*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484480 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Gast00

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πρόσφατα, εισήχθη σε δηµόσια διαβούλευση νέο Νοµοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή. Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας η ισχύουσα νομοθεσία έπρεπε να τροποποιηθεί ώστε να διορθωθεί η αδικία στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και οι κάτοχοι βασικού πτυχίου στην Ειδική Αγωγή να προτάσσονται έναντι των υπολοίπων αναγνωρίζοντας ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα πρέπει να κατοχυρώνονται στο βασικό πτυχίο. Όμως το συγκεκριμένο πρόβλημα θα έπρεπε να επιλυθεί και όχι να μετακυλιθεί σε άλλη ομάδα εκπαιδευτικών.

Με την ίδια λογική με την οποία θα προτάσσεται το βασικό πτυχίο στην ειδική αγωγή (Πρωτοβάθμια), θα έπρεπε εν απουσία του (Δευτεροβάθμια) να προτάσσονται οι Μεταπτυχιακοί και Διδακτορικοί Τίτλοι όπως προέβλεπε ο προηγούμενος νόμος σύμφωνα με το Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. Απρίλιος 2014) και την παγκόσμια αποδεκτή ιεράρχηση των ακαδημαϊκών τίτλων, η οποία ισχύει από τον 12ο αιώνα.

Αντ'αυτού, ο νομοθέτης προβαίνει σε μια ελληνική εφεύρεση συμψηφίζοντας ανόμοια στοιχεία (Τίτλοι Σπουδών-Σεμινάρια-Προϋπηρεσία) ανάγοντας τα  σε μια κοινή μοριοδότηση που είναι εξαρχής αδόκιμη.  Διαβάζοντας το άρθρο 22 του νέου Νομοσχεδίου διαπιστώνει κανείς ότι ο Νομοθέτης αξιολογεί τα 3 έτη προϋπηρεσίας (30μήνες*0,2 = 6 μόρια) ισάξια με την κατοχή ενός Μεταπτυχιακού Τίτλου και ενός Διδακτορικού Διπλώματος (συνολικά 5 χρόνια σπουδών = 6 μόρια). Σε ποιά άλλη χώρα το ανώτατο ακαδημαϊκό πτυχίο που μπορεί να αποκτήσει κανείς (Διδακτορικό Δίπλωμα) ισοδυναμεί με 30 μήνες προϋπηρεσίας και το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα με 15 μήνες προϋπηρεσίας ή δύο σεμινάρια; 

Δηλαδή ο κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στην Ειδική Αγωγή ο οποίος είναι άξιος να διδάξει σε ένα Πανεπιστήμιο και σύμφωνα με το νέο νομοσχέδιο κρίνεται ως ο μόνος ειδικός να διδάξει στα σεμινάρια πιστοποιημένης ετήσιας επιμόρφωσης στην ΕΑΕ [απαραίτητο κριτήριο για να αναγνωριστούν τα σεμινάρια πιστοποιημένης επιμόρφωσης στην ΕΑΕ: τουλάχιστον το 70% των μαθημάτων του προγράμματος να διδάσκονται από μέλη ΔΕΠ ή διδάκτορες που το γνωστικό αντικείμενό τους ή το διδακτορικό τους (στην περίπτωση των διδακτόρων) είναι απόλυτα σχετικό με την ΕΑΕ], στους επόμενους Πίνακες Κατάταξης αναπληρωτών Ειδικής Αγωγής θα υπολείπεται από όσους φοιτητές του έχουν 30 μήνες προϋπηρεσίας την οποία απέκτησαν χάρις σε ένα απλό σεμινάριο που έστειλε πολλούς "ειδικούς" στα σχολεία προικίζοντάς τους με διδακτική εμπειρία και εξακολουθεί να προμοτάρεται με το νέο νομοσχέδιο.

Επιπλέον στο νέο Νομοσχέδιο δεν υπάρχει καμία αναφορά στην Πιστοποιημένη Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια η οποία σύμφωνα με το ν. 38/48/2010 αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση διορισμού στη δημόσια Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Σε μια εποχή που η πολιτική ηγεσία του Υ.Π.Θ. προωθεί δομές εκπαιδευτικής αξιολόγησης στο όνομα της ποιοτικής αναβάθμισης του διδακτικού έργου, η προτεινόμενη αλλαγή του νέου Νομοσχεδίου καταργεί την αξιοκρατία, υποβαθμίζει τη σημασία της επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού και ακυρώνει τις όποιες προσπάθειες για την αναβάθμιση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων του διδακτικού προσωπικού της Ειδικής Αγωγής.
Το Συμβούλιο της Επικρατείας θα επικυρώσει αυτήν την ελληνική εφεύρεση;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

gesthimani

  • Επισκέπτης
Όλα αυτά που έχουν αναφερθεί βασίζονται στο πνεύμα που διακατέχει το νέο νόμο: οι κάτοχοι βασικού πτυχίου στην ειδική αγωγή είναι οι μόνοι ειδικοί. Όλα τα υπόλοιπα αναγνωρίζονται γενικά ως προσόντα, που μοριοδοτούνται κατά το δοκούν, γιατί δεν έχουν και ιδιαίτερη σημασία και χρησιμοποιούνται μέχρι να υπάρξουν αρκετοί απόφοιτοι της σχολής, ώστε οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί να βρεθούν εκτός. Δεν θα αναφερθώ ξανά στην αντίθεσή μου, απλά έτσι μπορούμε να εξηγήσουμε πολλά που συμβαίνουν.

Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
Micho κάπου μπλέκεσαι ,δηλ ζητάς να μην περάσει το νομοσχέδιο αυτό ,όπως ζητάμε και εμείς αλλά ζητάς να εφαρμοστεί ο 3848
Δεν είναι λίγο αντιφατικό αυτό?
0 3848 μιλάει για ΑΣΕΠ και γράφει στα παλιά του τα παπούτσια το διδακτορικό
και κάτι ακόμη
Κανείς δεν ισχυρίζεται ότι δεν πρέπει να δουλεύει ο διδακτορικός ,
ο 3848 το λέει ξεκάθαρα ,δεν θα δουλεύει αν δεν περάσει ΑΣΕΠ κάθε 2 χρόνια παρακαλώ ,ΚΑΘΕ φορά θα πρέπει να περνάει για να δουλέυει, 'οπως όλοι μας  !!!
ΥΓ Η πιστοποιημένη παιδαγωγική επάρκεια ειναι γνωστό ότι ήταν ένα κολπάκι για να βγάλουν κάποιοι εκατομμύρια
ΥΓ2 Με το σκεπτικό σου αυτό θα πρέπει να απολυθούν οι πάντες για να μπουν στο σχολείο οι μεταπτυχιακοί κτλ στη θέση αυτων που δουλέυουν από 3 έως 35 χρόνια ,δηλ ανθρωποφαγία

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
συνάδελφε αυτό που γράφεις το βασίζεις κάπου ? έχεις κάποια πληροφορία ? ή απλά γράφεις μια φοβία σου που δεν βασίζετε πουθενά? παρακαλώ πες μου.

Από όσα γνωρίζω εγώ αυτό που περιγράφεις δεν υπάρχει πουθενά. Ίσα ίσα που οι μαθητές με εαε δίνουν κανονικά στα ίδια θέματα μαζί με τους μαθητές χωρίς εαε. Οπότε δεν υπάρχει με βάση το σκεπτικό σου περίπτωση οι ΠΕ71 να έρθουν π.χ. στο Τ.Ε. της Β/θμιας

Όμοια, που βασίζεις ότι μπορεί το παιδαγωγικό να τους δώσεις κατευθύνσεις και να γίνουν μαθηματικοί π.χ. στο Τ.Ε. ενός Γυμνασίου ή ενός ΕΠΑΛ ? ή απλά προβάλεις έναν φόβο σου και εσύ?

το πρώτο που έχουμε να κάνουμε οι της Β/θμιας είναι να μην μεταδίδουμε ανυπόστατες φήμες, ή φοβίες που δεν βασίζονται σε ΤΙΠΟΤΑ. Κάνουμε κακό στον εαυτό μας, φαινόμαστε σε τρίτους ότι ήμαστε ανασφαλείς για την δουλειά μας και την ποιότητα της δουλειά μας.

το δεύτερο είναι να ασχοληθούμε με το κομμάτι που είναι υπαρκτό από τον ισχύοντα νόμο του 2008 και αφορά την εργασία εκπαιδευτικών α/θμιας στα ΕΕΕΕΚ που ανήκουν στην β/θμια.
Η διάταξη αυτή πρέπει να καταργηθεί στον νέο νόμο και ο καθείς στα χωράφια του. Εκεί πρέπει εμείς της β/θμιας να εστιάσουμε. Δεν έχουμε έλλειμμα από εκπαιδευτικούς ε.α.ε. για να χρειαζόμαστε κάλυψη από Α/θμια πόσο μάλλον πρόταξη τους. Αλλιώς ας πάνε τα ΕΕΕΕΚ στην Α/θμια αλλά να μην δίνουν τίτλο Β/θμιας, αν θέλουν ας το κάνουν έτσι. Ή αν θέλουν να πάμε και εμείς στην Α/θμια ρε αδερφέ.
Θέλει πίεση στην διαβούλευση και θέλει και όσες ομάδες Β/θμιας ειδικής αγωγής μπορούν να πιέσουν σε πολλά επίπεδα (βουλευτές, υπουργό, πρωθυπουργό, απευθείας στο τμήμα ειδικής, κλπ κλπ)
Συμφωνω απολυτα!!! Ειναι δυνατον να λεμε τετοια πραγματα?? Σε λιγο θα γραφουμε οτι τα Τ.Ε θα λειτουργουν σε σπιτια και θα πηγαινουν οι ΠΕ.61 και ΠΕ.71 να κανουν ιδιαιτερα!! Αν εχει καποιος δουλεψει εστω και λιγο διαστημα  στα Τ.Ε δεν ειναι δυνατον να κανει τετοιες υποθεσεις , οι μαθητες των Τ.Ε ενοςγυμνασιου η ΕΠΑΛ  δινουν ακριβως τα ιδια θεματα με τους υπολοιπους συμμαθητες τους αλλιως το τμημα ενταξης δεν εχει λογο υπαρξης σε αυτα τα σχολεια..
Δεν έχουμε έλλειμμα από εκπαιδευτικούς ε.α.ε. για να χρειαζόμαστε κάλυψη από Α/θμια πόσο μάλλον πρόταξη τους. Αλλιώς ας πάνε τα ΕΕΕΕΚ στην Α/θμια αλλά να μην δίνουν τίτλο Β/θμιας, αν θέλουν ας το κάνουν έτσι. Ή αν θέλουν να πάμε και εμείς στην Α/θμια ρε αδερφέ 
Εδω ειναι η ουσια και θελει πιεση!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 23, 2014, 03:55:46 μμ από nero »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος irida pap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απο τον νεο νομο λαμπουν δια της απουσιας τους τα μορια απο ασεπ γενικης μεχρι να γινει ασεπ ειδικης. Και μη μου πει κανεις οτι δεν εχουν σχεση με την ειδικη, το γνωστικο μας διδασκουμε και στα παιδια με δυσκολιες. Αν ειναι ετσι τοτε γιατι μετρα ο βαθμος του βασικου μας πτυχιου; Εξαλλου ο ασεπ μαζι με τα μορια του πτυχιου ειναι κριτηρια που οσο κι αν θελει καποιος δε μπορει να αμφισβητησει για τι ειναι τα πλεον αξιοκρατικα.

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
τα έχουν μπερδέψει στο υπουργείο και μπερδεύουν και τους εκπαιδευτικούς, είναι δυνατόν το μεταπτυχιακό να δίνει μόνο 3 μόρια; προτείνω να μπούμε στο σαιτ της διαβούλευσης και να σχολιάσουμε
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος giotafyt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
κάποιος με σεμινάριο και 24 μήνες προϋπηρεσίας δεν θα είναι από του χρόνου στους πίνακες ειδικής αγωγής;

Αποσυνδεδεμένος ipponoh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Για τα σεμινάρια έχεις απόλυτο δίκιο. Χρειάζονται χρήματα, αλλά με εναν καλό προγραμματισμό μπορεί θεωρώ ο καθένας να διαθέσει 300 ευρώ και να παρακολουθήσει ενα 3ημερο σερμιναριο το χρόνο.
Για τα υπόλοιπα όμως όχι. Υπάρχουν συνέδρια με το τέλος του σχολείου, μέσα στις διακοπές του Πάσχα κλπ κλπ
Επίσης, δημοσιεύσεις και στα Κουφονήσια και όπου αλλού να είσαι, αν θες, μπορείς να βγαλεις.....

Δεν μιλάω στον αέρα. Ήμουν σε νησί από τα πιο ακριτικά και δυσπρόσιτα, 3 αεροπλάνα μακριά από το σπίτι μου (χωρια το πλοίο) και 'εβγαλα' και δημοσιεύσεις, και σε συνέδρια ανακοινώσεις, και ένα σεμινάριο το χρόνο παρακολουθουσα (και βέβαια και τώρα που είμαι μόνιμη εξακολουθώ να το κάνω).
Συναδέλφισσα σίγουρα όλα γίνονται αν έχεις καλή διάθεση αλλά μην ξεχνάς ότι κάποιοι μετακινούνται και αφήνουν πίσω οικογένειες με παιδιά οπότε στις διακοπές έχουν άλλες προτεραιότητες και γενικότερα πολλά έξοδα. Αν μιλάμε μόνο για τους αδέσμευτους τότε οκ αλλά εγώ το βλέπω συνολικά….

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τις απόψεις σας και με θλίψη αντιλαμβάνομαι ότι οι περισσότεροι απο εδώ δεν έχουν καταλάβει  το νόμο και το πνεύμα του παρά μόνο αποσπασματικά κοιτώντας συγκεκριμένα άρθρα .
Τα κριτήρια που έχει θεσπίσει στους αναπληρωτές χαρακτηρίζονται ως μεταβατικά και δυστυχώς  ξεκαθαρίζει στον επόμενο ΑΣΕΠ τι θα γίνει !!!
ΠΩΣ γίνεται να  μπαίνουμε σε διαβούλευση σε έναν νόμο που κρύβει άπειρες παγίδες , είναι γραμμένος έντεχνα και παραπέμπει στο ν. 3848 .
Και δεν είναι προσωπική μου άποψη αυτή
Με όσους συναδέλφους έχω μιλήσει από 3 εώς 33 χρόνια υπηρεσίας ,από αναπληρωτές μέχρι διευθυντές σχολείων που φιλοτιμήθηκαν να διαβάσουν τους νόμους , καταλήγουμε όλοι στο ίδιο συμπέρασμα !!!
Αναπληρωτές ειδικής Αγωγής νομού Ευβοίας

Λοιπόν έκατσα και διάβασα προσεχτικά όσα λες και είδα τους 2 νόμους. Ας δούμε τι είδα

Παράθεση
άρθρο 21 (από το σχέδιο νόμου)
3). Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι
περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του
παρόντος νόμου
, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010
άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του
παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας
των εχόντων τα ειδικά
τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων
ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και
προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.

τι μας λέει εδώ το σχέδιο νόμου
1. για διορισμό θα γίνει ΑΣΕΠ για τους κλάδους εκπαιδευτικών εαε, δηλαδή ΑΣΕΠ ειδικής
2. ο ΑΣΕΠ ειδικής θα γίνει με βάση το άρθρο 2 και 3 όπου όμως στο 3 δεν θα ισχύει η εκεί μοριοδότηση αλλά αυτή του σχεδίου νόμου (μάλιστα λέει άρθρο 21 παρ 3.i 3.ii 3.iii αλλά πρόκειται για τυπογραφικό εννοεί το άρθρο 22 του σχεδίου)

Αλλά ας δούμε τι είναι το άρθρο 2 στον 3848
Παράθεση
Άρθρο 2
Διενέργεια του διαγωνισμού
αν το διαβάσει κάποιος θα δει για την διενέργεια......

πάμε παρακάτω

Παράθεση
Άρθρο 3
Τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών

εδώ μιλάει για την κατάταξη και την μοριοδότηση, αλλά αυτή με το σχέδιο νόμου δεν ισχύει όπως περιγράφεται εκεί αλλά όπως αναλύεται στο άρθρο 22

Πάμε τώρα στον ισχυρισμό σου (και των υπόλοιπων που μίλησες).
Συνάδελφε διάβασε προσεχτικά το 22 που μιλάει για τους αναπληρωτές, 1ο) Δεν λεει πουθενά ότι είναι μεταβατική 2ο) δεν γράφει ΤΙΠΟΤΑΩΓΙΑ ΑΣΕΠ, ούτε καν για πινακες από ΑΣΕΠ, ούτε μόρια από ΑΣΕΠ, τίποτα.

Αυτά που αναφέρεις εσύ είναι στον 3848 ο οποίος όμως στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ΜΟΝΟ ως προς το άρθρο 2 και 3 και μόνο για μόνιμο διορισμό, ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ.
Αν δε υπολογίσεις ότι ο ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ νόμος υπερισχύει του γενικότερου, δηλαδή η πρόσληψη αναπληρωτών με βάση το σχέδιο νόμου που είναι της ειδικής από τον 3848 που είναι γενικός, τότε από όλα τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι η πρόσληψη αναπληρωτών ΕΙΔΙΚΗΣ δεν επηρεάζεται καθόλου από τον μελλοντικό ασεπ ειδικής. Αυτό βγαίνει από όσα γράφουν μέχρι τώρα, αν το αλλάξουν αύριο δεν ξέρω.

Αν είδατε εσείς κάτι που δεν είδα παρακαλώ διαφώτισε με.

Αποσυνδεδεμένος giotafyt

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Όσοι είναι στους πίνακες με σεμινάριο και λιγότερο από 30 μήνες προϋπηρεσία δεν θα μπουν από του χρόνου στους πίνακες;

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Επιπλέον στο νέο Νομοσχέδιο δεν υπάρχει καμία αναφορά στην Πιστοποιημένη Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια η οποία σύμφωνα με το ν. 38/48/2010 αποτελεί αναγκαία προϋπόθεση διορισμού στη δημόσια Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

Συνάδελφε μπάζει σε πολλά σημεία, με αυθέρετα και υποκειμικά συμπεράσματα.

Θα σου επισημάνω ένα βασικό λάθος για την παιδαγωγική διδακτική επάρκεια που λες ότι απουσιάζει

Διάβασε το άρθρο 21 παράγραφος 3

Παράθεση
3). Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι
περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του
παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010
άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του
παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά
τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων
ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και
προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.

το άρθρο 2 έχει την αναφορά που λες ότι δεν υπάρχει

ααα και για την ιστορία το άρθρο 2 στον νόμο 3848 έχει τροποποιηθεί για όσους δεν τον ξέραν ως εξής


Παράθεση
Ν4186/2013
Άρθρο 36

ε) Η παρ. 6 του άρθρου 9 του ν. 3848/2010 αντικαθί­σταται ως εξής:

«6. Οι διατάξεις των παραγράφων 2, 3 και 4 του άρ­θρου 2 εφαρμόζονται σε όσους εισάγονται σε Τμήματα Α.Ε.Ι. κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013 - 2014 και εφεξής. Για όσους έχουν εισαχθεί σε Τμήματα Α.Ε.Ι. πριν την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2013 - 2014 για τη συμ­μετοχή τους στους διαγωνισμούς για την κατάρτιση πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικό­τητα με σκοπό το διορισμό ή την πρόσληψή τους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση ισχύουν οι κείμενες, πριν την ισχύ του ν. 3848/2010 κατά τη δημοσίευση του παρόντος διατάξεις.»

Αυτό σημαίνει ότι για το πιστοποιητικό παιδαγωγική και διδακτικής ισχύει ότι ίσχυε ΠΡΙΝ τον 3848 για όσους έχουν μπει στο πανεπιστήμιο πριν το 2013-2014.


Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Όσοι είναι στους πίνακες με σεμινάριο και λιγότερο από 30 μήνες προϋπηρεσία δεν θα μπουν από του χρόνου στους πίνακες;

πιστεύω θα μπουν γιατί λέει ότι

Παράθεση
4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα
προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών
διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα
αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.

άρα θα έχει άτομα με ελάχιστον προσόν τους 10 μήνες+, λογικά όλοι στον ίδιο πίνακα, αλλά μπορεί να φτιάξουν και έναν  άλλο επικουρικό με άτομα χωρίς τα τυπικά προσόντα αλλά με 10μήνες+

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Συναδέλφισσα σίγουρα όλα γίνονται αν έχεις καλή διάθεση αλλά μην ξεχνάς ότι κάποιοι μετακινούνται και αφήνουν πίσω οικογένειες με παιδιά οπότε στις διακοπές έχουν άλλες προτεραιότητες και γενικότερα πολλά έξοδα. Αν μιλάμε μόνο για τους αδέσμευτους τότε οκ αλλά εγώ το βλέπω συνολικά….

έχεις απόλυτο δίκιο και είναι ακόμα δυσκολότερο αν είσαι αναπληρωτής

Αποσυνδεδεμένος prof2

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • πως καταντήσαμε λοχία
    • Προφίλ
Λοιπόν έκατσα και διάβασα προσεχτικά όσα λες και είδα τους 2 νόμους. Ας δούμε τι είδα

τι μας λέει εδώ το σχέδιο νόμου
1. για διορισμό θα γίνει ΑΣΕΠ για τους κλάδους εκπαιδευτικών εαε, δηλαδή ΑΣΕΠ ειδικής
2. ο ΑΣΕΠ ειδικής θα γίνει με βάση το άρθρο 2 και 3 όπου όμως στο 3 δεν θα ισχύει η εκεί μοριοδότηση αλλά αυτή του σχεδίου νόμου (μάλιστα λέει άρθρο 21 παρ 3.i 3.ii 3.iii αλλά πρόκειται για τυπογραφικό εννοεί το άρθρο 22 του σχεδίου)

Αλλά ας δούμε τι είναι το άρθρο 2 στον 3848αν το διαβάσει κάποιος θα δει για την διενέργεια......

πάμε παρακάτω

εδώ μιλάει για την κατάταξη και την μοριοδότηση, αλλά αυτή με το σχέδιο νόμου δεν ισχύει όπως περιγράφεται εκεί αλλά όπως αναλύεται στο άρθρο 22

Πάμε τώρα στον ισχυρισμό σου (και των υπόλοιπων που μίλησες).
Συνάδελφε διάβασε προσεχτικά το 22 που μιλάει για τους αναπληρωτές, 1ο) Δεν λεει πουθενά ότι είναι μεταβατική 2ο) δεν γράφει ΤΙΠΟΤΑΩΓΙΑ ΑΣΕΠ, ούτε καν για πινακες από ΑΣΕΠ, ούτε μόρια από ΑΣΕΠ, τίποτα.

Αυτά που αναφέρεις εσύ είναι στον 3848 ο οποίος όμως στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ΜΟΝΟ ως προς το άρθρο 2 και 3 και μόνο για μόνιμο διορισμό, ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ.
Αν δε υπολογίσεις ότι ο ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΟΣ νόμος υπερισχύει του γενικότερου, δηλαδή η πρόσληψη αναπληρωτών με βάση το σχέδιο νόμου που είναι της ειδικής από τον 3848 που είναι γενικός, τότε από όλα τα παραπάνω βγαίνει το συμπέρασμα ότι η πρόσληψη αναπληρωτών ΕΙΔΙΚΗΣ δεν επηρεάζεται καθόλου από τον μελλοντικό ασεπ ειδικής. Αυτό βγαίνει από όσα γράφουν μέχρι τώρα, αν το αλλάξουν αύριο δεν ξέρω.

Αν είδατε εσείς κάτι που δεν είδα παρακαλώ διαφώτισε με.



διαγωνισμού συντάσσονται από το Α.Σ.Ε.Π., κατά κλάδο
και ειδικότητα, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευ−
τικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
(Πίνακες Επιλογής Εκπαιδευτικών για την Πρωτοβάθμια
και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – Π.Ε.Ε.Π.Δ.Ε.), στους
οποίους εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολο−
γική βάση στο διαγωνισμό αυτόν ή σε έναν τουλάχιστον
από τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς.
Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πί−
νακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρω−
σαν στο διαγωνισμό, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την
προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά
κριτήρια ως ακολούθως:
(α) Μονάδες από το διαγωνισμό:
Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρω−
σε ο υποψήφιος στο διαγωνισμό ή σε έναν από τους δύο
προηγούμενους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π. Αν ο υποψή−
φιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσό−
τερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον
οποίο συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.
(β) Ακαδημαϊκά κριτήρια:
Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική
κλίμακα από ένα (1) έως δέκα (10) υπολογίζεται μία (1)
μονάδα για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από το βαθμό
πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτής με αναγωγή στο
δεύτερο δεκαδικό ψηφίο. Σε περίπτωση που η κλίμακα
είναι διαφορετική, ο βαθμός υπολογίζεται με αναγωγή
στην κλίμακα αυτή.
Η γλωσσομάθεια: δύο (2) μονάδες για την άριστη,
μιάμιση (1,50) για την πολύ καλή και μία (1) μονάδα για
την καλή γνώση ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται
σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσο−
ντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων. Δεν παρέχονται
μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας ή ξένης
γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού.
Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπο−
λογιστή, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατά−
ξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων
υπαλλήλων, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες στις Τεχνο−
λογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.)
επιπέδου 1: μία (1) μονάδα. Δεν παρέχονται μονάδες
για τη γνώση χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή που
πιστοποιείται από τίτλο σπουδών που αποτελεί ειδικό
προσόν διορισμού.
Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγω−
γής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα
που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης: δυό−
μιση (2,50) μονάδες.
Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του−
λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο
του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνί−
σθηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.
Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός του−
λάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνω−
στικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για
την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις επιστήμες
της αγωγής: δυόμιση (2,50) μονάδες.
Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό
αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία
διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες.
Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική
του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικό−
τητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος ή στις
επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες.
Οι διατάξεις της παραγράφου 4 του άρθρου 2 εφαρ−
μόζονται και για τους τίτλους που αναφέρονται στην
παρούσα περίπτωση.
Σε περίπτωση υποψηφίου που έχει διδακτορικό και
μεταπτυχιακό τίτλο στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο,
μοριοδοτείται μόνο το διδακτορικό δίπλωμα.
(γ) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία:
− Η προϋπηρεσία από 0 έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες
για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες
για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονά−
δες για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,30 μο−
νάδες για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μο−
νάδες για κάθε μήνα
− Η προϋπηρεσία από 40 έως και 60 μήνες: 0,40 μο−
νάδες για κάθε μήνα
Το ανώτατο συνολικό όριο μονάδων από προϋπηρεσία
είναι 16,80 μονάδες.
Λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγμα−
τικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας, όπως αυτή ορίζεται
στις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του
ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α΄) και της παραγράφου 34 του  ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ (ΤΕΥΧΟΣ ΠΡΩΤΟ) 1441
άρθρου 6 του ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152 Α΄), όπως ισχύουν.
Σε περιπτώσεις προϋπηρεσίας με μειωμένο ωράριο γί−
νεται αναγωγή στο εκάστοτε υποχρεωτικό εβδομαδιαίο
ωράριο διδασκαλίας.
(δ) Κοινωνικά κριτήρια:
− Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή,.......................................................................

απο το ΦΕΚ του 3848 για την τελικη καταταξη των αναπληρωτων
Αντικαθιστά  το β,γ,δ και όχι το α ,

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159778
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 504

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.111 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.