*

Αποστολέας Θέμα: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα  (Αναγνώστηκε 9708 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 819
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #28 στις: Δεκέμβριος 17, 2017, 07:03:35 μμ »
Το να βαφτίζεις το project σαν πολιτιστικό ή άλλο πρόγραμμα το θεωρώ κουτοπονηριά και βέβαια δεν θεωρείται νόμιμο, αφού η εγκύκλιος σχολικών προγραμμάτων ορίζει σαφώς ότι η υλοποίησή τους γίνεται εκτός σχολικού ωραρίου. Επίσης, αυτό δημιουργεί καταστάσεις άνισης μεταχείρισης μεταξύ των μαθητών του σχολείου σε περίπτωση πραγματοποίησης επισκέψεων ή εκδρομών στα πλαίσια του προγράμματος. Η εκδρομή που γίνεται μόνο για τους μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι και μια επιβράβευση για τις επιπλέον ώρες (πέραν του σχολικού ωραρίου) που αυτοί εργάζονται.

Δεν έγραψα κάτι για βάφτισμα. Και για να το ξεκαθαρίσω, αναφέρομαι αποκλειστικά στους μαθητές που είναι κοινοί και στο πρότζεκτ και στο πρόγραμμα και μπορούν να δουλέψουν συναφή θέματα και στα δύο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:55:58 »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3416
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #29 στις: Δεκέμβριος 17, 2017, 08:45:42 μμ »
Στα Λυκεια ειναι πιο ασφυκτικα τα πραγματα. Η Α κ Β ταξη εχουν καθε μερα 7ωρο! Καλα ποιος τα σκεφτηκε αυτα τα προγραμματα?
Για τη Γ δεν συζηταμε για προγραμματα αφου το μυαλο ολων ειναι στις Πανελληνιες. Τι ωραια!!

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 819
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #30 στις: Δεκέμβριος 17, 2017, 08:51:20 μμ »
Α, μην έχουμε και πολλές απαιτήσεις ;D. Οι εγκέφαλοι αυτοί αμφιβάλλω αν έχουν πατήσει το πόδι τους σε σχολική τάξη.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #31 στις: Δεκέμβριος 17, 2017, 08:57:35 μμ »
Γιατί, ποια από αυτά που μας επιβάλλονται τα έχει σκεφτεί κάποιος που έχει κάνει ποτέ του μάθημα;

Και στο Γυμνάσιο πάντως, πέρσι και φέτος που δοκιμάσαμε τις 7ες ώρες, δεν βόλεψε πολύ περισσότερο. Πότε θα είχαμε συνεδρίαση (έχουμε χόμπι να κάνουμε 1 κάθε 2 βδομάδες χαλαρά), πότε θα έχει ενισχυτική κάποιος συνάδελφος για συμπλήρωση ωραρίου οπότε τα παιδιά δεν θα μπορούν, άλλα παιδιά δεν θα έμεναν ούτως ή άλλως γιατί οι γονείς τους περνάνε στο 6ωρο που σχολάνε και τα δημοτικά και τα παίρνουν μαζί με τα αδέρφια τους γιατί μένουν μακριά, τρέχα γύρευε.

Είναι και οι διαφορετικές ανάγκες του κάθε προγράμματος, που όσο κι αν τυπικά λες ότι θες ένα δίωρο π.χ. ανά δεκαπενθήμερο, μπορεί στην αρχή να πρέπει κάνεις συντομότερες συναντήσεις πιο συχνά γιατί είναι αρχή και δεν ξέρουν πώς να δουλέψουν, μπορεί να κάνεις κάτι ένα σ/κ (π.χ. μια έρευνα πεδίου), μπορεί να αφήσεις ένα μεσοδιάστημα να δουλέψουν μόνα τους, μπορεί προς το τέλος που θα υπάρχει υλικό να θες περισσότερες ώρες, μπορεί να δουλέψεις πολύ πριν από την τελική παρουσίαση κλπ. Είναι χαζό να πρέπει να ορίσεις εξαρχής συγκεκριμένες μέρες και ώρες για να γραφτούν στο πρακτικό και να το εγκρίνει ο σύμβουλος και για να σχολιάζει μετά ο κάθε κομπλεξικός ότι κάνεις πρόγραμμα και δεν δουλεύεις τις ώρες που δήλωσες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:55:58 »

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 819
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #32 στις: Δεκέμβριος 17, 2017, 09:32:56 μμ »
Τα ίδια προβλήματα αντιμετωπίζω και εγώ που κάνω πρόγραμμα σε Γυμνάσιο. Πότε έχουμε σύλλογο, πότε έχουν χορωδία, το Σάββατο δεν έχει λεωφορείο κλπ. Ευτυχώς, βρήκα τη λύση  φυσικά κατόπιν συνεννόησης με τον υπεύθυνο, να τους μαζεύω δύο απογεύματα την εβδομάδα, στη Δημοτική Βιβλιοθήκη, όπου εκτός από άφθονα βιβλία υπάρχει υπολογιστής με πρόσβαση στο ίντερνετ, φωτοτυπικό και τραπέζια και καρέκλες για ομαδικές εργασίες. Έτσι μας λύθηκαν τα χέρια μέχρι την άνοιξη που θα αρχίσουμε τις επισκέψεις και περιπάτους στο πεδίο.

Αποσυνδεδεμένος Κυκλάμινο

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #33 στις: Δεκέμβριος 18, 2017, 03:58:45 μμ »
Πιστεύω ότι ένα καθορισμένο εβδομαδιαίο πρόγραμμα των συναντήσεων βοηθάει να βγει εύκολα η δουλειά. Στο σχολείο μας στην αρχή της χρονιάς ενημερώνονται όλοι οι μαθητές για το πρόγραμμα των ομάδων που θα υλοποιήσουν προγράμματα δραστηριοτήτων. Όσοι μαθητές δεν μπορούν αυτές τις ώρες, απλά δεν δηλώνουν συμμετοχή. Έτσι, όλα τα προγράμματα (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά,αγωγής υγείας κλπ) που κάνουμε εδώ και πολλά χρόνια λειτουργούν χωρίς προβλήματα. Το μόνο θεματάκι που προκύπτει σε κάποιες συναντήσεις είναι όταν οι μαθητές ενός τμήματος σχολάσουν νωρίτερα λόγω απουσίας κάποιου καθηγητή, αλλά και τότε λέμε στους μαθητές ότι είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν μέχρι την 8η ώρα που είναι προγραμματισμένη η συνάντηση. Για τις ώρες του προγράμματος τηρείται παρουσιολόγιο και οι μαθητές που απουσιάζουν συχνά, βγαίνουν από το πρόγραμμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #34 στις: Δεκέμβριος 18, 2017, 04:12:26 μμ »
Σε κάποια σχολεία αυτό δεν είναι εφικτό, ειδικά όταν υπάρχουν μαθητές που μετακινούνται από μακριά. Είναι άδικο κάποιοι να αποκλείονται μόνο και μόνο επειδή μένουν σε χωριό και όχι στην πόλη του σχολείου. Το θέμα είναι ότι όλο μιλάνε για αυτονομία της σχολικής μονάδας, και τελικά όχι  μόνο δεν βλέπουμε αυτονομία, αλλά ο έλεγχος γίνεται όλο και πιο ασφυκτικός και πιο κεντρικά καθορισμένος. Ανάλογα με τις ανάγκες της περιοχής και του σχολείου, θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία για το πώς θα στήσει ο καθένας το πρόγραμμά του. Ακόμη και ανάλογα με τις ανάγκες του προγράμματος. Αν κάνεις σχολικό κήπο π.χ., που είναι πολύ συνηθισμένο, μπορεί την περίοδο που είναι το φύτεμα να θες τα παιδιά κάθε μέρα (ή έστω κάποια από τα παιδιά εκ περιτροπής) και μετά να περάσει μια περίοδος που απλώς να περιμένεις. Κι αυτό  όλο εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες. Εκεί τι προγραμματισμό θα κάνεις στην αρχή της χρονιάς;

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 819
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #35 στις: Δεκέμβριος 18, 2017, 10:02:26 μμ »
Είναι αλήθεια ότι είναι κάπως δύσκολο να προγραμματίσεις από την αρχή της χρονιάς δραστηριότητες στον σχολικό κήπο που εξαρτώνται από τις καιρικές συνθήκες, όπως το φύτεμα. Μπορούν όμως να ξεκινήσουν εναλλακτικά προκαταρκτικές  δραστηριότητες, όπως πχ. έρευνα στο διαδίκτυο για επιλογή καταλληλων σπόρων, πρώτη φωτογράφιση χώρου πριν το φύτεμα, προτάσεις σχεδιασμούτου κήπου,έρευνα για βελτίωση και εμπλουτισμό χώματος με φυσικά λιπάσματα (αν είναι απαραίτητο), διαχωριστικά παρτέρια και καλλωπισμός  με διακοσμητικές πέτρες, κατασκευή πινακίδων με τα ονόματα των φυτών που θα σπαρθούν,  κλπ, ώστε να μη χαθεί πολύτιμος χρόνος. 

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #36 στις: Δεκέμβριος 19, 2017, 12:47:15 πμ »
Δεν διαφωνώ με όλα αυτά, απλώς αναφέρομαι στο περιοριστικό του να θεωρείς τον προγραμματισμό σαν κάτι που μπαίνει σε κουτάκια, όπως οι φόρμες που στέλνουν οι υπεύθυνοι για την έγκριση. Ή στον περιορισμό του να ορίσεις εξαρχής μια συγκεκριμένη μέρα αποκλείοντας μαθητές πριν αρχίσει το πρόγραμμα.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 819
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πολιτιστικά - Εκπαιδευτικά προγράμματα
« Απάντηση #37 στις: Δεκέμβριος 19, 2017, 09:18:39 μμ »
Οι φόρμες δεν είναι δεσμευτικές. Γράφεις τι θες να κάνεις και στην πορεία κάνεις τις αλλαγές σου ανάλογα με τις συνθήκες που διαμορφώνονται. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να δουν ότι υπάρχουν στόχοι και σχεδιασμός των δραστηριοτήτων. Συνήθως μετά τα καταχωνιαζουν όλα στο συρτάρι και τους απασχολούν αργότερα μόνο τα ονόματα των παιδιών που θα δηλώσουν για την εκδρομή (αν γίνει, φυσικά). Τις περισσότερες φορές υπάρχει ευελιξία και μπορείς να κάνεις τις αλλαγές σου εκ των υστέρων, αν αυτό κριθεί απαραίτητο, εκτός πιά αν πέσεις σε σύμβουλο/υπεύθυνο προγραμμάτων στραβόξυλο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27996
  • Τελευταία: maria53
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 946941
  • Σύνολο θεμάτων: 16484
  • Σε σύνδεση σήμερα: 192
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 159
Σύνολο: 166

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.129 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.