*

Αποστολέας Θέμα: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες  (Αναγνώστηκε 69407 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #140 στις: Απρίλιος 01, 2016, 02:51:13 μμ »
εγώ έχω κάτι άλλο να ρωτήσω μιας και μια φορά έκανα επιτροπή για ΕΠΑΛ πέρυσι

στην αίθουσα μπαινουν και άλλες επιτροπές από άλλα μαθήματα που εξετάζονται εκείνη την μέρα?

έλεος.... σε 1 αίθουσα δηλαδή πολλαπλές εξετάσεις? φυσικά και δεν πρέπει... δεν έχουν αίθουσες?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:07:35 »

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #141 στις: Απρίλιος 01, 2016, 03:08:12 μμ »
αυτό είχα ρωτήσει κι εγώ μόλις είδα τι γινόταν αλλά στα επαλ σε Φ.Α έχουν μετρημένα εξεταστικά και μάλιστα οι μαθητές μεταφέρονται από πολύ μακρυά άλλη μια αδικία και οικονομική επιβάρυνση. Να φανταστείτε ερχόντουσαν μαθητές πολύ καλά διαβασμένοι στην ειδικότητά μου από χίο, νάξο, σαντορίνη.....

στην μια ακρη μια επιτροπή π.χ μηχανολόγων στην αλλη άκρη μια επιτροπή ηλεκτρολόγων στην ίδια αιθουσα έτσι σε όλες τις αίθουσες...

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #142 στις: Απρίλιος 01, 2016, 06:21:33 μμ »
Σου λέει επαλ είναι, σιγά...και μετά απορούν για την κατάντια τους

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #143 στις: Απρίλιος 01, 2016, 10:00:08 μμ »
Το οτι υπάρχουν λιγότεροι υποψήφιοι που δίνουν πανελλήνιες απο ΕΠΑΛ, όπως και ο κατακερματισμός τους σε ειδικότητες με διαφορετικά μαθήματα, είναι οι βασικοί λόγοι που δεν εξετάζονται οι Φ. Α. σε κάθε νομό, αλλά σε πολύ λιγότερα εξεταστικά κέντρα. Στην περίπτωση συγκέντρωσης πολλών ειδικοτήτων σε ένα εξεταστικό κέντρο, μπορεί οι αίθουσες να μην επαρκούν.
 Το θέμα της μεγάλης απόστασης που έχουν να διανύσουν πολλοί υποψήφιοι (κυρίως στην επαρχία και στα νησιά) είναι πολύ σοβαρό και γνωρίζω περιπτώσεις μαθητών π.χ. με δυσλεξία, που προτίμησαν να εξεταστουν γραπτά στον νομό τους, παρά να μετακινηθούν πιο μακριά για προφορική εξέταση.
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:07:35 »

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2549
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #144 στις: Απρίλιος 01, 2016, 10:48:44 μμ »
εσείς τι πιστεύετε, πρέπει ή δεν πρέπει να ενημερώνονται οι επιτροπές, έστω για το είδος της δυσκολίας που έχει ο μαθητής που θα δουν

Εννοειται!!!
Εγω δεν θα δεχομουν να βαθμολογησω εαν δεν με ενημερωναν πρωτα για τον φ.α. μαθητη!

Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #145 στις: Μάιος 14, 2016, 11:48:24 μμ »
Ήθελα να θέσω ένα ερώτημα και όποιος έχει κατά το παρελθόν εξετάσει φυσικώς αδύνατους στις πανελλήνιες φαντάζομαι ότι θα ξέρει. Πόση ώρα έχει ο μαθητής μπροστά του το γραπτό του. 3 ώρες και στη συνέχεια εξετάζεται προφορικά ή η όλη διαδικασία κρατάει 3 ώρες;

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #146 στις: Μάιος 15, 2016, 12:00:48 πμ »
Ήθελα να θέσω ένα ερώτημα και όποιος έχει κατά το παρελθόν εξετάσει φυσικώς αδύνατους στις πανελλήνιες φαντάζομαι ότι θα ξέρει. Πόση ώρα έχει ο μαθητής μπροστά του το γραπτό του. 3 ώρες και στη συνέχεια εξετάζεται προφορικά ή η όλη διαδικασία κρατάει 3 ώρες;

Υπάρχει "ευελιξία" χρόνου υπέρ του μαθητή, που μπορεί να φτάνει σε εύλογο χρονικό διάστημα που θα αποχωρήσει και ο τελευταίος εξεταζόμενος σε Ε.Κ. Φ.Α.
Σχεδόν πάντα ο επιτηρητής από αίθουσα εξέτασης Φ.Α. αποχωρεί μετά το 3ωρο.
Μπορεί να φτάνει και πάνω από 4 ώρες στο σχέδιο.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #147 στις: Μάιος 15, 2016, 12:21:37 πμ »
Ήθελα να θέσω ένα ερώτημα και όποιος έχει κατά το παρελθόν εξετάσει φυσικώς αδύνατους στις πανελλήνιες φαντάζομαι ότι θα ξέρει. Πόση ώρα έχει ο μαθητής μπροστά του το γραπτό του. 3 ώρες και στη συνέχεια εξετάζεται προφορικά ή η όλη διαδικασία κρατάει 3 ώρες;

Οι υποψήφιοι έχουν μπροστά τους το γραπτό τους 3 ώρες ακριβώς. Μετά κλείνουν τετράδια/θέματα και περιμένουν μέχρι να υπάρξει επιτροπή ελεύθερη για να τους εξετάσει. Προφανώς όσο περιμένουν δεν επιτρέπεται να συζητούν περί θεμάτων ούτε φυσικά να κοιτάξουν θέματα/τετράδιο. Η αναμονή μπορεί να κρατήσει ώρες, πέρσι εμείς είχαμε τελειώσει κατά τις 2:30. Εννοείται ότι αν κάποιος υποψήφιος θέλει να εξεταστεί μέσα στο 3ωρο, μπορεί να το κάνει.

Υπάρχει "ευελιξία" χρόνου υπέρ του μαθητή, που μπορεί να φτάνει σε εύλογο χρονικό διάστημα που θα αποχωρήσει και ο τελευταίος εξεταζόμενος σε Ε.Κ. Φ.Α.

Δεν υπάρχει καμία "ευελιξία". Η εγκύκλιος ορίζει σαφέστατα ότι "Ειδικά ως προς την συνολική διάρκεια εξέτασης των εξεταζομένων προφορικά, πρέπει να διασαφηνιστεί ότι στη συνολική διάρκεια της προφορικής εξέτασης συμπεριλαμβάνεται α) ο χρόνος προετοιμασίας, ο οποίος δεν μπορεί να υπερβαίνει τις τρεις (3) ώρες, όπως για όλους τους υποψηφίους των πανελλαδικών εξετάσεων, μετά την παρέλευση του οποίου οι υποψήφιοι κλείνουν τα τετράδια και περιμένουν να κληθούν από την επιτροπή". Η επιτροπή μπορεί να παρατείνει την εξέταση έως 30 λεπτά εάν υπάρχει σοβαρός λόγος. Για περισσότερες λεπτομέρειες εδώ: http://www.ipaideia.gr/egkiklioi-eksetasis-fisikos-adinaton-gel-epal-2016.html
Αν έχεις υπόψη σου περιστατικό "ευελιξίας" το οποίο υπερβαίνει τα 30 λεπτά, οφείλεις να κάνεις καταγγελία.

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3348
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #148 στις: Μάιος 15, 2016, 01:30:22 πμ »
Μέσα στην επιτροπή όμως πόσο χρόνο έχουν για να εξεταστούν; Υπάρχει χρονικό όριο μετά το οποίο πρέπει ο υποψήφιος να αποχωρήσει;

Αποσυνδεδεμένος turtle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 368
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #149 στις: Μάιος 15, 2016, 09:32:45 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις σας!

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #150 στις: Ιούνιος 08, 2017, 06:26:04 μμ »
Είχα θέσει τον προβληματισμό και στο παρελθόν.
Δεν θα έπρεπε (;) τους φυσικώς αδυνάτους μαθητές να τους εξετάζουν καθηγητές της ειδικής αγωγής και όχι ο οποιοσδήποτε;
Ενας καθηγητής που δεν έχει επιμόρφωση πάνω σε αυτά τα θέματα, πως θα ξέρει πως να αντιμετωπίσει έναν τέτοιον μαθητή;
Πως θα αξιολογήσω εγώ έναν δυσλεκτικό ή αυτιστικό μαθητή, όταν δεν έχω ιδέα για τις ιδιαιτερότητες των μαθητών αυτών, για το τι έχει ο μαθητής στο μυαλό του και για το πως θα πρέπει εγώ να διεξάγω την εξέταση ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του;

Μας δίνονται, προφορικά, κάποιες γενικές οδηγίες 5 λεπτά πριν την εξέταση από τον πρόεδρο του εξεταστικού κέντρου! Σωθήκαμε!

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #151 στις: Ιούνιος 08, 2017, 07:29:43 μμ »
Είχα θέσει τον προβληματισμό και στο παρελθόν.
Δεν θα έπρεπε (;) τους φυσικώς αδυνάτους μαθητές να τους εξετάζουν καθηγητές της ειδικής αγωγής και όχι ο οποιοσδήποτε;
Ενας καθηγητής που δεν έχει επιμόρφωση πάνω σε αυτά τα θέματα, πως θα ξέρει πως να αντιμετωπίσει έναν τέτοιον μαθητή;
Πως θα αξιολογήσω εγώ έναν δυσλεκτικό ή αυτιστικό μαθητή, όταν δεν έχω ιδέα για τις ιδιαιτερότητες των μαθητών αυτών, για το τι έχει ο μαθητής στο μυαλό του και για το πως θα πρέπει εγώ να διεξάγω την εξέταση ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του;

Μας δίνονται, προφορικά, κάποιες γενικές οδηγίες 5 λεπτά πριν την εξέταση από τον πρόεδρο του εξεταστικού κέντρου! Σωθήκαμε!
Ο αυτισμός δεν έχει καμία σχέση με τη δυσλεξία. Για να το πω πιο απλά, ο δυσλεκτικός δεν έχει κάποια δυσλειτουργία, αλλά επί της ουσίας παραείναι έξυπνος για το εκπαιδευτικό μας σύστημα. Ο δυσλεκτικός σκέφτεται με εικόνες (άρα πολύ πιο γρήγορα από εκείνον που σκέφτεται με λέξεις). Τι μπορεί να προσφέρει, λοιπόν, ο καθηγητής ειδικής αγωγής στο δυσλεκτικό. Το πρόβλημα με τους δυσλεκτικούς είναι η αδυναμία προσαρμογής τους στο υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα, όπου ακόμα και σήμερα βασίζεται στην αποστήθιση. Άρα, το ζήτημα είναι πώς θα βοηθήσει το εκπαιδευτικό σύστημα το δυσλεκτικό να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του;  Αυτό, φυσικά, έχει κόστος, γιατί σημαίνει λιγότερους μαθητές στην τάξη, βοήθεια ώστε να αναπτύξει τεχνικές, ώστε να διαβάζει σωστά, να διατυπώνει σωστά τη σκέψη του κτλ. Όλα αυτά, φυσικά κοστίζουν και το κόστος το επωμίζονται οι ίδιοι οι γονείς. Το κράτος απλώς περιορίζεται στην προφορική εξέταση. Εντάξει, πέρα από το μάθημα της γλώσσας, όπου όντως βοηθιέται να μη χάσει βαθμούς ως προς το κριτήριο της ορθογραφίας, πού αλλού βοηθιέται, αλήθεια; Πάντως, με τους δυσλεκτικούς ο εξεταστής το μόνο που μπορεί να κάνει (και αυτό το λένε οι σύμβουλοι) είναι να του διαβάσει τα θέματα, εφόσον το επιθυμούν, να μην τους πιέζει, να τους καθησυχάσει, εφόσον έχουν άγχος. Δεν μπορεί ο εξεταστής να κάνει κάτι άλλο για να βοηθήσει το δυσκλεκτικό. Αντίθετα, εκείνος που τον διδάσκει μπορεί. Αλλά πείτε μου, με 27 παιδιά στην τάξη, με 200 μαθητές στην πλάτη του και γύρω στα 7 αντικείμενα κάθε χρόνο (μιλάω για ένα φιλόλογο) πόσα μπορεί να κάνει για τους δυσλεκτικούς μαθητές; 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 08, 2017, 07:32:02 μμ από LK »

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #152 στις: Ιούνιος 08, 2017, 07:39:47 μμ »
Πάντως, και πολλά παιδιά με ελαφριά μορφή αυτισμού έρχονται στα σχολείο γενικής αγωγής, από επιλογή των γονιών τους. Κατά τη γνώμη μου, των περισσοτέρων η επιλογή τους είναι σωστή, αλλά εκεί χρειάζεται όντως η βοήθεια στον εκπαιδευτικό γενικής αγωγής από τον εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής. Όμως, τι τα ψάχνουμε τι τα γυρεύουμε, όταν πλέον στα σχολεία ειδικής αγωγής υποχρεώνονται να διδάξου συνάδελφοι γενικής αγωγής που δε συμπληρώνουν ωράριο; 

Και για να δούμε την υποκρισία γύρω από το θέμα των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, φαντάζομαι γνωρίζετε ότι οι δυσλεκτικοί μαθητές αποκλείονται από τις στρατιωτικές σχολές και τα σώματα ασφαλείας, γιατί σύμφωνα με το Π.Δ. η δυσλεξία θεωρείται ψυχικό νόσημα  :o Δηλαδή, ένας δυσλεκτικός μπορεί να γίνει καθηγητής, χειρουργός, αστροφυσικός, αλλά δεν μπορεί να γίνει αστυνομικός, γιατί έχει ψυχικό νόσημα! Τριτοκοσμικό; Σας παρακαλώ, όταν ξαναέρθουν οι σύμβουλοί μας στα σχολεία κάντε τους αυτό το ερώτημα...

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος kinegiros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3567
    • Προφίλ
Απ: Εξέταση Φυσικώς Αδυνάτων στις Πανελλήνιες
« Απάντηση #153 στις: Ιούνιος 10, 2017, 02:37:17 μμ »
Είχα θέσει τον προβληματισμό και στο παρελθόν.
Δεν θα έπρεπε (;) τους φυσικώς αδυνάτους μαθητές να τους εξετάζουν καθηγητές της ειδικής αγωγής και όχι ο οποιοσδήποτε;
Ενας καθηγητής που δεν έχει επιμόρφωση πάνω σε αυτά τα θέματα, πως θα ξέρει πως να αντιμετωπίσει έναν τέτοιον μαθητή;
Πως θα αξιολογήσω εγώ έναν δυσλεκτικό ή αυτιστικό μαθητή, όταν δεν έχω ιδέα για τις ιδιαιτερότητες των μαθητών αυτών, για το τι έχει ο μαθητής στο μυαλό του και για το πως θα πρέπει εγώ να διεξάγω την εξέταση ώστε να προσαρμοστεί στις ανάγκες του;

Μας δίνονται, προφορικά, κάποιες γενικές οδηγίες 5 λεπτά πριν την εξέταση από τον πρόεδρο του εξεταστικού κέντρου! Σωθήκαμε!

Τόσα χρόνια που "γκρινιάζεις" (δικαίως), θα μπορούσες  (εφόσον στην περιοχή σου δεν το κάνει η υπηρεσία σου) να επιμορφωθείς για να είσαι καλύτερος επαγγελματίας. Λέω εγώ τώρα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32277
  • Τελευταία: ΤΣΕΦΙ
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158516
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 557
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 406
Σύνολο: 428

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.