 01:19:35 μμ »
Συνάδελφε weakforce , συμφωνώ απόλυτα με τις παρατηρήσεις/προσθήκες σου.

Συναδελφε markos, δεν διαφωνώ ως προς αυτά που θα ήθελες να γίνουν, απλά νομίζω ότι ένα πρώτο θετικό βήμα ( προς αυτή την κατεύθυνση δηλαδή) είναι το να μπορεί κάποιος να πάρει απολυτήριο χωρίς να ακολουθεί τη διαδικασία των πανελληνίων ( που κακά τα ψέματα, είναι φτιαγμένες όπως είναι, μόνο και μόνο για να χρησιμεύσουν κατά την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση).
Κατά τη γνώμη μου, δεν νοείται αποδέσμευση του Λυκείου από την εισαγωγή σε ΑΕΙ-ΑΤΕΙ, εάν δεν μπορεί κάποιος να πάρει απολυτήριο χωρίς να ακολουθήσει την διαδικασία των εισαγωγικών ( αν και προσωπικά, θα προτιμούσα να παίρνουν όλοι απολυτήριο αλλά να αποτυπώνεται σε αυτό τόσο το πλήθος των ημερών που παρακολούθησε, όσο και οι αληθινοί βαθμοί του. Ας πάρει απολυτήριο με 01. Και ας το κάνει ότι θέλει).
Σχετικά με την παρατήρησή σου για την επίταση των ανισοτήτων, προσωπικά διαφωνώ.
Πιστεύω ακράδαντα ότι το εν λόγω μέτρο δεν είναι από αυτά που επιτείνουν τις ανισότητες.
Αντιθέτως, δίνει την ευκαιρία σε όποιον θέλει, να πάρει απολυτήριο ακολουθώντας διαφορετικό δρόμο από αυτόν που ακολουθούν όσοι θέλουν να σπουδάσουν.
Άλλωστε, στις μέρες μας λαμβάνονται δεκάδες μέτρα ( κυβερνητικά) τα οποία αυξάνουν το χάσμα φτωχών-πλουσίων, και επιτείνουν πραγματικά τις έτσι και αλλιώς μεγάλες ανισότητες. Αν πραγματικά θελήσουμε να αντιπαραταχθούμε με την διεύρυνση των ανισοτήτων, υπάρχει πεδίον δόξης λαμπρό ( αλλά σε αυτό, δεν συμπεριλαμβάνεται το εν λόγω μέτρο κατά την γνώμη μου).
Συνάδελφοι σας ευχαριστώ για τον διάλογο.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 10, 2011, 01:30:38 μμ »
PA "επιτεινει" τις ανισοτητες ειπα, οχι τις καθοριζει μονομερως.
 Αλλα αυτο το μετρο ηρθε απο το πουθενα. Δεν μπορουν να καταργουν την βαση του 10 για την εισαγωγη και απ την αλλη να κανουν ρυθμισεις που φερνουν τα πανω κατω στην εξεταστικη διαδικασια και κυριως στη ψυχολογια των παιδιων. Θα το δουμε στη πραξη. Εκ των προτερων λεω πως θα ειναι αποτυχια το μετρο αυτο. θα δουμε ποσοστα.(Να θυμησω πως η Ε'Δεσμη τοτε, αιτημα  πολλων και της κοινωνιας ολης, ειχε αποτυχια. Δεν κρατησε παρα μολις 1 χρονο.)

Δεν καταλαβαινω ομως, αν και σε πολλα απο οσα λες συμφωνω, γιατι δεν μπορει να αποδεσμευτει το Λυκειο απο τις εισαγωγικες? Μια ζωη ετσι ηταν απο το 1974 μεχρι και το 2000.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159500
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 182
Σύνολο: 183

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.132 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.