*

Αποστολέας Θέμα: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών  (Αναγνώστηκε 223164 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #714 στις: Οκτώβριος 31, 2014, 12:20:35 πμ »
Στο σχολείο που υπηρετώ έχει οργανική βιολόγος και για να συμπληρώσει ωράριο πήρε 6 ώρες χημείας και εγώ ο χημικός υπηρετώ σε τρία σχολεία για να συμπληρώσω ωράριο.
Συμπέρασμα: όσο υπάρχουν μόνιμοι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να συμπληρώνουν ωράριο.
ΠΕ 04(1,2,3,4,5) όλοι κάνουν τα μαθήματα όλων. Τα υπόλοιπα τα ακούω βερεσέ.
Δεν κατάλαβα! Το θεωρείς κακό να συμπληρώνει κάποιος λίγες  ώρες με β ανάθεση? Η ακόμα πιστεύεις ότι εγώ το θεωρώ κακό ? ( έλεος με τις προκταλήψεις). Για ξαναδιάβασε την υπογραφή μου να καταλάβεις πόση β ανάθεση παίρνουν οι υπόλοιποι!
Πάμε πάλι. Διευθύνσεις έχουν πλεόνασμα δεκάδες από φυσικούς (λιγότερο χημικούς) και παίρνουν 5-6 αναπληρωτές. Εχουν έλλειμμα δεκάδες από βιολόγους, κάποιες και γεωλόγους και παίρνουν 2 βιολόγους και κανένα γεωλόγο!
Προφανώς ΜΟΝΟ κάποιοι τα κάνουν όλα, ενώ κάποιοι άλλοι δεν φτάνουν ούτε για τα δικά τους. Δεν βγαίνουν τα νούμερα, και δεν βγαίνουν ούτε με το πρόγραμμα του 2008!
Θέλετε κύριοι να ενοποιήσετε τους ΠΕ04? να μην υπάρχουν όρια στις β αναθέσεις? Πείτε το, και πείτε και γιατί!!! Εγώ δεν θέλω, το κρίμα στο λαιμό σας.
Θέλετε να μειωθεί ένα μάθημα που σας ενοχλεί? (Εμείς δεν θέλουμε να μειωθούν τα δικά σας) Μην λέτε ότι θα το κάνουν τάχα μου αναπάντεχα μελλοντικοί ανυποψίαστοι υπουργοί!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:21:40 »

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #715 στις: Οκτώβριος 31, 2014, 12:51:13 πμ »
Animanim στην κριτική των άλλων είσαι πολύ καυστικός και καλά κάνεις,  αλλά πες μας και εσύ όμως τις θέσεις σου πάνω στα θέματα που συζητάμε.

Μια βασική διαπίστωση πέραν των άλλων είναι ότι πολλά νέα μέλη του φόρουμ δυστυχώς είναι 'αδιάβαστα' (δεν εννοώ τον /την animanim) και κρίνουν κυρίως οπαδικά αντί παιδαγωγικά!

Και μια παρατήρηση: Όταν διδάσκει κάποιος ένα μάθημα διεκπεραιωτικά (κακώς βέβαια) θα το κάνει είτε είναι Βιολογία, Φυσική, Χημεία και Γεωλογία. Tουλάχιστον όμως ας χαντακώνει την επιστήμη που σπούδασε και όχι τις άλλες. Το ότι εμείς επιδιώκουμε με μεγαλύτερη θέληση να διδάσκουμε την επιστήμη που σπουδάσαμε, με την μεγάλη ποικιλία αντικειμένων και κλάδων που αναφέρει σωστά ο/η animanim, μόνο τιμητικό και θετικό γεγονός αποτελεί και όχι υπεκφυγή.

Και κάτι τελευταίο η Β ανάθεση δεν είναι μόνο για τους ΦΧ αλλά και για τους Β, το θέμα είναι ότι οι Β δεν αρκούμε ούτε για την Α ανάθεση! 

Όχι φίλε μου δεν είναι τιμητικό το να διδάσκει κάποιος βιολογία ακόμη κι αν αυτό σημαίνει 2-3 σχολεία και να γιατί
Στην Ε.Ε. κάθε ειδικότητα διδάσκει τα πάντα και αυτό έχει και παιδαγωγική βάση(θα σου εξηγήσω τι εννοώ με αυτό). Ο βιολόγος πρέπει να προτίθεται να διδάξει και μαθηματικά αν χρειαστεί και φυσική διότι το οργανόγραμμα του σχολείου εξυπηρετείται καλύτερα με 15 αντί για 20 καθηγητές (λιγότερες συνενοήσεις, μεγαλύτερη ευελιξία, ευκολία στην οργάνωση των διοικητικών μας υποχρεώσεων μέσα στο σχολείο). Άρα ο βιολόγος που λέει "προτιμάω 2 ή και 3 σχολειά αρκεί να κάνω το "μαθημα μου"" ουσιαστικά παραχωρεί ο ίδιος τη θέση του στο φυσικό ή το χημικό που προτίθεται να κάτσει να στρωθεί να διαβάσει και να διδάξει και (ή μόνο) βιολογία. Σε ότι αφορά τη διεκπαιρέωση που αναφέρεις δεν είναι έτσι καθόλου. Όποιος διεκπεραιώνει το "δικό του" μάθημα θα διεκπεραιώσει και οτιδήποτε άλλο και αντίστροφα, μόνο που σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για πολλαπλάσια προετοιμασία. Δεκτό το ότι κάποιος με περιορισμένη επιστημονική κατάρτιση και ευρύτητα ζορίζεται και το αποφεύγει αλλά τιμητικό δεν είναι γι αυτόν... Η διδακτική του κλάδου της βιολογίας είναι σημαντικό εργαλείο στη διδασκαλία όμως δεν είναι απρόσιτο και για τον φυσικό που θέλει να ασχοληθεί. Γιατί ο βιολόγος να απαξιεί τα άλλα αντικείμενα;

Ο καλύτερος δάσκαλος φυσικός που ξέρω είναι γεωλόγος που διδάσκει φυσική χρόνια. Από τους καλύτερους δασκάλους βιολογίας που έχω συναντήσει είναι φυσικός. Βέβαια, σε εποχές όπου η εξειδίκευση δεν είχε χτυπήσει τόσο κόκκινο ώστε να σπουδάζει κανείς επί 4 χρόνια στο προπτυχιακό (αποκλειστικά και μόνο) μοριακή βιολογία. Αλήθεια σε ποιά χώρα του κόσμου συμβαίνουν αυτά; Ζόρι τεράστιο για τον απόφοιτο να διδάξει οτιδήποτε έξω από αυτό. Κατανοητό. Γιατί όμως να γίνει καθηγητής; Ας κάνει κάτι άλλο.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #716 στις: Οκτώβριος 31, 2014, 01:10:30 πμ »
Ειναι παντελώς αστήρικτο το επιχειρημα ότι οι νέοι βιολόγοι προτιμούν να κάνουν περισσότερη βιολογία από ότι οι φυσικοί να κάνουν περισσότερη φυσική.
Καταλαβαίνω όμως πόσο βολεύει να επαναλαμβάνεται ένα τόσο βολικό ψέμα. Επιπλέον, αρκετοί φυσικοί μετά από έντονες κατηγορίες δικές μου ότι προτιμούν να παίρνουν κενά βιολογίας και να αφήνουν κενά φυσικής ακάλυπτα, έχουν αντιδράσει εντονα δηλώνοντας σε αυτό το φόρουμ, ότι προτιμούν να κάνουν το μάθημά τους και όχι για πέη και αιδοία, αλλά αναγκάζονται επειδή όντως ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΕΝΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ τους.
Θέλεις να πουμε ότι αυτά είναι απλώς αντικρουόμενες περιπτώσεις? Άλλα ζω εγώ , άλλα ζεις εσύ? Να το πούμε, να το δεχτώ!
Διάβασε πάλι την υπογραφή μου και ξαναπές ότι φταίνε οι νέοι βιολόγοι που είναι άνεργοι!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #717 στις: Οκτώβριος 31, 2014, 01:27:50 μμ »
Μία απάντηση στο ερώτημά σου αγαπητέ gvasili, είναι ενδεχομένως ότι θα αναγκαστούν να προσλάβουν και 25χρονους βιολόγους που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει να διδάσκεις Φυσική ή Χημεία (γιατί τη Β ανάθεση δε θα την αποφύγουν, το ξέρεις) και μάλιστα δίπλα στο σπίτι τους! Θα αναγκαστούν να προσλάβουν βιολόγους που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει να δίνεις ΑΣΕΠ και έχουν να λύσουν άσκηση Φυσικής ή Χημείας από τότε που ήταν μαθητές! Όταν οι φυσικοχημικοί έφτυναν αίμα για να δώσουν 1, 2 ή και 3 φορές ΑΣΕΠ δίνοντας ταυτόχρονα και Βιολογία! Ας περάσουν και οι νέοι βιολόγοι αυτά τα ζόρια και εδώ είμαστε να τα λέμε (έτσι, λίγο περί δικαιοσύνης που τόσο πολύ επικαλείστε για τους διορισμούς).
Θα μου πεις: οι βιολόγοι φταίνε γι΄ αυτό; Όχι, το υπουργείο φταίει! Ναι, αλλά δεν μπορεί να φταίει το υπουργείο για κάτι που ενδεχομένως να μη βολεύει τους βιολόγους ενώ ότι είναι υπέρ των βιολόγων να κατηγορούνται οι άλλες ειδικότητες... Αυτό καταλήγει στο τέλος-τέλος ύποπτο (κάτι για συνωμοσίες λέγαμε παλιά  ;)...)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 31, 2014, 02:06:14 μμ από Kostas90 »
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:21:40 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #718 στις: Οκτώβριος 31, 2014, 03:47:51 μμ »
Ξεκινώντας από το τέλος
ΜΑ δεν κατηγορήσαμε τις άλλες ειδικότητες για τα πάντα! Ετσι λέτε, αρκετοί εδώ μέσα, ότι λέμε εμείς. Ετσι θέλετε να καταλάβετε ότι λέμε, για να μας βγάλετε παράλογους.
Εγώ, ας πουμε, κατηγορώ τους συναδέλφους που αντί να πάνε να καλύψουν ένα κενό της ειδικότητάς τους σε ένα σχολείο στα 100 μέτρα ή και στα 10 χιλιόμετρα, προτιμούν και διαλέγουν να καλύψουν ένα κενό άλλης ειδικότητας σε άλλο σχολείο. Αυτό το βλέπουμε αρκετά συχνά. και επειδή οι φυσικοί είναι πενταπλάσιοι απο τους γεωλόγους και οι χημικοί τριπλάσιοι, είναι πιο συχνό, με τις πιθανότητες, να συμβαίνει κυριως στις δύο πρώτες ειδικότητες ειδικότητες. ΝΑ μια συγκεκριμένη κατηγορία που επαναλαμβάνω λοιπόν. Εχει και άλλα!
Εχει επίσης ήδη αναγνωριστεί η περσινή παρέμβαση στις προσλήψεις αναπληρωτών υπέρ των φυσικών σε άλλα κενά από το ίδιο το υπουργείο, όπως και οι λάθος αποσπάσεις. να που δεν ήταν συνωμοσία!
Επίσης φέτος βλέπουμε τον αποκλισμό των γεωλόγων από τα συγκεκριμένα κενά. Ειπώθηκε πολλές φορές το ψέμα οτι αυτό έγινε γιατί δίνεται προτεραιότητα στα κενά των λυκείων. Δείτε αν τοποθετούν τους ΠΕ04 στα λύκεια ή στα γυμνάσια. Εγώ θα τα μετρήσω! Περιμένετε!
Αλλη μια θεωρία συνωμοσίας ήταν που σας λέω ότι οι φυσικοί θέλουν την ενοποίηση των ΠΕ04, και σας λέω γιατί (διαβάστε την υπογραφή μου). Ρωτήστε την ΕΕΦ αν έχω δίκαιο και τι έχει κάνει προς αυτή την κατεύθυνση.
Σε αυτό το forum επαναλαμβάνεται συνεχώς ότι μπορεί στο μέλλον να μειωθεί η βιολογία! Δεν βλέπω να ειπώθηκε ότι υπάρχει η πιθανότητα να μειωθει η φυσική! Δεν είναι ίδια η πιθανότητα? Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη τάση? Κάτι που δεν ξέρω? Μηπως είναι μια θεωρία συνωμοσίας που κυκλοφορεί όχι από μένα και με συγκεκριμένες πηγές?
Βλέπω λοιπόν στην προσπάθεια να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα (ξαναδιαβάστε την υπογραφή μου) να μπαίνεται σε μια λογική απαξίωσης. Είμαστε συνωμοσιολόγοι, είμαστε παράλογοι που λέμε παράλογα πράγματα (στα ψέμματα οτι τα λέμε, δεν τα λέμε), ο animanim απαξίωνε τις σπουδές των νέων βιολόγων, την ικανότητά τους να διδάξουν(!!), άλλος απαξίωνε την επιστήμη της Βιολογίας και τα αντικείμενα. Εδώ αξίζει να πω Ντροπή!
Για το πρώτο που λές πολύ απλά:
1. Υπάρχουν και βιολόγοι μεγάλοι σε ηλικία με αρκετούς ΑΣΕΠ που έχουν παλέψει, και αυτοί είναι αποκλεισμένοι. Το λέτε αυτό συνέχεια, αλλά εδώ και χρόνια, αν και είναι μια περίπτωση αυτό που θα πω και δεν μπορώ να το γενικεύσω γιατί ακόμα δεν το υπολογισα (ακόμη) για άλλες περιοχές, στην περιοχή μου που έχει πλεόνασμα 10-15 φυσικούς, πάντα έρχονται 5-6 αναπληρωτές φυσικοί που όλοι έχουν λιγότερα μόρια από μένα σε όλα! και ενώ έχει έλλειμα 10-15 βιολόγους και είμαι πρώτος σε όλη την περιφέρεια δεν με παίρνουν. Η επαναλαμβανόμενη κατάσταση δηλαδή ευνοεί απλώς τους φυσικούς αναπληρωτές (εδώ) ανεξαρτήτως μορίων και αγώνα.
2. Εφόσον το μάθημα που καλούνται να διδάξουν οι 25χρονοι είναι βιολογία, και δεν υπάρχει άλλος βιολόγος να το διδάξει, και έχουν βολευτεί και όλοι οι μόνιμοι πλεονάζοντες φυσικοι και χημικοί, ναι θα είμαι απόλυτος έχει μεγαλύτερο δικαίωμα να διδάψει Βιολογία σε κενό άνω των 12 ωρών από ένα χημικό που είναι 50χρονών. Δεν ανταγωνίζονται, δεν συγκρίνονται. Τα μαθήματα και οι σπουδές ειναι διαφορετικά. Δεν πρέπει ο βιολογος ο 25 χρονος να πάρει το κενό χημείας με πάνω από 12 ώρες χημείας. Ξαναδιάβασε την υπογραφή μου να δεις που είναι τα κενά. Πρέπει λοιπόν αυτές τις ώρες βιολογίας να τις κάνει ο οποιοσδήποτε βιολόγος οποιασδήποτε ηλικίας που είναι στην αντιστοιχη ουρά.
Θα ήταν ηθικό δηλαδή να προσλάβουμε τότε τον μεγαλύτερο σε ηλικία και αγώνα αναπληρωτή μαθηματικό με 19 ώρες χημεία και 4 μαθηματικά?
Συγνώμη αλλά για νέους διορισμούς ή προσλήψεις, δεν πρόκειται να αλλάξω γνώμη και θα επιμείνω ότι πρέπει να γίνονται στην ειδικότητα που είναι οι ώρες του κενού!

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #719 στις: Οκτώβριος 31, 2014, 10:37:58 μμ »
Και κάτι τελευταίο η Β ανάθεση δεν είναι μόνο για τους ΦΧ αλλά και για τους Β, το θέμα είναι ότι οι Β δεν αρκούμε ούτε για την Α ανάθεση!

Μπραβο συναδελφε, αυτο ακριβως ειναι το προβλημα: οι δυσαναλογοι διορισμοι Φ-Χ-Β την τελευταια δεκαετια εχουν γεμισει τα σχολεια με Φ-Χ που ζηταν να τα κανουν ολα προκειμενου να μη βρεθουν πλεοναζοντες, ενω Βιολογος δεν υπαρχει πλεον ουτε για τα βασικα!!! Το ποσο συκοφαντικοι ειναι οι ισχυρισμοι της animanim οτι γι'αυτο ευθυνονται "οι νεοι βιολογοι που προτιμουν να μην τα κανουν ολα εις βαρος του οργανογραμματος του σχολειου" αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι οι Γ που παντα ελεγαν "τα κανω ολα" σχεδον εξαφανιστηκαν απο τους φετινους διορισμους αναπληρωτων!!!!!!!!!! Ειναι ξεκαθαρο λοιπον οτι δε φταιει αυτο που πρεσβευει ο καθε μεμονωμενος εκπαιδευτικος, αλλα η Συντεχνια - αφου αν η καθε ειδικοτητα περιοριζοταν στο μαθημα της, ολοι οι βιολογοι στον πινακα αναπληρωτων θα ημασταν τωρα διορισμενοι με αντιστοιχα μειωμενους διορισμους Φ-Χ!!!!!!!!!!!!!!!

Δηλαδη κατα 8.538 ωρες αυξηθηκαν οι αναγκες σε βιολογια!!!!! Που αντιστοιχουν σε τουλαχιστον 371 αναπληρωτες 23 ωρων!!!

Φυσικα, αφου η φετινη ειναι μεταβατικη χρονια! Επισης για τη φετινη μεταβατικη χρονια μειωθηκαν κατα λιγες χιλιαδες οι ωρες της χημειας κι ετσι πολλα κενα λυκειων που πριν εβγαιναν για χημικους βγηκαν για βιολογους!

Προσεξε ομως: αυτος ο αριθμος ειναι οι επιπλεον αναπληρωτες μονο για φετος!!! Τι γινεται με τα εκατονταδες παγια κενα (πολλα απο αυτα οργανικα κι οχι λειτουργικα) βιολογιας, τα οποια καλυψαν μονιμοι κι αναπληρωτες Φ-Χ;;; Οταν κενο 25 ωρων βιολογιας σε λυκειο καλυπτεται απο αποσπασμενο φυσικο, κενο 20 ωρων βιολογιας το ιδιο, οταν παει η αναπληρωτρια βιολογος σε λυκειο κι οι μονιμοι φυσικοι της λενε οτι θα κανουν αυτοι τις βιολογιες και δεν μπορει ν'αλλαξει το προγραμμα και της δινουν ολα τα μαθηματα β'αναθεσης που δε θελουν να κανουν οι ιδιοι (αναμεσα σ'αυτα φυσικη ΓΠ γ λυκειου!!!)... ε τοτε δεν μπορουμε να μην βροντοφωναξουμε την αδικια!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος animanim

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 117
  • Je suis εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #720 στις: Οκτώβριος 31, 2014, 10:46:50 μμ »
Ειναι παντελώς αστήρικτο το επιχειρημα ότι οι νέοι βιολόγοι προτιμούν να κάνουν περισσότερη βιολογία από ότι οι φυσικοί να κάνουν περισσότερη φυσική. Καταλαβαίνω όμως πόσο βολεύει να επαναλαμβάνεται ένα τόσο βολικό ψέμα.

Μην διαστρεφεις. Το επιχείρημα είναι ότι οι βιολόγοι προτιμούν 2 και 3 σχολεία αρκεί να μη διδάξουν ποτέ β ανάθεση, ενώ οι φχ (φαντάζομαι δεν είναι το καλύτερο τους αλλά) προτιμούν σε ένα σχολείο κι ας διδάξουν και β ανάθεση τα πάντα. Το 2ο δεν είναι τιμητικό αλλά είναι κατανοητό, το 1ο (δεν είναι τιμητικό) το θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο. Είναι ο κλάδος 0404 πιο ηθικός; πιο τεμπέλης; πιο ανίκανος; Προσωπικά πιστεύω το 3ο και το 2ο. Οι φχ απαξιώνουν τη βιολογία διδάσκοντας τη όπως όπως, οι βιολόγοι απαξιώνουν να διδάξουν (καν) φχ. Σα να λέμε έχουνε πάρει διαζύγιο. Η κατάσταση αυτή δεν τιμά ούτε τους μεν ούτε τους δε.


Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #721 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 12:38:42 πμ »
Μην διαστρεφεις. Το επιχείρημα είναι ότι οι βιολόγοι προτιμούν 2 και 3 σχολεία αρκεί να μη διδάξουν ποτέ β ανάθεση, ενώ οι φχ (φαντάζομαι δεν είναι το καλύτερο τους αλλά) προτιμούν σε ένα σχολείο κι ας διδάξουν και β ανάθεση τα πάντα. Το 2ο δεν είναι τιμητικό αλλά είναι κατανοητό, το 1ο (δεν είναι τιμητικό) το θεωρώ εξαιρετικά ύποπτο. Είναι ο κλάδος 0404 πιο ηθικός; πιο τεμπέλης; πιο ανίκανος; Προσωπικά πιστεύω το 3ο και το 2ο. Οι φχ απαξιώνουν τη βιολογία διδάσκοντας τη όπως όπως, οι βιολόγοι απαξιώνουν να διδάξουν (καν) φχ. Σα να λέμε έχουνε πάρει διαζύγιο. Η κατάσταση αυτή δεν τιμά ούτε τους μεν ούτε τους δε.
Δες λίγο πάλι τα νούμερα. Η πιό λογική εξήγηση που οι βιολόγοι δεν κάνουν πολλή ΦΧ είναι επειδή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πολλή κενή ΦΧ για να κάνουν. Αντίθετα υπάρχουν ώρες βιολογίας για άλλους τόσους βιολόγους. Εμένα δεν με έχουν ρωτήσει αν θέλω να πηγαίνω σε τρία σχολεία. Με στελνουν ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΒΙΟΛΟΓΟ. Λείπουν οι μισοί. Αντίθετα οι ΦΧ ..... δεν μπορούν να πάνε και πουθενά αλλού. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΥ.Πως αλλιώς να στο πω! δεν καταλαβαίνεις τα νούμερα? Η Φ και Χ είναι υπερπλήρης! Εδώ δεν χωράνε οι Φ και οι Χ θέλεις να παίρνουν ώρες Φ και Χ οι Βιολόγοι? (να τους καταστρέψουμε τους ανθρώπους?) και την βιολογία ποιός θα την κάνει! Αφού δεν αρκούμε λέμε. Είναι θέμα προτίμησης?
και αν έχει κενά φυσικής χημείας μπορεί να είναι κάπου αλλού που είναι λίγο πιο μακριά ή  είναι σε λύκειο που έχει πιο δύσκολα μαθήματα. Ε μερικοί Φ και Χ δεν το θελουν. Ποιοί είναι τεμπέληδες τότε? κάθησες να μετρήσεις πόσες τετοιες περιπτώσεις υπάρχουν και πόσες από αυτές που λές εσύ που δήθεν υπάρχει η επιλογή στους νέους βιολόγους (που τους έχουν χεσ....νους). Μπορούμε να το μετρήσουμε? Που τα στηρίζεις αυτά? Εγώ σου δείχνω αριθμούς που δημιουργούν κάποιες συγκεκριμένες ανάγκες.
Λίγο ακόμα θες για να επαναλάβεις την άλλη μπουρδα που επαναλαμβάνοταν μέχρι πέρσι ότι "μα δεν καλούμε βιολόγους γιατί δεν θέλουν να έρθουν να δουλέψουν στα σχολεία". Φαντάσου τι λέγανε.  Πάλι απαξιώνεις ανθρώπους.

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #722 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 01:07:32 πμ »
Biov, αν η κάθε ειδικότητα περιοριζόταν στο μάθημά της, το πιθανότερο θα ήταν ή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να ήταν ωρομίσθιοι ή να τρέχουν σε δύο ή και τρία σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου. Σε μεγάλα αστικά κέντρα ίσως αυτό να μην αποτελούσε ιδιαίτερο πρόβλημα αλλά για μικρά σχολεία στην επαρχία μπορείς να αντιληφθείς τι θα γινόταν; Θεωρείς ότι κάποια από αυτές τις προοπτικές σε καλύπτει;
Η επιμονή στο γεγονός ότι οι διορισμοί φυσικών-χημικών στερούν αντίστοιχους διορισμούς βιολόγων καλά κρατεί. Αλήθεια, μου προκαλεί μεγάλη περιέργεια πώς αυτή η επιμονή δεν εκφράστηκε και εναντίον των συναδέλφων της οικιακής οικονομίας όταν πρόπερσι διορίστηκαν με το "τσουβάλι" στα γυμνάσια καλύπτοντας κενά όλου του ΠΕ04; Εκεί δεν έπρεπε να βροντοφωνάξετε ότι είναι αδικία; Μήπως διακρίνω μία εμπάθεια;
Από την άλλη, gvasili το μεγαλύτερο πλήθος των φυσικών δε σημαίνει και περισσότερες συνταξιοδοτήσεις; Με περίπου 250 για φέτος, πως το εξηγείς ότι μόνο 80 επιπλέον αναπληρωτές διορίστηκαν σε σχέση με πέρυσι; Υπάρχουν τόσοι υπεράριθμοι φυσικοί; Αν ναι, τότε μάλλον θα συμπληρώνουν ωράριο με β΄ανάθεση. Συμφωνείς; Αν είναι έτσι όμως, τότε δε θα πρέπει να δίνονται κενά στις άλλες ειδικότητες που καλύπτουν. Παρόλα αυτά, τα κενά των βιολόγων διπλασιάστηκαν σε σχέση με πέρυσι. Άρα μάλλον το σύστημα ισορροπεί.
Όσο για την πιθανότητα, όπως λες, να μειωθούν οι ώρες της Φυσικής, αυτό ήδη έχει συμβεί στα ΕΠΑΛ!  Αν δεν είχαν μειωθεί αυτές οι ώρες τότε θα έβλεπες που θα ήταν τα κενά των φυσικών. Στα είχα αναλύσει παλαιότερα αυτά. Αυτό, σε συνδυασμό με την αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών "κρατήσαν" τα κενά των φυσικών γιατί απλούστατα είναι πολύ περισσότεροι και σε ορισμένες περιπτώσεις ναι, δημιούργησε και υπεραριθμίες. Η κατάσταση αυτή όμως δε θα συνεχιστεί γιατί οι συνταξιοδοτήσεις αναμένονται πάλι να είναι πολλές. Στα λέω προκαταβολικά για να μην πεις του χρόνου ότι λειτούργησε πάλι η συντεχνία των φυσικών (ή των χημικών, αφού και εκεί πάνω κάτω τα ίδια ισχύουν) εις βάρος των βιολόγων...
Τέλος, δε θεωρώ ότι το παράδειγμα με το μαθηματικό και τη Χημεία είναι το πλέον δόκιμο. Ένας φυσικός που έχει εξεταστεί με ΑΣΕΠ στη Βιολογία 1, 2 ή και 3 φορές είναι σίγουρα πολύ πιο σχετικός να τη διδάξει τόσο σε σύγκριση με ένα μαθηματικό που διδάσκει Χημεία όσο και με ένα νέο (πρόσεξε: νέο) βιολόγο που θα κληθεί να διδάξει β ανάθεση (γιατί θα κάνει β΄ ανάθεση, μη κρυβόμαστε) και έχει να λύσει άσκηση Φυσικής ή Χημείας από τότε που ήταν μαθητής... 
Έτσι, για να μιλάμε για δίκαια και εμείς και να τα φωνάζουμε! :)

“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #723 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 05:16:20 μμ »
Παιδιά, οι μαθηματικοί δεν έχουν ως β' ανάθεση τη Χημεία.
Κostas90, αυτό με το βιολόγο και τις ασκήσεις Φ-Χ το έγραψες κι άλλη φορά. Εμένα με προβληματίζει περισσότερο που ένα τεράστιο ποσοστό μαθητών ΜΙΣΕΙ αυτά τα δύο μαθήματα, ακριβώς εξαιτίας της στείρας ασκησεολογίας.

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #724 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 05:55:29 μμ »
Το γνωρίζω ότι οι μαθηματικοί δεν έχουν β ανάθεση Χημεία. Απλά, επειδή το ανέφερε ο gvasilis, το χρησιμοποίησα για να δώσω το παράδειγμα με τους νέους βιολόγους και τη σχέση τους με Φυσική-Χημεία.
Θα μου επιτρέψεις, όμως, να διαφωνήσω μαζί σου για το ότι τα παιδιά νιώθουν μίσος απέναντι σε αυτά τα μαθήματα (Φυσική-Χημεία) εξαιτίας των ασκήσεων. Εγώ θα έλεγα ότι τα παιδιά απλά ούτε έχουν μάθει (και σε αυτό έχουμε μερίδιο ευθύνης όλοι όσοι διδάσκουμε αυτά τα μαθήματα) τον τρόπο και τον κόπο που απαιτείται για να λυθεί μία άσκηση. Αυτό οδηγεί σε αισθήματα αποτυχίας και γίνεται φαύλος κύκλος. Προσπαθούν να λύσουν μία άσκηση Φυσικής θεωρώντας ότι αυτό θα γίνει με απλή χρήση ενός τύπου, δηλαδή μένουν σε μία απλοϊκή προσέγγιση επιπέδου Γυμνασίου. Εκεί γίνεται η "ζημιά" που τους ακολουθεί και στο Λύκειο. Γι΄ αυτό και προσπαθούν να αποφύγουν όσο μπορούν τη Φυσική ή τη Χημεία αφού τους προσφέρονται εναλλακτικές λύσεις (εννοώ άλλα μαθήματα) που δεν απαιτούν τόσο μεγάλη προσπάθεια σε επίπεδο ασκήσεων. Παρόλα αυτά, ακόμη και "αδύναμα" παιδιά σε θεωρητικό επίπεδο ή σε επίπεδο εργαστηρίου επιδεικνύουν, αρκετές φορές, τρομερό ενδιαφέρον και διατυπώνουν αξιοπρόσεκτες παρατηρήσεις.
Κάτι που επιπλέον θα ήθελα να προσθέσω, δοθείσης της ευκαιρίας, είναι η επιρροή των γονέων στα παιδιά τους όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα Φυσικής. Έχω γίνει μάρτυρας πολλών περιπτώσεων όπου οι γονείς οι ίδιοι "περνούν" στα παιδιά τους (αναφέρομαι σε μαθητές Γυμνασίου) είτε μία αρνητική στάση απέναντι στο μάθημα λόγω δικής τους αδυναμίας να ασχοληθούν είτε την αντιμετώπιση των ασκήσεων με τον τρόπο: πάρε τον τύπο και λύσε. Αυτό δημιουργεί τεράστια ζημιά αφού μαθαίνει το παιδί να αντιμετωπίζει τη Φυσική ή και τη Χημεία σα Μαθηματικά που έχουν τελείως διαφορετική φιλοσοφία.
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #725 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 07:48:01 μμ »
αν η κάθε ειδικότητα περιοριζόταν στο μάθημά της, το πιθανότερο θα ήταν ή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί να ήταν ωρομίσθιοι ή να τρέχουν σε δύο ή και τρία σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου.

Αυτη ειναι η προσωπικη σου αποψη συναδελφε, οχι η πραγματικοτητα! Βρες στοιχεια να στηριξεις την αποψη σου, διοτι η πραγματικοτητα ειναι πολυ διαφορετικη, καθως 1-2 σχολεια θα ηταν αρκετα για τους περισσοτερους εκπαιδευτικους που θα εκαναν κυριως το μαθημα τους και λιγες ωρες Β αναθεσης, οπως ειπε ο gvasilis! Εμεις δεν ειπαμε να καταργηθει η Β'αναθεση, ειπαμε οτι τους μονους που βολευει η σημερινη κατασταση ειναι τους Φ-Χ που διοριστηκαν σε τοσους μεγαλους αριθμους την τελευταια δεκαετια που τωρα εχουν φτασει να κανουν πολλη Β' αναθεση!!!

Παράθεση
μου προκαλεί μεγάλη περιέργεια πώς αυτή η επιμονή δεν εκφράστηκε και εναντίον των συναδέλφων της οικιακής οικονομίας όταν πρόπερσι διορίστηκαν με το "τσουβάλι" στα γυμνάσια καλύπτοντας κενά όλου του ΠΕ04;

Ηταν μεν αδικια, αλλα εκεινοι τουλαχιστον δεν περισσευουν ως μονιμοι! Εδω μιλαμε για ειδικοτητες που περισσευουν ως μονιμοι κι αντι να παραμενουν σε διαθεση για να καλυπτουν τα λειτουργικα κενα της ειδικοτητας τους οταν προκυπτουν, καλυπτουν τα κενα των βιολογων με οριστικες τοποθετησεις, αποσπασεις και αναπληρωσεις!!!!!!!!!!!

Παράθεση
Ένας φυσικός που έχει εξεταστεί με ΑΣΕΠ στη Βιολογία 1, 2 ή και 3 φορές είναι σίγουρα πολύ πιο σχετικός να τη διδάξει τόσο σε σύγκριση με ένα μαθηματικό που διδάσκει Χημεία όσο και με ένα νέο (πρόσεξε: νέο) βιολόγο που θα κληθεί να διδάξει β ανάθεση (γιατί θα κάνει β΄ ανάθεση, μη κρυβόμαστε) και έχει να λύσει άσκηση Φυσικής ή Χημείας από τότε που ήταν μαθητής...

Εννοεις: απο τοτε που ηταν φοιτητης, συναδελφε! Ακομη καλυτερα: απο τοτε που εκανε ιδιαιτερα χημειας/φυσικης, αφου ως γνωστον οι βιολογοι κανουμε ιδιαιτερα βιολογιας μονο στη Γ' λυκειου, αρα οσοι ασχολουνται με το αθλημα κανουν αναγκαστικα χημειας/φυσικης στις υπολοιπες ταξεις! ;)

Διαλεξτε επιτελους τι απο τα 2 θελετε:
1) τους ΠΕ04 που τα κανουν ολα και θα διεκδικησουν τη θεση σας ισοτιμα μ'εσας (γιατι την ηθικη ανωτεροτητα των βιολογων του "δεν θελουμε" μην την εκλαμβανετε λανθασμενα ως "δεν μπορουμε" οπως κανει υποτιμητικα η animanim. Αν κανετε αυτο το λαθος, του χρονου μπορει να πουμε: θελουμε 1 σχολειο κι ας τα κανουμε ολα!!!)
2) τον φυσικο που κανει φυσικη, τον χημικο που κανει χημεια, τον βιολογο που κανει βιολογια.
Διαλεξτε ενα απο τα δυο, διοτι δεν μπορειτε να εχετε και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο!!!

Δες λίγο πάλι τα νούμερα. Η πιό λογική εξήγηση που οι βιολόγοι δεν κάνουν πολλή ΦΧ είναι επειδή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ πολλή κενή ΦΧ για να κάνουν. Αντίθετα υπάρχουν ώρες βιολογίας για άλλους τόσους βιολόγους.

Κι οταν υπαρχουν ωρες φ-χ, ειναι επειδη οι Φ-Χ πηραν τις ωρες βιολογιας αφηνοντας τις δικες τους!!! ;D

Αποσυνδεδεμένος Kostas90

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 25
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04.01
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #726 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 08:52:13 μμ »
Biov, βλέπω δυστυχώς ότι χρησιμοποιείς τα λόγια μου κατά το δοκούν... Υπογραμμίζεις λέξεις όταν δίπλα ακριβώς γράφω αυτά που λες και εσύ... Τέλος πάντων...
Ανέφερα τα τρία σχολεία γιατί μπορεί κάποιος να πάει σε σχολεία που ήδη υπάρχει βιολόγος και μένουν λίγες ώρες. Απλά, για να καλύψω την περίπτωση το έγραψα!
Για τους συναδέλφους της οικιακής οικονομίας αγαπητή Biov το ανέφερα για να σας δείξω ότι η αδικία είναι αδικία ότι μορφή και να έχει και δε γίνονται διακρίσεις! Όχι επιλεκτικά είτε στον τρόπο είτε στο χρόνο! Και όπως είχα πει και παλιότερα στο gvasili και οι φυσικοί έχουν βιώσει "αδικίες" από βιολόγους. Ξέρω, αν μετρήσουμε τις αδικίες εσείς είστε πιο πολύ ριγμένοι.
Αυτό το "αν κανετε αυτο το λαθος, του χρονου μπορει να πουμε: θελουμε 1 σχολειο κι ας τα κανουμε ολα!!!" το αναφέρεις σαν απειλή; Γιατί τώρα δεν τα κάνετε όλα αν υπάρχει ανάγκη; Ρώτα μερικούς αναπληρωτές να σου πουν και ήδη έχω αναφέρει περιπτώσεις αλλά μάλλον θεωρείς ότι είναι εξαιρέσεις...
Όσο για τους νέους βιολόγους εγώ ανέφερα ότι έχουν να λύσουν ασκήσεις από τότε που ήταν μαθητές στο σχολείο. Αν θεωρείς αδικία που διδάσκουμε οι φυσικο-χημικοί Βιολογία στο σχολείο, φαντάσου τι πρέπει να πει κανείς για τους βιολόγους που κάνουν ιδιαίτερα Φυσική και Χημεία!!!!!!!!!!!
“Η επιστήμη δεν μπορεί να λύσει το ύψιστο μυστήριο της φύσης. Και αυτό επειδή, σε τελευταία ανάλυση, εμείς οι ίδιοι είμαστε μέρος του μυστηρίου που προσπαθούμε να λύσουμε”
Max Planck

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βιολόγοι - αριθμός αναπληρωτών
« Απάντηση #727 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 09:33:25 μμ »
Τα ιδιαίτερα είναι ιδιωτική αγορά και οι γονείς επιλέγουν, έχουν ευθύνη των λαθών τους. Στο σχολείο δεν επιλέγουν, ούτε που ξέρουν την ειδικότητα. Είναι υποχρέωση της διοίκησης να παρέχει τις κατάλληλες υπηρεσίες ποιότητας στους πολίτες, άρα ευθύνη της διοίκησης.
Είναι όντως δύσκολο να βάλω και εγώ σε ποσοτική και ποιότική κλίμακα το βάρος των αδικιών από όλες τις πλευρές. Μια ιδέα είναι να πούμε, "και με αυτά λοιπόν πατσίσαμε" και να κάνουμε μια καινούργια αρχή όπου ο καθένας καλύπτει τα κενά με βάση την α ανάθεση (>12 ώρες). Να ξεμπερδεύουμε! και για να γίνει αυτό καλά ,πρέπει και τα υπόλοιπα ΠΥΣΔΕ που έβγαλαν φέτος ψεύτικα κενά, να ακολουθήσουν το παράδειγμα των άλλων ΠΥΣΔΕ που έβγαλαν τα κενά με τις πραγματικές ώρες! Να υπάρχει έλεγχος από τους ενδιαφερόμενους, που δεν είναι μονο οι καθηγητές. Πόσες φορές έχουμε ακούσει ότι μετακόμισαν παιδιά από επαρχιακά σχολεία στην πόλη γιατί δεν υπήρχε βιολόγος και άρα δεν γινόταν θετική κατεύθυνση. Τώρα αυτό θα γίνει χειρότερα!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159599
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 484
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 480
Σύνολο: 497

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.