*

Αποστολέας Θέμα: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;  (Αναγνώστηκε 1782673 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6454 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 11:26:35 μμ »
,..να είσαι βέβαιος συνάδελφε ότι υπάρχει ένας τουλάχιστον πληροφορικής μόνιμος σε κάθε σχολείο από 1 σεπτεμβριου και θα ετοιμάσει το εργαστήριο....δες πόσοι περισσεύουν..,..

ΜΑ είναι δυνατόν να λες τέτοιες ανακρίβειες;

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΌΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ, ΑΠΟ 1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ. Αυτό το αίσχος συμβαίνει κυρίως στην πρωτοβάθμια, όπου εκεί φτάνουμε πολλές φορές στο σημείο να στέλνουν (αφού έχουν ήδη ξεκινήσει τα μαθήματα) πληροφορικό και να είναι υπεύθυνος μέχρι και σε 4 εργαστήρια, εκ των οποίων μάλιστα μπορεί τα 3 να είναι και ανύπαρκτα! Όχι τρίωρη μείωση να μην έχει ο άνθρωπος (όπως συμβαίνει στα ΕΠΑΛ), όχι να μην σπάνε τα 22άρια τμήματα (όπως συμβαίνει σε γυμνάσιο-λύκειο), αλλά να χρειάζεται κιόλας να  φτιάξει 3 εργαστήρια ο άνθρωπος από το μηδέν! Αυτή είναι κατάντια του υπουργείου, και μου κάνει τεράστια εντύπωση ότι για κάτι τόσο αυτονόητο (δηλαδή καταρχήν το να υπάρχει το εργαστήριο (!!!), για κάθε εργαστήριο να είναι ένας υπεύθυνος, για κάθε υπεύθυνο να αντιστοιχεί ένα εργαστήριο, και φυσικά ο υπεύθυνος να τοποθετήται στην ώρα του 10 μέρες πριν) κανείς μα κανείς, ούτε καν η ΠΕΚΑΠ ή η ΕΠΕ δεν μιλάνε για αυτό!

Πρέπει να απαγορεύεται ένας πληροφορικός να αναλαμβάνει πάνω από ένα εργαστήριο ως υπεύθυνος. Στο κάτω κάτω εκπαιδευτικοί είμαστε, και το γεγονός ότι αναλαμβάνουμε (τεχνικοί) υπεύθυνοι σε ένα εργαστήριο υπολογιστών και αυτό πολύ είναι! Είναι εκτός των αρμοδιοτήτων μας! Το κράτος δεν μας προσέλαβε για να κάνουμε κάτι τέτοιο, και μια αναδρομή στην σύμβαση-καθηκοντολόγιό μας από ένα δικηγόρο θα πείσει και τον τελευταίο δυσπιστο για το ποιές είναι οι νόμιμες αρμοδιότητές μας. Εμείς είμαστε για να διδάσκουμε και ΜΟΝΟ, ούτε για να φτιάχνουμε υπολογιστές είμαστε, ούτε για να αλλάζουμε λάμπες, ούτε για να φτιάχνουμε το λεβητοστάστιο!. Αλλιώς αν είμαστε τεχνικοί, να μας πληρώνει το κράτος όπως πληρώνει αυτούς!

Αν δεν συμβεί αυτό και αν δεν το κατοχυρώσουμε να απαγορεύεται ένας πληροφορικός να αναλαμβάνει πάνω από ένα εργαστήριο ως υπεύθυνος, τότε ένα κλικ είναι να καταργηθεί (από τον επόμενο μνημονιακο υπουργό) το σπάσιμο των τμηματων στους 22 μαθητές, και μετά θα βλέπεις τους σήμερα βολεμένους μόνιμους με οργανική να τρέχουν από σχολείο σε σχολείο και να αναλαμβάνουν από 3 εργαστήρια ο καθένας!!!! Ενώ οι διαθεσίτες θα συμπληρώνουν ωράριο στο δήμο, και φυσικά οι αναπληρωτές θα έχουν προ πολλού εκλείψει.

Και αντίστροφα, αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι τι τεράστιο κέρδος σε ώρες για τον κλάδο θα προκύψει (κυρίως από την πρωτοβάθμια) αν ισχύσει ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση το ΕΝΑ εργαστήριο (και όχι τα 4 όπως κάποιοι κάνουν στην Αθμια!). Κάτι που αποτελεί άλλωστε νόμιμη διεκδίκηση μας, καθόλα συμβατή με την τελευταία εγκύκλιο (που αναφέρει το (ένα) εργαστήριο ως αποκλειστική εξωδιδακτική) καθώς και με το καθηκοντολόγιό μας ως διορισμένοι εκπαιδευτικοί που είμαστε, και όχι ως τεχνικοί-μηχανικοί που θέλουν κάποιοι (100% παρανόμως!!!) να μας αναθέσουν ως αρμοδιότητα-καθήκον. Πρέπει ομαδικά να οργανωθούμε και  να σύρουμε στα δικαστήρια όλους όσους διοικητικούς ή πολιτικούς έχουν το θράσος να μας αναθέτουν δουλειές έξω από τα νόμιμα καθήκοντά μας.


Μα καλά, τι άραγε μας ψεκάζουν και δεν βλέπουμε τα αυτονόητα;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2016, 03:07:20 πμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:39:00 »

Αποσυνδεδεμένος tasnesto

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6455 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 09:57:39 πμ »
Ιδέα: πάρτε από κάποιο βιβλιοπωλείο χαρτονάκια Α4 και γράψτε γιατί έδωσε το υπουργείο τα ΤΠΕ στους δασκάλους; Και κρατάτε αυτά τα χαρτονάκια συνέχεια. Ώστε να τα βλέπουν όλοι στην συγκέντρωση σήμερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2016, 10:17:10 πμ από tasnesto »

Αποσυνδεδεμένος tasnesto

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6456 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 10:08:00 πμ »
Μπορείτε να φτιάξετε αρκετά τέτοια χαρτονάκια, 10 με 15, με διάφορα παρόμοια μηνύματα όπως όχι η πληροφορική στους δασκάλους ή η πληροφορική στους πληροφορικούς και όχι στους δασκάλους. Μοιράστε τα χαρτονάκια και στους υπόλοιπους αναπληρωτές που θα είναι στη συγκέντρωση ώστε να φαίνεται το μήνυμα συνέχεια.

Αποσυνδεδεμένος ekalaitz

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 535
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6457 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 11:26:09 πμ »
ΜΑ είναι δυνατόν να λες τέτοιες ανακρίβειες;

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΕΝΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΌΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ, ΑΠΟ 1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ. Αυτό το αίσχος συμβαίνει κυρίως στην πρωτοβάθμια, όπου εκεί φτάνουμε πολλές φορές στο σημείο να στέλνουν (αφού έχουν ήδη ξεκινήσει τα μαθήματα) πληροφορικό και να είναι υπεύθυνος μέχρι και σε 4 εργαστήρια, εκ των οποίων μάλιστα μπορεί τα 3 να είναι και ανύπαρκτα! Όχι τρίωρη μείωση να μην έχει ο άνθρωπος (όπως συμβαίνει στα ΕΠΑΛ), όχι να μην σπάνε τα 22άρια τμήματα (όπως συμβαίνει σε γυμνάσιο-λύκειο), αλλά να χρειάζεται κιόλας να  φτιάξει 3 εργαστήρια ο άνθρωπος από το μηδέν! Αυτή είναι κατάντια του υπουργείου, και μου κάνει τεράστια εντύπωση ότι για κάτι τόσο αυτονόητο (δηλαδή καταρχήν το να υπάρχει το εργαστήριο (!!!), για κάθε εργαστήριο να είναι ένας υπεύθυνος, για κάθε υπεύθυνο να αντιστοιχεί ένα εργαστήριο, και φυσικά ο υπεύθυνος να τοποθετήται στην ώρα του 10 μέρες πριν) κανείς μα κανείς, ούτε καν η ΠΕΚΑΠ ή η ΕΠΕ δεν μιλάνε για αυτό!

Πρέπει να απαγορεύεται ένας πληροφορικός να αναλαμβάνει πάνω από ένα εργαστήριο ως υπεύθυνος. Στο κάτω κάτω εκπαιδευτικοί είμαστε, και το γεγονός ότι αναλαμβάνουμε (τεχνικοί) υπεύθυνοι σε ένα εργαστήριο υπολογιστών και αυτό πολύ είναι! Είναι εκτός των αρμοδιοτήτων μας! Το κράτος δεν μας προσέλαβε για να κάνουμε κάτι τέτοιο, και μια αναδρομή στην σύμβαση-καθηκοντολόγιό μας από ένα δικηγόρο θα πείσει και τον τελευταίο δυσπιστο για το ποιές είναι οι νόμιμες αρμοδιότητές μας. Εμείς είμαστε για να διδάσκουμε και ΜΟΝΟ, ούτε για να φτιάχνουμε υπολογιστές είμαστε, ούτε για να αλλάζουμε λάμπες, ούτε για να φτιάχνουμε το λεβητοστάστιο!. Αλλιώς αν είμαστε τεχνικοί, να μας πληρώνει το κράτος όπως πληρώνει αυτούς!

Αν δεν συμβεί αυτό και αν δεν το κατοχυρώσουμε να απαγορεύεται ένας πληροφορικός να αναλαμβάνει πάνω από ένα εργαστήριο ως υπεύθυνος, τότε ένα κλικ είναι να καταργηθεί (από τον επόμενο μνημονιακο υπουργό) το σπάσιμο των τμηματων στους 22 μαθητές, και μετά θα βλέπεις τους σήμερα βολεμένους μόνιμους με οργανική να τρέχουν από σχολείο σε σχολείο και να αναλαμβάνουν από 3 εργαστήρια ο καθένας!!!! Ενώ οι διαθεσίτες θα συμπληρώνουν ωράριο στο δήμο, και φυσικά οι αναπληρωτές θα έχουν προ πολλού εκλείψει.

Και αντίστροφα, αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι τι τεράστιο κέρδος σε ώρες για τον κλάδο θα προκύψει (κυρίως από την πρωτοβάθμια) αν ισχύσει ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση το ΕΝΑ εργαστήριο (και όχι τα 4 όπως κάποιοι κάνουν στην Αθμια!). Κάτι που αποτελεί άλλωστε νόμιμη διεκδίκηση μας, καθόλα συμβατή με την τελευταία εγκύκλιο (που αναφέρει το (ένα) εργαστήριο ως αποκλειστική εξωδιδακτική) καθώς και με το καθηκοντολόγιό μας ως διορισμένοι εκπαιδευτικοί που είμαστε, και όχι ως τεχνικοί-μηχανικοί που θέλουν κάποιοι (100% παρανόμως!!!) να μας αναθέσουν ως αρμοδιότητα-καθήκον. Πρέπει ομαδικά να οργανωθούμε και  να σύρουμε στα δικαστήρια όλους όσους διοικητικούς ή πολιτικούς έχουν το θράσος να μας αναθέτουν δουλειές έξω από τα νόμιμα καθήκοντά μας.


Μα καλά, τι άραγε μας ψεκάζουν και δεν βλέπουμε τα αυτονόητα;

Καλοπροαίρετα,

έχεις εργαστεί ως Πληροφορικός σε δημοτικό ΕΑΕΠ; Δε νομίζω ότι υπήρξαν πολλοί Πληροφορικοί που να ήταν υπεύθυνοι σε παραπάνω από 1 εργαστήρια στα δημοτικά ΕΑΕΠ. Εγώ εγάστηκα και τις 6 χρονιές και πάντοτε 1 εργαστήριο είχα να συντηρώ.

Αμφιβάλεις ότι υπάρχουν πολλοί στον κλάδο μας που περισσεύουν; Δε λέω ότι έχουν καλυφθεί όλα τα κενά αλλά οι υπεράριθμοι είναι 100άδες. 

Η 3ωρη απαλλαγή και τα 4ωρα για project προφανώς δόθηκαν τις καλές εποχές (λεφτά υπάρχουν και δε συμμαζεύεται). Για το 3ωρο μπορεί απλά να σου πει ότι το εργασιακό σου ωράριο είναι 8-2, να φροντίσεις στα κενά σου να συντηρείς το εργαστήιριο.

Όσο για το ότι δεν είμαστε τεχνικοί που αναφέρεις, αυτό είναι το μόνο μας όπλο για να εδρεώσουμε τη θέση μας σε ένα δημοτικό σχολείο. Όλα τα υπόλοιπα τα κάνουν πλέον και οι δάσκαλοι, λίγο word λίγο powerpoint, ιστολόγια , movie maker, κτλ κτλ. Το πιο ισχυρό μας όπλο και ίσως το μοναδικό πλέον αντί να το εκμεταλευτούμε κοιτάμε να το αχριστεύσουμε και αυτό.

Πάντα καλοπροαίερετα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:39:00 »

Αποσυνδεδεμένος tasnesto

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6458 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 11:45:30 πμ »
Καλησπέρα παιδιά.Ονομάζομαι Θωμάς και είμαι απόφοιτος Πληροφορικής.Πρώτη φορά έκανα τα χαρτιά μου για τις θέσεις αναπληρωτή-ωρομισθίου.Θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κάποιος τον αριθμό των ΑΚΩ,ΑΜΩ και ωρομισθίων που προσλήφθηκαν την χρονιά 2010-2011 στον κλάδο ΠΕ19.
Επίσης, πιστεύτε ότι έχω μία στο εκατομμύριο ελπίδα να με πάρουν?(κτήση πτυχίου 2011)
Ευχαριστώ πολύ.

Άσχετο, αλλά τώρα που κατεδαφιζόμεθα (που είχε γράψει και η Διδώ Σωτηρίου) αναρωτιέμαι, τι να έχει γίνει κι αυτό το έρμο το παλικάρι ο Θωμάς, που πρωτοάνοιξε αυτό το θρυλικό Topic;;;

Αποσυνδεδεμένος tasnesto

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6459 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:00:58 μμ »
26/09/2016


Θέμα:  Απαξίωση των αναπληρωτών καθηγητών Πληροφορικής

   Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20 καταγγέλλουν την προσπάθεια απαξίωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 και υποβάθμισης της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας, που επιχειρείται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. με σκοπό τη διάλυση της Πληροφορικής και οδηγώντας εκατοντάδες αναπληρωτές στην ανεργία.

   Με τις ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών πληροφορικής δεν καλύπτει ούτε το 30% των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης, την ίδια ώρα που με την Α φάση προσλήψεων άλλων ειδικοτήτων καλύπτει πάνω απο 50% των αντίστοιχων κενών, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις (ΠΕ70) το ποσοστό αυτό φτάνει το 80%. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην πρωτοβάθμια ο νομός Έβρου δηλώνει 14 κενά πληροφορικών και δεν έγινε καμία πρόσληψη, ο νομός Λασιθίου 13 κενά και έγιναν 3 προσλήψεις, Ό νομός Δωδεκανήσου 21 κενά 5 προσλήψεις και ούτω καθεξής. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο φετινός μειωμένος αριθμός προσλήψεων αποτελεί επακόλουθο της πολιτικής του Υπουργείου και των συμβούλων στα πλαίσια υποβάθμισης της Πληροφορικής στα σχολεία, κόντρα στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας (Κοινωνία της πληροφορίας και του ψηφιακού αλφαβητισμού). Η πολιτική του Υπουργείου είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ωρών διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, την κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης, την κατάργηση τετράωρης στήριξης από τους καθηγητές Πληροφορικής του λυκείου των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Επίσης, ο Υπουργός και οι σύμβουλοί του έδωσαν το δικαίωμα ανάθεσης του μαθήματος της πληροφορικής σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 (δάσκαλοι) οι οποίοι έχουν απλά και μόνο πιστοποίηση Β επιπέδου. Αναρωτιόμαστε εαν η πιστοποίηση Β επιπέδου στους ΠΕ70 έγινε με σκοπό τον ψηφιακό αλφαβητισμό και την αναβάθμιση του καθημερινού μαθήματος με τη χρήση ΤΠΕ π.χ διαδραστικο πίνακα, ψηφιακές εφαρμογές και ερευνητικές εργασίες σε ψηφιακο περιβάλλον, παιδαγωγική σχεδίαση λογισμικού και εκπαιδευτικών σεναρίων ανα γνωστικό αντικείμενο γλώσσα, μαθηματικά, μελέτη περιβάλλοντος ή απλά αποτέλεσε ένα "χαρτί" για την διδασκαλία ενό άλλου γνωστικού αντικειμένου - αυτο της πληροφορικής (ΤΠΕ). Επιπλέον στο ΦΕΚ 1324/Β/11-5-2016 του Νέου Δημοτικού Σχολείου αναφέρεται ρητά ότι:

"Η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής, των ΤΠΕ και της Ξένης Γλώσσας στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των ΤΠΕ, σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του ωρολογίου προγράμματος από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας, δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου". Πως είναι δυνατόν να καλύπτονται τα κενά σε 4θέσια / 5θέσια δημοτικά σχολεία απο την ΑΡΧΗ της χρονιάς από ΠΕ70 με πιστοποίηση Β επιπέδου χωρίς να έχουν κληθεί αναπληρωτές ειδικότητας ΠΕ19/20; Ποιός μας διαβεβαιώνει οτι το μάθημα έχει ανατεθεί αποκλειστικά σε ΠΕ70 με πιστοποίηση Β;

Κλείνοντας κάνουμε μια αναφορά στις διαπιστώσεις, προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης από τον εθνικό διάλογο για την παιδεία (http://dialogos.minedu.gov.gr/) όπως δημοσιεύτηκε το τελικό κείμενο - Πόρισμα από την Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία στις 27 Μαϊου 2016. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει για βραχυπρόθεσμη υλοποίηση στη Διδακτική/Μαθησιακή διαδικασία:
•   Πλήρης αναβάθμιση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευης της δημιουργικής χρήσης των νέων τεχνολογιών (Αντί αυτού κόπηκε η 3ωρη απασχόληση συντήρησης σχολικού εργαστηρίου ΣΕΠΕΗΥ και η διδασκαλία του Project με επεξεργασία των αποτελεσμάτων στον Η/Υ)
•   Εφαρμογή του ενιαίου Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού μέχρι την τελευταία τάξη του Λυκείου
•   Πιστοποίηση βασικών γνώσεων Πληροφορικής στο σχολείο (Κρατικό πιστοποιητικό βασικής πληροφορικής) (όταν το μάθημα διδάσκεται 1 ώρα στο γυμνάσιο
Λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω ζητούμε:
1. Aπό το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ να πάρουν θέση και να δοθούν τα πραγματικά κενά στα δημοτικά σχολεία χωρίς τις αναθέσεις του μαθήματος της Πληροφορικής απο τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70. Το μαθημα της πληροφορικής να διδάσκεται μόνο απο καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19/20.

2. Nα ελεγχθούν τα πραγματικά κενά, οι ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ να πάρουν θέση απέναντι στις ελάχιστες προσλήψεις της Α φάσης και να απαιτήσουν άμμεσα νέες προσλήψεις.

3. Να δοθούν στη δημοσιότητα τα κενά πανελλαδικά τόσο στην πρωτοβάθμια (4θέσια και άνω) όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

4. Ζητάμε από τον Υπουργό Παιδείας την αναστολή των προσλήψεων αναπληρωτών ΠΕ19/20 και να ξανατρέξει το σύστημα με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες της Εκπαίδευσης. Περιμένουμε την άμεση αποκατάσταση της νομιμότητας από το Υπουργείο Παιδείας με αυξημένο αριθμό προσλήψεων.






                  Οι συντάκτες
                  Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6460 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:43:59 μμ »
26/09/2016


Θέμα:  Απαξίωση των αναπληρωτών καθηγητών Πληροφορικής

   Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20 καταγγέλλουν την προσπάθεια απαξίωσης των εκπαιδευτικών ΠΕ19/20 και υποβάθμισης της παρεχόμενης Πληροφορικής Παιδείας, που επιχειρείται από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. με σκοπό τη διάλυση της Πληροφορικής και οδηγώντας εκατοντάδες αναπληρωτές στην ανεργία.

   Με τις ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών πληροφορικής δεν καλύπτει ούτε το 30% των πραγματικών αναγκών της εκπαίδευσης, την ίδια ώρα που με την Α φάση προσλήψεων άλλων ειδικοτήτων καλύπτει πάνω απο 50% των αντίστοιχων κενών, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις (ΠΕ70) το ποσοστό αυτό φτάνει το 80%. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στην πρωτοβάθμια ο νομός Έβρου δηλώνει 14 κενά πληροφορικών και δεν έγινε καμία πρόσληψη, ο νομός Λασιθίου 13 κενά και έγιναν 3 προσλήψεις, Ό νομός Δωδεκανήσου 21 κενά 5 προσλήψεις και ούτω καθεξής. Αξίζει να αναφέρουμε πως ο φετινός μειωμένος αριθμός προσλήψεων αποτελεί επακόλουθο της πολιτικής του Υπουργείου και των συμβούλων στα πλαίσια υποβάθμισης της Πληροφορικής στα σχολεία, κόντρα στις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας (Κοινωνία της πληροφορίας και του ψηφιακού αλφαβητισμού). Η πολιτική του Υπουργείου είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ωρών διδασκαλίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, την κατάργηση της τρίωρης εργαστηριακής απασχόλησης, την κατάργηση τετράωρης στήριξης από τους καθηγητές Πληροφορικής του λυκείου των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. Επίσης, ο Υπουργός και οι σύμβουλοί του έδωσαν το δικαίωμα ανάθεσης του μαθήματος της πληροφορικής σε εκπαιδευτικούς ΠΕ 70 (δάσκαλοι) οι οποίοι έχουν απλά και μόνο πιστοποίηση Β επιπέδου. Αναρωτιόμαστε εαν η πιστοποίηση Β επιπέδου στους ΠΕ70 έγινε με σκοπό τον ψηφιακό αλφαβητισμό και την αναβάθμιση του καθημερινού μαθήματος με τη χρήση ΤΠΕ π.χ διαδραστικο πίνακα, ψηφιακές εφαρμογές και ερευνητικές εργασίες σε ψηφιακο περιβάλλον, παιδαγωγική σχεδίαση λογισμικού και εκπαιδευτικών σεναρίων ανα γνωστικό αντικείμενο γλώσσα, μαθηματικά, μελέτη περιβάλλοντος ή απλά αποτέλεσε ένα "χαρτί" για την διδασκαλία ενό άλλου γνωστικού αντικειμένου - αυτο της πληροφορικής (ΤΠΕ). Επιπλέον στο ΦΕΚ 1324/Β/11-5-2016 του Νέου Δημοτικού Σχολείου αναφέρεται ρητά ότι:

"Η διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της Αισθητικής Αγωγής, της Φυσικής Αγωγής, των ΤΠΕ και της Ξένης Γλώσσας στο νέο ωρολόγιο πρόγραμμα ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων. Ειδικότερα για τα 4/θέσια και 5/θέσια Δημοτικά Σχολεία η διδασκαλία του γνωστικού αντικειμένου των ΤΠΕ, σε περιπτώσεις αδυναμίας κάλυψης του ωρολογίου προγράμματος από εκπαιδευτικούς της αντίστοιχης ειδικότητας, δύναται να ανατεθεί σε εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ70 οι οποίοι διαθέτουν πιστοποίηση Β΄ επιπέδου". Πως είναι δυνατόν να καλύπτονται τα κενά σε 4θέσια / 5θέσια δημοτικά σχολεία απο την ΑΡΧΗ της χρονιάς από ΠΕ70 με πιστοποίηση Β επιπέδου χωρίς να έχουν κληθεί αναπληρωτές ειδικότητας ΠΕ19/20; Ποιός μας διαβεβαιώνει οτι το μάθημα έχει ανατεθεί αποκλειστικά σε ΠΕ70 με πιστοποίηση Β;

Κλείνοντας κάνουμε μια αναφορά στις διαπιστώσεις, προτάσεις και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης από τον εθνικό διάλογο για την παιδεία (http://dialogos.minedu.gov.gr/) όπως δημοσιεύτηκε το τελικό κείμενο - Πόρισμα από την Επιτροπή Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία στις 27 Μαϊου 2016. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει για βραχυπρόθεσμη υλοποίηση στη Διδακτική/Μαθησιακή διαδικασία:
•   Πλήρης αναβάθμιση σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευης της δημιουργικής χρήσης των νέων τεχνολογιών (Αντί αυτού κόπηκε η 3ωρη απασχόληση συντήρησης σχολικού εργαστηρίου ΣΕΠΕΗΥ και η διδασκαλία του Project με επεξεργασία των αποτελεσμάτων στον Η/Υ)
•   Εφαρμογή του ενιαίου Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού μέχρι την τελευταία τάξη του Λυκείου
•   Πιστοποίηση βασικών γνώσεων Πληροφορικής στο σχολείο (Κρατικό πιστοποιητικό βασικής πληροφορικής) (όταν το μάθημα διδάσκεται 1 ώρα στο γυμνάσιο
Λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω ζητούμε:
1. Aπό το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ να πάρουν θέση και να δοθούν τα πραγματικά κενά στα δημοτικά σχολεία χωρίς τις αναθέσεις του μαθήματος της Πληροφορικής απο τους εκπαιδευτικούς ΠΕ70. Το μαθημα της πληροφορικής να διδάσκεται μόνο απο καθηγητές Πληροφορικής ΠΕ19/20.

2. Nα ελεγχθούν τα πραγματικά κενά, οι ΟΛΜΕ και ΕΛΜΕ να πάρουν θέση απέναντι στις ελάχιστες προσλήψεις της Α φάσης και να απαιτήσουν άμμεσα νέες προσλήψεις.

3. Να δοθούν στη δημοσιότητα τα κενά πανελλαδικά τόσο στην πρωτοβάθμια (4θέσια και άνω) όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

4. Ζητάμε από τον Υπουργό Παιδείας την αναστολή των προσλήψεων αναπληρωτών ΠΕ19/20 και να ξανατρέξει το σύστημα με βάση τα πραγματικά κενά και τις ανάγκες της Εκπαίδευσης. Περιμένουμε την άμεση αποκατάσταση της νομιμότητας από το Υπουργείο Παιδείας με αυξημένο αριθμό προσλήψεων.






                  Οι συντάκτες
                  Αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί ΠΕ19/20


ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ 3 ΚΑΙ 4 ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ!!!!

ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ;;;;

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6461 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:47:59 μμ »
Καλοπροαίρετα,

έχεις εργαστεί ως Πληροφορικός σε δημοτικό ΕΑΕΠ; Δε νομίζω ότι υπήρξαν πολλοί Πληροφορικοί που να ήταν υπεύθυνοι σε παραπάνω από 1 εργαστήρια στα δημοτικά ΕΑΕΠ. Εγώ εγάστηκα και τις 6 χρονιές και πάντοτε 1 εργαστήριο είχα να συντηρώ.

Αμφιβάλεις ότι υπάρχουν πολλοί στον κλάδο μας που περισσεύουν; Δε λέω ότι έχουν καλυφθεί όλα τα κενά αλλά οι υπεράριθμοι είναι 100άδες. 

Η 3ωρη απαλλαγή και τα 4ωρα για project προφανώς δόθηκαν τις καλές εποχές (λεφτά υπάρχουν και δε συμμαζεύεται). Για το 3ωρο μπορεί απλά να σου πει ότι το εργασιακό σου ωράριο είναι 8-2, να φροντίσεις στα κενά σου να συντηρείς το εργαστήιριο.

Όσο για το ότι δεν είμαστε τεχνικοί που αναφέρεις, αυτό είναι το μόνο μας όπλο για να εδρεώσουμε τη θέση μας σε ένα δημοτικό σχολείο. Όλα τα υπόλοιπα τα κάνουν πλέον και οι δάσκαλοι, λίγο word λίγο powerpoint, ιστολόγια , movie maker, κτλ κτλ. Το πιο ισχυρό μας όπλο και ίσως το μοναδικό πλέον αντί να το εκμεταλευτούμε κοιτάμε να το αχριστεύσουμε και αυτό.

Πάντα καλοπροαίερετα.

Φυσικά και δεν είμαστε τεχνικοί!!! Σε παρακαλώ να κοιτάξεις το καθηκοντολογιό σου ως υπάλληλος πριν αρχίσεις να λες τέτοια πράγματα!!! Είμαστε εκπαιδευτικοί, για αυτό το ρόλο μας έχουν προσλάβει!!! Και φυσικά δεν διδάσκουμε μόνο office suites και άλλα ΤΠΕ, διδάσκουμε και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΌ (δηλαδή κλάδο των μαθηματικών) .

Πάντα καλοπροαίρετα, το να αναλαμβάνουμε 3 και 4 εργαστήρια συμβαίνει κατά κόρο, και απορώ πως δεν το έχεις πάρει είδηση!!!! Δες λίγο στις πρωτοβάθμιες πόσα σχολεία έχει ο καθένας φέτος και θα καταλάβεις.


ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΨΙΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ, ΠΑΡΤΕ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΩΡΕΣ ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟ ΛΕΝΕ)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:55:13 μμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος minasp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6462 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 12:51:43 μμ »

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3997
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6463 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:23:58 μμ »
this is how it's done
απλό, συλλογικό, κατανοητό από τους γονείς
http://www.e-mesara.gr/index.php/2014-01-29-19-20-37/24494-ypomnima-diamartyrias-anapliroton-eidikotiton-oxi-s-ena-sxoleio-tis-ftinias-kai-tis-proxeirotitas

Ντάξει δε θα το έλεγα εντελώς απλό, αλλά είναι από αρκετά ως πολύ απλό. Μια καλή κίνηση θα ήταν να φτιαχτεί ένα τέτοιο κείμενο, να εκτυπωθεί και να μοιράζεται στους γονείς έξω από τα σχολεία όταν σχολάνε τα παιδιά στις 1.15. Αν δεν πάρουμε τους γονείς με το μέρος μας, δουλειά δε γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6464 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:28:49 μμ »
Φυσικά και δεν είμαστε τεχνικοί!!! Σε παρακαλώ να κοιτάξεις το καθηκοντολογιό σου ως υπάλληλος πριν αρχίσεις να λες τέτοια πράγματα!!! Είμαστε εκπαιδευτικοί, για αυτό το ρόλο μας έχουν προσλάβει!!! Και φυσικά δεν διδάσκουμε μόνο office suites και άλλα ΤΠΕ, διδάσκουμε και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΌ (δηλαδή κλάδο των μαθηματικών) .

Πάντα καλοπροαίρετα, το να αναλαμβάνουμε 3 και 4 εργαστήρια συμβαίνει κατά κόρο, και απορώ πως δεν το έχεις πάρει είδηση!!!! Δες λίγο στις πρωτοβάθμιες πόσα σχολεία έχει ο καθένας φέτος και θα καταλάβεις.


ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΨΙΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΝΤΟ ΤΟΥ, ΠΑΡΤΕ ΜΟΛΥΒΙ ΚΑΙ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΩΡΕΣ ΑΝ ΙΣΧΥΣΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΞΩΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟ ΛΕΝΕ)


Άσχετο με το θέμα, αλλά από πότε ο Προγραμματισμός έγινε κλάδος των Μαθηματικών???

Αποσυνδεδεμένος tasnesto

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6465 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:33:04 μμ »
Αυτό είναι το κείμενο που θα επισυνάψει η ΠΕΚΑΠ μαζί με το δικό της και θα το αποδώσει σήμερα στο Υπουργείο. Το έχει συντάξει η ομάδα αναπληρωτών πληροφορικής.
Τώρα εμεις εδώ ωραία τα λέμε από τις πολυθρόνες μας, αλλά έτσι δουλειά δεν κάνουμε. Χρειάζεται αγώνας. Κακώς μαλώνετε εδω μέσα μεταξύ σας χωρίς κανένα λόγο. Παρεπιπτόντως πέρσι εγώ είχα τρία εργαστήρια
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:35:06 μμ από tasnesto »

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6466 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:54:00 μμ »
Άσχετο με το θέμα, αλλά από πότε ο Προγραμματισμός έγινε κλάδος των Μαθηματικών???

από πάντα.
https://en.wikipedia.org/wiki/Algorithm

In mathematics and computer science, an algorithm (Listeni/ˈælɡərɪðəm/ AL-gə-ri-dhəm) is a self-contained step-by-step set of operations to be performed.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:57:23 μμ από ilith »

Αποσυνδεδεμένος ilith

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος;
« Απάντηση #6467 στις: Σεπτέμβριος 26, 2016, 01:56:32 μμ »
Αυτό είναι το κείμενο που θα επισυνάψει η ΠΕΚΑΠ μαζί με το δικό της και θα το αποδώσει σήμερα στο Υπουργείο. Το έχει συντάξει η ομάδα αναπληρωτών πληροφορικής.
Τώρα εμεις εδώ ωραία τα λέμε από τις πολυθρόνες μας, αλλά έτσι δουλειά δεν κάνουμε. Χρειάζεται αγώνας. Κακώς μαλώνετε εδω μέσα μεταξύ σας χωρίς κανένα λόγο. Παρεπιπτόντως πέρσι εγώ είχα τρία εργαστήρια

Και ποιά είναι αυτή η "ομάδα αναπληρωτών" ;;;;

Ονόματα δεν έχουν;;;;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159610
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 347
Σύνολο: 348

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.