*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency  (Αναγνώστηκε 39054 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος EmmaB

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 831
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:11:08 μμ »
Συγγνωμη για την παρεμβαση, αλλα ειναι σα να λενε οτι καποιος που ειχε στο λυκειο 20 αρχαια μπορει να αντικαταστησει καθηγητη αποφοιτο φιλολογιας!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:21:31 μμ από EmmaB »
On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Le petit prince

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:38:06 »

Αποσυνδεδεμένος despeir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:12:31 μμ »
Δεν ειπα αυτο.
δεν μου απαντας ομως  στην ερωτηση: Τι παραπανω σου δινει η Αγγλικη και σε κανει ικανοτερο για διδασκαλία?

Το πανεπιστημιο, οποιο τμημα ειτε ελληνικης ειτε ξενογλωσσης φιλλολογιας, από το προγραμμα σπουδών του μπορουμε να δούμε οτι έχει ως στόχο την παροχη των απαραιτητων γνώσεων για να μπορει ο μελλοντικός καθηγήτης να ανταπεξέλθει. Στην πράξη περα απο τα αλλα θεωρητικά  μαθηματα κ γλωσσικά διδάσκονται διδακτική, ψυχολογία, παιδαγωγικά που ειναι απαραίτητα για οποιον θελει να μπει σε ταξη. Καποια τμηματα εχουν την τυχη να εχουν κ πρακτικη κατα την διαρκεια των σπουδών τους.

Οπως εγω σεβομαι τους αλλους συναδελφους και δεν διδασκω ελληνικά ή μαθηματικά γιατι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ετσι θελω να να σεβονται κ οι αλλοι να σεβονται εμενα τον κοπο τον δικο μου κ των γονιων μου για να σπουδασω..

Αποσυνδεδεμένος despeir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:16:22 μμ »
Συγγνωμη για την παρεμβαση, αλλα ειναι σα να λενε οτι καποιος που ειχε στο λυκειο 20 αρχαια μπορει να αντικαταστασει καθηγητη αποφοιτο φιλολογιας!

ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!

Αν καποιος στην πορεία δει οτι τον ενδιαφέρει ο οποιοσδηποτε τομέας να πάει να σπουδάσει στο αντίστοιχο τμήμα!

Πρέπει να καταλάβουμε οτι δεν μπορούμε να είμαστε γνώστες των πάντων !
 δεν είναι δυνατό να διδάσκει κάποια ξένη γλώσσα ενας ας μου επιτραπει "ασχετος" να τον πληρωνουν οι γονείς, και να μην κανει τον κοπο να παρει τα cd ωστε να δουλεψει την προφορικη κατανόηση..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:21:19 μμ από despeir »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:17:52 μμ »
Ξερω μαθητες που γνωριζουν πολλα περισσοτερα απο τους καθηγητες φιλολογους τους, και ειναι χιλιοειπωμενο αυτο εδω μέσα. Συνεπως, ας μη το παμε εκει.

Πειτε μου για ποιο λογο να θεωρησω εναν της Αγγλικης καλυτερο απο εναν με προφισιενσι ?
Απλως ρωταω, δεν σημαινει πως ειμαι ειδικος. Περιμενω να ακουσω και να μαθω απο σας.

Σε γνωστικο ας πούμε?
Σε παιδαγωγική καταρτιση?
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:38:06 »

Αποσυνδεδεμένος νανα

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 34
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:22:09 μμ »
despair θεωρω οτι κυριως ενοχλησε ο τονος σου στο μηνυμα που διεγραφη κυριως και οχι τοσο το περιεχομενο του..η αληθεια ειναι οτι ολοι μας ειμαστε απελπισμενοι και απογοητευμενοι απο την επικρατουσα κατασταση,ωστοσο θα συμφωνησω με το marko στο οτι το πανεπιστημιο δε σε κανει κατι ιδιαιτερο και παραπανω αξιοσεβαστο απο καποιους αλλους..ας μη γελιομαστε ολοι σε ελληνικα πανεπιστημια τελειωσαμε..ο,τι μαθαμε το μαθαμε μονοι μας..δε λεω οτι ειναι το σωστο και το πρεπον και αυτο που θα πρεπε να ισχυει αλλα ας μην υποτιμουμε την προσπαθεια και τη θεληση κανενος,ενα απλο χαρτι για μενα δε σημαινει τιποτα..

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:25:31 μμ »
Δεν ειπα αυτο.
δεν μου απαντας ομως  στην ερωτηση: Τι παραπανω σου δινει η Αγγλικη και σε κανει ικανοτερο για διδασκαλία?

Το πανεπιστημιο, οποιο τμημα ειτε ελληνικης ειτε ξενογλωσσης φιλλολογιας, από το προγραμμα σπουδών του μπορουμε να δούμε οτι έχει ως στόχο την παροχη των απαραιτητων γνώσεων για να μπορει ο μελλοντικός καθηγήτης να ανταπεξέλθει. Στην πράξη περα απο τα αλλα θεωρητικά  μαθηματα κ γλωσσικά διδάσκονται διδακτική, ψυχολογία, παιδαγωγικά που ειναι απαραίτητα για οποιον θελει να μπει σε ταξη. Καποια τμηματα εχουν την τυχη να εχουν κ πρακτικη κατα την διαρκεια των σπουδών τους.

Οπως εγω σεβομαι τους αλλους συναδελφους και δεν διδασκω ελληνικά ή μαθηματικά γιατι ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ετσι θελω να να σεβονται κ οι αλλοι να σεβονται εμενα τον κοπο τον δικο μου κ των γονιων μου για να σπουδασω..

Πολυ ωραια και συμφωνώ με ΟΛΑ αυτα που ειπες.

Ομως, πες μου κατι σε παρακαλω, ολα αυτα σημαινουν πως ειναι ικανος για να διδαξει? θα εχει τη μεταδοτικοτητα? Θα κερδισει την αγαπη και την εμπιστοσυνη του παιδιου? Αυτα μαθαινονται στο πανεπιστημιο ή με ειναι θεμα εμπειριας και κυριως αγαπης για το επαγγελμα?

και γιατι να πουμε πως σιγουρα αυτα θα τα εχει ενας της Αγγλικης και ποτέ ενας με προφισιενσι?

Πιστευω να καταλαβατε τι θελω να πω, και συγγνωμη αν εγινα λιγο κουραστικος...και επίμονος
 
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:28:22 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος EmmaB

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 831
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:29:51 μμ »
Ο καθενας κανει την προσπαθεια του Νανα και κρινεται απο το αποτελεσμα. Εννοειται πως ολα ειναι θεμα προσωπικης ασκησης και διαβασματος. Να μιλησω και προσωπικα ολες οι καθηγητριες αγγλικων που ειχα ηταν με prof. Kαι ηταν ολες πολυ καλες και ειχαν επιτυχιες και πηραμε ολοι τα διπλωματα. Εσυ, πιστευεις ομως οτι το πανεπιστημιο δε σου εδωσε πραγματα στην παιδαγωγικη και επιστημονικη σου καταρτιση; Ολα αυτα δε σε κανουν τον καθηγητη που εισαι σημερα;
On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Le petit prince

Αποσυνδεδεμένος golum

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 609
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:30:11 μμ »
για να καταλαβεις τη βαση της ενστασης Μαρκο, σκεψου οτι ο κατοχος του prof ειναι καποιος ο οποιος εχει επαρκεια στη γλωσσα, εν προκειμενω στα αγγλικα..αντιστοιχη επαρκεια (στα ελληνικα αυτη τη φορα) εχει ενας αποφοιτος λυκειου..ποσο νομιμοποιειται ο τελευταιος να διδαξει ελληνικα σε αλλοδαπους;θα εμπιστευοσουν περισσοτερο αυτον ή ενα αποφοιτο φιλοσοφικης σχολης;
το μονο που θελω ειναι να τους δω να τρεχουν..

Αποσυνδεδεμένος despeir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:35:18 μμ »
despair θεωρω οτι κυριως ενοχλησε ο τονος σου στο μηνυμα που διεγραφη κυριως και οχι τοσο το περιεχομενο του..η αληθεια ειναι οτι ολοι μας ειμαστε απελπισμενοι και απογοητευμενοι απο την επικρατουσα κατασταση,ωστοσο θα συμφωνησω με το marko στο οτι το πανεπιστημιο δε σε κανει κατι ιδιαιτερο και παραπανω αξιοσεβαστο απο καποιους αλλους..ας μη γελιομαστε ολοι σε ελληνικα πανεπιστημια τελειωσαμε..ο,τι μαθαμε το μαθαμε μονοι μας..δε λεω οτι ειναι το σωστο και το πρεπον και αυτο που θα πρεπε να ισχυει αλλα ας μην υποτιμουμε την προσπαθεια και τη θεληση κανενος,ενα απλο χαρτι για μενα δε σημαινει τιποτα..


Πώς θέλετε να είναι διαφορετικός ο τόνος μου την στιγμή που όπως είπα στο διαγραμμένο μήνυμα ως αποφοιτος πανεπ κ μεταπτ. ΚΑΝΕΝΑ φροντιστήριο δεν δίνει  ευκαιρία (για να φανει κ στην πράξη αν ειμαι καταλληλη ή οχι) και αναγκάζομαι να μοιράζω φυλλάδια για να μπορώ να καλύπτω τα προσωπικά μου έξοδα στα οποια περιλαμβάνονται κ επιμορφώσεις???

Ξερω πολυ καλα οτι δεν είναι όλοι οι αποφοιτοι κατάλληλοι αλλα στην τελική δεν εχουν προτεραιότητα απο τους επαρκειούχους; οπως ειναι ένα χαρτί το πτυχιο ετσι ειναι δεν είναι ένα χαρτι κ το πιστοποιητικο γλωσσομάθειας;;

Ξαναλέω αν καποιος στην πορεία ενδιαφερθει για τον όποιο τομέα παεί και τον σπουδάζει..
οσο για το οτι οι μαθητες ειναι πιο καταρτισμενοι απο καθηγητες, εδω δεν ανοιγει το θέμα της αξιολόγησης....

Αποσυνδεδεμένος bestar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ06
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:35:57 μμ »
Μάρκο στ αληθεια δεν καταλαβαινω για ποιο λογο δυσπιστεις. Η παιδαγωγικη καταρτιση που προσφέρουν τα 2 τμηματα Αγγλικης στην Ελλαδα ειναι κατι παραπανω απο αρτια. Οι φοιτητες παρακολουθουν μαθηματα διδακτικης, ψυχολογιας, αντιμετωπισης μαθησιακων δυσκολιων και ειδικοτερα μεθοδολογιας διδασκαλιας, αξιολογησης επιδοσης, διδασκαλιας λεξιλογιου, σωματα κειμενων, classroom management, διδασκαλία αγγλικων για ειδικούς σκοπους  και φυσικα πρακτική ασκηση. Μιλαω παντα για ΑΠΘ οπου και φοιτησα. Μετα απο 4 χρονια σπουδων αποκτας και ανωτερο επιπεδο γλωσσας, παιδαγωγικης καταρτισης και κρισης αν μη τι αλλο ωστε να μπορεις να ανταποκριθεις στις διδακτικες αναγκες του καθε μαθητη. Πως λοιπόν να συγκριθει ο κατοχος προφισιενσι σε παιδαγωγικες γνωσεις με καποιον πτυχιουχο; Πως να αποκτησει, με ποια μεσα ο κατοχος προφισιενσι αυτες τις γνωσεις και αυτες τιςς εμπειριες. Σε επιπεδο γλωσσας ισως ειναι ικανος, ισως αγαπα τη διδασκαλία αλλα σε επιπεδο καταρτισης υστερει. Το οτι μπαινω στο γκαραζ δε με κανει αυτοκινητο, το οτι ξερω προσθεση δε με κανει μαθηματικο κλπ.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:41:22 μμ »
θα εμπιστευομουν καποιον που με εμπνεει και μου κεντριζει το ενδιαφερον να μαθω. αρκει να γνωριζει τι θα διδαξει και πως θα το διδαξει....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος new_pe06

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:45:29 μμ »
Μάρκο στ αληθεια δεν καταλαβαινω για ποιο λογο δυσπιστεις. Η παιδαγωγικη καταρτιση που προσφέρουν τα 2 τμηματα Αγγλικης στην Ελλαδα ειναι κατι παραπανω απο αρτια. Οι φοιτητες παρακολουθουν μαθηματα διδακτικης, ψυχολογιας, αντιμετωπισης μαθησιακων δυσκολιων και ειδικοτερα μεθοδολογιας διδασκαλιας, αξιολογησης επιδοσης, διδασκαλιας λεξιλογιου, σωματα κειμενων, classroom management, διδασκαλία αγγλικων για ειδικούς σκοπους  και φυσικα πρακτική ασκηση. Μιλαω παντα για ΑΠΘ οπου και φοιτησα. Μετα απο 4 χρονια σπουδων αποκτας και ανωτερο επιπεδο γλωσσας, παιδαγωγικης καταρτισης και κρισης αν μη τι αλλο ωστε να μπορεις να ανταποκριθεις στις διδακτικες αναγκες του καθε μαθητη. Πως λοιπόν να συγκριθει ο κατοχος προφισιενσι σε παιδαγωγικες γνωσεις με καποιον πτυχιουχο; Πως να αποκτησει, με ποια μεσα ο κατοχος προφισιενσι αυτες τις γνωσεις και αυτες τιςς εμπειριες. Σε επιπεδο γλωσσας ισως ειναι ικανος, ισως αγαπα τη διδασκαλία αλλα σε επιπεδο καταρτισης υστερει. Το οτι μπαινω στο γκαραζ δε με κανει αυτοκινητο, το οτι ξερω προσθεση δε με κανει μαθηματικο κλπ.

+++++

θα εμπιστευομουν καποιον που με εμπνεει και μου κεντριζει το ενδιαφερον να μαθω. αρκει να γνωριζει τι θα διδαξει και πως θα το διδαξει....

Ακριβώς αυτό μαθαίνουμε στην σχολή. Το τί, με ποιά σειρά και το πως και φυσικά και το γιατί :)

Αποσυνδεδεμένος angiePE06

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 121
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:52:19 μμ »
Γιατί αυτή η επίθεση κάθε φορά απέναντι στους πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας? Πραγματικά με λυπεί το γεγονός αυτό. Καμία σχολή δεν εξασφαλίζει τις μετέπειτα επαγγελματικές ικανότητες του καθενός κι αυτό ισχύει για όλους και για γιατρούς, δικηγόρους, φιλολόγους κ.ο.κ. αν όμως θεωρούμε πως αυτό από μόνο του σημαίνει πως το πτυχίο και οι πανεπιστημιακές σπουδές δε σου δίνουν τίποτα, τότε ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει κι έτσι θα γίνω κι εγώ γιατρός μιας και διαβάζω ανατομία, ιατρικά περιοδικά, πάω σε σεμινάρια θεμάτων υγείας και πάει λέγοντας κι ας κριθώ στην πράξη αν είμαι καλή ή όχι μπορεί να έχω και περισσότερο μεράκι από ένα απόφοιτο ιατρικής. Λυπάμαι που ζω στην Ελλάδα που εξισώνει τα πιστοποιητικά με τα πτυχία, που ο καθένας χώνεται στα χωράφια του καθενός και έχει γνώμη για τα πάντα. Από αύριο θα διδάσκω ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, έτσι γιατί γράφω ποιήματα κι έχω κερδίσει και σε διαγωνισμούς γραπτού λόγου κι άρα είμαι καλύτερη από ένα φιλόλογο...έλεος πια. Τελικά, τι την ήθελα την αγγλική, Cambridge Proficiency με grade A έχω, ας σπούδαζα κάτι άλλο για να μη απολογούμουν σε κανέναν όσον αφορά στα αυτονόητα! Σε κάθε κλάδο υπάρχουν καλοί και κακοί, εργατικοί και τεμπέληδες. Αν όλοι έβρισκαν μία δουλειά στο αντικείμενο τους, δε θα χώνονταν σε δουλειές άλλων κι αυτή η συζήτηση δε θα γινόταν. Τέλος, το φταίξιμο είναι του υπουργείου που δεν κατήργησε την επάρκεια όταν δημιουργήθηκαν ξενόγλωσσα τμήματα ΑΕΙ...

Αποσυνδεδεμένος EmmaB

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 831
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:59:40 μμ »
Γιατί αυτή η επίθεση κάθε φορά απέναντι στους πτυχιούχους αγγλικής φιλολογίας? Πραγματικά με λυπεί το γεγονός αυτό. Καμία σχολή δεν εξασφαλίζει τις μετέπειτα επαγγελματικές ικανότητες του καθενός κι αυτό ισχύει για όλους και για γιατρούς, δικηγόρους, φιλολόγους κ.ο.κ. αν όμως θεωρούμε πως αυτό από μόνο του σημαίνει πως το πτυχίο και οι πανεπιστημιακές σπουδές δε σου δίνουν τίποτα, τότε ας κάνει ο καθένας ό,τι θέλει κι έτσι θα γίνω κι εγώ γιατρός μιας και διαβάζω ανατομία, ιατρικά περιοδικά, πάω σε σεμινάρια θεμάτων υγείας και πάει λέγοντας κι ας κριθώ στην πράξη αν είμαι καλή ή όχι μπορεί να έχω και περισσότερο μεράκι από ένα απόφοιτο ιατρικής. Λυπάμαι που ζω στην Ελλάδα που εξισώνει τα πιστοποιητικά με τα πτυχία, που ο καθένας χώνεται στα χωράφια του καθενός και έχει γνώμη για τα πάντα. Από αύριο θα διδάσκω ελληνική γλώσσα και λογοτεχνία, έτσι γιατί γράφω ποιήματα κι έχω κερδίσει και σε διαγωνισμούς γραπτού λόγου κι άρα είμαι καλύτερη από ένα φιλόλογο...έλεος πια. Τελικά, τι την ήθελα την αγγλική, Cambridge Proficiency με grade A έχω, ας σπούδαζα κάτι άλλο για να μη απολογούμουν σε κανέναν όσον αφορά στα αυτονόητα! Σε κάθε κλάδο υπάρχουν καλοί και κακοί, εργατικοί και τεμπέληδες. Αν όλοι έβρισκαν μία δουλειά στο αντικείμενο τους, δε θα χώνονταν σε δουλειές άλλων κι αυτή η συζήτηση δε θα γινόταν. Τέλος, το φταίξιμο είναι του υπουργείου που δεν κατήργησε την επάρκεια όταν δημιουργήθηκαν ξενόγλωσσα τμήματα ΑΕΙ...
1000 like!
On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Le petit prince

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158565
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 466
Σύνολο: 487

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.