0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
εγώ έχω κάτι άλλο να ρωτήσω μιας και μια φορά έκανα επιτροπή για ΕΠΑΛ πέρυσιστην αίθουσα μπαινουν και άλλες επιτροπές από άλλα μαθήματα που εξετάζονται εκείνη την μέρα?
εσείς τι πιστεύετε, πρέπει ή δεν πρέπει να ενημερώνονται οι επιτροπές, έστω για το είδος της δυσκολίας που έχει ο μαθητής που θα δουν
Ήθελα να θέσω ένα ερώτημα και όποιος έχει κατά το παρελθόν εξετάσει φυσικώς αδύνατους στις πανελλήνιες φαντάζομαι ότι θα ξέρει. Πόση ώρα έχει ο μαθητής μπροστά του το γραπτό του. 3 ώρες και στη συνέχεια εξετάζεται προφορικά ή η όλη διαδικασία κρατάει 3 ώρες;
Υπάρχει "ευελιξία" χρόνου υπέρ του μαθητή, που μπορεί να φτάνει σε εύλογο χρονικό διάστημα που θα αποχωρήσει και ο τελευταίος εξεταζόμενος σε Ε.Κ. Φ.Α.
Είχα θέσει τον προβληματισμό και στο παρελθόν.Δεν θα έπρεπε ( τους φυσικώς αδυνάτους μαθητές να τους εξετάζουν καθηγητές της ειδικής αγωγής και όχι ο οποιοσδήποτε;Ενας καθηγητής που δεν έχει επιμόρφωση πάνω σε αυτά τα θέματα, πως θα ξέρει πως να αντιμετωπίσει έναν τέτοιον μαθητή;Πως θα αξιολογήσω εγώ έναν δυσλεκτικό ή αυτιστικό μαθητή, όταν δεν έχω ιδέα για τις ιδιαιτερότητες των μαθητών αυτών, για το τι έχει ο μαθητής στο μυαλό του και για το πως θα πρέπει εγώ να διεξάγω την εξέταση ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του;Μας δίνονται, προφορικά, κάποιες γενικές οδηγίες 5 λεπτά πριν την εξέταση από τον πρόεδρο του εξεταστικού κέντρου! Σωθήκαμε!