*

Αποστολέας Θέμα: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 108217 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #266 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 06:36:31 μμ »
Οι αιτίες του προβλήματος είναι πολλές και μπορούμε να συζητάμε μέρες. Συμφωνώ με όλα. Το θέμα μας όμως είναι τι κάνουμε από εδώ και πέρα. Προβληματίζομαι πάρα πολύ, γιατί πρώτον έχω κουραστεί να μαλώνω με το λύκειο για τις κοτσάνες που μου φέρνουν από τα φροντιστήρια (με αποκορύφωμα τον "εκθεσιότιτλο", όπως ονόμαζε ένα φροντιστήριο το θέμα της έκθεσης... ακόμα απορώ!) και δεύτερον γιατί βλέπω τι γίνεται στα ισπανικά, που είναι η δεύτερη μου ειδικότητα, και τραβάω τα μαλλιά μου, με συναδέλφους που δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη στα ισπανικά και προετοιμάζουν κόσμο για πτυχία επιπέδου Γ2... Έχω βρεθεί πολλές φορές σε παρέες και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις να συγκρατώ τον εαυτό μου με δυσκολία, για να μην γίνω αγενής ή ανοιχτά προσβλητική. Τι μπορούμε να κάνουμε; Καμιά ιδέα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:09:56 »

Αποσυνδεδεμένος SKANDALO

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #267 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 06:50:11 μμ »
Τίποτα αγαπητή μου. Μόνο προσωπικός αγών, άλλη σωτηρία δεν υπάρχει!!!
et in Arcadia ego...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #268 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 07:02:19 μμ »
Τίποτα αγαπητή μου. Μόνο προσωπικός αγών, άλλη σωτηρία δεν υπάρχει!!!

Αρνιέμαι, αρνιέμαι, αρνιέμαι (που λέει και ο Καμπανέλλης) να το δεχτώ! Κάτι θα βρούμε!

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #269 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 07:08:56 μμ »
Δυστυχώς ούτε εγώ ξέρω τι πρέπει να γίνει.
Πρόσφατα μια μαθήτρια στην γ λυκείου, που την γνωρίζω χρόνια διότι είχα και την αδερφή της πριν, με παρακαλεσε να την δεχτώ και φέτος. Είναι θετική κατεύθυνση και ήθελε μόνο έκθεση από φιλολογικα.Με παραχώρηση δέχτηκα διότι δεν μπορούσα να ξεκινήσω από νωρίς λόγω προβλημάτων υγείας και δεν ήθελα να έχω ευθύνη αν ήθελε να ξεκινήσει νωρίτερα και να διαθέσει πιο ορθα το χρόνο της.Ομως μετά από επιμονή της δέχτηκα.Στο φροντιστήριο που πήγε και το οποίο είναι καλό,δεν θα πω όνομα,η καθηγήτρια γράφει ένα βαθμό στην έκθεση και τίποτα άλλο.Δεν δίνει εξηγήσεις και δεν διαφωτιζει το μαθητή για τα λάθη και τα κενά του.Μου το έλεγε γελώντας.Εγω είχα μείνει σοκαρισμένη. :o
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:09:56 »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #270 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 07:18:33 μμ »
Μήπως να αρχίσουμε να τα λέμε όμως τα στραβά; Όχι με κακή πρόθεση και δάχτυλο δωσιλόγου με κουκούλα. Με την πρόθεση της βελτίωσης όλων μας. Έχουμε το κακό συνήθειο στην Ελλάδα να αισθανόμαστε θιγμένοι όταν κάποιος μας υποδεικνύει ένα λάθος μας κι ας είναι οφθαλμοφανές. Ίσως είναι μια αρχή να βοηθάμε ο ένας τον άλλο να γίνεται καλύτερος... You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one! Με μικρά βηματάκια τη φορά, ίσως βοηθήσουμε τον κλάδο να γίνει συνολικά καλύτερος, για να μπορούμε να αμοιβόμαστε όπως μας αξίζει.

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #271 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 08:09:13 μμ »
Το μόνο συνάφι που αλληλοσπαράζεται είναι του εκπαιδευτικού. (άσχετο με την συζήτηση αλλά ήθελα να το πω)

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #272 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 11:15:21 μμ »
και δεύτερον γιατί βλέπω τι γίνεται στα ισπανικά, που είναι η δεύτερη μου ειδικότητα, και τραβάω τα μαλλιά μου, με συναδέλφους που δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη στα ισπανικά και προετοιμάζουν κόσμο για πτυχία επιπέδου Γ2... Έχω βρεθεί πολλές φορές σε παρέες και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις να συγκρατώ τον εαυτό μου με δυσκολία, για να μην γίνω αγενής ή ανοιχτά προσβλητική. Τι μπορούμε να κάνουμε; Καμιά ιδέα;
Χμμμ για να σκεφτούμε, τι θα έκανε ένας γιατρός αν συναντούσε σε μια κοινωνική εκδήλωση έναν άλλο γιατρό που προφανέστατα δεν έχει ιδέα από ιατρική (ας πούμε ότι πήρε νύχτα το πτυχίο του στη Ρουμανία) (ή στη Γουαδελούπη)?

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #273 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 12:50:02 πμ »
Οι αιτίες του προβλήματος είναι πολλές και μπορούμε να συζητάμε μέρες. Συμφωνώ με όλα. Το θέμα μας όμως είναι τι κάνουμε από εδώ και πέρα. Προβληματίζομαι πάρα πολύ, γιατί πρώτον έχω κουραστεί να μαλώνω με το λύκειο για τις κοτσάνες που μου φέρνουν από τα φροντιστήρια (με αποκορύφωμα τον "εκθεσιότιτλο", όπως ονόμαζε ένα φροντιστήριο το θέμα της έκθεσης... ακόμα απορώ!) και δεύτερον γιατί βλέπω τι γίνεται στα ισπανικά, που είναι η δεύτερη μου ειδικότητα, και τραβάω τα μαλλιά μου, με συναδέλφους που δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη στα ισπανικά και προετοιμάζουν κόσμο για πτυχία επιπέδου Γ2... Έχω βρεθεί πολλές φορές σε παρέες και διάφορες κοινωνικές εκδηλώσεις να συγκρατώ τον εαυτό μου με δυσκολία, για να μην γίνω αγενής ή ανοιχτά προσβλητική. Τι μπορούμε να κάνουμε; Καμιά ιδέα;

Εσύ τραβάς τα μαλλιά σου με τις κοτσάνες των φροντιστηρίων (όπως λες), αλλά είμαι σίγουρος ότι και οι των φροντιστηρίων δεν θα σου πουν και τα καλύτερα για τους καθηγητές των σχολείων (αναπληρωτές και μόνιμους).
Είμαστε δηλαδή όλοι τόσο άχρηστοι, πλην κάποιων εξαιρέσεων? Έχει πέσει τόσο το επίπεδό μας?
Μήπως μας αρέσει να υποτιμούμε τους άλλους για να εξυψώσουμε τον εαυτό μας?

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #274 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 01:59:53 πμ »
Εσύ τραβάς τα μαλλιά σου με τις κοτσάνες των φροντιστηρίων (όπως λες), αλλά είμαι σίγουρος ότι και οι των φροντιστηρίων δεν θα σου πουν και τα καλύτερα για τους καθηγητές των σχολείων (αναπληρωτές και μόνιμους).
Είμαστε δηλαδή όλοι τόσο άχρηστοι, πλην κάποιων εξαιρέσεων? Έχει πέσει τόσο το επίπεδό μας?
Μήπως μας αρέσει να υποτιμούμε τους άλλους για να εξυψώσουμε τον εαυτό μας?

Ελπίζω να καταλαβαίνεις -ίσως δεν ήταν ξεκάθαρο από το συγκεκριμένο μήνυμα- ότι δεν έχω πρόθεση να τσουβαλιάσω κανένα ούτε να βγάλω κανέναν άχρηστο για να εξυψώσω κάποιον άλλο και σίγουρα όχι τον εαυτό μου. Δεν μπορώ όμως να κάνω και το αντίθετο: να κάνω ότι δεν βλέπω τις αδυναμίες κάποιων συναδέλφων, ελπίζοντας ότι θα κάνουν κι αυτοί ότι δεν βλέπουν τις δικές μου, που σίγουρα έχω. Μακάρι να τις δουν, να μου το πουν και να τις διορθώσω. Το πρόβλημα παραμένει: οι καθηγητές έχουμε απαξιωθεί εντελώς στα μάτια των υπολοίπων συνολικά. Προφανώς υπάρχουν εξαίρετοι, μέτριοι και κακοί συνάδελφοι, όπως και σε όλους τους κλάδους. Όμως, αυτό που μένει -και τελικά πιέζει και τις αμοιβές μας προς τα κάτω-, είναι οι κακοί συνάδελφοι. Θα μου πεις πώς ξέρω εγώ -και ο καθένας μας- ότι δεν είμαι ένας από αυτούς; Με συνεχή αυτοκριτική και προσπάθεια για βελτίωση μέσα και έξω από την τάξη. Α, και με το να αναγνωρίζω τα λάθη μου και να προσπαθώ να τα διορθώσω. Δε μπορώ όμως να κάνω ότι δεν βλέπω τι γίνεται γύρω μου.

Και επιμένω: το δύσκολο είναι να δούμε πώς θα λύσουμε το πρόβλημα. Αν δεν μάθουμε να βοηθάμε ο ένας τον άλλο να γίνεται καλύτερος καθημερινά, εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο τρόπο.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #275 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 09:38:43 πμ »
Προφανώς υπάρχουν εξαίρετοι, μέτριοι και κακοί συνάδελφοι. Όμως, αυτό που μένει -και τελικά πιέζει και τις αμοιβές μας προς τα κάτω-, είναι οι κακοί συνάδελφοι.
Και επιμένω: το δύσκολο είναι να δούμε πώς θα λύσουμε το πρόβλημα. Αν δεν μάθουμε να βοηθάμε ο ένας τον άλλο να γίνεται καλύτερος καθημερινά, εγώ δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο τρόπο.
Αν κάποιος δεν αξίζει τότε σίγουρα θα αποχωρίσει σύντομα από τον ιδιωτικό τομέα , οι μαθητές δεν θα χάνουν τον χρόνο τους ούτε φυσικά θα πληρώνουν οι γονείς αν δεν  δουν κάποια βελτίωση.
Η αμοιβή δεν έχει να κάνει τις περισσότερες φορές με το πόσο αξίζει ο κάθε εκπαιδευτικός.
Όλοι περάσαμε από τα θρανία πριν πάρουμε το πτυχίο, αναπόφευκτα εκφράζαμε άποψη για τους καθηγητές και τους συγκρίναμε. Συνήθως όποιος καταλαβαίνει το μάθημα μένει ευχαριστημένος και από τον καθηγητή. Δεν γίνεται ο ίδιος καθηγητής ενός φροντιστηρίου να διαφέρει .Ωστόσο συχνά τυχαίνει ο συμμαθητής σου αν αποτύχει να κατηγορεί τον καθηγητή με την δικαιολογία πως δεν τα εξηγεί αναλυτικά, δεν το έχουν διδαχτεί κ.α Όταν όμως υπάρχουν οι αποδείξεις τότε κινδυνεύεις να βγεις κατηγορούμενος , λογω συμπάθειας ο καθηγητής σου επισημαίνει εσένα προσωπικά τα σημαντικά που πρέπει να προσέξεις, ενώ τους υπόλοιπους τους παραμελεί…
Σύγκριση υπάρχει και ανάμεσα στα φροντιστήρια, ανάλογα με τις επιτυχίες των μαθητών τον τρόπο διδασκαλίας το υλικό, τα διαγωνίσματα. Στο σχολείο βλέπεις από τους συμμαθητές τι κάνουν. πχ έχουν ως εργασία τις λυμένες ασκήσεις από το δικό σου βοήθημα…
Το περίεργο είναι πληρώνει κάποιος για ιδιαίτερα τον καθηγητή σου από το σχολείο και να μην μένει ικανοποιημένος ενώ παραδίδει με τον ίδιο τρόπο το μάθημα, μοιράζει το ίδιο υλικό.
Αυτό που δεν μου άρεσε ποτέ ήταν να ακούω να λένε από εδώ και περά λύστε το μόνοι σας, είναι προφανές, λύνεται όμοια με την προηγούμενη, είτε να σου γράφουν ένα τύπο και να σου λένε απλές μαθηματικές πράξεις. ;)Από τα θεωρητικά συνήθως τα λένε τόσο γρήγορα που είναι αδύνατον να προλάβεις να κρατήσεις ολοκληρωμένες σημειώσεις.

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #276 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 12:02:33 μμ »
Θα συμφωνήσω ως προς το ότι η αμοιβή δεν σχετίζεται με την αξία του εκπαιδευτικού. Έχω συναντήσει άπειρες περιπτώσεις όπου ο καθηγητής λάμβανε μεγάλη χρηματική αμοιβή και όμως δεν άξιζε καθόλου ή τουλάχιστον δεν ήταν επαρκής. Αλλά δυστυχώς ο ιδιωτικός τομέας έχει καταστεί μια χοάνη που δεν απορρίπτει πάντοτε τον ανίκανο, άλλωστε ακόμα και αν το πράξει θα ξεπροβάλουν άπειροι ακόμα-είναι γεγονός πως οι σχολές αποδίδουν στην κοινωνία συνεχώς νέους και αμφίβολης ποιότητας αποφοίτους- να τον διαδεχτούν( Φυσικά και αυτό δεν ισχύει για όλους όσοι αποφοιτούν). Και φυσικά ο φαύλος κύκλος συνεχίζεται ατέρμονα. Η βαθύτερη αιτία ξεκινά από το εκπαιδευτικό σύστημα, το οποίο από τους εργαζόμενους μέχρι τους μαθητές χωλαίνει. Πόσοι καθηγητές διορίστηκαν με βύσματα(4τεκνοι,3τεκνοι 30μηνα δίχως Ασέπ,ιδιωτικά και...) και δεν αγαπούν καθόλου αυτό που ασκούν αλλά το αντιμετωπίζουν ως επάγγελμα; Πόσοι αντίστοιχα μαθητές βλέποντας την απαξίωση από την πλευρά των καθηγητών και την αδιαφορία δεν αντιμετωπίζουν ανάλογα το μάθημα και το σχολείο; Νομίζω πως όλα είναι ένας κρίκος στην αλυσίδα που ονομάζεται εκπαίδευση. Συνεπώς πώς να υπάρξει πρόοδος; Φυσικά και δεν εξαιρώ τους καθηγητές που πέρασαν με Ασέπ αλλά αδιαφορούν για το μάθημα και τους μαθητές. Στον ιδιωτικό τομέα πάλι, ιδίως στα ιδιαίτερα, ο καθείς μπορεί να πράξει ο, τι θέλει. Ακόμα και να πει πως ο Βενιζέλος ήταν Τούρκος ή Αλβανός. Γιατί όχι; Ποιός θα τον ελέγξει; Το κράτος;Δεν υπάρχει έλεγχος σε κανένα στάδιο και πουθενά. Συνεπώς όλα επιτρέπονται...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2016, 12:04:41 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #277 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 12:24:30 μμ »
Γενικά ως κλάδος θα ήταν υπερβολικό να ισχυριστούμε ότι έχουμε υψηλό επίπεδο γνώσεων και παιδαγωγικής κατάρτησης, ανεξαρτήτως ειδικότητας (καθηγητές, δάσκαλοι, ξενόγλωσσοι κλπ) και χώρου εργασίας (δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο, φροντιστήρια, ιδιαίτερα). Με το χέρι στην καρδιά θα πρέπει να το παραδεχτούμε αυτό. Δεν είμαστε Φινλανδία, ούτε προβλέπεται να γίνουμε στο εγγύς μέλλον.

Επειδή έχω περάσει πολλά χρόνια στο χώρο, θα πω τα εξής κι ας με πείτε περίεργη :P

Δεν είναι συνολική υποχρέωση του κλάδου η βελτίωση της ποιότητας της δουλειάς του καθενός ξεχωριστά. Αν εγώ έχω ελλείψεις, δεν έχεις υποχρέωση εσύ ούτε να μου τις επισημάνεις ούτε να με βοηθήσεις (εκτός αν έχουμε κάποια σχέση εκπαιδευτική ή επαγγελματική). Εγώ πρέπει να έχω συναίσθηση μέχρι πού φτάνω και αν δεν φτάνω εκεί που πρέπει είτε να μην αναλαμβάνω κάποιους μαθητές είτε να βρω τρόπο να βελτιώσω τις γνώσεις και τις ικανότητές μου. Ναι, ξέρω, οι καιροί είναι δύσκολοι και έχουμε ανάγκη τα χρήματα. Αλλά δύσκολοι είναι για όλους, και διπλά δύσκολοι για το μαθητή που θα αναλάβεις και θα τον χαντακώσεις επειδή μαθαίνεις στου Κασίδη το κεφάλι.

Και κάτι άλλο: δεν είναι "καβαλημένος" αυτός που χρεώνει υψηλές τιμές εφόσον η ποιότητα της δουλειάς του είναι ανάλογη. Καβαλημένος είναι αυτός που χωρίς να ξέρει Ισπανικά προετοιμάζει μαθητές για εξετάσεις C2, είτε χρεώνει 5 ευρώ είτε 55. Η οικονομική κρίση έχει γίνει πρόσφορο έδαφος για κάθε λογής αλεξιπτωτιστή. Αυτό κάπου πρέπει να σταματήσει, και η αρχή θα γίνει από εμάς και όχι από τους γονείς. Ας σταματήσουμε να λέμε "δεν δέχομαι να εργαστώ με λιγότερα από 5/8/10 ευρώ την ώρα επειδή σέβομαι τις σπουδές μου μπλα μπλα μπλα" και ας αρχίσουμε να λέμε "δεν μπορώ να εργαστώ με λιγότερα από 5/8/10 ευρώ την ώρα γιατί σε αυτή την τιμή δεν θα σας προσφέρω μια αποδεκτή ποιότητα μαθήματος". Αυτός είναι ο λόγος που δεν θα έπρεπε να δουλεύουμε για τόσο λίγο στα ιδιαίτερα, όχι ότι σπουδάσαμε και γίναμε ακατάδεχτοι (λες και έχουμε διδακτορικό στην πυρηνική φυσική). Από εκεί και πέρα σπρώχνεις την τιμή όσο σε παίρνει ανάλογα με τις απαιτήσεις του μαθητή, τις δικές σου γνώσεις και τις ικανότητές σου.

Ήταν ένα τετράδιο με τα τεράστια γράμματα της συναδέλφου για να βοηθήσει υποτίθεται το παιδί, στο οποίο μέσα υπήρχαν χονδροειδέστατα λάθη, από χρονολογίες άλλ' αντ'άλλων, γεγονότα να συμβαίνουν πριν το αίτιο τους, σουλτάνους να διορίζουν πρωθυπουργούς σε ελεύθερα κράτη, ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Ζορίστηκα, αλλά της το είπα. Και το είπα και μετά και στους γονείς ότι στην ιστορία τουλάχιστον, κάτι δεν πάει καθόλου καλά με τη συγκεκριμένη κοπέλα. Ακόμα νιώθω τύψεις. Αλλά τι μπορούσα να κάνω;

Σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα είχα κανέναν ενδιασμό (και σίγουρα δεν θα είχα τύψεις) να προειδοποιήσω τους γονείς ότι η καθηγήτρια που έχουν εμπιστευτεί δεν μπορεί αν βοηθήσει το παιδί τους. Αντιθέτως θα το θεωρούσα υποχρέωσή μου απέναντι στο παιδί να μιλήσω.

Κάνουμε μια δουλειά που είναι πολύ σημαντική και κακώς την αντιμετωπίζουμε ως χόμπυ. Κάποτε πρέπει να αποκτήσουμε λίγη αξιοπρέπεια. Να σταματήσουμε να προσπαθούμε να πείσουμε τους εαυτούς μας και τους άλλους ότι είτε δουλεύουμε για 5 ευρώ είτε για 10 είναι το ίδιο. Να σταματήσουμε να παριστάνουμε ότι μόλις βγήκαμε από τη σχολή είμαστε πλήρεις γνώσεων και έτοιμοι να αναλάβουμε τα πάντα. Να σταματήσουμε να λέμε ναι σε ό,τι κουταμάρα μας ζητήσουν οι μαθητές ή οι γονείς. Και τέλος να μην ντρεπόμαστε να απομονώσουμε όλους τους δήθεν που παριστάνουν τους συναδέλφους.

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #278 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 01:23:05 μμ »

Δεν είναι συνολική υποχρέωση του κλάδου η βελτίωση της ποιότητας της δουλειάς του καθενός ξεχωριστά. ..

Ο κλάδος όμως οφείλει να τον αξιολογει και αν δεν είναι ικανός να τον στέλνει στο σπίτι του.

Αξιολόγηση όμως δεν υφίσταται αλλά και οι εκπαιδευτικοι γενικά δεν φαίνεται ότι επιδεικνύουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για να "αυτοβελτι'ωνονται" όπως εννοείς, ούτε φροντίζουν για να καλύπτουν τις όποιες ελλείψεις τους.
Αν συνέβαιναν τα παραπάνω, το εκπαιδευτικό μας σύστημα δεν θα ήταν το τελευταίο στην Ευρώπη και ένα από τα χειρότερα στον κόσμο.
Εκτός και αν θεωρείς ότι διαθέτουμε εκπαιδευτικό σύστημα -σημείο αναφοράς.


« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2016, 01:24:43 μμ από nickitol »

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2312
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #279 στις: Σεπτέμβριος 25, 2016, 01:26:28 μμ »
Isla και theodora7, συμφωνώ απόλυτα, πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σας και πολύ ειλικρινείς.

Το μόνο σημείο που διαφωνώ με την Isla είναι το ότι αντιλαμβάνομαι το σχολείο ως σύνολο και θεωρώ ότι πρέπει οι εκπαιδευτικοί μιας μονάδας να λειτουργούν ως ομάδα. Τα παιδιά αντιλαμβάνονται το σχολείο ως σύνολο και νομίζω ότι θα έπρεπε και εμείς να το αντιμετωπίζουμε ως τέτοιο. Και η ομάδα πρέπει να παίζει ομαδικά, γιατί αλλιώς χάνουμε όλοι. Και πρακτικά, θέλω να δουλεύει καλά ο άλλος φιλόλογος, γιατί θα γίνεται έτσι και το δικό μου μάθημα καλύτερο. Επίσης, θέλω να έχει δουλέψει καλά ο περσινός, για να έχω λιγότερα κενά να καλύψω. Και θέλω να έχουν τα παιδιά βάσεις γεωγραφίας, γιατί αλλιώς δεν μπορώ να κάνω καλή ιστορία. Και φυσικά, το αυτονόητο, πώς αντιμετωπίζουμε τους μαθητές σε θέματα πειθαρχίας/παραβατικότητας. Στο εξωτερικό, η ομαδικότητα θεωρείται από τις βασικές δεξιότητες που θα πρέπει να έχει ένας εκπαιδευτικός. Οπότε θα ήθελα όποτε κάνω κάτι λάθος, να υπάρχουν συνάδελφοι να με βοηθήσουν να το διορθώσω. Μου αρέσει να είμαι σε ένα σύλλογο που συζητάει για μεθόδους διδασκαλίας, για σχέδια μαθήματος και που πάνω απ'όλα δεν κρύβει τα λάθη κάτω από το χαλί, αλλά αντιμετωπίζει τα λάθη με χιούμορ και κατανόηση. Είναι καλύτερο και για τα παιδιά. Αυτή είναι η δική μου άποψη, δε θεωρώ ότι κατέχω καμιά απόλυτη αλήθεια (το ξεκαθαρίζω, γιατί υπάρχουν και κάποιοι που είναι έτοιμοι να αρπαχτούν από το παραμικρό  8) )

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32278
  • Τελευταία: Parask
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158534
  • Σύνολο θεμάτων: 19198
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 402
Σύνολο: 415

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.