*

Αποστολέας Θέμα: Ερώτηση στη Βουλή για διορισμούς ΠΕ13  (Αναγνώστηκε 9484 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος musk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Ερώτηση στη Βουλή για διορισμούς ΠΕ13
« στις: Ιούλιος 18, 2011, 08:58:05 μμ »
Ερώτηση στη Βουλή για την καθυστέρηση διορισμών εκπαιδευτικών Νομικών και Πολιτικών Επιστημών







ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣΕΠ 2008
ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ

ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ

ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ κ. ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ



Βουλή των Ελλήνων: αρ .πρωτ 19584
Ημερομηνία κατάθεσης: 14-07-11

 

Θέμα: Αδικαιολόγητη καθυστέρηση διορισμών εκπαιδευτικών Νομικών και Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13) 

Το 2008 διενεργήθηκε διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τον διορισμό εκπαιδευτικών, δυνάμει της προκήρυξης υπ αριθ. 3Π (ΦΕΚ 516/8-10-2008) για την,  μεταξύ άλλων ειδικοτήτων, πλήρωση 30 θέσεων μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ειδικότητας Νομικών και Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13) για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011.
 
Κατά το σχολικό έτος 2009-2010, μετά από σχετική πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας (αριθ. Εγκυκλίου 95542/Δ2/5.8.2009), διορίστηκαν σύμφωνα με την σειρά κατάταξης οι πρώτοι 15 διοριστέοι, καθώς και το αντίστοιχο ποσοστό του 40%, ήτοι οι πρώτοι 10 από τον ενιαίο πίνακα διορισμών.
 
Το Μάρτιο του 2010 ψηφίστηκε ο ν. 3833/2010 «Προστασία της Εθνικής Οικονομίας-Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης». Σύμφωνα με το άρθρο 10 του νόμου αυτού κατά την διάρκεια του έτους 2010 αναστέλλονται οι προσλήψεις και διορισμοί προσωπικού των φορέων του άρθρου 1 παρ 1 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ 234Α) με εξαίρεση μεταξύ άλλων του τομέα της παιδείας προκειμένου για εκπαιδευτικό προσωπικό.
 
Συγχρόνως στην παρ 2 του άρθρου 10 του ίδιου νόμου ορίζεται ότι  οι επιτυχόντες σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π. και των φορέων για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικά αποτελέσ΅ατα ΅έχρι την 31.12.2009, διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, ΅ε έναρξη το β΄ εξά΅ηνο του έτους 2010 και ο διορισ΅ός όλων όσων περιλα΅βάνονται στους οριστικούς πίνακες ολοκληρώνεται ΅έχρι την 31.12.2012.
 
Κατά τον μήνα Μάιο 2010 ωστόσο με τις διατάξεις του άρθρου 9 «Μεταβατικές διατάξεις» του ν. 3848/2010 προβλέφθηκε για τους διορισμούς εκπαιδευτικών τα εξής: «Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευ­τικών του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τους κατά την παράγραφο 2 ενιαίους πίνακες προσωρινών ανα­πληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να παρατείνεται η μεταβατική περίοδος του προηγούμενου εδαφίου έως τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου».
 
Σημειωτέων ότι σύμφωνα και με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και εφόσον πρόκειται για διαγωνισμό με προκαθορισμένο βάσει προκήρυξης αριθμό θέσεων, ο διορισμός –απορρόφηση όλων των διοριστέων, αποτελεί για την  διοίκηση υποχρέωση (βλέπε ν. 2190/1994 άρθρο 17 παρ 16 όπως ισχύει, ν.2525/1997 άρθρο 6 όπως ισχύει, ν.2834/2000 άρθρο 1, ν. 3528/2007 ιδίως άρθρο 25 αυτού).
 
Παρά όμως τα ανωτέρω τον Αύγουστο του 2010 το ΥπΠΔΒΜΘ κάλεσε με νέα εγκύκλιο (αριθ. πρωτ.  96218/Δ2/02.08.2010) τους εναπομείναντες διοριστέους εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ να υποβάλλουν αίτηση-δήλωση προτίμησης διορισμού για την σχολική χρονιά 2010-2011 και για την κάλυψη μόλις δύο (2) θέσεων  από τους διοριστέους του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ενώ σύμφωνα με την προκήρυξη θα έπρεπε να πληρωθούν 15 θέσεις και να απορροφηθούν όλοι οι εναπομείναντες διοριστέοι του διαγωνισμού, των οποίων και οι θέσεις είχαν προκηρυχθεί και καθορισθεί και οι σχετικές πιστώσεις είχαν εγκριθεί. Παράλληλα προέβλεπε την κάλυψη μίας (1) μόνο θέσης από τον ενιαίο πίνακα διορισμών αντί 10 θέσεων που θα έπρεπε να καλυφθούν από τον ενιαίο πίνακα. Στην πραγματικότητα βέβαια ουδείς διορίστηκε από τον ενιαίο πίνακα διορισμών, καθώς ο ένας που τελικά διορίστηκε άνηκε στον πίνακα του 24μήνου. Σημειωτέον ότι υπήρξαν περί των 80 συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ13 κατά το σχολικό έτος 2009-2010.
 
Τον Οκτώβριο του 2010 εξεδόθη η υπ αριθ. ΔΙΠΠ/Φ.2.9/οικ. 22433/20.10.10 εγκύκλιος των Υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών, αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σχετικά με την απορρόφηση επιτυχόντων σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του ΑΣΕΠ. Στην εγκύκλιο αυτή αναφέρεται ότι η κυβέρνηση αποφάσισε στα πλαίσια του άρθρου 10 του ν. 3833/2010, εντός του δευτέρου εξαμήνου του 2010 να απορροφηθούν όλοι οι επιτυχόντες σε διαδικασίες διορισμού-πρόσληψης σε υπηρεσίες και φορείς του δημοσίου για τις οποίες είχαν εκδοθεί οριστικά αποτελέσματα μέχρι και την 31.12.09.
 
Σήμερα απομένουν 13 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ13 αδιόριστοι από την κατηγορία του 60% (διοριστέοι με τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ), καθώς και 9 εκπαιδευτικοί ΠΕ13 από την κατηγορία του 40% (ενιαίος πίνακας αναπληρωτών). Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τους υπόλοιπους 608 διοριστέους εκπαιδευτικούς του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι εξίσου άδικα με εμάς παραμένουν αδιόριστοι.
 
Επειδή η άρνηση του ΥπΠΔΒΜΘ να προβεί στον διορισμό των εναπομεινάντων διοριστέων του κλάδου ΠΕ13 παραβιάζει ευθέως την αρχή της ισότητας (άρθρο 4 του Σ) και εισάγει αυθαίρετη και παράνομη διάκριση μεταξύ διοριστέων εκπαιδευτικών του ίδιου διαγωνισμού.
 
Επειδή ο μη διορισμός τους αποτελεί υπέρβαση των ορίων της διακριτικής ευχέρειας από πλευράς Διοίκησης.

Επειδή πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις και έχουν ήδη θεμελιώσει δικαίωμα διορισμού.

 

Ερωτάται η κυρία Υπουργός:
 
1.   Πότε θα προβεί το ΥπΠΔΒΜΘ στις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να διοριστούν οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ13?

2.   Πότε θα διοριστούν στο σύνολο τους οι 621 διοριστέοι εκπαιδευτικοί του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 29, 2012, 09:36:09 μμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:38:14 »

Αποσυνδεδεμένος mk75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 18, 2011, 09:01:09 μμ »
Tι απιθανες ειδικοτητες υπαρχουν πλεον στην εκπαιδευση.Αντε να αρχισουν να καταργουνται μερικες σιγα σιγα...

Αποσυνδεδεμένος musk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 18, 2011, 09:06:02 μμ »
Tι απιθανες ειδικοτητες υπαρχουν πλεον στην εκπαιδευση.Αντε να αρχισουν να καταργουνται μερικες σιγα σιγα...


Προς ενημέρωσή σου...η "απίθανη" ειδικότητα στην οποία αναφέρεσαι υφίσταται τουλάχιστον 30 χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος mk75

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 18, 2011, 09:10:33 μμ »
Tι απιθανες ειδικοτητες υπαρχουν πλεον στην εκπαιδευση.Αντε να αρχισουν να καταργουνται μερικες σιγα σιγα...


Προς ενημέρωσή σου...η "απίθανη" ειδικότητα στην οποία αναφέρεσαι υφίσταται τουλάχιστον 30 χρόνια...

Και ο καντηλαναυφτης υπηρχε για ενα αιωνα τι σημαινει οτι επρεπε να τον διατηρησουμε ;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:38:14 »

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 18, 2011, 09:45:57 μμ »
Ο κλάδος ΠΕ13 είναι από τους παλαιότερους, όμως δεν είναι τόσο αυτό που τον καθιστά σημαντικό, όσο το γεγονός ότι τα μαθήματα περιεχομένου νομικών-πολιτικών επιστημών είναι απαραίτητα για τη διάπλαση ενεργών πολιτών.Οπότε ας σκεφτόμαστε καλύτερα σε τι αναφερόμαστε πριν κάνουμε οποιοδήποτε σχόλιο.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 18, 2011, 11:18:02 μμ »
Στο ενιαίο λύκειο ενα 2ωρο μάθημα εχουν οι ΠΕ13,το εισαγωγή στο δίκαιο και στους πολιτικούς θεσμούς.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 19, 2011, 12:46:31 πμ »
Ερώτηση στη Βουλή για την καθυστέρηση διορισμών εκπαιδευτικών Νομικών και Πολιτικών Επιστημών







ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΣΕΠ 2008
ΤΟΜΕΑΣ ΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ


ΕΡΩΤΗΣΗ

ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΑΣΟΥ ΚΟΥΡΑΚΗ

ΤΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

ΠΡΟΣ ΤΗΝ κ. ΑΝΝΑ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ



Βουλή των Ελλήνων: αρ .πρωτ 19584
Ημερομηνία κατάθεσης: 14-07-11

 

Θέμα: Αδικαιολόγητη καθυστέρηση διορισμών εκπαιδευτικών Νομικών και Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13) 

Το 2008 διενεργήθηκε διαγωνισμός του ΑΣΕΠ για τον διορισμό εκπαιδευτικών, δυνάμει της προκήρυξης υπ αριθ. 3Π (ΦΕΚ 516/8-10-2008) για την,  μεταξύ άλλων ειδικοτήτων, πλήρωση 30 θέσεων μονίμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ειδικότητας Νομικών και Πολιτικών Επιστημών (ΠΕ13) για τα σχολικά έτη 2009-2010 και 2010-2011.
 
Κατά το σχολικό έτος 2009-2010, μετά από σχετική πρόσκληση του Υπουργείου Παιδείας (αριθ. Εγκυκλίου 95542/Δ2/5.8.2009), διορίστηκαν σύμφωνα με την σειρά κατάταξης οι πρώτοι 15 διοριστέοι, καθώς και το αντίστοιχο ποσοστό του 40%, ήτοι οι πρώτοι 10 από τον ενιαίο πίνακα διορισμών.
 
Το Μάρτιο του 2010 ψηφίστηκε ο ν. 3833/2010 «Προστασία της Εθνικής Οικονομίας-Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης». Σύμφωνα με το άρθρο 10 του νόμου αυτού κατά την διάρκεια του έτους 2010 αναστέλλονται οι προσλήψεις και διορισμοί προσωπικού των φορέων του άρθρου 1 παρ 1 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ 234Α) με εξαίρεση μεταξύ άλλων του τομέα της παιδείας προκειμένου για εκπαιδευτικό προσωπικό.
 
Συγχρόνως στην παρ 2 του άρθρου 10 του ίδιου νόμου ορίζεται ότι  οι επιτυχόντες σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του Α.Σ.Ε.Π. και των φορέων για τους οποίους έχουν εκδοθεί οριστικά αποτελέσ΅ατα ΅έχρι την 31.12.2009, διορίζονται σταδιακά, βάσει σειράς επιτυχίας, ΅ε έναρξη το β΄ εξά΅ηνο του έτους 2010 και ο διορισ΅ός όλων όσων περιλα΅βάνονται στους οριστικούς πίνακες ολοκληρώνεται ΅έχρι την 31.12.2012.
 
Κατά τον μήνα Μάιο 2010 ωστόσο με τις διατάξεις του άρθρου 9 «Μεταβατικές διατάξεις» του ν. 3848/2010 προβλέφθηκε για τους διορισμούς εκπαιδευτικών τα εξής: «Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011-2012 οι διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε ποσοστό 60% από τους ισχύοντες πίνακες διοριστέων εκπαιδευ­τικών του Α.Σ.Ε.Π. και σε ποσοστό 40% από τους κατά την παράγραφο 2 ενιαίους πίνακες προσωρινών ανα­πληρωτών εκπαιδευτικών με πραγματική προϋπηρεσία. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, μπορεί να παρατείνεται η μεταβατική περίοδος του προηγούμενου εδαφίου έως τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου».
 
Σημειωτέων ότι σύμφωνα και με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο και εφόσον πρόκειται για διαγωνισμό με προκαθορισμένο βάσει προκήρυξης αριθμό θέσεων, ο διορισμός –απορρόφηση όλων των διοριστέων, αποτελεί για την  διοίκηση υποχρέωση (βλέπε ν. 2190/1994 άρθρο 17 παρ 16 όπως ισχύει, ν.2525/1997 άρθρο 6 όπως ισχύει, ν.2834/2000 άρθρο 1, ν. 3528/2007 ιδίως άρθρο 25 αυτού).
 
Παρά όμως τα ανωτέρω τον Αύγουστο του 2010 το ΥπΠΔΒΜΘ κάλεσε με νέα εγκύκλιο (αριθ. πρωτ.  96218/Δ2/02.08.2010) τους εναπομείναντες διοριστέους εκπαιδευτικούς του ΑΣΕΠ να υποβάλλουν αίτηση-δήλωση προτίμησης διορισμού για την σχολική χρονιά 2010-2011 και για την κάλυψη μόλις δύο (2) θέσεων  από τους διοριστέους του διαγωνισμού ΑΣΕΠ, ενώ σύμφωνα με την προκήρυξη θα έπρεπε να πληρωθούν 15 θέσεις και να απορροφηθούν όλοι οι εναπομείναντες διοριστέοι του διαγωνισμού, των οποίων και οι θέσεις είχαν προκηρυχθεί και καθορισθεί και οι σχετικές πιστώσεις είχαν εγκριθεί. Παράλληλα προέβλεπε την κάλυψη μίας (1) μόνο θέσης από τον ενιαίο πίνακα διορισμών αντί 10 θέσεων που θα έπρεπε να καλυφθούν από τον ενιαίο πίνακα. Στην πραγματικότητα βέβαια ουδείς διορίστηκε από τον ενιαίο πίνακα διορισμών, καθώς ο ένας που τελικά διορίστηκε άνηκε στον πίνακα του 24μήνου. Σημειωτέον ότι υπήρξαν περί των 80 συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ13 κατά το σχολικό έτος 2009-2010.
 
Τον Οκτώβριο του 2010 εξεδόθη η υπ αριθ. ΔΙΠΠ/Φ.2.9/οικ. 22433/20.10.10 εγκύκλιος των Υπουργείων Οικονομικών και Εσωτερικών, αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης σχετικά με την απορρόφηση επιτυχόντων σε διαδικασίες επιλογής τακτικού προσωπικού του ΑΣΕΠ. Στην εγκύκλιο αυτή αναφέρεται ότι η κυβέρνηση αποφάσισε στα πλαίσια του άρθρου 10 του ν. 3833/2010, εντός του δευτέρου εξαμήνου του 2010 να απορροφηθούν όλοι οι επιτυχόντες σε διαδικασίες διορισμού-πρόσληψης σε υπηρεσίες και φορείς του δημοσίου για τις οποίες είχαν εκδοθεί οριστικά αποτελέσματα μέχρι και την 31.12.09.
 
Σήμερα απομένουν 13 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ13 αδιόριστοι από την κατηγορία του 60% (διοριστέοι με τον γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ), καθώς και 9 εκπαιδευτικοί ΠΕ13 από την κατηγορία του 40% (ενιαίος πίνακας αναπληρωτών). Επίσης, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε και τους υπόλοιπους 608 διοριστέους εκπαιδευτικούς του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι εξίσου άδικα με εμάς παραμένουν αδιόριστοι.
 
Επειδή η άρνηση του ΥπΠΔΒΜΘ να προβεί στον διορισμό των εναπομεινάντων διοριστέων του κλάδου ΠΕ13 παραβιάζει ευθέως την αρχή της ισότητας (άρθρο 4 του Σ) και εισάγει αυθαίρετη και παράνομη διάκριση μεταξύ διοριστέων εκπαιδευτικών του ίδιου διαγωνισμού.
 
Επειδή ο μη διορισμός τους αποτελεί υπέρβαση των ορίων της διακριτικής ευχέρειας από πλευράς Διοίκησης.

Επειδή πληρούν όλες τις νόμιμες προϋποθέσεις και έχουν ήδη θεμελιώσει δικαίωμα διορισμού.

 

Ερωτάται η κυρία Υπουργός:
 
1.   Πότε θα προβεί το ΥπΠΔΒΜΘ στις απαραίτητες ενέργειες έτσι ώστε να διοριστούν οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ13?

2.   Πότε θα διοριστούν στο σύνολο τους οι 621 διοριστέοι εκπαιδευτικοί του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ?
[/color]



Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι η βασική αναφορά στους συναδέλφους ΠΕ13 και περεπιπτόντως η αναφορά και στους 612. Δηλαδή, αναμένουμε επερώτηση και από τους ΠΕ05, Π06, ΠΕ07, κλπ ξεχωριστά και θα γίνεται και μια μικρή αναφορά στους συνολικά εναπομείναντες διοριστέους από τις άλλες κατηγορίες;

Αποσυνδεδεμένος modistra

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 100
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 19, 2011, 10:02:52 πμ »
Η ερώτηση στη Βουλή είναι αδιαμφισβήτητα καλή κίνηση. Τι άλλο να κάνει κανείς εξάλλου; Να στείλει mail στην υπουργό και να της μιλά με υφάκι; Αυτή τη δυνατότητα μόνο η ανωνυμία του φόρουμ τη δίνει!!!

Αποσυνδεδεμένος k.d.pe03

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 660
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 19, 2011, 11:08:09 πμ »
Συνάδελφοι,σας ξέφυγε το ποίο σημαντικό:οι ασεπίτες έχουν μαζί τους νομικούς.Οχι δικηγόρους να τους πληρώνουν,αλλά νομικούς που ταυτόχρονα είναι διοριστέοι!!!Σ αυτό προσθέσουμε πως έχουν και το νόμο με το μέρος τους,μην το ξεχνάμε!!!

Αποσυνδεδεμένος diamankri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 21, 2011, 12:41:38 πμ »
Tι απιθανες ειδικοτητες υπαρχουν πλεον στην εκπαιδευση.Αντε να αρχισουν να καταργουνται μερικες σιγα σιγα...

Αγαπητέ συνάδελφε, με απόλυτο σεβασμό στο δικαίωμά σου να εκφέρεις την όποια θέση και άποψη (σεβόμενος πάντα τους υπόλοιπους συνομιλητές σου), δικαίωμα εξάλλου συνταγματικά κατοχυρωμένο (άρ. 14 Σ) θα ήθελα να καταθέσω μερικές σκέψεις χωρίς καμιά πρόθεση να αντιδικήσω ή να κάνω το θέμα σε οποιαδήποτε περίπτωση "προσωπικό":

(α) η απαξιωτική  ωστόσο αναφορά σε μια ειδικότητα («απίθανη ειδικότητα») σίγουρα δεν είναι ύφος που προσιδιάζει σε έναν εκπαιδευτικό. Δεν αρμόζει διότι επιμελώς υποκρύπτει μια προκατάληψη και εισάγει διακρίσεις μεταξύ των επιστημονικών ειδικοτήτων. Δεν πιστεύω πολύ περισσότερο ότι μπορεί κανείς να διατείνεται πως υπάρχουν ειδικότητες λιγότερο ή περισσότερο «άξιες» (κι άλλες απλά «φανταστικές» ή «απίθανες») τη στιγμή που καθεμία αντανακλά έναν αναγνωρισμένο επιστημονικό χώρο, μια πανεπιστημιακή σχολή, μια επιστήμη.

(β) Αν πάλι κανείς μιλάει με μόνο κριτήριο την χρησιμότητα μιας ειδικότητας τότε και πάλι θα πρέπει να γίνει λόγος για την χρησιμότητα του μαθήματος που διδάσκει ο εκπαιδευτικός της τάδε ειδικότητας διαφορετικά το σχόλιο μπορεί να θεωρηθεί πως απαξιώνει με έντεχνο τρόπο μια ολόκληρη ομάδα συμπολιτών, επιστημόνων, συναδέλφων εκπαιδευτικών.

(γ) Εξάλλου σε καμιά περίπτωση δεν ευθύνονται οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί οποιασδήποτε ειδικότητας («απίθανης» ή μη) για τις πολιτικές επιλογές των εκάστοτε προϊσταμένων του Υπουργείου Παιδείας να συμπεριλάβουν τις ειδικότητες αυτές στην σχολική δομή. Όσο για το δικαίωμα της κάθε ειδικότητας να διεκδικήσει στον ήλιο (= στο σχολείο) μοίρα είναι θεμιτό και απορρέει ευθέως από το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην εργασία (αρ. 22 Σ). Οποιαδήποτε άλλη προσέγγιση απλά θα στερούσε από μια κοινωνική ομάδα τη δυνατότητα να διεκδικεί επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν νομίζω όμως πως μια τέτοια στάση είναι ορθή. Απλά έργο της Πολιτείας είναι να σταθμίζει και να εξισορροπεί να αντικρουόμενα κάθε φορά δικαιώματα θεσπίζοντας ένα σταθερό πλαίσιο κανόνων λειτουργίας των θεσμών και διεκδίκησης των δικαιωμάτων.

(δ) Εφόσον λοιπόν διευκρινίστηκαν τα παραπάνω τότε το σχόλιο σίγουρα θα πρέπει να αφορά τα διδασκόμενα μαθήματα της ειδικότητας ΠΕ13.
Το ποια μαθήματα αναλαμβάνουν οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ13 είναι λίγο πολύ γνωστά (Κοινωνική και Πολιτική αγωγή στην γ γυμνασίου, Εισαγωγή στο δίκαιο κ στους πολιτικούς θεσμούς, β λυκείου και σε 2η ανάθεση την Ιστορία, την κοινωνιολογία και τα Οικονομικά μαθήματα πάνω κάτω). Φυσικά δεν χρειάζεται να επιχειρηματολογήσει κανείς για την χρησιμότητα της ύπαρξης των ενλόγω μαθημάτων, η οποία ιδίως στην εποχή μας είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία. Επομένως το μόνο που απομένει να διερωτηθεί κανείς είναι το εξής: Ποιο είναι το ιδανικό για ένα μάθημα (από διδακτική και παιδαγωγική άποψη): να διδάσκεται αυτό από έναν εκπαιδευτικό που είναι επιστημονικά επαρκής στο συγκεκριμένο αντικείμενο ή μήπως θα ήταν καλύτερα να υπάρχουν στο νέο σχολείο μόνο δύο ειδικότητες (π.χ. Φιλόλογοι και Μαθηματικοί) που θα διδάσκουν όλα τα μαθήματα;

Συνάδελφε δεν νομίζω πως κάτι τέτοιο είναι προς την σωστή κατεύθυνση και επομένως πιθανότατα το κάθε σχολείο χρειάζεται πολλές «απίθανες» ειδικότητες, παρεκτός αν θεωρήσουμε πως τα παιδιά μας πρέπει στο εξής να διδάσκονται μόνο γραφή, ανάγνωση και αριθμητική (και στο βαθμό που κι αυτά τα μαθήματα δεν θεωρηθούν απίθανα στην σύγχρονη ψηφιακή εποχή).
Με ειλικρινή σεβασμό
[/pre]

Αποσυνδεδεμένος diamankri

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΠΕ13
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 21, 2011, 01:07:33 πμ »
Tι απιθανες ειδικοτητες υπαρχουν πλεον στην εκπαιδευση.Αντε να αρχισουν να καταργουνται μερικες σιγα σιγα...


Προς ενημέρωσή σου...η "απίθανη" ειδικότητα στην οποία αναφέρεσαι υφίσταται τουλάχιστον 30 χρόνια...

Και ο καντηλαναυφτης υπηρχε για ενα αιωνα τι σημαινει οτι επρεπε να τον διατηρησουμε ;

Απλά προς γνώση: "στην αξιολόγηση ενός συλλογισμού που αναπτύσεται με αναλογία θα πρέπει κανείς να αναρωτηθεί τα εξής: (α) είναι κυριολεκτική ή μεταφορική; (β) αν είναι μεταφορική, έχει την αξία ενός λογικού επιχειρήματος; και (γ) αν είναι κυριολεκτική, είναι οι ομοιότητες που επισημαίνονται ανάμεσα στα συγκρινόμενα αντικείμενα επαρκείς σε αριθμό και σχετικές με το θέμα/συμπέρασμα; μήπως η αναλογία εξωθείται πέρα από το επιτρεπόμενο όριο;" Πηγή: Έκφραση Έκθεση Γ Λυκείου, ΟΕΔΒ

Τι σχέση έχει άραγε ο καντηλαναύτης με τον εκπαιδευτικό και την ειδικότητα ΠΕ13; Ποιες οι συγκρινόμενες ομοιότητες;
Ο καντηλαναύτης δεν είναι επάγγελμα αλλά διακόνημα. Ανιδιοτελής προσφορά χρόνου και κίνηση υπακοής.
Η ειδικότητα στον στρατό (απ' όσο γνωρίζω) συνεχίζει να υφίσταται, όπως επίσης και στα μοναστήρια (εδώ είμαι απολύτως βέβαιος).
Έχει άραγε την αξία ενός λογικού επιχειρήματος η παραπάνω θέση;

Θερμά παρακαλώ όταν κανείς εκφέρει μια άποψη να σέβεται το λιγότερο τους στοιχειώδεις κανόνες του διαλόγου και της επιχειρηματολογίας

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159784
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 664
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 568
Σύνολο: 580

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.