*

Ψηφοφορία

Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;

Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων  (Αναγνώστηκε 21487 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #126 στις: Δεκέμβριος 15, 2011, 06:02:16 μμ »
Καλά έκανες. Αν βλέπεις να λειτουργεί κάτι στην τάξη σου να το προτιμάς.
Υπάρχει λογικά πολύ μεγάλη ανομοιογένεια στην τάξη σου και δεν μπορείς να βρείς κάποιο πρόβλημα που να έχει κάποια σκέλη που να είναι τόσο εύκολα όσο αυτά που ζητάς απο τους μαθητές στο αδύναμο σου γκρούπ. Όταν οι διαφορές είναι τόσο μεγάλες δεν νομίζω οτι μπορεί να λειτουργήσει η ομαδοσυνεργατική με ανομοιογενή γκρούπ. Άλλο π.χ. για μένα να βάλω σε μεικτές ομάδες παιδιά που είναι Α1 και Α2 και άλλο παιδιά Α1και Β2.  Εκεί δυσκολεύουν τα πράγματα. Και δεν υπάρχει μόνο η θεωρία της ομαδοσυνεργατικής αλλά και άλλες θεωρίες που λένε οτι πρέπει να παρουσιάζουμε στους μαθητές μας πράγματα που είναι λίγο πιο δύσκολα απο αυτά που μπορούν και να τους βοηθάμε για να τα καταφέρουν. Όχι τελείως πιο δύσκολα και ότι καταφέρουν (Vygotsky είναι αυτό; zone of proximal development; κάτι τέτοιο τέλος πάντων).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158565
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 539
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.124 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.