*

Αποστολέας Θέμα: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency  (Αναγνώστηκε 39037 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος samina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 04:07:30 μμ »
1. όντως η κοπέλα ζήτησε βοήθεια ευγενικά και μακάρι να τα πάει μια χαρά και να επεκτείνει τις γνώσεις της και να τα καταφέρει
2. σε καμία περίπτωση όμως στην παρούσα φάση δεν είναι συνάδελφος
3. σε young learners αν ο σκόπός είναι να τους 'διδάξεις' αγγλικά μέσω copy, dictation, grammar rules και exercises τότε και με lower μπορεί κάποιος να αυτοονομαστεί καθηγητής Αγγλικών ΟΜΩΣ η ουσία είναι το παιδι σε αυτήν την ηλικία να παίξει με τη γλώσσα μέσω tasks και να μάθει τη γλώσσα με βάση τα τα ηλικιακά του χαρακτηριστικά
4. οι καθηγητές Αγγλικής δε χάνουν σε τίποτα απλώς το όλο θέμα έγινε επειδή κατα τη γνώμα μου η ερώτηση 'τι παραπάνω έχουν οι πτυχιούχοι με τους επαρκιούχους'  (διατυπωμένη συντομα)είναι άκυρη και ενόχλησε τους καθηγητές που σπούδασαν το συγκεκριμένο αντικείμενο.
5. 'Οποιος εφαρμόζει τη μαιευτική μέθοδο, δεν τρομάζει με συμπεριφορες.   

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:25 »

Αποσυνδεδεμένος EmmaB

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 831
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 'Ο,τι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 04:12:39 μμ »
1. όντως η κοπέλα ζήτησε βοήθεια ευγενικά και μακάρι να τα πάει μια χαρά και να επεκτείνει τις γνώσεις της και να τα καταφέρει
2. σε καμία περίπτωση όμως στην παρούσα φάση δεν είναι συνάδελφος
3. σε young learners αν ο σκόπός είναι να τους 'διδάξεις' αγγλικά μέσω copy, dictation, grammar rules και exercises τότε και με lower μπορεί κάποιος να αυτοονομαστεί καθηγητής Αγγλικών ΟΜΩΣ η ουσία είναι το παιδι σε αυτήν την ηλικία να παίξει με τη γλώσσα μέσω tasks και να μάθει τη γλώσσα με βάση τα τα ηλικιακά του χαρακτηριστικά
4. οι καθηγητές Αγγλικής δε χάνουν σε τίποτα απλώς το όλο θέμα έγινε επειδή κατα τη γνώμα μου η ερώτηση 'τι παραπάνω έχουν οι πτυχιούχοι με τους επαρκιούχους'  (διατυπωμένη συντομα)είναι άκυρη και ενόχλησε τους καθηγητές που σπούδασαν το συγκεκριμένο αντικείμενο.
5. 'Οποιος εφαρμόζει τη μαιευτική μέθοδο, δεν τρομάζει με συμπεριφορες.   

Σωστη! :)
On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

Le petit prince

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 04:37:56 μμ »
4. οι καθηγητές Αγγλικής δε χάνουν σε τίποτα απλώς το όλο θέμα έγινε επειδή κατα τη γνώμα μου η ερώτηση 'τι παραπάνω έχουν οι πτυχιούχοι με τους επαρκιούχους'  (διατυπωμένη συντομα)είναι άκυρη και ενόχλησε τους καθηγητές που σπούδασαν το συγκεκριμένο αντικείμενο.
5. 'Οποιος εφαρμόζει τη μαιευτική μέθοδο, δεν τρομάζει με συμπεριφορες.

το ολο θεμα ξεκινησε με τη διαγραφη καποιου μηνυματος συναδελφισσας σας που ηταν ειρωνικοτατο
Οι συμπεριφορες λοιπον που τρομαζουν, προκαλουνται απο εσας,

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:07:49 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 04:39:36 μμ »

5. 'Οποιος εφαρμόζει τη μαιευτική μέθοδο, δεν τρομάζει με συμπεριφορες.

και οποιος θελει να διδασκει πρεπει να μαθει να ακουει και να διαβαζει ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ πριν απαντησει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:33:25 »

Αποσυνδεδεμένος giota8

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3379
  • Φύλο: Γυναίκα
  • δεν περιγραφω αλλο!!! ΠΕ06
    • Προφίλ
    • ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΠΕ06
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:03:30 μμ »
παλι φωτιες αναψες Μαρκο μου με τις αποριες σου?
Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters

Αποσυνδεδεμένος gringa

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 712
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:06:20 μμ »
Μάρκο, συγγνώμη, αλλά δε θα έπρεπε να θεωρείται συνάδελφος εκπαιδευτικός ο κάτοχος Proficiency. Δεν είναι εκπαιδευτικός. Απλά έχει γλωσσική επάρκεια. Από τη στιγμή βέβαια, που του το επιτρέπει ο νόμος καλά κάνει και διδάσκει, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα ούτε σωστό, ούτε ηθικό, ούτε καλό για τους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:13:45 μμ »
αν μου επιτρεπετε θα σχολιασω κι εγω το θεμα καταθετοντας τη δικη μου εμπειρια.Στο εξωτερικο λοιπον συναδελφοι σας πληροφορω οτι ουτε καν το πτυχιο του Πανεπιστημιου δεν πιστοποιει οτι καποιος δυναται να εργαστει ως καθηγητης Αγγλικων.Οταν λοιπον αναζητησα κι εγω την τυχη μου στο εξωτερικο και πολυ απλα τους ειπα ειμαι πτυχιουχος του τμηματος Αγγλικης Φιλολογιας μου απαντησαν " λυπαμαι πρεπει να εχετε τουλαχιστον το CELTA για να μπορειτε να διδαξετε τη γλωσσα εστω κι αν δεν ειστε native speaker..." Στην αρχισα σαστισα μετα καταλαβα πως τελικα εχουν πολυ δικιο που "απαιτουν" το CELTA καθως ειναι το μονο που διασφαλιζει πως τουλαχιστον ολοι οσοι θελουν να ασχοληθουν με τη διδασκαλια της Αγγλικης παρακαλουθουν 120 ωρες και δοκιμαζονται σε πραγματικη σχολικη ταξη ωστε να αποφασιστει εαν τελικα θα τους απονεμηθει το CELTA ....Oποτε δεν φταινε οι απανταχου "συναδελφοι" στην Ελλαδα αλλα η ελλειψη ξεκαθαρης πολιτικης εργασιακων δικαιωματων  που σαφως μη την ασαφεια της ευνοει καποιους....με την ευλογια του ιδιου κρατους που απονεμει πανεπιστημιακους τιτλους .....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:19:21 μμ από katkat »
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:33:39 μμ »
το μπαρούτι έβαλε φωτιά στο θέμα και το μυριστήκαμε όλες από αγγλική μεριά κι ήρθαμε!! ;D ;D

τέκνα μου, ειρήνη ημίν! το ξαναείπα τις τελευταίες μέρες, άρα πολύς τσακωμός θα πέφτει... ;D ;D

ως αγγλικού, πτυχιούχα, θα πω και γω την γνώμη μου, ως γνωστόν όλοι έχουμε κι από αυτήν μια!! ;D ;D ;D (μα τι με έπιασε σήμερα, πώς τα πετάω έτσι!) λοιπόν, κι εγώ νευριάζω ολίγον με τους επαρκειουχους, γιατί προτιμώντας ως φθηνότερο εργατικό δυναμικό, χάνουμε θέσεις εργασίας κτλ. ωστόσο, αν βγάλω στην άκρη το γεγονός ότι με ενοχλεί που τους δινεται δικαίωμα διδασκαλίας, έχω να πω ότι κι εμάς τους πτυχιούχους δεν μας κάνει καλύτερους δασκάλους το πτυχίο, στην ουσία του. καλός καθηγητής δεν γίνεται με το πτυχίο, είσαι ή γινεσαι με κόπο και προσπάθεια, ή το έχεις φυσικό σου. Αρα δεν μπορώ να είμαι απόλυτη και να πω ότι κάποιος που είναι επαρκειουχος ειναι άχρηστος και κάποιος με πτυχιο είναι σουπερ. Υπάρχουν και εξαιρέσεις! Από την άλλη βέβαια, θα συμφωνήσω με τις συναδέλφους ότι κάτι παράπανω μάθαμε κι εμείς στο πανεπιστήμιο, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να ντρέπεται περισσότερο ο επαρκειουχος που δεν ξέρει τι διδάσκει η ψυχογλωσσολογία ή εγώ που την διδάχθηκα και την έχω ξεχάσει, γιατί η καθηγήτρια ήταν του ύπνου κι ήθελα απλώς να περάσω το μάθημα..  :-\ :-\

θα καταλήξω λοιπόν στο ότι το υπουργείο έχει κάνει λάθος με το δικαίωμα διδασκαλίας στην επάρκεια, αλλά αν υπάρχει επαρκειουχος που το ψάχνει και είναι καλός θα τον αναγνωρίσω. Νομίζω όμως ότι το επίσημο κράτος όφειλε να ωθεί κάποιον να διδαχθεί στο πανεπιστήμιο την αντίστοιχη σχολή αν θέλει να διδάξει!

επίσης, τώρα που έχουμε πει όλοι τις απόψεις μας και ξεμαλλιαστήκαμε, ο Μάρκος θα σβήσει όλων μας τα μνμ, και τα δικά του για το θέμα, γιατί θα μας πει ότι είμαστε εκτός θέματος!! ;D ;D ;D ;D
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:36:35 μμ »
Δηλ, για να καταλαβω και γω ο ανιδεος. Μου λετε πως ενας κατοχος προφισιενσι (γλωσσικη επαρκεια το λενε), δεν μπορει να διδαξει ενα παιδακι Β ταξη αγγλικων?....και χρειαζεται να ειναι καποιος της Αγγλικής?... ::)

Γιατι η ολη συζητηση γιαυτο γινεται.Οχι για το πτυχιο,που δεν ειπα πως δεν εχει αξια,αλιμονο.

 Και μαλιστα ειμαι αν οχι ο μοναδικος, ισως απο τους ελαχιστους που υποστηριζω τους ξενογλωσσους ακομα και στη β αναθεση, επειδη ακριβως εχουν ιστορικες γνωσεις.

Αν ειναι ομως ετσι, και παντα με βασει το δικο σας σκεπτικο, τοτε δεν ειναι ουτε σωστο, ουτε ηθικο, ουτε δικαιο να διδαξετε Ιστορια

 τη δινει το κρατος! Τοτε και στα φροντιστηρια ο ιδιωτης προτιμα κατοχο προφισιενσι και αφου μπορει ανετοτατα να κανει τη δουλεια του γιατι να παιρνει πτυχιουχους της Αγγλικής?

Kαι για να κλεισει το θεμα τελικα η κριση μας εκανε Homo hominen lupus
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:51:02 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος eng_teacher

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 367
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:39:34 μμ »
αν μου επιτρεπετε θα σχολιασω κι εγω το θεμα καταθετοντας τη δικη μου εμπειρια.Στο εξωτερικο λοιπον συναδελφοι σας πληροφορω οτι ουτε καν το πτυχιο του Πανεπιστημιου δεν πιστοποιει οτι καποιος δυναται να εργαστει ως καθηγητης Αγγλικων.Οταν λοιπον αναζητησα κι εγω την τυχη μου στο εξωτερικο και πολυ απλα τους ειπα ειμαι πτυχιουχος του τμηματος Αγγλικης Φιλολογιας μου απαντησαν " λυπαμαι πρεπει να εχετε τουλαχιστον το CELTA για να μπορειτε να διδαξετε τη γλωσσα εστω κι αν δεν ειστε native speaker..." Στην αρχισα σαστισα μετα καταλαβα πως τελικα εχουν πολυ δικιο που "απαιτουν" το CELTA καθως ειναι το μονο που διασφαλιζει πως τουλαχιστον ολοι οσοι θελουν να ασχοληθουν με τη διδασκαλια της Αγγλικης παρακαλουθουν 120 ωρες και δοκιμαζονται σε πραγματικη σχολικη ταξη ωστε να αποφασιστει εαν τελικα θα τους απονεμηθει το CELTA ....Oποτε δεν φταινε οι απανταχου "συναδελφοι" στην Ελλαδα αλλα η ελλειψη ξεκαθαρης πολιτικης εργασιακων δικαιωματων  που σαφως μη την ασαφεια της ευνοει καποιους....με την ευλογια του ιδιου κρατους που απονεμει πανεπιστημιακους τιτλους .....

Παρένθεση: Όσοι είπαν πως "το να διδάσκει αγγλικά ένας με proficiency είναι σαν ένας απόφοιτος λυκείου να πάει να διδάσκει τους ξένους ελληνικά και να θεωρείται καθηγητής" προφανώς δεν ξέρουν ότι οι native English speakers παίρνουν το CELTA και μετά γυρνάνε τον κόσμο διδάσκοντας τη μητρική τους γλώσσα στους ξένους. Οπότε, με την ίδια λογική, και ένας native Greek speaker θα μπορούσε να πάρει το αντίστοιχο "CELTA" που να πιστοποιεί ότι μπορεί να διδάξει.. και να πάει να διδάξει τη μητρική του γλώσσα (Ελληνικά) στους ξένους (αν και δε νομίζω να κόβονται πολλοί στο εξωτερικό να μάθουν τη γλώσσα μας, αλλά τελοσπαντων).

Αυτό το λέω για να αποδείξω ότι η παραπάνω παρομοίωση ήταν τουλάχιστον.. ατυχής!

Αποσυνδεδεμένος planety

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 868
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:54:00 μμ »
Marcus Aurilious (μιας κι αρχισαμε τα λατινικα), θεωρώ προσωπικά, ότι γνωστικα, ένα παιδάκι Β τάξη μπορεί να το διδάξει κι ένα παιδί λυκείου αγγλικά. Το θέμα ειναι ότι αυτό το παιδί λυκείου που θα κάνει το μάθημα δεν ξέρει ίσως πώς να του φερθεί, με τι πρόγραμμα να του διδάξει κτλ. ένας άνθρωπος που έχει μάθει, όπως ένας πτυχιούχος ή ένας επαρκειουχος με πολλη εμπειρία και σωστός, επίσης. Όπως θεωρώ, και το έχω ξαναπει, ότι ένας φιλόλογος μπορεί να διδάξει σε παιδιά δημοτικού και δεν είναι λιγότερο παιδαγωγός από έναν δάσκαλο του παιδαγωγικού. Παιδαγωγός ή είσαι ή δεν είσαι, δεν έχει να κάνει με το πτυχίο.

Σχετικά με τη β' ανάθεση, διαφωνώ, δεν θέλω να μου γίνεται β' ανάθεση άλλο μάθημα, πόσο μάλλον ιστορία, γιατί δεν νιώθω ότι ξέρω ιστορία. Για μένα ιστορία πρέπει να κάνει ο αποφοιτος Ιστορικού Αρχαιολογικού και μόνο, ο Φιλόλογος της φιλολογίας τα φιλολογικά πλην της ιστορίας (ο απόφοιτος του ΦΠΨ για μένα δεν θα έπρεπε να διδάσκει, βασικά θεωρώ ότι η σχολή αυτη δεν θα έπρεπε να υπάρχει), ο θεολόγος τα θρησκευτικά, ο αγγλικής τα αγγλικά κοκ... επειδή έκανα στο πρώτο εξάμηνο υποχρεωτικά την ιστορία της ελλάδας, ξέρω ιστορία;; μην τρελαθώ.. μπορεί να μπορώ να μάθω καλύτερα από έναν ιστορικό, αν έχω πετριά και διαβάζω όλη μέρα, αλλά δεν μπορεί όλοι οι απόφοιτοι αγγλικής να έχουν την ίδια πετριά και να ξέρουν ιστορία.. do you see my point?
Σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε! Χρόνια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος katkat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1469
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Fail...Fail again...Fail better...
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #53 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 05:54:20 μμ »
Αγαπητη Αντιγονη αυτο που θελω να πω ειναι πως θεωρω οτι ειναι προτιμοτερο να υπαρχει μια ενιαια τουλαχιστον γραμμη παρα αυτο το χαος που συμβαινει εδω στην Ελλαδα .Πραγματικα προσωπικα θα προτιμουσα να υπαρχει εστω ενα πτυχιο,πιστοποιητικο η πειτε το οπως θελετε που να ειναι προαπαιτουμενο για ολους οσους ασχολουνται με τη διδασκαλια μιας ξενης γλωσσας . ;)
H ισχνή υπόσταση κίβδηλος οβολός της τόσο ξεχωριστής γυναικείας σου φύσις ....

http://www.youtube.com/watch?v=R4ELgxaj1ds

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #54 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 06:13:44 μμ »
Παιδαγωγός ή είσαι ή δεν είσαι, δεν έχει να κάνει με το πτυχίο.


Αυτο ειπα, αλλά δεν εδωσε κανεις σημασια γιαυτο στο μηνυμα μου ειπα να διαβαζετε ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ πριν απαντησετε.
Ηθος τελικα λειπει οχι πτυχια. Αυτα μας περισσευουν.....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Ιδιαίτερα Αγγλικών με proficiency
« Απάντηση #55 στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 06:28:06 μμ »



Ξερω πολυ καλα οτι δεν είναι όλοι οι αποφοιτοι κατάλληλοι αλλα στην τελική δεν εχουν προτεραιότητα απο τους επαρκειούχους;

Ακριβως! το ιδιο λεμε. Αλλά σε τί εχουν προτεραιότητα? στο ιδιαιτερο? (γιατι για ιδιαιτερο μιλησε η "συναδελφισσα")
Εκει ειναι θεμα αυτου που θα επιλεξει και οχι δικο μας.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158540
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 529

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.