*

Αποστολέας Θέμα: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο  (Αναγνώστηκε 4514 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 03, 2013, 08:09:11 μμ »
Παντως δε μπορουμε να μη λαμβανουμε υποψην οτι η μεγαλη σφαγη στους μαθητες γινοταν απο μαθηματικους (και φιλολογους βεβαιως βεβαιως). Θυμαμαι οτι οι βαθμοι των γραπτων κυμαινοταν σε πλειοψηφια απο 0-1,5. Θυμαμαι τους μαθηματικους να εξαντλουν την αυστηροτητα τους. Μαλλον κατι δεν πηγαινε καλα (βεβαια και στα δικα μας μαθηματα ο μεσος ορος γραπτων ηταν κατω απο 5 αλλα τουλαχιστον δεν ηταν ξενη η υλη. οσοι προσπαθουσαν κατι επιαναν).
Τωρα σε αλλα σχολεια τα πραγματα ηταν διαφορετικα απο το δικο μου? ας μας πουν οι μαθηματικοι
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:56:46 »

Αποσυνδεδεμένος triton

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 26
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 03, 2013, 08:33:47 μμ »
Συνάδελφοι , οι μαθητές στα ΕΠΑΛ χρειάζονται αρκετές ώρες μαθηματικών γιατί έχουν πάρα μα πάρα πολλά κενά σε βασικές γνώσεις μαθηματικών. Γνώμη μου είναι να έκαναν περίπου 2-3 ώρες υποχρεωτική ενισχυτική ενταγμένη στο πρόγραμμα και μετά να ακολουθούν τα υπόλοιπα . Τώρα με 3 ή 4 ώρες δεν πρόκειται κανείς συνάδελφος να τελειώσει πραγματικά ούτε το πρώτο κεφάλαιο. Μιλάμε για τρομερά κενά . Έχω δει και γραπτά με πολύ χοντρά βασικά λάθη. Λυπάμαι τους συναδέλφους που θα κληθούν να διδάξουν μαθηματικά στα ΕΠΑΛ.
Υ.Γ Δεν είμαι μαθηματικός  (είμαι φιλόλογος)αλλά τα ζω αυτά μέσα στο σπίτι μου αρκετα χρόνια τώρα .

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 03, 2013, 08:55:02 μμ »
Σε αυτο ειχεις δίκιο. Θυμαμαι πριν χρονια, επι ΤΕΕ , έκανα ιδιαιτερα μαθηματικα. σε καποια μαθήτρια δε θυμαμαι τομεα νομιζω πληροφορικη, που ήθελε να δώσει πανελληνιες. Αφου γαι αρκετούς μήνες δε μπόρεσα με τιποτα να της δώσω να καταλάβει τι ειναι παραγωγός στο τελος πραγματικα απογοητεύτηκα (αφου αφιέρωνα ωρα ολόκληρη για να εξηγήσω όρο +3-5= -2 ) και της είπα να μάθει απέξω καποιες γενικές ασκήσεις και οτι και θεματα και να της βάλουν αυτη να γράψει αυτα που έμαθε! Φυσικα ουτε και αυτο το εκανε αφου αν το εκανε μπορει να έπιανε και μερικές μοναδες
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 03, 2013, 10:42:53 μμ »
 Έχω δουλέψει πολλά χρόνια στο φροντιστήριο με μαθητές ΤΕΛ - ΤΕΕ - ΕΠΑΛ και στη συνέχεια στο δημόσιο σε ΕΠΑΛ. Αν μια τάξη δουλευτεί από την Α Λυκειου στοχευμένα, ωστε οι μαθητες να μαθουν τα απαραιτητα, τότε μπορεί:
1. Να κινήσουμε το ενδιαφερον σε αυτους που στοχευουν για ΤΕΙ να διαβασουν στοιχειωδως και αυτό γίνεται αν καταλαβαίνουν αυτά που τους λέμε! Δεν χρειάζονται πολλές θεωρίες και γιατί και πως και τι, αλλά να μάθουν αρχικά από την Α τάξη εξισώσεις Α και Β βαθμού, ανισώσεις και Συστήματα. Οχι τρελλες παραγοντοποιήσεις, και άλλα διάφορα. Βέβαια, πρέπει όλη η 'υλη να διδαχθεί, όχι όμως να επιμένουμε σε κεφάλαια που δεν καταλαβαίνουν και δεν θα καταλάβουν!
2. Να καταφέρουν αυτοι οι μαθητές, να μεταφέρουν αυτές τις έστω λίγες γνώσεις στις επόμενες τάξεις, ξανακάνοντας επαναλήψεις,  ώστε στη Γ τάξη να έχουν τα βασικά εφόδια που θα τους βοηθήσουν να βρίσκουν όρια, να λύνουν ασκήσεις συνέχειας, να βρίσκουν παραγώγους, μονοτονία και ακρότατα και να υπολογίζουν στοιχειώδη ολοκληρώματα. Αν όλα αυτά εξηγηθούν με απλό και κατανοητό τρόπο, οι μαθητές ανταποκρίνονται!

Όσον αφορά το υποστηρικτικό μάθημα, η εμπειρία που είχα διδάσκοντάς το είναι οτι ενδιαφέρονται και παρακολουθούν αυτοί που είναι ήδη καλοί, ενώ οι αδιάφοροι παραμένουν αδιάφοροι (δεν είναι και εξεταζόμενο...)
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2013, 10:01:12 μμ από Lasid »
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:56:46 »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 04, 2013, 12:56:05 πμ »
Από την εμπειρία μου στα ΕΠΑΛ έχω δει πολλούς μαθητές της Γ' Λυκείου να αδυνατούν να εφαρμόσουν τη μέθοδο των τριών ή την επιμεριστική ιδιότητα. Και υποτίθεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς πήγαιναν για πανελλήνιες, άρα και φροντιστήριο. Τι συζητάμε επομένως; Το σύστημα έχει αποτύχει πλήρως. Καλύτερα λιγότερα και πλήρως κατανοητά, παρά πολλά και στο τέλος τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 04, 2013, 01:24:03 μμ »
Είναι γεγονός ότι με τα μαθηματικά οι μαθητές των ΤΕΕ-ΕΠΑΛ είχαν μεγάλη δυσκολία.

Αποσυνδεδεμένος efi..

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Τρέλα για τα μαθηματικά!!!
    • Προφίλ
Απ: Μαθηματικα και Τεχνολογικο Λύκειο
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 10, 2013, 08:53:10 μμ »
Τελικά πόσες ώρες χάνουμε στα ΕΠΑΛ ?  Για τα εσπερινα ΕΠΑΛ  δεν είδαμε τίποτα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 399
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 356
Σύνολο: 365

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.