*

Αποστολέας Θέμα: Υπεύθυνος Εργαστηρίου  (Αναγνώστηκε 15998 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 05:14:06 μμ »
ε ναι βρε killbill,
1ον δεν λεει πουθενα οτι οπωσδηποτε πρεπει να ειναι πληροφορικος ο συντονιστης project (ο συλλογος αποφασιζει) και
2ον δεν μπορω να βρω που λεει για 2ωρη μειωση επειδη εισαι συντονιστης. το μονο που λεει ειναι οτι απαλασσεται απο εξωδιδακτικες ασχολιες. δεν βλεπω πουθενα για 2ωρο κατι.

για το εργαστηριο φυσικης δεν εχω αποψη περα απο οτι συμφωνω με αυτο που γραφεις. ειναι αυτονοητο οτι πρεπει να μπαινουν τα παιδια στο εργαστηριο και να κανουν πειραματα αλλιως οπως σωστα λες δεν εχει νοημα το 3ωρο εκει.
ειπαμε, ο σωστος και με μερακι καθηγητης το χρειαζεται αυτο το 3ωρο, ειτε ειναι πληροφορικος ειτε φυσικος. δυστυχως υπαρχουν (οπως και σε ολες τις αλλες ειδικοτητες) οι κακοι και τεμπεληδες που χαλανε την πιατσα. ας κραξουμε αυτους και οχι ολο το συνολο...
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:22:07 »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 05:39:01 μμ »
Λοιπόν, να παρέμβω κι εγώ.
Αν και όποιος/-α πιστεύει ότι κάτι δεν είναι ορθό (ή είναι) και πρέπει να αλλάξει (ή μείνει ίδιο) δεν θα αλλάξει γνώμη: Είναι το μόνο σίγουρο και καλώς ισχύει αυτό. Ό,τι γράφεται είναι για όσους τυχαίνει τώρα ή στο μέλλον να ανοίξουν αυτό το link.

1. Όσον αφορά το συντονιστή προτζεκτ (ή  "συντονιστή τσουγγράνας", όπως ειπώθηκε):

Ποιός/-α είναι συντονιστής project ορίζεται στο 4 του 141285/Γ2 - 08-09-2014

4. Ορισμός Συντονιστή των Ερευνητικών Εργασιών
Στην ίδια συνεδρία ο Σύλλογος Διδασκόντων ορίζει τον Υποδιευθυντή ή άλλον έμπειρο εκπαιδευτικό ως Συντονιστή των πραγματοποιούμενων Ερευνητικών Εργασιών, με κύριο ρόλο τον προγραμματισμό χρήσης χώρων, τον κατάλληλο προγραμματισμό για τη βέλτιστη αξιοποίηση των εργαστηρίων πληροφορικής και λοιπών πόρων που διαθέτει η σχολική μονάδα προς διευκόλυνση των ερευνητικών ομάδων. Ο συντονιστής απαλλάσσεται από την υποχρέωση ανάληψης άλλων εξωδιδακτικών καθηκόντων. Για τις πιθανές εκτός σχολείου επισκέψεις των ερευνητικών μαθητικών ομάδων, κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου, ισχύουν οι σχετικές με τις υπόλοιπες επισκέψεις προϋποθέσεις. Ο Συντονιστής διασφαλίζει ότι στη διάρκεια των δύο τάξεων (Α΄ και Β΄) οι μαθητές δεν θα επαναλάβουν το ίδιο θέμα


Συνήθως το "συντονιστή" το έχει ο/η υποδιευθυντής του Λυκείου (ή ΕΠΑΛ).


Αυτό που αναλαμβάνουν οι ΠΕ19/20 δεν είναι συντονιστής project, αλλά όπως παρατέθηκε:

Β. Όπου κρίνεται εφικτό και αναγκαίο από τον Σύλλογο Διδασκόντων και με την έγκριση της Διεύθυνσης Δ.Ε., ένας εκ των καθηγητών της πληροφορικής μπορεί, αντί για την εποπτεία και την καθοδήγηση συγκεκριμένων ερευνητικών θεμάτων, να αναλάβει στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα να υποδέχεται στο εργαστήριο πληροφορικής και να στηρίζει τις ομάδες που θα αποστέλλουν εκ περιτροπής επιβλέποντες καθηγητές διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων με συγκεκριμένες οδηγίες για το έργο που θα επιτελέσουν. Έργο του εν λόγω καθηγητή πληροφορικής είναι να στηρίζει τις ομάδες  στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων.

Συνεπώς (αν και αυτό επιτείνει το χαρακτηρισμό "χρυσό" 2ωρο):
"2 διώρων τη βδομάδα": Σύνολο 4 ώρες/βδομάδα.
Πώς δεν το προσέξαν να "διεκδικήσουν" 4ωράκι!!!! Αααα είναι εκ περιτροπής, εντάξει!

2. Όσον αφορά τις "εξωδιδακτικές":
Μακάρι να μην υπήρχαν στα Ελληνικά σχολεία (όπως σε πολλά Ευρωπαϊκά), αλλά ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Τί να κάνουμε τώρα;
Κάποιες εγκύκλιοι εξαιρούν κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών. Δίκαιο/άδικο? : Τί να κάνουμε τώρα;
Αφού υπάρχουν, πρέπει:
α) Να είναι "δίκαια" κατανεμημένες και
β) Να μην δημιουργούν πρόβλημα στο κυρίως έργο των εκπαιδευτικών.

Σίγουρα είναι θέμα υποκειμενικής κρίσης, όπως και το παρακάτω (που έχει σχέση με το 3. ):
Είναι ίδιο το εκπαιδευτικό έργο του ΠΕ08 , του ΠΕ11 με αυτό του ΠΕ03 ή του ΠΕ04?
Έχει την ίδια προετοιμασία;
Όλες οι απόψεις δεκτές (κυρίως οι μη γραμμένες εδώ, από όσους διαβάζουν αυτά και δε θα γράψουν ποτέ σε αυτό το θέμα).

Το "πότε είναι δίκαια μοιρασμένες οι εξωδιδακτικές" είναι υποκειμενικό θέμα, λοιπόν, καθώς και ο ΠΕ08 ή ο ΠΕ11 μπορεί να θεωρεί ότι "πρόβλημα στην προετοιμασία του για το κατεξοχήν έργο του: το εκπαιδευτικό"!! Τί να πούμε;


3. Όσον αφορά τους Υπεύθυνους (είτε Εργαστηρίου Φ.Ε. είτε Εργαστηρίου Η/Υ):
Από τη στιγμή που (ουσιαστικό) έργο στα παραπάνω μαθήματα δεν μπορεί να γίνει χωρίς χρήση του αντίστοιχου Εργαστηρίου:
Κάποιος/κάποια πρέπει να το προετοιμάζει και λειτουργεί: Έτσι έχουν τα "πράγματα".

Μπορεί να πει ο ΠΕ02 ή ο ΠΕ03: "Κι εγώ χρησιμοποιώ εργαστήριο στο εκπαιδευτικό μου έργο":
Ο ΠΕ02 προβάλλει πχ ταινίες  (ή χρησιοποιεί λογισμικό) και θέλει προετοιμασία
ή ο ΠΕ03 τα ίδια ή/και διαζώσης πχ "μαθαίνει τις πιθανότητες στους μαθητές" με το να κατεβαίνουν να ρίχνουν βολές μπάσκετ και πόσες θα μπουν και να υπολογίζουν (τις πιθανότητες) επιτόπου.
Αλλά δεν είναι το ίδιο:
Όποιος ξέρει τη φύση των Φυσικών Επιστημών (εκτός της βιβλιογραφίας) και από την πείρα του γνωρίζει το "αποτέλεσμα" της πειραματικής μεθόδου σε σχέση με την παράθεση τύπων  (με οποιοδήποτε τρόπο) ή το μπλαμπλα (τι είναι το ένα φυσικό μέγεθος τι το άλλο και πως συνδέονται)
Και
Όποιος ξέρει τη "φύση" των Η/Υ (νομίζω εδώ γίνεται εύκολα κατανοητό)

Καταλαβαίνει ότι χωρίς Εργαστήριο το αποτέλεσμα είναι όχι απλά μηδέν, αλλά υπό το μηδέν με όσο πιο αρνητική "αίσθηση" για το "μάθημα". Κάποιος/-α πρέπει να κάνει τα παραπάνω, λοιπόν.

Ότι όλοι έχουμε από την εμπειρία μας Υπεύθυνους Εργαστηρίων που καταχράστηκαν τα όσα αναφέρουν οι εγκύκλιοι για τους Υπεύθυνους και δεν κάναν ούτε 1 εργαστηριακό μάθημα (ή και "για 2-3 εργαστηριακά μαθήματα όλη τη χρονιά", όπως ειπώθηκε) είναι μια αλήθεια, και είναι Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΔΙΑΤΕΘΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΗ ΜΙΑ Ή ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΘΑ "ΨΑΧΝΟΥΜΕ" ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ.

Τα εργαστήρια χρειάζονται. Δεν γίνεται αλλιώς, εκτός αν καταργηθούν αυτά τα μαθήματα ή δε μας ενδιαφέρει το αποτέλεσμα.
Κάποιος/-α πρέπει να τα λειτουργεί.
Για αυτό το έργο δεν μπορεί να παρά να χρησιμοποιεί μέρος του ωραρίου του (στα πλαίσια ισοκατανομής όλων των ειδικοτήτων/μαθημάτων και της φύσης του μαθήματος που δεν επιδέχεται "κάτι άλλο".
Δεδομένο: Υπάρχουν κάποιο Υπεύθυνοι που δεν το κάνουν.

Ή και διαρκώς ψάχνουμε να επιβεβαιώσουμε ότι "δεν το κάνουν" (για τους δικούς μας λόγους).

Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει αυτή η ανάθεση έργου για τα εργαστήρια.

Όπως και το να τηρούνται οι υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτή.


Αν η εμπειρία του καθενός "λέει" κάτι άλλο, αυτό δε σημαίνει ότι αυτό που του "λέει" η εμπειρία είναι καθολικό.

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 05:58:48 μμ »
χαρα στο κουραγιο σου που εγραψες αυτο το κατεβατο και περιγραφει 100% πως ειναι η σχολικη πραγματικοτητα.
παρατηρησεις εχω δυο:

1ον, ο τεχνικος βοηθειας στα project που αναλαμβανει ο πληροφορικος ειναι κανονικες ωρες στο προγραμμα του που βρισκεται μεσα στο εργαστηριο εν ωρα μαθηματος του project και παρεχει ολα τα παραπανω που αναφερθηκαν στην εγκυκλιο. ΔΕΝ ειναι 2ωρη μειωση του ωραριου.

2ον, αυτο που ανεφερε ο Killbill δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει να γινει. δηλαδη, πως ο καθηγητης Γαλλικων ζητουσε ή ο πληροφορικος τους τα προηγουμενα χρονια επαιρνε 2ωρη μειωση ως συντονιστης ενω ΔΕΝ προβλεπεται πουθενα. κατι λαθος εχει γινει σε αυτην την υποθεση. εκτος και αν μιλαμε για τεχνικο βοηθειας οπου εκει μπαινει μονο καθηγητης πληροφορικης για προφανεις λογους.
We are so many...

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 06:20:13 μμ »



χαρα στο κουραγιο σου που εγραψες αυτο το κατεβατο και περιγραφει 100% πως ειναι η σχολικη πραγματικοτητα.
Μη νομίζεις:
Κι εγώ βαριέμαι να γράφω σε ώτα μη ακουόντων.
Απλά γράφω όταν κάτι με "αγγίζει" (με "φτιάχνει").
Και "αγγίχτηκα" από τη μη ύπαρξη Εργαστηρίων Φυσικής σε όποιο Ειδικό σχολείο και να πέρασα (εννοείται και το παρελκόμενο που πιστεύουν για τις Φυσικές Επιστήμες οι άλλοι συνάδελφοι).
Έτσι, μπήκα στον κόπο να γράψω, αν και ξέρω ότι οι μόνοι που θα "επηρεαστούν" είναι μόνο αυτοί που δεν θα γράψουν εδώ και οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε τα ίδια.
Υποκειμενικό, όπως είπα.

Απλά με "άγγιξαν" και οι χαρακτηρισμοί:
"άσχετος" και "κοροϊδευόμαστε":
Όχι ότι δεν ισχύουν κάποτε: Στην Ελλάδα ζούμε.

παρατηρησεις εχω δυο:

1ον, ο τεχνικος βοηθειας στα project που αναλαμβανει ο πληροφορικος ειναι κανονικες ωρες στο προγραμμα του που βρισκεται μεσα στο εργαστηριο εν ωρα μαθηματος του project και παρεχει ολα τα παραπανω που αναφερθηκαν στην εγκυκλιο. ΔΕΝ ειναι 2ωρη μειωση του ωραριου.

Ακριβώς.
Εξ'ου και η ειρωνία μου: "Πως δεν πήραν πρέφα ότι είναι 2 δίωρα "χρυσό" 4ωράκι".

2ον, αυτο που ανεφερε ο Killbill δεν μπορω να καταλαβω πως μπορει να γινει. δηλαδη, πως ο καθηγητης Γαλλικων ζητουσε ή ο πληροφορικος τους τα προηγουμενα χρονια επαιρνε 2ωρη μειωση ως συντονιστης ενω ΔΕΝ προβλεπεται πουθενα. κατι λαθος εχει γινει σε αυτην την υποθεση. εκτος και αν μιλαμε για τεχνικο βοηθειας οπου εκει μπαινει μονο καθηγητης πληροφορικης για προφανεις λογους.

Μόνο 1 σχόλιο, γιατί βαρέθηκα κιόλας:
Ότι υπάρχουν δ/ντες που αποδέχτηκαν την υπόδειξη του ΠΕ07 στο σχολείο του killbill και τελικά "έδωσαν 2ωράκι" στον ΠΕ19/20
απλά δείχνει πόσα καταλαβαίνουν κι αυτοί διαβάζοντας την εγκύκλιο project που παρατέθηκε.
Άντε γιατί θα αρχίσω τους χαρακτηρισμούς κι εγώ!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:22:07 »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 06:26:20 μμ »
τι να πω και εγω... θελει διευκρινηση απο τον killbill τι ακριβως εγινε σε αυτο το σχολειο.
εννοειται οτι η 1η παρατηρηση μου ηταν προς αλλους αναγνωστες και οχι εσενα που δειχνεις ποσο καλα ξερεις τα πραγματα  :)

Έτσι, μπήκα στον κόπο να γράψω, αν και ξέρω ότι οι μόνοι που θα "επηρεαστούν" είναι μόνο αυτοί που δεν θα γράψουν εδώ και οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε τα ίδια.

μεγαλη αληθεια... like...
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 06:23:51 πμ »

Συνεπώς (αν και αυτό επιτείνει το χαρακτηρισμό "χρυσό" 2ωρο):
"2 διώρων τη βδομάδα": Σύνολο 4 ώρες/βδομάδα.
Πώς δεν το προσέξαν να "διεκδικήσουν" 4ωράκι!!!! Αααα είναι εκ περιτροπής, εντάξει!
Δεν το έχεις ερμηνεύσει σωστάΛέει:
Όπου κρίνεται εφικτό και αναγκαίο από το σύλλογο διδασκόντων και με την έγκριση της Διεύθυνσης Δ.Ε. ένας εκ των καθηγητών της πληροφορικής μπορεί, αντί για την εποπτεία και την καθοδήγηση συγκεκριμένων ερευνητικών θεμάτων, να αναλάβουν στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα να στηρίζουν εκ περιτροπής τις ομάδες των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων
Αναφέρεται δηλαδή όπου υπάρχουν 2 καθηγητές πληροφορικής, οπότε κάνει ένα 2ωρο ο ένας και ένα δίωρο ο άλλος. Όχι ένα 4ωρο ο ίδιος!


2ον δεν μπορω να βρω που λεει για 2ωρη μειωση επειδη εισαι συντονιστης. το μονο που λεει ειναι οτι απαλασσεται απο εξωδιδακτικες ασχολιες. δεν βλεπω πουθενα για 2ωρο κατι.
Στο παρέθεσα μόλις πιο πάνω για το που το λέει. Εντάξει δεν το λέει για τον "συντονιστή" αλλά για τον "καθοδηγητή"! (παίζουμε με τις λέξεις δηλαδή για το πως θα αποκαλέσουμε την τσουγγράνα!)

1ον, ο τεχνικος βοηθειας στα project που αναλαμβανει ο πληροφορικος ειναι κανονικες ωρες στο προγραμμα του που βρισκεται μεσα στο εργαστηριο εν ωρα μαθηματος του project και παρεχει ολα τα παραπανω που αναφερθηκαν στην εγκυκλιο. ΔΕΝ ειναι 2ωρη μειωση του ωραριου.
Είναι όντως μέσα; μήπως στην πράξη τελικά  γίνεται 2ωρη μείωση ωραρίου;
Εμας ο πληροφορικός λέει σε αυτούς που έχουν το προτζεκτ "Αν χρειαστείτε κάτι μου το λέτε".
Φυσικά κανείς δεν τον χρειάζεται 2 δίωρα, κάθε βδομάδα, για έναν ολόκληρο χρόνο . Άρα τι είναι αυτό; μήπως τελικά είναι μείωση ωραρίου κατα 2 ώρες;
Στα δικά σας σχολεία αφιερώνει κάθε βδομάδα για όλο τον χρόνο 2 δίωρα; Αν ναι, τότε ειλικρινά μπράβο του, τιμά την ειδικότητά του αλλά και το λειτούργημά του. Σου λέει ο πληροφορικός "δεν με κάλεσε κανένας συνάδελφος που κάνει project να τους καθοδηγήσω στις ΤΠΕ. Εγώ τους το είπα! ότι θέλετε εδώ είμαι!"
Μα πιστεύετε συνάδελφοι ειλικρινά ότι είναι πρακτικό, εφικτό, λογικό, πραγματικό για έναν ολόκληρο χρόνο να σου στέλνουν μαθητές κάθε βδομάδα για 2 δίωρα για να τους δίνεις οδηγίες;

Ειλικρινά θα ήθελα να ξέρω αν υπάρχει έστω και ένα σχολείο στην Ελλάδα όπου ο πληροφορικός αφιερώνει ένα δίωρο κάθε βδομάδα για όλο τον χρόνο για παροχή συμβουλών για το Project!
ή μάλλον να το ρωτήσω και διαφορετικά. Από όσους συναδέλφους κάνουν project υπάρχει κανείς που καλεί κάθε βδομάδα για έναν ολόκληρο χρόνο 2 ώρες την εβδομάδα τον πληροφορικό για υποστήριξη;

Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2015, 08:16:40 πμ από killbill »

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #20 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 03:42:10 μμ »
killbill, τοσο καιρο μας μιλαγες για συντονιστη και ακομα να καταλαβεις οτι ΑΛΛΟ ειναι ο συντονιστης project και ΑΛΛΟ αυτο που παρεθεσες. ΔΕΝ ειναι το ιδιο. διαχωρισε τα αυτα τα δυο.
δεν παιζουμε καθολου με τις λεξεις, απλα εσυ εχεις μπερδευτει.
λοιπον, παμε ξανα...

ο συντονιστης project ΔΕΝ δικαιουται μειωση ωραριου παρα απαλλαγη απο εξωδιδακτικη απασχοληση. συντονιστης ΔΕΝ ειναι με το ζορι καθηγητης πληροφορικης αλλα οποιαδηποτε ειδικοτητα.παει αυτο..

αυτο που εσυ παρεθεσες λεει τα εξης:
ένας εκ των καθηγητών της πληροφορικής
επομενως ενας καθηγητης και οχι δυο οπως λανθασμενα γραφεις εσυ αναλαμβανει την "τεχνικη στηριξη" (ετσι το ονομαζω εγω).
 
οι ωρες ειναι 2. εκ περιτροπης σημαινει οτι την μια φορα υποστηριζει το ενα project και την αλλη φορα το αλλο project. το 4ωρακι το εγραψε ειρωνικα ο sapore.

λεει επισης οτι: Όπου κρίνεται εφικτό και αναγκαίο από το σύλλογο διδασκόντων και με την έγκριση της Διεύθυνσης Δ.Ε.
αρα δεν το παιρνει απο μονος του ο πληροφορικος. πρεπει να υπαρχει λογος και οπως διαβαζεις, αν εχεις προσωπικα ενσταση για το ολο ζητημα να το συζητησεις στον συλλογο μιας και αυτος το κανονιζει και οχι να κραζεις αδικαιολογητως εδω στο φορουμ επι δικαιων και αδικων... τραβα στον συλλογο σου και πες τα...

εχεις βγαλει τοσα ακυρα συμπερασματα ενω στην πραγματικοτητα ΔΕΝ γνωριζεις σωστα το θεμα! εχεις πεσει σε τοσες αντιφασεις. εγραφες τοσο καιρο για συντονιστη και τωρα ασχολεισαι με τον τεχνικο στηριξης. πραγματικα τα εχεις μπερδεψει...
ο καθηγητης γαλλικων σας δεν ειναι παντως καθηγητης πληροφορικης για να αναλαβει τεχνικος στηριξης οποτε και αυτο που ανεφερες παλαιοτερα ειναι εντελως ακυρο και λαθος.

δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο να καθομαι και να απανταω σε κενες κατηγοριες και ουτε καταλαβαινω τι ειδους εντυπωσεις θες να κερδισεις εδω μεσα ουρλιαζοντας για δηθεν αδικιες. αφου εχεις σοβαρο προβλημα με τα θεματα αυτα, να τα συζητησεις στον συλλογο σου καταδεικνυοντας ποσο τεμπελης (αφου ετσι πιστευεις) ειναι ο συναδερφος της πληροφορικης. αν δεν τον βλεπεις να μπαινει και την ωρα του project για τεχνικη στηριξη, τραβα τον και καταγγελια. θα ηρεμησεις κιολας ετσι
We are so many...

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #21 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 04:20:26 μμ »
killbill, τοσο καιρο μας μιλαγες για συντονιστη και ακομα να καταλαβεις οτι ΑΛΛΟ ειναι ο συντονιστης project και ΑΛΛΟ αυτο που παρεθεσες. ΔΕΝ ειναι το ιδιο. διαχωρισε τα αυτα τα δυο.
δεν παιζουμε καθολου με τις λεξεις, απλα εσυ εχεις μπερδευτει.
λοιπον, παμε ξανα...



εχεις βγαλει τοσα ακυρα συμπερασματα ενω στην πραγματικοτητα ΔΕΝ γνωριζεις σωστα το θεμα! εχεις πεσει σε τοσες αντιφασεις. εγραφες τοσο καιρο για συντονιστη και τωρα ασχολεισαι με τον τεχνικο στηριξης. πραγματικα τα εχεις μπερδεψει...


Ακριβώς: Ειρωνικά το έγραψα το "χρυσό" 4ωράκι για δ/ντες που δίνουν πράματα που δεν υπάρχουν σε επονομαζόμενους "συντονιστές". Νομίζω το εκ περιτροπής που πρόσθεσα αστειευόμενος το δείχνει.


Αν και νομίζω ότι τροποποιήθηκε το θέμα από Υπεύθυνος Εργαστηρίου σε "Υπεύθυνος" project ή όπως αλλιώς το ονομάσει ο καθένας "συντονιστής" κλπ.

Δε θέλω να είμαι επιθετικός, αν και δεν κρατιέμαι κάποιες φορές,
αλλά:
Το θέμα υπεύθυνος Εργαστηρίου λύθηκε;
Τώρα είναι άλλο το θέμα?: "Συντονιστής project και γιατί κάποια Λύκεια χαρίζουν "χρυσά" 2 ωράκια?"
Για να καταλάβω, όχι τίποτα άλλο!


Υ.Γ.:
Αν, και να θυμήσω, πως ξεκίνησε αυτό το θέμα "Υπεύθυνος Εργαστηρίου" πριν 3 χρόνια:

Το πεπρωμένο φυγείν αδύνατον!!!
Υποχρεωνόμαστε να αναλάβουμε ότι αναφέρεται στην εγκύκλιο.
Τουλάχιστον εγώ έχω λιώσει!
Όποιος καταφέρει να το αποφύγει νόμιμα παρακαλώ να ενημερώσει.
και τους "πήρε η μπάλλα" όλους: Υπεύθυνους παντός Εργαστηρίου (Η/Υ, Φ.Ε.) και συμπεριέλαβε και τους επονομαζόμενους "συντονιστές" project!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2015, 04:31:32 μμ από sapore »

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #22 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 04:38:25 μμ »
Κανείς σας όμως δεν απαντάει στο αν όντως επι ένα χρόνο 2 ώρες κάθε βδομάδα ο πληροφορικός υποστηρίζει τα Project. Προσοχή όμως. Ούτε μια ώρα λιγότερη να μην κάνει για να είμαστε δίκαιοι με όλους τους άλλους συναδέλφους που επι ένα χρόνο κάθε βδομάδα κάνουν ακριβώς 21 ή 23 ώρες διδασκαλίας.

Επίσης το ίδιο ερώτημα θέτω για το αν επι ένα χρόνο αφιερώνει 3 ώρες κάθε βδομάδα στο εργαστήριο. Ούτε μια λιγότερη έτσι;
Ούτε μια!

Αποσυνδεδεμένος sliver

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 860
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 06, 2015, 04:55:53 μμ »
killbill, δεν ανοιγεις καλυτερα καινουργιο θεμα με τιτλο "μουφα γραμματειακη υποστηριξη" γιατι εκει εχει το πολυ ψωμι.
ξερω παρα πολλες περιπτωσεις που προκειμενου να μην μετακινηθουν για 1,2,3 ή και παραπανω ωρες σε αλλο σχολειο τους κραταει ο δ/ντης για δηθεν γραμματειακη υποστηριξη και φυσικα δεν κανουν κατι διοικητικο. σιγουρα ξερεις και εσυ.
και αυτο ισχυει για ΟΛΕΣ τις ειδικοτητες φυσικα.

σου ξαναλεω, αν ο δικας σας πληροφορικος,φυσικος ή δεν ξερω τι αλλο δεν κανει καλα τη δουλεια του, αυτο ΔΕΝ σημαινει οτι πρεπει να καταργησουμε καποιες διαταξεις που βοηθουν το εκπαιδευτικο και τεχνικο εργο στα σχολεια.

κανε καταγγελιες και διαμαρτυρησου στον συλλογο σου

και ομως εχουμε απαντησει στο ερωτημα σου με χιλιους διαφορετικους τροπους και εγω και ο sapore.
ΝΑΙ, υποστηριζουν οι τεχνικοι στηριξης των project αυτες τις 2 ωρες και βρισκονται μεσα στο εργαστηριο την ωρα του μαθηματος. προσωπικα εχω κανει τεχνικος υποστηριξης και οταν ο δ/ντης εβλεπε οτι δεν ημουν απαραιτητος συγκεκριμενες στιγμες με "τσιμπουσε" και τον βοηθουσα σε αλλα θεματα.
εσυ παρουσιαζεις μια εικονα οτι εκεινο το 2ωρο παω για καφε. ε οχι, δεν ειναι ετσι. κανε καταγγελιες αν συμβαινει στο σχολειο σας.

τα ιδια ισχυουν και για το εργαστηριο.

και για να σου αποδειξω ξανα οτι δεν τα γνωριζεις καλα τα θεματα σε ρωτω το εξης:
ξερεις ποσες εργατοωρες απαιτουνται για την διαγνωση, αναζητηση ανταλλακτικου και αλλαγη του στον υπολογιστη; 3 ωρες την εβδομαδα νομιζεις; οχι, πολλες περισσοτερες. ειδικα οταν το προβλημα ειναι τοσο δυσκολο που πρεπει να εξετασεις ολες τις πτυχες του υλικου και λογισμικου του υπολογιστη. πχ καθολου σημα στην οθονη πιθανα προβληματα στην καρτα γραφικων ή μνημη RAM ή μητρικη ή τροφοδοτικο κ.ο.κ.
επομενως μπορει να μην περασω 3 ωρες για δουλειες στο εργαστηριο την μια βδομαδα αλλα θα περασω 12 την επομενη!
και ναι, βλαβες συμβαινουν αρκετα συχνα στους υπολογιστες, να ναι καλα η ΔΕΗ που φροντιζει να μας καιει τα τροφοδοτικα και ις μητρικες.

κουραστηκε και εξαντληθηκε το θεμα. 
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2015, 04:58:04 μμ από sliver »
We are so many...

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 07, 2015, 08:29:06 πμ »
Το ίδιο που λες ισχύει και για τον Φυσικό; του καίγονται τα μικροσκόπια; Τι κάνει 3 ώρες; ας να μην πω καλύτερα τι κάνει.

Η διαφωνία μου όπως έγραψα και παραπάνω είναι ότι ο υπεύθυνος εργαστηρίου θα έπρεπε να είναι το μοναδικό εξωδιδακτικό καθήκον του πληροφορικού (άντε και του φυσικού), και όχι να γίνεται έκπτωση από το διδακτικό ωράριο.
Αυτή είναι η άποψή μου. Σεβαστη και η δική σας!

Αποσυνδεδεμένος gioas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 389
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #25 στις: Οκτώβριος 07, 2015, 09:14:59 πμ »
Το ίδιο που λες ισχύει και για τον Φυσικό; του καίγονται τα μικροσκόπια; Τι κάνει 3 ώρες; ας να μην πω καλύτερα τι κάνει.

Η διαφωνία μου όπως έγραψα και παραπάνω είναι ότι ο υπεύθυνος εργαστηρίου θα έπρεπε να είναι το μοναδικό εξωδιδακτικό καθήκον του πληροφορικού (άντε και του φυσικού), και όχι να γίνεται έκπτωση από το διδακτικό ωράριο.
Αυτή είναι η άποψή μου. Σεβαστη και η δική σας!

+1000

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #26 στις: Οκτώβριος 07, 2015, 09:35:08 πμ »
Το ίδιο που λες ισχύει και για τον Φυσικό; του καίγονται τα μικροσκόπια; Τι κάνει 3 ώρες; ας να μην πω καλύτερα τι κάνει.

Η διαφωνία μου όπως έγραψα και παραπάνω είναι ότι ο υπεύθυνος εργαστηρίου θα έπρεπε να είναι το μοναδικό εξωδιδακτικό καθήκον του πληροφορικού (άντε και του φυσικού), και όχι να γίνεται έκπτωση από το διδακτικό ωράριο.
Αυτή είναι η άποψή μου. Σεβαστη και η δική σας!
+1000


Κι εγώ βαριέμαι να γράφω σε ώτα μη ακουόντων.
Απλά γράφω όταν κάτι με "αγγίζει" (με "φτιάχνει").
Και "αγγίχτηκα" από τη μη ύπαρξη Εργαστηρίων Φυσικής σε όποιο Ειδικό σχολείο και να πέρασα (εννοείται και το παρελκόμενο που πιστεύουν για τις Φυσικές Επιστήμες οι άλλοι συνάδελφοι).
Έτσι, μπήκα στον κόπο να γράψω, αν και ξέρω ότι οι μόνοι που θα "επηρεαστούν" είναι μόνο αυτοί που δεν θα γράψουν εδώ και οι υπόλοιποι θα συνεχίσουμε τα ίδια.
Υποκειμενικό, όπως είπα.



Αν και όποιος/-α πιστεύει ότι κάτι δεν είναι ορθό (ή είναι) και πρέπει να αλλάξει (ή μείνει ίδιο) δεν θα αλλάξει γνώμη: Είναι το μόνο σίγουρο και καλώς ισχύει αυτό. Ό,τι γράφεται είναι για όσους τυχαίνει τώρα ή στο μέλλον να ανοίξουν αυτό το link.



Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Απ: Υπεύθυνος Εργαστηρίου
« Απάντηση #27 στις: Οκτώβριος 07, 2015, 10:15:45 πμ »
Μα αν σε πληρώνουν για Χ ώρες τη βδομάδα χωρίς υπερωρία, Χ ώρες ξερές θα καθήσεις. Τι θα πει έκανε διακοπή η δεη και κάηκε το μισό σχολείο; Χ ώρες ξερές και μετά από αυτές γειά σας. Αν τους αρέσει.

Και να στο γυρίσω αλλιώς.. είσαι πατριώτης και το πονάς το εργαστηριάκι. Κάθεσαι εκτός ωραρίου. Χτύπα ξύλο σε χτυπά ένα ρεύμα. Δεν έχεις ασφαλιστική κάλυψη, δεν υποτίθεται ότι είσαι καν εκεί.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159733
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 384
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 373
Σύνολο: 386

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.134 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.