*

Αποστολέας Θέμα: Διπλοπληρωμένες εισφορές προς ΤΣΜΕΔΕ  (Αναγνώστηκε 2855 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sotr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Διπλοπληρωμένες εισφορές προς ΤΣΜΕΔΕ
« στις: Απρίλιος 27, 2011, 05:24:24 μμ »
Καλημέρα,
είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός και μηχανικός υπολογιστών και έχω προσληφθεί ως αναπληρωτής καθηγητής για το σχολικό έτος 2010/2011. Προσπαθώ να βγάλω άκρη με τις εισφορές που έχω διπλοπληρώσει στο ΤΣΜΕΔΕ του β΄ εξαμήνου του 2010 οι οποίες τις έχω πληρώσει (υποχρεωτικά αφού το ειδοποιητήριο έρχεται κάπου τον Ιούλιο και πρέπει να πληρωθεί ως τον Αύγουστο) και μου έχουν γίνει κρατήσεις και από το σχολείο. Για να μου επιστραφεί το διπλοπληρωθέν ποσό πρέπει να προσκομίσω βεβαίωση στο ΤΣΜΕΔΕ πως (1) μου έχουν γίνει οι σχετικές κρατήσεις και (2) έχουν έχουν καταβληθεί εμπρόθεσμα στο ΤΣΜΕΔΕ. Από το σχολείο όμως μου λένε πως μπορούν να μου δώσουν βεβαίωση μόνο για το ότι έχουν γίνει οι κρατήσεις, από κει και πέρα δεν ξέρουν τι γίνονται τα χρήματα που κρατούνται!
Μήπως έχει περάσει κανείς από την παράλογη αυτή κατάσταση και μπορεί να βοηθήσει;
Ευχαριστώ προκαταβολικά.-

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διπλοπληρωμένες εισφορές προς ΤΣΜΕΔΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:30:03 »

Αποσυνδεδεμένος caa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
    • Προφίλ
Απ: Διπλοπληρωμένες εισφορές προς ΤΣΜΕΔΕ
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 27, 2011, 06:38:43 μμ »
Γεια χαρά συνάδελφε