*

Αποστολέας Θέμα: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας  (Αναγνώστηκε 6502 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« στις: Οκτώβριος 29, 2011, 12:25:04 πμ »
Αφορμη για να ανοιξω αυτο το θεμα σταθηκε η παρουσια μου σε μια κοινωνικη συναθροιση .Ως εκπαιδευτικος εχω αντιμετωπισει αρκετες "προβληματικες" συμπεριφορες μεσα στο σχολικο περιβαλλον.Σημερα λοιπον εχοντας αν θελετε το "ματι" το επαιδευτικο παρατηρησα τα εξης .Παιδια ηλικας 8-10 ετων να τσιριζουν διχως να δεχονται καμια παρατηρηση απο τους γονεις τους .Επισης παιδια να διασκεδαζουν δερνοντας το ενα το αλλο χωρις παλι καποια επιπληξη απο τους γονεις (μητερα-πατερα) που ειχαν στρογγυλοκαθησει συζητωντας για αθλητικα και τριχες .....Αναρωτιεμαι λοιπον ως εκπαιδευτικος τι μπορουμε να κανουμε ολοι εμεις μεσα στην ταξη οταν οι γονεις δεν εχουν μαθει εστω και στοιχειωδως τα παιδια τους να συμπεριφορονται ως ανθρωποι με ορους και κανονες και οχι σαν χιμπατζιδες που διασκεδαζουν τσιριζωντας .
Και απο την αλλη οταν συζητας μαζι με καποιους απο τους γονεις αυτο το θεμα της συμπεριφορας ακους την τετριμμενη ατακα ..." Ε παιδια ειναι αστα ..."
Αν επιθυμειτε να εχετε παιδια χιμπατζηδες με γεια σας και χαρα σας .Εγω ως εκπαιδευτικος προτιμω να βοηθω οσο μπορω απο την πλευρα μου οι μαθητες μου να συμπεριφερονται ως ανθρωποι ...
Με συγχωρειτε που σας χαλαω το ζωολογικο κηπο...
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:23:00 »

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 01:53:39 πμ »
Θεωρώ πως πρώτιστο καθήκον του εκπαιδευτικού είναι η διδασκαλία των παιδιών και όχι η αγωγή. Αυτή πρέπει να την έχουν ήδη από το σπίτι, διαφορετικά πρωτίστως τα παιδιά, έτσι πως έχει καταντήσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι και θα είναι τα χαμένα στο στίβο της ζωής.
Ο εκπαιδευτικός θα κάνει το μάθημα του και όποιος κατάλαβε!
Οι υπόλοιποι ας παριστάνουν τις τσίτες!!! ;D

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 09:29:09 πμ »
 Αν δεν ξέρουν να μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά, να μη τα κάνουν. Αγωγή χρειάζονται πρώτα οι γονείς.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος Sophaki

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60 Λατρεύω τα παιδιά μου
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 09:31:53 πμ »
Το θέμα είναι όσο και να "προάγουμε" την αγωγή μέσα στην τάξη μας και στο σχολείο γενικότερα, μόλις πατάνε το πόδι έξω από το σχολείο μετατρέπονται σε "χιπαντζίδες" όπως λες.Σκοπός είναι αυτή η αγωγή να μεταφέρετε και στο σπίτι και κατά συνέπεια και από τους γονείς.(Κομμάτι δύσκολο).Τώρα αν πρέπει να άγουμε τα παιδιά ως εκπαιδευτικοί.....θεωρώ ότι είναι ανάλογη και της των ηλικίας των παιδιώνΣτο Νηπιαγωγείο είναι φυσικό ότι ¨αγουμε¨τα νήπια"(Νηπιο-αγωγή) ίσως και στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού..Από Γυμνάσιο και πέρα νομίζω ότι ο ρόλος μας είναι καθαρά "δάσκαλου".....
Destination anywhere ..name a place and i be there....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:23:00 »

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 09:59:34 πμ »
Θεωρώ πως πρώτιστο καθήκον του εκπαιδευτικού είναι η διδασκαλία των παιδιών και όχι η αγωγή. Αυτή πρέπει να την έχουν ήδη από το σπίτι, διαφορετικά πρωτίστως τα παιδιά, έτσι πως έχει καταντήσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι και θα είναι τα χαμένα στο στίβο της ζωής.
Ο εκπαιδευτικός θα κάνει το μάθημα του και όποιος κατάλαβε!
Οι υπόλοιποι ας παριστάνουν τις τσίτες!!! ;D

Σεβομενη αυτη τη διαφορετικη αποψη θα μου επιτρεψετε ωστοσο να διαφωνησω.Ο εκπαιδευτικος στο μετρο του δυνατου μπορει περα απο το να μεταλαμπαδευει τις γνωσεις του κατα το "διδασκειν" να ειναι και να λειτουργει ως προτυπο συμπεριφορας.Προσωπικα προτιμω εναν μαθητη που δεν ειναι ο καλυτερος μαθητης της ταξης κρινοντας αποκλειστικα και μονο με βαση το γνωστικο αντικεμενο αλλα που εχει ολα εκεινα τα ποιοτικα χαρακτηριστικα που τον κανουν ανθρωπο με αξιες και νομιζω αντιλαμβανεστε τι εννοω.Αν ο εκπαιδευτικος απλως και μονο περιοριζεται στη μεταδοση γνωσεων τοτε καλλιστα μπορει το ιδιο να κανει και ενας προσωπικος υπολογιστης.Αλλωστε ηδη η μεταδοση και μεταφορα των πληροφοριων γινεται μεσω της τεχνολογιας σε εξαιρετικα μεγαλο βαθμο.Ας μην βαζουμε ιδεες στην ηγεσια του Υπουργειου Παιδειας .Που ξερετε μπορει στο τελος να ακουσουμε και οτι ειμαστε περιττοι στην εκπαιδευτικη διαδικασια.....
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος Φωτεινή ΠΕ07

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 781
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 10:17:59 πμ »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.ΣΑΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ Ε' ΚΑΙ ΣΤ'.ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ,ΤΣΙΡΙΖΟΥΝ,ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΛΟΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ...ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ...ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙΣ?ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΘΥΜΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ.ΠΕΡΥΣΙ ΜΙΑ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΣΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΔΕΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ.ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ <<τι να κανουμε,ετσι ειναι αυτος >>.ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΕΚΑ ΔΕΚΑ.ΚΡΙΜΑ,ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ.
Η ελευθερία είναι παιδί της αγάπης.

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 12:51:10 μμ »
Θεωρώ πως πρώτιστο καθήκον του εκπαιδευτικού είναι η διδασκαλία των παιδιών και όχι η αγωγή. Αυτή πρέπει να την έχουν ήδη από το σπίτι, διαφορετικά πρωτίστως τα παιδιά, έτσι πως έχει καταντήσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι και θα είναι τα χαμένα στο στίβο της ζωής.
Ο εκπαιδευτικός θα κάνει το μάθημα του και όποιος κατάλαβε!
Οι υπόλοιποι ας παριστάνουν τις τσίτες!!! ;D
Δε συμφωνω. Οπως και να εχει ο καθηγητης αποτελει προτυπο. Ενδεχομενως να μην καταφερει να βοηθησειτο προβληματικο παιδι (που και γι'αυτο, αν θελει, ολο και κατι μπορει να κανει), θα αποτελει ομως παραδειγμα για τους υπολοιπους μαθητες. Ενασ καθηγητης που μπαινει, τα λςεει και φευγει δεν μπορει να γινει σεβαστος απο τους μαθητες. Ακυω απο τους μαθητες μου τι κριτηρια εχουν για τους καθηγητες του σχολειου. Πιστεωε με τα παιδια δεν ειναι χαζα. Καταλαβαινουν ποιος ενδιαφερεται και ποιος θελει να τα πει κα να φυγει.
Προσωπικα πιστευω πως στο σχολειο δεν θα επρεπε τα παιδια να προετοιμαζονται μονο για εξετασεισ, αλλα και για να βγουν ανθρωποι στην κοινωνια, με αξιες και ηθικους κανονες.
Συμφωνω βεβαιως οτι τον πρωταρχικο ρολο εχουν οι γονεις και υπαρχουν πολλοι, μα παρα πολλοι γονεις που δεν ξερουν τι τους γινεται. Η ξερουν αλλα βαριουνται να ασχοληθουν...
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 01:04:50 μμ »
katkat τωρα ειδα παραπανω το μηνυμα σου, συμφωνουμε απολυτα
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος daffodils

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 01:17:20 μμ »
Αν δεν ξέρουν να μεγαλώνουν σωστά τα παιδιά, να μη τα κάνουν. Αγωγή χρειάζονται πρώτα οι γονείς.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Δυστυχώς πολλοί ενήλικες θεωρούν ότι εκπληρώνουν ένα καθήκον φέρνοντας ένα παιδί στον κόσμο χωρίς να έχουν συναίσθηση της ευθύνης. 'Οταν παντρεύεσαι όλοι αρχίζουν: παιδάκι πότε θα κάνετε? Και πολλές φορές δεν συνειδητοποιούν τί έγινε παρά μόνο όταν είναι ήδη αργά. Επιπλέον είναι ελάχιστοι οι γονείς που βλέπουν αντικειμενικά τα παιδιά τους και νομίζουν ότι είναι αλάθητα. Αλίμονο σε όποιον τολμήσει να υπονοήσει το αντίθετο. Και δυστυχώς όλα γίνονται και λέγονται μπροστά στα παιδιά.
To see the World in a Grain of Sand And Heaven in a Wild Flower,
Hold Infinity in the palm of your hand And Eternity in an hour.
                 WILLIAM BLAKE

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 01:22:59 μμ »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.ΣΑΝ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΕ ΤΑΞΕΙΣ Ε' ΚΑΙ ΣΤ'.ΤΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ,ΤΣΙΡΙΖΟΥΝ,ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΛΟΤΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ...ΔΕΝ ΕΜΑΘΑΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ...ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΩΣ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΘΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΧΕΣΕΙΣ?ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΟ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ ΘΥΜΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ.ΠΕΡΥΣΙ ΜΙΑ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΣΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΔΕΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ.ΟΤΑΝ ΤΗΣ ΕΙΠΑ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ <<τι να κανουμε,ετσι ειναι αυτος >>.ΟΜΩΣ ΤΟ ΔΕΚΑ ΔΕΚΑ.ΚΡΙΜΑ,ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΑΠΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟ Α ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

Μια και ειμαι κι εγω στην πλευρα αυτη,εννοω της ξενογλωσσης εκπαιδευσης ,θα παραθεσω την αποψη μου.Οι σχολικοι συμβουλοι ερχονται λεγοντας πως "καθηκον" μας ως καθηγητες ξενων γλωσσων ειναι να χειριζομαστε τη γλωσσα-στοχο επικοινωνιακα μεσα στην ταξη.Ωστοσο εδω ηδη υπαρχει μια αντιφαση.Οι γονεις πιεζουν για βαθμους ,οι μαθητες εμμενουν στην ¨κλασσικη¨διδασκαλια με την οποια ειναι εξοικιωμενη στα φροντιστηρια και ετσι ολες αυτες οι "νεοφερμενες" επικοινωνιακες δραστηριοτητες και οι ομαδοσυνεργατικες ερευνες(συνεργασια μεταξυ των μαθητων -- τι ειναι αυτο "τρωγεται " ? ) πανε περιπατο ...Απο τη  αλλη ο εκπαιδευτικος των ξενων γλωσσων απο την εμπειρια μου στο δημοσιο σχολειο εχει 2 επιλογες .
1.Να ειναι "δημοκρατικος " που ισοδυναμει με αυτο που περιγραφει η συναδελφος .Επιτρεψτε μου να χρησιμοποιησω τη λεξη "μπαχαλο" για να περιγραψω οτι ειθισται να συμβαινει με ενα δημοκρατικο= ελευθεριαζων στο μυαλο των μαθητων και των γονεων τους καθηγητη ξενογλωσσης εκπαιδευσης .
2.Αυταρχικο ,"παλαιου τυπου" εκπαιδευτικο που τουλαχιστον ειναι σε θεση να διδαξει οτι πρεπει να γνωριζουν οι μαθητες σε καθε επιπεδο .
Η τριτη επιλογη(μονο ως ιδεα ουχι υλοποιησιμη ) ειναι αυτο που περιγραφουν οι σχολικοι συμβουλοι,  δηλαδη το μεσον .Συγγνωμη αλλα στην Ελλαδα αυτο δεν υφισταται .Οι μαθητες μας κακα τα ψεμματα δεν εχουν μαθει να συνεργαζονται με κανεναν απολυτως (βλεπε εγω δεν καθομαι με τον Αλβανο ,δεν συνεργαζομαι με τον ταδε μαθητη διοτι ειναι "βλαξ" κ.τ.λ.).Επειτα η εικονα συμπληρωνεται  με γονεις που δεν δεχονται 8 ή 9 στο Δημοτικο ,διοτι οι δασκαλοι βαζουν βαθμους γιατι λοιπον εσεις Κυρια Αγγλικου το "παιζετε" αυστηρη? Βλεπετε το να υπαρχουν κανονες και ορια στη συμπεριφορα των μαθητων ισοδυναμει με "ηθοποιηλικι".Οταν φροντιζεις  να σεβεσαι τους κανονες και να μαθαινεις τους αλλους να πραττουν το ιδιο εισαι ενας μεγαλος υποκριτης .....
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος MissPE06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 01:27:47 μμ »
Θεωρώ πώς το να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο είναι πολύ μεγάλη απόφαση κι αν δεν είσαι έτοιμος ή δεν μπορείς να ανταποκριθείς σωστά στο μεγάλωμά του, καλύτερα να μην το κάνεις. Πιστεύω πως η αγωγή πρέπει να δίνεται πρωτίστως από το σπίτι αλλά ρόλο σ' αυτό έχει να παίξει και το σχολείο. Ως εκπαιδευτικός δε μου αρκεί να μπω στην τάξη να πω απλώς το μάθημα και να φύγω. Και θα συμφωνήσω κι εγώ ότι είναι προτιμότερος ένας μαθητής που είναι λιγότερο καλός στο γνωστικό αντικείμενο που διδάσκω και σωστός στη συμπεριφορά παρά το αντίθετο. Πάντα στην πρώτη επαφή με τους μαθητές τονίζω ότι με ενδιαφέρει πολύ η συμπεριφορά τους και φροντίζω όσο μπορώ να είμαι πρώτα εγώ σωστή απεναντί τους ώστε να παρακινούνται όσο γίνεται να κάνουν το ίδιο. Το οικογενειακό περιβάλλον όμως είναι αυτό που επηρεάζει κυρίως τους τρόπους των παιδιών και πολλές φορές λίγα πράγματα μπορούμε εμείς ως εκπαιδευτικοί να πετύχουμε στον τομέα αυτό. Παρόλα αυτά αξίζει να προσπαθούμε. Ακόμη κι έναν μαθητή να μπορούμε να επηρεάσουμε θετικά είναι καλό.

Αποσυνδεδεμένος vickyN

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 589
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 01:30:31 μμ »


Σεβομενη αυτη τη διαφορετικη αποψη θα μου επιτρεψετε ωστοσο να διαφωνησω.Ο εκπαιδευτικος στο μετρο του δυνατου μπορει περα απο το να μεταλαμπαδευει τις γνωσεις του κατα το "διδασκειν" να ειναι και να λειτουργει ως προτυπο συμπεριφορας.Προσωπικα προτιμω εναν μαθητη που δεν ειναι ο καλυτερος μαθητης της ταξης κρινοντας αποκλειστικα και μονο με βαση το γνωστικο αντικεμενο αλλα που εχει ολα εκεινα τα ποιοτικα χαρακτηριστικα που τον κανουν ανθρωπο με αξιες και νομιζω αντιλαμβανεστε τι εννοω.Αν ο εκπαιδευτικος απλως και μονο περιοριζεται στη μεταδοση γνωσεων τοτε καλλιστα μπορει το ιδιο να κανει και ενας προσωπικος υπολογιστης.Αλλωστε ηδη η μεταδοση και μεταφορα των πληροφοριων γινεται μεσω της τεχνολογιας σε εξαιρετικα μεγαλο βαθμο.Ας μην βαζουμε ιδεες στην ηγεσια του Υπουργειου Παιδειας .Που ξερετε μπορει στο τελος να ακουσουμε και οτι ειμαστε περιττοι στην εκπαιδευτικη διαδικασια.....

Δε συμφωνω. Οπως και να εχει ο καθηγητης αποτελει προτυπο. Ενδεχομενως να μην καταφερει να βοηθησειτο προβληματικο παιδι (που και γι'αυτο, αν θελει, ολο και κατι μπορει να κανει), θα αποτελει ομως παραδειγμα για τους υπολοιπους μαθητες. Ενασ καθηγητης που μπαινει, τα λςεει και φευγει δεν μπορει να γινει σεβαστος απο τους μαθητες. Ακυω απο τους μαθητες μου τι κριτηρια εχουν για τους καθηγητες του σχολειου. Πιστεωε με τα παιδια δεν ειναι χαζα. Καταλαβαινουν ποιος ενδιαφερεται και ποιος θελει να τα πει κα να φυγει.
Προσωπικα πιστευω πως στο σχολειο δεν θα επρεπε τα παιδια να προετοιμαζονται μονο για εξετασεισ, αλλα και για να βγουν ανθρωποι στην κοινωνια, με αξιες και ηθικους κανονες.
Συμφωνω βεβαιως οτι τον πρωταρχικο ρολο εχουν οι γονεις και υπαρχουν πολλοι, μα παρα πολλοι γονεις που δεν ξερουν τι τους γινεται. Η ξερουν αλλα βαριουνται να ασχοληθουν...

Εκτιμώντας τις απόψεις και των δύο συναδέλφων, θα ήθελα να τονίσω πως πρωταρχικά εκπαιδευτήκαμε στη μετάδοση γνώσεων σε συγκεκριμένα αντικείμενα, ενώ μερικοί εκπαιδευτικοί, ιδίως δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γνωρίζουν ελάχιστες γνώσεις παιδαγωγικών.
Η αγωγή των παιδιών εναπόκειται στο φιλότιμο του κάθε εκπαιδευτικού (ειδικά όταν αυτός έχει να καλύψει μία τεράστια ύλη σε ολοένα αυξανόμενο αριθμό μαθητών).
Τέλος, φυσικά πρέπει να είμαστε παράδειγμα για τους μαθητές με τον τρόπο συμπεριφοράς μας, αλλά ως εκεί, όχι να αντικαθιστούμε την αγωγή, την ηθική και το σεβασμό που πρέπει να μεταδίδει ο κάθε γονιός στο παιδί του.
Δυστυχώς, όμως, οι παραπάνω αξίες σε πολλούς από αυτούς είναι παντελώς άγνωστες και τις συνέπειες θα τις υποστούν στο μέλλον τα ίδια τα παιδιά τους.

Αποσυνδεδεμένος virginia

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 03:34:18 μμ »
Καλησπέρα. Θα ήθελα να πω κι εγώ την εμπειρία μου σχετικά με το θέμα συζήτησης. Περισυλλογή ο γιος μου ήταν στην έκτη δημοτικού. Παιδί με πολύ καλή συμπεριφορά, καλός μαθητής ευγενικός με τους δασκάλους και τα αλλά παιδιά. Αυτό όμως προκάλεσε μεγάλη εντύπωση όχι στο δάσκαλο του αλλά στη δασκάλα του διπλανού τμήματος η οποία αποκαλούσε στα παιδιά του τμήματος της, το δικό μου παιδί: Φλώρο! Αν όμως τον είχα μάθει να βρίζει, να ειναι ανηπακουος, επιθετικός, τότε η δασκάλα θα τον αποκαλούσε φαντάζομαι έξυπνο και μάγκα. Δεν το έκανα θέμα, γιατί πιστεύω ότι ενα παιδι μπορείς να το βοηθήσεις να αλλάξει. Σε αυτή τη δασκάλα τι θα έπρεπε να πω; Πως θα την έκανα άνθρωπο; Μήπως φταίμε κι εμείς για ο,τι γίνεται στην τάξη, ιδίως στο δημοτικό; Δεν είμαστε κι εμείς πρότυπα για τους μαθητές; Ευχαριστω

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Συμπεριφορα : O καθρεφτης της οικογενειας
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 29, 2011, 04:07:45 μμ »
Εχω την αισθηση πολλες φορες οτι τελικα ειμαστε ολοι μερος ενα ντομινο.Το ντομινο αυτο δεν σταματα ποτε και συνεχως αυξανονται τα τουβλακια που πεφτουν το ενα με τα το αλλο απλως και μονο για να συνεχιστει αυτη η αλυσιδωτη αντιδραση.Το εναρκτηριο λακτισμα αυτου του ντομινο φερει τον τιτλο "μεταθεση¨.Εννοω πως ο καθενας απο εμας "εμαθε" απο την κουνια του να χρησιμοποιει αυτο το μηχανισμο αμυνας ως μεσο προστασιας του δικου του Εγω.Ο "καλος" και ευγενικος μαθητης ειναι "φλωρος" γιατι ετσι με βολευει ,ετσι αποκαλωντας εκεινον με αυτο τον τροπο ,εγω δεν ειμαι"φλωρος " αρα νιωθω καλυτερα για μενα ,για το δικο μου Εγω.
Ανεξαρτητα αν προκειται για εκπαιδευτικους ή μαθητες οι οποιοι χρησιμοποιουν αυτο το μηχανισμο αμυνας ,θεωρω πως ως εκπαιδευτικοι εχουμε τουλαχιστον την υποχρεωση να "στηνουμε" ντομινο βοηθωντας τους μαθητες να καταλαβουν την αξια που εχει το καθε κομματι του ντομινο ξεχωριστα και επιπλεον να τους διευκολυνουμε ωστε να συνειδητοποιησουν οτι εαν ενα κομματι του ντομινο δεν "πεφτει" ευθυνεται η "δυναμη " η δικη μας κατα την ¨ωθηση¨ και οχι το επομενο ¨κομματι¨  του ντομινο που ακολουθει .
 Εξαλλου οπως και το ιδιο το ντομινο το τελειο και αρτιο αποτελεσμα προυποθετει το συγχρονισμο πολλων διαφορετικων κομματιων .....
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158512
  • Σύνολο θεμάτων: 19197
  • Σε σύνδεση σήμερα: 550
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 545
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.