0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα σ' όλους. Μια έρωτηση έχω: ένας αναπληρωτής φιλόλογος ειδικής αγωγής που έχει τμήμα ένταξης σ' ένα μόνο σχολείο (21 ώρες ωράριο) μπορεί να καλύπτει όλες τις ώρες του διδάσκοντας μόνο Αρχαία από πρωτότυπο και Γλώσσα ή είναι υποχρεωμένος να κάνει και Οδύσσεια, Ιλιάδα και Ελένη;Για παράδειγμα: στο σχολείο υπάρχουν 3 τμήματα ένταξης: Α Γυμνασίου, Β Γυμνασίου και Γ Γυμνασίου : κάνοντας Αρχαία από πρωτότυπο και Νεοελληνική γλώσσα συμπληρώνει 16 ώρες. Υπολοίπονται άλλες 5. Μπορεί να συνεχίσει να κάνει αυτά τα μαθήματα ή οφείλει να κάνει τα υπόλοιπα φιλολογικά, δεδομένου ότι στη γενική τάξη αυτές τις ώρες κάνουν άλλο φιλολογικό μάθημα, π.χ. Κείμενα;Λέτε γι' αυτές τις 5 ώρες που υπολοίπονται να συμβουλευτώ τη σύμβουλο Φιλολόγων, γιατί οι συνάδελφοι Φιλόλογοι της Γενικής Τάξης παραπονιούνται που τα παιδιά της Ένταξης κάνουν μόνο Γλώσσα κα Αρχαία και όχι και άλλα φιλολογικά μαθήματα; Υπάρχει λόγος αυτά τα παιδιά να επιβαρύνονται στην ένταξη και με άλλα μαθήματα; Πάντως, απ' ό,τι γνωρίζω κανείς δε μας λέει ποια ακριβώς μαθήματα πρέπει να διδάσκονται, εκτός βέβαια από τα αρχαία και τη γλώσσα που θεωρούνται βασικά. Αν κάποιος ξέρει , ας μου απαντήσει. Ευχαριστώ!