*

Αποστολέας Θέμα: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13  (Αναγνώστηκε 67917 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ 16.01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 16.01
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #196 στις: Αύγουστος 13, 2013, 08:16:01 μμ »
πήγα σήμερα να πάρω τα έγγραφα..είμαι στην επαρχία και δεν υπάρχει τέτοιο θέμα...το πρόβλημα είναι μήπως τα κάνουμε τσάμπα τα χαρτιά μετά τα σημερινά με τις μετατάξεις που είδαν τα ματάκια μας...  :'(
Avanti: Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...
Και~  Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:11:36 »

Αποσυνδεδεμένος Costas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Μισώ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #197 στις: Αύγουστος 13, 2013, 09:51:23 μμ »
Δεν το παρακολουθώ και δεν ξέρω τί έγινε.
Εγώ θα πάω αύριο εδώ Αθήνα από τις 6 το πρωί να πιάσω σειρά..

Αποσυνδεδεμένος tenoros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #198 στις: Αύγουστος 14, 2013, 08:40:24 μμ »
τελικά τι έγινε έχει πολύ κόσμο στην αναμονή ? θα περιμένω πολύ? 
από τι ώρα μου προτείνεται να παο να πιάσω σειρά?

Αποσυνδεδεμένος Costas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Μισώ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #199 στις: Αύγουστος 16, 2013, 06:07:32 μμ »
τελικά τι έγινε έχει πολύ κόσμο στην αναμονή ? θα περιμένω πολύ? 
από τι ώρα μου προτείνεται να παο να πιάσω σειρά?

Αν μιλάς για Αθήνα, εγώ πήγα παραμονή 15 Αυγούστου, στις 8 τελικά και μέχρι τις 10 παρά είχα τελειώσει.
φαντάζομαι θα έλειπαν και πολλοί γι'αυτό δεν είχε και κόσμο!

Άλλη χρονιά, είχα πάει από τις 7, και τελείωσα στη 1!
Γινόταν Ο χαμός!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:11:36 »

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ 16.01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 16.01
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #200 στις: Σεπτέμβριος 03, 2013, 12:24:47 πμ »
έπεσα δύο θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών...  :'(

περίμενα το αντίθετο,αλλά δυστυχώς διαψεύθηκα ...  :-\
Avanti: Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...
Και~  Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...

Αποσυνδεδεμένος koursaros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • μια από τα ίδια
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #201 στις: Σεπτέμβριος 03, 2013, 10:58:24 πμ »
Οι πίνακες για τους αναπληρωτές των Μουσικών Σχολείων θα υποβληθούν αργότερα?

Αποσυνδεδεμένος Costas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Μισώ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #202 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 07:42:18 μμ »
έπεσα δύο θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών...  :'(

περίμενα το αντίθετο,αλλά δυστυχώς διαψεύθηκα ...  :-\

Πού μπορώ να δω τους πίνακες; (χθες γύρισα από διακοπές)

edit: α, εντάξει, τα βρηκα.
δε βρίσκω όμως τον πίνακα αναπληρωτών πρωτοβάθμιας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2013, 07:57:22 μμ από Costas »

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #203 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 07:52:13 μμ »
Οι πίνακες για τους αναπληρωτές των Μουσικών Σχολείων θα υποβληθούν αργότερα?

Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Μουσικών Σχολείων ανά μουσικό όργανο.
http://e-aitisi.sch.gr/mousika_2013/20130904/index.html

Πίνακας Κατάταξης Ωρομισθίων Μουσικών Σχολείων ανά μουσικό όργανο.
http://e-aitisi.sch.gr/mousika_orom_2013/20130904/index.html


Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ 16.01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 16.01
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #204 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 09:31:12 μμ »
έπεσα δύο θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών...  :'(

περίμενα το αντίθετο,αλλά δυστυχώς διαψεύθηκα ...  :-\

Πού μπορώ να δω τους πίνακες; (χθες γύρισα από διακοπές)

edit: α, εντάξει, τα βρηκα.
δε βρίσκω όμως τον πίνακα αναπληρωτών πρωτοβάθμιας.

τι να τον κάνεις της πρωτοβάθμιας?στη δευτεροβάθμια ανοίκουμε εμείς...

αναπλ.δευτεροβάθμιας,αναπληρωτές μουσικών σχ. και ωρομήσθιοι μουσ.σχ ... αυτά κοιταμε εμείς..
Avanti: Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...
Και~  Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...

Αποσυνδεδεμένος Costas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Μισώ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #205 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:12:26 μμ »
έπεσα δύο θέσεις στον πίνακα αναπληρωτών...  :'(

περίμενα το αντίθετο,αλλά δυστυχώς διαψεύθηκα ...  :-\

Πού μπορώ να δω τους πίνακες; (χθες γύρισα από διακοπές)

edit: α, εντάξει, τα βρηκα.
δε βρίσκω όμως τον πίνακα αναπληρωτών πρωτοβάθμιας.

τι να τον κάνεις της πρωτοβάθμιας?στη δευτεροβάθμια ανοίκουμε εμείς...

αναπλ.δευτεροβάθμιας,αναπληρωτές μουσικών σχ. και ωρομήσθιοι μουσ.σχ ... αυτά κοιταμε εμείς..

Χμμμ...\Δεν κατάλαβα (δεν ασχολούμαι άλλωστε και πολύ με αυτά και δεν ξέρω).
Δεν υπάρχουν δηλαδή αναπληρωτές μουσικοί στα δημοτικά; Μόνο ωρομίσθιοι είναι και αναπληρωτές μειωμ. ωραρίου;
Αναπληρωτής full ωραρίου πάει κανείς ΜΟΝΟ σε γυμνάσια;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:14:51 μμ από Costas »

Αποσυνδεδεμένος emily_

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 883
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #206 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:32:17 μμ »
Εννοείται ότι προσλαμβάνονται αναπληρωτές πλήρους ωραρίου και στα Δημοτικά (αν έχουν δηλώσει στην αίτησή τους και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση). Απλά από τη στιγμή που είναι ειδικότητες και όχι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί κατατάσσονται σε πίνακες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Αποσυνδεδεμένος Costas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Μισώ την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #207 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 01:21:26 μμ »
Εννοείται ότι προσλαμβάνονται αναπληρωτές πλήρους ωραρίου και στα Δημοτικά (αν έχουν δηλώσει στην αίτησή τους και Πρωτοβάθμια εκπαίδευση). Απλά από τη στιγμή που είναι ειδικότητες και όχι δάσκαλοι ή νηπιαγωγοί κατατάσσονται σε πίνακες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Α, οκ, ευχαριστώ, δεν ήξερα πώς γίνεται..

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #208 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 02:55:53 μμ »
Οι Ενώσεις και Σύλλογοι των Εκπαιδευτικών Μουσικής της Δημόσιας Εκπαίδευσης κατέθεσαν, μέσω του Συντονιστικού τους οργάνου, την παρακάτω παρέμβαση στη Δημόσια Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Λοιπές Διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας», που αφορά το "νέο λύκειο".

Ι. Άρθρο 2

Η εισαγωγή των μαθημάτων της μουσικής και των καλλιτεχνικών μαθημάτων σε όλες τις τάξεις του λυκείου είναι κάτι περισσότερο από επιβεβλημένη. Οι ουσιαστικοί λόγοι έχουν αναλυθεί κατ' επανάληψη, αλλά υπάρχουν και θεσμικοί λόγοι: Η μουσική είναι ειδικό μάθημα εξεταζόμενο στις Πανελλαδικές εξετάσεις για την εισαγωγή στα τμήματα Μουσικών Σπουδών και είναι ως εκ τούτου απαράδεκτο να μην υφίσταται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Λυκείου. Περαιτέρω, η διδασκαλία της ιστορίας του πολιτισμού και ειδικότερα του ευρωπαϊκού, καθώς και η διοργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων και δράσεων των Λυκείων πρέπει να ανατίθεται στους «ειδικούς», δηλαδή σε εκείνους που έχουν σπουδάσει το αντικείμενο, το γνωρίζουν και είναι σε θέση να καθοδηγήσουν τους μαθητές τους στις σχετικές δραστηριότητες, όπως η οργάνωση συναυλιών, εκθέσεων κλπ. Με αυτό τον τρόπο γίνονται εφικτοί οι αναφερόμενοι στο άρθρο 1 σκοποί, όπως: «Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών… η ενδυνάμωση των αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης και η διαμόρφωση συνείδησης ενεργού πολίτη… η διασφάλιση της ισορροπίας στη σχολική ζωή ούτως ώστε οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να συνδυάζουν τη γνώση, τον ελεύθερο χρόνο, τη δημιουργία και τη συμμετοχή».

Η πρότασή μας είναι: να εισαχθεί το μάθημα της μουσικής στο κοινό πρόγραμμα μαθημάτων για 1 ώρα στην Α' και Β' τάξη και ως μάθημα επιλογής στην Γ'.

Στο ίδιο άρθρο, δεν γίνεται καμμία αναφορά στα μουσικά και καλλιτεχνικά σχολεία, στα οποία σήμερα εφαρμόζεται διευρυμένο πρόγραμμα 42 ωρών. Θεωρούμε δεδομένο ότι η ρύθμιση αυτή θα διατηρηθεί, ώστε να μην υπάρξει μείωση στις ώρες των μουσικών μαθημάτων που είναι απαραίτητα για την λειτουργία τους, σύμφωνα με τον ιδρυτικό τους νόμο (1824/8Cool. Τα μουσικά σχολεία είναι, εξάλλου, ο μόνος δημόσιος φορέας που τα παρέχει.

Υπενθυμίζεται ότι τα μουσικά σχολεία είναι από τους πλέον επιτυχημένους θεσμούς στην εκπαίδευση. Η εμπειρία του πειραματικού μουσικού γυμνασίου-λυκείου Παλλήνης στα 25 χρόνια λειτουργίας του δεν έχει αξιοποιηθεί μέχρι σήμερα. Σταθερά είναι ένα από τα καλύτερα δημόσια γενικά λύκεια πανελλαδικά, ενώ όλα τα μουσικά σχολεία παρουσιάζουν υψηλές επιδόσεις στην εισαγωγή μαθητών τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τόσο σε σχολές πρώτης ζήτησης (ιατρική, νομική, πολυτεχνείο), όσο και σε σχολές μουσικών σπουδών, στις οποίες οι απόφοιτοί τους καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις εισαγωγής. Επιπλέον, τα τελευταία 20 χρόνια τα μουσικά σχολεία έχουν κυριολεκτικά αναζωογονήσει την παραδοσιακή μουσική του τόπου μας με αξιολογότατους και πλήρως καταρτισμένους μουσικούς, έχουν τροφοδοτήσει δε τις ανώτατες και ανώτερες σχολές μουσικών σπουδών και τα ωδεία με αρίστου επιπέδου σπουδαστές ευρωπαϊκής μουσικής παιδείας. Μεγάλος αριθμός από αυτούς είναι σήμερα οι μουσικοί πρεσβευτές μας στο εξωτερικό. Τα μουσικά σχολεία, τέλος, είναι οι πολιτιστικοί εκπρόσωποι του υπουργείου σε πάρα πολλές εκδηλώσεις και συναυλίες, στην τηλεόραση και αλλού. Θεωρούμε απαραίτητο να διατηρηθεί η φυσιογνωμία του γενικού μουσικού λυκείου με την αναλογία των ωρών που υπήρχαν μέχρι σήμερα.

Η πρότασή μας για τα μουσικά σχολεία είναι:
α) Να οριστεί πρόγραμμα 42 ωρών λειτουργίας των μουσικών σχολείων.
β) Να οριστεί ελάχιστο πρόγραμμα 10 ωρών μουσικών μαθημάτων.
γ) Να οριστεί για την Α' και Β' και Γ’ τάξη μουσικών λυκείων πρόγραμμα 32 ωρών μαθημάτων γενικής παιδείας (για την Γ' ήδη προβλέπεται στο σχέδιο).

ΙΙ. Άρθρα 3 και 4

Σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου για το “Νέο Λύκειο”, οι όποιες εξετάσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, θα πρέπει να αποδεσμευθούν από το λύκειο. Όμως, όλα όσα αναφέρονται στο άρθρο 1 του σχεδίου νόμου αναιρούνται από τα άρθρα 3 και 4! Με τις επαναλαμβανόμενες κατ' έτος Πανελλήνιες εξετάσεις, οι μαθητές των γενικών λυκείων μετατρέπονται ουσιαστικά από την ηλικία των 14 και 15 χρονών σε υποψήφιους φοιτητές, οι οποίοι θα κυνηγούν επί μιά τριετία τους βαθμούς σε συγκεκριμένα μαθήματα για την εισαγωγή τους σε "καλή" σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η αντιφατικότητα των διατάξεων είναι προφανής, όπως και ο αντιπαιδαγωγικός χαρακτήρας τους, καθώς εκτός από την διαιώνιση του “εξετασιο-κεντρικού” συστήματος, παραβλέπονται τα εκατοντάδες παραδείγματα που υπάρχουν από τη σχολική ζωή, μαθητών των οποίων η επίδοση από την Α’ έως τη Γ’ Λυκείου παρουσίασε μεγάλες διακυμάνσεις. Το αποτέλεσμα θα είναι ο παραγκωνισμός στην πράξη των “μη απαραίτητων” για την εισαγωγή μαθημάτων, η εδραίωση της απομνημόνευσης ως κύριας “εκπαιδευτικής” μεθόδου, η θεαματική ενίσχυση της παραπαιδείας, η περαιτέρω υποβάθμιση του ρόλου του σχολείου και η νέα οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε πώς εξυπηρετούν αυτά τη βελτίωση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.

Με την παρέμβασή μας αυτή τονίζουμε ότι συμμετέχουμε στη διαβούλευση του υπουργείου παιδείας με τις προτάσεις μας, αλλά ταυτόχρονα, ως εκπαιδευτικοί της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, θα διεκδικήσουμε με κάθε νόμιμο τρόπο το δημόσιο σχολείο που αξίζει στα παιδιά μας, σε εμάς και στην πατρίδα μας!
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159635
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 463

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.