PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
ΕΠΑΛ
(Συντονιστής:
Lasid
)
Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
Τελευταία νέα
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για τη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην περιοχή τοποθέτησής τους
Η εγκύκλιος για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών της Σιβιτανιδείου
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για μετατάξεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε άλλους εκπαιδευτικούς κλάδους και σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.
Προσλήψεις 106 εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο (Αναγνώστηκε 4514 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
giokspy
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1807
Φύλο:
ΠΕ-04.01
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Απάντηση #14 στις:
Αύγουστος 03, 2013, 08:09:11 μμ »
Tweet
Παντως δε μπορουμε να μη λαμβανουμε υποψην οτι η μεγαλη σφαγη στους μαθητες γινοταν απο μαθηματικους (και φιλολογους βεβαιως βεβαιως). Θυμαμαι οτι οι βαθμοι των γραπτων κυμαινοταν σε πλειοψηφια απο 0-1,5. Θυμαμαι τους μαθηματικους να εξαντλουν την αυστηροτητα τους. Μαλλον κατι δεν πηγαινε καλα (βεβαια και στα δικα μας μαθηματα ο μεσος ορος γραπτων ηταν κατω απο 5 αλλα τουλαχιστον δεν ηταν ξενη η υλη. οσοι προσπαθουσαν κατι επιαναν).
Τωρα σε αλλα σχολεια τα πραγματα ηταν διαφορετικα απο το δικο μου? ας μας πουν οι μαθηματικοι
Καταγράφηκε
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 09:56:46 »
triton
Νέο μέλος
Μηνύματα: 26
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Απάντηση #15 στις:
Αύγουστος 03, 2013, 08:33:47 μμ »
Συνάδελφοι , οι μαθητές στα ΕΠΑΛ χρειάζονται αρκετές ώρες μαθηματικών γιατί έχουν πάρα μα πάρα πολλά κενά σε βασικές γνώσεις μαθηματικών. Γνώμη μου είναι να έκαναν περίπου 2-3 ώρες υποχρεωτική ενισχυτική ενταγμένη στο πρόγραμμα και μετά να ακολουθούν τα υπόλοιπα . Τώρα με 3 ή 4 ώρες δεν πρόκειται κανείς συνάδελφος να τελειώσει πραγματικά ούτε το πρώτο κεφάλαιο. Μιλάμε για τρομερά κενά . Έχω δει και γραπτά με πολύ χοντρά βασικά λάθη. Λυπάμαι τους συναδέλφους που θα κληθούν να διδάξουν μαθηματικά στα ΕΠΑΛ.
Υ.Γ Δεν είμαι μαθηματικός (είμαι φιλόλογος)αλλά τα ζω αυτά μέσα στο σπίτι μου αρκετα χρόνια τώρα .
Καταγράφηκε
giokspy
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1807
Φύλο:
ΠΕ-04.01
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Απάντηση #16 στις:
Αύγουστος 03, 2013, 08:55:02 μμ »
Σε αυτο ειχεις δίκιο. Θυμαμαι πριν χρονια, επι ΤΕΕ , έκανα ιδιαιτερα μαθηματικα. σε καποια μαθήτρια δε θυμαμαι τομεα νομιζω πληροφορικη, που ήθελε να δώσει πανελληνιες. Αφου γαι αρκετούς μήνες δε μπόρεσα με τιποτα να της δώσω να καταλάβει τι ειναι παραγωγός στο τελος πραγματικα απογοητεύτηκα (αφου αφιέρωνα ωρα ολόκληρη για να εξηγήσω όρο +3-5= -2 ) και της είπα να μάθει απέξω καποιες γενικές ασκήσεις και οτι και θεματα και να της βάλουν αυτη να γράψει αυτα που έμαθε! Φυσικα ουτε και αυτο το εκανε αφου αν το εκανε μπορει να έπιανε και μερικές μοναδες
Καταγράφηκε
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»
greedo
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 3580
Φύλο:
Han shot first...
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Απάντηση #17 στις:
Αύγουστος 03, 2013, 10:42:53 μμ »
Έχω δουλέψει πολλά χρόνια στο φροντιστήριο με μαθητές ΤΕΛ - ΤΕΕ - ΕΠΑΛ και στη συνέχεια στο δημόσιο σε ΕΠΑΛ. Αν μια τάξη δουλευτεί από την Α Λυκειου στοχευμένα, ωστε οι μαθητες να μαθουν τα απαραιτητα, τότε μπορεί:
1. Να κινήσουμε το ενδιαφερον σε αυτους που στοχευουν για ΤΕΙ να διαβασουν στοιχειωδως και αυτό γίνεται αν καταλαβαίνουν αυτά που τους λέμε! Δεν χρειάζονται πολλές θεωρίες και γιατί και πως και τι, αλλά να μάθουν αρχικά από την Α τάξη εξισώσεις Α και Β βαθμού, ανισώσεις και Συστήματα. Οχι τρελλες παραγοντοποιήσεις, και άλλα διάφορα. Βέβαια, πρέπει όλη η 'υλη να διδαχθεί, όχι όμως να επιμένουμε σε κεφάλαια που δεν καταλαβαίνουν και δεν θα καταλάβουν!
2. Να καταφέρουν αυτοι οι μαθητές, να μεταφέρουν αυτές τις έστω λίγες γνώσεις στις επόμενες τάξεις, ξανακάνοντας επαναλήψεις, ώστε στη Γ τάξη να έχουν τα βασικά εφόδια που θα τους βοηθήσουν να βρίσκουν όρια, να λύνουν ασκήσεις συνέχειας, να βρίσκουν παραγώγους, μονοτονία και ακρότατα και να υπολογίζουν στοιχειώδη ολοκληρώματα. Αν όλα αυτά εξηγηθούν με απλό και κατανοητό τρόπο, οι μαθητές ανταποκρίνονται!
Όσον αφορά το υποστηρικτικό μάθημα, η εμπειρία που είχα διδάσκοντάς το είναι οτι ενδιαφέρονται και παρακολουθούν αυτοί που είναι ήδη καλοί, ενώ οι αδιάφοροι παραμένουν αδιάφοροι (δεν είναι και εξεταζόμενο...)
«
Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 10:01:12 μμ από Lasid
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 09:56:46 »
Green
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4580
Φύλο:
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Απάντηση #18 στις:
Αύγουστος 04, 2013, 12:56:05 πμ »
Από την εμπειρία μου στα ΕΠΑΛ έχω δει πολλούς μαθητές της Γ' Λυκείου να αδυνατούν να εφαρμόσουν τη μέθοδο των τριών ή την επιμεριστική ιδιότητα. Και υποτίθεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς πήγαιναν για πανελλήνιες, άρα και φροντιστήριο. Τι συζητάμε επομένως; Το σύστημα έχει αποτύχει πλήρως. Καλύτερα λιγότερα και πλήρως κατανοητά, παρά πολλά και στο τέλος τίποτα.
Καταγράφηκε
dpa2006
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1377
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Απάντηση #19 στις:
Αύγουστος 04, 2013, 01:24:03 μμ »
Είναι γεγονός ότι με τα μαθηματικά οι μαθητές των ΤΕΕ-ΕΠΑΛ είχαν μεγάλη δυσκολία.
Καταγράφηκε
efi..
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 597
Φύλο:
Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
«
Απάντηση #20 στις:
Αύγουστος 10, 2013, 08:53:10 μμ »
Τελικά πόσες ώρες χάνουμε στα ΕΠΑΛ ? Για τα εσπερινα ΕΠΑΛ δεν είδαμε τίποτα.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
ΕΠΑΛ
(Συντονιστής:
Lasid
)
Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο