*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2979232 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Φαντάζομαι, οτι ο συνάδελφος αναφέρεται στο ότι όταν πριμοδοτούνται μεταπτυχιακά, πχ στην εκπαίδευση ενηλίκων, γίνεται ένα σαφάρι απόκτησής τους από τους ενδιαφερόμενους να εργαστούν στα σδε, των οποίων μετρά η προϋπηρεσία (κακώς κατά τη γνώμη μου) στην τυπική, αλλά και στα προγράμματα της ΔΒΜ/ενηλίκων, των οποίων η προϋπηρεσία προσμετράται στα σδε και τούμπαλιν. Κι όταν το μεταπτυχιακό στην εκπ/ση ενηλ. ή το πτυχιακό πρόγραμμα σπουδών το αντίστοιχο στελεχώνεται με κλήρωση ή με κλήρωση/μέσο, χωρίς εξετάσεις και αξιολόγηση, τότε είναι πόλος έλξης για χιλιάδες ανέργους εκπ/κούς, που νομίζουν ότι βλέπουν φως στο τούνελ και βλέπουν το τυρί της μοριοδότησης στην τυπ. εκπ/ση(=ενδεχόμενη μονιμοποίση/αναπλήρωση) στη φάκα. Και οι περισσότεροι από αυτούς, πιστεύω, ότι θα αναθέσουν επί πληρωμή τα γνωστά κέντρα να τους γράψουν τις εργασίες ή να τους βοηθήσουν. Μετά είναι και τα σεμινάρια στην εκπ/ση ενηλίκων, δια βίου, διαδικτυακά και δε συμμαζεύεται, τα οποία τα κάνουν και φορείς ιδιωτικοί, που η λογική μου λέει ότι στο δίνουν με κούριερ.  Αλλά και τα πανεπιστήμια έτσι στο δίνουν στην ουσία, αφού το πληρώνεις, χωρίς πχ να σε εξετάζουν στο τέλος στην ύλη που υποτίθεται ότι διάβασες. Εξαίρεση, αποτελεί κατά τη γνώμη μου το ΕΑΠ Κύπρου, που είναι πολύ πιο αυστηρό από το ελλ. ΕΑΠ, στο οποίο κάνει μεταπτυχιακό φίλη μου και της έχει βγει το λάδι. Αλλά και πάλι παζάρι γίνεται κι εδώ, με την έννοια της εκμετάλλευσης της ανεργίας. Δηλ. κανείς από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ κι άλλους φορείς που δίνουν δουλειά στην εκπ/ση ενηλίκων ή φορείς προγραμμάτων στη διαπολιτισμική εκπ/ση δε σε διαβεβαιώνουν, ότι θα σου δίνουν δουλειά για πάντα, άρα ότι αξίζει τον κόπο να πληρώσεις όλα αυτά τα χρήματα. Αν το κάνει κανείς για να αυτοβελτιωθεί, αλλάζει το πράγμα, αλλά πόσοι είναι αυτοί; Οι περισσότεροι πληρώνουν και παίρνουν το χαρτί. Κι αυτό το ξέρουν οι αποπάνω, αλλά επίτηδες αφήνουν τα πράγματα ως έχουν, γιατί στο κάτω κάτω αυτούς που είναι να πάρουν, θα τους πάρουν, δε θα απορροφήσουν όλους τους προσοντούχους. Όταν φτάσει η στιγμή που τύποις όλοι θα έχουν την ίδια μοριοδότηση, θα βάλουν ένα άλλο κριτήριο και πάλι θα αρχίσει το σαφάρι ή θα προσλάβουν με κοινωνικά κριτήρια, κτλ. Ή θα βάλουν έναν τύπο ΑΣεπ και θα ξεχωρίσει η ήρα από το σιτάρι, πράγμα που θα μπορούσε να είχε θεσπιστεί νωρίτερα. Αλλά έτσι δε θα σε αφαίμαζαν κάθε τρεις και λίγο, για να προσληφθείς δήθεν και να πληρώνεις και ασφαλεια από πάνω. Αφού οι χιλιάδες Έλληνες εκπ/κοί έχουν κάλο και δεν ασχολούνται με κάτι άλλο, γιατί να μην τους έχουμε εξαθλιωμένους κι ό,τι τους δίνουμε από τη μια να το παίρνουμε από την άλλη; Αφού στο τέλος θα το κόψουμε το πρόγραμμα, μήπως είναι πουθενά γραμμένο το αντίθετο; Κι ας τους μείνουν τα σεμινάρια. Τα ήθελαν και τα έπαθαν.

Εγώ, ευτυχώς το αντιλήφθηκα, νωρίς και πέρυσι αρνήθηκα και σδε και οδυσσέους και εργάστηκα σε σχολείο της ομογένειας, με πληρωμένα τα πάντα και μισθό. Όταν εργαζόμουν στον οδυσσέα, ο ίδιος μισθός μου έβγαινε μηνιαίως κι από τα χρήματα αυτά (τα υποτιθέμενα, αφού αργούν να πληρώσουν) πλήρωνα ασφάλεια, ενοίκιο ή μετακίνηση (έκανα πράγματι πλούσιο το κτελ της περιοχής, κτλ), διαβίωση. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά 3000 περίπου, που θα έπρεπε λογικά να πληρωθούν εντός του 2014, πληρώθηκαν το 2015 και ενώ με πήραν με πρόγραμμα του οαεδ σε μουσείο σε νησί, δε θα πάω, γιατί έχει ικα και θα φορολογηθώ για το τριχίλιαρο, αντι με το καθεστώς του μπλοκάκια/μισθωτού, ως ελεύθερος επαγγελματίας (1200 ευρώ).

Συνοψίζοντας, θεωρώ ότι θα πρέπει (αν και δε με συμφέρει, είμαι χαμηλά στον πίνακα) τα σδε να στελεχώνονται από αναπληρωτές, και να τους επιμορφώνει κατά τη διάρκεια της χρονιάς το υπουργείο. Να μην προσμετρώνται σεμινάρια από ιδιωτικούς φορείς (και στην ειδική/διαπολιτισμική εκπ/ση το ίδιο).

Διάβασε λιγό παιδαγωγικά φίλε μου! Το ότι μπαίνεις με κλήρωση δε σημαίνει ότι δεν έχει εξετάσεις/εργασίες-πάλι απληροφόρητος είσαι (ο όρος ανοικτή εκπαίδευση σου λέει κάτι;).Eπισης αυτό λεγεται progressivism στη φιλοσοφια εκπαίδευσης-μάθε τι είναι γιατί και τα δύο (εξ αποστάσεως εκπαίδευση με τη φιλοσοφία που ανέφερα) θα σαρώσουν τα επόμενα χρόνια καθώς είναι ανάγκη κι όχι κάτι άλλο. Ηδη πανεπιστήμια με συμβατικά προγράμματα το εφαρμόζουν σε μεταπτυχιακά (ρώτα με αν ενδιαφερεσαι να στα πω όλα αναλυτικά).Υποτιμάς κάτι που φανερώς δεν το γνωρίζεις. Επίσης πού το κακό να κυνηγάς προσόντα που θα σου χρειαστουν (πιστεύω ) και μελλοντικα;Αν μη τι άλλο δείχνεις ότι σε νοιάζει αυτό που κάνεις αν όχι οτι σου αρεσει τρελά. Πολλοι που ξέρω προχωράμε και σε δευτερο μη σου πω τριτο μεταπτυχιακο απλα γιατι γουσταρουμε-μακάρι να μας χρησιμευσει κιολας (χλωμό μάλλον εδώ που ζούμε). Καλύτερο είναι να μην έχεις τίποτα και να περιμένεις τη σειρά σου στον πίνακα; Επίσης τα ΣΔΕ είναι ΤΥΠΙΚΗ ενηλίκων με νόμο. Κι αυτό το γράφειο στην ύλη για την επάρκεςια στην ενηλίκων! (Αν διαβάζει κάποιος απο κανα υπουργείο ας ανοίξει τα μάτια του να δει πως τελικά αυτή η επάρκεια  επιβάλλεται-βλέπετε τι γραφεται εδω μέσα αγαπητε του υπουργείου!!!) Οπως βλέπεις τα σεμινάρια  και τα μεταπτυχιακά είναι πολύ χρήσιμα καθώς όπως φαντάζομαι ήδη κατάλαβες σου διαφεύγουν πολλά που θα έπρεπε να γνωρίζεις αν σε ενδιαφέρει η ενηλίκων. Οπότε σωστά διαχωρίζονται οι τομείς όπως είναι φανερό από την συζήτηση αυτή. Καλά έκανες και δεν πήγες στις δομές αυτές γιατί ίσως  στερούσες τη θέση από κάποιον που πραγματικά το κατέχει και τον νοιάζει-αφού αν σε ένοιαζε πραγματικά θα είχες ασχοληθεί. Απλά θες πίνακα ανα[πληρωτών γιατί ετσι χωρίς κόπο θα γίνει η δουλειά σου-καλά κάνεις αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα επειδή έτσι μας συμφέρει. Επίσης καλό είνα να μιλάμε τεκμηριωμένα κι όχι να λέμε  απλά τι νομίζουμε σωστό για να δημιουργούμε εντυπώσεις σε άτομα που δεν κατέχουν το θέμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2015, 12:12:07 πμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Στο ΣΔΕ που ήταν μια φίλη μου, δε γινόταν ουσιαστική δουλειά. Το κρατάγανε με αλβανίδες, που παράλληλα πηγαίνανε στο πρόγραμμα οδυσσέας και δεν ξέρανε ελληνικά, για να παρακολουθήσουν κι έτσι τους δίνανε τα χαρτιά. Το θέμα είναι απλώς να κρατηθεί το σχολείο, για να βολεύονται διευθυντές/μόνιμοι. Δεν σκέφτονται, ότι όταν στην ουσία χαρίζουν το χαρτί, αναβαθμίζουν τα προσόντα κάποιων είτε Ελλήνων/είτε αλλοδαπών χωρίς αντίκρυσμα σε ικανότητες με ένα πτυχίο ισότιμο στην αγορά εργασίας στο δημόσιο/ιδιωτικό τομέα του αντιστοίχου, που δίνει η 9ετής φοίτηση, χωρίς τον ίδιο φόρτο εργασίας. Εντωμεταξύ, ο απόφοιτος του σδε, που θελει να πάει στο λύκειο, θα δυσκολευτεί να παρακολουθήσει μαθήματα, που δεν έχει διδαχθεί, πχ αρχαία, κτλ, αν επιθυμεί κιόλας να δώσει. Εγώ, θεωρώ, ότι πρεπει να αναβαθμιστεί το πρόγραμμα σπουδών, αλλιώς να μην είναι ισότιμα τα διπλώματα. Η άποψή μου είναι ότι θα πρέπει τα σδε να είναι σαν τα εσπερινά στο ωράριο, αλλά να είναι αποκλειστικά και μόνο για ενήλικες και τα μαθήματα να γίνονται με τεχνικές εκπαίδευσης για ενήλικες. Αλλιώς θα προκύψουν διχόνοιες ανάμεσα στον κόσμο, όπως και συμβαίνει.

Πολύ ρηχή ανάλυση.

Προφανώς και δεν κάνεις τα ίδια πράγματα που κάνεις στο κλασικό γυμνάσιο.
Ούτως ή άλλως το ένα διαρκεί 2 χρόνια και το άλλο 3. Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά? Εγώ πάντως έδειχνα σε έναν κυριούλη πώς να κρατά το ποντίκι στον υπολογιστή (δεν είχε πιάσει ποτέ) και νομίζω ότι κάτι ήταν και αυτό. Του άρεσε η πρώτη επαφή με υπολογιστή και ένοιωσα και γω καλά με την προσπάθειά του.

Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία σε κάποιους? Δεν θα κερδίσουν 5 πράγματα?
Είτε είναι Έλληνες, είτε αλλοδαποί, είτε ρομά, είτε οτιδήποτε?

Πιστεύεις ότι σε όλη την Ευρώπη που εφασμόζεται ο θεσμός είναι για να μην χάσουν οι διευθυντές τις θέσεις τους? Και αν δεν υπήρχαν οι μόνιμοι δεν θα έιχαν θέσεις ? ? ? ?

Το πρόβλημα είναι αν είναι ισότιμο το απολυτήριο γυμνασίου? Σιγά το σπουδαίο πτυχίο!!!
Κανά δύο στους 100 μαθητές θα συνεχίσουν στο λύκειο αλλά και αυτοί θα πάνε είτε ΟΑΕΔ είτε σε κανένα νυχτερινό ΕΠΑΛ. Κέρδος θα είναι και αυτό γιατί έβαλες έναν άνθρωπο να κυνηγήσει το όνειρό του. Γι αυτό το λένε δεύτερη ευκαιρία.   

Αν είναι να αλλάξει το πρόγραμμα και να γίνει ίδιο με του κλασικού γυμνασίου, γιατί να μην πάνε σε ένα κλασικό γυμνάσιο? Έστω νυχτερινό?
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2015, 12:20:35 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Πολύ ρηχή ανάλυση.

Προφανώς και δεν κάνεις τα ίδια πράγματα που κάνεις στο κλασικό γυμνάσιο.
Ούτως ή άλλως το ένα διαρκεί 2 χρόνια και το άλλο 3. Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά? Εγώ πάντως έδειχνα σε έναν κυριούλη πώς να κρατά το ποντίκι στον υπολογιστή (δεν είχε πιάσει ποτέ) και νομλιζω ότι κάτι ήταν και αυτό.

Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία σε κάποιους? Δεν θα κερδίσουν 5 πράγματα?
Είτε είναι Έλληνες, είτε αλλοδαποί, είτε ρομά, είτε οτιδήποτε?

Πιστεύεις ότι σε όλη την Ευρώπη που εφασμόζεται ο θεσμός είναι για να μην χάσουν οι διευθυντές τις θέσεις τους? Και αν δεν υπήρχαν οι μόνιμοι δεν θα έιχαν θέσεις????

Το πρόβλημα είναι αν είναι ισότιμο το απολυτήριο γυμνασίου? Σιγά το σπουδαίο πτυχίο!!!
Κανά δύο στους 100 μαθητές θα συνεχίσουν στο λύκειο αλλά και αυτοί θα πάνε είτε ΟΑΕΔ είτε σε κανένα νυχτερινό ΕΠΑΛ. Κέρδος θα είναι και αυτό γιατί έβαλες έναν άνθρωπο να κυνηγήσει το όνειρό του. Γι αυτό το λένε δεύτερη ευκαιρία.

Ερχεται η ώρα που εγώ και ο niteulf θα συμφωνήσουμε! Ετσι ακριβώς είναι. Βασικά ειναι προφανές ότι  εδω υπάρχει έλλειψη βασικών γνωσεων και κυρίως των στόχων ιδρυσης των ΣΔΕ και της φιλοσοφίας τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 05, 2015, 12:21:30 πμ από Foufoutos »
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ερχεται η ώρα που εγώ και ο niteulf θα συμφωνήσουμε! Ετσι ακριβώς είναι. Βασικά ειναι προφανές εδω ότι υπάρχει έλλειψη βασικών γνωσεων και κυρίως των στόχων ιδρυσης των ΣΔΕ και της φιλοσοφίας τους.

Σε πολλά συμφωνούμε φούφουτε... Απλά δεν το είχες καταλάβει :)


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Σε πολλά συμφωνούμε φούφουτε... Απλά δεν το είχες καταλάβει :)

Απλά έχουμε μάλλον άλλη οπτική θα έλεγα καλύτερα.
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απλά έχουμε μάλλον άλλη οπτική θα έλεγα καλύτερα.

Αυτό συμβαίνει σε όλους. Αρκεί να υπάρχει καλή προαίρεση...
Είναι καλό πάντως που έχεις γνώσεις και τεκμηριώνεις την άποψή σου. Άσχετα αν συμφωνώ σε όλα ή όχι.

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Αυτό συμβαίνει σε όλους. Αρκεί να υπάρχει καλή προαίρεση...
Είναι καλό πάντως που έχεις γνώσεις και τεκμηριώνεις την άποψή σου. Άσχετα αν συμφωνώ σε όλα ή όχι.

Keep calm and remember my name! Αυτό είναι το μότο μου  :D! Πες μου που διαφωνείς να το συζητήσουμε! Ευχαριστώ για τα καλα σου (όπως κατάλαβα) λόγια !  :)
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Νομίζω ότι δεν είναι τόσο απλός ο υπολογισμός...
Θυμηθείτε την επισήμανση: "Η προϋπηρεσία των ωρομισθίων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας υπολογίζεται μέχρι το ήμισυ του υποχρεωτικού ωραρίου του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού του οικείου κλάδου". Θα πρέπει να δείτε μήπως κάποιους μήνες ξεπερνάνε οι ώρες σας το ταβάνι.
Και εμένα μου κόπηκαν έτσι 2 μόρια.
Δε φτάνει που δεν πληρώνουν έγκαιρα, δεν πληρώνουν ασφάλεια, κοκ, σου κουτσουρεύουν τα μόρια, ενώ τα μόρια απο βυσματικά δοσμένες ώρες σε πδσ ακόμα και σε εικονικά τμήματα ή διπλά μόρια στο Εκκλησιαστικό λύκειο Βελλά Ιωαννίνων, χωρίς η άλλη/ ο άλλος να πατά ή να δουλεύει στην αρχιεπισκοπή Αλβανίας και να του γράφονται τα μόρια στο προαναφερθέν λύκειο, μετράνε μια χαρά. Μάλλον αυτό συμβαίνει, γιατί στα σδε δε χρειάστηκε να φιλήσεις κατουρημένες ποδιές και πήγες ενδεχομένως με την αξία σου.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Απο φετος και περα θα ασφαλιζει δλδ?Μια χαρα...
Αν είναι να γίνουν τα πράγματα σωστά, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να μη μοριοδοείται η ανεργία. Γνωστή μου, η οποία εργαζόταν στο πρόγραμμα οδυσσέας, και μάλιστα με διπλά τμήματα 3/μέρες την εβδομάδα, παρακάπτοντας τη σειρά των εκπαιδευτών (κι όταν την ρωτούσαν οι υπόλοιποι πού είναι ή σε ποιο χώρο έκανε μάθημα, έκανε την πάπια κι άλλαζε θέμα ή έκανε ότι βιάζεται και δεν μπορεί να μιλήσει), κι έφτασε τις 1000+ ώρες μέσα σε 10 μήνες, χωρίς ΤΕΒΕ κι έξοδα, με 19/ώρα, δεν έκοβε την κάρτα και από το 2013 ως 2014, που δούλευε, μάζευε συγχρόνως μόρια από ανεργία. Και με τα μόρια αυτά ("ανεργία" - γιαλαντζί; εμπειρία) ήταν κι από τους πρώτους (1-15) στην προκ. των σδε στην Πελοπόννησο κι αργότερα πρώτη και δεύτερη σε προκήρυξη για υπεύθυνη σε ΚΔΒΜ. Και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, παρόλο που είχε δεχτεί παράπονα, για το ότι η εν λόγω εκπαιδεύτρια ενήργησε με αυτόν τον τρόπο, έκανε τον κουφό. Δεν μπορούσε να δει, ότι τον καιρό που υποτίθεται ότι ήταν άνεργη (προκήρυξη ΣδΕ/Κδβμ)  και παρουσίαζε σχεδόν 24 μήνες ανεργία, εργαζόταν ή ειχε εργαστεί σε πρόγραμμα του ίδιου φορέα, άρα θα έπρεπε ή να μην εμφανίζει καθόλου μόρια από ανεργία ή να εμφανίζει το πολύ μέχρι 5 ας πούμε; Κι αφού το ΙΝΕΔΙΒΙΜ (γιατί άραγε;) δεν εκανε τίποτα, συνεχίστηκε το ίδιο βιολί, κι η εν λόγω κοπέλα είναι σχεδόν 2 χρόνια και στα κδβμ.Δηλ. έφαγε τη θέση άλλων "νόμιμων" κι από δω και πέρα σε όλες τις προκηρύξεις θα είναι πρώτη με ανεργία ή χωρίς.
 

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Αν είναι να γίνουν τα πράγματα σωστά, κατά τη γνώμη μου, θα πρέπει να μη μοριοδοείται η ανεργία. Γνωστή μου, η οποία εργαζόταν στο πρόγραμμα οδυσσέας, και μάλιστα με διπλά τμήματα 3/μέρες την εβδομάδα, παρακάπτοντας τη σειρά των εκπαιδευτών (κι όταν την ρωτούσαν οι υπόλοιποι πού είναι ή σε ποιο χώρο έκανε μάθημα, έκανε την πάπια κι άλλαζε θέμα ή έκανε ότι βιάζεται και δεν μπορεί να μιλήσει), κι έφτασε τις 1000+ ώρες μέσα σε 10 μήνες, χωρίς ΤΕΒΕ κι έξοδα, με 19/ώρα, δεν έκοβε την κάρτα και από το 2013 ως 2014, που δούλευε, μάζευε συγχρόνως μόρια από ανεργία. Και με τα μόρια αυτά ("ανεργία" - γιαλαντζί; εμπειρία) ήταν κι από τους πρώτους (1-15) στην προκ. των σδε στην Πελοπόννησο κι αργότερα πρώτη και δεύτερη σε προκήρυξη για υπεύθυνη σε ΚΔΒΜ. Και το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, παρόλο που είχε δεχτεί παράπονα, για το ότι η εν λόγω εκπαιδεύτρια ενήργησε με αυτόν τον τρόπο, έκανε τον κουφό. Δεν μπορούσε να δει, ότι τον καιρό που υποτίθεται ότι ήταν άνεργη (προκήρυξη ΣδΕ/Κδβμ)  και παρουσίαζε σχεδόν 24 μήνες ανεργία, εργαζόταν ή ειχε εργαστεί σε πρόγραμμα του ίδιου φορέα, άρα θα έπρεπε ή να μην εμφανίζει καθόλου μόρια από ανεργία ή να εμφανίζει το πολύ μέχρι 5 ας πούμε; Κι αφού το ΙΝΕΔΙΒΙΜ (γιατί άραγε;) δεν εκανε τίποτα, συνεχίστηκε το ίδιο βιολί, κι η εν λόγω κοπέλα είναι σχεδόν 2 χρόνια και στα κδβμ.Δηλ. έφαγε τη θέση άλλων "νόμιμων" κι από δω και πέρα σε όλες τις προκηρύξεις θα είναι πρώτη με ανεργία ή χωρίς.

Σε αυτό που λες έχεις δίκιο. Ο μόνος τρόπος που το ΙΝΕΔΙΒΙΜ ακυρώνει τέτοια μόρια είναι καταγγελία στον ΟΑΕΔ ο οποίος στέλνει έγγραφο στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ και αφαιρούνται τα μόρια. Χαζό φυσικά γιατί δε γίνεται και να έχεις προυπηρεσία και ανεργία ίδιο διάστημα κι ο φορέας πέρα βρέχει.

Κι εμένα μου έτυχε να δουλεύουμε Μάη με κοπέλα μαζί στα ΚΔΒΜ και τον Ιούλη που βγήκε η προκήρυξη δήλωσε 18 μήνες ανεργία! Αν με περνούσε εννοείται δε θα το άφηνα έτσι -αλλά αφού ηταν πιο κάτω δεν έκανα τίποτα. Στα ΚΔΒΜ δε μετραει να εχεις εμπειρια σας εκπαιδευτής (για θέση υπευθύνων μιλώ) αλλά σε διοικητικό εργο, οπότε εκεί δεν επηρέασε τα αποτελέσματα της προκήρυξης πέραν της ψεύτικης ανεργίας (αν ξεκίνησε να δουλεύει στο άλλο πρόγραμμα πριν την προκήρυξη).Αν έτσι πήρε τη θέση ναι δυστυχώς μελλοντικά με λαδιά θα φάει κάποιου άλλου τη θέση. Σαν εκπαιδεύτρια θα πάρει πολλά μόρια σε ΣΔΕ από την προυπηρεσία αυτή. Η ανεργία στην τελευταία προκήρυξη ευτυχώς μειώθηκε πάρα πολύ σε μοριοδότηση (ορθώς) γιατί έφτασαν άτομα με τίποτα παρά μόνο με ανεργία να ξεπερνάνε άλλα με πολλά προσόντα. Τώρα με τα ένσημα δε θα μπορεί κάποιος να το κάνει αυτό.
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Μα συνάδελφοι, σε διαζευκτικό ερώτημα απαντάτε με όχι; Σε ποιο από τα δύο σκέλη πάει; Ούτε θα ανανεωθούν οι συμβάσεις ούτε θα βγει προκήρυξη; :) Πάντως κάτι μου λέει, ότι αν βγει προκήρυξη, θα έχουμε ρεκόρ αιτήσεων φέτος. Μαρκ μάι γουόρντς που λένε και στην Άνω Αχλαδιά
Δυστυχώς, έτσι θα γίνει, τώρα που ανοίξανε οι πίνακες και δεν υπάρχει τεβε, ο οποίος όπως και να το κάνεις, λειτουργούσε αποτρεπτικά. Και εγώ, τώρα που ανοιξαν οι πίνακες, μετάνοιωσα, που δεν αποδέχτηκα τη θέση πέρυσι σε σδε, αλλά το ινεδιβίμ δεν με είχε πληρώσει και δεν μπορούσα να ρισκάρω να πληρώσω ενοίκιο, τεβε/διατροφή, κτλ και να μου τελειώσουν τα χρήματα στη μέση της χρονιάς.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Φαίνεται ότι δεν έχεις άμεση σχέση με τα ΣΔΕ αλλά έμμεση (από φήμες). Τα ΣΔΕ είναι αποκλειστικά για ενήλικες και χρησιμοποιούνται τεχνικές ενηλίκων και βιωματική μάθηση γι'αυτό και το αναλυτικό πρόγραμμα δε μπορεί να είναι ίδιο με του συμβατικού σχολείου ούτε θα ικανοποιεί τους στόχους ίδρυσης των ΣΔΕ. Το μετά είναι θέμα προσωπικό όπως σε όλα-πόσο θα διαβάσει να τελειώσει και το λύκειο ο εκπαιδευόμενος. Σαφώς είναι δύσκολο να δώσει Πανελλήνιες σε Θεωρητική χωρίς αρχαία αλλά μιλάμε για ελάχιστο κόσμο που ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο. Επίσης το να διδάξεις κάτι δε σημαίνει ότι ο άλλος θα το μάθει-γι αυτό μιλάω για προσωπικό κόπο και διάβασμα. Είναι μείον αυτό όντως αλλά το πρόγραμμα καλύπτει ακριβώς τις 8 βασικές δεξιότητες που απαιτούνται από την Ευρωπαική Ενωση (Πολυγραμματισμοί) για τη μείωση του αναλφηβητισμού με την ευρεία και πιο σύγχρονη έννοια. Οποιος δε γνωρίζει αυτά τα βασικά μάλλον έχει δρόμο ακόμη στην εκπαίδευση ενηλίκων. Λες ότι θες να εφαρμόσεις πρόγραμμα τυπικής σε τυπική Ενηλίκων ενώ παράλληλα λες να υπάρχουν μόνο ενήλικες στα σχολεία και να διδάσκονται με μεθόδους ενηλίκων...ισχύει ήδη αυτό το τελευταίο-μήπως μπερδεύεσαι με άλλη δομή; Αρα δε γνωρίζεις όπως απαιτείται ότι στηριζόμαστε και σεβόμαστε στην προυπάρχουσα γνώση των εκπαιδευομένων πάνω στην οποία χτίζουμε (κονστρακτιβισμός) και προσπαθούμε να αλλάξουμε τη στάση τους όπου απαιτείται (μετασχηματισμός). Στα ΣΔΕ η κύρια δεξιότητα που καλούνται να αποκτήσουν οι εκπαιδευόμενοι είναι να- μάθουν- πώς -να- μαθαίνουν όχι στείρα γνώση άσχετη με την καθημερινη τους ζωή.

Στο σημείο αυτό οφείλω να σημειώσω ότι όλα αυτά τα γράφει και στην ύλη για την πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων πράγμα που καθιστά την επάρκεια απαραίτητη καθώς μιλάμε για ενήλικες εκπαιδευομένους...Οποιος είχε δώσει και να μην τα θυμάται λεπτομερώς κάτι θα θυμάται από ολα αυτά που λέω σίγουρα-τουλάχιστον θα έχει μια ιδέα για όσα μιλάμε.
Αυτά που λες, τα θεωρητικά τα γνωρίζω, δηλ τους στόχους της ΕΕ, το νομοθετικό πλαίσιο, τις τεχνικές, τους στόχους των σδε, το αναλυτικό πρόγραμμα, τα σχετικά με τη δβμ, κοκ. Βασικά, η ένστασή μου ήταν στο ότι με το υπάρχον πλαίσιο, αδικούνται όσοι είτε ανήλικοι (γυμν-νυχτερινά), είτε ενήλικοι (στα εσπερινά), παίρνουν απολυτήριο από τις δομές της τυπικής εκπ/σης σε σχέση με τους αποφοιτους των σδε, που δεν επομίζονται το βάρος επιπλέον μαθημάτων, ενδοσχολικών εξετάσεων, κτλ. Το ίδιο, πιστεύω και για τα Ανοιχτά Πανεπιστήμια, έτσι, όπως λειτουργούν. Δεν μπορεί κι αυτός που ζορίστηκε οικονομικώς με φροντιστήρια και διάβασμα, και υψηλό κόστος σπουδών στη σχολή που πέρασε (ενοίκια, κτλ) και πέρασε με εξετάσεις, στο τέλος να έχει το ίδιο πτυχίο με τον άλλον που κληρώθηκε ή δήθεν κληρώθηκε στο ανοιχτό και ούτε πληρώνει ενοίκια στην άλλη άκρη της Ελλάδας, αλλά παίρνει το πτυχίο χρησιμοποιώντας επί το πλείστον την οθόνη του υπολογιστή του. Αυτό για μένα ισοπεδώνει τα πάντα στην εκπ/ση, όσον αφορά την αξιοκρατία.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Πολύ ρηχή ανάλυση.

Προφανώς και δεν κάνεις τα ίδια πράγματα που κάνεις στο κλασικό γυμνάσιο.
Ούτως ή άλλως το ένα διαρκεί 2 χρόνια και το άλλο 3. Αυτό σημαίνει ότι δεν γίνεται δουλειά? Εγώ πάντως έδειχνα σε έναν κυριούλη πώς να κρατά το ποντίκι στον υπολογιστή (δεν είχε πιάσει ποτέ) και νομίζω ότι κάτι ήταν και αυτό. Του άρεσε η πρώτη επαφή με υπολογιστή και ένοιωσα και γω καλά με την προσπάθειά του.

Πιστεύεις ότι δεν πρέπει να δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία σε κάποιους? Δεν θα κερδίσουν 5 πράγματα?
Είτε είναι Έλληνες, είτε αλλοδαποί, είτε ρομά, είτε οτιδήποτε?

Πιστεύεις ότι σε όλη την Ευρώπη που εφασμόζεται ο θεσμός είναι για να μην χάσουν οι διευθυντές τις θέσεις τους? Και αν δεν υπήρχαν οι μόνιμοι δεν θα έιχαν θέσεις ? ? ? ?

Το πρόβλημα είναι αν είναι ισότιμο το απολυτήριο γυμνασίου? Σιγά το σπουδαίο πτυχίο!!!
Κανά δύο στους 100 μαθητές θα συνεχίσουν στο λύκειο αλλά και αυτοί θα πάνε είτε ΟΑΕΔ είτε σε κανένα νυχτερινό ΕΠΑΛ. Κέρδος θα είναι και αυτό γιατί έβαλες έναν άνθρωπο να κυνηγήσει το όνειρό του. Γι αυτό το λένε δεύτερη ευκαιρία.   

Αν είναι να αλλάξει το πρόγραμμα και να γίνει ίδιο με του κλασικού γυμνασίου, γιατί να μην πάνε σε ένα κλασικό γυμνάσιο? Έστω νυχτερινό?
Δεν αναφερόμουν στην Ευρώπη, αλλά στην Ελλάδα. Στην Ελλάδα, ξέρουμε πάνω κάτω τι και πώς και γιατί δουλεύει. Και ποια είναι τα κίνητρα των εκπ/κων σε ένα μεγάλο ή μικρό βαθμό σε κάθε βαθμίδα και μορφή εκπ/σης, αλλά και των εκπαιδευομένων. Αναφέρομαι στο χρησιμοθηρικό της υπόθεσης. Ούτως ή άλλως επί μια 3οετία το εκπ/κό και οικονομικοκοινωνικό σύστημα έτσι γαλούχησε τον μέσο Έλληνα.

Δεν ανάφερα κάπου ότι δεν πρέπει να υπάρχουν δεύτερες και τρίτες και άπειρες ευκαιρίες, δεν μπορείς να ξέρεις τους λόγους, που κάποιοι δεν είχαν πρόσβαση σε αυτήν την πρώτη ευκαιρία που σου δίνει ή δε σου δίνει το κράτος (πχ το θεοκρατικό ισλαμικό κράτος σε μια μουσουλμάνα, που ήρθε λχ στην Ελλάδα και ζητά αυτήν την δεύτερη ευκαιρία στη χώρα υποδοχής). Αναφερόμουν στο πώς δίνει αυτήν την ευκαιρία και τις αντιθέσεις που αυτό μπορεί να προκαλέσει.

Όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών και τη σύγκριση με το πρόγραμμα του τυπικού πρωινού είτε νυχτερινού, έτσι όπως το ανέφερα σε σχέση με το φόρτο εργασίας ενδεχομένως ή την αξιολόγηση, μάλλον φάνηκε σαν να εννοώ ότι τα σδε δεν έχουν λόγο ύπαρξης κι αναφορικά με την ισοτιμία των τίτλων σπουδών.

Βασικά, για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου, δε θεωρώ ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης, απλά θεωρω απο ό,τι έχω δει στο σχολείο σδε του νομού μου, στο οποίο γινόταν στην ουσία "αρπαχτή" από εκπ/τές-εκπαιδευόμενους (τις Αλβανίδες που ανάφερα, όχι με ρατσιστικό υπονοούμενο, αλλά σαν γεγονός), γι΄αυτό και δεν τελεσφόρισε το εγχείρημα και η τοπική κοινωνία προτίμησε το πιο δύσκολο υπό μια έννοια, μη ελαστικό νυχτερινό, ότι πρέπει να είναι κάπως αυστηρότερα τα πράγματα στην λειτουργία, αξιολόγηση, στελέχωση, κτλ των σδε. Αναφέρομαι, πάντα στην Ελλάδα και στο πώς λειτουργουν τα πράγματα εδώ και ιδιαίτερα στην επαρχία. Και βέβαια, όλο αυτό έχει αντίκτυπο στο πώς αντιμετωπίζει την εν λόγω δομή η τοπική κοινωνία, αν κρίνει από το συγκεκριμένο σχολείο. Όταν πάει ο πολίτης στο σχολείο, όπως πήγα εγώ πριν χρόνια και βλέπει στα μέσα της χρονιάς ένα σχολείο, στο οποίο υπάρχει διευθυντής-γνωστό κομματικό στέλεχος και αποσπασμένοι καθηγητές, οι οποίοι όταν δεν είναι στη β/βάθμια αποσπασμένοι είναι στο σδε, κι όταν δεν είναι στο σδε είναι στη β/βάθμια, κι επιπλέον χωρίς προσόντα στην εκπ/ση ενηλ κι εκτός τούτου υπηρετούν σε ένα σδε χωρίς τμήματα, δηλ κοροιδεύουν=κάθονται, τι εμπιστοσύνη μπορεί να σου εμπνεύσει όλο αυτό; Όσοι πράγματι επιθυμούν μια δεύτερη ευκαιρία στην αυτοβελτίωση, στην εξέλιξη, θα απευθυνθούν κάπου αλλού, γιατί θα θεωρήσουν ότι είναι κοροϊδία και οι υπόλοιποι θα το θεωρήσουν ως μια ευκαιρία να αποκτήσουν το πολυπόθητο απολυτήριο χωρίς κόπο ή και φυσική παρουσία, άρα κι αυτοί θα κοροϊδέψουν (πρώτα απ΄όλα τον εαυτό τους βέβαια).

Εγώ επειδή είμαι κολλημένη με την εκπ/ση, αλλά με το σωστό τρόπο, δε δέχομαι να κοροϊδέψω. Αν ήθελα να κοροϊδέψω, θα είχα μπει με κάργα ώρες πδσ πλασματικές ή όχι στην εκπ/ση την τυπική και σε όποιαν άλλη και θα είχα δεχτεί πέρυσι να πάω στο σδε. Όμως, επειδή ακριβώς έχω επίγνωση του τι είναι το σδε κι η εκπ/ση ενηλίκων κι ότι σε όποια δομή της εκπ/σης κι αν εργαστεί ο εκπ/κος πρέπει να έχει κατοχυρώσει οθσιαστικά στην πράξη την εκπαιδευτική του επάρκεια και να αισθάνεται έτοιμος γι αυτό το εγχείρημα, μπήκα στον κόπο και στα έξοδα ενός δεύτερου μεταπτυχιακού, αυτή τη φορά όχι στο γνωστικό, αλλά συγκεκριμένα στη συνεχιζόμενη κατάρτιση.

Αποσυνδεδεμένος alex1977

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 211
    • Προφίλ
Σε αυτό που λες έχεις δίκιο. Ο μόνος τρόπος που το ΙΝΕΔΙΒΙΜ ακυρώνει τέτοια μόρια είναι καταγγελία στον ΟΑΕΔ ο οποίος στέλνει έγγραφο στο ΙΝΕΔΙΒΙΜ και αφαιρούνται τα μόρια. Χαζό φυσικά γιατί δε γίνεται και να έχεις προυπηρεσία και ανεργία ίδιο διάστημα κι ο φορέας πέρα βρέχει.

Κι εμένα μου έτυχε να δουλεύουμε Μάη με κοπέλα μαζί στα ΚΔΒΜ και τον Ιούλη που βγήκε η προκήρυξη δήλωσε 18 μήνες ανεργία! Αν με περνούσε εννοείται δε θα το άφηνα έτσι -αλλά αφού ηταν πιο κάτω δεν έκανα τίποτα. Στα ΚΔΒΜ δε μετραει να εχεις εμπειρια σας εκπαιδευτής (για θέση υπευθύνων μιλώ) αλλά σε διοικητικό εργο, οπότε εκεί δεν επηρέασε τα αποτελέσματα της προκήρυξης πέραν της ψεύτικης ανεργίας (αν ξεκίνησε να δουλεύει στο άλλο πρόγραμμα πριν την προκήρυξη).Αν έτσι πήρε τη θέση ναι δυστυχώς μελλοντικά με λαδιά θα φάει κάποιου άλλου τη θέση. Σαν εκπαιδεύτρια θα πάρει πολλά μόρια σε ΣΔΕ από την προυπηρεσία αυτή. Η ανεργία στην τελευταία προκήρυξη ευτυχώς μειώθηκε πάρα πολύ σε μοριοδότηση (ορθώς) γιατί έφτασαν άτομα με τίποτα παρά μόνο με ανεργία να ξεπερνάνε άλλα με πολλά προσόντα. Τώρα με τα ένσημα δε θα μπορεί κάποιος να το κάνει αυτό.
Βασικά η ένστασή μου όσον αφορά την πριμοδότηση της ανεργίας δεν έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη περίπτωση, γιατί για πχ αυτή τη στιγμή έχω μήνες ανεργίας να με πριμοδοτήσουν και μαζί με το μεταπτυχιακό στο γνωστικό και τις ώρες εμπειρίας να φτάσω ψηλά στον πίνακα σε ενδεχόμενη προκήρυξη. Έχει να κάνει με το ότι η ανεργία δεν μπορεί να είναι προσόν στην εκπαίδευση και μάλιστα να σου δίνει 15 μόρια ή τα γενικά κοινωνικά κριτήρια. Στην εκπ/ση να πάει ο πιο καταρτισμένος κι αυτός που κρίθηκε κατάλληλος ύστερα από αξιολόγηση. Κι αυτός που κρίνει ότι είναι έτοιμος, αν κάνει την αυτοκριτική του.
  Εγώ πέρυσι δε δέχτηκα να πάω στο σδε που με κάλεσαν. Βασικά το έκανα για οικονομικούς λόγους, η αλήθεια είναι όμως κι ότι αυτό με βόλευε και το βρήκα σαν δικαιολογία κιόλας, γιατί κατα βάθος αισθανόμουν ανασφαλής, γιατί δεν θεωρούσα ότι ήμουν έτοιμη σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο να το κάνω αποτελεσματικά. Γι αυτό και μπήκα στη διαδικασία φέτος να ξεκινήσω μεταπτυχιακό και σεμινάριο στην εκπ/ση ενηλίκων.Αν πήγαινα πέρυσι θα αισθανόμουν ότι κορόιδευα κατά κάποιον τρόπο ανθρώπους, που επενδύουν χρόνο που δεν τους περισσεύει σε κάτι που ενδεχομένως θα τους αλλάξει τη ζώή και την κοσμοθεωρία τους, τον τρόπο που σκέφτονται κι αντιμετωπίζουν τα πράγματα. Προτίμησα λοιπόν να πάω σε σχολείο της ομογένειας, για οικονομικούς λόγους, αλλά και παράλληλα γιατί θα βρισκόμουν σε ένα οικείο περιβάλλον, όπου θα ήξερα το πώς θα διαχειριστώ τις καταστάσεις λόγω εμπειρίας στην τυπική και ιδιωτική εκπ/ση.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159793
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 538
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 525
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.121 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.