PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
Τελευταία νέα
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2024
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2024
Προσλήψεις 130 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση
Προσλήψεις 289 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Ειδική προκήρυξη κάλυψης λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Ψηφοφορία
Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;
Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
8
9
10
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων (Αναγνώστηκε 21487 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
new_pe06
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 574
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
«
Απάντηση #126 στις:
Δεκέμβριος 15, 2011, 06:02:16 μμ »
Tweet
Καλά έκανες. Αν βλέπεις να λειτουργεί κάτι στην τάξη σου να το προτιμάς.
Υπάρχει λογικά πολύ μεγάλη ανομοιογένεια στην τάξη σου και δεν μπορείς να βρείς κάποιο πρόβλημα που να έχει κάποια σκέλη που να είναι τόσο εύκολα όσο αυτά που ζητάς απο τους μαθητές στο αδύναμο σου γκρούπ. Όταν οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες δεν νομίζω οτι μπορεί να λειτουργήσει η ομαδοσυνεργατική με ανομοιογενή γκρούπ. Άλλο π.χ. για μένα να βάλω σε μεικτές ομάδες παιδιά που είναι Α1 και Α2 και άλλο παιδιά Α1και Β2. Εκεί δυσκολεύουν τα πράγματα. Και δεν υπάρχει μόνο η θεωρία της ομαδοσυνεργατικής αλλά και άλλες θεωρίες που λένε οτι πρέπει να παρουσιάζουμε στους μαθητές μας πράγματα που είναι λίγο πιο δύσκολα απο αυτά που μπορούν και να τους βοηθάμε για να τα καταφέρουν. Όχι τελείως πιο δύσκολα και ότι καταφέρουν (Vygotsky είναι αυτό; zone of proximal development; κάτι τέτοιο τέλος πάντων).
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
...
8
9
10
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη
Σχολική ζώνη
(Συντονιστές:
Χριστίνα
,
MARKOS
,
nikolopol
)
ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων