0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η ύλη καλώς έπεσε και σε ορισμένα μαθήματα ίσως θα έπρεπε να μειωθεί κι άλλο. Έχουμε μετατρέψει το λύκειο σε ένα "μικρό πανεπιστήμιο" με διδασκαλία ενοτήτων που στις περισσότερες χώρες διδάσκονται στα πρώτα έτη σχετικών σχολών. Πχ από τα μαθηματικά που είναι και από τα αγαπημένα μου μαθήματα, τα ολοκληρώματα και οι παράγωγοι δεν υπάρχουν στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες στο αναλυτικό πρόγραμμα. ...
Συναδελφε..ποια χρονια ηταν αυτη που υποψηφιος εμπαινε στο χημικο χωρις χημεια...Επιτελους οχι λογια του αερα...Εδω και 40 χρονια που τα εξεταζομενα ηταν 4...Ειχαμε στη θετικη κατευθυνση Εκθεση-Μαθηματικα-Φυσικη-Χημεια..ΟΧΙ λογια για να δημιουργουμε εντυπωσεις...
Το ίδιο ισχύει και για τα τμήματα Πληροφορικής από Θετική και πάμε πάλι στον φαύλο κύκλοΗ λύση στο πρόβλημα είναι να εξετάζονται όλοι πλέον μόνο στην Χημεία;
Να σου θυμίσω μόνο ότι από το 2000 μέχρι και σήμερα οι μαθητές της τεχνολογικής κατεύθυνσης έμπαιναν και μπαίνουν στα τμήματα Χημείας χωρίς να εξεταστούν στη Χημεία.
Με μία σημαντική διαφορά: ότι αυτό που αναφέρεις γινόταν μέχρι και το 2000.Δεν έχει λογική η κάθε σχολή να απαιτεί την πανελλαδική εξέταση στο αντικείμενο το οποίο σπουδάζει κάποιος.Φαντάσου για παράδειγμα η Θεολογική σχολή να απαιτούσε την εξέταση στο μάθημα των Θρησκευτικών, η γεωπονική σχολή στο μάθημα της Γεωπονίας, η σχολή Πολιτικών Μηχανικών στην αντοχή υλικών και πάει λέγοντας...Νομίζω ότι η πολύ καλή γνώση ενός αντικειμένου επιτυγχάνεται μόνο μέσα στο Πανεπιστήμιο και δεν πρέπει κάποιες επιδερμικές γνώσεις να είναι προαπαιτούμενες. Άλλωστε αυτοί που μπήκαν στις σχολές Πληροφορικής για παράδειγμα πριν το 2000, τι γνώσεις πληροφορικής (όχι χειρισμού) είχαν από το Λύκειο;;