*

Αποστολέας Θέμα: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές  (Αναγνώστηκε 37328 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος TEO FYSIKOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 11, 2011, 05:14:26 μμ »
Nαι kilbill εδινα τοτε πανεληνιες!

ο TEO FYSIKOS εχει αδικο τουλαχιστον για την περιοδο 85 86 87 88 κτλ
τα πρωτα χρονια των δεσμων στο απολυτηριο γραφοταν ο βαθμος των πανελλαδικων και δεν διναμε
ενδοσχολικες στα 4 αυτα μαθηματα.
εγώ έδωσα το 1991 για πρώτη φορά.
Υ.Γ. Συμπέρασμα τόσα χρόνια μπρος πίσω. Μισά ενδοσχολικά μισά πανελλήνια. Όλα ενδοσχολικά και μετά πανελλήνιες. όλα πανελλήνια.     

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:54:04 »

Αποσυνδεδεμένος tamar

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Φύλο: Άντρας
  • Φυσικός Ρ/Η
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 11, 2011, 06:22:46 μμ »
Συμφωνώ, και σου λέω την γνώμη μου:

1) Άνθρωπος 18 ετών που θέλει να λέει ότι είναι ( και να είναι στα αλήθεια) ελεύθερος, ΟΦΕΙΛΕΙ να σηκώσει το ανάστημα του έναντι του οποιουδήποτε θέλει να του υποδείξει το αν θα σπουδάσει ή 'όχι ( και αν ναι, το τι θα σπουδάσει). Με αίσθημα σεβασμού για τους γονείς αλλά και αυτοσεβασμού, πρέπει να κάνει αυτό που αγαπά αναλαμβάνοντας ευθύνες για τον εαυτό του.

2) Όποιος θέλει να πάει στο ΤΕΙ του 0,5 , ας μην επιλέξει τον δρόμο των ενδοσχολικών, αλλά τον δρόμο των πανελληνίων, ώστε να πάει στο ΤΕΙ του 0,5 και να "φάει τα λεφτά του Μπαμπά του" ( Γιατί "η δημοκρατική μας κοινωνία", δεν στερεί από κανένα τέκνο της "μέσης τάξης" την ευκαιρία να "ροκανίσει" τα λεφτά των γονιών του καμώνοντας ότι σπουδάζει. Και αυτό, ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ - αναφέρομαι στην πλειοψηφία της κοινωνίας και όχι σε εμάς - ότι "αμβλύνει" τις κοινωνικές ανισότητες. "Κούνια που μας κούναγε" όμως!!!!!!!!!! Η κοινωνική ανισότητα, θρέφεται κυρίως από την αγραμματοσύνη, και αυτή θεριεύει είτε οι αγράμματοι είναι με χαρτί α' Δημοτικού όπως παλαιότερα, είτε με χαρτί ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ όπως σήμερα. Γιατί η αγραμματοσύνη, είναι τελικά ανεξάρτητη των "χαρτιών", και για να αποφευχθεί θέλει μεράκι, αγάπη για το όποιο αντικείμενο, υπομονή και επιμονή - ΚΑΙ ΟΧΙ εύκολες εξετάσεις και βάσεις του 0,5).

Προσωπικά, γι' αυτό συμφωνώ με το να δίνουν ενδοσχολικές για την απόκτηση απολυτηρίου:
Γιατί όποιος δεν θέλει να σπουδάσει ακόμα κάτι, θα έχει την ευκαιρία να μην συμμετέχει σε μια δαπανηρή και ανούσια διαδικασία ( ανούσια αφού δεν θέλει τριτοβάθμιες σπουδές).
Όποιος "δεν τολμά" τώρα να το πει στους γονείς,..... τι να πούμε!
Αν κάποιος δεν θέλει προσωπική ανεξαρτησία, ποτέ δεν θα την αποκτήσει.
Βλέπεις η ελευθερία, θέλει "αρετήν και τόλμην" ( θάρρος αλλά και θυσίες θα έλεγα) ώστα να την αποκτήσεις αλλά και να την διατηρήσεις.
Αυτά, οφείλουν να τα μάθουν από πολύ μικροί οι άνθρωποι, ώστε να αποτινάσσουν έγκαιρα τις λογής-λογής κηδεμονίες που θα συναντούν στη ζωή τους ( ακόμα και αυτήν των γονέων τους από τα 18 και μετά).
Ευχαριστώ για τον διάλογο.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 Ειδικά στο σημείο: "Η κοινωνική ανισότητα, θρέφεται κυρίως από την αγραμματοσύνη, και αυτή θεριεύει είτε οι αγράμματοι είναι με χαρτί α' Δημοτικού όπως παλαιότερα, είτε με χαρτί ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ όπως σήμερα."
Όταν βλέπεις τυρί, ψάξε για τη φάκα....

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 12, 2011, 03:26:39 μμ »
με την νέα διαδικασία όπου ένας μαθητής μπορεί να επιλέξει να μην δώσει πανελλήνιες αλλά να τα δώσει όλα ενδοσχολικά, φαντάζομαι ότι ισχύει η εξεταστική του Σεπτεμβρίου σε περίπτωση που δεν βγάλει μέσο όρο μεγαλύτερο από 9.5. Σωστά;

Ένας μαθητής όμως της Γ που δίνει πανελλήνιες, και τελικά δεν βγάζει μέσο όρο >9.5 τι κάνει;
κρατάει τους προφορικούς του βαθμούς και περιμένει τον επόμενο Ιούνιο να ξαναδώσει πανελλήνιες μήπως και βγάλει το 9.5? αφού πανελλήνιες τον Σεπτέμβρη δεν υπάρχουν

ή μήπως φοιτά ξανά την Γ Λυκείου ώστε να βελτιώσει τους προφορικούς του βαθμούς, και στο τέλος αποφασίζει πάλι αν θα δώσει πανελλαδικά ή ενδοσχολικά?

μπορεί να δώσει ενδοσχολικά γραπτά τον Σεπτέμβρη στα μαθήματα που δεν έβγαλε πάνω από 9.5 ώστε να πάρει το απολυτήριο και να δώσει και πανελλήνιες την επόμενη χρονιά? (αφού όποιος πάρει απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις μπορεί να δώσει πανελλήνιες την επόμενη όμως χρονιά)

τι από όλα ισχύει;

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ0404

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 695
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ask Kosh
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #45 στις: Απρίλιος 02, 2012, 05:04:32 μμ »
Επανέρχομαι στο θέμα για να θέσω ένα ερώτημα:
Σήμερα στο σχολείο ένας μαθητής μας της Γ λυκείου που είχε δηλώσει ότι θα δώσει πανελλήνιες είπε ότι άλλαξε γνώμη και θέλει να δώσει ενδοσχολικές για το απολυτήριο. Γνωρίζετε αν έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τώρα τη δήλωσή του;
Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι,
σαράντα με το λάδι και το ξύδι
κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε,
βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 22:54:04 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #46 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 02:58:49 μμ »
Μια σκέψη...
Πολύ σωστά, και πιστεύω οι περισσότεροι συμφωνείτε, αποδεσμεύτηκε ο βαθμός απολυτηρίου από τις επιδόσεις στις Πανελλήνιες, όπως επίσης, και πολύ σωστά οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές πλέον. Ήταν πολύ "σκληρό", και πιστεύω συμφωνούμε όλοι, οι Πανελλήνιες να είναι υποχρεωτικές για όλους, και ο βαθμός Απολυτηρίου να καθορίζεται από αυτές.

Θέτω τον εξής προβληματισμό μου και θα ήθελα να ακούσω απόψεις.
Αφού οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές, και ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν δίνει Πανελλήνιες, γιατί έχει παραμείνει υποχρεωτικό να ακολουθεί ο μαθητής μια Κατεύθυνση (Προσανατολισμό);
Αφού δεν θα δώσει Πανελλήνιες, γιατί να παρακολουθεί 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού ή 5 ώρες Αρχαία Προσανατολισμού;
Αφού δεν θα  δώσει Πανελλήνιες γιατί να παρακολουθεί 15 ώρες την εβδομάδα μαθήματα κατεύθυνσης, που του είναι αδιάφορα;
Την απορία αυτή μου εκφράζουν, φαντάζομαι και σε εσάς, πολλοί μαθητές. Κύριε, εγώ δεν θα δώσω Πανελλήνιες, γιατί να κάνω 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού που είναι και δύσκολα και εξειδικευμένα;
Και αναρωτιέμαι, δεν θα ήταν πιο χρήσιμο, πιο ωφέλιμο, ένας τέτοιος μαθητής αντί για 5 ώρες αδιάφορες και άχρηστες για αυτόν, να έκανε άλλες 2 ξένες γλώσσες ή άλλα μαθήματα επιλογής κοντά στα ενδιαφέροντά του;

Γνώμη μου, αφού οι Πανελλήνιες έγιναν προαιρετικές, θα έπρεπε να είναι προαιρετικές και οι ομάδες Προσανατολισμού, και να υπάρχει ένας κορμός μαθημάτων πιο κοντά στα ενδιαφέροντα των μαθητών που δεν δίνουν Πανελλήνιες.

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε αυτό.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #47 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 03:10:00 μμ »
Κρύβε λόγια...Κινδυνεύουν ειδικότητες και έεεεερχονται άλλες...Όπως και "η ώρα του παιδιού".

Θεωρητικά συμφωνώ μαζί σου.

Αποσυνδεδεμένος Lucinda

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 904
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #48 στις: Οκτώβριος 06, 2017, 03:41:22 μμ »
Κατά την άποψή μου, το ζήτημα εδώ αφορά στην ύλη, στο γνωστικό επίπεδο (ας το πω) που κάποιος αναμένεται να έχει τελειώνοντας το λύκειο. Το απολυτήριο αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο γνώσεων. Ο νομοθέτης (αναφέρομαι στην αόριστη αρχή) έχει ορίσει ότι αυτός που αποφοιτεί από το λύκειο, θα πρέπει να γνωρίζει ορισμένα πράγματα. Το αν ο εν δυνάμει απόφοιτος θα επιλέξει να εξεταστεί σε πανελλαδικό επίπεδο -και να διεκδικήσει μία θέση στην τριτοβάθμια- ή όχι, τίθεται στην ευχέρειά του. Επιλογή με βάση την κλίση του καθενός δίνεται από την στιγμή που επιλέγει κατεύθυνση. Αν όμως αντικαταστήσουμε τα κύρια μαθήματα (μαθηματική σκέψη ή γλωσσική κατανόηση) με ιταλικά ας πούμε ή ό,τι άλλο θα ενδιέφερε τα παιδιά (και εδώ θα είχαμε το χάος), τότε το απολυτήριο δεν θα αντιπροσώπευε το ελάχιστο των γνώσεων, αλλά απλώς έναν χρόνο που παρήλθε με κάποιους να "σκίζονται" για να λάβουν το απολυτήριο και άλλους που "περνούσαν ευχάριστα την ώρα τους". Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ ότι το εκπαιδευτικό σύστημά μας είναι το τέλειο, ούτε ότι δεν χρειάζονται μεταρρυθμίσεις προς όφελος των μαθητών και προς ανάδειξη των δυνατοτήτων τους. Απλώς υποστηρίζω ότι οι γνώσεις είναι γνώσεις και κάποιες από αυτές είναι προϋποθετικές για κάποιες άλλες. Δεν θα πρέπει να καλλιεργούμε μαζί με τους μαθητές την ιδέα του "τι μας χρειάζονται αυτά, αφού δεν θα δώσουμε πανελλαδικές", αλλά την ιδέα ότι το σχολείο, ως οργανωμένο εκπαιδευτικό σύστημα, ακολουθεί ένα πρόγραμμα σπουδών, το οποίο οφείλουμε να τηρήσουμε αν θέλουμε το απολυτήριο. Βεβαίως, εδώ θα μπορούσαμε να θέσουμε και το θέμα της σημερινής αξίας του απολυτηρίου. παρά την υποβάθμιση, εγώ προσωπικά, εξακολουθώ να πιστεύω ότι έχει αντίκρυσμα, όχι ως χαρτί για διορισμό ας πούμε, αλλά ως αποτέλεσμα μίας μακρόχρονης εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα ενός ατόμου που ξεκίνησε μη γνωρίζοντας πως να κρατάει το μολύβι και κατέληξε σε ένα άτομο ικανό να προβαίνει σε συνθετικές κρίσεις επί παντός επιστητού. Για να συμβεί αυτή η εξέλιξη, ακολούθησε το προτεινόμενο πρόγραμμα σπουδών, ανεξαρτήτως εξετάσεων και δη σε πανελλαδικό επίπεδο.
Να το θέσω με ένα απλό παράδειγμα: όταν κάποιος πάει να γίνει, ας πούμε μάγειρας (ή ξενιστί σεφ), οφείλει να μάθει από το πιο απλό πιάτο μέχρι το πιο γκουρμέ και όλα τα γλυκά και δεν ξέρω τι άλλο. Το αν θα εργαστεί τελικά σε ελληνική ταβέρνα ή σε γαλλικό ρεστοράν είναι άσχετο με το τι πρέπει να γνωρίζει για να λάβει δικαιωματικά τον τίτλο.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #49 στις: Οκτώβριος 07, 2017, 12:43:05 μμ »
Κρύβε λόγια...Κινδυνεύουν ειδικότητες και έεεεερχονται άλλες...Όπως και "η ώρα του παιδιού".

Θεωρητικά συμφωνώ μαζί σου.
Ακριβώς, το θέμα είναι τι θέλουμε; Ποιότητα ή ποσότητα; Οι εκπαιδευτικοί θέλουμε φυσικά την ποσότητα γιατί, όπως το είπες, θα κοπουν ειδικότητες και ώρες συναδέλφων αν δούμε την ποιότητα. Παράδειγμα: Το ότι τα τελευταία χρόνια η Α και η Β Λυκείου έγινε 35 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή κάθε μέρα 7ωρο, σίγουρα πανηγύριζαν οι καθηγητές! Χώστε ώρες, για να έχουμε διορισμούς! Είναι ποιοτικό όμως; Τι μας ενδιαφέρει! Ώρες να καλύπτουμε δεν θέλουμε;

...........................
Αν όμως αντικαταστήσουμε τα κύρια μαθήματα (μαθηματική σκέψη ή γλωσσική κατανόηση) με ιταλικά ας πούμε ή ό,τι άλλο θα ενδιέφερε τα παιδιά (και εδώ θα είχαμε το χάος), τότε το απολυτήριο δεν θα αντιπροσώπευε το ελάχιστο των γνώσεων, αλλά απλώς έναν χρόνο που παρήλθε με κάποιους να "σκίζονται" για να λάβουν το απολυτήριο και άλλους που "περνούσαν ευχάριστα την ώρα τους".
Θα διαφωνήσω μαζί σου. Μιλάω για μαθήματα ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ. Δεν είπα να φύγουν τα μαθηματικά από το Λύκειο, είπα να φύγουν τα Μαθηματικά Προσανατολισμού από μαθητές που ΔΕΝ θα δώσουν Πανελλήνιες, Τα Μαθηματικά Προσανατολισμού είναι τόσο εξειδικευμένα, που τι να τα κάνει κάποιος που ΔΕΝ θα δώσει Πανελλήνιες; Τι κερδίζει; ΤΙΠΟΤΑ. Για τη Μαθηματική σκέψη που λές, και τη ΓΕΝΙΚΗ γνώση που πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής, συμφωνώ μαζί σου, και για αυτό υπάρχουν τα Μαθηματικά ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!!!!, που ΝΑΙ πρέπει να είναι στον ΚΟΡΜΟ των μαθημάτων στο Λύκειο για τους λόγους που πολύ σωστά ανέπτυξες παραπάνω.
Το ίδιο και για τα Αρχαία. Πριν λίγα χρόνια υπήρχαν τα ΑΡΧΑΙΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, και ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ υπήρχαν κατά τη γνώμη μου και πρεπει να είναι στον κορμό των μαθημάτων που αποτελούν μέρος της στοιχείωδους γνώσης που πρεπει να έχει ένας μαθητής. ΕΓΚΛΗΜΑ που τα έβγαλαν. Όμως, αν κάποιος ΔΕΝ θα δώσει Πανελλήνιες, γιατί να βομβαρδίζεται και με ΑΡχαία προσανατολισμού, 5 ώρες την βδομάδα;
Ο μαθητής διδάσκεται Ιστορία Γενικής και πολύ σωστά τη διδάσκεται. Γιατί ένας που ΔΕΝ θα δώσει Πανελλήνιες να πρέπει να κάνει και Ιστορία Κατεύθυνσης

Εν πάση περιπτώσει, ας δουμε την πραγματικότητα. Υπάρχει, άραγε, κάποιος μαθητής που ΔΕΝ θα δώσει Πανελλήνιες, και ο οποίος λέει "α, τι ωραία τα Μαθηματικά Προσανατολισμού, 5 ώρες την βδομάδα, δεν πειραζει που δεν θα δωσω Πανελλήνιες, αποκτώ και εξασκώ την Μαθηματική μου γνώση!"; Δεν νομίζω.... Και όχι μόνο μαθητής, αλλά και καθηγητής, δεν νομίζω ότι θα μπορέσει να ισχυριστεί και να πείσει έναν μαθητή που δεν θα δώσει Πανελλήνιες, για κάτι τέτοιο.
Αντίθετα, για τα Μαθηματικά Γενικής, ναι προσφέρουν χρήσιμες γνώσεις.

Δεν είπα να καταργηθούν τα Μαθηματικά και τα ΑΡχαία από το Λύκειο και κάποιος να πάρει απολυτήριο μόνο με ζωγραφική και γυμναστική και Ιταλικά. Μίλησα αποκλειστικά για τα μαθήματα ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ, κατά πόσο αξίζουν να τα διδάσκεται κάποιος που δεν θα δώσει Πανελλήνιες, αφού είναι πολύ εξειδικευμένα, δεν προσφέρουν γενικές γνώσεις και θα χρειαστούν μόνο σε όσους θα εισαχθούν στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Πιστεύω οτι στην πράξη έχει αποδειχθεί τελικά, ότι δεν έχει νόημα οι μαθητές που ΔΕΝ θα δώσουν Πανελλήνιες, να παρακολουθούν μαθήματα κατευθύνσεων. Τουλάχιστον εγώ δεν έχω βρει κανέναν μαθητή που να μου αποδεικνύει το αντίθετο.

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #50 στις: Οκτώβριος 09, 2017, 05:56:40 μμ »
Μια σκέψη...
Πολύ σωστά, και πιστεύω οι περισσότεροι συμφωνείτε, αποδεσμεύτηκε ο βαθμός απολυτηρίου από τις επιδόσεις στις Πανελλήνιες, όπως επίσης, και πολύ σωστά οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές πλέον. Ήταν πολύ "σκληρό", και πιστεύω συμφωνούμε όλοι, οι Πανελλήνιες να είναι υποχρεωτικές για όλους, και ο βαθμός Απολυτηρίου να καθορίζεται από αυτές.

Θέτω τον εξής προβληματισμό μου και θα ήθελα να ακούσω απόψεις.
Αφού οι Πανελλήνιες είναι προαιρετικές, και ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό δεν δίνει Πανελλήνιες, γιατί έχει παραμείνει υποχρεωτικό να ακολουθεί ο μαθητής μια Κατεύθυνση (Προσανατολισμό);
Αφού δεν θα δώσει Πανελλήνιες, γιατί να παρακολουθεί 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού ή 5 ώρες Αρχαία Προσανατολισμού;
Αφού δεν θα  δώσει Πανελλήνιες γιατί να παρακολουθεί 15 ώρες την εβδομάδα μαθήματα κατεύθυνσης, που του είναι αδιάφορα;
Την απορία αυτή μου εκφράζουν, φαντάζομαι και σε εσάς, πολλοί μαθητές. Κύριε, εγώ δεν θα δώσω Πανελλήνιες, γιατί να κάνω 5 ώρες Μαθηματικά Προσανατολισμού που είναι και δύσκολα και εξειδικευμένα;
Και αναρωτιέμαι, δεν θα ήταν πιο χρήσιμο, πιο ωφέλιμο, ένας τέτοιος μαθητής αντί για 5 ώρες αδιάφορες και άχρηστες για αυτόν, να έκανε άλλες 2 ξένες γλώσσες ή άλλα μαθήματα επιλογής κοντά στα ενδιαφέροντά του;

Γνώμη μου, αφού οι Πανελλήνιες έγιναν προαιρετικές, θα έπρεπε να είναι προαιρετικές και οι ομάδες Προσανατολισμού, και να υπάρχει ένας κορμός μαθημάτων πιο κοντά στα ενδιαφέροντα των μαθητών που δεν δίνουν Πανελλήνιες.

Θα ήθελα τη γνώμη σας σε αυτό.


Αλήθεια, μια και το ανέφερες....υπάρχoυν στατιστικές γι αυτά τα δεδομένα;;; Ξέρουμε γενικώς ότι από τους αποφοίτους που δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις εισάγεται ένα 69 με 70% σε αει-τει... θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε, επίσης,  πόσοι/ες απόφοιτοι γελ-επαλ δίνουν εξετάσεις πανελλήνιες και πόσοι/ες όχι...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Απολυτήριο χωρίς πανελλαδικές
« Απάντηση #51 στις: Οκτώβριος 09, 2017, 09:59:15 μμ »

Αλήθεια, μια και το ανέφερες....υπάρχoυν στατιστικές γι αυτά τα δεδομένα;;; Ξέρουμε γενικώς ότι από τους αποφοίτους που δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις εισάγεται ένα 69 με 70% σε αει-τει... θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε, επίσης,  πόσοι/ες απόφοιτοι γελ-επαλ δίνουν εξετάσεις πανελλήνιες και πόσοι/ες όχι...
Όντως αυτό θα είχε ενδιαφέρον!
Όπως και να' χει, ο προβληματισμός μου έχει να κάνει με αυτούς που δεν δίνουν Πανελλήνιες, ως προς τη χρησιμότητα να παρακολουθούν τόσες ώρες εξειδικευμένα και απαιτητικά μαθήματα Προσανατολισμού.

Εδώ, άριστος μαθητής της θετικής, που χτυπάει ιατρική, μου είπε "κύριε, σας πειράζει αυτές τις 5 ώρες Μαθηματικών Προσανατολισμού την εβδομάδα, για τις οποίες δεν καταλαβαίνω γιατί είμαι υποχρεωμένος να τις παρακολουθώ αφού δεν θα δώσω Μαθηματικά στις Πανελλήνιες, εγώ να διαβάζω βιολογία ή φυσική στην ώρα σας;" Αυτό μου το είπε ο σημαιοφόρος του σχολείου!
Φανταστείτε πως νιώθει ένας που δεν θα δώσει καν Πανελλήνιες. Μαρτύριο για αυτόν το σχολείο, ενώ θα μπορούσε να είχε άλλο ενδιαφέρον και χρησιμότητα. Αυτό θέλουμε;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159735
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 393
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 380
Σύνολο: 391

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.