*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484238 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Το επιχείρημα ότι ενώ όταν έχεις σεμινάριο και μεταπτυχιακό στα μοριοδοτούν και τα δύο, δε συμβαίνει το ίδιο για μεταπτυχιακό. και διδακτορικό είναι απόλυτα σωστό.
Προφανώς αυτοί που ήταν "κοντά" στη διαμόρφωση του νόμου είχαν σεμινάριο και μεταπτυχιακό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
θα ήταν χρήσιμο να έχουμε και την αιτιολογική έκθεση του νόμου.

gesthimani

  • Επισκέπτης

Ενδεχομένως να πρέπει να μοριοδοτούνται ανάλογα το αντικείμενο αλλά εγώ δε μιλώ για ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Μιλώ για σεμινάρια τα οποία κάποιοι τα πήραν, δούλεψαν στην ειδική και απέκτησαν προυπηρεσία και τώρα που έκαναν και μεταπτυχιακό αν μοριοδοτηθούν και για το σεμινάριο θα ξεπεράσουν αρκετούς από αυτούς που ξεκίνησαν κατευθείαν με μεταπτυχιακό. Το θεωρώ παράλογο και πιστεύω ότι θα ξεκινήσει πάλι η υστερία με τα σεμινάρια…δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα πρέπει να κάνω και σεμινάριο για να μη χάσω τη θέση μου στον πίνακα!

[/quote]Υπάρχουν διάφορα σημεία, ααν αυτό, στο νέο νόμο και πιστεύω ότι δημιουργήθηκαν για να ασχοληθούμε με αυτά και όχι με το κυριότερο πρόβλημα, το οποίο είναι η πρόταξη των αποφοίτων του Βόλου. Γιατί η μοριοδότηση των διαφόρων κριτηρίων μπορεί να συζητηθεί και να βρεθεί μία μέση λύση ή αν αδικεί, δεν συγκρίνεται με τις καταστάσεις που δημιουργεί η πρόταξη. Η πρόταξη για οποιαδήποτε κατηγορία αποκλείει a priori όλους τους υπόλοιπους, με ακόμη χειρότερο τρόπο από πριν, γιατί μέχρι τώρα υπήρχε η δυνατότητα αναβάθμισης των σπουδών και επιμόρφωσης, ενώ τώρα θα γυρίσουμε σε βασικές προπτυχιακές σπουδές; Εδώ υπάρχει λογικό κενό και δεν αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γιατί η πρόταξη του ¨βασικού" πτυχίου προτάσσει και έναν ΠΕ 71 όταν θελήσει να εργαστεί στη δευτεροβάθμια. Είναι απλά θέμα χρόνου να διεκδικήσουν οι νέοι απόφοιτοι (δηλ. με προπτυχιακές σπουδές, 22 ετών και με μηδενική προυπηρεσία) και θέσεις στη δευτεροβάθμια. Δεν υποτιμώ τους αποφοίτους του Βόλου, όπως κάνουν εκείνοι συνεχώς, θέλοντας να απαξιώσουν τις σπουδές ανθρώπων 6 και 10 ετών στην ειδική εκπαίδευση και την πολύτιμη εμπειρία τους και να τους οδηγήσουν εκτός εργασίας. Η μοριοδότηση για όλους είναι η μόνη δίκαιη λύση.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
@gesthimani
Συμφωνώ μαζί σου. Στην τελική ας μοριοδοτούνται με 2 μόρια παραπάνω από τους υπόλοιπους.
Επίσης, οι ΠΕ 71 τοποθετούνται και σε ΕΕΕΕΚ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
Τα παρακάτω είναι τίτλοι μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ:
« Ειδική Αγωγή»,
«Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για την διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και στις οικογένειές τους»,
«Μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία»,
«Εκπαιδευτική και Κοινωνική Πολιτική με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής»,
«Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους. Κατεύθυνση: Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών»,

Τα παραπάνω είναι μεταπτυχιακά ΕΑΕ με διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο;
ιεραρχία συμπερίληψης (containment hierarchy)  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2014, 06:16:22 μμ από noname »

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ενδεχομένως να πρέπει να μοριοδοτούνται ανάλογα το αντικείμενο αλλά εγώ δε μιλώ για ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Μιλώ για σεμινάρια τα οποία κάποιοι τα πήραν, δούλεψαν στην ειδική και απέκτησαν προυπηρεσία και τώρα που έκαναν και μεταπτυχιακό αν μοριοδοτηθούν και για το σεμινάριο θα ξεπεράσουν αρκετούς από αυτούς που ξεκίνησαν κατευθείαν με μεταπτυχιακό. Το θεωρώ παράλογο και πιστεύω ότι θα ξεκινήσει πάλι η υστερία με τα σεμινάρια…δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα πρέπει να κάνω και σεμινάριο για να μη χάσω τη θέση μου στον πίνακα!

Υπάρχουν διάφορα σημεία, ααν αυτό, στο νέο νόμο και πιστεύω ότι δημιουργήθηκαν για να ασχοληθούμε με αυτά και όχι με το κυριότερο πρόβλημα, το οποίο είναι η πρόταξη των αποφοίτων του Βόλου. Γιατί η μοριοδότηση των διαφόρων κριτηρίων μπορεί να συζητηθεί και να βρεθεί μία μέση λύση ή αν αδικεί, δεν συγκρίνεται με τις καταστάσεις που δημιουργεί η πρόταξη. Η πρόταξη για οποιαδήποτε κατηγορία αποκλείει a priori όλους τους υπόλοιπους, με ακόμη χειρότερο τρόπο από πριν, γιατί μέχρι τώρα υπήρχε η δυνατότητα αναβάθμισης των σπουδών και επιμόρφωσης, ενώ τώρα θα γυρίσουμε σε βασικές προπτυχιακές σπουδές; Εδώ υπάρχει λογικό κενό και δεν αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, γιατί η πρόταξη του ¨βασικού" πτυχίου προτάσσει και έναν ΠΕ 71 όταν θελήσει να εργαστεί στη δευτεροβάθμια. Είναι απλά θέμα χρόνου να διεκδικήσουν οι νέοι απόφοιτοι (δηλ. με προπτυχιακές σπουδές, 22 ετών και με μηδενική προυπηρεσία) και θέσεις στη δευτεροβάθμια. Δεν υποτιμώ τους αποφοίτους του Βόλου, όπως κάνουν εκείνοι συνεχώς, θέλοντας να απαξιώσουν τις σπουδές ανθρώπων 6 και 10 ετών στην ειδική εκπαίδευση και την πολύτιμη εμπειρία τους και να τους οδηγήσουν εκτός εργασίας. Η μοριοδότηση για όλους είναι η μόνη δίκαιη λύση.
Αν και ανήκω στη δευτεροβάθμια είμαι κι εγώ εναντίον της πρόταξης για οποιαδήποτε ομάδα είτε μιλάμε για πολύτεκνους,  είτε για αποφοιτους Βόλου κλπ. Θα μπορούσαν να μοριοδοτήσουν τους 61, 71 για το βασικό τους πτυχίο, όχι όμως να περάσουν μπροστά και να μένουν πίσω άνθρωποι που επί χρόνια γυρίζουν την Ελλάδα με την ελπίδα να βρεθούν κάποια στιγμή κοντά στο σπίτι τους. Σε σχέση τώρα με τα σεμινάρια, όλοι γνωρίζουμε ότι οι συνάδελφοι που τα είχαν προσλήφθηκαν ως λύση ανάγκης, υποτίθεται, τότε που δεν υπήρχαν πολλά μεταπτυχιακά στους πίνακες. Το θεωρώ εξωφρενικό όμως τώρα που πρώην σεμιναριούχοι απέκτησαν μεταπτυχιακό (άσχετα με το πώς το απέκτησαν) να πριμοδοτούνται για το σεμινάριο που έκαναν κάποτε για να μπορέσουν να δουλέψουν και να έχουν τώρα την προυπηρεσία που έχουν..

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Υπάρχει κάποιος που να ανήκει στον κλάδο ΠΕ11; Τι γίνεται με την κύρια ειδικότητα; Η δευτερεύουσα ειδικότητα είναι 2 εξάμηνα, το ίδιο με την κύρια ειδικότητα. Γιατί διαχωρίζουν την κύρια από την δευτερεύουσα; Γιατί θεωρούν ότι αυτός που πήρε κύρια ειδικότητα (ενός έτους) είναι πιο καταρτισμένος από αυτόν που πήρε δευτερεύουσα ειδικότητα (ενός έτους) ή από αυτόν που έκανε μεταπτυχιακό στα τέσσερα τμήματα ΤΕΦΑΑ;

@stefaniape11  μου κάνει εντύπωση που είσαι ΠΕ11 και βάζεις το επιχείρημα ότι κύρια και δευτερεύουσα γίνονται στον ίδιο χρόνο και άρα γιατί να είναι η κύρια πάνω από δευτερεύουσα. Δηλαδή έλεος συναδέλφισα εγώ δεν είμαι ΠΕ11 και καταλαβαίνω ότι προφανώς είχε περισσότερη εξειδίκευση κάποιος που έχει κύρια. Κουτοπονηριά λέγεται αυτό να με συγχωρείς.
Τώρα για το άλλο με το μεταπτυχιακό,  ανήκει στην φιλοσοφία ότι ο κύριος τίτλος είναι αυτός που σου δίνει το δικαίωμα να λέγεσαι "καθαρά" εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής αυτή είναι αντίληψη που επικρατεί στον νόμο.

Να μην ξεχνάμε ότι τα σεμινάρια ξεκίνησαν από το πανεπιστήμιο του Βόλου.....

Υπήρχαν σεμινάρια και πριν του βόλου από την πάτρα. Και τα σεμινάρια αυτά της Πάτρας και της Θεσσαλίας ήταν με ΕΣΠΑ από το Π.Ι. (το κράτος δηλαδή) για όσους δούλευαν ή θελαν να δουλέψουν σε Τ.Ε., ήταν δηλαδή δωρεάν. Μετά μπήκε η ένωση φυσικών και το έκανε επί πληρωμή. Η μπηχτή σου δεν έχει νόημα ακόμα και αλήθεια να είχε, μπράβο τους που έκαναν και κάνουν σεμινάρια και έστω και με πληρωμή καλύπτουν ένα κενό σε γνώση και κατάρτιση, δεν έχουν όλοι τα χρήματα για μεταπτυχιακό.

Τα παρακάτω είναι τίτλοι μεταπτυχιακών στην ΕΑΕ:
« Ειδική Αγωγή»,
«Ανάπτυξη δεξιοτήτων εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση για την διαχείριση προβλημάτων σε μαθητές με σύνθετες γνωστικές, συναισθηματικές και κοινωνικές δυσκολίες και στις οικογένειές τους»,
«Μαθησιακές δυσκολίες-δυσλεξία»,
«Εκπαιδευτική και Κοινωνική Πολιτική με κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής»,
«Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους. Κατεύθυνση: Ψυχοπαιδαγωγικές συνιστώσες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών»,

Τα παραπάνω είναι μεταπτυχιακά ΕΑΕ με διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο;
ιεραρχία συμπερίληψης (containment hierarchy)  ;)

θεωρώ ότι εκτός από το πρώτο που είναι γενικό και χτυπάει κοινό σε όλα, τα άλλα είναι πιο στοχευμένα και διαφορετικά. Αλλά αυτή είναι η δική μου εκτίμηση, της επιτροπής που θα τα εξετάσει μπορεί να είναι διαφορετική.

Το επιχείρημα ότι ενώ όταν έχεις σεμινάριο και μεταπτυχιακό στα μοριοδοτούν και τα δύο, δε συμβαίνει το ίδιο για μεταπτυχιακό. και διδακτορικό είναι απόλυτα σωστό.
Προφανώς αυτοί που ήταν "κοντά" στη διαμόρφωση του νόμου είχαν σεμινάριο και μεταπτυχιακό.

δεν πιστεύω ότι ισχύει αυτό που λες ως αιτιολόγηση. Ο κλασικός λόγος που μετράει το διδακτορικό και όχι το μεταπτυχιακό είναι ότι το μεταπτυχιακό θεωρείτε προαπαιτούμενο του διδακτορικού γιαυτό και δεν μοριοδοτείται. Το ίδιο ισχύει για ΤΠΕ Α επιπέδου και Β επιπέδου.
γιαυτό και λέει "Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος." τι σημαίνει τώρα αντικείμενο αυτό πρέπει να διευκρινίσουν. Αλλά συνάδελφοι πόσοι πια είναι με διδακτορικό ? 0,1 % ?
Το σεμινάριο από την άλλη δεν είναι προαπαιτούμενο για το μεταπτυχιακό οπότε είναι λογικό εφόσον το έχουν αφήσει ως ακαδημαϊκό κριτήριο να το μοριοδοτούν.

Ενδεχομένως να πρέπει να μοριοδοτούνται ανάλογα το αντικείμενο αλλά εγώ δε μιλώ για ένα μεταπτυχιακό τίτλο. Μιλώ για σεμινάρια τα οποία κάποιοι τα πήραν, δούλεψαν στην ειδική και απέκτησαν προυπηρεσία και τώρα που έκαναν και μεταπτυχιακό αν μοριοδοτηθούν και για το σεμινάριο θα ξεπεράσουν αρκετούς από αυτούς που ξεκίνησαν κατευθείαν με μεταπτυχιακό. Το θεωρώ παράλογο και πιστεύω ότι θα ξεκινήσει πάλι η υστερία με τα σεμινάρια…δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι θα πρέπει να κάνω και σεμινάριο για να μη χάσω τη θέση μου στον πίνακα!

Το θεωρώ εξωφρενικό όμως τώρα που πρώην σεμιναριούχοι απέκτησαν μεταπτυχιακό (άσχετα με το πώς το απέκτησαν) να πριμοδοτούνται για το σεμινάριο που έκαναν κάποτε για να μπορέσουν να δουλέψουν και να έχουν τώρα την προυπηρεσία που έχουν..

@ipponoh  μην κάνεις τότε συναδέλφισα σεμινάριο, άσε τους άλλους να έχουν το δικαίωμα να κάνουν, όπως και το δικαίωμα να κάνουν μεταπτυχιακό μετά από εσένα και ας είχαν σεμινάριο. Ξέρω σου ακούγεται εξωφρενικό και εμένα μου ακούγετε εξωφρενικό όταν διαβάζω όσα γράφεις, αλλά τι να κάνουμε; υπομονή.

@gesthimani
Συμφωνώ μαζί σου. Στην τελική ας μοριοδοτούνται με 2 μόρια παραπάνω από τους υπόλοιπους.
Επίσης, οι ΠΕ 71 τοποθετούνται και σε ΕΕΕΕΚ.

Ναι μόνο στα ΕΕΕΕΚ αλλά συνήθως δεν τους παίρνουν γιατί οι Δ/ντες των ΕΕΕΕΚ εφόσον είναι Β/θμιας ζητάνε ειδικότητες Β/θμιας (και καλά κάνουν), υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις.


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2014, 09:20:22 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος stefaniape11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Kinegiros νομίζεις ότι όλοι κινούνται με την δική σου κουτοπονηριά. Γνωρίζω πολύ καλά το αναλυτικό πρόγραμμα της σχολής μου όσον αφορά τα περιεχόμενα της κύριας ειδικότητας και της δευτερεύουσας, καθώς είχα παρακολουθήσει και τις δύο για κάτι παραπάνω. Το έλεος σε παρακαλώ να το κατευθύνεις σε αυτούς που ξέρεις πως το χρειάζονται. Εάν δεν γνωρίζεις λοιπόν να μην απαντάς.

Αποσυνδεδεμένος δηιάνειρα

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1141
    • Προφίλ
Κάποιοι εδώ μέσα από τα λεγόμενα τους φαίνονται χαιρέκακα άτομα ή είναι ιδέα μου; Εγώ προτείνω να ξαναδιαβάσετε το νομοσχέδιο προσεκτικά(ειδικά το άρθρο 22) και να μην τρομοκρατείτε τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
...και το πτυχίο είναι προαπαιτούμενο του μεταπτυχιακού αλλά δίνει μόρια στο βαθμό του.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
...και το πτυχίο είναι προαπαιτούμενο του μεταπτυχιακού αλλά δίνει μόρια στο βαθμό του.

σωστό αλλά όπως είπες δεν δίνουν μόρια για την κατοχή πτυχίου δίνουν για τον βαθμό που έχεις σε αυτό, διαφορετικό λοιπόν.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Κάποιοι εδώ μέσα από τα λεγόμενα τους φαίνονται χαιρέκακα άτομα ή είναι ιδέα μου; Εγώ προτείνω να ξαναδιαβάσετε το νομοσχέδιο προσεκτικά(ειδικά το άρθρο 22) και να μην τρομοκρατείτε τους υπόλοιπους.

εσύ ermionoula το ίδιο τροπάριο  :P , σου είπα και προηγουμένως αν διαβάσεις το 22 στεγνά και δεν διαβάσεις και τα προηγούμενα που ορίζουν τα τυπικά προσόντα του εκπαιδευτικού ε.α.ε. τότε θα παρανοήσεις τι θέλει να πει ο συγγραφέας. Σου είπα επίσης ότι στον προηγούμενο νόμο καθόριζε στο αντίστοιχο εκεί 22 ξεκάθαρα αυτό που εσύ πιστεύεις, εδώ δεν το κάνει.... οπότε η καλύτερη στρατηγική είναι να παίρνεις το χειρότερο σενάριο και να προσπαθείς να το ξεκαθαρίσεις (προς όφελος σου φυσικά) παρά να νομίζεις ότι όλα είναι καλά γραμμένα και μετά βρεθείς προ εκπλήξεως. Γιαυτό σου λέω αυτά που σου λέω γιατί ξέρω από προσωπική πείρα ότι το να εφησυχάζεις ότι όλα θα έρθουν έτσι όπως τα θες έχει μικρές πιθανότητες, ειδικά όταν μιλάμε για ερμηνεία νόμων.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2014, 10:41:02 μμ από kinegiros »

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
@stefaniape11  μου κάνει εντύπωση που είσαι ΠΕ11 και βάζεις το επιχείρημα ότι κύρια και δευτερεύουσα γίνονται στον ίδιο χρόνο και άρα γιατί να είναι η κύρια πάνω από δευτερεύουσα. Δηλαδή έλεος συναδέλφισα εγώ δεν είμαι ΠΕ11 και καταλαβαίνω ότι προφανώς είχε περισσότερη εξειδίκευση κάποιος που έχει κύρια. Κουτοπονηριά λέγεται αυτό να με συγχωρείς.
Τώρα για το άλλο με το μεταπτυχιακό,  ανήκει στην φιλοσοφία ότι ο κύριος τίτλος είναι αυτός που σου δίνει το δικαίωμα να λέγεσαι "καθαρά" εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής αυτή είναι αντίληψη που επικρατεί στον νόμο.

Υπήρχαν σεμινάρια και πριν του βόλου από την πάτρα. Και τα σεμινάρια αυτά της Πάτρας και της Θεσσαλίας ήταν με ΕΣΠΑ από το Π.Ι. (το κράτος δηλαδή) για όσους δούλευαν ή θελαν να δουλέψουν σε Τ.Ε., ήταν δηλαδή δωρεάν. Μετά μπήκε η ένωση φυσικών και το έκανε επί πληρωμή. Η μπηχτή σου δεν έχει νόημα ακόμα και αλήθεια να είχε, μπράβο τους που έκαναν και κάνουν σεμινάρια και έστω και με πληρωμή καλύπτουν ένα κενό σε γνώση και κατάρτιση, δεν έχουν όλοι τα χρήματα για μεταπτυχιακό.

θεωρώ ότι εκτός από το πρώτο που είναι γενικό και χτυπάει κοινό σε όλα, τα άλλα είναι πιο στοχευμένα και διαφορετικά. Αλλά αυτή είναι η δική μου εκτίμηση, της επιτροπής που θα τα εξετάσει μπορεί να είναι διαφορετική.

δεν πιστεύω ότι ισχύει αυτό που λες ως αιτιολόγηση. Ο κλασικός λόγος που μετράει το διδακτορικό και όχι το μεταπτυχιακό είναι ότι το μεταπτυχιακό θεωρείτε προαπαιτούμενο του διδακτορικού γιαυτό και δεν μοριοδοτείται. Το ίδιο ισχύει για ΤΠΕ Α επιπέδου και Β επιπέδου.
γιαυτό και λέει "Στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος." τι σημαίνει τώρα αντικείμενο αυτό πρέπει να διευκρινίσουν. Αλλά συνάδελφοι πόσοι πια είναι με διδακτορικό ? 0,1 % ?
Το σεμινάριο από την άλλη δεν είναι προαπαιτούμενο για το μεταπτυχιακό οπότε είναι λογικό εφόσον το έχουν αφήσει ως ακαδημαϊκό κριτήριο να το μοριοδοτούν.

@ipponoh  μην κάνεις τότε συναδέλφισα σεμινάριο, άσε τους άλλους να έχουν το δικαίωμα να κάνουν, όπως και το δικαίωμα να κάνουν μεταπτυχιακό μετά από εσένα και ας είχαν σεμινάριο. Ξέρω σου ακούγεται εξωφρενικό και εμένα μου ακούγετε εξωφρενικό όταν διαβάζω όσα γράφεις, αλλά τι να κάνουμε; υπομονή.

Ναι μόνο στα ΕΕΕΕΚ αλλά συνήθως δεν τους παίρνουν γιατί οι Δ/ντες των ΕΕΕΕΚ εφόσον είναι Β/θμιας ζητάνε ειδικότητες Β/θμιας (και καλά κάνουν), υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις.


ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Αν λάβετε και δεύτερο μήνυμα με το ίδιο περιεχόμενο είναι γιατί κάτι πήγε λάθος με την αποστολή του προηγούμενου. Έλεγα λοιπόν συνάδελφε ότι δε σκοπεύω να κάνω σεμινάριο γιατί έχω κάνει ανώτερες απ' αυτό απουδές και δε το χρειάζομαι. Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι οι μεταπτυχιακοί με σεμινάριο είναι ανώτερος του μεταπτυχιακού χωρίς σεμινάριο, όπως προφανώς πιστεύει και το υπουργείο, αυτή είναι μια άποψη με την οποία δε συμφωνώ. Θα σου πω βέβαια ότι θεωρώ αγένεια να κάνεις προσωπικές επιθέσεις και θα ήταν καλύτερα απλά να λες τη γνώμη σου λόγω των ημερών όμως σε συγχωρώ  :). Φαίνεσαι πολύ ενημερωμένος γι΄αυτό σκέψου απλά δύο πράγματα. Πρώτον. Πιστεύω ότι το κίνητρο του υπουργείου δεν είναι η επιβολή αξιοκρατίας αλλά η συνέχιση της υστερίας με τα σεμινάρια  που θα δώσουν το πολυπόθητο μόριο-σωτηρία για όσους εκ των πραγμάτων θα πέσουν αρκετές θέσεις από τον πίνακα. Κάποιοι παίρνουν πολλά ευρώ γι' αυτά τα σεμινάρια…γιατί να μην τα κάνουν όλοι??Τι λες? Δεύτερον νιώθω απογοήτευση διότι από τη μια υπάρχουν συνάδελφοι που έκαναν σεμινάριο και μετά ασχολήθηκαν σοβάρα και με μεταπτυχιακές σπουδές. Υπάρχουν όμως και αρκετοί άλλοι που δούλεψαν με σεμινάριο και παράλληλα με 3-4 ταξίδια σε βουλγαρία ή Ιταλία απέκτησαν και το μεταπτυχιακό τους, οπότε έχουμε, σεμινάριο+βουλγαρία, ιταλία=4 μόρια. Δε λέω ότι συνέβη σε όλες τις περιπτώσεις αλλά προσωπικά ξέρω πολλές και αυτή η οδός με τη νέα μοριοδότηση επιβραβεύεται (ως γνωστόν κοντά στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα) Και φυσικά για το διαχωρισμό των μεταπτυχιακών σε διετή και μονοετή ούτε λόγος για να έχουμε μια δικαίωση κι εμείς που φάγαμε δύο χρόνια γκασμά στο Ελλαδιστάν να το τελειώσουμε…Το σεμινάριο είναι λοιπόν αυτό που ξεχωρίζει ένα συνάδελφο με μεταπτυχιακό από έναν άλλο?…δεν υποτιμώ τις ικανότητες και τον κόπο κανενός αλλά θέλει πολύ δουλειά αυτό το σύστημα μοριοδότησης για να χαρακτηριστεί δίκαιο και αξιοκρατικό….Καλές Γιορτές

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αν λάβετε και δεύτερο μήνυμα με το ίδιο περιεχόμενο είναι γιατί κάτι πήγε λάθος με την αποστολή του προηγούμενου. Έλεγα λοιπόν συνάδελφε ότι δε σκοπεύω να κάνω σεμινάριο γιατί έχω κάνει ανώτερες απ' αυτό απουδές και δε το χρειάζομαι. Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι οι μεταπτυχιακοί με σεμινάριο είναι ανώτερος του μεταπτυχιακού χωρίς σεμινάριο, όπως προφανώς πιστεύει και το υπουργείο, αυτή είναι μια άποψη με την οποία δε συμφωνώ. Θα σου πω βέβαια ότι θεωρώ αγένεια να κάνεις προσωπικές επιθέσεις και θα ήταν καλύτερα απλά να λες τη γνώμη σου λόγω των ημερών όμως σε συγχωρώ  :). Φαίνεσαι πολύ ενημερωμένος γι΄αυτό σκέψου απλά δύο πράγματα. Πρώτον. Πιστεύω ότι το κίνητρο του υπουργείου δεν είναι η επιβολή αξιοκρατίας αλλά η συνέχιση της υστερίας με τα σεμινάρια  που θα δώσουν το πολυπόθητο μόριο-σωτηρία για όσους εκ των πραγμάτων θα πέσουν αρκετές θέσεις από τον πίνακα. Κάποιοι παίρνουν πολλά ευρώ γι' αυτά τα σεμινάρια…γιατί να μην τα κάνουν όλοι??Τι λες? Δεύτερον νιώθω απογοήτευση διότι από τη μια υπάρχουν συνάδελφοι που έκαναν σεμινάριο και μετά ασχολήθηκαν σοβάρα και με μεταπτυχιακές σπουδές. Υπάρχουν όμως και αρκετοί άλλοι που δούλεψαν με σεμινάριο και παράλληλα με 3-4 ταξίδια σε βουλγαρία ή Ιταλία απέκτησαν και το μεταπτυχιακό τους, οπότε έχουμε, σεμινάριο+βουλγαρία, ιταλία=4 μόρια. Δε λέω ότι συνέβη σε όλες τις περιπτώσεις αλλά προσωπικά ξέρω πολλές και αυτή η οδός με τη νέα μοριοδότηση επιβραβεύεται (ως γνωστόν κοντά στο βασιλικό ποτίζεται και η γλάστρα) Και φυσικά για το διαχωρισμό των μεταπτυχιακών σε διετή και μονοετή ούτε λόγος για να έχουμε μια δικαίωση κι εμείς που φάγαμε δύο χρόνια γκασμά στο Ελλαδιστάν να το τελειώσουμε…Το σεμινάριο είναι λοιπόν αυτό που ξεχωρίζει ένα συνάδελφο με μεταπτυχιακό από έναν άλλο?…δεν υποτιμώ τις ικανότητες και τον κόπο κανενός αλλά θέλει πολύ δουλειά αυτό το σύστημα μοριοδότησης για να χαρακτηριστεί δίκαιο και αξιοκρατικό….Καλές Γιορτές
Αναφέρομαι για να γίνω πιο συγκεκριμένοι σε συναδέλφους που δούλευαν με σεμινάριο και ενώ βρίσκονταν στην Ελλάδα ξαφνικά την επόμενη χρονιά είχαν μεταπτυχιακά από το εξωτερικό. Δε μιλώ φυσικά για όσους πήγαν σε άλλα κράτη, έμειναν εκεί και έκαναν τις σπουδές όντας άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159507
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 267
Σύνολο: 286

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.082 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.