0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
περυσι ηταν η μικρη μου κορη , β δημοτικου. Ο δασκαλος εβαζε πολυ λιγα στο σπιτι και γενικα ήταν χαλαρος....το αποτελεσμα το ειδαμε στην γ δημοτικου φετος , οταν η νεα δασκαλα αναλαμβανοντας το τμημα μας ειπε ότι πολλα παιδια συλλαβιζαν και δεν ειχαν μαθει να γραφουν μια μικρη παραγραφο, ορθογραφια χαμος....και γενικα ανωριμα παιδια χωρις την απαιτουμενη γνωση. Τι να της πεις ? οτι ο συναδεφλος ετσι δουλευε? αν δεν τα συζητανε μεταξυ τους , πως να βρουν ακρη? Μιλωντας με μια μαμα της ειπα τα κενα που εβλεπα στην κορη μου και εκεινη απαντησε οτι η ιδια πρετοιμαζε το παιδι με ασκησεις απο το ιντερνετ και δεν την αφηνε μονο με τις ασκησεις του δασκαλου. Δηλαδη να κανουμε στα παιδια " ιδιαιτερο" για το μαθημα του δημοτικου?
Επιδίωξη του νέου σχολείου είναι να μένει η σάκα των παιδιών στο σχολείο, να μην παίρνουν καθόλου δουλειά στο σπίτι! Λόγια συμβούλου......
Φλωμώνουμε τα παιδιά με γνώσεις και φτάνουν στο γυμνάσιο επιεικώς αγράμματα, γιατί δεν έχουν προλάβει να αφομοιώσουν τίποτα, ακόμα κι αν παίρνουν 20άρια.
οι βαθμοί στο δημοτικό και το γυμνάσιο δεν έχουν απολύτως καμία σημασία, εκτός από το να χαρούν οι μανάδες,
"ναι" τα παιδιά των 8 ετών πρωτίστως πρέπει να είναι ευτυχισμένα και να αγαπάνε τη γνώση σαν διαδικασία.
Αλλά από ευτυχισμένους αγράμματους προτιμώ λιγότερο ευτυχισμένους εγγράμματους.
Αυτό δεν θα ήταν απαραιτήτως κακό, συμβαίνει και σε χώρες με προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα όπου η δουλειά γίνεται στο σχολείο, δε νομίζω όμως ότι το δικό μας σύστημα (καθώς και η νοοτροπία εκπαιδευτικών και γονιών) επιτρέπει κάτι τέτοιο.
με βάση τους ρυθμούς ενός μέτριου μαθητή