*

Αποστολέας Θέμα: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !  (Αναγνώστηκε 15943 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #56 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:20:26 πμ »
Διότι τα ποσοστά απασχολησιμότητας λένε ότι οι περισσότεροι γιατροί απασχολούνται σε νοσοκομεία και οι περισσότεροι φυσικοί στα σχολεία, απλά μαθηματικά.

Εννοεις οτι οι περισσοτεροι αποφοιτοι λυκειου που δηλωναν το Φυσικο τμημα το εκαναν επειδη ηθελαν ν'απασχοληθουν στα σχολεια; Με την ιδια λογικη, η νοσηλευτρια του νοσοκομειου που παρακολουθησε ΑΣΠΑΙΤΕ για να διοριστει στην εκπαιδευση μπορει να δηλωσε τη νοσηλευτικη επειδη ΗΘΕΛΕ ν'απασχοληθει στα σχολεια κι οχι στα νοσοκομεια. Το κρατος της εδινε το δικαιωμα! Ασε που αυτη εχει περισσοτερο δικαιωμα απο τον αποφοιτο του φυσικου να βρισκεται στην εκπαιδευση, αφου μπηκε επιπλεον στον κοπο ν'αποκτησει το παιδαγωγικο προσον που την κανει ικανη να δουλευει στο σχολειο.

Κακως καταργησαν ολοκληρους τους κλαδους! Αν ηθελαν να κανουν οικονομια, μπορουσαν να κλεισουν αρκετες ΕΠΑΣ χωρις να θεσουν κανενα σε διαθεσιμοτητα και να μεταφερουν τους εκπαιδευτικους σε οσες εμεναν ανοιχτες.

@oratios
Μηπως ξερεις, τα ποσοστα αμεσης απορροφησης στην αγορα εργασιας ποια ηταν για αποφοιτους της ιδιας ειδικοτητας απο ΙΕΚ κι απο ΕΠΑΣ; Γιατι εμενα μου ειχαν πει οτι στην αγορα εργασιας προτιμουν τους αποφοιτους ΙΕΚ και δεν ξερω αν ηταν στατιστικα εγκυρο για ολες τις ειδικοτητες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:27:14 »

Αποσυνδεδεμένος iosifina

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 328
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #57 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:41:14 πμ »
Σεβαστή η άποψη σου foiboς81. Έγώ σπούδασα Νοσηλευτική που λες!Ξέρεις όμως γιατί ? Ήθελα να ασχοληθώ με την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας δηλ. την πρόληψη, ενημέρωση και προαγωγή υγείας και λατρεύω και τα παιδιά!. γιατί ήθελα να το κάνω αυτό?στην ελλάδα νομίζουμε πως οι γιατροί και οι νοσηλευτές υπάρχουν μόνο για να απαρτίζουν τα νοσοκομεία.Για το καλό σου λοιπόν και για το καλό όλων μας θα πρέπει να υπάρξουν άνθρωποι οι οποίοι θα σε διαπαιδαγωγήσουν(σχολικοί νοσηλευτές) και θα σε ενημερώσουν(κοινοτικοί νοσηλευτές) θα σε συμβουλέψουν (διάφοροι νοσηλευτές) και θα σε αποτρέψουν  από να μπείς στο νοσοκομείο ως ασθένης. Διότι εσύ θα έχεις μάθει ποιες εξετάσεις πρέπει να κάνεις ανάλογα με την ηλικία σου για την αποτροπή πχ χρόνιων παθήσεων και καρκίνων πως να εντοπίσεις κάτι ασυνήθιστο στην πλάτη η το στήθος της γυναίκας σου, πως πρέπει να τρως , πως να φοράς ένα προφυλακτικό, πως πρέπει να πλένεις τα χέρια σου , πως να αποφύγεις τα σμν, τι είναι τα χλαμύδια , πως πρέπει να φέρεσαι σε έναν οροθετικό τι πρέπει να προσέχεις στις ηπατίτιδες....Αυτά λοιπόν για να γίνουν (δηλαδή να υπάρξει ένα σύστημα υγείας που να προσανατολίζεται στην πρόληψη και όχι στην αποκατάσταση μιας ασθένειας) πρέπει όλοι μας να κατανοήσουμε και να στηρίξουμε τους κλάδους αυτούς με όποιον τρόπο μπορούμε γιατί για τις μεταρρυθμίσεις αυτές απαιτείται χρόνος και χρήμα.sorry ξέφυγα λιγάκι από το θέμα!Ας γυρίσουμε στην εκπαίδευση λοιπόν αν και με κάλυψαν απόλυτα οι προηγούμενοι σε ότι αφορά τα δημόσια και ιδιωτικά ιεκ ήθελα να σε ρωτήσω τα παιδιά στη Δράμα στη Καβάλα στα Γρεβενά στη Ρόδο κτλ... που θα βρουν τα πολυπόθητα αυτά ιεκ που όπως είπες υπάρχουν και χιλιάδες από δαύτα όταν οι μαθητές που εγγράφονται στον τομέα Υγείας είναι πενταπλάσιοι???Πολύ απλά θα κάνουν ιδιωτικά σε χρόνο μηδέν ξυνη και μυνη... και με τις ευλογίες του υπουργού που προσφάτως έμαθα βρισκόταν στα εγκαίνια ιδιωτικού ιεκ με τη διπλή ιδιότητα του παρακαλώ....

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #58 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:47:41 πμ »
Στα ΙΕΚ οι μαθητές που σπουδάζουν είναι απο 18 μέχρι 68 ενώ στα ΕΠΑΛ είναι μαθητές  λύκειου. Πρακτικά αυτο για μένα σημαίνει πως οι πρώτοι ήταν εxoυν plus+.  Οχι δεν ξέρω να σου πω. Αλλα απο κοντινό μου άνθρωπο γνωρίζω πως στις εξετάσεις ενα πολύ μικρό ποσοστό τα καταφέρνει να πάρει την πιστοποίηση απο το υπουργείο για τα ΙΕΚ. Προσωπικά πιστεύω πως τα ΙΕΚ είναι μια μεγάλη πληγή και αφορούσε τουλάχιστον αρχικά τους επαγγελματίες που εργαζόντουσαν πχ β΄νοσηλευτής να εξελιχθεί στην κατεύθυνση ειδικός νοσηλευτικής μονάδας χειρουργείου κάτι σαν αναβάθμιση των σπουδών του. Για αυτό και ειδικότητες μεταξυ ΕΠΑΛ και ΙΕΚ έχουν διαφορετικούς τίτλους. Τώρα γιατί και πώς αυτο στην πορεία άλλαξε τι να σου πω...δεν ξέρω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 10:35:43 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος ermios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #59 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:00:25 πμ »
Για το οτι υπήρχαν σοβαρά προβλήματα στην τεχνική εκπαίδευση δε νομίζω να διαφωνεί κανείς και καλυτεροι απο αυτούς που διδάσκουν δεν υπάρχουν. Ποιος τους άκουγε. Και  οπως  και να το κάνουμε τα παιδιά που δεν έχουν είναι για το γενικό λύκειο  δεν πρέπει κάτι να μάθουν;;; Είναι αστείο ακόμα και κομμωτής να θες να σπουδάσεις θα πρέπει να πληρώσεις αν είναι δυνατόν. Και τι πάει να πει ΔΕ ειδικότητες; Μα απο αυτες τις σχολές βγαίνει κάποιος κομμωτής ηλεκτρολόγος και υδραυλικός και ξαφνικά τους φταίνε οι τεχνίτες που τους διδάσκουν; Δε διδάσκω στα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ αλλα τοτε ποιος θα σε διδάξει κομμωτική, ο δερματολόγος επειδή είναι ΑΕΙ???? ΧΑΧΑΧΑΧ
Θα σε διδάξει ο επαγγελματίας τεχνίτης, αυτονόητο είναι και θα σου μάθει τη δουλειά πρακτικά . 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 10:53:58 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:27:14 »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #60 στις: Ιούλιος 11, 2013, 08:30:21 πμ »

http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/554175/igetika-egainia-tou-omilou-akmi-ston-peiraia-/
Τα εγκαίνια τίμησε με την παρουσία του ο υπ. Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος

Σε μια πανηγυρική ατμόσφαιρα και σε μια βραδιά η οποία επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις για τους καλεσμένους, πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων του ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ και του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στον Πειραιά από τον Δήμαρχο κο Βασίλη Μιχαλολιάκο ενώ τον καθιερωμένο αγιασμό πραγματοποίησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιά κ.κ. Σεραφείμ.

Η βραδιά σηματοδοτήθηκε από την παρουσία του επιχειρηματία κου Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου, στον οποίο απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα για το σύνολο της προσφοράς του στην πόλη του Πειραιά αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα. Την τιμητική πλακέτα παρέδωσαν ο Πρόεδρος του Ομίλου ΑΚΜΗ κος Κωνσταντίνος Ροδόπουλος και ο Υπουργός Παιδείας, κος Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στο έργο και τη συμβολή του Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου χαρακτηρίζοντάς τον «εθνικό ευεργέτη».

Παρουσία εκατοντάδων ατόμων, μεταξύ των οποίων Υπουργοί, Βουλευτές, Δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι όμορων Δήμων, Επιχειρηματίες, άνθρωποι του πνεύματος, της Τέχνης και του Πολιτισμού, δημοσιογράφοι, φοιτητές και γονείς, το ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ και το Μητροπολιτικό Κολλέγιο γιόρτασαν την έναρξη μιας νέας εποχής για την ιδιωτική εκπαίδευση στον Πειραιά. Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν ο δημοσιογράφος - εκδότης κος Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος συντόνισε τη ροή της βραδιάς.
Ο κος Κωνσταντίνος Ροδόπουλος, Πρόεδρος του Ομίλου ΑΚΜΗ, στον εναρκτήριο λόγο του, τόνισε ότι ο Πειραιάς είχε μπει εδώ και πολλά χρόνια στα σχέδια επέκτασης του Ομίλου, επιδιώκοντας μία επένδυση που θα πληροί τις προδιαγραφές και τα υψηλά standards που ακολουθούν πάντα το όραμα του Ομίλου ΑΚΜΗ και πρόσθεσε, μεταξύ άλλων: «Εύχομαι και ευελπιστώ, να σταθούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας. Σε μία εποχή που ο Πειραιάς αναβαθμίζεται με ραγδαίους ρυθμούς, είναι μεγάλη τιμή και για εμάς, να είμαστε μέρος της κοινότητας του Πειραιά του σημαντικότερου και μεγαλύτερου λιμένα της χώρας και πρόσφατα της ναυτικής πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2015 και να συνδράμουμε στην εκπαίδευση της νεολαίας του. Σε μια περίοδο κρίσης, εμείς επενδύουμε γιατί πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε. Θα προέτρεπα- δε- και τους άλλους επιχειρηματίες να στηρίξουν τη χώρα μας γιατί η κοινωνία δεν αντέχει άλλο την ανεργία και την απαισιοδοξία. Πιστεύω και εύχομαι αυτά που περάσαμε και περνάμε τα τελευταία χρόνια, να σηματοδοτήσουν το τέλος στο τούνελ της οικονομικής ύφεσης».

Σε παρέμβασή του ο Υπουργός Παιδείας κος Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος εξήρε την επένδυση του Ομίλου ΑΚΜΗ και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σήμερα είμαι εδώ με διττή ιδιότητα: Και ως Υπουργός Παιδείας και ως βουλευτής Πειραιά. Πυλώνας της εκπαίδευσης στον τόπο μας είναι η δημόσια εκπαίδευση. Όμως αυτό δεν μας αποτρέπει να έχουμε υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες όπως αυτή του Ομίλου ΑΚΜΗ. Τέτοιες επενδύσεις και πρωτοβουλίες σηματοδοτούν μία νέα εποχή για την πόλη και τη χώρα γενικότερα.»
Στην ομιλία του ο Δήμαρχος Πειραιά τόνισε μεταξύ άλλων: «Αποτελεί για εμάς ψήφο εμπιστοσύνης, να επενδύουν στον Πειραιά φορείς όπως ο Όμιλος ΑΚΜΗ που έχει αποκτήσει την ηγετική θέση στο χώρο της εκπαίδευσης γιατί παρέχει υψηλό επίπεδο μόρφωσης ενώ παράλληλα έχει και σημαντική κοινωνική προσφορά κάτι που επιβεβαιώνει το Αριστείο κοινωνικής Ευθύνης που επί σειρά ετών κερδίζει. Παιδεία-Πολιτισμός-Ναυτιλία είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας και πρέπει να τα εκμεταλλευτούμε. Εδώ στον Πειραιά, κύριε Ροδόπουλε θα βρείτε πλέον ένα λιμάνι ανάπτυξης και προόδου, μια πόλη που μετά από χρόνια αποκτά και πάλι δυναμική και νέους με ήθος και αγάπη για τη γνώση και τη μάθηση που θα αποτελέσουν τη δυναμική σας. Καλώς ήρθατε στον Πειραιά!» Δίνοντας την ευχή του στο νέο ξεκίνημα ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιά κ.κ. Σεραφείμ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σήμερα γιορτάζει ο Πειραιάς. Γιορτάζει κάθε φορά που υγιείς επιχειρηματίες επενδύουν στην πόλη μας και δίνουν πνοή στον τόπο. Να έχουν την ευχή του Θεού σε κάθε τους βήμα».

Μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές των εγκαινίων ήταν η προσφορά τριών υποτροφιών στην Μητρόπολη Πειραιά για παιδιά απόρων οικογενειών καθώς και δύο υποτροφιών στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα τις οποίες παρέλαβε ο Πρόεδρος του Ιδρύματος κος Μιχάλης Στρουμπούλης. Η παραδοσιακή κοπή της κορδέλας πραγματοποιήθηκε από τον Δήμαρχο του Πειραιά κο Βασίλη Μιχαλολιάκο και τη Δ/νουσα Σύμβουλο του Ομίλου ΑΚΜΗ, κα Καλλιόπη Ροδοπούλου.

H τελετή ολοκληρώθηκε με την ατμοσφαιρική προβολή της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ που θα βρίσκεται σύντομα στον αέρα και παρουσιάζει την πορεία του ομίλου τα τελευταία 40 χρόνια με κεντρικό μήνυμα «Μαζί, οδηγούμε ξανά την Ελλάδα στην ΑΚΜΗ της».


Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #61 στις: Ιούλιος 11, 2013, 09:38:44 πμ »
Θα πρέπει κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα να αντικρύσουμε την πραγματικότητα, όσο σκληρή και αν είναι. Γιατί ο χρόνιος στρουθοκαμηλισμός μας μας έφτασε σε αυτό το μαύρο χάλι.

Γνωρίζουμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ οι εμπλεκόμενοι με την τεχνική εκπαίδευση, ότι η πλειοψηφία των μαθητών της δεν βρίσκεται εκεί από επιθυμία για επαγγελματική κατάρτιση, αλλά ως μαθητές χαμηλότατων δυνατοτήτων που θα είχαν τεράστιο πρόβλημα να πάρουν ένα απολυτήριο από το γενικό λύκειο.

Γνωρίζουμε επίσης ότι η πλειοψηφία των αποφοίτων της τεχνικής εκπαίδευσης δεν ασχολείται ποτέ με την επαγγελματική του εξειδίκευση, γιατί πολύ απλά ποτέ δεν τους ενδιέφερε να το κάνουν. Τα χιλιάδες πτυχία με βαθμό 10, 11 ή 12 (και αυτοί οι βαθμοί χαριστικοί σε πολλές περιπτώσεις) των αποφοίτων ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ αποδεικνύει την πλήρη αδιαφορία αυτών των μαθητών για επαγγελματική επένδυση στο πτυχίο τους.

Με λίγα λόγια η τεχνική εκπαίδευση στην Ελλάδα είναι απολύτως ΕΚΤΟΣ ΣΤΟΧΟΥ. Συντηρείται μία δαπανηρότατη εκπαιδευτική δομή, που απαιτεί εργαστήρια, υλικά, πλήθος εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, για να συμβάλλει ελάχιστα στην παραγωγή καλής ποιότητας εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού και επομένως στην ανάπτυξη της χώρας.
Υπό αυτά τα δεδομένα, αμφιβάλλει κανείς ότι το οικοδόμημα της τεχνικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα θέλει γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή, σε νέες βάσεις;

Δεν δικαιολογώ με όλα τα παραπάνω τις καταργήσεις ειδικοτήτων και τις απολύσεις συναδέλφων. Λέω όμως καθαρά ότι είμαστε υποκριτές ή πολύ αφελείς αν επιμένουμε ότι δεν βλέπαμε το τι θα ερχόταν σε μία δομή πλήρως απαξιωμένη ακαδημαϊκά, και σε πολύ μεγάλο βαθμό αποτυχημένη στον υποτιθέμενο ρόλο της.

Αποσυνδεδεμένος melpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #62 στις: Ιούλιος 11, 2013, 10:53:27 πμ »
Green θα συμφωνήσω σε πολλά μαζί σου. Δεν έχεις άδικο αλλά απο προσωπική μου εμπειρία μπαίνοντας στα ΤΕΙ συνάντησα πολλούς απο τεχνικά λύκεια τότε ΤΕΕ που ακολούθησαν την ειδικότητα της νοσηλευτικής και τη γούσταραν και στα εργαστήρια πετούσαν στις νοσηλ. πράξεις αφού είχαν προηγηθεί και οι πρακτικές τους στα δημόσια νοσοκομεία. Δεν έχω γνώση για τις άλλες ειδικότητες αλλα όσον αφορά στη δική μου δεν ξέρω κανέναν απο τους συμφοιτητές μου να μην ακολούθησε το επάγγελμα παρά μόνο απο το πλήγμα της ανεργίας που μας έχει πετάξει έξω....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 10:58:52 πμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος heren

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 654
  • live your life
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #63 στις: Ιούλιος 11, 2013, 11:10:36 πμ »
κατάργησε ειδικοτητες οπου δεν θα βρισκονται στο τεχνολογικό λυκειο (κατα τα λεγομενα του). Γνωρίζουμε το προγραμμα σπουδων του τεχνολογικου λυκειου? υπάρχει κάπου?
Τελικά υπάρχει και πιο χειρότερος υπουργος παιδειας απο τη διαμαντω....

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #64 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:06:15 μμ »
Αισθάνομαι ότι πολλοί συνάδελφοι τα μπερδεύουν τα πράγματα...
Αποθεώνουμε τα ΙΕΚ έναντι των ΕΠΑΛ.
Απαξιώνουμε κάποιες ειδικότητες έναντι άλλων.
Θεωρούμε ότι ο φυσικός ή ο χημικός (που στερείται να σημειώσω παιδαγωγικής κατάρτισης στα πλαίσια των σπουδών του) δικαιούται αυτονόητα μια θέση στην εκπαίδευση, ενώ ένας νοσηλευτής που επιλέγει να κάνει το ΕΠΠΑΙΚ παράλληλα με τη δουλειά του όχι.
Αγνοούμε ότι η κατάργηση τομέων και ειδικοτήτων ευνοεί τα νούμερα και όχι το νέο τρομερό και μοναδικό τεχνολογικό λύκειο.
Και γιατί ο βοηθός νοσηλευτής πρέπει να πληρώνει στα ΙΕΚ για να ΚΑΤΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ενώ ο θερμουδραυλικός ή ο ψυκτικός να κάνει γλώσσα, μαθηματικά, φυσική, θρησκευτικά και δωρεάν να ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΤΑΙ;;; Απλά ο ζουμερός τομέας υγείας δόθηκε χάρισμα στα ΙΕΚ που εκ πείρας και εκ των έσω τα θεωρώ επίσης πληγή όπως είπε συνάδελφος με βιβλιογραφία αμφιβόλου ποιότητας και άφαντα εργαστήρια!!!! Κι από πότε οι λεγόμενες καθηγητικές σχολές ή ειδικότητες όπως τουριστικών, φυτικής παραγωγής ή ιχθυολόγων που τουφεκούσαν στο χιλιόμετρο μαθητές γίνονται πρότυπα θεωρίας και εκπαίδευσης;;;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 04:28:23 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος melpo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 471
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:30:22 μμ »
Πόσο μα πόσο δίκιο έχεις Πάνο................
Αλλα και που θα το βρείς........

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:42:55 μμ »
Κι άλλοι ξέρουν ότι έχω δίκιο κι εγώ και πολλοί άλλοι συνάδελφοι που κάνουν παρόμοιες τοποθετήσεις... Το "φιλέτο" της τεχνικής εκπαίδευσης ήταν ο τομέας υγείας και αισθητικής - κομμωτικής με τρομακτική στροφή των μαθητών τη φετινή χρονιά. Και όσοι τρίβουν τα χέρια τους από τέρψη που φύγαμε από τη μέση το φθινόπωρο θα περάσουν τα ίδια και χειρότερα!!! Στο σχολείο μου μόνο με εκπαιδευτικές επισκέψεις, δικά μας έξοδα για επάνδρωση των εργαστηρίων και διαλέξεις ειδικών κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε έναντι ΙΕΚ που παρακαλούσαν να κάνουν ένα τμήμα και ξαφνικά αποθεώνονται. Έγιναν ξαφνικά όλοι ειδήμονες και κάνουν στερούμενης επιχειρημάτων θεωρία σε αντικείμενα που ούτε γνωρίζουν ούτε ποτέ προσπάθησαν να κατανοήσουν!!! Ο καθένας κρίνεται από τα λεγόμενά του... συνάδελφος και μη!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 04:29:44 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #67 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:47:28 μμ »
Ερωτηματικά από Διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Σ.Ε.Κ. προς τον υπ. Παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr

1.    Από πού κ. υπουργέ προκύπτει ότι "αποτελεί κοινή παραδοχή ότι τα Επαγγελματι-κά & Τεχνικά Λύκεια & Σχολές δεν επιτελούν σήμερα το ρόλο τους";
2.    Ποια είναι "η συγκριτική μελέτη ευρωπαϊκών συστημάτων τεχνικής εκπαίδευσης" και ποια επίσης είναι η "μελέτη αναγκών της εγχώριας αγοράς εργασίας και ανά-πτυξης περιγραμμάτων επαγγελμάτων", στις οποίες αναφέρεστε στην αιτιολογική έκθεση του non paper (!) που διένειμε το υπουργείο;
3.    Από πότε η κατάργηση Τομέων και Ειδικοτήτων που έχουν τεράστια ζήτηση συμ-βάλλει στην "αναβάθμιση του εκπαιδευτικού μας συστήματος";
Τα παραπάνω αιτήματα καταθέτουν  προς τον υπουργό Παιδείας  Κ. Αρβανιτόπουλο οι διευθυντές των ΕΠΑ.Λ., ΕΠΑ.Σ. και Σ.Ε.Κ. Πιερίας, μετά  τις τελευταίες εξελί-ξεις στο χώρο της Τεχνικής & Επαγγελματικής εκπαίδευσης (που προφανώς και δεν θα είναι οι "τελευταίες"),   μη γνωρίζοντας , όπως τονίζουν,αν μέσα στην εκχώρηση Δημόσιας περιουσίας στον ιδιωτικό τομέα περιλαμβάνεται και μέρος της Δημόσιας & δωρεάν Παιδείας (όσης έχει απομείνει).
Αν μας είχατε ρωτήσει, επισημαίνουν προς τον υπουργό οι Διευθυντές, θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε πολύ καλύτερες "δικαιολογίες" για την καρατόμηση των Τομέ-ων και Ειδικοτήτων, στην οποία προχωράτε.
«Διότι, υπογραμμίζουν, επιτρέψτε μας να το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, οι Τομείς & Ει-δικότητες που θέλετε να καταργήσετε αποτελούν το καλύτερο "φιλέτο" της Επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Γνωρίζετε πολύ καλά ότι η περσινή επιλογή μαθητών, ακόμη και του Γενικού Λυκείου, π.χ. προς τον Τομέα Υγείας (και τις αντίστοιχες ειδικότητες) των ΕΠΑ.Λ. ήταν τεράστια. Σε ορισμένα μάλιστα ΕΠΑ.Λ. η αύξηση του αριθμού των μαθητών στον τομέα αυτόν ξεπέρασε το 400% !!!. Αν αυτό "εξυπηρετεί ειδικότητες εκπαιδευτικών" και όχι μαθητών και των οικογενειών τους (όπως αναφέρετε στο non paper σας), τότε έχετε δίκιο για τις καταργήσεις».
«Τι θα πούμε και πώς θα το εξηγήσουμε στους μαθητές μας και στις οικογένειές τους, όταν θα μας ρωτήσουν ΓΙΑΤΙ;» διερωτώνται οι Διευθυντές και  σημειώνουν:
-Θα μπορούσαμε να γράψουμε πάρα πολλά ακόμη για το περίφημο non-paper, αλλά θα κλείσουμε με μία πρόταση, "στηριζόμενοι" πάντα στην αιτιολογική σας έκθεση και συγκε-κριμένα στην εξής παράγραφο:
"Παράλληλα, το ίδιο αντικείμενο σπουδών ... προσφέρεται σε άλλες βαθμίδες της Δημόσι-ας Εκπαίδευσης (Δημόσια ΙΕΚ & ΤΕΙ), με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση στον ε-παγγελματικό προσανατολισμό και στην αγορά εργασίας".
-Επειδή λοιπόν και σε άλλους τομείς και ειδικότητες (Πληροφορικής, Ηλεκτρονικής, Ηλεκτρολογίας, Μηχανολογίας κ.λ.π.) το ίδιο αντικείμενο σπουδών προσφέρεται και σε άλλες βαθμίδες εκπαίδευσης, μήπως θα έπρεπε να καταργηθούν και αυτοί οι Τομείς για να "μην προκαλείται σύγχυση" και εδώ στον επαγγελματικό προσανατολισμό και αγορά εργασίας;

Οι ειδήμονες ας τοποθετηθούν σε αυτά τα απλά ερωτήματα...

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #68 στις: Ιούλιος 11, 2013, 03:12:16 μμ »
Όσο δεν υπάρχει στρατηγικός, κεντρικός σχεδιασμός για το τι θέλει να παράγει η Ελλάδα, η τεχνική της εκπαίδευση θα παλινωδεί, θα ματαιοπονεί και θα αλληλοσπαράσσεται. Κανείς δεν αμφισβητεί ότι η Ελλάδα θέλει πλήρη παραγωγική αναμόρφωση. ΑΛΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ-ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. Το προηγούμενο πέθανε και του κάναμε και τα σαράντα...

Έχουμε κάνει τίποτα για αυτό; Όχι! Με την ανεργία στο 30%, την παραγωγή ισοπεδωμένη, το δημόσιο χρέος στο 190% του ΑΕΠ, κόσμο να τρέφεται πλέον από τα σκουπίδια, εξακολουθούμε να έχουμε τις νοοτροπίες του 2003. Τι ακριβώς ακόμα περιμένουμε να γίνει;

Αν η ίδια η χώρα δεν γνωρίζει που και τι θέλει και μπορεί να παράγει, αν έχει κολλήσει στον κρατισμό και την αφασία του ’80 και του ΄90 που την βούλιαξε στον πάτο, πως η εκπαιδευτική της δομή που είναι υπεύθυνη για την παράγωγη εργατικού δυναμικού περιμένουμε να είναι αποτελεσματική και χρήσιμη; Μοιραία και αυτή θα παράγει είτε νέους ανέργους, είτε επαγγελματίες με μόνη προοπτική το διορισμό τους σε μια θεσούλα στο δημόσιο που ήδη αρχίζει να βουλιάζει, είτε υπαλλήλους των 400 ευρώ ενός καταρρέοντα ιδιωτικού τομέα που πληρώνει και αυτός τις δικές του αμαρτίες δεκαετιών.

Όσο καθυστερούμε τη μεγάλη αλλαγή (που προφανώς θα ξεβολέψει και πολλούς), τόσο δυσκολότερο θα είναι να βγούμε από τις λάσπες του βούρκου. Δεν βλέπω όμως να συγκινούνται και πολλοί. Ας πάθουμε λοιπόν αυτό που μας αξίζει.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 04:38:55 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Βόμβα στα θεμέλια της τεχνικής εκπαίδευσης !
« Απάντηση #69 στις: Ιούλιος 11, 2013, 06:17:41 μμ »
foibos81

Οι καθηγητές του τομέα Υγείας και Πρόνοιας (γιατροί, οδοντίατροι, φαρμακοποιοί, νοσηλευτές, βρεφονηπιοκόμοι, κοινωνικής εργασίας, φυσικοθεραπευτές κ.λ.π.) κατ΄επιλογήν εργάζονται στην Επαγγελματική Εκπαίδευση επενδύοντας κόπο,χρόνο και χρήμα για να στηρίξουν την επιλογή τους. Εαν επιθυμούσαν να εργαστούν σε άλλο φορέα, θα το είχαν πράξει εξαρχής γλιτώνοντας πολλές περιπέτειες. Μεταπτυχιακά στα παιδαγωγικά, ΑΣΠΑΙΤΕ, επιτυχία στον ΑΣΕΠ, συλλογή προυπηρεσίας γυρίζοντας όλη την Ελλάδα, θυσίες στον προσωπικό τομέα κ.α. μαρτυρούν το ενδιαφέρον και τη μεγάλη τους προσπάθεια για να έχουν μια  θέση στην Εκπαίδευση. Εάν είσαι εκπαιδευτικός, δεν θα δυσκολευτείς, φαντάζομαι, να "νιώσεις" τα παραπάνω.

Αναφέρεις πως τα ιδιωτικά ΙΕΚ παρέχουν υψηλής ποιότητας κατάρτιση και σύνδεση με την αγορά εργασιας που δεν μπορούν να ανταγωνιστούν τα ΕΠΑ.Λ.

Διαφωνώ πλήρως, καθώς οι ειδικότητες του τομέα Υγείας και Πρόνοιας διαθέτουν εργαστηριακούς χώρους για την άσκηση των μαθητών, με ακριβό εξοπλισμό που εξασφαλίστηκε σταδιακά, χρόνο με το χρόνο από κονδύλια του υπουργείου και από το προσωπικό "μεράκι" των εκπαιδευτικών. Επισκέψεις σε επαγγελματικούς χώρους συμπληρώνουν και ενισχύουν την πρακτική άσκηση των μαθητών. Τα βιβλία του τομέα είναι εγκεκριμένα από το υπουργείο και οι καθηγητές ή τουλάχιστον μεγάλο μέρος τους, έχουν περάσει και από ένα ΑΣΕΠ.
Ακόμη όμως και τα Ι.Ι.Ε.Κ. να παρείχαν καλύτερη κατάρτιση, αυτό δεν θα δικαιολογούσε το ισοπεδωτικό κλείσιμο του Τομέα Υγείας. Με αυτή την λογική θα έπρεπε να μη λειτουργεί κανένα δημόσιο σχολείο, να καταργηθεί η δημόσια, δωρεάν παιδεία με την δικαιολογία ότι η ιδιωτική είναι αναβαθμισμένη και πιο αποτελεσματική. Επίσης, εάν κάποιος πιστεύει, ότι τα δημόσια Ι.Ε.Κ. μπορούν να καλύψουν το κενό που θα αφήσει η κατάργηση των ειδικότητων του τομέα Υγείας και Πρόνοιας, «πλανάται πλάνην οικτράν». Τα Ι.Ε.Κ. είναι αδιαβάθμητος φορέας, χωρίς μόνιμους καθηγητές που προσλαμβάνονται με αμφιλεγόμενα κριτήρια, χωρίς βιβλία και χωρίς εργαστήρια.

Ας είμαστε λίγο πιο ευαίσθητοι σε αυτά που γράφουμε και κυρίως σε αυτά που πιστεύουμε.
Είναι ανάλγητοι, ασυνείδητοι, διαλύουν την Εκπαίδευση, όχι μόνο την Τεχνική, και κανείς δεν θα μείνει ανέπαφος...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 12, 2013, 12:14:24 πμ από glianna »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.