*

Αποστολέας Θέμα: αλΧΗΜΕΙΕΣ με το Νέο Λύκειο;  (Αναγνώστηκε 13163 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 22, 2013, 12:49:53 πμ »
Τίποτα από όλα αυτά δε θα είχε συμβεί αν το υπουργείο έστελνε σε κάθε τμήμα πανεπιστημίου/τει μια λίστα με 10-15 μαθήματα που έχει σκοπό να ενσωματώσει συνολικά στην τρίτη λυκείου και καλούσε μέσω συνελεύσεων διδακτικού προσωπικού να γνωμοδοτήσει το κάθε τμήμα για τα 3 μαθήματα που θα συμπληρώνουν την εξέταση στην ελληνική γλώσσα για τις πανελλαδικές.

Να πάρει τις γνωμοδοτήσεις αυτές, να τις ομαδοποιήσει με βάση κοινά τους σημεία, και έτσι να φτιάξει τις Χ ομάδες προσανατολισμού, κατευθύνσεις, δέσμες ή όπως αλλιώς λέγονται, καθεμία από τις οποίες θα σχετίζεται με ένα επιστημονικό πεδίο. Φυσικά, στη διαδικασία αυτή θα μπορούσε να ζητήσει και συντελεστές βαρύτητες για κάθε μάθημα, ή έστω σειρά προτεραιότητας των τριών μαθημάτων βάσει σπουδαιότητας για το κάθε τμήμα.

Απεναντίας, προσπαθούμε όλοι εμείς να φέρουμε τα πράγματα σε μια ισορροπημένη, επιστημονικά ορθή θέση, επισημαίνοντας μέρες τώρα τα αυτονόητα: για το Χημικό κλπ εξετάσεις στη Χημεία, για το Πληροφορικής κλπ εξετάσεις στην Πληροφορική. Γιατί δεν είναι μόνο αυτά που λέμε, άλλη η βαρύτητα της χημείας και των μαθηματικών στο Χημικό, άλλη στο Μαθηματικό κ.ο.κ. Ψιλά γράμματα όλα αυτά για κάποιους που δε νοιάζονται για την παιδεία των νέων, παρά μόνο για το ατομικό τους συμφέρον.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2013, 12:53:08 πμ από spk »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 22, 2013, 12:54:33 πμ »
Τίποτα από όλα αυτά δε θα είχε συμβεί αν το υπουργείο έστελνε σε κάθε τμήμα πανεπιστημίου/τει μια λίστα με 10-15 μαθήματα που έχει σκοπό να ενσωματώσει συνολικά στην τρίτη λυκείου και καλούσε μέσω συνελεύσεων διδακτικού προσωπικού να γνωμοδοτήσει το κάθε τμήμα για τα 3 μαθήματα που θα συμπληρώνουν την εξέταση στην ελληνική γλώσσα για τις πανελλαδικές.

Να πάρει τις γνωμοδοτήσεις αυτές, να τις ομαδοποιήσει με βάση κοινά τους σημεία, και έτσι να φτιάξει τις Χ ομάδες προσανατολισμού, κατευθύνσεις, δέσμες ή όπως αλλιώς λέγονται, καθεμία από τις οποίες θα σχετίζεται με ένα επιστημονικό πεδίο. Φυσικά, στη διαδικασία αυτή θα μπορούσε να ζητήσει και συντελεστές βαρύτητες για κάθε μάθημα, ή έστω σειρά προτεραιότητας των τριών μαθημάτων βάσει σπουδαιότητας για το κάθε τμήμα.

Απεναντίας, προσπαθούμε όλοι εμείς να φέρουμε τα πράγματα σε μια ισορροπημένη, επιστημονικά ορθή θέση, επισημαίνοντας μέρες τώρα τα αυτονόητα: για το Χημικό κλπ εξετάσεις στη Χημεία, για το Πληροφορικής κλπ εξετάσεις στην Πληροφορική. Γιατί δεν είναι μόνο αυτά που λέμε, άλλη η βαρύτητα της χημείας και των μαθηματικών στο Χημικό, άλλη στο Μαθηματικό κ.ο.κ. Ψιλά γράμματα όλα αυτά για κάποιους που δε νοιάζονται για την παιδεία των νέων, παρά μόνο για το ατομικό τους συμφέρον.
Αυτό ήθελε η πλειοψηφεία
+++++++++

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #30 στις: Αύγουστος 22, 2013, 01:18:34 πμ »
Μην ξεχναμε ομως οτι ζούμε στην εποχη που ολο και πιο λιγο προσωπικό θα κανει ολο και περισσοτερα πραγματα. Αν ηταν εφικτό να βάλουν μονο δυο μαθηματα θα το εκαναν. Τα πολλα πανελλαδικα μαθηματα εχουν μεγαλύτερο κοστος. Εμεις ομως παρα τις δύσκολες συνθηκες θα πρεπει να απαιτούμε το καλύτερο για την εκπαιδευση. Γιατι ειναι το μελλον της χώρας και αξίζει να επενδύσει εκει το κράτος. Ελπίζω καποιοι να το καταλάβουν καποια στιγμη αυτο
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #31 στις: Αύγουστος 22, 2013, 01:21:56 πμ »
Εμεις ομως παρα τις δύσκολες συνθηκες θα πρεπει να απαιτούμε το καλύτερο για την εκπαιδευση.

Όπως το απαιτούν Μαθηματικοί και Φιλόλογοι που είναι πλήρως απόντες από την διαβούλευση, τις συζητήσεις, τα ΜΜΕ, τα φόρουμ, παντού
Οι περισσότεροι δεν θα ξέρουν καν ότι πάει να ψηφιστεί νόμος που θα αλλάξει όλη την παιδεία και θα τον εφαρμόσουν κυρίως οι ίδιοι

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #32 στις: Αύγουστος 22, 2013, 01:57:22 πμ »
 Πιστεύω οτι αυτού του είδους τα προβλήματα που συζητάμε, θα λυνόταν με την αποδέσμευση του Λυκείου από τη διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση!  :)
  

Αποσυνδεδεμένος fool of K. Lear

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #33 στις: Αύγουστος 22, 2013, 02:37:39 πμ »
Και έλεγα ότι δεν θα ξαναγράψω... Ελπίζω μετά από αυτό να το ακολουθήσω!
  Κατ' αρχήν να πω ότι έχω πικραθεί με αυτά που συμβαίνουν στους "δευτερεύοντες" κλάδους - η γυναίκα μου είναι σε αυτούς, αν και εύχομαι να μην έχω σαπίσει τόσο στην εκπαίδευση, ώστε να λυπόμουν ακόμα και αν δεν είχα αυτή την αγωνία - αισθάνομαι την αγωνία αυτών των ανθρώπων στο άλλο νήμα για τις μετατάξεις που τις τελευταίες μέρες αισθάνομαι ένα κενό και μια οργή παράλληλα. Οργή όχι γι' αυτούς τους πάνω, αλλά για εμάς τους ίδιους! Ας ξεκινήσω όμως ώρα που είναι με ένα παραμύθι.
  Κάπου μακριά υπάρχει μια χώρα που έχει ένα εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο έχει δύο κανόνες - αυτούς έμαθα, μπορεί να έχει κι άλλους -: έχει ένα μεγάλο νησί και σου λέει το εκεί υπουργείο παιδείας "θα πας σε αυτό το νησί για 10 ολάκερα χρόνια. Μετά το πέρας της δεκαετίας θα πάρεις ένα χρόνο ρεπό και μετάθεση για σχολείο δίπλα στο σπίτι σου. Καθαρές κουβέντες!". Αν θες πας ... Μετά το ίδιο υπουργείο αξιολογεί τα σχολεία του και αν κάποιο βγει προβληματικό βάζει τους ειδικούς να αναλύσουν τι φταίει, προσπαθούν να το διορθώσουν και αν χρειαστεί παρέχουν οικονομική βοήθεια. Οι απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων δεν παίζουν. Αυτά ξέρω και αυτή η χώρα υπάρχει. Δεν είναι παραμύθι τελικά ... Ξεκάθαροι κανόνες!
  Νομίζετε ότι όλα αυτά είναι άσχετα με το θέμα; Πάμε παρακάτω ...
  Πριν φωνάξουμε "αίσχος" ας δούμε λίγο τον εαυτό μας και τα στραβά του ... Ας αρχίσουμε - ρητορικές ερωτήσεις -:
- Εσείς που φωνάζετε τόσο εύκολα "αίσχος" για το καλό των παιδιών και τα βάζετε με τους καθηγητές πληροφορικής δεν ξέρετε ότι οι θετικές επιστήμες στα μοντέλα τους χρησιμοποιούν τους υπολογιστές και προγραμματισμό; Δεν είχατε μάθημα προγραμματισμού στη σχολή; Θα σας βοηθούσε η πληροφορική στο σχολείο - αν υπήρχε στην εποχή των δεσμών - να ανταπεξέλθετε; Η πληροφορική δεν είναι κατάρτηση (κατάρτιση)!
- Εσείς της πληροφορικής μήπως με κακές νοοτροπίες απαξιώσατε το μάθημά σας; Όχι όλοι. Μήπως μερικές μεμονωμένες περιπτώσεις που είδαν οι παραπάνω τους έκαναν να θεωρήσουν το μάθημά σας ως την ώρα του παιδιού;
- Οι κλάδοι μας των ΠΕ02, 03 και 04 ας αφήσουν την αναφορά στα ιδιαίτερα γιατί αν μας ψάξει το ΣΔΟΕ - όχι αυτό το ΣΔΟΕ με τον παππού από την Πύλο του Σαμαρά - θα βγει ένα αίσχος με ένα έψιλον να!
  Κύριοι και κυρίες οι καιροί είναι δύσκολοι! Αν δεν αλλάξουμε νοοτροπία όλοι μας δεν θα αλλάξουν οι από πάνω για να καθαρίσουν τους κανόνες του παιχνιδιού και να ξέρεις πώς ζεις και τι σε περιμένει. Γιατί του χρόνου θα συζητάμε για άλλες άδικίες, άλλες αλλαγές, άλλες σφαγές!
Υ.Γ. Πόσο θα ήθελα να είμαι πολίτης της παραπάνω χώρας και να σας χάριζα τον ήλιο και τα νησιά και τους ανοιχτόκαρδους ανθρώπους της Ελλάδας - το θείο μου που μπήκε με μέσο, μια φίλη που τη βολεύει, την πρώην καθηγήτριά μου που βαριότανε να κάνει μάθημα και έκανε ιδιαίτερα, τον πρώην γείτονα που πήρε δάνειο 400.000 ευρώ για να ανέβει κοινωνική τάξη, έπαψε να το πληρώνει και τώρα θα τα βάλουμε μαζί, τον τραπεζίτη που πήρε μπόνους για το δάνειο του παραπάνω, το γείτονά μου που πλάκωσε το ΣΔΟΕ - έστω και αυτή τη φαρσοκωμωδία σώματος δίωξης - για το μαγαζάτορα που φοροδιαφέυγει και κατηγορεί τους τεμπέληδες τους εκπαιδευτικούς, τον ιδιοκτήτη του σπιτιού που νοικιάζω που του δίνω 200 και γράψαμε 100, εμένα που είμαι ζώον και υπέγραψα για τα 100, εμένα που ντράπηκα να ζητήσω απόδειξη από το γιατρό, το ρουσφετολόγο Σαμαρά, τον τραμπούκο Βορίδη, τα παιδιά της Βουλής, τη γλάστρα τον Στρατούλη - πού είσαι ρε Παπαγιαννάκη; - τον άθλιο Πάγκαλο κτλ κτλ. Α και ασφαλώς εμένα που είμαι ένας από τους ανοιχτόκαρδους ανθρώπους της Ελλάδας. Με τις υγείες μας!

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #34 στις: Αύγουστος 22, 2013, 07:54:11 πμ »
Εγώ πάντως, σαν Μαθηματικός, πληροφορική στη σχολή έκανα, χημεία ΟΧΙ.

Είναι πολύ λιγότερες οι σχολές που απαιτούν γνώσεις Χημείας από αυτές που απαιτούν στοιχειώδεις γνώσεις αλγοριθμικής σκέψης και προγραμματισμού. Όλη η ΑΣΟΕΕ και οι λοιπές οικονομικές σχολές, για παράδειγμα.
Δεν αναφέρω καν Πολυτεχνεία και τμήματα Πληροφορικής που είναι από τα πιο χρήσιμα, μαζί με Μαθηματικά και, κατά περίπτωση Φυσική.

Και επιπλέον, ακόμα και αυτοί που χρειάζονται Χημεία, μπορείτε να μου πείτε τι ακριβώς θα κάνουν 6 ώρες;;;
Θα προστεθεί πανεπιστημιακή ύλη;
Στην πληροφορική του Λυκείου, για όσους δεν γνωρίζουν, υπάρχουν μαθήματα (επιλογής σήμερα) με εξαιρετικό και χρήσιμο περιεχόμενο για πολλά πανεπιστημιακά τμήματα, π.χ. το "Εφαρμογές Λογισμικού". Δυστυχώς, βέβαια, κάποιοι πληροφορικοί δεν τα ψάχνουν καν και κάνουν τα δικά τους ή facebook. Ίσως δεν τα γνωρίζουν και οι ίδιοι τα μαθήματα...
Ασφαλώς είναι απαραίτητη η Χημεία σε κάποιους κλάδους και ασφαλώς πρέπει να εξετάζεται πανελλαδικά για την πρόσβαση σε συγκεκριμένες σχολές. Αλλά μην το παραχέσουμε. Για το 85% των υποψηφίων οι βασικές γνώσεις της γενικής παιδείας είναι αρκετές.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #35 στις: Αύγουστος 22, 2013, 08:14:29 πμ »
Ντροπιαστική, αηδιαστική και ξεδιάντροπη η ανακοίνωση από την Ένωση Ελλήνων Χημικών.
Το να βγει μεμονωμένα κάποιος και να πει έναν άλλο κλάδο συντεχνία. Εκφράζει την άποψη του. Το να βγει επίσημα η ένωση χημικών και να κατηγορήσει τους πληροφορικούς  που σφαγιάστηκαν στο λύκειο και προσπαθούν να διεκδικήσουν το αυτονόητο, να μπορούν οι μαθητές να επιλέξουν σε ποιο μάθημα θέλουν να εξεταστούν. ΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ.

ΟΛΜΕ ακούς; Θέση θα πάρεις για αυτή την εμετική ανακοίνωση; Που είναι και γεμάτη επιχειρήματα. Μάλιστα το πιο ισχυρό είναι στην αρχή. 15.000 χημικοί. Συντεχνία – πελάτες μας κατονόμασαν αυτοί που ξεκινούν την ανακοίνωση γράφοντας για 15.000 χημικούς. Ντροπή και όνειδος.

ΥΓ Μιας που είμαστε πανίσχυρη συντεχνία καταφέραμε και αυξήσαμε σε 2 ώρες το μάθημα στο γυμνάσιο.
ΥΓ2 Επειδή ακούω συχνά ότι μερικοί καθηγητές πληροφορικής δεν κάνουν σωστό μάθημα. Είναι καθηγητές πληροφορικής;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2013, 08:18:06 πμ από Don Quixote »

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #36 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:00:56 πμ »
Στα μισά τουλαχιστον τμήματα της θετικοτεχνλογικης χρειαζεται η χημεια. Δηλαδη τι θα δινουν πανελλαδικα? Αλγοριθμους C++, java και αρχιτεκτονική υπολογιστών? το δίκαιο ειναι να γινει μια κατηγορία οπως τα παιδαγωγικα που θα δινουν πληροφορικη. Απαράδεκτη ειναι η πίεση για εξοβελισμο της χημείας μονο στους τομείς υγειας κατι που ευθέως προτείνουν.  Με τιμή ιδια λογικη γιατι να μην ειναι κοινό πανελλαδικό μαθημα τα Αγγλικά οπως τη νεοελληνική Γλωσσα αφου ειναι απαραίτητη σε ολες τις πανεπιστημιακές σχολες? η κυρία θεση της πληροφορικης ως εξειδικευση ειναι στην τεχνική εκπαιδευση και εκει θα επρεπε να υπαρχει εντελώς αυτόνομος τομέας. Απο κει και περα ως πανελλαδικο μαθημα θα ηταν απαράδεκτο να υπαρχει στην πλειοψηφία των σχολών περα απο τις σχολες
πληροφορικης.
Αυτα τα λεω παρολο που η πληροφορικη  για μενα ειναι μεγαλύτερη αγάπη ακομα και απο το βασικό μου αντικειμενο
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2013, 09:07:38 πμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #37 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:23:23 πμ »
Δηλαδη τι θα δινουν πανελλαδικα? Αλγοριθμους C++, java και αρχιτεκτονική υπολογιστών? ....Απαράδεκτη ειναι η πίεση για εξοβελισμο της χημείας μονο στους τομείς υγειας κατι που ευθέως προτείνουν.

Είσαι σοβαρός ή δεν ξέρεις να διαβάζεις;

Αποσυνδεδεμένος Angry_bird

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #38 στις: Αύγουστος 22, 2013, 09:55:29 πμ »
Εκφράζω την έντονη δυσαρέσκεια μου για τον τρόπο με τον οποίο επίσημα κιολας (!!) οι εκπρόσωποι των συναδέλφων χημικών, εκφράστηκαν έτσι για συναδέλφους τους.Η ανθρωποφαγία και ο καννιβαλισμός τελικά έχει πιάσει μια χαρά!!!Μας έχουν βάλει στο παιχνιδάκι τους οι κυβερνώντες και έχουμε τσιμπήσει όλοι!!
Ανώριμη και επιπόλαιη αντίδραση, λοιπόν, η οποία βεβαίως δείχνει έντονο ανταγωνισμό για το ποιος "πρέπει να φύγει" και το ποιος "πρέπει να μείνει".Φίλοι συνάδελφοι, οι περισσότεροι απο εμάς αγαπάμε την δουλειά μας, έχουμε αναγκαστεί να απομονωθούμε σε κάποιο απομακρυσμένο μέρος γιατί πιστεύουμε πως η γνώση είναι αγαθό για κάθε μαθητή όπου κι αν βρίσκεται, φυτοζωούμε και έχουμε στερηθεί πολλά γιατί πολλοί απο εμάς αναγκαζόμαστε να συντηρούμε δύο σπίτια, στερούμαστε την παρουσία των παιδιών,των συντρόφων και των δικών μας ανθρώπων...Φυσικά δεν αναφέρομαι στους πληροφορικούς.Αναφέρομαι σε ΟΛΟΥΣ μας!!!!!
Δεν έρχεται να σας πάρει κανένας την δουλειά.Ζητήθηκε περισσότερο απο πληροφορικούς,πανεπιστημιακούς απο εσωτερικό και εξωτερικό και μαθητές (ναι, γιατί υπήρξαν και αυτοί) να ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ η αλγοριθμική ως αντικείμενο γνώσης και μάθημα πανελλαδικώς εξεταζόμενο.Τόσο απλό και λογικο για παρα πολλούς λόγους!Μην παίζετε το παιχνιδάκι του Κεδίκογλου και του κάθε άσχετου ματαιόδοξου καρεκλοκένταυρου!Υπάρχουν παιδια που έχουν στόχο σχολές πληροφορικής και έχουν ανάγκη να μάθουν αλγοριθμική.Υποτίθεται πως παλεύουμε όλοι για μία καλύτερη παιδεία έχοντας στο μυαλο μας τους μαθητές!Αλληλεγγύη, συνάδελφοι, αλληλεγγύη.Είναι τουλάχιστον απογοητευτικό να βλέπεις τέτοιες κινήσεις απο μορφωμένους ανθρώπους!
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #39 στις: Αύγουστος 22, 2013, 10:00:17 πμ »
Σημερινά δημοσιεύματα λένε ότι Η Πληροφορική δεν θα δίνεται Πανελλαδικά γιατί αντιδρούν οι Χημικοί!!!
Όποιος αισθάνεται καλά με τον εαυτό του που θα μείνει τόσος κόσμος άνεργος γιατί κάποιοι δεν θέλουν να αφήσουν τους μισούς μαθητές τους να διαγωνίζονται σε σχετικό μάθημα με τις σπουδές του, να δω πώς θα κοιμάται τα βράδια

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #40 στις: Αύγουστος 22, 2013, 10:06:03 πμ »
57 σχολές αει/τει (το 1/5 ή 20%) έχει ως αντικείμενο πληροφορική/τηλεποικηνονίες. Αυτά τα παιδιά έπρεπε να διαγωνίζονται στην χημεία?
Εγώ κατάλαβα αυτά τα παιδιά θα μπορούν να δώσουν πληροφορική.. Ξαναδώθηκαν λοιπόν (δίκαια) ώρες στην Γ λυκείου στην πληροφορική

Συμφωνώ με αυτο και το γράφω και πιο πανω. Ολα η χημεια δεν αφορα  μονο τους κάδους που προαναφέρθηκαν αλλα ενα πολυ μεγαλύτερο μερος.

Σημερινά δημοσιεύματα λένε ότι Η Πληροφορική δεν θα δίνεται Πανελλαδικά γιατί αντιδρούν οι Χημικοί!!!
Όποιος αισθάνεται καλά με τον εαυτό του που θα μείνει τόσος κόσμος άνεργος γιατί κάποιοι δεν θέλουν να αφήσουν τους μισούς μαθητές τους να διαγωνίζονται σε σχετικό μάθημα με τις σπουδές του, να δω πώς θα κοιμάται τα βράδια
Δεν πιστεύω οτι υπαρχει αυτη η περιπτωση. Οι χημικοι αντιδρούν με τον εκτοπισμο τους απο τη θετική κατεύθυνση και τον περιορισμό τους στους τομείς υγειας. Θα ηταν παραλογο να ζητουσαν να μην εξεταζεται η πληροφορικη για τους τομεις πληροφορικοης.
Ο εκτοπισμος της Χημειας ηταν και το πρωτο σενάριο για το οποιο αντέδρασαν οι Χημικοι. Οτι απο καποιους πηγε να εντοπιστεί πλήρως η Χημεια. Απο κει και περα διαφωνώ με την ανακοίνωση της Ενωσης Χημικών.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2013, 10:12:50 πμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος blogtruman

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Χημεία νικήθηκε για μία ακόμα φορά από τις συντεχνίες;
« Απάντηση #41 στις: Αύγουστος 22, 2013, 11:12:05 πμ »
Οι χημικοι αντιδρούν με τον εκτοπισμο τους απο τη θετική κατεύθυνση και τον περιορισμό τους στους τομείς υγειας. Θα ηταν παραλογο να ζητουσαν να μην εξεταζεται η πληροφορικη για τους τομεις πληροφορικοης.
Ο εκτοπισμος της Χημειας ηταν και το πρωτο σενάριο για το οποιο αντέδρασαν οι Χημικοι. Οτι απο καποιους πηγε να εντοπιστεί πλήρως η Χημεια. Απο κει και περα διαφωνώ με την ανακοίνωση της Ενωσης Χημικών.
φίλε μου το λάθος των χημικών (δλδ κάποιων εκπροσώπων τους) είναι ότι τα έβαλαν με τους πληροφορικούς και τους αποκάλεσαν "συντεχνίες" (και άλλα γραφικά) ενώ το μόνο που έκαναν οι πληροφορικοί είναι να διαπραγματευτούν το αυτονόητο (παρουσία τους στο λύκειο). Από ότι κατάλαβα κάποιοι θα δίνουν και πληροφορική στις πανελλαδικές (όπως ΑΟΘ σήμερα?) και μένει και αυτό να το δούμε (παίζονται πολλά παιχνίδια με xls και αριθμούς βγαίνουν δεν βγαίνουν).

Η επίθεση είναι απαράδεκτη ειδικά σε ένα κλάδο (πληροφορική) που είναι εμφανές ότι θέλουν να τον αποδεσμευσουν από Βθμια και να το "χρησιμοποιήσουν" για να πιάσουν τους αριθμούς της κινητικότητας.. "Ξαναήρθε" λοιπόν μέρος της πληροφορικής στο λύκειο και την ίδια στιγμή (ξανα)έκαναν πάλι μονόωρο το μάθημα στο γυμνάσιο λες και υπάρχει περίπτωση μαθητής να μάθει κάτι από πληροφορική με μια ώρα την εβδομάδα (μια γιορτή μια εκδρομή πρακτικά με 1 ώρα τις 2 εβδομάδες κάποιες φορές) να μάθει τίποτα! (και μάλιστα όσοι μαθητές προέρχονται  από "αναμορφωμένα" δημοτικά γηρνάνε σε ύλη της 4η δημοτικού με το υπάρχον βιβλίο στο γυμνάσιο!)


Είχε δεν είχε μας ξαναέβαλε σε μεταξύ μας καυγάδες το υπουργείο.  :-\

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159507
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 330
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 292
Σύνολο: 308

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.