*

Αποστολέας Θέμα: Το μέλλον της Πληροφορικής στα Δημόσια Σχολεία:Τι κάνουμε απο εδώ και στο εξής  (Αναγνώστηκε 207691 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ώρες ώρες έχω την αίσθηση ότι κάποιοι μας τρολάρουν για να μας εκνευρίσουν. Ας πω λοιπόν και εγώ τον πόνο μου...

1. 9 χρόνια δουλεύω σε περισσότερα από δέκα δημοτικά. Εργαστήρια δεν υπήρχαν σχεδόν ποτέ έτοιμα. Τους υπολογιστές τους συγκεντρώνω κάθε χρόνο από δωρεές δικές μου, φίλων, δασκάλων, διευθυντών και (σπανιότερα) εταιριών. Μόνο πέρσι ξόδεψε το σχολείο στο οποίο βρισκόμουν κάποια χρήματα για το εργαστήριο. Πόσες ώρες δουλειάς θεωρείτε ότι χρειάζεται για να συγκεντρωθούν και να στηθούν οι υπολογιστές κομμάτι κομμάτι;

2. Στα τελευταία 3 σχολεία στα οποία εργάστηκα δεν υπήρχε δίκτυο. Μόνος μου και με τη βοήθεια κάποιου γονιού και με δικά μας έξοδα φτιάξαμε τη δομημένη καλωδίωση και ένα ένα όλα τα καλώδια για κάθε υπολογιστή. Αρκετές ώρες δουλειάς και εκεί.

3. 10-20 υπολογιστές, τους οποίους χειρίζονται διαφορετικά παιδιά σε κάθε σχολείο για 5-6 συνεχόμενες ώρες τουλάχιστον κάθε μέρα, παρουσιάζουν τεχνικά προβλήματα καθημερινά. Ακόμα και σε ένα τέλεια στημένο εργαστήριο δεν υπήρξε μέρα που να μην εμφανιστεί κάποια βλάβη. Από αυτή που χρειάζεται 10 λεπτά για να επιδιορθωθεί μέχρι βλάβες που μπορεί να σου φάνε ώρες και να μη βγάλεις άκρη στο τέλος.

4. Το ΠΛΗΝΕΤ ακόμα και να το καλέσεις είναι πολύ περιορισμένες οι εργασίες που μπορεί να κάνει. Και φυσικά δεν παρέχει ανταλλακτικά για χαλασμένα μηχανήματα. Αν πχ. σου έχει καεί το τροφοδοτικό και θέλεις να το αντικαταστήσεις, μάλλον είναι πιο εύκολο να αγοράσεις απευθείας ένα μόνος σου μέσω του σχολείου, παρά να κουβαλήσεις 2 φορές τον υπεύθυνο ΠΛΗΝΕΤ για να σου βγάλει-βάλει 5 βίδες. Και τέτοιες βλάβες συμβαίνουν κάθε 1-2 εβδομάδες. Πολλές φορές και με μεγαλύτερη συχνότητα.

5. Εκπλήσσομαι που διαβάζω μερικούς να συγκρίνουν τους υπολογιστές του σχολείου με τα μηχανήματα που έχουν σπίτια τους... Στο σχολείο ένας υπολογιστής θα περάσει καθημερινά από 5-6 διαφορετικούς χρήστες, οι οποίοι μάλιστα είναι παιδιά. Ένα παιδί μπορεί να κάνει ζημιά σε υλικό ή λογισμικό πολύ πιο εύκολα από κάποιον έμπειρο χρήστη, ο οποίος εργάζεται στο δικό του υπολογιστή. Ενδεικτικά αναφέρω ότι στο δικό μου μηχάνημα μπορεί να κάνω format μια φορά τα 3-4 χρόνια. Σε ένα μηχάνημα του σχολείου θα κάνω format ίσως και 2 φορές κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Στα 20 pc του εργαστηρίου θα χρειαστώ ΠΟΛΛΑ format.

6. Οι ενημερώσεις των windows και των antivirus σε 20 μηχανήματα με ταχύτητα 2mbps χρειάζονται από μόνες τους περισσότερες από 3 ώρες την εβδομάδα. Αν προσθέσουμε τις εγκαταστάσεις προγραμμάτων που γίνονται κάθε τόσο, οι οποίες πρέπει να γίνουν σε κάθε pc ξεχωριστά μαζεύονται πολλές ώρες εγκαταστάσεων κάθε εβδομάδα.

Κλείνοντας να θυμίσω ότι για όλα αυτά στην πρωτοβάθμια δεν έχουμε απαλλαγή από το πλήρες ωράριο των 24 ωρών. Και εφημερίες κάνουμε κανονικά. Και είμαστε συνήθως αυτοί που σπάνια μας βλέπουν στο γραφείο στα διαλείμματα για τους δύο γνωστούς λόγους. Ο ένας είναι ότι όταν εμφανιζόμαστε υπάρχουν 3-4 δουλειές που μπορούμε να τις κάνουμε μόνο εμείς επειδή αφορούν κάτι "ηλεκτρονικό"(πχ. γιατί δεν εκτυπώνει το φωτοτυπικό) και ο δεύτερος λόγος είναι ότι θα πρέπει να προετοιμάσουμε τα μηχανήματα για την επόμενη ώρα. Γιατί εκτός από συντήρηση του εργαστηρίου πρέπει να κάνουμε και μάθημα χωρίς βιβλία, χωρίς εκπαιδευτικό λογισμικό από το υπουργείο και χωρίς καμία άλλη υποστήριξη.

Ακριβώς αυτή είναι η πραγματικότητα. Το ΠΛΗΝΕΤ με εξαίρεση μια διετία-τριετία που τους χορηγούσαν οδοιπορικά πλέον είναι όνειρο απατηλό. Έγκριση για μετακίνηση δεν τους δίνουν, ανταλλακτικά δεν μπορεί να προμηθευτεί, οπότε όλη η δουλειά μένει στην πληροφορικό. Προσωπικά έχω να καλέσω τεχνικό ΠΛΗΝΕΤ από το 2007.  Να έρθει να μου πει τι; χάλσαε η κάρτα δικτύου; το ξέρω. Αν τον έχουν ευνουχισμένο τι να τον κάνω. Το τρίωρο καταναλώνεται και με το παραπάνω, ειδικά αν μιλάμε για ΕΠΑΛ που μπορεί να έχει και 2-3 εργαστήρια, αλλά 1 υπεύθυνο. Στα δημοτικά που περιέγραψε ο συνάδελφος το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι στις περισσότερες περιπτώσεις τα εργαστήρια δεν προέκυψαν από κάποια επίσημη διαδικασία του υπουργείου, αλλά κάθε σχολείο μόνο του έφτιαξε όπως, όπως εργαστήριο.Αυτό σημαίνει αυτοσχέδια εργαστήρια με πολυτυπία η/υ, με πολύ διαφορετικές προδιαγραφές. Άλλες φορές μιλάμε για η/υ που αποσύρθηκαν από κάπου αλλού και τους παραχώρησαν στο σχολείο και όταν παρουσιάζεται βλάβη, ψάχνεις να βρεις την άδεια για να επανεγκαταστήσεις το λογισμικό και δεν υπάρχει. Να πω μόνο τι μου έτυχε σε αυτές τις δύο εβδομάδες:
1. Μαθήτρια τις Πέμπτης παρόλο που κάθε χρόνο στην αρχή της χρονιάς αφιερώνουμε μία διδακτική ώρα επισημαίνοντας ποια κουμπιά δεν πατάμε ποτέ, κλείνει το διακόπτη του πολύμπριζου και καίγεται το τροφοδοτικό Η/Υ του εργαστηρίου. Ευτυχώς στην αποθήκη βρήκα κάποιο τροφοδοτικό από χαλασμένο η/υ.
2. Λόγω των αλλαγών των τάξεων των δασκάλων, έπρεπε να εγκαταστήσω πλήθος προγραμμάτων στους η/υ των τάξεων (ναι έχουμε και τέτοιους). Οι η/υ, επειδή είναι παλιοί δεν αντέχουν να εγκαταστήσω μια κι έξω, όλα τα προγράμματα σε όλους, οπότε αυτή η διαδικασία κάθε χρόνο ανανεώνεται. Επίσης ξεκαθάρισμα παλιών εργασιών με διαγραφή ότι δεν χρειάζονται, εκκαθαρίσεις ιστορικών, ανασυγκροτήσεις δίσκων κλπ. Συνολικά 21 η/υ (12 των αιθουσών διδασκαλίας και 9 του εργαστηρίου), περάσανε από κόσκινο.
3. Update σε διάφορες εφαρμογές σε η/υ τάξεων ή προσθήκη λογισμικού, κατόπιν "προβλημάτων( άλλος δεν μπορούσε να αναπαράγει συγκεκριμένη μορφή βίντεο, άλλος δεν εμφάνιζε τα εμπλουτισμένα βιβλία του υπουργείου κλπ )
4. Εγκατάσταση Λ.Σ. ubuntu σε υπολογιστή αίθουσας μετά από διαγραφή αρχείων συστήματος και μη ύπαρξη του μέσου εγκατάστασης και της άδειας χρήσης (ο υπολογιστής ήταν δωρεά από το σύλλογο γονέων και όλα τα "χαρτιά" του αγνοούνταν)
5. Εγκατάσταση λογισμικού που θα χρησιμοποιήσω εγώ στο εργαστήριο.
6. Προμήθεια ανταλλακτικών (αναζήτηση προσφορών, παραγγελία, παραλαβή κλπ). Μπορεί σε κάποιον να φαίνεται αστείο πχ το παραλαβή, αλλά είναι πολύ συνηθισμένο το. "Μπορείς να περιμένεις όταν έρθουν τα ανταλλακτικά να δεις αν είναι όλα εντάξει;"

Όλα αυτά τα γράφω για να δείξω ότι η συντήρηση του εργαστηρίου είναι μια συνεχής διαδικασία και μπορεί στα μάτια κάποιου τρίτου το εργαστήριο να φαίνεται ότι δε λειτουργεί καλά, αλλά αν δεν ήταν η εργασία του συναδέλφου δεν θα λειτουργούσε καθόλου. Κάθε εβδομάδα σε ένα σχολείο περνάνε 300 μαθητές χρήστες και καμιά 10ρια διδάσκοντες από το εργαστήριο. Ιδιαίτερα όταν μιλάμε για παιδιά δημοτικού κάνεις κάθε μέρα έλεγχο και κάθε μέρα θα αφιερώνεις χρόνο στο εργαστήριο σου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως αν δοθεί το τρίωρο της μείωσης στην πρωτοβάθμια, ευχαρίστως το παραχωρώ σε όποιον συνάδελφο άλλης ειδικότητας το επιθυμεί, αρκεί να μην με ενοχλήσει ποτέ κανείς γι' αυτό το θέμα και το εργαστήριο να λειτουργεί όπως λειτουργεί και τώρα. Πέντε χρόνια σε ΕΠΑΛ, ποτέ δε ζήτησα να γίνω υπεύθυνος. Έβλεπα το συνάδελφο να τυραννιέται 5-6 ώρες κάθε εβδομάδα και να του τη λένε κιόλας ότι έχει μείωση. Πόσες φορές καθόταν μέχρι τις 3 στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
πάντως τα μαθηματικα θα πρεπε να διδασκονται οπως ειπα και στο αλλο νημα  ως πρωτης αναθεσης απο τους φυσικους

οπως ενας φιλολογος π.χ μπορει να διδαξει ιστορια ή ενας ιστορικος αρχαια

Μάλλον μπερδεύτηκες... Μαθηματικός έφτιαξε την άσκηση που έπεσε πέρυσι 4ο θέμα στη Φυσική, όχι το αντίστροφο.

@gpapage, perastikos_kav, κλπ.
Παιδιά, δεν έχω λόγο να μη σας πιστέψω. Όπως έγραψα, ξέρω και προσωπικά Πληροφορικούς που ξεσκίζονται αποκλειστικά από μεράκι και πολύ περισσότερες ώρες από το 3ωρο.

Αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν το κάνουν όλοι αυτό και η αίσθηση που έχω είναι ότι δεν είναι καν πλειοψηφία.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Χαίρομαι που διαβάζω πως υπάρχουν καθηγητές πληροφορικής που αξιοποιούν το 3ωρο.
Θα χρειαστεί με την υλοποίηση του μεγάλου έργου καθώς το πρώτο κομμάτι μπαίνει στην τελική ευθεία.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Μάλλον μπερδεύτηκες... Μαθηματικός έφτιαξε την άσκηση που έπεσε πέρυσι 4ο θέμα στη Φυσική, όχι το αντίστροφο.

@gpapage, perastikos_kav, κλπ.
Παιδιά, δεν έχω λόγο να μη σας πιστέψω. Όπως έγραψα, ξέρω και προσωπικά Πληροφορικούς που ξεσκίζονται αποκλειστικά από μεράκι και πολύ περισσότερες ώρες από το 3ωρο.

Αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν το κάνουν όλοι αυτό και η αίσθηση που έχω είναι ότι δεν είναι καν πλειοψηφία.
Το τρίωρο δίνεται για να μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους σωστά όσοι έχουν διάθεση να δουλέψουν. Το ότι υπάρχουν κάποιοι που δε δουλεύουν, δε σημαίνει ότι θα πρέπει να βάζουμε εμπόδια σε όλους ή να τους κάνουμε τη ζωή δύσκολη! Η συζήτηση αυτή μου θυμίζει κάποιους, που δεν έχουν σχέση με την εκπαίδευση και λένε ότι οι δάσκαλοι είναι τεμπέληδες επειδή δουλεύουν 24 ώρες την εβδομάδα, ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα δουλεύουν 40 ώρες. Και αν τους πεις ότι έχουν προετοιμασία στο σπίτι, σου λένε ότι οι περισσότεροι δεν ετοιμάζουν τίποτα...

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Χαίρομαι που διαβάζω πως υπάρχουν καθηγητές πληροφορικής που αξιοποιούν το 3ωρο.
Θα χρειαστεί με την υλοποίηση του μεγάλου έργου καθώς το πρώτο κομμάτι μπαίνει στην τελική ευθεία.

Ποιο είναι το μεγάλο έργο;

Αποσυνδεδεμένος giorgos0714

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Υπάρχουν πληροφορικοί που δουλεύουν πολλές ώρες στα εργαστήρια τους (και δεν είναι λίγοι).
Και μάλιστα με πλήρες ωράριο (επαλ-δημοτικά) + εφημερίες + άλλες εργασίες.
Αλλά υπάρχουν και πληροφορικοί που δεν έχουν πιάσει ποτέ ένα κατσαβίδι. Από όλα έχει μπαχτσές.
 
DeepFreeze + Image = Σώζει ζωές, είδικά για τα αρχαία μηχανήματα που έχουμε. Καμία ενημέρωση Λ.Σ. ή λογισμικού.

Αποσυνδεδεμένος soch

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 566
  • Φύλο: Άντρας
  • Για να δούμε τι θα δούμε...
    • Προφίλ
Ποιο είναι το μεγάλο έργο;
Προμήθεια κινητών εργαστηρίων + διαδραστικών συστημάτων στα σχολεία όλης της Ελλάδας.
Αυτό είναι γνωστό ως "μεγάλο έργο" του ΥΠΑΙΘ.
Σωκράτης

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Προμήθεια κινητών εργαστηρίων + διαδραστικών συστημάτων στα σχολεία όλης της Ελλάδας.
Αυτό είναι γνωστό ως "μεγάλο έργο" του ΥΠΑΙΘ.

Ναι είναι γνωστά τα δύο αυτά έργα, αλλά δυστυχώς χωρίς μελέτη και ουσιαστικές προϋποθέσεις. Θα πω το εξής απλό. Στο συγκεκριμένο σχολείο δεν έχω κανονικό εργαστήριο και δεν αναφέρομαι κυρίως στους υπολογιστές, αλλά στο χώρο. Πρόκειται για ένα υπόγειο (παλιά αποθήκη) μεγέθους όσο μια μεγαλούτσικη κρεβατοκάμαρα, χωρίς πίνακα ή άλλο εποπτικό μέσο, χωρίς γραφείο και η/υ για τον εκπαιδευτικό ή έστω ένα συρτάρι που να έχω κάποια χρήσιμα αντικείμενα και δεν υπάρχει και χώρος για να μπει οτιδήποτε. Να στήσω τους φορητούς εκεί; πραγματικά τζάμπα κόπος. Να τους κουβαλάω κάθε ώρα σε άλλη τάξη; εκτός από το βάσανο, οι διδακτικές ώρες θα μετατραπούν στην πράξη σε 25λεπτες από το στήνε ξεστήνε και βέβαια είναι επικίνδυνο αν δεν τους έχουμε σε μία συγκεκριμένη αίθουσα να έχουμε κάποιο "ατύχημα", όταν μιλάμε για παιδιά του δημοτικού. Τέλος πάντων ας έρθουν με το καλό και θα τους αξιοποιήσουμε, αλλά γενικά όλα μου φαίνονται κάπως άρπα κόλλα. Το θέμα των υποδομών πρέπει να το δούνε πιο οργανωμένα.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3999
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Να τους κουβαλάω κάθε ώρα σε άλλη τάξη; εκτός από το βάσανο, οι διδακτικές ώρες θα μετατραπούν στην πράξη σε 25λεπτες από το στήνε ξεστήνε και βέβαια είναι επικίνδυνο αν δεν τους έχουμε σε μία συγκεκριμένη αίθουσα να έχουμε κάποιο "ατύχημα", όταν μιλάμε για παιδιά του δημοτικού.

Αυτή είναι η άποψη των φωστήρων του υπουργείου... Και επίσης το κινητό εργαστήριο δεν είναι μόνο για τον πληροφορικό, όοοοχι, είναι και για τους άλλους δασκάλους/καθηγητές

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Αυτή είναι η άποψη των φωστήρων του υπουργείου... Και επίσης το κινητό εργαστήριο δεν είναι μόνο για τον πληροφορικό, όοοοχι, είναι και για τους άλλους δασκάλους/καθηγητές

μας χαρίζανε γάιδαρο και τον κοιτάγαμε στα δόντια

αν το σχολείο σας δεν έχει αίθουσα κατάλληλη για να δεχτεί τους υπολογιστές τότε να μην τους παραλάβετε και να τους πάρει άλλο σχολείο

αν δεν σας αρέσει το κινητό εργαστήριο να μην κάνατε αίτηση να μπείτε στο πρόγραμμα

και φυσικά είναι και για όλους τους εκπαιδευτικούς, ευτυχώς

τέλος, άλλο να κάνουμε καλοπροαίρετη κριτική και άλλο να γενικεύουμε την δική μας προσωπική κατάσταση στο Χ συγκεκριμένο σχολείο με τους Ψ εμπλεκόμενους και να γκρινιάζουμε για το σύνολο του προγράμματος επειδή εμάς δεν μας ταιριάζει. Φιλικά

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Το θέμα είναι να μας χαρίσουν πραγματικά γαίδαρο και όχι μόνο το σαμάρι του γαϊδάρου και να μας ρωτάνε γιατί δεν κάνουμε βόλτα με το σαμάρι. Αίτηση δεν έκανε κανένα σχολείο, ούτε θα κάνει, γιατί το φορητό εργαστήριο θα το πάρουν όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας. 10 φορητούς στην πρωτοβάθμια 15 στη δευτεροβάθμια και καλώς να έρθουν. Αλλά όταν προβλέπεται μία τόσο μεγάλη προμήθεια που θα κοστίσει συνολικά αυτό το πρόγραμμα 150 εκατομμύρια ευρώ περίπου, περιμένεις να γίνει κάτι οργανωμένο και ολοκληρωμένο. Γνωρίζω ήδη αρκετά σχολεία που πήρανε το φορητό εργαστήριο με προηγούμενο πρόγραμμα και δεν μπόρεσαν να το αξιοποιήσουν και φτιάξανε κανονικό εργαστήριο (μάλιστα σε ένα από αυτά τα σχολεία το υπουργείο έστειλε το φορητό τροχήλατο εργαστήριο και μετά από μια βδομάδα ο τότε ΟΣΚ έστειλε εξοπλισμό για κανονικό εργαστήριο, ενώ σε άλλα σχολεία δεν έστειλαν τίποτα από τα δύο) και οι φορητοί παλιώνουν στις ντουλάπες.
1. Στα περισσότερα δημοτικά δεν υπάρχουν διαθέσιμες αίθουσες και τα εργαστήρια Η/Υ είναι αυτοσχέδια σε διαδρόμους του σχολείου που κλείσανε, σε παλιές αποθήκες υπόγειες κλπ. Δεν γενικεύω την περίπτωση του σχολείου μου, αλλά έχω μια εικόνα από αρκετά δεκάδες δημοτικά και σε όλα επικρατεί η ίδια εικόνα. Υπάρχουν ακόμα και σχολεία που δεν βρέθηκε, ούτε αυτή η αποθήκη. Υπάρχει συνάδελφος που πηγαίνει κάθε μέρα με το φορητό της και τον προτζέκτορα και κάθε ώρα τα στήνει σε άλλη τάξη. Στην πρωτοβάθμια η κατάσταση είναι άσχημη στην πλειοψηφία των σχολείων
2. Οι αίθουσες των σχολείων δεν είναι όλες στον ίδιο όροφο και δεν είναι εφικτή η μεταφορά του τροχήλατου συστήματος από όροφο σε όροφο
3. Όσοι έχουν χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο τύπο εργαστηρίου, γνωρίζουν ότι προκύπτουν προβλήματα δικτύωσης και τροφοδοσίας. Όταν έχεις ένα σταθερό εργαστήριο, τοποθετείς και τα ανάλογα σταθερά πολύμπριζα, το εργαστήριο έχει ξεχωριστό πίνακα με ασφάλειες κλπ. Όταν το φορητό εργαστήριο προορίζεται να είναι το μοναδικό εργαστήριο του σχολείου και δεν ανανεώνονται τα σταθερά δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία τους 6-7 συνεχόμενες διδακτικές ώρες. Επίσης για τη δικτύωση, υπάρχουν συγκεκριμένες προϋποθέσεις για να βάλει ασύρματο δίκτυο ένα σχολείο νόμιμα και κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο να τηρηθεί.

Ειδικά στη δευτεροβάθμια, που υπάρχουν ήδη σταθερά εργαστήρια, αλλά απλώς οι η/υ έχουν παλιώσει θα μπορούσε να γίνει μια ανανέωση των η/υ και θα εξυπηρετούσε περισσότερο τα σχολεία. Το φορητό εργαστήριο μόνο επικουρικά του σταθερού εργαστηρίου θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και όχι ως κύριο εργαστήριο, όπως προωθείται.

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3999
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
μας χαρίζανε γάιδαρο και τον κοιτάγαμε στα δόντια

αν το σχολείο σας δεν έχει αίθουσα κατάλληλη για να δεχτεί τους υπολογιστές τότε να μην τους παραλάβετε και να τους πάρει άλλο σχολείο

αν δεν σας αρέσει το κινητό εργαστήριο να μην κάνατε αίτηση να μπείτε στο πρόγραμμα

και φυσικά είναι και για όλους τους εκπαιδευτικούς, ευτυχώς

τέλος, άλλο να κάνουμε καλοπροαίρετη κριτική και άλλο να γενικεύουμε την δική μας προσωπική κατάσταση στο Χ συγκεκριμένο σχολείο με τους Ψ εμπλεκόμενους και να γκρινιάζουμε για το σύνολο του προγράμματος επειδή εμάς δεν μας ταιριάζει. Φιλικά

Το έχεις δοκιμάσει και το κρίνεις; Να στήνεις κάθε ώρα σε διαφορετική αίθουσα τους υπολογιστές; Να έχεις 10 λάπτοπ όλα κι όλα σε τάξεις των 25 και 30 παιδιών και να σου λένε ότι δεν είναι όλα για σένα; Και το φιλικά φαίνεται από το ύφος της δημοσίευσης, το να το προσθέτεις στο τέλος μιας "επίθεσης" δεν πείθει κανέναν. Φιλικά

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Μάλλον μπερδεύτηκες... Μαθηματικός έφτιαξε την άσκηση που έπεσε πέρυσι 4ο θέμα στη Φυσική, όχι το αντίστροφο.

@gpapage, perastikos_kav, κλπ.
Παιδιά, δεν έχω λόγο να μη σας πιστέψω. Όπως έγραψα, ξέρω και προσωπικά Πληροφορικούς που ξεσκίζονται αποκλειστικά από μεράκι και πολύ περισσότερες ώρες από το 3ωρο.

Αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ δεν το κάνουν όλοι αυτό και η αίσθηση που έχω είναι ότι δεν είναι καν πλειοψηφία.

να το πω πιο απλα
συγκρινοντας τα προγραμματα σπουδων του φυσικου και των μαθηματικης σχολης

διαπιστωνουμε πως ενας φυσικος αναγκαζεται λογω του αντικειμενου του να γνωριζει αριστα μαθηματικα.
και παντως δεν θα ειχε φυσικα κανενα απολυτως προβλημα να τα διδασκει στο σχολειο.οποτε θα επρεπε αυτα να ηταν πρωτη αναθεση γι αυτους
αντιθετως βλεποντας το προγραμμα σπουδων σε ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ επιπεδο παντα ενος μαθηματικου διαπιστωνουμε πως δεν μπορει να εχει ως πρωτη αναθεση την φυσικη..
για τον φυσικο δεν ειναι θεμα επιλογης δυο,τριων κ.λπ μαθηματων μαθηματικων η υποθεση

κανω λαθος; μπορει,αν και δεν το νομιζω κρινοντας τα δεδομενα που βλεπω


αλλα ας επιστρεψουμε στο θεμα του νηματος
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 02, 2014, 01:49:24 πμ από trobadoyros »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159635
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 440
Σύνολο: 461

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.