*

Αποστολέας Θέμα: Συζήτηση για νέο σύστημα μοριοδότησης στον πίνακα αναπληρωτών Ε.Α  (Αναγνώστηκε 484233 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος lenalacta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 297
    • Προφίλ
Παρακάτω συγκέντρωσα μερικά σημεία, που κατά τη γνώμη μου χρήζουν προσοχής........ θα ήθελα τη γνώμη σας. Συγχωρέστε μου τα bold γίνονται μόνο για λόγους σήμανσης.
Άρθρο 20: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΑΕ
1.3 Tου κλάδου ΠΕ71 (Δασκάλων ΕΑΕ)…………….. κατά προτεραιότητα ……………… σε εργαστήρια ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1.6 Των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50» εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.
i) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ, με βασικές σπουδές σε Πανεπιστήμια ή ΑΤΕΙ αναλόγου κλάδου της ημεδαπής ή με αναγνωρισμένο ως αντίστοιχο και ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής ή ……………………………….………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Λάμπει δια της απουσίας η παιδαγωγική επάρκεια ενώ :

Για τους κλάδους και τις ειδικότητες στους οποίους ορίζεται ως τυπικό προσόν η κατοχή πτυχίου παιδαγωγικών σπουδών ή βεβαίωσης τρίμηνης παιδαγωγικής επιμόρφωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ διευκρινίζονται τα εξής :Για την πρόσληψη αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών των συγκεκριμένων κλάδων και ειδικοτήτων δεν είναι απαραίτητη η κατοχή πτυχίου ή βεβαίωσης παιδαγωγικών σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ ή άλλων ισοδύναμων πτυχίων (όπως αυτά αναφέρονται στις διατάξεις της παρ.4 του άρθρου 6 του Ν.2525/1997-ΦΕΚ 188Α΄). Πλην όμως, κατά τους διορισμούς και τις προσλήψεις προηγούνται στον οικείο πίνακα οι εκπαιδευτικοί που έχουν τα πλήρη προσόντα διορισμού, δηλαδή έχουν και παιδαγωγική επιμόρφωση Με την παρ. 2 του άρθρου 2 του Ν.3848 (ΦΕΚ 71/τ Α’/19-05-2010) ορίζεται ότι στο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. γίνονται δεκτοί όσοι διαθέτουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού καθώς και πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια η οποία αποκτάται σύμφωνα με τα οριζόμενα στις παρ. 3 και 4 του ιδίου άρθρου του νόμου. Σύμφωνα με τα ανωτέρω, η πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια είναι απαραίτητη για όλους τους εκπαιδευτικούς κλάδους που λαμβάνουν μέρος στο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. με την επιφύλαξη της παρ. 6 του άρθρου 9 του ιδίου νόμου, όπου ορίζεται ότι για τον πρώτο μετά την έναρξη ισχύος του
παρόντος νόμου και τον επόμενο διαγωνισμό του Α.Σ.Ε.Π. εξακολουθούν να εφαρμόζονται οι ισχύουσες διατάξεις περί παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, παράλληλα με τις διατάξεις των παρ. 3 και 4 του άρθρου 2 του Ν. 3848/2010 οι οποίες θα ισχύουν εφεξής

3). Στις απομένουσες μετά τις μεταθέσεις κενές οργανικές θέσεις διορίζονται κατά σειρά: οι περιλαμβανόμενοι στους πίνακες επιτυχόντων διαγωνισμού κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ του παρόντος νόμου, ο οποίος διαγωνισμός διεξάγεται από το ΑΣΕΠ, σύμφωνα με το ν. 3848/2010 άρθρο2 και 3 όπως αυτό έχει αντικατασταθεί στην παρ 1 εδαφ. β,γ,δ με τη μοριοδότηση του παρόντος νόμου άρθρο 21 παρ 3.i, 3.ii και 3iii κατά σειρά επιτυχίας των εχόντων τα ειδικά τυπικά προσόντα των κλάδων εκπαιδευτικών ΕΑΕ ΠΕ61, ΠΕ71, ΠΕ11.01 και όλων των κλάδων ΠΕ (Καθηγητών Δευτεροβάθμιας ΕΑΕ) όλων των ειδικοτήτων, με τον ισχύοντα κωδικό τους και προέκταση « .50», εκτός του κλάδου ΠΕ11.01.
Αυτή η παράγραφος αναφέρεται σε ΑΣΕΠ ειδικής και δεν περιλαμβάνει τους 60/70-50 αλλά περιλαμβάνει τη δευτεροβάθμια?????????
4). Οι κλάδοι ΠΕ60.50, ΠΕ70.50 και οι κλάδοι της Δευτεροβάθμιας με την προέκταση « .50» μπορούν να μετατίθενται, αποσπώνται, διορίζονται με διαγωνισμό ΑΣΕΠ?? και να προσλαμβάνονται ως αναπληρωτές σε σχολικές μονάδες είτε της Γενικής είτε της Ειδικής Εκπαίδευσης.
Αυτή η παράγραφος περιλαμβάνει τους 60/70-50 αλλά αλλά και τη δευτεροβάθμια σε ποιόν ΑΣΕΠ αναφέρεται?????????
8) Οι εκπαιδευτικοί όλων των κλάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας με 67% αναπηρία και άνω, σε μία μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών διαταραχών και είναι ικανοί για εργασία (εκπαιδευτικό έργο), που έχουν απώλεια όρασης, ή ακοής και είναι τετραπληγικοί – παραπληγικοί τοποθετούνται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση και αναπληρωτές πλήρους ή μειωμένου ωραρίου με σχέση ιδιωτικού δικαίου, μόνο σε αντίστοιχες σχολικές μονάδες τυφλών, κωφών και με κινητική αναπηρία σε ποσοστό 30% ανά κλάδο και ειδικότητα, κατά προτεραιότητα.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αυτό και αν είναι αποκλεισμός και ιδρυματοποίηση!!!!!!!!!!!!!!!

Άρθρο 22: Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ
i) Ακαδημαϊκά κριτήρια
ii) Πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε δομές ΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ
iii) Κοινωνικά κριτήρια
Δεν κάνω κανένα σχόλιο……… πρόκειται πάντως για ένα κακό αντίγραφο του 3848/2010…….. είπαμε προσαρμογή στα δεδομένα της ειδικής αγωγής αλλά τελικά μάλλον του άλλαξαν τα φώτα κατά το δοκούν………..
iii) Κοινωνικά κριτήρια
− Η επ’ αόριστον αναπηρία σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, τουλάχιστον εξήντα επτά τοις εκατό (67%), σε μια μόνο αναπηρία και εφόσον αυτή, σε κανένα ποσοστό δεν οφείλεται σε παθήσεις ψυχικών …Γιατί μόνο μια?
4. Εφόσον δεν καλύπτονται οι θέσεις με εκπαιδευτικούς με τα παραπάνω προσόντα προσλαμβάνονται εκπαιδευτικοί που έχουν προϋπηρεσία μεγαλύτερη των δέκα (10) μηνών διδακτικών, η οποία αποκτήθηκε από πρόσληψη στην ΕΑΕ μέσω του ενιαίου πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης…………… Και αυτοί που προσελήφθησαν από τους πίνακες της  ειδικής αγωγής?????
5. Στη πρωτοβάθμια και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε περίπτωση εξάντλησης των πινάκων κατά περιοχή πρόσληψης και εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν κενές θέσεις, αυτές καλύπτονται από τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών γενικής εκπαίδευσης.    Γιατί κατά περιοχή??????????

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ
Σχετικά με τη διαβούλευση για την πρόταση νόμου για την ειδική αγωγή

Κ. Υπουργέ
Σχετικά με την πρόταση για το νομοσχέδιο της Ειδικής Αγωγής θα ήθελα να κάνω μια βασική παρατήρηση που αφορά και σχετίζεται με τα τρία άρθρα, άρθρο 20 Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ, άρθρο 21 Διορισμοί Εκπαιδευτικών ΕΑΕ και άρθρο 22 Αναπληρωτές ΕΑΕ. Η παρατήρηση εστιάζεται στο ότι είναι άκρως επιστημονικά και παιδαγωγικά απαράδεκτη και αστήρικτη η προτεραιότητα που δίνεται στους εκπαιδευτικούς ΠΕ61 και ΠΕ71 σε σχέση με τους ΠΕ60,50 και ΠΕ70,50 και αυτό για τους εξής λόγους:
Επιστημονικά και Παιδαγωγικά απαράδεκτη γιατί α) η λογική ότι η ειδική αγωγή αποτελεί ξεχωριστό κλάδο από τη γενική αγνοεί τις εξελίξεις (τουλάχιστον της τελευταίας εικοσαετίας) στην παιδαγωγική επιστήμη αλλά και τις κατακτήσεις του παγκόσμιου αναπηρικού κινήματος, που τονίζουν ότι οι δομές της ειδικής εκπαίδευσης πρέπει να αποτελούν κομμάτι της γενικής εκπαίδευσης και ότι η ειδική παιδαγωγική είναι προέκταση της γενικής.
β) Σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελεί βασική εκπαιδευτική αρχή ότι τα στελέχη της Ε.Α. είναι και θα πρέπει να είναι άτομα με επιπλέον προσόντα εξειδίκευσης, με μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακή ειδίκευση όπως προβλέπεται από την οργάνωση των πανεπιστημιακών σπουδών σε κάθε κλάδο. Σε όλον τον κόσμο, Ευρώπη και Αμερική η Ειδική Αγωγή είναι σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Μόνο η Ελλάδα έχει αυτό το θλιβερό προνόμιο να δίνει ξεχωριστό «βασικό πτυχίο Ειδικής Αγωγής» και να λανσάρονται οι κάτοχοί του ως οι ΄πλέον κατάλληλοι’ για τη στελέχωση των ειδικών εκπαιδευτικών δομών.
γ) Ακόμη, έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την όποια προσπάθεια εναρμόνισης της φιλοσοφίας του εκπαιδευτικού συστήματος με την πολιτική της ένταξης και των ίσων ευκαιριών (βλ. Σύμβαση των Δικαιωμάτων των Ατόμων με Αναπηρία 2006 την οποία η Ελλάδα κύρωσε πρόσφατα με τον ν. 4074/2012, ΦΕΚ 88/τΑ/11-4-2012, Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού (Unisef, 2009), Διακήρυξη Σαλαμάνκας 1994), που επιβάλλει στην πολιτεία να εκπαιδεύει παιδαγωγούς για όλους τους μαθητές.
δ) Τέλος η πολύ σύγχρονη και παιδαγωγικά προωθημένη αναφορά που γίνεται στη πρόταση του παρόντος Νόμου για δυνατότητα εναλλαγής ρόλων των εκπαιδευτικών μέσα στην ίδια αίθουσα διδασκαλίας και η πρόταση για Καθολική Σχεδίαση για Μάθηση ενισχύει την άποψη ότι είναι επιτακτική η κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών με αναπηρία υπό την αιγίδα ενός ενιαίου εκπαιδευτικού πλαισίου.
Η πρόταση μας λοιπόν είναι ότι οι Δάσκαλοι Ειδικής Αγωγής ΠΕ70,50 και ΠΕ 60,50 πρέπει να αντιμετωπίζονται τουλάχιστον ισότιμα με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ71 και ΠΕ61. Ειδάλλως, αγαπητέ Υπουργέ, βάζοντας τέτοια στεγανά ανάμεσα στην ειδική και τη γενική αγωγή, ακυρώνουμε την ενταξιακή προοπτική της Παιδείας μας με μόνους χαμένους τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Κωνσταντίνος Μπακιρτζής ταμίας της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Συνάδελφοι μόνιμοι στην ειδική αγωγή!
Αυτό που τόσες μέρες έλεγα, επιβεβαιώνεται!
Προετοιμάζουν απολύσεις με πρόσχημα τον κωδικό .50 σε α/θμια και β/θμια!
Κινητοποιηθείτε και ενημερώστε τους τοπικούς συλλόγους σας!
Θα αποτελέσουμε το επόμενο θύμα του Μινώταυρου των μνημονίων!
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΟΕ!
Η ΟΛΜΕ ακόμα κοιμάται!
Η διάκριση εις βάρος των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή δε θα περάσει!
Παραθέτω και το παρακάτω :

https://www.change.org/petitions/%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BD%CE%B1-%CE%BC%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9-%CE%B7-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BE%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF#share

Συγνώμη αλλά από που επιβεβαιώνεται ο ισχυρισμός σου όπως λες;

 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???



Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Είχα πει ότι δε θα ξαναγράψω, αλλά με αυτά που διαβάζω από κάποιους...δεν μπορώ να αντισταθώ(πόσο μάλλον όταν νομίζουν ότι μου έχουν αντικρούσει και τα επιχειρήματα...)
1. Ειλικρινά, αδυνατώ να καταλάβω το νόημα της συζήτησης για το αν θα πρέπει να προτάσσονται οι Π.Ε 71/61 ή αν όχι. Εφόσον το κράτος δημιούργησε τις συγκεκριμένες σχολές Ε.Α. είναι υποχρεωμένο να κατοχυρώσει τα επαγγελματικά μας δικαιώματα.
2. Για όσους υποστηρίζουν ότι η Ελλάδα έχει την πρωτοτυπία σε προπτυχιακές σχολές Ε.Α., αναφορικά με Ευρώπη: http://www.uni-oldenburg.de/en/iso/studying-abroad/erasmus-programm/erasmus-partnerships/educationsocial-sciences/
και για Αμερική: http://graduate-school.phds.org/education-index/bachelors-in-special-education-degree-programs (άρα πάει περίπατο το επιχείρημα: παγκόσμια πρωτοτυπία της Ελλάδας...) αλλά και να μην υπήρχαν αυτές οι σχολές στο εξωτερικό, θα έπρεπε, σαν παιδαγωγοί, να ξέρουμε ότι όταν θέλουμε να συγκρίνουμε το εκπαιδευτικό σύστημα μιας χώρας με το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων, το συγκρίνουμε εξ ολοκλήρου και λαμβάνουμε υπόψη όλους τους παράγοντες. Οι μεμονωμένες συγκρίσεις δεν είναι ορθές. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα απέχει παρασάγγας από άλλα διαφορετικών χωρών!
3. Όσοι μιλάνε για διαχωρισμό ειδικής-γενικής, δεν καταλαβαίνω που βασίζουν το συλλογισμό τους, από τη στιγμή που οι Π.Ε 70.50 διαχωρίζονται από τους Π.Ε. 70 επειδή κρίθηκε απαραίτητο να εξειδικευτούν με επιπλέον σπουδές (μεταπτυχιακό/διδακτορικό)για να μπουν στην ειδική αγωγή!
4. Ειλικρινά, θα ήθελα να μου απαντήσει κάποιος: "τι κάνει ένας Π.Ε 70.50 με εξειδίκευση στις μαθησιακές δυσκολίες, όταν πρέπει να διδάξει ένα παιδί με αυτισμό;" ή ακόμη χειρότερα: "τι κάνει ένας Π.Ε 70, που απλώς συμπλήρωσε το μαγικό κουτάκι;". Όλοι γνωρίζουμε ότι, με τον τρόπο που λειτουργούν οι πίνακες, πάρα πολλοί έχουν τοποθετηθεί σε θέσεις που έρχονται αντιμέτωποι με παιδιά με διαφορετικές εκπαιδευτικές δυσκολίες από αυτές που είχαν ως αντικείμενο στο μεταπτυχιακό τους.
5.Τα μεταπτυχιακά τα κάνουμε για να γίνουμε καλύτεροι παιδαγωγοί και να προσφέρουμε περισσότερο στους μαθητές μας. Εξάλλου, οι περισσότεροι γενικοί παιδαγωγοί έχουν στην τάξη τους μαθητές με εκπαιδευτικές δυσκολίες, επομένως με ένα μεταπτυχιακό θα μπορούν να διαχειρίζονται τη γενική τάξη καλύτερα. Άρα δικαιολογίες όπως "τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια" ή "καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση", δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά!Ας μην ξεχνάμε ότι τα ΠΜΣ έγιναν ευρέως γνωστά από τη στιγμή που άρχισαν να λιγοστεύουν οι θέσεις στη γενική αγωγή.
6. Να υπενθυμίσω σε κάποιους ότι αρχικά οι Παιδαγωγικές ακαδημίες ήταν 2ετούς φοίτησης και όταν "έπρεπε" να γίνουν Πανεπιστήμια, στα 4 χρόνια, οι φοιτητές διδάσκονται 45 μαθήματα . Άρα, δεν νομίζω ότι είστε σε θέση να "κρίνετε"σχολές των 60-70 μαθημάτων και να λέτε συνεχώς: "εμείς σπουδάζαμε 4 χρόνια παιδαγωγοί και συν τα χρόνια του μεταπτυχιακού...", όπως βλέπετε διαφέρουν 4 χρόνια από 4 χρόνια....
7. Στο κείμενο που έχει αναρτήσει παραπάνω ο mendor, ένας πατέρας αυτιστικού παιδιού έχει δηλώσει σε φόρουμ:" Ονομάζομαι Γεώργιος Πάνος και είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός δευετροβάθμιας και γονέας αυτιστικού παιδιού 13 ετών. Είμαι πρόεδρος της Εταιρείας Προστασίας Ατόμων με Αυτισμό-Δ.Α.Δ. Ν. Καστοριάς. Επιλέγω την ιδιότητα του πατέρα για το σχόλιο μου. Ως γονέας αυτιστικού παιδιού έχω να πω ότι σίγουρα δεν είστε όλοι ίδιοι κ. Μπακιρτζή και κάποιοι βρεθήκατε στην ειδική αγωγή συνειδητά και με αγάπη για το αντκείμενο. Ωστόσο δεν γεννηθήκαμε χθες στη χώρα αυτή. Η απόφαση να λειτουργήσουν σχολές ειδικής αγωγής ήταν από τις πλέον σωστές που πάρθηκαν ποτέ από την Πολιτεία. Κάθε άλλο παρά θλιβερή λοιπόν. Θλιβερή είναι η πρακτική να καταφεύγεις στην ειδική αγωγή όταν διαπιστώνεις ότι έκλεισε η πόρτα του διορισμού σου στη γενική. Θλιβερή είναι η συναλλαγή εξαγοράς πτυχίων από εγκληματίες υπευθύνους μεταπτυχιακών.Θλιβερή είναι η ευκολία με την οποία διαφημίζονται ορισμένα μεταπτυχιακά που συνδυάζουν ένα ταξίδι αναψυχής στην Ιταλία με την απόκτηση τίτλου σε γλώσσα που δεν απαιτείται καν να κατέχει ο πτυχιούχος. Θλιβερή είναι η αμετροέπεια της απαίτησης για εξίσωση 4 χρόνων προπτυχιακών σπουδών με το ένα των μεταπτυχιακών. Ντε φάκτο τα 5 χρόνια γενικής συν ένα ειδικής είναι περισσότερα των τεσσάρων της ειδικής. Ντε γιούρε, ο απόφοιτος σχολής ειδικής δεν κατέληξε σε αυτήν. Την επέλεξε. Θλιβερό είναι εν τέλει το παιχνίδι που παίζεται στις πλάτες των παιδιών μας.." Τα συμπεράσματα δικά σας...
8. Όσον αφορά τη β/θμια, δηλώσεις του τύπου: "Αν όμως αποδεσμεύσουν τους μαθητές των ΤΕ και της ΠΣ από τις εξετάσεις του Ιουνίου τότε να είμαστε σίγουροι ότι θα αντικατασταθούμε εν μία νυκτί από τους ΠΕ71." ή "Όταν χρειαστούν όμως αυτές τις θέσεις, μπορούν να υπάρξουν κατευθύνσεις στις σχολές τους", είναι τουλάχιστον αστείες...Στη β/θμια δεν μπορεί να υπάρξει βασικός τίτλος σπουδών και λογικό, από τη στιγμή που δεν μπορεί να υπάρξει ένας καθηγητής (ενώ, αντιθέτως, στην α/θμια υπάρχει ένας δάσκαλος) που να μπορεί να διδάξει μαζί φιλολογικά, μαθηματικά, φυσική κλπ.


kinegiros Χαίρομαι που ακούγεται και μια φωνή λογικής με εμπεριστατωμένα επιχειρήματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2014, 07:54:35 μμ από k_m »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος mendor

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 518
    • Προφίλ

Σε όλες τις χώρες της Ευρώπης η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση επιτυγχάνεται μέσα από συμπληρωματικές σπουδές για την πραγματοποίηση των οποίων, στην συντριπτική πλειοψηφία των χωρών, η απόκτηση πρώτου πτυχίου στην εκπαίδευση αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση (European Agency for Development in Special Needs Education, 2003). Όσον αφορά τα προγράμματα που οδηγούν σε απευθείας απόκτηση της εξειδίκευσης στην ειδική αγωγή, όπως φαίνεται από τα στοιχεία των χωρών μελλών της Ευρωπαϊκής ένωσης, όπως αυτά παρατίθενται στην ιστοσελίδα του European Agency for Development in Special Needs and Inclusive Education (https://www.european-agency.org/) έχουν ενσωματωμένες τις συμπληρωματικές σπουδές, έχουν μεγαλύτερη διάρκεια φοίτησης σε σχέση με το βασικό πτυχίο στην εκπαίδευση και συχνά καταλήγουν σε πτυχίο μεταπτυχιακού επιπέδου (π.χ. Γερμανία, Φιλανδία). Όταν λοιπόν η γενικότερη τάση ανάμεσα στις χώρες της Ευρώπης είναι η αναβάθμιση της εκπαίδευσης του ειδικού παιδαγωγού μέσα από υποχρεωτικές συμπληρωματικές σπουδές (ETUCE, 2008) πώς δικαιολογείται η απαξίωση των συμπληρωματικών προσόντων και η πρόταξη στις τοποθετήσεις κατόχων ενός μόνο βασικού τίτλου σπουδών τετραετούς φοιτήσεως. Οι συμπληρωματικές σπουδές δεν είναι απαραίτητες στην Ελλάδα; Τα πτυχία τετραετούς φοιτήσεως των δύο τμημάτων ειδικής αγωγής έχουν ενσωματωμένες τις συμπληρωματικές σπουδές; Με άλλα λόγια σε τέσσερα χρόνια φοίτησης έχουν καλύψει τις βασικές σπουδές (που αντιστοιχούν στην εκπαίδευση και κατάρτιση που παρέχουν τα άλλα παιδαγωγικά τμήματα) και τις συμπληρωματικές σπουδές (τις σχετιζόμενες με την ειδίκευσή τους); Αν αυτό ισχύει για ποιό λόγο δεν μπορούν να διδάξουν στην γενική τάξη ως εκπαιδευτικοί του τμήματος και τα υπόλοιπα παιδαγωγικά τμήματα γιατί δεν συμπτύσσουν τους κύκλου σπουδών τους σε τρία αντί για τέσσερα χρόνια; Πως δικαιολογείται η αναντιστοιχία που δημιουργείται από το γεγονός ότι ενώ τα προσόντα των εκπαιδευτικών ΠΕ61 και ΠΕ71 δεν είναι επαρκή για την τοποθέτησή τους στην γενική (mainstream) τάξη, το προτεινόμενο σχέδιο νόμου τους επιτρέπει να λειτουργούν ως δεύτεροι εκπαιδευτικοί της τάξης και να αναλαμβάνουν τον ρόλο του εκπαιδευτικού της γενικής (mainstream) τάξης;

 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εάν κάνεις τον κόπο και μπεις στις ιστοσελίδες που έχω γράψει (και για την Ευρώπη και για την Αμερική) θα δεις ότι οι βασικές σπουδές είναι 4 χρόνια...Κρίνε λοιπόν μόνος σου και μη μου αντιγράφεις έρευνες που δημοσιεύθηκαν το 2003...έχουμε 2014. Επίσης μια επισήμανση: το συγκεκριμένο Παν/μιο παρέδωσε πολλά σεμινάρια Ε.Α. έναντι χρημάτων, φυσικά...!!!Άρα, ίσως δεν είναι τόσο αμερόληπτο! Οι Π.Ε 71 δεν μπορούν να διδάξουν στη γενική αγωγή, όχι γιατί δεν είναι ικανοί, αλλά γιατί η ΔΟΕ δεν υπήρχε περίπτωση να τους αφήσει...μην κοροϊδευόμαστε και μεταξύ μας!!Εξάλλου εσείς θέλετε να μας "πετάξετε" έξω από τον δικό μας πίνακα, θα μας "αφήνατε" να μπούμε και στον δικό σας??Άρα δεν είναι θέμα προσόντων αλλά θέμα συμφερόντων, και μάλιστα δικών σας!!!Βέβαια,για την αναβάθμιση θα συμφωνήσω μαζί σου, θεωρώ ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να αναβαθμίζονται, γι' αυτό εξάλλου κι εγώ παρακολουθώ μεταπτυχιακό πρόγραμμα και αρκετά σεμινάρια, αλλά σε καμία περίπτωση, για προσωπικό μου συμφέρον δε θα αδικήσω συναδέλφους!Αλλά και πάλι αγαπητέ μου, μου άφησες αναπάντητα αρκετά ερωτήματα!!!!
 ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;D

gesthimani

  • Επισκέπτης
Η διαφορά μας είναι ότι εμείς προτείνουμε μοριοδότηση, ώστε πολύτιμο εκπαιδευτικό δυναμικό που δραστηριοποιείται τόσα χρόνια να μην βρεθεί εκτός εργασίας. Όλοι οι φορείς διεκδικούμε να μην γίνουν απολύσεις και ξαφνικά αυτό προβάλλεται ως δίκαιο και μάλιστα από συναδέλφους.

Αποσυνδεδεμένος noname

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 460
    • Προφίλ
1.   Οι απόφοιτοι του Βόλου μπορεί να μην έχουν  επαγγελματικά δικαιώματα μόνιμου διορισμού που έχουν οι συνάδελφοι τους στη δευτεροβάθμια αλλά εργάζονται (ως συμβασιούχοι) από την ώρα που παίρνουν το πτυχίο τους. Στη δευτεροβάθμια μπορεί να έχουν δικαίωμα αλλά δεν έχουν εργασία.
2.   θα ήθελα να μου απαντήσει και εμένα κάποιος τι κάνει ένας ΠΕ71 σε μαθητές Δ,Ε,Στ τάξη στα μαθηματικά ή στη γλώσσα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
3.   «Άρα δικαιολογίες όπως "τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια" ή "καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση", δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά! Ας μην ξεχνάμε ότι τα ΠΜΣ έγιναν ευρέως γνωστά από τη στιγμή που άρχισαν να λιγοστεύουν οι θέσεις στη γενική αγωγή.».
Ποιοι τα λένε αυτά;
Αυτοί που 17-18 χρονών είχαν διαμορφώσει την αγάπη τους για την ειδική αγωγή και δούλευαν ως αναπληρωτές από 21-22 χρονών για χόμπι και όχι για δουλειά.
4.   Και στη γεωπονική από ότι ξέρω έχουν 100 μαθήματα αλλά δεν ισχυρίζονται ότι είναι οι υπερδάσκαλοι.
5.   Για τα ελληνικά μεταπτυχιακά ειδικής επαναλαμβάνω: Όλοι γνωρίζουμε το ποιοι μπήκαν και πως.

« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2014, 09:10:56 μμ από noname »

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ποιος μίλησε για απολύσεις??? Όσες φορές και να διάβασα τον νόμο που είναι σε διαβούλευση, δεν έχω καταλήξει σε τέτοιο συμπέρασμα. Και εννοείται πως σε καμία περίπτωση δε θέλω να χάσουν τη δουλειά τους οι μόνιμοι!Τα περισσότερα άρθρα που δημοσιεύονται σε ιστοσελίδες, θεωρώ ότι κινδυνολογούν και θέλουν να πανικοβάλλουν.

gesthimani

  • Επισκέπτης
Αυτή είναι η εργασία μου 6 χρόνια τώρα και άφησα την προηγούμενη γι' αυτό. Όταν δηλ. σταματά να δουλεύει ένας αναπληρωτής, αυτό δεν είναι απόλυση; Τέτοιες αντιλήψεις έχουμε και γι' αυτό δεν κουνήθηκε φύλλο όταν απολύθηκαν χιλιάδες αναπληρωτές το καλοκαίρι οι οποίοι δούλευαν τόσα χρόνια.

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1.   Οι απόφοιτοι του Βόλου μπορεί να μην έχουν  επαγγελματικά δικαιώματα μόνιμου διορισμού που έχουν οι συνάδελφοι τους στη δευτεροβάθμια αλλά εργάζονται (ως συμβασιούχοι) από την ώρα που παίρνουν το πτυχίο τους. Στη δευτεροβάθμια μπορεί να έχουν δικαίωμα αλλά δεν έχουν εργασία.
2.   θα ήθελα να μου απαντήσει και εμένα κάποιος τι κάνει ένας ΠΕ71 σε μαθητές Δ,Ε,Στ τάξη στα μαθηματικά ή στη γλώσσα σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες.
3.   «Άρα δικαιολογίες όπως "τζάμπα σπουδάζαμε τόσα χρόνια" ή "καταδικάζεται η επιπλέον μόρφωση", δηλώνουν ευθαρσώς ότι τα μεταπτυχιακά δεν τα κάνατε από αγάπη και ευαισθησία για την ειδική αγωγή ή για να γίνετε καλύτεροι αλλά για να βρείτε δουλειά! Ας μην ξεχνάμε ότι τα ΠΜΣ έγιναν ευρέως γνωστά από τη στιγμή που άρχισαν να λιγοστεύουν οι θέσεις στη γενική αγωγή.».
Ποιοι τα λένε αυτά;
Αυτοί που 17-18 χρονών είχαν διαμορφώσει την αγάπη τους για την ειδική αγωγή και δούλευαν ως αναπληρωτές από 21-22 χρονών για χόμπι και όχι για δουλειά.
4.   Και στη γεωπονική από ότι ξέρω έχουν 100 μαθήματα αλλά δεν ισχυρίζονται ότι είναι οι υπερδάσκαλοι.
5.   Για τα ελληνικά μεταπτυχιακά ειδικής επαναλαμβάνω: Όλοι γνωρίζουμε το ποιοι μπήκαν και πως.
1.Και ότι στη β/θμια δεν έχουν εργασία και γι'αυτό οι απόφοιτοι του Βόλου φταίνε????
2.Μπες στον οδηγό σπουδών του ΠΤΕΑ και θα μάθεις ότι μπορούμε να διδάξουμε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες από Α΄έως ΣΤ΄τάξη!
3. Το γεγονός ότι δουλεύαμε από τα 22 μας, αναιρεί την αγάπη μας για την ειδική αγωγή???Το 2004, όταν εισήλθα στη σχολή μου, δεν υπήρχε ούτε Π.Ε για τον κλάδο μας και γνωρίζαμε ότι θα δουλεύαμε μόνο ως αναπληρωτές. Άρα γιατί να μην επέλεγα το παιδαγωγικό δημοτικής, όπου αρκετοί συνομήλικοι/ες μου που το διάλεξαν, έγιναν μόνιμοι ενώ εγώ κάθε χρόνο αλλάζω πόλη??Αυτό με το χόμπι δεν το κατάλαβα...λυπάμαι, αλλά δεν μπορώ να το θεωρήσω επιχείρημα!!
4. Στη  Γεωπονία βγαίνουν γεωπόνοι και όχι δάσκαλοι, για να ισχυριστούν ότι είναι υπερδάσκαλοι...οπότε άκυρο...Εξάλλου δεν ισχυριζόμαστε ότι είμαστε υπερδάσκαλοι. Το γεγονός ότι είχαμε αρκετά μαθήματα παραπάνω από τους δασκάλους γενικής (με αυτούς ερχόμαστε σε σύγκριση, όχι με άλλες σχολές) απλώς δείχνει ότι δεν μπορούν να λένε ασυναρτησίες τύπου: δεν υφίστανται επιστημονικά οι σχολές μας!
5.Για τα ελληνικά μεταπτυχιακά θα συμφωνήσω κι εγώ με εσένα!Δυστυχώς είναι κάποιοι που δεν μπαίνουν αξιοκρατικά.
Και πάλι όμως, οι απαντήσεις σου δεν με κάλυψαν!!!Και λυπάμαι, γιατί από αυτά που λες αυτό που μου δίνεις να καταλάβω είναι ότι δυσανασχετείς με τους Π.Ε 71/61 γιατί βρίσκουν από τα 22 τους δουλειά.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 26, 2014, 11:41:50 μμ από k_m »

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αυτή είναι η εργασία μου 6 χρόνια τώρα και άφησα την προηγούμενη γι' αυτό. Όταν δηλ. σταματά να δουλεύει ένας αναπληρωτής, αυτό δεν είναι απόλυση; Τέτοιες αντιλήψεις έχουμε και γι' αυτό δεν κουνήθηκε φύλλο όταν απολύθηκαν χιλιάδες αναπληρωτές το καλοκαίρι οι οποίοι δούλευαν τόσα χρόνια.
Κάπου σε χάνω...Όλοι οι αναπληρωτές απολύονται το καλοκαίρι( η σύμβασή μας ισχύει μέχρι 21 Ιουνίου, είναι ξεκάθαρο από την αρχή), κι εγώ δουλεύω έξι χρόνια και απολύθηκα. Ίσως, θέλεις να πεις κάτι άλλο και δε κατάλαβα.

gesthimani

  • Επισκέπτης
Άρα δηλ. αν δεν προσληφθείς ξανά από την επόμενη χρονιά, δεν θα είναι το ίδιο όπως αν ήσουν μόνιμος. Μη πρόσληψη ξανά = απόλυση. Αυτό το καταλαβαίνουμε όλοι όσοι είμαστε αναπληρωτές.

Αποσυνδεδεμένος k_m

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μη πρόσληψη ξανά σημαίνει μη πρόσληψη ξανά. Για να απολυθεί κάποιος πρέπει πρώτα να προσληφθεί. Όπως το έγραψες πίστεψα ότι είσαι μόνιμη (πληρώνεσαι και το καλοκαίρι) γι' αυτό σου είπα για τον νόμο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 235
Σύνολο: 247

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.115 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.