*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1385584 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3150 στις: Ιούλιος 10, 2013, 05:21:24 μμ »
Η κατάργηση ειδικά του τομέα Υγείας - Πρόνοιας θα δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα σε συναδέλφους των "βασικών ειδικοτήτων"(συνήθως στα ΕΠΑΛ υπάρχουν 2 τμήματα στη Β΄ τάξη και 2 τμήματα στη Γ' τάξη - ακόμα και στα εσπερινά ΕΠΑΛ υπάρχουν πολλοί  μαθητές σε αυτό το τομέα).

Το ένα φέρνει το άλλο πλέον...
Η πλειοψηφία των μαθητών που πάνε στα ΕΠΑΛ δεν έχουν επαγγελματικές βλέψεις, απλά θέλουν ένα πιο εύκολο απολυτήριο σε σχέση με το γενικό λύκειο (δυστυχώς). Ως εκ τούτου όποιος είναι να πάει, θα πάει. Και αυτοί που θα επέλεγαν τον τομέα Υγείας και Πρόνοιας (κυρίως κοπέλες) θα επιλέξουν κάποια άλλη ειδικότητα (πιθανώς κάποια από  τις πιο «ευγενείς» της Οικονομίας-Διοίκησης, Τουριστικών ή Γεωπονίας και Περιβάλλοντος).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:39:30 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3151 στις: Ιούλιος 10, 2013, 05:23:41 μμ »
@Green

Το γεωπονίας μήπως πρέπει να γίνει γεωπονίας;
Δηλαδή αυτός που έκανε μαθήματα νοσηλευτικής στη Β ΕΠΑΛ να κάνει μαθήματα Οικονομίας και Γεωπονίας στη Γ ΕΠΑΛ και να δώσει και Πανελλήνιες...μόνο φίλε μου που αυτοί της Νοσηλευτικής είχαν σχεδόν άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας...

ΥΓ. Που είσαι Patreas πάλι μέσα έπεσες...ο καθένας που μπαίνει εδώ να λέει τι είναι , τι θέλει και σε ποιο κόμμα ανήκει...ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 05:25:26 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3152 στις: Ιούλιος 10, 2013, 05:27:01 μμ »
@Green

Το γεωπονίας μήπως πρέπει να γίνει γεωπονίας;
Δηλαδή αυτός που έκανε μαθήματα νοσηλευτικής στη Β ΕΠΑΛ να κάνει μαθήματα οικονομίας και Γεωπονίας...μόνο φίλε μου που αυτοί της Νοσηλευτικής είχαν σχεδόν άμεση απορρόφηση από την αγορά εργασίας...
Δεν ξέρω τι θα γίνει με αυτούς που εκκρεμεί το τρίτο έτος τους, εγώ μιλάω για τους μαθητές που θα επιλέξουν φέτος τομέα. Όταν θα αρχίσουν να κλείνουν νοσοκομεία, θα δεις τι απορρόφηση θα έχουν. Η αγορά εργασίας στην Ελλάδα είναι παθογενής και υπό κατάρρευση ούτως ή άλλως. Και ειδικότερα οι προοπτικές αποκατάστασης στο δημόσιο, τελείωσαν.

Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3153 στις: Ιούλιος 10, 2013, 05:36:41 μμ »
Το δεύτερο σενάριο που περιέχει το non paper το οποίο και επικράτησε τελικά λέει τα εξής:

Σενάριο 2ο από τους πλεονάζοντες εκπαιδευτικούς κατά την 30η Ιουνίου 2013
1ο Βήμα) στις 4933 κενές οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις ειδικότητες Γυμναστών, Πληροφορικής, Γαλλικής Φιλολογίας, Θεατρικών Σπουδών, Μουσικής και Καλλιτεχνικών , υποχρεωτική μετάταξη ισάριθμων υπεραρίθμων εκπαιδευτικών των ιδίων ειδικοτήτων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που πλεονάζουν
2ο Βήμα) «διαθεσιμότητα» εκπαιδευτικών που προκύπτουν από τυχόν κατάργηση κλάδων και ειδικοτήτων εφόσον προκριθούν αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα του νέου Τεχνικού Λυκείου  και
3ο Βήμα)  υποχρεωτική μετάταξη στις 2.500 κενές οργανικές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ της Κεντρικής & των Περιφερειακών Υπηρεσιών του ΥΠΑΙΘ καθώς και των Δημοσίων ΙΕΚ  όσων εκπαιδευτικών συνεχίζουν να πλεονάζουν, με ισόποση μείωση αποσπάσεων, εφόσον είναι κατηγορίας ΠΕ & ΤΕ και ειδικοτήτων αναγκαίων ή συναφών για τη  βελτίωση του διοικητικού έργου.

Από το τρίτο βήμα προκύπτει ξεκάθαρα ότι εκτός από τις 5000 μετατάξεις στη πρωτοβάθμια θα γίνουν και άλλες 2500 μετατάξεις σε θέσεις διοικητικών υπαλλήλων. Έτσι οι πληροφορικοί αλλά και άλλες ειδικότητες ναι μεν δε θα μπουν σε διαθεσιμότητα αλλά κάποιοι απ' αυτούς θα μεταταγούν σε θέσεις εκτός εκπαίδευσης.
Το μόνο που έχει επικρατήσει μέχρι στιγμής είναι το 2ο βήμα για τις διαθεσιμότητες που έχει ενταχθεί στο πολυνομοσχέδιο προς ψήφιση. Το οποίο δεν έχει ψηφιστεί ακόμα. Οι υποχρεωτικές μετατάξεις 7.500 σε πρωτοβάθμια και διοικητικές θέσεις υπάρχουν μόνο σε ένα non paper, το οποίο δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση νόμο, υπουργική απόφαση, προεδρικό διάταγμα κλπ. Απαιτείται μεγάλη προσοχή σε τυπικά, νομικά σημεία. Η απόσταση από ένα ανεπίσημο non-paper που μπορεί να αναιρεθεί οποτεδήποτε μέχρι την επίσημη νομοθεσία σε ΦΕΚ είναι σαν τη μέρα με τη νύχτα. Αν δεν δούμε επίσημη κυβερνητική απόφαση για τα βήματα 1 και 3 είναι σαν να μην υπάρχουν. Και ερωτώ: γιατί τα βήματα 1 και 3 δεν εντάχθηκαν στο πολυνομοσχέδιο αν όντως αποτελούν μέρος συνολικού σχεδίου του υπουργείου; Μήπως θα βγάλουμε πρώτα τις 46 ειδικότητες σε διαθεσιμότητα, χρυσώνοντας το χάπι με non paper υποσχέσεις 7.500 μετατάξεων, και θα αποφασίσουμε για τους υπόλοιπους 7.500 στην πορεία κατά πως μας βολεύει;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 02:39:30 »

Αποσυνδεδεμένος Massimoap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3154 στις: Ιούλιος 10, 2013, 05:45:48 μμ »
Κινέζικο Ρητό... Ο καλός δάσκαλός υπήρξε πρώτα καλύτερος μαθητής... πραγματικά λυπάμαι με αυτά που διαβάζω και τα διαβάζει όλη η κοινωνία... είμαστε ανάξιοι...και άξιοι της μοίρας που μας επιφυλάσσουν...

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10810
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3155 στις: Ιούλιος 10, 2013, 05:52:06 μμ »
Συνάδελφοι ας μην κάνουμε το τόπικ chat. Οι προσωπικές αντιπαραθέσεις μπορούν να γίνονται με πμ.
Εδώ μπαίνουν οι συνάδελφοι για να ενημερωθούν για τη διαθεσιμότητα, όχι να διαβάζουν προσωπικούς διαλόγους!

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3156 στις: Ιούλιος 10, 2013, 05:58:12 μμ »
Στο φορουμ  συνδέονται έξυπνοι άνθρωποι  για ανταλλαγή πληροφοριών  με  το ρισκο εγκυροτητας, διαπιστωσεων,αποψεων  και μερικές φορές  συναισθηματων! Όμως να μη ξεχνάμε οτι όλοι είναι έξυπνοι ........άλλοι κάπου  αλλού σε σχέση  με εσένα  και άλλοι με διαφορετικό τρόπο έκφρασης της ευφυιας τους σε σχέση  με το δικό σου, γιάυτο οι "φωστήρες" καλό είναι να μαζευτούν λίγο, ειδικά οι αγενεις!

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3157 στις: Ιούλιος 10, 2013, 06:07:41 μμ »
Πραγματικά θλίβομαι με όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες στη χώρα ( ιδιαίτερα με τα χθεσινά) !! Δεν ξέρω αν ειναι θυμός η πικρία αυτό που υπερισχυει περισσότερο αλλά η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η...διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού με ξεπερνά !! 

Χωρίς να έχω κάτι με συγκεκριμένες ειδικοτητες ( μου ειναι όλες συμπαθείς εξάλλου, επιπρόσθετα η διαθεσιμότητα δεν χωρά συγκριτικό βαθμό - και αν τελικά ψηφισθεί αύριο απο τη Βουλή αυτή η αηδία ) παραδίδω στην κρίση σας τα αδιάψευστα γεγονότα :

πόσο σοβαρή λοιπόν μπορεί να είναι μια πολιτεία που διατείνεται την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της όταν
α. καταργεί ειδικότητες όπως αυτή των Νοσηλευτών - ειδικότητες που σε κάποιες περιπτώσεις αρκούν μόνες τους να σηκώσουν το βάρος ολόκληρης της λειτουργίας σχολικών μονάδων - και ταυτόχρονα διατηρεί πχ τους ιχθυολόγους !! Δε λέω ότι οι δεύτεροι δεν προσφέρουν,  όμως η κατάργηση των πρώτων έχει πολλαπλά μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.
β. μετατάσσει στη διοίκηση την χ πολύτεκνη κομμώτρια και στερεί από τα γραφεία τον υπερπολύτιμο ΠΕ19 που έβγαζε τη μισθοδοσία ή την αναντικατάστατη ΠΕ06 που έβγαζε τα κενά και πλεονάσματα. Δε σημαίνει αυτό ότι η πρώτη είναι άχρηστη, αλλά πραγματικά, πόσες πιθανότητες υπάρχουν η κομμώτρια να ξέρει καλύτερους υπολογιστές απο τον Πληροφορικό;
γ. διατηρεί στο απυρόβλητο την όμορφη αεροσυνοδό της Ολυμπιακής και πετάει στον κάλαθο των αχρήστων τον ΤΕ υπάλληλο γραφείου.

Και τι θα γίνει με όσους εκ των βασικών ειδικοτήτων θα περισσεύουν τώρα και στα ΕΠΑΛ; Στον τάκο κι αυτοί;
Αυτοί που χθες ή προχθές ή την προηγούμενη βδομάδα πήραν οργανική σε ΕΠΑΛ ή έλυσαν την υπεραριθμία τους σε ΕΠΑΛ τι χρωστάνε;

Αυτοί που χρόνια ζητούσαν άδεια για μεταπτυχιακό και δεν έλαβαν ποτέ γιατί δεν ανήκαν στο λόμπυ των εκάστοτε "ημετέρων",  αυτοί ( ή πιο πολύ αυτές ) που μεγάλωναν τα παιδιά τους και δεν πρόλαβαν να κάνουν μεταπτυχιακό, αυτοί που δεν είχε ο μπαμπάς τους να τους στείλει εξω ( ή μέσα )  για το πολυπόθητο Μa/PhD πρέπει να πληρώσουν κι αυτοί; Όσοι δεν ήταν αρκετά τυχεροί να τεκνοποιούν ευκολα και γρήγορα, θα πρέπει κι αυτοί να τιμωρηθούν; Αυτά ειναι τα ποιοτικά κριτήρια με τα οποία το Δημόσιο θα γίνει καλύτερο;

Είναι παραπάνω απο βέβαια ότι επεται συνέχεια. Χρόνο κερδίζουν να βρουν την μαγική φόρμουλα που θα επιτρέψει και τη  μερική κατάργηση κλάδων ( πχ φυσικοί στα γυμνάσια ή πληροφορικοί στα λύκεια ή βρεφονηπιοκόμοι στα νηπιαγωγεία, ή ο,τι του φανεί !!  )

Πραγματικά η ασχετοσύνη όσων νομοθετούν τέτοια τερατουργήματα ειναι ασύλληπτη!! Το "αρκει να βγουν τα νούμερα" είναι εκ φύσεως παράλογο ! Οι άνθρωποι δεν είναι νούμερα, ομως είναι σίγουρα "νούμερα" οι ιθύνοντες νόες αυτής της κατάντιας. Γιαυτό και όλοι μας ανεξαιρέτως - εκπαιδευτικοί και διοικητικοί - οφείλουμε αλληλεγγύη σε όσους διώχθηκαν έτσι άνανδρα ( γιατί περί διωγμού πρόκειται) , οφείλουμε σθεναρή αντίσταση και λογική αντιπρόταση - τέτοια που να επιτρέπει τη σωστότερη και δικαιότερη διαχείριση και κατανομή του προσωπικού αυτού  ( ναι, πράγματι δεν χωρουν όλοι στην εκπαίδευση, αλλά να δούμε πού χωράει ο καθένας και να τον στείλουμε, όχι έτσι τσουβαλιάζοντας κόσμο, του παίρνουμε το κεφάλι  ) αλλά και κυρίως,  την με σεβασμό αντιμετώπιση των μαθητών που είχαν επιλέξει κλάδους οι οποίοι καταργήθηκαν εν μία νυκτί, και των οικογενειών τους που μένουν ξεκρέμαστοι στις ορέξεις του κάθε ηλίθιου!!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3158 στις: Ιούλιος 10, 2013, 06:14:12 μμ »
Κάποιες πρώτες παρατηρήσεις-σκέψεις σχετικά με τη διαθεσιμότητα (aka κινητικότητα) στο Πολυνομοσχέδιο, πάλι χωρίς συγκεκριμένη πληροφόρηση και βάζοντας τη λογική να δουλέψει:

α) Κάποιες κατηγορίες εκπαιδευτικών (πολύτεκνοι, 67% κ.ά.) δεν τίθενται σε διαθεσιμότητα. Αυτοί μαζί με όσους έχουν Μεταπτυχιακό ή Διδακτορικό (οι οποίοι όμως τίθενται σε διαθεσιμότητα) μετατάσσονται υποχρεωτικώς σε Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης προσωποπαγείς θέσεις διοικητικού προσωπικού, της ίδιας κατηγορίας. Σημαντική διαφορά: οι πρώτοι θα μεταταχθούν ως Δημοσίου Δικαίου ενώ οι δεύτεροι θα πάνε με την Ζ.2.2β του ν. 4093/2012, δηλ. ως ΙΔΑΧ. Αν κάποιος ανήκει και στις 2 κατηγορίες, προφανώς πρέπει να φροντίσει για το πρώτο.

β) άλλα βήματα του σεναρίου: τα άλλα βήματα του σεναρίου φαίνεται ότι δεν μπορούν αυτή τη στιγμή να σταθούν νομικώς. Δεν μπόρεσα να βρω νομοθετικό πλαίσιο που να επιτρέπει υποχρεωτική μετάταξη υπαλλήλου (όχι Ι.Δ.Α.Χ.) που δεν τίθεται σε διαθεσιμότητα ή του οποίου ο κλάδος δεν καταργείται εξ ολοκλήρου.

γ) πρόβλημα υπάρχει και με όσους έχουν μεταταγεί σε προσωποπαγείς θέσεις άλλων κλάδων δυνάμει του άρθρου 42 ν. 2413/1996, αλλά δεν έχουν ενταχθεί σε κενούμενες θέσεις του προς μετάταξη κλάδου, οπότε παρέχουν διδακτικό έργο από τον προηγούμενο κλάδο. Αυτοί αν φωνάξουν εκτιμώ ότι σώζονται.

Για τα άρθρα 90 και 91 θα έχουμε χρόνο να τα αναλύσουμε προσεχώς. Για το χρονικό διάστημα της διαθεσιμότητας (12 ή 8 μήνες) ίσως (με μικρές πιθανότητες) παίξει ρόλο και πότε θα δημοσιευτεί (αν ψηφιστεί) ο νόμος στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, διότι σύμφωνα με το άρθρο 90, παράγραφος 6: "Οι διατάξεις των παραγράφων 3, 4 και 5 έχουν εφαρμογή για τους τιθέμενους σε διαθεσιμότητα μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος." Αν δημοσιευτεί μετά τις 22 Ιουλίου, δεν ξέρω τι θα ισχύσει.

Πολύ εύστοχα τα ερωτήματα του soch (http://www.pde.gr/index.php?topic=28780.msg683568#msg683568), στα οποία μπορώ να απαντήσω μόνο στο ότι αν υπάρχουν Διευθυντές από τους καταργούμενους κλάδους δεν σώζονται (γι' αυτό -και για έναν άλλο λόγο- πάντα προβλέπεται έστω 1 ώρα διδακτικού ωραρίου και στους Διευθυντές).

Υ.Γ. Άσχετο με την εκπαίδευση, αλλά από τα πιο αισχρά άρθρα του σχεδίου νόμου είναι το 74, παρ.13: Οι αποφάσεις του Γενικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής του ΤΧΠΣ τεκμαίρονται σύμφωνες με τον σκοπό του Ταμείου και το δημόσιο συμφέρον και θεωρούνται επωφελείς και συμφέρουσες για το Ταμείο και το Ελληνικό Δημόσιο όσον αφορά την ευθύνη, αστική και ποινική, των μελών του Γενικού Συμβουλίου, της Εκτελεστικής Επιτροπής καθώς και του προσωπικού του Ταμείου. Δηλ. χειρότερα και από τη βουλευτική ασυλία και το Νόμο περί ευθύνης Υπουργών.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 06:20:21 μμ από Patreas »

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3159 στις: Ιούλιος 10, 2013, 06:18:49 μμ »
Kαλό είναι οι τιμητές όλων να προσέχουν πως τοποθετούνται γιατί υποτίθεται πως πρέπει να παραμένουμε συνάδελφοι έστω κι αν κάποιοι μετράνε αντίστροφα για τη λήξη... Είναι προκλητικό γεγονός η κατάργηση του τομέα υγείας με προσωπικό απόφοιτους τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και πολλές φορές με μεταπτυχιακό και άλλα προσόντα. Στόχος είναι ο "ζουμερός" τόμέας υγείας να αφεθεί στους ιδιώτες και το "τεχνολογικό" λύκειο να παράγει ψυκτικούς, ηλεκτρολόγους, ιχθυολόγους και φυτικής παραγωγής με πληθώρα γνώσεων και ετών εξειδίκευσης σε γλώσσα, μαθηματικά, φυσική και χημεία... Αν κάποιος κοιτάξει τις θέσεις εργασίας (συμβάσεις) κατά πληοψηφία απαιτούσαν αποφοίτους ΔΕ του τομέα υγείας άρα μη μιλάμε για μη απορρόφησή τους. Ποτέ και κανείς δε μίλησε για κατάργηση του τομέα υγείας...Είναι αδιανόητο μέσα στα γραφεία ΟΑΕΔ, ΔΕΗ , ΟΤΕ, ΟΤΑ, ΚΕΠ να κάθονται και να ξύνονται κόσμος και κοσμάκης και η εκπαίδευση να δίνει κόσμο προς σφαγή!!! Οι υποτιθέμενοι ευνοούμενοι συνάδελφοι απλά πέρνουν παράταση στο θάνατό τους με τη χαιρεκακία έναντι των τωρινών θυμάτων...Ντροπή μας!!!! Ντροπή τους!!!

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3160 στις: Ιούλιος 10, 2013, 06:23:28 μμ »
Kαλό είναι οι τιμητές όλων να προσέχουν πως τοποθετούνται γιατί υποτίθεται πως πρέπει να παραμένουμε συνάδελφοι έστω κι αν κάποιοι μετράνε αντίστροφα για τη λήξη... Είναι προκλητικό γεγονός η κατάργηση του τομέα υγείας με προσωπικό απόφοιτους τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και πολλές φορές με μεταπτυχιακό και άλλα προσόντα. Στόχος είναι ο "ζουμερός" τόμέας υγείας να αφεθεί στους ιδιώτες και το "τεχνολογικό" λύκειο να παράγει ψυκτικούς, ηλεκτρολόγους, ιχθυολόγους και φυτικής παραγωγής με πληθώρα γνώσεων και ετών εξειδίκευσης σε γλώσσα, μαθηματικά, φυσική και χημεία... Αν κάποιος κοιτάξει τις θέσεις εργασίας (συμβάσεις) κατά πληοψηφία απαιτούσαν αποφοίτους ΔΕ του τομέα υγείας άρα μη μιλάμε για μη απορρόφησή τους. Ποτέ και κανείς δε μίλησε για κατάργηση του τομέα υγείας...Είναι αδιανόητο μέσα στα γραφεία ΟΑΕΔ, ΔΕΗ , ΟΤΕ, ΟΤΑ, ΚΕΠ να κάθονται και να ξύνονται κόσμος και κοσμάκης και η εκπαίδευση να δίνει κόσμο προς σφαγή!!! Οι υποτιθέμενοι ευνοούμενοι συνάδελφοι απλά πέρνουν παράταση στο θάνατό τους με τη χαιρεκακία έναντι των τωρινών θυμάτων...Ντροπή μας!!!! Ντροπή τους!!!
Πολύ σωστά. Να βάλουμε μέσα εκτός από ΟΑΕΔ κλπ. αυτούς που μπήκαν από το παράθυρο και στις Ένοπλες Δυνάμεις, στα Σώματα Ασφαλείας, σε Νοσοκομεία, διοικητικούς σε ΑΕΙ/ΤΕΙ , εφορείες , τελωνεία, Υπουργεία , ΟΣΕ, κλπ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 06:27:31 μμ από Lasid »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3161 στις: Ιούλιος 10, 2013, 06:24:52 μμ »
@Patreas

Διαβάζοντας το προσχέδιο βλέπω να λέει το εξής...

οι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος εκ των εκπιαδευτικών που τίθονται σε διαθεσιμότητα (να υποθέσω ότι εννοεί ότι οι μεταπτυχιακοι κ.α. τίθονται σε διαθεσιμότητα σωστά;) μετατάσσονται υποχρεωτικά στις 22/7/2013 (ίδια μέρα δεν είναι με την διαθεσιμότητα των υπολοίπων;).

Για να το επεκτείνω οι υπόλοιπες υποχρεωτικές μετατάξεις (μην το αναλύσω...) λογίζονται ως διαθεσιμότητα ή κινητικότητα; αλλάζει η εργασιακή σχέση; αφού θεωρητικά οι μετατάξεις δεν λογίζονται στην διαθεσιμότητα ή κινητικότητα...

Μήπως ο ποητής ήθελε να πει οι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος εκ των κλάδων (το λέω και σωστά ας με διορθώσει κάποιος φιλόλογος) των εκπαιδευτικών....

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3162 στις: Ιούλιος 10, 2013, 06:30:08 μμ »
Πραγματικά θλίβομαι με όσα συνέβησαν τις τελευταίες μέρες στη χώρα ( ιδιαίτερα με τα χθεσινά) !! Δεν ξέρω αν ειναι θυμός η πικρία αυτό που υπερισχυει περισσότερο αλλά η προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζεται η...διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού με ξεπερνά !! 

Χωρίς να έχω κάτι με συγκεκριμένες ειδικοτητες ( μου ειναι όλες συμπαθείς εξάλλου, επιπρόσθετα η διαθεσιμότητα δεν χωρά συγκριτικό βαθμό - και αν τελικά ψηφισθεί αύριο απο τη Βουλή αυτή η αηδία ) παραδίδω στην κρίση σας τα αδιάψευστα γεγονότα :

πόσο σοβαρή λοιπόν μπορεί να είναι μια πολιτεία που διατείνεται την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών της όταν
α. καταργεί ειδικότητες όπως αυτή των Νοσηλευτών - ειδικότητες που σε κάποιες περιπτώσεις αρκούν μόνες τους να σηκώσουν το βάρος ολόκληρης της λειτουργίας σχολικών μονάδων - και ταυτόχρονα διατηρεί πχ τους ιχθυολόγους !! Δε λέω ότι οι δεύτεροι δεν προσφέρουν,  όμως η κατάργηση των πρώτων έχει πολλαπλά μεγαλύτερο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική πραγματικότητα.
β. μετατάσσει στη διοίκηση την χ πολύτεκνη κομμώτρια και στερεί από τα γραφεία τον υπερπολύτιμο ΠΕ19 που έβγαζε τη μισθοδοσία ή την αναντικατάστατη ΠΕ06 που έβγαζε τα κενά και πλεονάσματα. Δε σημαίνει αυτό ότι η πρώτη είναι άχρηστη, αλλά πραγματικά, πόσες πιθανότητες υπάρχουν η κομμώτρια να ξέρει καλύτερους υπολογιστές απο τον Πληροφορικό;
γ. διατηρεί στο απυρόβλητο την όμορφη αεροσυνοδό της Ολυμπιακής και πετάει στον κάλαθο των αχρήστων τον ΤΕ υπάλληλο γραφείου.

Και τι θα γίνει με όσους εκ των βασικών ειδικοτήτων θα περισσεύουν τώρα και στα ΕΠΑΛ; Στον τάκο κι αυτοί;
Αυτοί που χθες ή προχθές ή την προηγούμενη βδομάδα πήραν οργανική σε ΕΠΑΛ ή έλυσαν την υπεραριθμία τους σε ΕΠΑΛ τι χρωστάνε;

Αυτοί που χρόνια ζητούσαν άδεια για μεταπτυχιακό και δεν έλαβαν ποτέ γιατί δεν ανήκαν στο λόμπυ των εκάστοτε "ημετέρων",  αυτοί ( ή πιο πολύ αυτές ) που μεγάλωναν τα παιδιά τους και δεν πρόλαβαν να κάνουν μεταπτυχιακό, αυτοί που δεν είχε ο μπαμπάς τους να τους στείλει εξω ( ή μέσα )  για το πολυπόθητο Μa/PhD πρέπει να πληρώσουν κι αυτοί; Όσοι δεν ήταν αρκετά τυχεροί να τεκνοποιούν ευκολα και γρήγορα, θα πρέπει κι αυτοί να τιμωρηθούν; Αυτά ειναι τα ποιοτικά κριτήρια με τα οποία το Δημόσιο θα γίνει καλύτερο;

Είναι παραπάνω απο βέβαια ότι επεται συνέχεια. Χρόνο κερδίζουν να βρουν την μαγική φόρμουλα που θα επιτρέψει και τη  μερική κατάργηση κλάδων ( πχ φυσικοί στα γυμνάσια ή πληροφορικοί στα λύκεια ή βρεφονηπιοκόμοι στα νηπιαγωγεία, ή ο,τι του φανεί !!  )

Πραγματικά η ασχετοσύνη όσων νομοθετούν τέτοια τερατουργήματα ειναι ασύλληπτη!! Το "αρκει να βγουν τα νούμερα" είναι εκ φύσεως παράλογο ! Οι άνθρωποι δεν είναι νούμερα, ομως είναι σίγουρα "νούμερα" οι ιθύνοντες νόες αυτής της κατάντιας. Γιαυτό και όλοι μας ανεξαιρέτως - εκπαιδευτικοί και διοικητικοί - οφείλουμε αλληλεγγύη σε όσους διώχθηκαν έτσι άνανδρα ( γιατί περί διωγμού πρόκειται) , οφείλουμε σθεναρή αντίσταση και λογική αντιπρόταση - τέτοια που να επιτρέπει τη σωστότερη και δικαιότερη διαχείριση και κατανομή του προσωπικού αυτού  ( ναι, πράγματι δεν χωρουν όλοι στην εκπαίδευση, αλλά να δούμε πού χωράει ο καθένας και να τον στείλουμε, όχι έτσι τσουβαλιάζοντας κόσμο, του παίρνουμε το κεφάλι  ) αλλά και κυρίως,  την με σεβασμό αντιμετώπιση των μαθητών που είχαν επιλέξει κλάδους οι οποίοι καταργήθηκαν εν μία νυκτί, και των οικογενειών τους που μένουν ξεκρέμαστοι στις ορέξεις του κάθε ηλίθιου!!

Επιτέλους μια αποτίμηση ψύχραιμη, νηφάλια και με προοπτική. Παρατήρησα ότι για αρκετές μέρες απείχες από το φόρουμ και αυτό ίσως σε βοηθάει να βλέπεις τα πράγματα πιο αντικειμενικά και στη σωστή τους διάσταση, απαλλαγμένη από την καφρίλα και τις ανθρωποφαγικές τάσεις που αναδύθηκαν εδώ μέσα, λόγου πίεσης και άγχους, θέλω να πιστεύω.

Κάτι παρόμοιο έγραψα κι εγώ, αλλά πολύ πιο λιτά και δεν είδα να το σχολιάζει κανείς. Η υποκρισία της εξουσίας είναι απερίγραπτη. Ακούσαμε τον υπουργό να λέει ότι για έξι μήνες έκαναν στο υπουργείο αξιολόγηση δομών και staffing plan, διαδικασίες μέσα από τις οποίες προέκυψε ένας αριθμός περίπου 2.000 πλεοναζόντων. Πολλοί μάλιστα από μας είχαμε φτάσει να λέμε και 'μπράβο' στον υπουργό, γιατί ήταν ο μόνος που έκανε κάτι τέτοιο, σε σύγκριση με τους υπολοίπους υπουργούς, και τελικά ανακοινώνεται ότι καταργούνται 46 ειδικότητες στην Τεχνική Εκπαίδευση. Κι ερωτώ: τι σόι αξιολόγηση δομών και staffing plan χρειάζεται για να καταργήσεις μερικούς κλάδους;

Το τι δούλεμα πέφτει, δε λέγεται. Και το χειρότερο είναι ότι το δούλεμα δεν πέφτει μόνο από την ηγεσία του υπουργείου, αλλά και από τους ίδιους τους συναδέλφους μας, τους αιρετούς, τους 'γνώστες', τους 'δικτυωμένους', αυτούς που έχουν πληροφορίες από... μέσα ('βαθιά λαρύγγια' γαρ). Ένα σωρό ανυπόστατες αρλούμπες: λίστες, προγραφές, απολύσεις με μοναδικό κριτήριο το έτος πρόσληψης. Είμαστε αστείοι! Το σύστημα φαλίρισε. Το παραοικοδόμημα των... 'σφογγοκωλάριων' κατέρρευσε. Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί μας περιφρονούν ως κλάδο...
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3163 στις: Ιούλιος 10, 2013, 06:33:18 μμ »
το γελοίο όλων είναι το εξής

1) Σύμφωνα με τον Αδωνη (αν το είπε πραγματικά) οι γιατροί του Υ. Υγείας δεν μπαίνουν σε διαθεσιμότητα.
2) Σύμφωνα με το χθεσινό Νομοσχέδιο οι γιατροί του Υπ. Παιδείας θα μπουν σε διαθεσιμότητα...

Γιατρέ μου....

Εκτός αν το επόμενο επεισόδιο είναι να βγεί ο Κούλης και να πει εγώ δεν είπα ότι εξαιρούνται οι γιατροί...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2013, 06:35:34 μμ από guestteacher »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 492
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 447
Σύνολο: 447

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.