*

Αποστολέας Θέμα: Κάλυψη θέσεων εκπαιδευτών Ι.Ε.Κ. κατά προτεραιότητα από μόνιμους εκπαιδευτικούς  (Αναγνώστηκε 20801 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος a_pauper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, μισώ τα δίδακτρα.
    • Προφίλ
Ασφαλώς και είναι προς το συμφέρον όλων μας. Είναι επίσης λογικό...
Πάντως έχουν τεθεί σε αργία ωρομίσθιοι. Και εργάζονται κατά προτεραιότητα οι μόνιμοι. Είναι σωστό και δίκαιο αυτό; Η μήπως το ανάποδο; Να τεθούν σε αργία οι μόνιμοι και να εργάζονται οι ωρομίσθιοι; Γιατί να μην υπάρχει ισότητα και πρόσληψη βάσει προσόντων;

Διατρανωνεται ότι υπάρχουν αριστοκράτες και δουλοπάροικοι εδώ.
Μήπως αυτό είναι και το πρόβλημα της κοινωνίας σήμερα; ότι υπάρχουν "ιερές αγελάδες" εις βάρος των υπολοίπων;

Σε ΙΕΚ που πήγα μου είπαν ότι το 90% των θέσεων έχει καταληφθεί απο τις "ιερές αγελάδες", και εγώ θα ανταγωνιστώ το υπόλοιπο 10%. Μοναδικό προσόν είναι η μονιμότητα, τα άλλα προσόντα είναι άχρηστα, βάσει της απόφασης.
Μήπως αυτό είναι και το πρόβλημα της κοινωνίας σήμερα;
Λεφτά υπάρχουν. Σήμερα βρήκα 1€ περπατώντας στο δρόμο. Θα συνεχίσω τις βόλτες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Συνάδελφε a_pauper, επειδή παρέθεσες μέρος ανάρτησής μου και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η συγκεκριμένη ανάρτηση είχε καθαρά σατιρικό περιεχόμενο, νομίζω ότι είναι αρκετά προφανές. 

Αποσυνδεδεμένος a_pauper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, μισώ τα δίδακτρα.
    • Προφίλ
Συνάδελφε a_pauper, επειδή παρέθεσες μέρος ανάρτησής μου και προς αποφυγή παρεξηγήσεων, η συγκεκριμένη ανάρτηση είχε καθαρά σατιρικό περιεχόμενο, νομίζω ότι είναι αρκετά προφανές.
Φυσικά, δέχομαι τη διευκρίνιση.
Λεφτά υπάρχουν. Σήμερα βρήκα 1€ περπατώντας στο δρόμο. Θα συνεχίσω τις βόλτες.

Αποσυνδεδεμένος a_pauper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, μισώ τα δίδακτρα.
    • Προφίλ
οι μόνιμοι που ΔΕΝ συμπληρώνουν ωράριο στα σχολεία τους μπορούν να διατεθούν στα κατα τόπους ΙΕΚ του δημοσίου!!
κατά προτεραιότητα. Ασχέτως προσόντων. Μοναδικό προσόν το ότι είναι κάποιος μόνιμος, δηλαδή ήδη σε πάρα πολύ καλύτερη μοίρα απ τους ωρομίσθιους.

Τα προσόντα των υπολοίπων να τα κάνουν ρολό και να...

τις ώρες που μου είχαν δώσει τις παίρνουν πίσω να τις δώσουν σε έναν μόνιμο ...
είναι το αποκορύφωμα χαρακτηρισμού της Ελλάδας σαν την χειρότερη μπανανία που υπάρχει αυτή τη στιγμή, παγκοσμίως. Κάθε έννοια διαφάνειας, ισότητας και δικαιοσύνης πάει στο καλάθι των αχρήστων, προς δόξα της εκτεταμένης διαφθοράς του ευρύτερου πληθυσμούΟι πολίτες άλλων χωρών δεν θα πιστεύουν ότι γίνονται τέτοια πράγματα σε χώρα της Ε.Ε. Και μόνο περιφρόνια θα αισθάνονται για όσους το δέχονται αδιαμαρτύρητα. Και μόνο πολύ λίγη ελεημοσύνη (= δανεικά κι αγύριστα) αξίζει να δοθεί σε τέτοιους "εταίρους τους". Το να δείξουν την πόρτα εξόδου σε απολίτιστους, είναι το σίγουρο που θα κάνουν, μόλις ευκαιρήσουν (τους βολέψει). Λυπάμαι, αλλά προκαλώ όποιον έχει αντίρρηση να την πει.
Λεφτά υπάρχουν. Σήμερα βρήκα 1€ περπατώντας στο δρόμο. Θα συνεχίσω τις βόλτες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
 
Ασφαλώς και είναι προς το συμφέρον όλων μας. Είναι επίσης λογικό...
Πάντως έχουν τεθεί σε αργία ωρομίσθιοι. Και εργάζονται κατά προτεραιότητα οι μόνιμοι. Είναι σωστό και δίκαιο αυτό; Η μήπως το ανάποδο; Να τεθούν σε αργία οι μόνιμοι και να εργάζονται οι ωρομίσθιοι; Γιατί να μην υπάρχει ισότητα και πρόσληψη βάσει προσόντων;

Διατρανωνεται ότι υπάρχουν αριστοκράτες και δουλοπάροικοι εδώ.
Μήπως αυτό είναι και το πρόβλημα της κοινωνίας σήμερα; ότι υπάρχουν "ιερές αγελάδες" εις βάρος των υπολοίπων;

Σε ΙΕΚ που πήγα μου είπαν ότι το 90% των θέσεων έχει καταληφθεί απο τις "ιερές αγελάδες", και εγώ θα ανταγωνιστώ το υπόλοιπο 10%. Μοναδικό προσόν είναι η μονιμότητα, τα άλλα προσόντα είναι άχρηστα, βάσει της απόφασης.
Μήπως αυτό είναι και το πρόβλημα της κοινωνίας σήμερα;

Τις τελευταίες μέρες με όλα όσα γράφονται εδώ είτε για σδε, είτε για επας, είτε για ιεκ οαεδ, άνοιγμα πινάκων αναπληρωτών κτλ..ένας κοινός παρονομαστής...την κρίση την πληρώνουμε οι αδιόριστοι ωρομίσθιοι..τους διορισμένους ξέρουν να τους κλείνουν το μάτι ακόμη και στην εκπαίδευση....Μα δεν καταλαβαίνουν και οι ίδιοι οι μόνιμοι ότι διχάζεται η κοινωνία στα δύο και αυτό μπορεί να έχει απρόβλεπτες κοινωνικές συνεπαγωγές μελλοντικά;;;;; αγαπητέ φίλε a_pauper...δίκιο έχεις άλλα ποιος σε ακούει και τι θα γίνει.... Γνώμη μου, δυστυχώς, ορισμένους πειράζει ακόμη και εδώ που τα γράφουμε....δεν μου φαίνετα τίποτα περίεργο...λες και λέμε κάτι το εξωπραγματικό...αφού και οι περισσότεροι πολιτικοί συνομολογούν για σφάλματα προηγούμενων ετών ..αλλά δεν κάνουν κάτι..Δεν θυμάσαι που σε μία νύχτα άνοιξαν οι επας και έμπασαν κόσμο και κοσμάκι με καταλυτικό κριτήριο π.χ. την πολυτεκνία..;;;τώρα αν περισσεύουν είτε ας τους πληρώνουν για όσες ώρες εργάζονται, είτε ας απολυθούν...όμως μη τους στέλνουν στα ιεκ εις βάρος μας που κάναμε τόσο κόπο να πάρουμε ένα και δύο και τρία πτυχία κτλ κτλ, προκαλούν!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2012, 03:19:52 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Αυτό που έγινε φέτος (η διάθεση μονίμων εκπαιδευτικών με μη συμπληρωμένο ωράριο) ήταν λογική και έπρεπε να είχε γίνει εδώ και χρόνια. Είναι προς το συμφέρον όλων μας..
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος a_pauper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, μισώ τα δίδακτρα.
    • Προφίλ
Μπορεί να συμφωνούμε σε πολλά, αλλά αυτό εδω είναι το βασικό και διαφωνούμε κάθετα. Το θέμα έχει ήδη απαντηθεί πριν ενα 6μηνο:
έχουν τεθεί σε αργία ωρομίσθιοι. Και εργάζονται κατά προτεραιότητα οι μόνιμοι. Είναι σωστό και δίκαιο αυτό; Η μήπως το ανάποδο; Να τεθούν σε αργία οι μόνιμοι και να εργάζονται οι ωρομίσθιοι; Γιατί να μην υπάρχει ισότητα και πρόσληψη βάσει προσόντων;

Η σύγκρουση συμφερόντων είναι σαφής. Και μόνο με την έννοια της δικαιοσύνης μπορεί να λυθεί. Ειδάλλως, χωρίς δικαιοσύνη, η σύγκρουση είναι αναπόφευκτη:
Μα δεν καταλαβαίνουν και οι ίδιοι οι μόνιμοι ότι διχάζεται η κοινωνία στα δύο και αυτό μπορεί να έχει απρόβλεπτες κοινωνικές συνεπαγωγές μελλοντικά;;;;;
Το να κλείνουμε τα μάτια μας στην αδικία δεν θα ωφελήσει καθόλου. Το να λέμε "κάνε υπομονή, θα φτιάξουν τα πράγματα" δεν πρόκειται να σώσει τίποτα. Το μόνο που έχουμε να σκεφτούμε είναι το πόσο σφοδρή θα είναι η σίγουρη σύγκρουση που βασίζεται στην αδικία:
http://www.dimokratianews.gr/content/10194/«ειμαστε-μπροστά-σε-εθνικούς-διχασμούς
Λεφτά υπάρχουν. Σήμερα βρήκα 1€ περπατώντας στο δρόμο. Θα συνεχίσω τις βόλτες.

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Δεν κατάλαβα αν αναφέρεσαι σε μένα, αλλά το μήνυμα της παράθεσης που έκανα πριν, είναι ένα χρόνο πίσω.
Στην ουσία του θέματος, δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται και παράλληλα να προσλαμβάνει άλλους να κάνουν δουλειά που θα μπορούσαν οι πρώτοι. Έτσι απλά.
Και στο λέει άνθρωπος που δεν πήρε πέρσι ώρες σε ΙΕΚ λόγω μόνιμου εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας που συμπλήρωσε ωράριο στο ΙΕΚ αυτό. Φέτος δεν μπήκα καν στον κόπο να υποβάλλω αίτηση.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2012, 12:01:58 μμ από soch »
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος pcs

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 161
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 20
    • Προφίλ
Δεν κατάλαβα αν αναφέρεσαι σε μένα, αλλά το μήνυμα της παράθεσης που έκανα πριν, είναι ένα χρόνο πίσω.
Στην ουσία του θέματος, δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται και παράλληλα να προσλαμβάνει άλλους να κάνουν δουλειά που θα μπορούσαν οι πρώτοι. Έτσι απλά.
Και στο λέει άνθρωπος που δεν πήρε πέρσι ώρες σε ΙΕΚ λόγω μόνιμου εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας που συμπλήρωσε ωράριο στο ΙΕΚ αυτό. Φέτος δεν μπήκα καν στον κόπο να υποβάλλω αίτηση.
Εάν το κράτος δεν θέλει να πληρώνει εκπαιδευτικούς που κάθονται τότε να σταματήσει να προκηρύσσει θέσεις μέχρι να γνωρίζει τις ανάγκες του. Μπαίνουμε σε μια διαδικασία κατάθεσης δικαιολογητικών, σε μερικούς έδωσαν ώρες και τους τις πήραν πίσω (δεν αναφέρομαι με ποια κριτήρια πήραν από τον Χ και όχι από τον Υ) γιατί στο πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου το Υπουργείο δεν ξέρει ποιοί εκπαιδευτικοί περισσεύουν. Αυτά μόνο εδώ γίνονται. Επίσης στα ΙΕΚ δικαίωμα αίτησης έχουν και οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Υπάρχουν ΙΕΚ που δίνουν ώρες στους μόνιμους και αφήνουν παιδιά που δεν έχουν ούτε μία ώρα σε καμία δομή το οποίο το θεωρώ άδικο. Γενικώς τα πάντα γίνονται για τους μόνιμους (ΣΔΕ, ΙΕΚ κ.α)και πως θα καλύψουν τις μισθολογικές τους απώλειες

Αποσυνδεδεμένος ioannis00

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 699
    • Προφίλ
Στην ουσία του θέματος, δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται και παράλληλα να προσλαμβάνει άλλους να κάνουν δουλειά που θα μπορούσαν οι πρώτοι. Έτσι απλά.
Και στο λέει άνθρωπος που δεν πήρε πέρσι ώρες σε ΙΕΚ λόγω μόνιμου εκπαιδευτικού δευτεροβάθμιας που συμπλήρωσε ωράριο στο ΙΕΚ αυτό. Φέτος δεν μπήκα καν στον κόπο να υποβάλλω αίτηση.
Αγαπητέ soch εκτιμώ την ψύχραιμη στάση σου, αλλά πίστεψέ με δεν είναι εύκολο να δείξει την ίδια ψυχραιμία ένας άνεργος που γνωρίζει ότι τα κόμματα εξουσίας διόριζαν για πελατειακούς λόγους εκπαιδευτικούς που δεν χρειάζονταν και σήμερα βιώνει μια οικονομική κρίση που οφείλεται και σ’ αυτό το φαινόμενο και ταυτόχρονα βλέπει τους υπεράριθμους αυτούς εκπαιδευτικούς να καταλαμβάνουν τις λίγες θέσεις στις οποίες θα μπορούσε να (υπο)απασχοληθεί.

Δεν είναι όμως μόνο ζήτημα σύγκρουσης συμφερόντων. Γράφεις «δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται και παράλληλα να προσλαμβάνει άλλους να κάνουν δουλειά που θα μπορούσαν οι πρώτοι». Το  ζήτημα είναι:  μπορούν οι εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να κάνουν τη δουλειά αυτή;  Τα Ι.Ε.Κ. είναι μεταδευτεροβάθμια (αδιαβάθμητη) αρχική κατάρτιση. Σύμφωνα με τον ορισμό του CEDEFOP η επαγγελματική κατάρτιση «παρέχει ειδικές επαγγελματικές γνώσεις και ικανότητες, με τις οποίες ολοκληρώνεται η επαγγελματική επάρκεια του  εκπαιδευόμενου». Για το λόγο αυτό διεθνώς και σε αντίστοιχους φορείς στην Ελλάδα (ΙΕΚ ΟΑΕΔ, ιδιωτικά ΙΕΚ και ΚΕΚ) προτιμώνται εκπαιδευτές με ανάλογη  επαγγελματική εμπειρία. Εσύ ποιόν θα προτιμούσες για να διδάξει στα παιδιά σου εξειδικευμένα προγράμματα πληροφορικής που χρησιμοποιούνται στις επιχειρήσεις: έναν εκπαιδευτικό δευτεροβάθμιας που απλά έχει πάρει, στην καλύτερη περίπτωση,  πτυχίο πληροφορικής, δεν ανανεώνει – εμπλουτίζει τις γνώσεις του γιατί δεν του χρειάζεται και δεν έχει εξασκήσει ποτέ το επάγγελμα του πληροφορικού (μερικές φορές δεν έχει καν Η/Υ στο σπίτι του) ή έναν πληροφορικό που εφαρμόζει επαγγελματικά τέτοια προγράμματα επί χρόνια και είναι υποχρεωμένος να επικαιροποιεί συνεχώς τις γνώσεις του; Όσους πληρώνονται και κάθονται λοιπόν,  μπορεί το κράτος να τους απασχολεί στην  ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης ή όπου έχουν τα απαραίτητα προσόντα για να δουλέψουν. Αλλιώς γιατί δεν τους στέλνει να συμπληρώσουν ωράριο στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ή ως νοσοκόμοι;

Επιπλέον τα Ι.Ε.Κ. απευθύνονται σε ενηλίκους, ενώ οι καθηγητές δευτεροβάθμιας διδάσκουν σε έφηβους. Η μεθοδολογία εκπαίδευσης/ κατάρτισης ενηλίκων διαφέρει σημαντικά απ’ αυτή που εφαρμόζεται στους εφήβους, γι’ αυτό και έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερο  επιστημονικό πεδίο (εκπαίδευση ενηλίκων- ανδραγωγική). Την ιδιαιτερότητα αυτή και την ανάγκη σχετικής κατάρτισης αναγνωρίζει και η πολιτεία που στο άρθρο 19 του ν. 3879/2010 ορίζει ότι για τους  εκπαιδευτές ενηλίκων  από 1.1.2013 η εκπαιδευτική επάρκεια αποτελεί προϋπόθεση προκειμένου να μετάσχουν σε χρηματοδοτούμενο από δημόσιους πόρους πρόγραμμα της μη τυπικής εκπαίδευσης.

Όσον αφορά στον επιχείρημα ότι  το κράτος εξοικονομεί με αυτό τον τρόπο πόρους. Καταρχήν η εξοικονόμηση δεν είναι τόσο σημαντική,  δεδομένου ότι τα Ι.Ε.Κ. συγχρηματοδοτούνται μέσω ΕΣΠΑ και η εθνική συμμετοχή είναι μόνο 5%. Επιπλέον στα Ι.Ε.Κ. οι εκπαιδευόμενοι πληρώνουν δίδακτρα και επομένως δικαιούνται τους, κατά τεκμήριο, καλύτερους εκπαιδευτές σύμφωνα με τη μοριοδότηση των προσόντων τους  και όχι αυτούς που απλά έτυχε να μην συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους. Σε τελική ανάλυση το κυρίαρχο κριτήριο για τις διάφορες ρυθμίσεις στο χώρο της εκπαίδευσης δεν μπορεί να είναι ο περιορισμός του κόστους, αλλά η διασφάλιση της ποιότητας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2012, 01:31:45 μμ από ioannis00 »

Αποσυνδεδεμένος a_pauper

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 219
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, μισώ τα δίδακτρα.
    • Προφίλ
Φίλε Σωκράτη, παρά το ότι οι παρεμβάσεις σου εδώ στο blog είναι πολύ χρήσιμες, σε θέματα σύγκρουσης συμφερόντων θα πρέπει να το δούμε στην πολύ απλή του μορφή:
...δεν μπορεί σαν κράτος να έχει εκπαιδευτικούς που πληρώνονται και κάθονται ...

Την λύση το κράτος να πληρώνει λιγότερο όσους (μόνιμους) κάθονται, αναλογικά με τις ώρες που χρειάζονται, πως φαίνεται; Είναι καλύτερα να μην πληρώνει (προσλαμβάνει) τους ωρομίσθιους, κι ας έχουν περισσότερα προσόντα; Μόνο και μόνο για να μην διακόψει την πλήρη μισθοδοσία των μόνιμων; Δεν φαίνεται ότι οι μόνιμοι πληρώνονται πλήρως, επειδή και μόνο οι ωρομίσθιοι είναι άνεργοι; Και η πληρωμή αυτή γίνεται απο τους βαρείς φόρους στους ωρομίσθιους που έμειναν άνεργοι. Φόροι έμμεσοι (φόρος πετρελαίου θέρμανσης), και φόροι άμεσοι (φόρος τεκμηρίων διαβίωσης, δήθεν ύπαρξης εισοδήματος, όπως το "κόψει" ο υπουργός).

Αραγε το πρόβλημα είναι η φοροδιαφυγή; Που κάνουν όλοι οι επαγγελματίες (=καθηγητές με ΑΠΥ);
Η το ότι οι φόροι που πληρώνονται πηγαίνουν στην αναξιοκρατία των μόνιμων;

(Με συγχωρείς που προηγουμένως απευθύνθηκα σε σένα, αλλά 
"...το να κλείνουμε τα μάτια μας στην αδικία δεν θα ωφελήσει καθόλου..."
Πιστεύω ότι προσωπικά εσύ φυσικά και δεν ανήκεις στην κατηγορία  της αναξιοκρατίας των μονίμων. Δεν κάνω προσωπική κριτική - εύχομαι να μην δημιούργησα δυσάρεστα αισθήματα σε σένα)
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 09, 2012, 04:04:11 μμ από a_pauper »
Λεφτά υπάρχουν. Σήμερα βρήκα 1€ περπατώντας στο δρόμο. Θα συνεχίσω τις βόλτες.

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Αχ συνάδελφοι έτσι είναι...δυστυχώς...!!! Από τη μια δεν αναγνωρίζουν την προϋπηρεσία των ΙΕΚ στη Δευτεροβάθμια, από την άλλη στέλνουν μόνιμους στα ΙΕΚ. Αυτό το ξεχάσαμε;;;; ;)
Α να σας πω κάτι, αυτό που λέω πάντα, στους μόνιμους κλείνουν το μάτι για να είναι καλά παιδιά. Αφορμή που το λέω συν ακόμη ένα περιστατικό: Για ένα ΙΕΚ  (στο σχετικό έγγραφο που στάλθηκε από ΓΓΔΒ στα ΙΕΚ) γράφεται να ανατεθούν 18 ώρες σε πλεονάζοντες μόνιμους εκπαιδευτικούς μίας συγκεκριμένης ειδικότητας. Η ομώνυμη ειδικότητα που διδάσκεται στο ΙΕΚ περιλαμβάνει μαθήματα 20 ωρών. Ξέρω ότι προσέλαβαν ως ωρομίσθιο μόνιμο (όχι πλεονάζον) και μάλιστα πήρε καλές ωρίτσες. Δεν θεωρώ απίθανο να υπάρχει και άλλος/οι. Αναρρωτιέμαι: δεν υπήρχαν τελικά πλενάζοντες μόνιμοι αυτής της ειδικότητας; Και αν υπήρχαν και κάλυψαν ορισμένες από τις 20 ώρες, θα έπρεπε να πάρουν για τις ώρες που περρισσεύουν και μόνιμο ή μόνιμους για να βγάζουν ένα εξτρά εισόδημα, ενώ μπορεί να υπάρχουν προσοντούχοι άνεργοι ή νέοι αποφοιτήσαντες που ψάχνουν δουλειά στα καφέ;;;;

Αποσυνδεδεμένος IFIGENEIA_THESS

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 173
    • Προφίλ
Συναδελφοι,ριξτε μια ματια εδω- σας αφορα. διαβαστε κ τα σχολια απο κατω...μιλαμε τους ωρομισθιους μας εχουν εντελως στο γραψιμο..καμια υποστηριξη!
Εγω σαν ωρομισθια θα δεχομουν τον ελεγχο κ την αξιολογηση κ απο το φορεα των ΔΙΕΚ κ απο το διευθυντη..
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΕ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Κ ΠΡΟΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ!
Επιτελους ας βαλουμε ολοι ενα λιθαρακι να επιστρεψουν στις οργανικες τους...Γιατι αλλο παω σε ενα λυκειο κ ανοιγω το βιβλιο κ παραδιδω κ αλλο κανω ολοκληρη προετοιμασια ΜΕ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ολο το βραδυ!
θα ηθελα πολυ να διαβασω τα σχολια σας επι του θεματος!
http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%8D%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%B9%CE%B5%CE%BA-%CE%BE%CE%B5%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CE%BC%CF%8C%CE%BD%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B1%CE%B4%CE%AD%CE%BB%CF%86%CE%B9%CF%83%CF%83%CE%B1

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Λυπάμαι για την "τύχη" της τέως Διευθύντριας. Προσωπικά νομίζω, ότι ήταν μία από τις αξιολογότατες Διευθύντριες ΙΕΚ που έτυχε να συνεργαστώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159817
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 374
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 363
Σύνολο: 370

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.