0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η κατάργηση ειδικά του τομέα Υγείας - Πρόνοιας θα δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα σε συναδέλφους των "βασικών ειδικοτήτων"(συνήθως στα ΕΠΑΛ υπάρχουν 2 τμήματα στη Β΄ τάξη και 2 τμήματα στη Γ' τάξη - ακόμα και στα εσπερινά ΕΠΑΛ υπάρχουν πολλοί μαθητές σε αυτό το τομέα).Το ένα φέρνει το άλλο πλέον...
@GreenΤο γεωπονίας μήπως πρέπει να γίνει γεωπονίας;Δηλαδή αυτός που έκανε μαθήματα νοσηλευτικής στη Β ΕΠΑΛ να κάνει μαθήματα οικονομίας και Γεωπονίας...μόνο φίλε μου που αυτοί της Νοσηλευτικής είχαν σχεδόν άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας...
Το δεύτερο σενάριο που περιέχει το non paper το οποίο και επικράτησε τελικά λέει τα εξής:Σενάριο 2ο από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30η Ιουνίου 20131ο Βήμα) στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν2ο Βήμα) «διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου και3ο Βήμα) υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη βελτίωση του διοικητικού έργου. Από το τρίτο βήμα προκύπτει ξεκάθαρα ότι εκτός από τις 5000 μετατάξεις στη πρωτοβάθμια θα γίνουν και άλλες 2500 μετατάξεις σε θέσεις διοικητικών υπαλλήλων. Έτσι οι πληροφορικοί αλλά και άλλες ειδικότητες ναι μεν δε θα μπουν σε διαθεσιμότητα αλλά κάποιοι απ' αυτούς θα μεταταγούν σε θέσεις εκτός εκπαίδευσης.
Kαλό είναι οι τιμητές όλων να προσέχουν πως τοποθετούνται γιατί υποτίθεται πως πρέπει να παραμένουμε συνάδελφοι έστω κι αν κάποιοι μετράνε αντίστροφα για τη λήξη... Είναι προκλητικό γεγονός η κατάργηση του τομέα υγείας με προσωπικό απόφοιτους τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και πολλές φορές με μεταπτυχιακό και άλλα προσόντα. Στόχος είναι ο "ζουμερός" τόμέας υγείας να αφεθεί στους ιδιώτες και το "τεχνολογικό" λύκειο να παράγει ψυκτικούς, ηλεκτρολόγους, ιχθυολόγους και φυτικής παραγωγής με πληθώρα γνώσεων και ετών εξειδίκευσης σε γλώσσα, μαθηματικά, φυσική και χημεία... Αν κάποιος κοιτάξει τις θέσεις εργασίας (συμβάσεις) κατά πληοψηφία απαιτούσαν αποφοίτους ΔΕ του τομέα υγείας άρα μη μιλάμε για μη απορρόφησή τους. Ποτέ και κανείς δε μίλησε για κατάργηση του τομέα υγείας...Είναι αδιανόητο μέσα στα γραφεία ΟΑΕΔ, ΔΕΗ , ΟΤΕ, ΟΤΑ, ΚΕΠ να κάθονται και να ξύνονται κόσμος και κοσμάκης και η εκπαίδευση να δίνει κόσμο προς σφαγή!!! Οι υποτιθέμενοι ευνοούμενοι συνάδελφοι απλά πέρνουν παράταση στο θάνατό τους με τη χαιρεκακία έναντι των τωρινών θυμάτων...Ντροπή μας!!!! Ντροπή τους!!!
Πραγματικά θλίβομαι με όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες στη χώρα ( ιδιαίτερα με τα χθεσινά) !! Δεν ξέρω αν ειναι θυμός η πικρία αυτό που υπερισχυει περισσότερο αλλά η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η...διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού με ξεπερνά !! Χωρίς να έχω κάτι με συγκεκριμένες ειδικοτητες ( μου ειναι όλες συμπαθείς εξάλλου, επιπρόσθετα η διαθεσιμότητα δεν χωρά συγκριτικό βαθμό - και αν τελικά ψηφισθεί αύριο απο τη Βουλή αυτή η αηδία ) παραδίδω στην κρίση σας τα αδιάψευστα γεγονότα : πόσο σοβαρή λοιπόν μπορεί να είναι μια πολιτεία που διατείνεται την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της όταν α. καταργεί ειδικότητες όπως αυτή των Νοσηλευτών - ειδικότητες που σε κάποιες περιπτώσεις αρκούν μόνες τους να σηκώσουν το βάρος ολόκληρης της λειτουργίας σχολικών μονάδων - και ταυτόχρονα διατηρεί πχ τους ιχθυολόγους !! Δε λέω ότι οι δεύτεροι δεν προσφέρουν, όμως η κατάργηση των πρώτων έχει πολλαπλά μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. β. μετατάσσει στη διοίκηση την χ πολύτεκνη κομμώτρια και στερεί από τα γραφεία τον υπερπολύτιμο ΠΕ19 που έβγαζε τη μισθοδοσία ή την αναντικατάστατη ΠΕ06 που έβγαζε τα κενά και πλεονάσματα. Δε σημαίνει αυτό ότι η πρώτη είναι άχρηστη, αλλά πραγματικά, πόσες πιθανότητες υπάρχουν η κομμώτρια να ξέρει καλύτερους υπολογιστές απο τον Πληροφορικό; γ. διατηρεί στο απυρόβλητο την όμορφη αεροσυνοδό της Ολυμπιακής και πετάει στον κάλαθο των αχρήστων τον ΤΕ υπάλληλο γραφείου. Και τι θα γίνει με όσους εκ των βασικών ειδικοτήτων θα περισσεύουν τώρα και στα ΕΠΑΛ; Στον τάκο κι αυτοί; Αυτοί που χθες ή προχθές ή την προηγούμενη βδομάδα πήραν οργανική σε ΕΠΑΛ ή έλυσαν την υπεραριθμία τους σε ΕΠΑΛ τι χρωστάνε; Αυτοί που χρόνια ζητούσαν άδεια για μεταπτυχιακό και δεν έλαβαν ποτέ γιατί δεν ανήκαν στο λόμπυ των εκάστοτε "ημετέρων", αυτοί ( ή πιο πολύ αυτές ) που μεγάλωναν τα παιδιά τους και δεν πρόλαβαν να κάνουν μεταπτυχιακό, αυτοί που δεν είχε ο μπαμπάς τους να τους στείλει εξω ( ή μέσα ) για το πολυπόθητο Μa/PhD πρέπει να πληρώσουν κι αυτοί; Όσοι δεν ήταν αρκετά τυχεροί να τεκνοποιούν ευκολα και γρήγορα, θα πρέπει κι αυτοί να τιμωρηθούν; Αυτά ειναι τα ποιοτικά κριτήρια με τα οποία το Δημόσιο θα γίνει καλύτερο; Είναι παραπάνω απο βέβαια ότι επεται συνέχεια. Χρόνο κερδίζουν να βρουν την μαγική φόρμουλα που θα επιτρέψει και τη μερική κατάργηση κλάδων ( πχ φυσικοί στα γυμνάσια ή πληροφορικοί στα λύκεια ή βρεφονηπιοκόμοι στα νηπιαγωγεία, ή ο,τι του φανεί !! ) Πραγματικά η ασχετοσύνη όσων νομοθετούν τέτοια τερατουργήματα ειναι ασύλληπτη!! Το "αρκει να βγουν τα νούμερα" είναι εκ φύσεως παράλογο ! Οι άνθρωποι δεν είναι νούμερα, ομως είναι σίγουρα "νούμερα" οι ιθύνοντες νόες αυτής της κατάντιας. Γιαυτό και όλοι μας ανεξαιρέτως - εκπαιδευτικοί και διοικητικοί - οφείλουμε αλληλεγγύη σε όσους διώχθηκαν έτσι άνανδρα ( γιατί περί διωγμού πρόκειται) , οφείλουμε σθεναρή αντίσταση και λογική αντιπρόταση - τέτοια που να επιτρέπει τη σωστότερη και δικαιότερη διαχείριση και κατανομή του προσωπικού αυτού ( ναι, πράγματι δεν χωρουν όλοι στην εκπαίδευση, αλλά να δούμε πού χωράει ο καθένας και να τον στείλουμε, όχι έτσι τσουβαλιάζοντας κόσμο, του παίρνουμε το κεφάλι ) αλλά και κυρίως, την με σεβασμό αντιμετώπιση των μαθητών που είχαν επιλέξει κλάδους οι οποίοι καταργήθηκαν εν μία νυκτί, και των οικογενειών τους που μένουν ξεκρέμαστοι στις ορέξεις του κάθε ηλίθιου!!