0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στο σχολείο που υπηρετώ έχει οργανική βιολόγος και για να συμπληρώσει ωράριο πήρε 6 ώρες χημείας και εγώ ο χημικός υπηρετώ σε τρία σχολεία για να συμπληρώσω ωράριο.Συμπέρασμα: όσο υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συμπληρώνουν ωράριο.ΠΕ 04(1,2,3,4,5) όλοι κάνουν τα μαθήματα όλων. Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.
Animanim στην κριτική των άλλων είσαι πολύ καυστικός και καλά κάνεις, αλλά πες μας και εσύ όμως τις θέσεις σου πάνω στα θέματα που συζητάμε.Μια βασική διαπίστωση πέραν των άλλων είναι ότι πολλά νέα μέλη του φόρουμ δυστυχώς είναι 'αδιάβαστα' (δεν εννοώ τον /την animanim) και κρίνουν κυρίως οπαδικά αντί παιδαγωγικά!Και μια παρατήρηση: Όταν διδάσκει κάποιος ένα μάθημα διεκπεραιωτικά (κακώς βέβαια) θα το κάνει είτε είναι Βιολογία, Φυσική, Χημεία και Γεωλογία. Tουλάχιστον όμως ας χαντακώνει την επιστήμη που σπούδασε και όχι τις άλλες. Το ότι εμείς επιδιώκουμε με μεγαλύτερη θέληση να διδάσκουμε την επιστήμη που σπουδάσαμε, με την μεγάλη ποικιλία αντικειμένων και κλάδων που αναφέρει σωστά ο/η animanim, μόνο τιμητικό και θετικό γεγονός αποτελεί και όχι υπεκφυγή.Και κάτι τελευταίο η Β ανάθεση δεν είναι μόνο για τους ΦΧ αλλά και για τους Β, το θέμα είναι ότι οι Β δεν αρκούμε ούτε για την Α ανάθεση!
Και κάτι τελευταίο η Β ανάθεση δεν είναι μόνο για τους ΦΧ αλλά και για τους Β, το θέμα είναι ότι οι Β δεν αρκούμε ούτε για την Α ανάθεση!
Δηλαδη κατα 8.538 ωρες αυξηθηκαν οι αναγκες σε βιολογια!!!!! Που αντιστοιχουν σε τουλαχιστον 371 αναπληρωτες 23 ωρων!!!
Ειναι παντελώς αστήρικτο το επιχειρημα ότι οι νέοι βιολόγοι προτιμούν να κάνουν περισσότερη βιολογία από ότι οι φυσικοί να κάνουν περισσότερη φυσική. Καταλαβαίνω όμως πόσο βολεύει να επαναλαμβάνεται ένα τόσο βολικό ψέμα.
Μην διαστρεφεις. Το επιχείρημα είναι ότι οι βιολόγοι προτιμούν 2 και 3 σχολεία αρκεί να μη διδάξουν ποτέ β ανάθεση, ενώ οι φχ (φαντάζομαι δεν είναι το καλύτερο τους αλλά) προτιμούν σε ένα σχολείο κι ας διδάξουν και β ανάθεση τα πάντα. Το 2ο δεν είναι τιμητικό αλλά είναι κατανοητό, το 1ο (δεν είναι τιμητικό) το θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο. Είναι ο κλάδος 0404 πιο ηθικός; πιο τεμπέλης; πιο ανίκανος; Προσωπικά πιστεύω το 3ο και το 2ο. Οι φχ απαξιώνουν τη βιολογία διδάσκοντας τη όπως όπως, οι βιολόγοι απαξιώνουν να διδάξουν (καν) φχ. Σα να λέμε έχουνε πάρει διαζύγιο. Η κατάσταση αυτή δεν τιμά ούτε τους μεν ούτε τους δε.
αν η κάθε ειδικότητα περιοριζόταν στο μάθημά της, το πιθανότερο θα ήταν ή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να ήταν ωρομίσθιοι ή να τρέχουν σε δύο ή και τρία σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου.
μου προκαλεί μεγάλη περιέργεια πώς αυτή η επιμονή δεν εκφράστηκε και εναντίον των συναδέλφων της οικιακής οικονομίας όταν πρόπερσι διορίστηκαν με το "τσουβάλι" στα γυμνάσια καλύπτοντας κενά όλου του ΠΕ04;
Ένας φυσικός που έχει εξεταστεί με ΑΣΕΠ στη Βιολογία 1, 2 ή και 3 φορές είναι σίγουρα πολύ πιο σχετικός να τη διδάξει τόσο σε σύγκριση με ένα μαθηματικό που διδάσκει Χημεία όσο και με ένα νέο (πρόσεξε: νέο) βιολόγο που θα κληθεί να διδάξει β ανάθεση (γιατί θα κάνει β΄ ανάθεση, μη κρυβόμαστε) και έχει να λύσει άσκηση Φυσικής ή Χημείας από τότε που ήταν μαθητής...
Δες λίγο πάλι τα νούμερα. Η πιό λογική εξήγηση που οι βιολόγοι δεν κάνουν πολλή ΦΧ είναι επειδή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πολλή κενή ΦΧ για να κάνουν. Αντίθετα υπάρχουν ώρες βιολογίας για άλλους τόσους βιολόγους.