*

Αποστολέας Θέμα: Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Α  (Αναγνώστηκε 3836 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας, του Χρήστου Παππά







Χ.Π.
Θέμα: Πρόταση για Ίδρυση Κέντρων Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης Επαρκειούχων Αγγλικής Γλώσσας

 
Αξιότιμη κα Διαμαντοπούλου
 
έχω μία πρόταση που i) θα φέρει έσοδα στο κράτος, ii) θα παράγει σημαντικό έργο και iii) θα δώσει δουλειά σε πολύ κόσμο.
Είμαι πτυχιούχος καθηγητής Γερμανικών και έχω φροντιστήριο εδώ και αρκετά χρόνια και γενικά γνωρίζω το θέμα Ξενόγλωσση Εκπαίδευση σε φροντιστήρια καλά.
 
Οι Επαρκειούχοι των Αγγλικών (κάτοχοι Proficiency) είναι στην πλειοψηφία τους καθηγητές- χασάπηδες, όπως τους αποκαλώ εγώ. Με μηδαμινή εκπαίδευση μπαίνουν σε αίθουσες και παίρνουν στο λαιμό τους αθώες παιδικές ψυχές, είτε με τον τρόπο που συμπεριφέρονται στα παιδιά είτε με τον τρόπο που προσπαθούν να περάσουν κάποιες γνώσεις. Είναι μάλιστα τόσο αντιφατικό αυτό το κράτος, που επιμένει να κάνει σεμινάρια σε ήδη πτυχιούχους Πανεπιστημίου, όταν πρωτοδιορίζονται για το πώς θα κάνουν το μάθημά τους ενώ σε αυτούς δεν γίνεται ποτέ καμία εκπαίδευση, και ωστόσο τους δίνει το δικαίωμα να μπαίνουν σε αίθουσες και πιστέψτε με, αποτελούν το 95% των καθηγητών που εκτελούν την ξενόγλωσση εκπαίδευση στα φροντιστήρια. Τόση αδιαφορία πια γι’ αυτή την πραγματικότητα;
 
Προτείνω:
 
Θέσπιση φορέα, όπου οι (αναγκαίοι ομολογουμένως για την κάλυψη των μεγάλων αναγκών) αυτοί «καθηγητές», να περνάνε σεμινάρια και για τα οποία θα πληρώνουν Δίδακτρα. Χωρίς αυτό τον τίτλο Παιδαγωγικής και Διδακτικής επάρκειας να μην μπορούν να αποκτούν την Άδεια Διδασκαλίας.
Και έτσι,
 
- και καθηγητές θα χρειαστούν για να κάνουν μαθήματα σε αυτούς τους υποψήφιους καθηγητές,
- και λεφτά θα μπουν στα ταμεία του κράτους
- και ένα μεγάλο καλό θα έχετε κάνει για τα παιδιά όλου του τόπου.
Γιατί, όσο και να προσπαθείτε να στηρίξετε την ξενόγλωσση Εκπαίδευση μέσω των σχολείων, η ιδιωτική πρωτοβουλία θα έχει πάντα τους πελάτες της και τους υποστηρικτές της και θα πρέπει και για το τελευταίο παιδί που θα εισέρχεται σε ένα φροντιστήριο, να θεσπίζει το κράτος στάνταρ στο ποιος θα τον διδάσκει. Η όλη η εξέταση των εκκολαπτόμενων καθηγητών περιορίζεται μόνον (άκουσον-άκουσον) σε μία ακτινογραφία θώρακος και για τους υποψήφιους ιδιοκτήτες Κέντρων ξένων Γλωσσών σε εξέταση από Δερματολόγο και κάτι άλλες ιατρικές εξετάσεις που φτάνουν μέχρι και την εξέταση κοπράνων…
Σε αυτά τα κέντρα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούν να δουλεύουν Φιλόλογοι (πολλοί από τους επαρκειούχους Καθηγητές είναι αν μη τι άλλο και ανορθόγραφοι ή αστοιχείωτοι με την ελληνική γραμματική που χρειάζεται πάρα πολύ και στο μάθημα της ξένης γλώσσας) ή και Καθηγητές Αγγλικών, που τώρα κάθονται, καθώς και Καθηγητές Πληροφορικής.
 
Παρατήρηση:
 
Εγώ, τυγχάνει να διδάσκω και αγγλικά με το Proficiency. Θεωρώ ότι άτομα σαν εμένα θα πρέπει να εξαιρούνται από αυτή τη διαδικασία γιατί έχουμε λάβει όλα τα αναγκαία μαθήματα Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης μέσω της Φιλολογίας μας. Θα πρέπει δηλαδή να υπάρχουν και εξαιρέσεις. Το ίδιο και μία απλή Φιλόλογος που θέλει να διδάξει κάποια ξένη γλώσσα.
Δεν θα ήθελα να τρώω άλλο από τον χρόνο σας, ούτε να με θεωρήσετε υπερβολικό, αλλά θεωρώ, ότι σε ένα πιο ευέλικτο και ευφάνταστο κράτος, θα μπορούσα να διοριστώ και γω ως καθηγητής Αγγλικών σε ένα σχολείο, αφού Πτυχιούχος της Φιλοσοφικής ευρύτερα Σχολής είμαι και τις γνώσεις μου στα Αγγλικά τις έχω ήδη πιστοποιήσει μέσω του Proficiency. Και αν δεν είμαι ικανός για το Δημόσιο σχολείο –λόγω για παράδειγμα του ότι δεν έχω διδαχθεί κάποια αγγλικά λογοτεχνικά ρεύματα και κάποιες φωνολογίες - γιατί τότε να μου δίδεται επάρκεια να διδάσκω στο φροντιστήριο το απόγευμα και «να παίρνω στο λαιμό μου» τόσα άτομα;
Αν μη τι άλλο, λογική δεν υπάρχει σε όλα αυτά, αλλά μόνο τρύπες ακάλυπτες που χρόνια τώρα κανείς δεν έχει ενδιαφερθεί να κλείσει.
Συνοψίζοντας, επαναλαμβάνω ότι με αυτό το Κέντρο Παιδαγωγικής και Διδακτικής Κατάρτισης θα μπορούσε το κράτος να κερδίσει κάποια χρήματα. Εφαρμόστε το αν θέλετε και αναδρομικά!!! Και χρήματα αν δεν κερδίσετε, πιστέψτε με, είναι απαραίτητο! Ο κάθε αποτυχήσας απόφοιτος, γίνεται και καθηγητής εν μία νυκτί, φτάνει να είχε πάρει κάποια στιγμή το Proficiency! Αυτό είναι αν μη τι άλλο ανευθυνότητα του κράτους!
Σας ευχαριστώ

Χ.Π.
Πτυχιούχος Γερμ. Φιλολογίας
Κάτοχος Proficiency Αγγλικών

Υ.Γ. Θα σας ήμουν ευγνώμων αν ήξερα ότι μπορέσατε και διαβάσατε αυτή μου την επιστολή.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3474
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
δυο ερωτησεις εχω να κανω που εχουν σχεση με την παρατηρηση στο τελος του κατεβατου:
1. ο εαυτος του γιατι ειπαμε οτι πρεπει να εξαιρεθει?
2. τι πινει ο τυπος να προμηθευτουμε και μεις?
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος mpesg

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
δυο ερωτησεις εχω να κανω που εχουν σχεση με την παρατηρηση στο τελος του κατεβατου:
1. ο εαυτος του γιατι ειπαμε οτι πρεπει να εξαιρεθει?
2. τι πινει ο τυπος να προμηθευτουμε και μεις?
έχει χτυπήσει 40 η θερμοκρασία και ο καθένας γράφει γράμματα στην υπουργό :o :o :o :o

Αποσυνδεδεμένος mitsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2596
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Oso zeis mathaineis...
    • Προφίλ
πού τη βρήκατε αυτή την επιστολή;;;;; ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3474
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
λες να φταιει ο καυσωνας?
γιατι σε ορισμενους ανθρωπους η μα...κια ειναι εμφυτη!
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 408
    • Προφίλ
Από καθαρό ενδιαφέρον για τα παιδάκια στέλνει την συγκεκριμένη επιστολή !!! Είπαμε να κοιτάει ο καθένας την πάρτη του σε αυτή την χώρα αλλά ο συγκεκριμένος το παράκανε ...

Αποσυνδεδεμένος bettina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
εχω να προτεινω να καταργηθουν τα ξενογλωσσα τμηματα και να διδασκουν μονο οι επαρκειουχοι.γιατι να ξοδευουμε 4 χρονια απο τη ζωη μας?στα 16 παιρνεις  γ2  σε οποια γλωσσα σε ενδιαφερει και στα 18 ξεκινας δουλεια(εννοειται πως το υπουργειο θα κατεβασει το οριο απο τα 21).οποτε τι πανελληνιες?μετα το λυκειο καθηγητης.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3815
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Και μετά λέτε ότι δεν είναι δύσκολη η δουλειά του Υπουργού... 3 τέτοιες επιστολές την ημέρα να κάτσουν στην Αννούλα, δικαιολογούν όλα τα νεύρα και την ξινίλα... (αν και αυτές  δεν φτάνουν ποτέ στην Υπουργό, τις καταπίνει ο καταστροφέας εγγράφων του βοηθού γ’ γραμματέα, που είναι και ο μόνος που τις διαβάζει).

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Παύσατε πυρ ρε παιδιά! Δε  λέει να καταργηθούν τα ξενόγλωσσα τμήματα ο άνθρωπος. Εγώ κατάλαβα ότι αφού σου λέει θα ζητάει το υπουργείο απο τους καθηγητές του δημοσίου παιδαγωγική επάρκεια να υποχρεώνει και αυτούς που δουλεύουν σε φροντιστήρια με ένα σκέτο proficiency να την αποκτούν αφού κι αυτοί διδάσκουν σε παιδιά και με λιγότερα προσόντα από τους πτυχιούχους της Φιλοσοφικής. Γι αυτό λέει να εξαιρεθεί, γιατί είναι πτυχιούχος φιλοσοφικής. Εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα...

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Τώρα για το ότι κι αυτός διδάσκει Αγγλικά με το prof αυτό είναι άλλο θέμα...

Αποσυνδεδεμένος bettina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Παύσατε πυρ ρε παιδιά! Δε  λέει να καταργηθούν τα ξενόγλωσσα τμήματα ο άνθρωπος. Εγώ κατάλαβα ότι αφού σου λέει θα ζητάει το υπουργείο απο τους καθηγητές του δημοσίου παιδαγωγική επάρκεια να υποχρεώνει και αυτούς που δουλεύουν σε φροντιστήρια με ένα σκέτο proficiency να την αποκτούν αφού κι αυτοί διδάσκουν σε παιδιά και με λιγότερα προσόντα από τους πτυχιούχους της Φιλοσοφικής. Γι αυτό λέει να εξαιρεθεί, γιατί είναι πτυχιούχος φιλοσοφικής. Εγώ τουλάχιστον αυτό κατάλαβα...
αυτο ελειπε να ζηταει κατι τετοιο.δικη μου προταση ηταν.για να σοβαρευτουμε:ο καθενας μας θα πρεπει να ασχολειται με το αντικειμενο σπουδων του και τιποτα περισσοτερο.διαφωνω ριζικα και με τισ β αναθεσεις στα σχολεια και με τη διδασκαλια απο επαρκειουχους.το αν καποιος τελειωσε τη γαλλικη πχ δεν σημαινει οτι μπορει να διδαξει οποιαδηποτε αλλη γλωσσα επειδη εκανε καποια μαθηματα παιδαγωγικων.συναδερφος μου της γερμανικης στο φροντιστηριο που δουλευω επρεπε για 2 εβδομαδες να κανει αγγλικα σε a senior λογω καποιου προβληματος της καθηγητριας των αγγλικων.το αποτελεσμα τραγικο.δεν αρκει λοιπον να εχεις κανει παιδαγωγικα η να εχεις το προφισιενσι.( στη διδασκαλια των γερμανικων ειναι αποδεδειγμενα εξαιρετικη).και αν αυτη δεν τα καταφερε πως θα μπορουσε καποιος αλλος που στα 15 πηρε το γ2?
οχι βεβαια οτι δεν υπαρχουν επαρκειουχοι που διδασκουν πολυ καλυτερα απο τους πτυχιουχους αλλα δεν μπορει η εξαιρεση να γινεται κανονας.οσο για την επαρκεια πολυ κακως κατ εμε συνεχιζεται να διδεται

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 428
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν νομίζω να είπα κάτι άλλο.

Αποσυνδεδεμένος bettina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 474
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
αυτο ειπες.αλλα η ιδρυση τετοιων κεντρων συνεπαγεται και το δικαιωμα κατ επεκταση και του διορισμου στο δημοσιο των αποφοιτων τους καθως και τη γλωσσα θα γνωριζουν και γνωσης παιδαγωγικων και διδακτικης θα εχουν.αρα ποιος ο λογος να υπαρχουν τα αντιστοιχα πανεπιστημιακα τμηματα?
οπως και ναχει στην ελλαδα ο καθενας οτι δηλωσει ειναι.δεν φταιει αυτος που ζηταει να κανει μια δουλεια φταιει ο αλλος που του δινει το δικαιωμα να το κανει χωρις να εχει τα απαραιτητα προσοντα.

Αποσυνδεδεμένος Stavroula.V.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 402
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
αυτο ειπες.αλλα η ιδρυση τετοιων κεντρων συνεπαγεται και το δικαιωμα κατ επεκταση και του διορισμου στο δημοσιο των αποφοιτων τους καθως και τη γλωσσα θα γνωριζουν και γνωσης παιδαγωγικων και διδακτικης θα εχουν.αρα ποιος ο λογος να υπαρχουν τα αντιστοιχα πανεπιστημιακα τμηματα?
οπως και ναχει στην ελλαδα ο καθενας οτι δηλωσει ειναι.δεν φταιει αυτος που ζηταει να κανει μια δουλεια φταιει ο αλλος που του δινει το δικαιωμα να το κανει χωρις να εχει τα απαραιτητα προσοντα.
Συμφωνώ γενικά με την προηγούμενη τοποθέτηση σου αλλά πρέπει να επισημάνω ότι η επάρκεια δεν είναι ελληνική πατέντα αλλά μάλλον διεθνής πρακτικη΄για να βγάζουμε και κάνα φραγκο ακόμα από τους ιθαγενείς'. Πολύ απλά σκέψου ποιοί μέχρι τώρα δίνουν επάρκεια: για τα αγγλικά το British council κατα κύριο λόγο, το οποίο πέρα απο τα 'διπλώματα' τύπου Προφισιενσι προσφέρει και σεμινάρια διδασκαλίας. Βασικά τέτοιου είδους πιστοποιήσεις χρησιμοποιούνται  από φυσικούς ομιλητές της αγγλικής για να κάνουν τον δάσκαλο σε μετανάστες, να διδάξουν τα αγγλικά στο εξωτερικό όπως Ελλάδα Κίνα κλπ. Μια ξαδέρφη μου απόφοιτος τεχνικού λυκείου της Αυστραλίας με μια τέτοια πιστοποίηση και έναν κύκλο 'σεμιναρίων' διδασκαλίας ήρθε εδώ και εβγαζε νόμιμα το ψωμί της ως καθηγήτρια Αγγλικών.
Οπότε μην έχετε καμία αυταπάτη ούτε ότι πρόκειται για μια ακόμα ελληνική πατέντα, ούτε ότι το θέμα μπορεί να λυθεί μόνο στην Ελλάδα. Έχει να κάνει με την αντιμετώπιση της μάθησης μιας ξένης γλώσσας ως δεξιότητα. Αλλά επειδη θα είμαι οφ τόπικ το σταματώ εδώ γιατί προκειται για τεράστια συζήτηση.
Noise is relative to the silence preceding it. The more absolute the hush, the more shocking the thunderclap.

 

Pde.gr, © 2005 - 2014

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 24500
  • Τελευταία: ria80
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 801473
  • Σύνολο θεμάτων: 14305
  • Σε σύνδεση σήμερα: 231
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 128
Σύνολο: 153

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.