*

Αποστολέας Θέμα: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων  (Αναγνώστηκε 26544 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΊΑΣ: Να ορίσετε τι είναι υπεραριθμία

Kε Υπουργέ,
εφόσον το υπουργείο προχωράει στη θέσπιση ΠΔ για τις μεταθέσεις και υπεραριθμίες εκπαιδευτικών θα πρέπει πρώτιστα να ορίσετε τι είναι υπεραριθμία. Διότι καλώς πρέπει να γίνει ορθολογική χρήση του εκπαιδευτικού δυναμικού και καλώς πρέπει να εξορθολογιστούν τα κενά και πλεονάσματα στις ανά την χώρα Περιφέρειες αλλά....
ΔΕΝ είναι δυνατόν να θεωρείται υπεράριθμος κάποιος εκπαιδευτικός επειδή έτυχε να μειωθούν τα τμήματα στο σχολείο του ή να γίνανε συγχωνεύσεις κλπ ενω απο την άλλη κάποιος νεομετατεθείς στην περιοχή λόγω ..τυχης να έχει κανονικό ωράριο..
Εξυπακούεται λοιπόν οτι αφού τόσα χρόνια συνδικαλιστές ΠΥΣΔΕ ΚΥΣΔΕ κλπ βάζανε ωρολογιακές βόμβες με μεταθέσεις και αποσπάσεις και διαθέσεις και ρουσφέτια κλπ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να γίνει ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. Ενας λόγος παραπάνω είναι και η αύξηση του ωραρίου και τα νέα κενά που προκύπτουν.
ΑΜΕΣΑ λοιπον και με πραγματικά στοιχεία οι περιφερειακές δνσεις πρέπει να στοιχειοθετήσουν τις πραγματικές οργανικές θέσεις και με αξιοκρατική μοριοδότηση να γίνει ανακατονομή των οργανικών θέσεων ανα την Ελλάδα. Κατόπιν... βλέπουμε!!!
Επίσης σε μια τόσο ευαίσθητη περίοδο ΔΕΝ μπορει το υπουργείο να εξαγγέλει ξανά αποσπασεις στο εξωτερικό και να διαιωνίζει μια άρρωστη- χρόνια κατάσταση. Tα αμιγή ελληνικά σχολεία στο εξωτερικό είναι ελάχιστα. Οι περισσοτεροι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοι πηγαινουν απογευματα και Σάββατα να κάνουν λίγες ώρες μάθημα... μια ανούσια ελληνική παρουσία... ενώ υπάρχουν τόσα κενά στην ελλάδα. Το υπουργείο πρέπει να δρομολογήσει άμεσα Ινστιτούτα ελληνικής γλώσσας καίριες θέσεις τόσο για τη διδασκαλία όσο και τον πολιτισμό όπως υπάρχουν τα Γκαίτε, Θερβάντες κλπ
Ομάδα εκπαιδευτικών

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος BATPAXI

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Τοκάτα σε Ρε ελάσσονα. Μοντεράτο, ζιγκ, μενουέτο.
    • Προφίλ
Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 10, 2013, 01:25:27 πμ »
Έχετε καταλάβει τι επιθυμούν να κάνουν; Θα τοποθετηθούν αρχικά οι υπεράριθμοι της περιοχής; Στη συνέχεια θα γίνει η τοποθέτηση αυτών  που  ζητούν βελτίωση κι όσων είναι στη διάθεση; Και μετά όσοι θα "περισσεύουν" κατά τα λεγόμενα τους θα χαρακτηρίζονται ολικά υπεράριθμοι και θα πάρουν υποχρεωτική μετάθεση; Αυτό θέλουν να συμβεί;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 01:33:22 πμ από BATPAXI »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Έχετε καταλάβει τι επιθυμούν να κάνουν; Θα τοποθετηθούν αρχικά οι υπεράριθμοι της περιοχής; Στη συνέχεια θα γίνει η τοποθέτηση αυτών  που  ζητούν βελτίωση κι όσων είναι στη διάθεση; Και μετά όσοι θα "περισσεύουν" κατά τα λεγόμενα τους θα χαρακτηρίζονται ολικά υπεράριθμοι και θα πάρουν υποχρεωτική μετάθεση; Αυτό θέλουν να συμβεί;
Λογικά αυτή θα είναι η σειρά των πραγμάτων εφόσον στο πδ λέει ότι αυτή η διαδικασία πρέπει να τελειώσει μέχρι 15/6(εκτός και αν στο τελικό πδ δούμε κι άλλες εκπλήξεις)...
Η απορία μου:αν γίνουν με αυτή τη σειρά τα πράγματα, γιατί να χαρακτηριστεί ολικά υπεράριθμος κάποιος που το Σεπτέμβρη θα συμπλήρωνε σίγουρα στην περιοχή του σε λειτουργικό κενό?
Και ποιος θα έρθει να συμπληρώσει στο λειτουργικό κενό?
Και γιατί αυτό δε μπορούσε να γίνει με τις αποσπάσεις του 3848?
Ή κάτι δε μπορώ να αντιληφθώ ή το π δ γράφτηκε στο πόδι..
Μάλλον αναπάντητη θα μείνει η απορία μου....
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 02:01:02 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
ΔΕΝ είναι δυνατόν να θεωρείται υπεράριθμος κάποιος εκπαιδευτικός επειδή έτυχε να μειωθούν τα τμήματα στο σχολείο του ή να γίνανε συγχωνεύσεις κλπ ενω απο την άλλη κάποιος νεομετατεθείς στην περιοχή λόγω ..τυχης να έχει κανονικό ωράριο..
Μετάφραση: δεν μπορεί να έρχεται το "νεούδι",να πιάνει μια οργανική (την οποία εγώ ο παλιόος ;) τόσα χρόνια την σνόμπαρα,γιατί έπρεπε να μπαίνω σε λεωφορείο για να πάω ή γιατί θα είχα πλήρες ωράριο ή γιατί θα έπρεπε να πάρω μαθήματα κατεύθυνσης κτλ.) και εγω ο παλιόος ;) να σκοτίζομαι τώρα καλοκαιριάτικα.Γι΄αυτό γουστάρουμε να πριμοδοτείται περισσότερο η προυπηρεσία ή να μην μετατίθενται καθόλου οι παλαίουρες να΄ούμε ή εν ανάγκη να παίρνουν τις οργανικές των νεότερων.

Υ.Γ.Αυτό το "λόγω..τύχης" ομολογώ ότι με ξεπερνά.Από πότε απαγορεύεται ένας νεότερος να έχει οργανική θέση με πλήρες ωράριο;Την έκλεψε από κανέναν;Από τη μια το esos ,από την άλλη το alfavita,και μετά περιμένουμε προκοπή...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 02:53:33 πμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Συμπληρωματικό σχόλιο σε εκείνο του rublev.

Tα 10+ χρόνια στα δυσπρόσιτα..
με μόρια της τάξεως των 90, 115, 125....
(απαραίτητη - αλλά όχι πάντα επαρκή -προϋπόθεση για μετάθεση και διεκδίκηση οργανικής)

δεν είναι τύχη.. είναι αγώνας..
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 03:02:42 πμ από troll »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Έχετε καταλάβει τι επιθυμούν να κάνουν; Θα τοποθετηθούν αρχικά οι υπεράριθμοι της περιοχής; Στη συνέχεια θα γίνει η τοποθέτηση αυτών  που  ζητούν βελτίωση κι όσων είναι στη διάθεση; Και μετά όσοι θα "περισσεύουν" κατά τα λεγόμενα τους θα χαρακτηρίζονται ολικά υπεράριθμοι και θα πάρουν υποχρεωτική μετάθεση; Αυτό θέλουν να συμβεί;
Λογικά αυτή θα είναι η σειρά των πραγμάτων εφόσον στο πδ λέει ότι αυτή η διαδικασία πρέπει να τελειώσει μέχρι 15/6(εκτός και αν στο τελικό πδ δούμε κι άλλες εκπλήξεις)...
Η απορία μου:αν γίνουν με αυτή τη σειρά τα πράγματα, γιατί να χαρακτηριστεί ολικά υπεράριθμος κάποιος που το Σεπτέμβρη θα συμπλήρωνε σίγουρα στην περιοχή του σε λειτουργικό κενό?
Και ποιος θα έρθει να συμπληρώσει στο λειτουργικό κενό?
Και γιατί αυτό δε μπορούσε να γίνει με τις αποσπάσεις του 3848?
Ή κάτι δε μπορώ να αντιληφθώ ή το π δ γράφτηκε στο πόδι..
Μάλλον αναπάντητη θα μείνει η απορία μου....

Εμένα η απορἰα μου είναι:αν δύο καθηγητές ίδιας ειδικότητας μαθηματικών γειτονικών σχολείων έχουν από 14  ώρες ο καθένας(κανονικό διδακτικό ωράριο 20 για τον καθένα:
α. βγαίνουν και οι δύο υπεράριθμοι και μένουν 28 ώρες ορφανές;-συμπληρώνονται από τα δεύτερα πτυχία αυτών που μένουν στα γύρω σχολεία
β. βγαίνει ο ένας υπεράριθμος (ποιος όμως) και μένουν 8 ώρες ορφανές;
γ. δε βγαίνει κανείς υπεραριθμος και συμπληρώνουν από 2 ακόμη ώρες με προγράμματα (τον οκτωβρη όμως-όχι ιούνιο), αλλά μένουν με μειωμένο ωράριο και άλλοι με δεύτερο πτυχίο στα μαθηματικά


Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
ΔΕΝ είναι δυνατόν να θεωρείται υπεράριθμος κάποιος εκπαιδευτικός επειδή έτυχε να μειωθούν τα τμήματα στο σχολείο του ή να γίνανε συγχωνεύσεις κλπ ενω απο την άλλη κάποιος νεομετατεθείς στην περιοχή λόγω ..τυχης να έχει κανονικό ωράριο..
Μετάφραση: δεν μπορεί να έρχεται το "νεούδι",να πιάνει μια οργανική (την οποία εγώ ο παλιόος ;) τόσα χρόνια την σνόμπαρα,γιατί έπρεπε να μπαίνω σε λεωφορείο για να πάω ή γιατί θα είχα πλήρες ωράριο ή γιατί θα έπρεπε να πάρω μαθήματα κατεύθυνσης κτλ.) και εγω ο παλιόος ;) να σκοτίζομαι τώρα καλοκαιριάτικα.Γι΄αυτό γουστάρουμε να πριμοδοτείται περισσότερο η προυπηρεσία ή να μην μετατίθενται καθόλου οι παλαίουρες να΄ούμε ή εν ανάγκη να παίρνουν τις οργανικές των νεότερων.

Υ.Γ.Αυτό το "λόγω..τύχης" ομολογώ ότι με ξεπερνά.Από πότε απαγορεύεται ένας νεότερος να έχει οργανική θέση με πλήρες ωράριο;Την έκλεψε από κανέναν;Από τη μια το esos ,από την άλλη το alfavita,και μετά περιμένουμε προκοπή...
Συνάδελφε νομίζω προτρέχεις:
κάποιος μπορεί να είναι χρόνια σε μια διεύθυνση, δεν χαρακτηρίζεται παλιός (έτσι όπως το εννοείς) αναγκαστικά..
Δεν σημαίνει ότι αυτός ο παλιός έμεινε χωρίς οργανική γιατί βαριόταν να πάρει το λεωφορείο ή ήθελε να αποφύγει τις κατευθύνσεις, υπάρχουν σε διαβεβαιώ συνάδελφοι μεγάλοι σε ηλικία με λίγα όμως χρόνια υπηρεσίας (όχι από δική τους επιλογή) οι οποίοι έκαναν μια επιλογή οργανικής που δεν τους βγήκε όπως ήθελαν πχ χάθηκαν τμήματα λόγω απώλειας μαθητικού δυναμικού, ή έπεσαν σε περίπτωση συγχώνευσης κλπ κλπ
Ας μη γενικεύουμε λοιπόν, σίγουρα υπάρχουν και αυτοί που λες αλλά οι γενικεύσεις είναι αυθαίρετες..
σαφώς δεν απαγορεύεται ένας νεώτερος να έχει μια καλύτερη οργανική από ένα παλιότερο (έκανε επιλογή που του βγήκε)..
Η προϋπηρεσία (πάντα μετράει στις τοποθετήσεις (μόρια) και δε νομίζω να διαφωνεί κάποιος με αυτό.
Από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις συνάδελφε κινδυνεύουν εξίσου όλοι νέοι και παλιοί (υπηρεσιακά πάντα):
Το άρθρο 6 του επίμαχου πδ αναφέρεται στα  κριτήρια και μονάδες κατάταξης ολικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών στους πίνακες υποχρεωτικής μετάθεσης:
Α. Για την κατάταξη των ολικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών στους πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων εφαρμόζονται τα κριτήρια και η αποτίμησή τους που προβλέπονται στις περιπτώσεις α), γ) και δ) της παραγράφου 1 και στις παραγράφους 3, 4, 7 και 8 του άρθρου 16 π.δ. 50/1996, καθώς και στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 5 του άρθρου 30 και στην παράγραφο 2 του άρθρου 31 του ν. 3848/2010 (Α’ 71),
δηλαδή χρόνια υπηρεσίας, οικογενειακοί λόγοι, μόρια δυσμενών συνθηκών.
Β. Στους πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων δεν κατατάσσονται:
α) οι εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις προβλέψεις της παραγράφου 1 του άρθρου 13 του π.δ. 50/1996
δηλαδή εκπαιδευτικοί με παιδιά τυφλά κλπ, πολύτεκνοι, πάσχοντες από μεσογειακή αναιμία κλπ
και

β) τα στελέχη της εκπαίδευσης σύμφωνα με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ του ν. 3848/2010 κατά τη διάρκεια της θητείας τους.
Λοιπές διατάξεις (άρθρο 7)
Οι λοιπές διατάξεις του π.δ. 50/1996 εφαρμόζονται συμπληρωματικά, εφόσον δεν αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 03:27:11 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
@silkcut

Επίτρεψέ μου συνάδελφε να σου πω πως τα έχεις λίγο μπερδέψει.Το θέμα είναι απλό έτσι όπως το θέτουν οι συντάκτες της παραπάνω επιστολής:φοβόμαστε ότι θα χάσουμε τις οργανικές μας και θέλουμε να πάρουμε τις οργανικές των νεότερων (εννοείται υπηρεσιακά νεότερων,λες να έχω κανένα πρόβλημα με τους πρεσβυτερους σε ηλικια;).Οσο για το ¨Η προϋπηρεσία (πάντα μετράει στις τοποθετήσεις (μόρια) και δε νομίζω να διαφωνεί κάποιος με αυτό¨,έχω να σου πω ότι οι συγκεκριμένες τοποθετήσεις έγιναν.Δεν μιλάμε για τοποθετήσεις γενικά κι αόριστα.Ζητάνε συγκεκριμένα ανακατανομή και τοποθετήσεις στις οργανικές που κάποιοι απέκτησαν έντιμα και οργάνωσαν τις ζωές τους με βάση αυτές.

Αντιγράφω κι εγώ από το alfavita:Σύμφωνα με το σχέδιο διατάγματος μετά την έκδοση των τελικών πινάκων υποχρεωτικής μετάθεσης περιφερειακής εμβέλειας, οι περιφερειακοί διευθυντές εκπαίδευσης καλούν τους εκπαιδευτικούς να υποβάλλουν δήλωση προτίμησης σχολείων ή ομάδων σχολείων των περιοχών μετάθεσης της περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης στις οποίες υπάρχουν οργανικά κενά και επιθυμούν να μετατεθούν.

Η παραπάνω ¨ομάδα εκπ/κών¨δεν αρκείται στα όποια οργανικά κενά που θα προκύψουν έπειτα από τον χαρακτηρισμό των υπεράριθμων,αλλά ζητά να πάρει τις οργανικές και όλων όσοι έχουν πλήρες ωράριο στηριζόμενη  στην προϋπηρεσία της.Εδώ έχουν αποκλειστεί συνάδελφοι στα δυσπρόσιτα και δεν φαίνεται ότι θα πάρουν μετάθεση σύντομα και κάποιοι ονειρεύονται ανακατανομές.Δηλαδή βγάζουμε οι ίδιοι τα μάτια μας πολεμώντας την κατοχύρωση που μέχρι τώρα σου προσέφερε η οργανική.Τότε με το ίδιο επιχείρημα της προϋπηρεσίας,δεν θα ήταν δικαιότερο να δοθεί δικαίωμα συμμετοχής στην ανακατανομή σε όλους,όχι μόνο στους υπεράριθμους,ακόμα και σε αυτούς που επιθυμούν απλή μετάθεση στην ίδια περιοχή;Να βάλουμε κάτω όλοι τα μόριά μας,να τα μετρήσουμε και να χαιρετίσουμε την οργανική που ξέραμε.Αλλά κάτι μου λέει ότι αυτό δεν μας συμφέρει...Απομένει να δούμε το κατά πόσο διαθέτει ισχυρή επιρροή στα βουλευτικά γραφεία η συγκεκριμένη ¨ομάδα¨.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 05:29:23 πμ από rublev »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
 Εγώ δεν κατάλαβα που κολλάει η περίπτωση του εξωτερικού σε αυτό το θέμα!  8)
  

Αποσυνδεδεμένος kirea

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 341
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #10 στις: Μάιος 10, 2013, 08:49:43 πμ »
Τουλάχιστον επικίνδυνη η πρόταση για ανακατανομή των οργανικών.

Δημιουργεί προηγούμενο που ο εκάστοτε υπουργός ανάλογα με τις ορέξεις του θα "ανακατεύει" τις οργανικές και τις ζωές μας.   

Κοστίζει τόσο να είσαι ειλικρινής όταν είσαι ευφυής! Είναι σαν να είσαι τίμιος όταν είσαι φιλόδοξος.

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #11 στις: Μάιος 10, 2013, 06:17:23 μμ »
Η "ομάδα καθηγητών" τα γράφει πολύ σωστά και προσεγμένα.Δεν έγιναν όλα σύμφωνα με το γράμμα του νόμου τόσα χρόνια.Εκεί που δεν έδιναν οργανικές για μετάθεση π.χ. ξαφνικά διόριζαν απευθείας ή σε νομούς που υπήρχαν υπεράριθμοι ,έφερναν κι άλλους.

Το ποιος θα βρεθεί σήμερα υπεράριθμος, είναι καθαρά θέμα τύχης.

Δεν μπορεί, συνάδελφοι, κάποιος να βρίσκεται 10 ή 20 χρόνια σε μια περιοχή μετάθεσης και να κρίνεται υπεράριθμος σε σχέση με κάποιον που ήρθε πρόπερσι επειδή άλλαξε το ωρολόγιο πρόγραμμα η Διαμαντοπούλου ή έγινε συγχώνευση σχολείων.Χωρίς ευθύνη του δηλαδή.Λογικό είναι να φύγει αυτός που  ήρθε τελευταίος στην περιοχή μετάθεσης, που μπορεί να είναι παλιός ή νέος.

Ελπίζω να μη χρειαστεί να φύγει κανείς τελικά αλλά αν παρ' ελπίδα συμβεί δεν μπορεί να αποτελέσει η τύχη κριτήριο.Κάτι πρέπει ν'αλλάξει.

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #12 στις: Μάιος 10, 2013, 06:46:27 μμ »
Μόλις είδα πως στις τελευταίες αλλαγές του Π.Δ. αναφέρει:
"Χαρακτηρισμός υπεράριθμων και κατάταξη σε πίνακες υποχρεωτικών μεταθέσεων
1. Οι εκπαιδευτικοί που δεν έχουν συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας και πλεονάζουν εξολοκλήρου στην περιοχή μετάθεσης που υπηρετούν και δεν συμπληρώνουν το 60%, τουλάχιστον, του υποχρεωτικού τους διδακτικού ωραρίου σε σχολική μονάδα ή σε ομάδα σχολικών μονάδων της ίδιας ή διαφορετικής βαθμίδας με μαθήματα της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης, της πρώτης και δεύτερης ειδικότητας, χαρακτηρίζονται, με απόφαση του οικείου περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από εισήγηση των οικείων περιφερειακών υπηρεσιακών συμβουλίων, εξολοκλήρου υπεράριθμοι (εφεξής και ολικά υπεράριθμοι) στην οικεία περιοχή μετάθεσης. "


Άρα αφορά μόνο τους νέους πλέον.

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 10, 2013, 07:04:17 μμ »
Το ποιος θα βρεθεί σήμερα υπεράριθμος, είναι καθαρά θέμα τύχης.....Λογικό είναι να φύγει αυτός που  ήρθε τελευταίος στην περιοχή μετάθεσης, που μπορεί να είναι παλιός ή νέος.
Το τι επιλογή έκανε κάποιος στην τοποθέτησή του δεν είναι καθόλου αποτέλεσμα τύχης.Κανονικά τα υπολογίζει όλα τα ενδεχόμενα.Αυτό το νόημα έχει η οργανική θέση:παίρνεις μια απόφαση ζωής προσπαθώντας να υπολογίσεις όλα τα ενδεχόμενα.Γι΄αυτό και πολλοί βρίσκονται από επιλογή τους πολλά χρόνια στη διάθεση.Πόσο μεγάλο είναι το σχολείο,ποια η κτηριακή του υποδομή,πόσοι είναι οι συνάδελφοι ίδιας ειδικότητας στο σχολείο,τί ωράριο θα έχει,πόσα μόρια θα παίρνει,πόσο μακριά είναι από την οικια του,Ο Λ Α.Για άλλον μπορεί π.χ.η προτεραιότητά του τόσα χρόνια να ήταν η απόσταση και γι΄αυτό να σνόμπαρε τα μακρινά σχολεία.Ο άλλος όμως που διακινδύνευε τη ζωή του καθημερινά στο τιμόνι κάνοντας πολλά χιλιόμετρα και ξοδεύοντας το μισό του μισθό σε καύσιμα,δεν μπορεί τώρα να βρεθεί μετέωρος.Επομένως ας μην είμαστε σίγουροι για το τι είναι λογικό.

Δεν αμφισβητεί κανείς τις στρεβλώσεις στις τοποθετήσεις τα προηγούμενα χρόνια.Ομως η ανακατανομή δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το ζήτημα.
Ξαναλέω πως σε περίπτωση ανακατανομής,το ορθότερο είναι να δοθεί δικαίωμα συμμετοχής και σε όσους επιθυμούν μετάθεση στην ίδια περιφέρεια.Κάτι που πρακτικά είναι δύσκολο και συνάμα καταστροφικό για τα επαγγελματικά μας δικαιώματα,καθώς στην ουσία καταργούνται οι οργανικές.

Φυσικά,η ¨ομάδα καθηγητών¨δεν ενδιαφέρεται για όλα αυτά.Αφού εξασφαλίστηκε το αμετάθετο όλων όσοι έχουν περισσότερα από 12 έτη προϋπηρεσίας,τώρα σπεύδουμε να διεκδικήσουμε και τις οργανικές των νεότερων;Πριν ακόμα ανακοινωθεί ο αριθμός των συγχωνεύσεων (που απ΄ο,τι ακούγεται θα είναι μικρός,αφού αυτό έχει να κάνει με τα ψηφαλάκια των γονέων) και το Νεο Λύκειο.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 10, 2013, 07:06:28 μμ από rublev »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159823
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 368
Σύνολο: 379

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.14 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.