*

Αποστολέας Θέμα: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20  (Αναγνώστηκε 22779 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20
« Απάντηση #56 στις: Ιανουάριος 17, 2010, 09:19:04 μμ »
Επίσης με τη λογική σου δεν χρειάζεται να παρακολουθείς μαθήματα , διαβάζεις και μόνος σου. Σωστό ή λάθος?
Ακόμα, ένα ΑΕΙ σου δίνει μόνο βασικές γνώσεις. και κατευθύνσεις. Από κει και πέρα οι γνώσεις έρχονται με προσωπική πρωτοβουλία. Σωστό ή λάθος?

Προσωπικά παρακολούθησα πολύ λίγα μαθήματα στη σχολή (3-4 το πολύ). Όλα τα πέρασα διαβάζοντας μόνος μου. Το ίδιο με μένα κάνει το μεγαλύτερο ποσοστό φοιτητών όπως πολύ καλά γνωρίζεις άσχετα αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς.

Στο δεύτερο σκέλος της απάντησης σου συμφωνώ και αυτός είναι και ο λόγος που ΔΕ χρειάζονται τα φροντιστήρια. Εκτός αν θεωρείς προσωπική πρωτοβουλία το να πας στο φροντιστήριο !!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Γιάννης Κ.

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 24, 2014, 10:45:11 μμ »
ΥΛΗ
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ 19-20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΣΕΠ

Εξεταζόμενα Γνωστικά Αντικείμενα

1. Τα γνωστικά αντικείμενα στα οποία εξετάζονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δύο θεματικές ενότητες (πρώτη και δεύτερη θεματική ενότητα) και η εξέταση κάθε ενότητας διαρκεί τουλάχιστον τέσσερις (4) ώρες.

Πρώτη θεματική ενότητα

Οι υποψήφιοι καλούνται να απαντήσουν σε ερωτήματα που αναφέρονται στην επόμενη ύλη:

1. Θεωρία

-Αλγορίθμων
-Υπολογισιμότητας
-Πολυπλοκότητας
-Γλωσσών
-Γραφημάτων

2. Τεχνολογία υπολογιστών

-Αρχιτεκτονική των υπολογιστών.
-Κεντρική Μονάδα Επεξεργασίας, Μνήμη, Περιφερειακές Μονάδες.
-Τεχνολογία πολυμέσων.
-Δίκτυα υπολογιστών (Αρχιτεκτονικές, Πρωτόκολλα, Τύποι συνδέσεων, Εφαρμογές Client-Server, Διαχείριση δικτύου).

3. Λειτουργικά συστήματα

-Λειτουργίες και χαρακτηριστικά των Λειτουργικών Συστημάτων
-Κατηγορίες Λειτουργικών Συστημάτων
-Διαχείριση CPU, μνήμης και μονάδων Ι/Ο. Χρονοδρομολόγηση διεργασιών, επικοινωνία διεργασιών, σηματοφορείς. Αδιέξοδα και αποφυγή τους.
-Σύστημα αρχείων

4. Προγραμματισμός υπολογιστών

-Ανάλυση προβλήματος.
-Σχεδίαση λύσης προβλήματος.
-Αλγοριθμική επίλυση προβλήματος.
-Δομές Δεδομένων.
-Βάσεις Δεδομένων (Έννοιες και αρχιτεκτονική συστημάτων βάσεων δεδομένων, μοντελοποίηση δεδομένων, σχεσιακό μοντέλο και σχεσιακή Άλγεβρα, εξαρτήσεις, κανονικοποίηση, SQL)
-Κωδικοποίηση σε γλώσσα προγραμματισμού (σε οποιαδήποτε από αυτές που προβλέπονται στα Προγράμματα Σπουδών).

5. Εφαρμογές λογισμικού

-Κατηγορίες.
-Γενικά χαρακτηριστικά.

6. Τεχνολογίες Διαδικτύου

-Αρχιτεκτονική Διαδικτύου - Πρωτόκολλα.
-Πρότυπα βασικών υπηρεσιών
-HTML, CGI, Java script, DHTML, PHP, XML.

Δεύτερη θεματική ενότητα

Η δεύτερη θεματική ενότητα αφορά:

1)τη Γενική Διδακτική Μεθοδολογία - Παιδαγωγικά Θέματα και
2)την Ειδική Διδακτική και έχει ως σκοπό την αξιολόγηση των βασικών γνώσεων των υποψηφίων για να μπορούν:

α)να επιτελούν το διδακτικό και το οργανωτικό τους έργο, σύμφωνα με:

(i) τις γενικές αρχές της διδασκαλίας και
(ii)τις σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις των μαθημάτων της ειδικότητάς τους.

β)να είναι σε θέση να αντιμετωπίζουν κριτικά τη γνώση.
γ)να αντιμετωπίζουν στην πράξη προβλήματα της καθημερινής σχολικής ζωής.
δ)να βοηθούν τον μαθητή στην προσαρμογή του στο σχολείο και να συμβάλλουν θετικά στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς του.
ε)να κατανοούν τον ρόλο του σχολικού θεσμού μέσα στην κοινωνία και την επίδραση που η τελευταία ασκεί σ' αυτόν.

Η εξεταστέα ύλη της δεύτερης θεματικής ενότητας περιλαμβάνει δύο επί μέρους θέματα για όλους τους κλάδους:

α)Γενική διδακτική μεθοδολογία και γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα που η εξεταστέα ύλη ορίζεται η ίδια για όλους τους κλάδους.
β)Ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου κατά κλάδο και ειδικότητα.

Ειδικότερα:

Α.Η εξεταστέα ύλη του πρώτου θέματος αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης, με μία γενική παιδαγωγική αντίληψη, ζητημάτων αγωγής και μάθησης, καθώς και βασικά γνωστικά στοιχεία ψυχοπαιδαγωγικής (που υπάρχουν σε όλα τα αντίστοιχα ψυχοπαιδαγωγικά βιβλία). Ειδικότερα:

α1. Με τη Γενική διδακτική μεθοδολογία επιδιώκεται να ελεγχθεί αν οι υποψήφιοι κατέχουν βασικές γνώσεις γύρω από τη μεθοδολογία της διδασκαλίας (προγραμματισμός, διεξαγωγή και αξιολόγηση).

α2. Τα γενικά ψυχοπαιδαγωγικά θέματα αναφέρονται:

1) στην πρακτική αντιμετώπιση ποικίλων ζητημάτων της καθημερινής σχολικής ζωής, όπως προβλήματα προσαρμογής και συμπεριφοράς στο σχολείο, προβλήματα μετάβασης από τη μια βαθμίδα στην άλλη, προβλήματα συμπεριφοράς στη σχολική τάξη και το σχολικό χώρο, αμοιβές-ποινές μαθητών, κίνητρα, διαπροσωπικές σχέσεις, επικοινωνία και ψυχολογικό κλίμα στο σχολικό περιβάλλον, σχέσεις μεταξύ μαθητών- εκπαιδευτικών- γονέων, προβλήματα σχετικά με την παιδική ή την εφηβική ηλικία (ανάλογα με τη βαθμίδα), απλά μαθησιακά προβλήματα, κρούσματα νεανικής παραβατικότητας στο πλαίσιο του σχολείου, οικογενειακά ή προσωπικά προβλήματα των μαθητών, και

2) σε γενικά παιδαγωγικά θέματα που αφορούν τη σχέση σχολείου και κοινωνίας, τον ρόλο του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο, τις επιδράσεις του σχολείου στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του ατόμου, τους εξωσχολικούς παράγοντες αγωγής και τα βασικά στοιχεία της δομής και λειτουργίας του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος.

Οι υποψήφιοι καλούνται να αναπτύξουν τα ζητούμενα είτε υπό τη μορφή σύντομου δοκιμίου είτε υπό τη μορφή απαντήσεων σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών σε συγκεκριμένα διδακτικά και παιδαγωγικά προβλήματα στην τάξη ή στο σχολείο τους.

Β. Με την ειδική διδακτική επιδιώκεται να ελεγχθεί εάν οι υποψήφιοι είναι σε θέση να εφαρμόζουν κατά το σχεδιασμό μιας διδασκαλίας «επί χάρτου» εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας, πέραν της δασκαλοκεντρικής.

Η εξέταση της ειδικής διδακτικής αναφέρεται ειδικότερα σε ζητήματα των αντίστοιχων προς την ειδικότητα των υποψηφίων γνωστικό/ά αντικείμενο/α [γενικοί σκοποί και ειδικοί στόχοι του μαθήματος (με βάση τα ισχύοντα Προγράμματα Σπουδών και τις Οδηγίες διδασκαλίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου), μέθοδοι, πορεία και μορφές διδασκαλίας, διδακτικές ενέργειες, χρήση εποπτικών και άλλων διδακτικών μέσων, τρόποι και τεχνικές αξιολόγησης των μαθητών].

Στους υποψηφίους μπορεί να δοθεί μία διδακτική δραστηριότητα σχετική με το μάθημα (ή τα μαθήματα) της ειδικότητάς τους και τους ζητείται: να παρουσιάσουν ένα αναλυτικό σχέδιο στο οποίο να εκθέτουν τη μέθοδο και τον τρόπο διδασκαλίας και αξιολόγησής της και να αιτιολογήσουν με βάση τις παιδαγωγικές τους γνώσεις την άποψή τους. Μπορεί ακόμη να τους δίδεται ένα συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος και να τους ζητείται να το σχολιάσουν ή να απαντήσουν σε ερωτήσεις που τυχόν αναφέρονται σ' αυτό.


Τι λέτε; μπόλικη ύλη. Καλή προετοιμασία.
Α ναι! δεν προκηρύχθηκε αλλά να έχουμε άνεση χρόνου ας ξεκινήσουμε από τώρα καλού κακού!

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20
« Απάντηση #58 στις: Οκτώβριος 19, 2014, 03:13:54 πμ »
για τις βασικες ειδικοτητες δεν εκανε λογο ο Λοβερδος;

Αποσυνδεδεμένος panos2014

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20
« Απάντηση #59 στις: Οκτώβριος 19, 2014, 08:34:45 πμ »
έχω πλήρεις σημειώσεις. Όποιος θέλει ας επικοινωνήσει μαζί μου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος trobadoyros

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20
« Απάντηση #60 στις: Οκτώβριος 19, 2014, 06:21:28 μμ »
μην σας παρω και στο λαιμο μου βεβαια
γιατι σε αλλη συνεντευξη λεει για κατα βαση,δηλαδη κατα πλειοψηφια απο τις βασικες ειδικοτητες

Αποσυνδεδεμένος annap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 112
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20
« Απάντηση #61 στις: Οκτώβριος 20, 2014, 08:59:06 πμ »
Ειπώθηκε πουθενά ότι θα γίνει ΑΣΕΠ και για ΠΕ19 βρε παιδιά; Γιατί εγώ άκουσα μόνο για δασκάλους, φιλολόγους και φυσικομαθηματικούς... Αν ξέρετε κάτι παραπάνω, πείτε το να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε... μη χάσουμε άδικα χρόνο!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4005
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Τι θα προτείνατε σε κάποιον να διαβάσει για ΑΣΕΠ Π19-Π20
« Απάντηση #62 στις: Οκτώβριος 20, 2014, 01:34:36 μμ »
Ειπώθηκε πουθενά ότι θα γίνει ΑΣΕΠ και για ΠΕ19 βρε παιδιά; Γιατί εγώ άκουσα μόνο για δασκάλους, φιλολόγους και φυσικομαθηματικούς... Αν ξέρετε κάτι παραπάνω, πείτε το να αρχίσουμε να προετοιμαζόμαστε... μη χάσουμε άδικα χρόνο!

Υπάρχει μια πιθανότητα να κάνουν έναν γενικό ΑΣΕΠ για να μπορούν να εφαρμόσουν πλήρως το νόμο της Διαμαντοπούλου και να πάψουν οι (δικαιολογημένες) γκρίνιες για τις μεταβατικές περιόδους. Χωρίς φυσικά να διορίσουν κάποιον πέρα από τις βασικές ειδικότητες. Δε ξέρω αν τους βγαίνει το κόστος για να το κάνουν αυτό όμως...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159731
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 348
Σύνολο: 356

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.