*

Αποστολέας Θέμα: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 108228 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #84 στις: Ιούλιος 30, 2013, 03:07:15 μμ »
Συνάδελφοι μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα;
konstantinos, δικιο εχεις, αλλα τι να πουμε για ενα  θεμα που  εχει ληξει απο τη στιγμη που ανοιξε?
Νομιζω οτι ο καθε ενας αντιλαμβανεται οτι η οικονομικη κριση επηρεαζει τα παντα, ειδικα στην περιπτωση της Ελλαδας που δεν αναφερομαστε σε απλη οικονομικη κριση αλλα σε καθαρη χρεωκοπια.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:57:12 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #85 στις: Ιούλιος 30, 2013, 04:00:24 μμ »
Όσο καλό και να είναι το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, πάντα θα υπάρχουν ιδιαίτερα και φρονστήρια εφ' όσον ζούμε σε μια ταξικά διαφοροποιημένη κοινωνία. Αυτό που θα αλλάζει είναι το πλήθος των μαθητών που θα παρακολουθούν μαθήματα στα φρονστιστήρια, είτε σε ιδιαίτερα. Το αναλύω.

Ας πούμε οτι έχουμε ένα άριστο εκπαιδευτικό σύστημα, όπου ο οποιοσδήποτε που έχει τις προϋποθέσεις μπορεί να εξελιχθεί απρόσκοπτα και το παιδί ενός αγράμματου τσοπάνη να αποκτήσει τις κατάλληλες γνώσεις για να περάσει ως αριστούχος στην ιατρική. Εάν υπάρχουν 50 μεγαλογιατροί που τα παιδιά τους υστερούν απέναντι σε 50 παιδιά τσοπάνηδων, οικοδόμων, σερβιτόρων κλπ δεν θα ψάξουν να βρουν τρόπο, ώστε τα παιδιά τους να αποκτήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι στα άλλα παιδιά που είναι πιο έξυπνα και ικανά; Θα το ψάξουν. Από εκεί πηγάζει και ένα μεγάλος αριθμός μαθητών που πηγαίνει στα φροντιστήρια ή κάνει ιδιαίτερα. Ο σκοπός για τους περισσότερους γονείς και γενικά οι στόχοι που η ίδια η κοινωνία μας θέτει ως αναγκαιότητα στην εκπαίδευση δεν είναι αυτή καθε αυτή η μόρφωση. Αν ο στόχος ήταν αποκλειστικά η μόρφωση, τότε ένα ποιοτικό δημόσιο σχολείο θα αρκούσε και δεν θα υπήρχαν ιδιαίτερα.

Όμως μέσα από το εκπαιδευτικό σύστημα τίθεται το θέμα του καταμερισμού εργασίας της κοινωνίας. Δηλαδή ανάλογα με τις γνώσεις και την πιστοποίηση τους μέσα από χαρτιά που αποκτά ο καθένας (και βέβαια και την κοινωνική θέση της οικογένειας του), καθορίζεται ποιος θα είναι ο ρόλός του και η εργασία του στην κοινωνία. Αν το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους, χωρίς καμιά άλλη βοήθεια, τότε μπορεί να δούμε τον γιο του μεγαλογιατρού και του υπουργού να δουλεύει ταμίας σε fastfood και το παιδί του τσοπάνη καθηγητή πανεπιστημίου. Εκεί ακριβώς παρεμβαίνει η οικογένεια, η οποία θέλει το παιδί της να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι στα άλλα παιδιά και αγοράζει υπηρεσίες που θα καταστήσουν το παιδί της καλύτερο από τα υπόλοιπα. Αυτός ο ανταγωνισμός κρατάει χρόνια και δεν αφορά, μόνο τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια για τις πανελλαδικές, αλλά και τις ξένες γλώσσες, τη μουσική κλπ. Πριν 20 χρόνια οι γονείς στέλναν τα παιδιά αγγλικά για να έχουν μια καλύτερη επαγγελματική προοπτική. Όταν σχεδόν όλοι όμως είχαν πλέον πιστοποίηση αγγλικών, μπήκε στο παιχνίδι και η δεύτερη γλώσσα. Όταν και αυτό έγινε σχεδόν δεδομένο, ήρθε η πιστοποίηση των υπολογιστών. Όσο η κοινωνία δηλαδή είναι ανταγωνιστική, και οι καλές δουλειές είναι λίγες και τις κυνηγούν πολλοί, τόσο θα υπάρχουν πρόσθετα εργαλεία που θα χρησιμοποιούν οι γονείς για να εξασφαλίσουν καλές προοπτικές για τα παιδιά τους.

Θα πω ένα ακραίο αλλά ενδεικτικό παράδειγμα. Γιατί Παπανδρέου, Σαμαράς, Μπακογιάννη και πολλοί άλλοι σπουδάσαν στο Χάρβαρντ; έφταιγε η ποιότητα των πανεπιστημιακών σχολών εδώ ή ακόμα και στην Ευρώπη; δεν υπήρχαν αλλού καλές σχολές οικονομικών ή νομικής και ποιοτικές; υπήρχαν, αλλά σκοπός των οικογενειών τους ήταν να κάνουν τα παιδιά τους πρωθυπουργούς και είναι γνωστό οτι ο Χάρβαρντ βγάζει τους μελλοντικούς πρωθυπουργούς, των χωρών δορυφόρων των ΗΠΑ. Υπάρχουν χιλιάδες εξυπνότεροι και ικανότεροι Έλληνες που έχουν τις ίδιες ή και καλύτερες σπουδές από τους πρωθυπουργικούς γόνους, αλλά δεν είχαν τη δυνατότητα να αγοράσουν (είτε με τα χρήματα, είτε με άλλου είδους ανταλλάγματα) τις σπουδές στο πανεπιστήμιο των πρωθυπουργών.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #86 στις: Ιούλιος 30, 2013, 04:03:05 μμ »
Marion ισχυει οτι αν βελτιωνοταν το σχολειο στο βαθμο που θα πρεπε θα γλιτωναμε πολλες ωρες φρντηστηρια.Τα ιδιαιτερα ομως ειναι χρησιμα.Καλως η κακως ειναι πιο ευκολο ενας καθηγητης να διδαξει ενα μαθητη παρα μια ταξη ολοκληρη

Συναδελφε, χρησιμα ειναι μονο για τους μαθητες που δεν προσεχουν την ωρα του μαθηματος και χρειαζονται καποιον να τους τα εξηγησει ξανα! Αν τα τμηματα ηταν στο μισο μεγεθος απ'οσο ειναι τωρα, σιγουρα τα φροντιστηρια θα ηταν περιττα! Το κρατος ομως προτιμα να εχει τους μισους καθηγητες στο σχολειο και τους υπολοιπους στα φροντιστηρια/ιδιαιτερα - χωρις να υπολογιζει οτι ετσι χανει πολυ περισσοτερα απο τη φοροδιαφυγη απ'όσο θα εχανε αν αυτους τους εκπαιδευτικους τους ειχε σε 2 αιθουσες να κανουν μαθημα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #87 στις: Ιούλιος 30, 2013, 04:14:43 μμ »
Noμίζω πως αυτά δεν φτανουν. Ειτε 5 μαθητες εχει η σχολικη τάξη ,ειτε 45 ο μαθητης αν θελει να προσεξει το μαθημα θα μαθει.

Το μεγαλο προβλημα το εντοπίζω στη μεθοδο διδασκαλίας / στην συγχρονη παιδαγωγική και στο κύρος που πρεπει να εχει ο καθηγητης. Σεβασμος απο ολους: γονεις, μαθητες,συναδελφους,δ/ντη.

Πριν καποια χρόνια, ντρεποταν ο μαθητης να πει πως κανει φροντιστηριο και φοβοταν μη τυχον και το μαθει ο καθηγητης. Γιατι αν το μαθαινε αυτο αποτελουσε "προσβολή" για τον ιδιο τον καθηγητή.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 30, 2013, 04:18:41 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:57:12 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #88 στις: Ιούλιος 30, 2013, 07:31:29 μμ »
Ειτε 5 μαθητες εχει η σχολικη τάξη ,ειτε 45 ο μαθητης αν θελει να προσεξει το μαθημα θα μαθει.

Ναι, αλλα με τους 5 ο καθηγητης μπορει να ειναι πανω απο τον καθε μαθητη που δε θελει να μαθει περισσοτερο κι ετσι να τον καταφερει τελικα να μαθει κι εκεινος κατι.

Παράθεση
Πριν καποια χρόνια, ντρεποταν ο μαθητης να πει πως κανει φροντιστηριο και φοβοταν μη τυχον και το μαθει ο καθηγητης. Γιατι αν το μαθαινε αυτο αποτελουσε "προσβολή" για τον ιδιο τον καθηγητή.

Ποσα χρονια; Ακομη και πριν 20 χρονια, ενα σωρο εκαναν φροντιστηριο χωρις να κρυβονται - ειτε εξω, ειτε στον ιδιο τον καθηγητη τους.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #89 στις: Ιούλιος 30, 2013, 09:51:47 μμ »
Το ότι όσο λιγότεροι μαθητές είναι σε κάθε τμήμα γίνεται πιο ποιοτικό μάθημα είναι σίγουρο!! Και αναφέρομαι από τον ίδιο εκπαιδευτικό!

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #90 στις: Ιούλιος 31, 2013, 12:31:10 πμ »
Marion ισχυει οτι αν βελτιωνοταν το σχολειο στο βαθμο που θα πρεπε θα γλιτωναμε πολλες ωρες φρντηστηρια.Τα ιδιαιτερα ομως ειναι χρησιμα.Καλως η κακως ειναι πιο ευκολο ενας καθηγητης να διδαξει ενα μαθητη παρα μια ταξη ολοκληρη

Συναδελφε, χρησιμα ειναι μονο για τους μαθητες που δεν προσεχουν την ωρα του μαθηματος και χρειαζονται καποιον να τους τα εξηγησει ξανα! Αν τα τμηματα ηταν στο μισο μεγεθος απ'οσο ειναι τωρα, σιγουρα τα φροντιστηρια θα ηταν περιττα! Το κρατος ομως προτιμα να εχει τους μισους καθηγητες στο σχολειο και τους υπολοιπους στα φροντιστηρια/ιδιαιτερα - χωρις να υπολογιζει οτι ετσι χανει πολυ περισσοτερα απο τη φοροδιαφυγη απ'όσο θα εχανε αν αυτους τους εκπαιδευτικους τους ειχε σε 2 αιθουσες να κανουν μαθημα.

Ναι συμφωνω οτι αν το κρατος φροντιζε να μειωθουν τα τμηματα θα γινοταν καλυτερο μαθημα.Προφανως.Τοτε δε θα υπηρχε αναγκη για φρονηστηρια των 10 ατομων πχ ή των 5.Αλλα το ιδιαιτερο μαθημα ειναι ακομα πιο ποιοτικο.Ειναι πολυ απλο νομιζω,οσο λιγοτεροι μαθητες τοσο πιο εξιδικευμενο και πιο ποιοτικο μαθημα.Συνεπως  τα ιδιαιτερα δε τα θεωρω απαραιτητα,εφοσον εχεις καλο σχολειο.Αλλα δε τα θεωρω και αχρηστα.Αρα δεν ειναι βλακες οι γονεις που τα επιλεγουν.Απλα θελουν το κατι παραπανω.Ειναι δηλ ενα ειδος πολυτελειας.Για εμενα ομως απολυτα θεμιτο αν υπαρχει ενας γονιος που να προσφερει την αντιστοιχη αμοιβη,και ενας καθηγητης που να προσφερει αυτην την υπηρεσια να συνεργαστουν προς ωφελος και των δυο.Αυτο ειναι αδικο για τα υπολοιπα φτωχα παιδια.Αλλα δεν υπαρχει και τροπος να το αποτρεψεις.Συνεπως θεωρω οτι το πιο σωστο θα ταν μια βελτιωση του σχολειου μεχρι εκει που μας περνει ο προυπολογισμος μας.Μειωση δηλ των ατομων ανα ταξη,δημιουργια ταξεων οπου δεν υπαρχουν μεγαλες διαβαθμισεις στην αποδοση των μαθητων(οι καλοι με τους καλους,οι μετριοι με τους μετριους)Και απο κει και περα οποιος θελει κατι παραπανω το πληρωνει και το παιρνει..

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #91 στις: Ιούλιος 31, 2013, 12:41:55 πμ »
Όλα αυτά που λέτε συνάδελφοι είναι πάρα πολύ σωστά..!! Απλά αναφέρονται σε ένα κράτος όπου νοιάζεται για την Παιδεία..!!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #92 στις: Ιούλιος 31, 2013, 12:55:10 πμ »
Noμίζω πως αυτά δεν φτανουν. Ειτε 5 μαθητες εχει η σχολικη τάξη ,ειτε 45 ο μαθητης αν θελει να προσεξει το μαθημα θα μαθει.

Το μεγαλο προβλημα το εντοπίζω στη μεθοδο διδασκαλίας / στην συγχρονη παιδαγωγική και στο κύρος που πρεπει να εχει ο καθηγητης. Σεβασμος απο ολους: γονεις, μαθητες,συναδελφους,δ/ντη.

Πριν καποια χρόνια, ντρεποταν ο μαθητης να πει πως κανει φροντιστηριο και φοβοταν μη τυχον και το μαθει ο καθηγητης. Γιατι αν το μαθαινε αυτο αποτελουσε "προσβολή" για τον ιδιο τον καθηγητή.
Το πιο σημαντικό είναι αυτό κατά την άποψή μου!
  

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #93 στις: Ιούλιος 31, 2013, 12:58:07 πμ »
Το κύρος δεν το συνθέτει μόνο ο κάθε εκπαιδευτικός αλλά και το ίδιο το κράτος προς τους εκπαιδευτικούς!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #94 στις: Ιούλιος 31, 2013, 10:37:16 πμ »
Ναι, ΟΚ. ειπε κανεις πως δεν φταιει το "κράτος"? Η ευθυνη βαραινει και τον εκπαιδευτικό με πραξεις, παραλειψεις , ωχαδελφισμό...
Οταν σου λέει "Πρωτα ο μαθητης" και δεν υπολογίζει τον καθηγητή ειναι μεγα λάθος.
Το "πρωτα ο μαθητης" ειναι (ή πρεπει να είναι ) στοχος του ιδιου του καθηγητη προς τους μαθητες του και οχι στοχος της νέας παιδαγωγικης, μη λαμβάνοντας υπόψη τον ιδιο τον παιδαγωγό...

Βλεπουμε λοιπόν, πως το να μαθω τον νόμο του ΩΜ στη φυσική ή συναρτησεις και αλγοριθμους στα μαθηματικά  ή τη μεταφραση της Αντιγόνης αν δεν τη λεω καλα, ελαχιστη ή καθολου σημασια δεν εχει μπροστα σε άλλες αξίες όπως ο σεβασμος  σε καθηγητες και μαθητες που ολοι εργάζονται σε αυτό το ρημάδι το σχολειο έχοντας εναν κοινό στόχο.....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 31, 2013, 01:05:48 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #95 στις: Ιούλιος 31, 2013, 03:41:39 μμ »
Συνάδελφοι μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα;
konstantinos, δικιο εχεις, αλλα τι να πουμε για ενα  θεμα που  εχει ληξει απο τη στιγμη που ανοιξε?
Νομιζω οτι ο καθε ενας αντιλαμβανεται οτι η οικονομικη κριση επηρεαζει τα παντα, ειδικα στην περιπτωση της Ελλαδας που δεν αναφερομαστε σε απλη οικονομικη κριση αλλα σε καθαρη χρεωκοπια.

με την ιδια όμως λογική και το τόπικ των αναπληρωτών ληγμένο θα πρεπει να το θεωρήσουμε.
Κοιτάξτε, όχι, δεν είμαστε εκτος θέματος. Διαβάζουμε ενδιαφέροντα πραγματα γυρω απο το θέμα "ιδιαιτερο"...Νομίζω πως κρατουν ακόμα και θα συνεχίσουν οι γονεις να κανουν μαθηματα στο παιδί τους οσο υπάρχει το ανταγωνιστικό σύστημα μεσα στο Λύκειο και οσο ο γονιος θα επιμένει να βγαλει το παιδι του πανεπιστήμονα και όσο η κοινωνία εξακολουθει ρατσιστικα να εχει διακριση σε επαγγελματα "καλά" και "κακά".

Πιστεύω δε, πως ακομα και 1:1 να ηταν η αναλογία ανα σχολικη ταξη 1μαθητης-1καθηγητης πάλι ο μαθητης θα εκανε ιδιαιτερο.
Μα, τί λεω τώρα? Ανταγωνιστική είναι η ίδια η ζωή.....
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #96 στις: Ιούλιος 31, 2013, 04:23:37 μμ »
Ναι, ΟΚ. ειπε κανεις πως δεν φταιει το "κράτος"? Η ευθυνη βαραινει και τον εκπαιδευτικό με πραξεις, παραλειψεις , ωχαδελφισμό...
Οταν σου λέει "Πρωτα ο μαθητης" και δεν υπολογίζει τον καθηγητή ειναι μεγα λάθος.
Το "πρωτα ο μαθητης" ειναι (ή πρεπει να είναι ) στοχος του ιδιου του καθηγητη προς τους μαθητες του και οχι στοχος της νέας παιδαγωγικης, μη λαμβάνοντας υπόψη τον ιδιο τον παιδαγωγό...

Βλεπουμε λοιπόν, πως το να μαθω τον νόμο του ΩΜ στη φυσική ή συναρτησεις και αλγοριθμους στα μαθηματικά  ή τη μεταφραση της Αντιγόνης αν δεν τη λεω καλα, ελαχιστη ή καθολου σημασια δεν εχει μπροστα σε άλλες αξίες όπως ο σεβασμος  σε καθηγητες και μαθητες που ολοι εργάζονται σε αυτό το ρημάδι το σχολειο έχοντας εναν κοινό στόχο.....
Φίλε και συνάδελφε Μάρκο τα είπες όλα και με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο..!!

Αποσυνδεδεμένος kkelly52

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #97 στις: Αύγουστος 08, 2013, 03:56:55 μμ »
Πριν καποια χρόνια, ντρεποταν ο μαθητης να πει πως κανει φροντιστηριο και φοβοταν μη τυχον και το μαθει ο καθηγητης. Γιατι αν το μαθαινε αυτο αποτελουσε "προσβολή" για τον ιδιο τον καθηγητή.
[/quote]

Με ολο το σεβασμο πιστευω πως εξαρταται και απο τον καθηγητη, θυμαμαι πριν εικοσι χρονια στο γυμνασιο και στο λυκειο αργοτερα καθηγητες που μας ελεγαν οτι δεν βαζω 20αρια αλλα αν θελετε να καταφερετε να τα παρετε κανω και ιδιαιτερα...
Οσο για το αν φταιει ο καθηγητης ή ο μαθητης ή το κρατος μαλλον ειναι ενας συνδυασμος ολων, οσο και να προσπαθει  ο καθηγητης αν ο μαθητης δεν θελει να μαθει τιποτα δεν γινεται, οπως επισης ακομη και να θελει να μαθει ο μαθητης αν ο καθηγητης ενδιαφερεται απλα να ξεπεταξει την ωρα και να φυγει παλι τιποτα δε γινεται, καλα οσο για το κρατος ας μη μιλησουμε καλυτερα, τι να πρωτοπεις απο τις αστοχιες τους οσον αφορα την παιδεια και οχι μονο...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158558
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 394

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.