*

Ψηφοφορία

Πως πιστεύετε είναι καλύτερο να χωρίζονται τα τμήματα;

Αλφαβητικά όπως ισχύει σήμερα
Ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων

Αποστολέας Θέμα: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων  (Αναγνώστηκε 21546 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #28 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 06:57:03 μμ »
Το "αυταρεσκη διαλεξη "και για τον εαυτο μου το λεω γιατι δεν εχω παντα την ορεξη να κανω κατι διαφορετικο,η αληθεια ειναι οτι η μετωπικη δε θελει και ιδιαιτερη δημιουργικοτητα και ειναι η ευκολη λυση.Τα πρωτα χρονια που  ημουν απειρη δεν εκανα τιποτα βιωματικο στην ταξη. Δεν μιλω επιθετικα ,απο την εμπειρια μου στα σχολεια ,αυτο βλεπω να γινεται. Μαθηματικος δεν ειμαι ,για τα γαλλικα θα μπορουσα να σου πω απειρα παραδειγματα. Αλλα  αν θυμηθω τις γνωσεις μου στα μαθηματικα , θα ετοιμαζα ενα φυλλο εργασιας ας πουμε για το τετραγωνο της υποτεινουσας που ισουται με το αθροισμα των τετραγωνων των δυο αλλων πλευρων ,θα το εκανα σχηματικα ωστε να φαινονται τα τρια τετραγωνα και θα ζητουσα απο καθε ομαδα να μου βγαλει τον κανονα που ηδη ξερουμε  .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:16:29 »

Αποσυνδεδεμένος kyriakh

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 186
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #29 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 07:11:29 μμ »
Και στην ιστορια ενα παραδειγμα, που εγινε την προηγουμενη βδομαδα, τους εδειξα στο διαδραστικο ενα 5' για το αποικιακο "πορτοφολι" και τους ζητησα να μου εξηγησει η καθε ομαδα πώς οδηγηθηκαν οι13 αποικιες στο ελειμμα οταν τους επιβληθηκε μια κεντρικη τραπεζα και καταργηθηκε το  νομισμα τους  και ενα δευτερο αιτημα, να το συνδεσουν με τη χρεωκοπια στη δικη μας χωρα . Συμμετειχαν και οι πιο αδυναμοι  μαθητες .

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #30 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 07:25:08 μμ »
Πραγματικά θα ήταν ιδιαίτερα βολικός για τον διδάσκοντα ένας τέτοιος χωρισμός τμημάτων. Σαφώς, όμως, πιστεύω ότι η ομάδα των αδύναμων μαθητών θα... καταβαραθρωνόταν ψυχολογικά. Και μάλιστα, στην Έκθεση έχει ένα αντίστοιχο θέμα και, όταν το συζητάμε στην τάξη, διαπιστώνω ΠΑΝΤΑ ότι οι μόνοι που συμφωνούν με το χωρισμό σε επίπεδα είναι οι καλοί μαθητές.
Άλλωστε θεωρώ ότι το θέμα έχει και άλλες παραμέτρους όπως οι γονείς και το πώς θα αισθανθούν. Αν κρίνω ως εκπαιδευτικός, φυσικά και θα με βόλευε ένα ομοιογενές τμήμα. Αν κρίνω, όμως, ως γονιός, πιστεύω ότι θα αισθανόμουν ιδιαίτερα πιεσμένη και αγχωμένη για το αν το παιδί μου θα έμπαινε στο "καλό" ή στο "κακό" τμήμα, ιδιαίτερα αν πχ όσο και αν ήθελα, δεν είχα την οικονομική δυνατότητα να προσφέρω στο παιδί μου όσα ο πλούσιος. Και μάλιστα θα αισθανόμουν και ενοχές για το ότι το παιδί μου "πληρώνει" τη δική μου πιθανή οικονομική δυσπραγία ή το δικό μου χαμηλό μορφωτικό επίπεδο.
Τέλος, όλοι γνωρίζουμε ότι αν εφαρμοζόταν κάτι τέτοιο, θα γινόταν σκοτωμός στο σύλλογο για το ποιος θα πάρει τι, αφού, σίγουρα οι περισσότεροι θα ήθελαν τους "καλούς". Επομένως, αναπόφευκτα, και τρομακτικές έριδες θα δημιουργούνταν μεταξύ των "συναδέλφων" ;)  και εμείς οι ίδιοι θα χαρακτηριζόμασταν συνακολούθως ως "καλοί ή κακοί" ανάλογα με το ποιο τμήμα θα παίρναμε.
Και για να ολοκληρώσω, πιστεύω ότι το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε στην τάξη δεν είναι η ανομοιογένεια, αλλά ο μεγάλος αριθμός των μαθητών. Όταν μου βάζεις (όπως είχα εγώ πέρυσι) 27 άτομα στην Κατεύθυνση και 31 στη Γενική, δε μου φταίει η ανομοιογένεια, αλλά το γεγονός ότι δεν προλαβαίνω να κάνω σωστά τη δουλειά μου. Δώσε μου ένα τμήμα με 10 - 12 μαθητές και θα δεις μετά αν μπορώ να κάνω... παπάδες! ;)
Συμφωνώ απόλυτα.Ο διαχωρισμός αυτός είναι αντιπαιδαγωγικός και, συγχωρήστε με για τη λέξη, απαράδεκτος

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 07:30:19 μμ »
Δεν το γνωρίζω το αποικιακό 'πορτοφόλι' αλλά μου ακούστηκε πολύ καλό σαν θέμα και επίκαιρο. Το έκανες στο μάθημα Γαλλικών αυτό;
χαίρομαι που διευκρίνισες kyriakh οτι δεν υπάρχει επιθετικότητα και οτι όλοι στην αρχή δεν ξέρουμε και σιγά σιγά μαθαίνουμε και αυτό δεν μας κάνει καλούς η κακούς εκπαιδευτικούς απλά είναι μια διαδικασία μάθησης γιατί και εμείς μαθαίνουμε με την πορεία του χρόνου. Θα ήθελα πάντως να πω οτι σε αντίθεση με σένα εγώ οταν μπήκα στην τάξη ήθελα να εφαρμόσω όλα τα συνεργατικά και βιωματικά που είχα θεωρητικά διαβάσει στα βιβλία. Έλα όμως που επειδή δεν είχα βιώσει η ίδια τέτοιου είδους διδασκαλία πολλές φορές οι προσπάθειές μου ήταν ανεπιτυχείς. Είναι πολύ σημαντικό να επιμορφωθούμε με βιωματικό τρόπο σε τέτοιου είδους διδακτικές μεθόδους γιατί πολλές φορές η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας. Πολλές φορές έχω χάσει κάθε έλεγχο της τάξης σε μια προσπάθεια για jig saw ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Επίσης καταλαβαίνω την αγανακτηση πολλών εδω μέσα που λένε 'μα γιατί ακόμα μερικοί χρησιμοποιούν μετωπική και μόνο διδασκαλία;'. Το καταλαβαίνω γιατί όταν έχεις παιδιά που έχουν συνηθίσει μόνο σε μετωπική είναι πολύ δύσκολο να τα πείσεις οτι το να συνεργάζονται σε ομάδες δεν είναι η ώρα για κουβεντούλα και χαλάρωση αλλά είναι μάθημα, ή οτι πρέπει όλοι να δουλεύουν στην ομάδα και όχι μόνο ένας δύο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:16:29 »

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #32 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 07:37:37 μμ »
Σόρρυ τώρα είδα kyriakh οτι έγραφες 'στην ιστορία αυτό'. Επίσης θέλω να προσθέσω οτι πρέπει ο καθηγητής να μπορεί να έχει στο μυαλό του χωρισμένη όλη την ύλη που θέλει να διδάξει μέσα στην χρονιά σε θεματικές αν θέλει να αξιοποιήσει την ανομοιογενή τάξη. Και αυτό δεν είναι εύκολο (δεν είναι και ακατόρθωτο όμως). Πρέπει να γίνει στην αρχή της χρονιάς αυτή η αναδιοργάνωση όλης της διδακτέας ύλης σε θέματικές ενότητες καθώς επίσης και μια πλούσια τράπεζα ασκήσεων για ολα τα επίπεδα αλλιώς θα νοιώθει οτι ναι μεν συμμετέχουν οι μαθητές στο μάθημα αλλά δεν θα νοιώθει οτι τους προετοιμάζει για παράδειγμα για πανελλήνιες.

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #33 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 07:44:53 μμ »
Σέβομαι όλες τις απόψεις παρόλο που είναι διαφορετικές από τη δική μου!

Όμως εσείς που λέτε ότι ο διαχωρισμός είναι αντιπαιδαγωγικός, πείτε μου συγκεκριμένα αν έχεις έναν μαθητή του 20 που θέλει να κάνει πολύ προχωρημένες ασκήσεις, και έναν μαθητή του 0.5, τι θα κάνεις σε 1 ώρα διδασκαλίας για να βοηθήσεις και τους δύο στο 100% και να μείνουν ικανοποιημένοι;

Αυτό θα ήθελα να ακούσω!

Παραβλέπετε το εξής: Καταρχήν ο διαχωρισμός θα αφορά συγκεκριμένα μαθήματα με δυνατότητα αλλαγής-μεταπήδησης επιπέδου στην συνέχεια μόλις σημειωθεί βελτίωση. Δεν καταδικάζεις ούτε χαρακτηρίζεις με ταμπέλα κάποιον λοιπόν ως  άσχετο. Ευκαιρία του δίνεις!

Επίσης, μπορεί ένας να είναι στο "καλό" τμήμα των Μαθηματικών αλλά να είναι στο "χαμηλό" τμήμα των Αρχαίων και αντίστοιχα ένας άλλος να είναι στο "καλό" τμήμα των ΑΡχαίων και στο "χαμηλό" των Μαθηματικών!
Δεν είναι απαραίτητο (μάλλον απίθανο είναι) κάποιος να είναι στα "καλά" τμήματα σε όλα τα μαθήματα. Αυτοί συνήθως είναι 1-2 άτομα το πολύ σε ένα σχολείο.
Που το πρόβλημα λοιπόν;

Λοιπόν περιμένω συγκεκριμένα να μου περιγράψετε ένα σχέδιο διδασκαλίας στην τάξη όταν έχεις μαθητές του 20 και μαθητές του 0! Πως θα ικανοποιήσεις και τους δύο;

Σας ακούω!!

Σας καταθέτω εγώ το δικό μου για τα Μαθηματικά σε 2 γραμμές! :
--Στο τμήμα των άριστω λύνω ότι πιο δύσκολο θέμα έχει μπει σε πανελλήνιες
--Στο τμήμα των άσχετων ξεκινάω μαθαίνοντας τους πως κάνουμε 2 κλάσματα ομώνυμα, πως κάνουμε πράξεις, τι σημαίνει συνάρτηση.
Έτσι από το 0 που βρίσκονται και που θα βρίσκονταν μόνιμα όλη τη χρονιά αν ήταν στο ίδιο τμήμα με τους αριστούχους, τους πήγα στο 2. Λίγο λίγο θα τους πάω στο 10! Από ασκήσεις θα τους κάνω μόνο τα Σωστό Λάθος και τη θεωρία και στη συνέχεια τα πιο εύκολα ερωτήματα που μπαίνουν σχεδόν κάθε χρόνο ώστε να πετύχουμε να πιάσουν μια βάση στις πανελλήνιες
Εξ ατομικευμένη διδασκαλία,λέει κάτι?Το πως θα γίνει βέβαια με 30+ μαθητές στην τάξη,είναι ένα θέμα,αλλά εδώ πρέπει να μεριμνήσει ο παιδαγωγικά καταρτισμένος εκπαιδευτικός όχι ο μόνο, γνωστικά καταρτισμένος εκπαιδευτικός.Τελικά η Δ. έχει δίκιο,παιδαγωγική κατάρτιση σε όλες τις ειδικότητες ανεξαιρέτως.

Αποσυνδεδεμένος panos2

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2465
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #34 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 08:19:15 μμ »
Απ' ότι βλέπω η συζήτηση εξελίσσεται πολύ εποικοδομητικά και οι περισσότερες απόψεις συγκλίνουν στην εφαρμογή σύγχρονων τρόπων διδασκαλίας σε μικρότερα τμήματα. Επίσης θεωρείται άκρως αντιπαιδαγωγικός ο χωρισμός τμημάτων του ίδιου σχολείου σε επίπεδα. Τι θα λέγατε για σχολεία διαφορετικής στόχευσης, (κακώς έγραψα διαφορετικού επιπέδου σε προηγούμενο μήνυμά μου)  πιο νωρίς ήδη από το Γυμνάσιο...
Ζούμε φυσικά με τις υπερβολές μιας κοινωνίας με πολλά ρατσιστικά αντανακλαστικά που στο παρελθόν ποτέ δεν εκτίμησε σωστά το τεχνολογικό Λύκειο...

ΥΓ. Με πείσατε. Διαφωνώ τώρα με τον Killbill και πάλι... ουφ, ήρθαν τα πράγματα και πάλι στη θέση τους  :)

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #35 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 08:25:42 μμ »

Εξ ατομικευμένη διδασκαλία,λέει κάτι?Το πως θα γίνει βέβαια με 30+ μαθητές στην τάξη,είναι ένα θέμα,αλλά εδώ πρέπει να μεριμνήσει ο παιδαγωγικά καταρτισμένος εκπαιδευτικός όχι ο μόνο, γνωστικά καταρτισμένος εκπαιδευτικός.Τελικά η Δ. έχει δίκιο,παιδαγωγική κατάρτιση σε όλες τις ειδικότητες ανεξαιρέτως.
Η καλύτερη παιδαγωγική κατάρτιση του κόσμου μπορεί να σε κάνει ικανό να ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες και τις απαιτήσεις τάξης των 28 ή 30 μαθητών; Το πρόβλημα δε νομίζω ότι είναι η κατάρτιση των εκπαιδευτικών (παιδαγωγική ή γνωστική), αλλά το ζαβό το ριζικό μας και το κεφάλι μας, που έλεγε ο Βάρναλης.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #36 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 09:11:02 μμ »
Απ' ότι βλέπω η συζήτηση εξελίσσεται πολύ εποικοδομητικά και οι περισσότερες απόψεις συγκλίνουν στην εφαρμογή σύγχρονων τρόπων διδασκαλίας σε μικρότερα τμήματα. Επίσης θεωρείται άκρως αντιπαιδαγωγικός ο χωρισμός τμημάτων του ίδιου σχολείου σε επίπεδα. Τι θα λέγατε για σχολεία διαφορετικής στόχευσης, (κακώς έγραψα διαφορετικού επιπέδου σε προηγούμενο μήνυμά μου)  πιο νωρίς ήδη από το Γυμνάσιο...
Ζούμε φυσικά με τις υπερβολές μιας κοινωνίας με πολλά ρατσιστικά αντανακλαστικά που στο παρελθόν ποτέ δεν εκτίμησε σωστά το τεχνολογικό Λύκειο...

ΥΓ. Με πείσατε. Διαφωνώ τώρα με τον Killbill και πάλι... ουφ, ήρθαν τα πράγματα και πάλι στη θέση τους  :)
Κοίτα εγώ δεν θα τον έλεγα και αντιπαιδαγωγικό. Νομίζω οτι είναι βαριά κουβέντα. Δεν βλέπω κάτι το αντιπαιδαγωγικό στα χωρισμένα σε επίπεδα τμήματα του Γυμνασίου για τα Αγγλικά. Όταν υπάρχουν τραγικές διαφορές π.χ. το ένα παιδί δεν ξέρει να διαβάζει καν και το άλλο ετοιμάζεται να δώσει το Lower ε εκεί δεν ξέρω κατα πόσο η ομαδοσυνεργατική και το project θα μπορούσε να βοηθήσει έναν καθηγητή που έχει 3 ώρες την βδομάδα στην διάθεσή του. Και η ανομοιογένεια πρέπει να έχει τα όρια της νομίζω. Για αυτό υπάρχει και ο θεσμός των μεταξεταστέων νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #37 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 09:26:36 μμ »
Τι θα λέγατε για σχολεία διαφορετικής στόχευσης, (κακώς έγραψα διαφορετικού επιπέδου σε προηγούμενο μήνυμά μου)  πιο νωρίς ήδη από το Γυμνάσιο...

Εδώ στην Γ' Λυκείου φτάνουν τα παιδιά και δεν ξέρουν τι θέλουν να κάνουν στην ζωή τους και θα επιλέγουν στο Γυμνάσιο;;;;;

Αν έχουν κάποιο στόχο απο μικρά με κάποια εργασία ή κάποιο project της προτίμησης τους μπορούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους στο πεδίο που θέλουν και να βγάλουν τα ταλέντα τους προς τα έξω :) για αυτό το λόγω η αξιολόγηση δεν πρέπει να περιορίζεται σε τεστ αλλά να υπάρχει και ένα portfolio για πιο περιγραφική αξιολόγηση.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 09:55:24 μμ »
Στα μέσα προς τέλη της δεκαετίας του 70 η βρετανική κυβέρνηση αποφάσισε να εντάξει τα iq tests σε συγκεκριμένα σχολεία ώστε να ερευνηθεί η ανταπόκριση των μαθητών σε νέες μεθόδους διδασκαλίας.

ενταχθήκαμε σε καινουρια τμήματα όχι με βάση το σκορ αλλά με βάση στο σε  ποιά δεξιότητα επιτύχαμε μεγαλύτερο σκορ. Οι ενότητες στις οποίες "εξεταστήκαμε" ήταν χωρική αντίληψη, συσχετισμός, λεξιλογική ικανότητα, μαθηματική αντιληψη και ταχύτητα σκέψης.

στη συνέχεια χωρίστηκαμε αναλόγως σε τμήματα και τα μαθήματά μας για ένα εξάμηνο ήταν με βάση το σχεδιασμό της Μένσα. Πχ στην Ιστορία αντί να έχουμε το κλασικό multiple choice  είχαμε ασκήσεις οριζόντιων συσχετισμών (πχ διαφορές / ομοιότητες της Βασιλέιας του Γεωργίου 1ου  και του Ριχάρδου του 2ου). Αυτού του είδους οι ασκήσεις ήταν πολύ πιο ενδιαφέρουσες και αποτελούσαν πρόκληση για μας που είχαμε πετυχει υψηλό σκορ στις ασκήσεις συσχέτισης.

Δεν νιώσαμε ποτέ πως ήμασταν ανώτεροι ή κατώτεροι από τους υπόλοιπους συμαμθητές μας αν και τώρα, πιστεύω αυτό συνέβη επειδή ποτέ δεν ετέθη το θέμα των καλύτερων και χειρότερων μαθητών. Εξ αρχής μας είχαν εξηγήσει πως ο καθένας μαθαίνει με διαφορετικό τρόπο και πως αυτό το "πείραμα' θα μας βοηθούσε να μάθουμε καλύτερο με τον τρόπο που ταιριάζει στον καθένα μας.

Νομιζω κάτι ανάλογο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και εδώ - αρκει να υπάρχει σχεδιασμός, συντονισμός και ίσως και απαραίτητος εξοπλισμός....

μμμ τώρα που το είδα γραμμένο, μάλλον ανεφάρμοστο μου ακούγεται. ;) ;)
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 10:11:06 μμ »
ανεφαρμοστο και λογω νοοτροπιας. Αυτη δεν αλλαζει! Εδω, φιλολογοι εριζουν για το ποιος ειναι "γνήσιος"....αστο, ουτοπικο εντελως!
Τί ? η κόρη μου θα ειναι σε χαμηλότερο επιπεδο?!!...θα τη σφάξω στο γόνατο! Και ποιος ειναι αυτος που θα την κρίνει? και με τι τεστ? να το βαλει εκει που ξερει.....που θα μου πει εμενα πως δεν ξερω το παιδι μου.....να βαλει το δικο του στο πιο χαμηλο!  Αυριο πρωι πρωι θα παω στο δ/ντη και θα δεις τι θα γινει...;D ;D ;D
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος marietta2010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 10:19:00 μμ »
ανεφαρμοστο και λογω νοοτροπιας. Αυτη δεν αλλαζει! Εδω, φιλολογοι εριζουν για το ποιος ειναι "γνήσιος"....αστο, ουτοπικο εντελως!
Τί ? η κόρη μου θα ειναι σε χαμηλότερο επιπεδο?!!...θα τη σφάξω στο γόνατο! Και ποιος ειναι αυτος που θα την κρίνει? και με τι τεστ? να το βαλει εκει που ξερει.....που θα μου πει εμενα πως δεν ξερω το παιδι μου.....να βαλει το δικο του στο πιο χαμηλο!  Αυριο πρωι πρωι θα παω στο δ/ντη και θα δεις τι θα γινει...;D ;D ;D
Ακριβώς έτσι Μαρκο.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: Τρόπος ορισμού τμημάτων
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 01, 2011, 10:22:24 μμ »
ανεφαρμοστο και λογω νοοτροπιας. Αυτη δεν αλλαζει! Εδω, φιλολογοι εριζουν για το ποιος ειναι "γνήσιος"....αστο, ουτοπικο εντελως!
Τί ? η κόρη μου θα ειναι σε χαμηλότερο επιπεδο?!!...θα τη σφάξω στο γόνατο! Και ποιος ειναι αυτος που θα την κρίνει? και με τι τεστ? να το βαλει εκει που ξερει.....που θα μου πει εμενα πως δεν ξερω το παιδι μου.....να βαλει το δικο του στο πιο χαμηλο!  Αυριο πρωι πρωι θα παω στο δ/ντη και θα δεις τι θα γινει...;D ;D ;D

 ;D ;D ;D ;D ;D  ΘΕΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΕΔΡΕ!!!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 262
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 223
Σύνολο: 224

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.