*

Αποστολέας Θέμα: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα  (Αναγνώστηκε 30134 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος annan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #56 στις: Ιούνιος 23, 2015, 11:48:17 μμ »
αν δεν το δηλώσεις εσύ χάνεις το πλεονέκτημα της υπεραριθμίας. Το κάνουν πολλοί και παραμένουν στη θέση τους κάνοντας τις ώρες που υπάρχουν και συμπληρώνοντας με άλλες αναθέσεις ή σχολεία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:55:36 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #57 στις: Ιούνιος 24, 2015, 12:34:20 πμ »
Με το πολυνομοσχέδιο καταργείται η διάταξη που είχε προστεθεί με τον 4186 σύμφωνα με την οποία:

"Για τη διαπίστωση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών και τη ρύθμισή της σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ4 (Φυσικών, Χημικών, Φυσιογνωστών, Βιολόγων, Γεωλόγων) αντιμετωπίζονται ενιαία, ανεξαρτήτως της ειδικότητας στην οποία ανήκουν."

http://www.opengov.gr/ypepth/?p=2373
Άρθρο 77: Καταργούμενες Διατάξεις
56. η παράγραφος 18 του άρθρου 36 του ν.4186/2013 (Α’ 193),

https://www.youtube.com/watch?v=I_izvAbhExY

Όχι ρε γαμώτο, στο νήμα της Μουσικής ήθελα να το ποστάρω...

Αποσυνδεδεμένος tempo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #58 στις: Ιούνιος 24, 2015, 07:39:01 πμ »
αν δεν το δηλώσεις εσύ χάνεις το πλεονέκτημα της υπεραριθμίας. Το κάνουν πολλοί και παραμένουν στη θέση τους κάνοντας τις ώρες που υπάρχουν και συμπληρώνοντας με άλλες αναθέσεις ή σχολεία. Διορθώστε με αν κάνω λάθος.

αυτό ακριβώς ρωτάω....ποιό είναι το πλεονέκτημα της υπεραριθμίας αν το δηλώσεις ότι θέλεις να χαρακτηριστείς υπεράριθμός σε σχέση με τον χαρακτηρισμό σου ως υπεράριθμος απο το ΠΥΣΔΕ (αμ δεν το έχεις δηλώσει εσύ)

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #59 στις: Ιούνιος 24, 2015, 03:40:29 μμ »
Δεν υπάρχει διαφορετική αντιμετώπιση αν το δηλώσεις οικειοθελώς. Το πλεονέκτημα (είτε το δηλώσεις εσύ, είτε σε βγάλει υπεράριθμο το ΠΥΣΔΕ) είναι ότι προηγείσαι στις επόμενες τοποθετήσεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:55:36 »

Αποσυνδεδεμένος garfieldnt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #60 στις: Ιούνιος 12, 2016, 04:17:51 μμ »
Αν δηλώσεις ότι θέλεις να βγεις υπεράριθμος και δεν δηλώσεις κάποιο κενό γιατί τίποτε δεν σε ικανοποιεί τι γίνεται; Παραμένεις στο σχολείο σου; ...και αν ναι πώς; με τα ίδια δικαιώματα στην α΄ανάθεση που είχες σαν οργανικός ή παραμένεις σαν να είσαι στη διάθεση πυσδε (μην έχοντας τη δυνατότητα να διεκδικήσεις ούτε την α ανάθεση);;;
Επίσης, ποια είναι η διαφορά του οργανικά και του λειτουργικά υπεράριθμου;

Αποσυνδεδεμένος S__p

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #61 στις: Ιούνιος 12, 2016, 04:54:40 μμ »
Μετά τις μεταθέσεις οι δδε βγάζουν οργανικά κενά για τους οργανικά υπεράριθμους δηλ για όσους έχουν οργανική αλλά για κάποιον λόγο την άλλη χρονιά θα έχουν κάτω από 11 ή 12 ώρες στο σχολείο τους. Στ μεταξύ οι δδε έχουν δει ποια σχολεία έχουν οργανική
Υπεράριθμια κ έχουν καλέσει τους εκπαιδευτικούς αυτούς να δηλώσουν αν θέλουν να χαρακτηριστούν οργ. Υπεράριθμοι. Αν κανεις δε θέλει,θα χαρακτηριστεί ο τελευταίος τοποθετηθεις. Αυτός δηλώνει οργανικά κενά που βγάζει ή δδε κ τα διεκδικεί πρώτος πριν από τους σε διάθεση. Αν δεν θέλει,δεν δηλώνει τίποτα κ περιμένει το σεπτεμβριο. Ποτέ μα ποτέ δεν χάνει την οργανική του. Το σεπτεμβριο χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος κ προηγείται κ πάλι στην τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά. Αν προκύψει ομωσ λειτουργικό κενό στο σχολείο του πχ λόγω άδειας συν- φου παραμένει σχολείο του. Μπορεί για αρκετά χρόνια να είναι κανείς υπεράριθμος στην οργανική του. Ή κάθε χρόνο ακολουθεί την παραπάνω διαδικασία αν περιμένει να συνταξιοδοτηθεί από το σχολείο του κάποιος ή εκμεταλλεύεται την υπεράριθμια,οργανικη τον ιουνιο για αναζήτηση αλλησ οργανικής ή λειτουργική το σεπτεμβριο για προτεραιότητα στα λειτουργικά κενά. Γενικά με το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο μάλλον καλή είναι ή υπεραριθμια σε σχέση με τη διάθεση.

Αποσυνδεδεμένος lazaros

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 220
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #62 στις: Ιούνιος 12, 2016, 05:25:41 μμ »
στο δημοτικο που εχω οργανικη δε με βολευουν τα μορια
ΕΑΝ βγαλει υπερραρθμο θα θελα να μαι εγω και να παω σε αλλο σχολειο με περισσοτερα μορια
ξεχρεωνω ομως ετσι οργανικη ναι ε;

Αποσυνδεδεμένος garfieldnt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #63 στις: Ιούνιος 12, 2016, 05:28:34 μμ »
Μετά τις μεταθέσεις οι δδε βγάζουν οργανικά κενά για τους οργανικά υπεράριθμους δηλ για όσους έχουν οργανική αλλά για κάποιον λόγο την άλλη χρονιά θα έχουν κάτω από 11 ή 12 ώρες στο σχολείο τους. Στ μεταξύ οι δδε έχουν δει ποια σχολεία έχουν οργανική
Υπεράριθμια κ έχουν καλέσει τους εκπαιδευτικούς αυτούς να δηλώσουν αν θέλουν να χαρακτηριστούν οργ. Υπεράριθμοι. Αν κανεις δε θέλει,θα χαρακτηριστεί ο τελευταίος τοποθετηθεις. Αυτός δηλώνει οργανικά κενά που βγάζει ή δδε κ τα διεκδικεί πρώτος πριν από τους σε διάθεση. Αν δεν θέλει,δεν δηλώνει τίποτα κ περιμένει το σεπτεμβριο. Ποτέ μα ποτέ δεν χάνει την οργανική του. Το σεπτεμβριο χαρακτηρίζεται λειτουργικά υπεράριθμος κ προηγείται κ πάλι στην τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά. Αν προκύψει ομωσ λειτουργικό κενό στο σχολείο του πχ λόγω άδειας συν- φου παραμένει σχολείο του. Μπορεί για αρκετά χρόνια να είναι κανείς υπεράριθμος στην οργανική του. Ή κάθε χρόνο ακολουθεί την παραπάνω διαδικασία αν περιμένει να συνταξιοδοτηθεί από το σχολείο του κάποιος ή εκμεταλλεύεται την υπεράριθμια,οργανικη τον ιουνιο για αναζήτηση αλλησ οργανικής ή λειτουργική το σεπτεμβριο για προτεραιότητα στα λειτουργικά κενά. Γενικά με το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο μάλλον καλή είναι ή υπεραριθμια σε σχέση με τη διάθεση.
Ευχαριστώ. Παραμένοντας στο σχολείο ως υπεράριθμος, έχω δικαίωμα στην α ανάθεσή μου ή προηγείται να πάρει το αντικείμενό μου ο προηγούμενος τοποθετηθείς ως β ανάθεση;

Αποσυνδεδεμένος S__p

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #64 στις: Ιούνιος 12, 2016, 06:33:17 μμ »
Το ποιος καλύπτει πρώτος ωράριο εξαρτ από την ειδικότητα. Καλύπτει πρώτος ομοειδης σου κ αρχαιότερος στο σχολείο ωράριο με α ανάθεση όχι όλοι γενικά οι αρχαιότεροι σου που ισωσ έχουν ωσ β ανάθεση μάθημα της δικής σου α ανάθεσης. Πχ
Έστω σε ένα σχολείο 3 εκπαιδευτικοι,ενας πε02 τοποθετηθεις οργανικα το 2000,ενας γαλλικής τοποθετηθεις το 2002 κ ένας πε02 τοποθετηθεις το 2012. Πρώτα θα καλύψει ωράριο με α ανάθεση ο παλιός πε02. Την ιστορία θα την πάρει ο νέος πε02 που την έχει ως α ανάθεση,οχι ο γαλλικής που την έχει β ανάθεση ακομα κ αν είναι παλιότερος του νέου πε02. Αν περισσεύουν άλλες ιστορίες τότε ίσως πάρει ο της γαλλικής κάποια ή φέρουν κάποιο σε διάθεση πε2.
Παραμένοντας στο σχολείο σου το σεπτεμβριο παίρνεις ο,τι περισσέψει σε α ανάθεση της ειδικότητας σου κ ο,τι υπάρχει σε β ανάθεση. Αν τη δική σου β ανάθεση την έχει κ άλλος αλλού κλάδου τότε κρίνεται πάλι ανάλογα με την αρχαιότητα,την παίρνει ο αρχαιότερος.

Αποσυνδεδεμένος dstntvip

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #65 στις: Ιούλιος 10, 2016, 12:38:52 μμ »
Σε ένα γυμνάσιο με τρια τμήματα ανά τάξη υπάρχουν ένας βιολόγος και δυο φυσικοί. Ο δεύτερος φυσικός δεν έχει ώρες ποια. Ταυτόχρονα σε συστεγαζόμενο γυμνάσιο με δυο τμήματα ανα τάξη υπάρχει με οργανική χημικός . (Πριν από κάμποσα χρόνια τα δυο γυμνάσια ήταν ένα και έσπασαν οπώτε ο χημικός πήγε ως τελευταίος τοποθετηθής ). α) Δικαιολογίται ο χημικός να έχει 4 ώρες α ανάθεση και 18 β ανάθεση; Αν ναι γιατί ο δεύτερος φυσικός να μην διαικδικήσει 16 ώρες β ανάθεση μαθηματικά και τις υπόλοιπες με α ανάθεση; ( Δεν υπάρχει μαθηματικός στο μικρότερο σχολείο)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 10, 2016, 12:40:59 μμ από dstntvip »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #66 στις: Ιούλιος 26, 2016, 10:41:45 πμ »
Αν δεν το βρεις σε doc, pdf κλπ . αυτό είναι το έγγραφο και σε κάθε περίπτωση μπορείς να το χρησιμοποιήσεις:
Θέμα: Διευκρινήσεις σχετικά με ένσταση εκπαιδευτικού

Έγγραφο Υπ. Παιδείας, Διεύθυνση Προσωπικού Β΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ, Τμ. Γ΄ 145098/20-11-2012, Προς Δ/νση Δ.Ε. Αχαΐας


«Κατόπιν ένστασης… εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής:

► Σειρά προτεραιότητας κατά την πλήρωση λειτουργικών κενών σε μια περιοχή μετάθεσης έχουν όλοι όσοι ανήκουν οργανικά στη συγκεκριμένη περιοχή μετάθεσης. Μεταξύ αυτών προηγούνται οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουν χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμοι και δεν κατέστη εφικτό να λάβουν νέα οργανική θέση. Η τοποθέτησή τους πραγματοποιείται, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96, όπως συμπληρώθηκε από το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97. Έπονται οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίστηκαν λειτουργικά υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 9, του άρθρου 12 του Π.Δ. 100/97 για το σχολ. Έτος 2012-2013 ακολουθώντας τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96 και τελευταίοι οι εναπομείναντες εκπ/κοί στη Διάθεση του ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους βάσει των μονάδων μετάθεσής τους.

► Αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία τοποθέτησης των οργανικά ανηκόντων εκπαιδευτικών σε μια περιοχή μετάθεσης, τοποθετούνται σε εναπομείναντα κενά οι αποσπασμένοι εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ συγκρινόμενοι μεταξύ τους βάσει των μορίων απόσπασης.

► Τέλος, μετά την συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου όλων των παραπάνω εκπαιδευτικών, εφόσον εξακολουθούν να υπάρχουν λειτουργικά κενά, προσλαμβάνονται αναπληρωτές….»

Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΜΕΪΜΑΡΗΣ
Από εδώ: https://eparemvasiax.wordpress.com/2013/04/20/omades-sxol-pam/#more-4480
 
Βέβαια υπάρχει και το πιο πρόσφατο περσινό της Κιάου (τα ίδια λέει) με ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τη διαδικασία τοποθετήσεων σε οργανικές και λειτουργικές θέσεις με  αρ. Πρωτ.: 137644/Ε1 / 03-09-2015 (τοποθέτηση σε λειτουργικά κενά σελ. 3-4) εδώ σε pdf:
http://didefth.gr/new/wp-content/uploads/diadikasies-topothetiseon.pdf
Κάτι θα βγάλουν και φέτος..........
Αλλά είναι νωρίς ακόμα ;D ;D ;D

 



Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος spyrosdel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 10
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία και προτεραιότητα
« Απάντηση #67 στις: Αύγουστος 25, 2016, 11:07:42 μμ »
Για συναδέλφους της πρωτοβάθμιας,
μήπως θα έπρεπε οι υπεράριθμοι να διαλέξουμε μεγάλα σχολεία καθότι έχουμε προτεραιότητα για να μη μας στέλνουν και σε άλλα σχολεία για συμπλήρωση ωραρίου;
και το άλλο, υπάρχει περίπτωση να εξαιρεθούμε από το ολοήμερο αν συμπληρώνουμε το πρωί τις ώρες;
πχ οι ώρες δασκάλου στις δυο πρώτες τάξεις με εικαστικά κι ευέλικτη είναι 23 όσες κάνει ένας εκπαιδευτικός με 10 χρόνια υπηρεσίας.
Ευχαριστώ πολύ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159611
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 418
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 417
Σύνολο: 425

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.