*

Αποστολέας Θέμα: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά  (Αναγνώστηκε 22771 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 07, 2013, 12:47:04 μμ »
Αυτό που λες "κυκλάμινο" ισχύει. Το ακουσα απο συγγενικο μου προσωπο οταν περασε σε ΤΕΙ Πληροφορικής.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:22:00 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 07, 2013, 12:49:58 μμ »
Ελπίζω να κάνετε χιούμορ συνάδερφε. Διαφορετικά δεν μπορώ να διανοηθώ πώς κάποιος και μάλιστα καθηγητής πιστεύει ότι η παιδεία δεν είναι κάτι που αφορά τους πάντες.
Πρόσβαση στην εκπαίδευση πρέπει να έχουν όλοι όσοι βρίσκονται σε ελληνικό έδαφος, όμως πώς να το κάνουμε υπάρχουν ορισμένα παιδιά που ότι και να τα κάνεις είναι αδύνατο να τα μορφώσεις, δεν φταίνε οι δάσκαλοι ούτε οι ώρες των μαθημάτων, ούτε και το εκπαιδευτικό σύστημα. Υπάρχουν άτομα που είναι πανέξυπνοι ( με βάση την μάθηση) και κάποιοι βρίσκονται στο άλλο άκρο δεν μπορούν να μορφωθούν αλλά μπορούν να διαπρέψουν σε άλλους τομείς  μαθαίνοντας κάποια τέχνη. Δεν είναι υποτιμητικό να μην ξέρεις γράμματα αν είσαι αγρότης, μάγειρας, κομμώτρια, υδραυλικός, επιπλοποιός κ.α. Αλλά είναι εξωφρενικό να μην ξέρει ένα παιδί καθόλου προπαίδεια και να παίρνει απολυτήριο δημοτικού, γυμνασίου, για λύκειο δεν μου έχει τύχει ακόμη περιστατικό! Δεν πρόκειται για απλές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία όπως συμβαίνει με τα ορθογραφικά λάθη ή την αδυναμία να μάθουν ξένες γλώσσες και την αποστήθιση βιβλίων που χρειάζεται στα θεωρητικά μαθήματα.
Για εμένα θα ήταν προτιμότερο να μην βρίσκονται τέτοιοι μαθητές στα γυμνάσια που ούτε οι ίδιοι το επιθυμούν αλλά τους αναγκάζουν, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται το μάθημα για τους μαθητές που έχουν δυνατότητες .

Αποσυνδεδεμένος olgander

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 07, 2013, 12:59:56 μμ »
Οι περιπτώσεις αυτές είναι λίγες, και λόγω του χαμηλού νοητικού επιπέδου δεν μπορούν να συνεχίσουν στο Λύκειο, το οποίο όμως δεν είναι υποχρεωτικό. Γνώμη μου είναι ότι καλώς είναι υποχρεωτική η εκπαίδευση σε Δημοτικό-Γυμνάσιο. Φανταστείτε ένα νέο άνθρωπο σήμερα το 2013 με μοναδικό εφόδιο το απολυτήριο του Δημοτικού. Σκεφτείτε μόνο τον στιγματισμό, τον κοινωνικό αντίκτυπο που θα είχε...
Κατά τ'άλλα συμφωνώ πλήρως μαζί σας.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:06:42 μμ »
η μισή τεχνολογική κατεύθυνση υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα έπρεπε να
περνάει ούτε απ΄έξω από το γενικό λύκειο. Μιλάμε για ποσοστά 80% και βάλε
που γράφουν κάτω από τη βάση στα κατεύθυνσης.
Ας όψονται τα ΤΕΙ της Κάτω Ραχούλας που τους απορροφάνε...

ΥΓ. Ξέρω είμαι υπερβολικός

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:22:00 »

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:33:49 μμ »
Οι περιπτώσεις αυτές είναι λίγες. Φανταστείτε ένα νέο άνθρωπο σήμερα το 2013 με μοναδικό εφόδιο το απολυτήριο του Δημοτικού. Σκεφτείτε μόνο τον στιγματισμό, τον κοινωνικό αντίκτυπο που θα είχε...
Λίγες? Είναι άσχετο με το θέμα αν ανοίξουμε άλλο ζητώντας να μας πουν για το επίπεδο μαθητών που προάγονται θα αλλάξεις γνώμη.
Μάθε παιδί μου γράμματα… για μια καλύτερη ζωή, ελληνική νοοτροπία που μας κατέστρεψε.
Ενώ εμείς που σπουδάσαμε δεν στιγματιστήκαμε? ( οι τεμπέληδες που μας συντηρούν οι γονείς και περιμένουμε να διοριστούμε στο δημόσιο ή να μας κάνουν διευθυντές) θα πρέπει να αισθάνομαι ανώτερος από τους υπόλοιπους ή μήπως να τους ζηλεύω που δεν ξόδεψαν χρήματα και ώρες πάνω από ένα βιβλίο, και το 2013 βγάζουν αρκετά χρήματα από την τέχνη που έχουν μάθει μετά το δημοτικό ή το γυμνάσιο.


Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:48:15 μμ »
Πολλοί μαθητές, κυρίως στα ΕΠΑΛ, παίρνουν απολυτήριο, ενώ είναι παντελώς άσχετοι σε πολλά μαθήματα και περισσότερο στα μαθηματικά! Οι μαθητές αυτοί ταλαιπωρούνται τζάμπα, γιατί δεν ενδιαφέρονται για μαθηματικά ή άλλα γενικά μαθήματα, αλλά κυρίως για την ειδικότητα (ηλεκτρολόγοι, ψυκτικοί κλπ). Ας περιμένουμε να δούμε το νέο πρόγραμμα για όλες τις βαθμίδες (και για τα Τεχνικά λύκεια) και τότε θα διαπιστώσουμε αν κάτι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, ή αν πάμε για μία απ' τα ίδια...
Υπάρχουν σχολές ΤΕΙ με απαιτητικά μαθηματικά στο πρόγραμμα σπουδών τους. Για παράδειγμα, οι σχολές πληροφορικής. Πολλοί φοιτητές των σχολών αυτών, ειδικά αυτοί που προέρχονται από τα ΕΠΑΛ, ταλαιπωρούνται γιατί το γνωστικό τους επίπεδο στα μαθηματικά είναι χαμηλό. Έτσι, οι περισσότεροι από αυτούς δυσκολεύονται να περάσουν το μάθημα και αναγκάζονται να πληρώσουν φροντιστήριο για να τα καταφέρουν.

Μας κάνετε πλάκα έτσι; Εγώ έγραψα 20 στα Μαθηματικά στις Πανελλαδικές κι όταν πέρασα σε ΑΕΙ Πληροφορικής δεν καταλάβαινα τίποτα! Εντελώς διαφορετικά τα Μαθηματικά του σχολείου από του Πανεπιστημίου. Για τα φροντιστήρια που κάνουν οι ΤΕΙτζήδες ας μην το συζητήσουμε γιατί μιλάμε για την απόλυτη ξεφτίλα.

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:00:15 μμ »
Ίσως επειδή δεν έχουν ιδέα από Μαθηματικά (κάποιοι) γιατροί κάνουν διαγνώσεις ότι να'ναι.

Παράδειγμα:
Σε μια πόλη, το 1% των κατοίκων πάσχει από μία νόσο. Η (μόνη διαθέσιμη) εξέταση για τη συγκεκριμένη νόσο στο νοσοκομείο της πόλης, έχει 99% ορθή διάγνωση.
Δηλαδή αν το άτομο έχει τη νόσο, η εξέταση λέει κατά 99% ότι την έχει (και 1% κάνει λάθος διάγνωση), ενώ αν δεν έχει τη νόσο, πάλι κατά 99% λέει (σωστά) ότι δεν την έχει.

Ένα άτομο πραγματοποίησε την εξέταση αυτή και το αποτέλεσμα βγήκε θετικό.

Ερώτηση: Ποια η πιθανότητα το άτομο να έχει πράγματι τη νόσο;

Γι'αυτο ειπα οτι οι πιθανοτητες κι η στατιστικη θα τους χρειαστουν! Αλλά τα υπολοιπα που ηταν στην υλη της 4ης δεσμης αποδειχθηκαν εντελως αχρηστα για εμας!

Έχεις δίκιο. Μπέρδεψα τα διδασκόμενα μαθήματα με τα εξεταζόμενα, επειδή στη δική μου δέσμη ταυτίζονταν.
Ωρολόγιο πρόγραμμα και διδακτέα ύλη) της Γ Λυκείου επί δεσμών

Ναι, ειχαμε λιωσει στα μαθηματικα! Και μαλιστα επειδη τα διδασκομασταν μαζι με τα παιδια της 4ης δεσμης που θα τα εδιναν μετα και στις Πανελληνιες, τα διαγωνισματα κι οι απολυτηριες εξετασεις ηταν παλουκια! (κανενας διαχωρισμος για οσους δε θα τα εδιναν μετα - οχι οπως σημερα που τα μισα παιδια σου λενε "κυρια, δε θα δωσω το μαθημα Πανελλαδικως" κι εσυ λες "μην ανησυχειτε, δε θα ειμαι αυστηρη στη βαθμολογια").

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:01:13 μμ »

Για εμένα θα ήταν προτιμότερο να μην βρίσκονται τέτοιοι μαθητές στα γυμνάσια που ούτε οι ίδιοι το επιθυμούν αλλά τους αναγκάζουν, με αποτέλεσμα να υποβαθμίζεται το μάθημα για τους μαθητές που έχουν δυνατότητες .

Στα γυμνασια να βρισκονται, στα λυκεια να μη βρισκονται. Οταν προσπαθεις να εξηγησεις για 3η φορα σε μαθητη Α' λυκειου τη μεθοδο των τριων και μετα διαπιστωνεις οτι δεν ξερει ουτε τη σωστη απαντηση στο 15-7= (απαντηση: 7 :o), τοτε συνειδητοποιεις οτι αυτος ο μαθητης χανει το χρονο του στην ταξη οπου δε μαθαινει ουτε το 1% απο οσα λεγονται, ενω θα μπορουσε να βρισκεται σε μια αλλη ταξη και να μαθαινει το 90%. Αυτο δεν ειναι το ζητουμενο στο αναλυτικο προγραμμα; Οι μαθητες να μαθαινουν πραγματα χρησιμα για τη μελλοντικη τους εργασια, αλλά και τη γενικοτερη ζωη τους; Να παιρνουν αφενος γενικη παιδεια για να ειναι συνειδητοποιημενοι πολιτες κι αφετερου να προετοιμαζονται για το μελλοντικο τους επαγγελμα.

Αποσυνδεδεμένος cotpan

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 20
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:16:49 μμ »
- οχι οπως σημερα που τα μισα παιδια σου λενε "κυρια, δε θα δωσω το μαθημα Πανελλαδικως" κι εσυ λες "μην ανησυχειτε, δε θα ειμαι αυστηρη στη βαθμολογια").

Λέτε για τα παιδιά, ....  καλοί είστε και σείς!!!   'Υστερα  φταίει το σύστημα,.....

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:52:40 μμ »
- οχι οπως σημερα που τα μισα παιδια σου λενε "κυρια, δε θα δωσω το μαθημα Πανελλαδικως" κι εσυ λες "μην ανησυχειτε, δε θα ειμαι αυστηρη στη βαθμολογια").

Λέτε για τα παιδιά, ....  καλοί είστε και σείς!!!   'Υστερα  φταίει το σύστημα,.....

Χα χα, μην ανησυχεις, το δικο μου "δε θα ειμαι αυστηρη στη βαθμολογια" στους μαθητες της Γ' σημαινει "δε θα ξεκινησω τη βαθμολογια απο 7-8 αλλά απο 9-10". ;) Αν κανουμε μια στατιστικη ερευνα στις βαθμολογιες τετραμηνων Γ'λυκειου, θα δεις αν υπαρχουν (και ποσοι) καθηγητες που βαζουν κατω απο 12, 13, 14, 15...
Χαρακτηριστικα, ο χαμηλοτερος βαθμος μου στη Γ' φετος ηταν 9 (αναπληρωτρια βιολογιας ειμαι), ενω του μονιμου Μαθηματικου ηταν 15!!! Σε μαθητες που δεν ηξεραν ουτε τις δυναμεις του 10, οπως διαπιστωσα κανοντας ασκησεις με πυραμιδες βιομαζας στη βιολογια!!!

Και φυσικα αυτος που βρηκε τον μπελα του με τους βαθμους των τετραμηνων (που ξεκινουσαν απο 10 κι εφταναν στο 20, ημαρτον πια!!!) δεν ηταν αυτος κι οι υπολοιποι που εκαναν σαν κι αυτον, ημουν εγω που μου τα επρηξε η διευθυντρια κι ο σχολικος συμβουλος! Ετσι κανατε το συστημα τοσα χρονια οι μονιμοι, οι διευθυντες κι οι συμβουλοι, ετσι μαθατε τους μαθητες να περιμενουν βαθμους που δεν ανταποκρινονται ουτε στο ελαχιστο στην πραγματικοτητα, ετσι δωροδοκουσατε τους γονεις για να μη σας λενε "θα τον παρω απο το σχολειο σας και θα τον παω στο διπλανο" και τωρα τα λουζομαστε ολοι ανεξαιρετως!
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2013, 03:02:38 μμ από biov »

Αποσυνδεδεμένος olgander

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 03
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 07, 2013, 04:13:13 μμ »
Οι περιπτώσεις αυτές είναι λίγες. Φανταστείτε ένα νέο άνθρωπο σήμερα το 2013 με μοναδικό εφόδιο το απολυτήριο του Δημοτικού. Σκεφτείτε μόνο τον στιγματισμό, τον κοινωνικό αντίκτυπο που θα είχε...
Λίγες? Είναι άσχετο με το θέμα αν ανοίξουμε άλλο ζητώντας να μας πουν για το επίπεδο μαθητών που προάγονται θα αλλάξεις γνώμη.
Μάθε παιδί μου γράμματα… για μια καλύτερη ζωή, ελληνική νοοτροπία που μας κατέστρεψε.
Ενώ εμείς που σπουδάσαμε δεν στιγματιστήκαμε? ( οι τεμπέληδες που μας συντηρούν οι γονείς και περιμένουμε να διοριστούμε στο δημόσιο ή να μας κάνουν διευθυντές) θα πρέπει να αισθάνομαι ανώτερος από τους υπόλοιπους ή μήπως να τους ζηλεύω που δεν ξόδεψαν χρήματα και ώρες πάνω από ένα βιβλίο, και το 2013 βγάζουν αρκετά χρήματα από την τέχνη που έχουν μάθει μετά το δημοτικό ή το γυμνάσιο.

Προφανώς δεν θέλεις να καταλάβεις το σκεπτικό μου, οπότε δεν προσπαθώ περισσότερο. Σαν εκπαιδευτικοί κυρίως θα πρεπε να έχουμε ανοιχτά μυαλά και να μπορούμε να μπούμε στη θέση του άλλου. Η κουβέντα κλείνει εδώ από την πλευρά μου.

Αποσυνδεδεμένος spyrosk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 53
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 07, 2013, 09:43:56 μμ »


Μεταξύ μας προτιμώ να μην γίνονται μαθηματικά στην γ λυκείου γενική παιδεία, παρά να γίνονται σε μαθητές που επιθυμούν τις θεωρητικές σπουδές και απαξιώνουν τελείως το μάθημα. Δεν είναι δυνατόν να ζητάω το μέσο όρο σε 10 βαθμούς και να με κοιτάζουν σαν να έχω κάνει ερώτηση στα κινέζικα. Χίλιες φορές λοιπόν καλύτερα που η γ τάξη δεν έχει καθόλου μαθηματικά ως  μάθημα γενικής παιδείας.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 07, 2013, 10:06:58 μμ »
Επανέρχομαι στο θέμα των ΕΠΑΛ, όπου το ποσοστό των μαθητών με τρομερά κενά στα μαθηματικά είναι πολύ υψηλό! Από την άλλη πλευρά στα μαθήματα ειδικότητας οι μαθητές αυτοί είναι καλοί ή πολύ καλοί και αναφέρομαι κυρίως σε μηχανολόγους, ηλεκτρολόγους κλπ και όχι πληροφορική και άλλες απαιτητικές ειδικότητες!
  Αυτό που σχολιάζαμε με συναδέλφους ήταν οτι οι μαθητές αυτοί θα μπορούσαν κάλλιστα να πάνε σε ΕΠΑΣ και να ασχολούνται μόνον με την ειδικότητά τους και όχι με μαθηματικά, φυσικές και άλλα που τους δυσκολεύουν και δεν τους ενδιαφέρουν.
 Παρόλα αυτά συνέχιζαν και συνεχίζουν να έρχονται για τον προφανή λόγο οτι θέλουν το απολυτήριο το οποίο είναι εύκολη υπόθεση στο ΕΠΑΛ!
  

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Νέο ωρολόγιο πρόγραμμα και μαθηματικά
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 08, 2013, 12:27:09 πμ »
Γι'αυτο ειπα οτι οι πιθανοτητες κι η στατιστικη θα τους χρειαστουν! Αλλά τα υπολοιπα που ηταν στην υλη της 4ης δεσμης αποδειχθηκαν εντελως αχρηστα για εμας!

Και πώς θα καταλάβεις κανονική κατανομή (και γενικά, συνεχείς κατανομές) χωρίς να ξέρεις συναρτήσεις και ολοκληρώματα;
Στατιστική πρώτου έτους είναι αυτά, δεν είναι διαστημικά.

Ναι, ειχαμε λιωσει στα μαθηματικα! Και μαλιστα επειδη τα διδασκομασταν μαζι με τα παιδια της 4ης δεσμης που θα τα εδιναν μετα και στις Πανελληνιες, τα διαγωνισματα κι οι απολυτηριες εξετασεις ηταν παλουκια! (κανενας διαχωρισμος για οσους δε θα τα εδιναν μετα - οχι οπως σημερα που τα μισα παιδια σου λενε "κυρια, δε θα δωσω το μαθημα Πανελλαδικως" κι εσυ λες "μην ανησυχειτε, δε θα ειμαι αυστηρη στη βαθμολογια").

Κοίτα, γιατρός ή φαρμακοποιός δεν είμαι, αλλά κάποιος σε κάποιο εργαστήριο ή πειραματική κλινική θα χρειάζεται να βρει τη βέλτιστη χορηγούμενη ποσότητα φαρμάκου και αυτό, 99% θα εμπεριέχει παράγωγο.

Επίσης, μην παραμυθιάζεσαι. Τα Μαθηματικά Γ' Λυκείου είναι κυριολεκτικά, προπαίδεια. Δεν εννοώ εύκολα, εννοώ βασικές εισαγωγικές γνώσεις. Ειδικά της 4ης Δέσμης που ήταν και πιο "light" από της 1ης.

Τώρα, το ότι σε πολλά παιδιά φαίνονται βουνό, θα έπρεπε να αποτελεί μια ένδειξη για το ότι πρέπει να μπαίνει ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ κόσμος σε πανεπιστήμια. Έχουν γεμίσει οι σχολές καθυστερημένα, που δεν μπορούν να περάσουν μαθήματα στα οποία μπαίνουν ΤΑ ΙΔΙΑ θέματα πάντα! Και όταν βρεθεί ένας άνθρωπος που προσπαθεί να τους μάθει να σκέφτονται, έστω και λίγο, ξαφνικά το μάθημα γίνεται μάθημα πτυχίου και στον καθηγητή μπαίνει η ταμπέλα "μυστήριος" ή κάτι άλλο από μ...

6 ώρες Χημεία δικέ μου!
Δηλαδή πόσο δύσκολη είναι η απλή μέθοδος των τριών;
200.000 αντιδράσεις παπαγαλία από τη Χημεία, βάλε και 8 ώρες Βιολογία (που τα καημένα τα παιδάκια λιώνουν να διαβάζουν και να ξαναδιαβάζουν τα ίδια πράγματα, γιατί πρέπει να τα γράψουν με το ",") και θα μείνουν οι 6 ώρες Φυσικής για όποιον έχει εγκέφαλο.

Και ένα σχόλιο για τη θεωρητική:
Δηλαδή κάποιος είπε "10 ώρες Αρχαία" και κάποιος άλλος είπε "όχι, δεν φτάνουν";
Άμα το κάνει το μάθημα ένας καθηγητής, θα πρέπει να του δίνουν δώρο sleeping bag και τα κλειδιά της τάξης...

Υ.Γ.: Παρασύρθηκα λίγο και βγήκα off-topic... Θα επανέλθω με τις απόψεις μου μόνο για τα προβλεπόμενα στα Μαθηματικά...
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32291
  • Τελευταία: papamak
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159731
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 361
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 329

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.071 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.