*

Αποστολέας Θέμα: Λειτουργική υπεραριθμία  (Αναγνώστηκε 16219 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος megalos21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:41:12 πμ »
Σωστό αυτό, αλλά δεν τηρείται και γίνονται μαγειρέματα για βόλεμα κάποιων "γνωστών" κλπ. Κάπως έτσι παλιότερα μου είχαν αλλάξει τοποθέτηση στη φάση των συμπληρώσεων με τις προσθαφαιρέσεις ωρών, με αποτέλεσμα να αλλάξουν αμοιβαία το βασικό σχολείο μου με αυτό της διάθεσης. Αυτό είχε σαν συνέπεια να χάσω κάποια πλεονεκτήματα που είχα στο1ο σχολείο, όσον αφορά γιορτές, εξωδιδακτικές εργασίες κλπ (στο 2ο σχολείο ήταν πιό "ζόρικα" σε αυτούς τους τομείς).  :P

Ας απαντήσει ή σχολιάσει κάποιος στα παρακάτω παρακαλώ.
    Στο ΠΥΣΔΕ που ανήκω έχουν την εξής τραγική προσέγγιση στις τοποθετήσεις: Τοποθετούν στην ειδικότητά μου κατά προτεραιότητα για συμπλήρωση ωραρίου, ακόμα και συναδέλφους που τους λείπουν 6, 5 ακόμα και 4 ώρες στην οργανική τους θέση και μετά δίνουν σε αυτούς που είναι στη διάθεση και έχουν 0 ώρες, ό,τι περισσεύει. Είναι απίστευτοι οι τύποι και είναι στο απυρόβλητο. Και το χειρότερο είναι ότι και οι αιρετοί δε βγάζουν άχνα.
Λέει λοιπόν η εγκύκλιος του υπουργείου: 03-09-2015 Αρ. Πρωτ.: 137644/Ε1
"Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 9 του Π.Δ. 50/96 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 12
παρ. 2 του Π.Δ. 100/97 προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως
της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέ-
χουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού χα-
ρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι τοποθετούνται μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε
οργανικά κενά.
2. Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μετά και την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά (περίπτωση
Α3) εξακολουθούν και παραμένουν στη διάθεση των Διευθύνσεων τοποθετούνται σε λειτουργικά κενά
μετά τους λειτουργικά υπεράριθμους."
Μόνο τότε λοιπόν χαρακτηρίζονται κάποιοι συνάδελφοι λειτουργικά υπεράριθμοι. Λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων, πχ να αναλάβει διευθυντής στο σχολείο της ίδιας ειδικότητας με αυτούς και να τους πάρει τις ώρες ή λόγω μείωσης του μαθητικού δυναμικού. Δε γίνεται να έχουν 16 και 17 ώρες Α ανάθεση στην οργανική τους και το ΠΥΣΔΕ να τους θεωρεί λειτουργικά υπεράριθμους και να τους δίνει τα "φιλέτα" για συμπλήρωση με τις ευλογίες των αιρετών και εμείς που είμαστε στη διάθεση να τοποθετούμαστε εδώ και εκεί
 
Δεν υπάρχει τύχη. Μόνο πεπρωμένο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:02:24 »

Αποσυνδεδεμένος megalos21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:59:36 πμ »
Mόνο που το θέμα δεν είναι το "τουλάχιστον", αλλά το "λείπουν" που βάζεις αυθαίρετα. Γιατί όπως μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αυτό που λες είναι άτοπο...δε θα έβγαζε κανένα νόημα αν έγραφε: "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (το μέγιστο 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"!  Δυστυχώς όπως βλέπεις έχει το "χωρίς" μπροστά.
Και για να το κάνω και πιο λιανά:  Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) μαθήματα Α΄ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος.
 Άρα μην ανησυχείς και δε με δυσαρεστείς καθόλου..Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και να κατανοώ αυτά που διαβάζω

Για διάβασε αυτό λίγο: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) (=που δε συμπληρώνει) το μέγιστο 12 ώρες με Α ανάθεση στην οργανική του, τότε κρίνεται υπεράριθμος. Αυτό είναι άτοπο? Να βοηθήσω ήθελα.
Δεν υπάρχει τύχη. Μόνο πεπρωμένο

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 15, 2017, 12:57:06 πμ »
Για διάβασε αυτό λίγο: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) (=που δε συμπληρώνει) το μέγιστο 12 ώρες με Α ανάθεση στην οργανική του, τότε κρίνεται υπεράριθμος. Αυτό είναι άτοπο? Να βοηθήσω ήθελα.

Eσύ δλδ βγάζεις νόημα από αυτή την πρόταση; Εγώ αλήθεια, όχι..
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος fifi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #31 στις: Οκτώβριος 05, 2017, 09:03:28 μμ »
Συνάδερφοι παρακαλώ πολύ τα φώτα σας στο παρακάτω ζήτημα:
Εκπαιδευτικός κρίνεται λειτουργικά υπεράριθμος απ΄ο το Α σχολείο και τοποθετείται στο Β. Όμως στο Α σχολείο προκύπτει λειτουργικό κενό και στέλνουν αναπληρωτή.Ο εκπαιδευτικός που διώχθηκε από τη θέση του πρέπει να ερωτηθεί αν θέλει να επιστρέψει σε αυτή? Αν διεκδικήσει τη θέση την παίρνει δικαιωματικά?
Μήπως κάποιος γνωρίζει ποιο ΠΔ ορίζει αυτά τα θέματα?

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159520
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 260
Σύνολο: 279

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.