*

Αποστολέας Θέμα: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....  (Αναγνώστηκε 47275 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος eles

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 10:12:44 πμ »
εκει που μας χρωστουσαν μας πηραν κ το γαϊδαρο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 10:15:32 πμ »
@billimember,

Το κρίσιμο ερώτημα είναι, σε περίπτωση που το υπουργείο σου έδινε τη δυνατότητα με το proficiency να διδάσκεις αγγλικά στο δημόσιο σχολείο, θα το εκμεταλλευόσουν για να μην τρέχεις σε 2ο και 3ο σχολείο, ναι ή όχι; Είναι εύκολο να θεωρητικολογούμε όταν είμαστε στην απ' έξω, η ουσία είναι όμως τι θα κάναμε αν βρισκόμασταν στην ίδια θέση με αυτόν που κατηγορούμε.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος eles

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 10:20:04 πμ »
@billimember,

Το κρίσιμο ερώτημα είναι, σε περίπτωση που το υπουργείο σου έδινε τη δυνατότητα με το proficiency να διδάσκεις αγγλικά στο δημόσιο σχολείο, θα το εκμεταλλευόσουν για να μην τρέχεις σε 2ο και 3ο σχολείο, ναι ή όχι; Είναι εύκολο να θεωρητικολογούμε όταν είμαστε στην απ' έξω, η ουσία είναι όμως τι θα κάναμε αν βρισκόμασταν στην ίδια θέση με αυτόν που κατηγορούμε.

Αυτα ' το να μην τρερχω σε δευτερο η τριτο σχολείο" μου φαινονται πολυτέλειες! Μα καλά είμαστε σοβαροί; Είναι αυτο κριτήριο; Και όμως τόσα χρόνια ήταν! Μας ασκούσαν πιέσεις να μην παρουμε ιστορίες για να μην παει ο συνάδελφος σε    άλλο σχολέιο! Παντως σίγουρα είναι καλύτερο να πας κ σε πέντε απο το να μην πας πουθενα!!!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 10:22:08 πμ »
  @billmember, η ιδέα φαίνεται σωστή, για να μην έχουμε 2 μέτρα και 2 σταθμά!
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 10:27:58 πμ »
Eγω Νικητα δεν θα το εκμεταλλευομουν.Οπως θεωρω απαραδεκτο να αυτοχαρακτηριζονται ως καθηγητες αγγλικης οι κατοχοι επαρκειας.Οπως επισης αρνηθηκα να κανω ιδιαιτερο σε παιδι δημοτικου γιατι θεωρησα οτι ετσι καταστρατηγω τις σπουδες ενος αλλου ανθρωπου.Οπως επισης τσακωθηκα με μια φιλολογο που βαριοταν ν απαρει τον #$@ της να παει σε διπλανο σχολειο και επαιρνε για συπληρωση κοιν.και πολ.αγωγη.Οταν λοιπον καποιοι ανθρωποι σεβονται τον κοπο τους,σεβονται και τον κοπο των αλλων.
Εγω θελω να θεσω το εξης ερωτημα.Σε αρκετα μεγαλο νησι που ειναι τιγκα στους αγγλικους και γαλλικους πηγαν ενα σκασμο αναπληρωτες(αναλογικα παντα).Ποιος προηγειται ο ναπληρωτης που εχει α αναθεση η ο μονιμος που εχει εχει 6 ωρες και τις αλλες γεμιζει με ιστορια?

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 10:56:57 πμ »
@eles

Έχεις πάει ποτέ σε πέντε σχολεία; Υποθέτω πως όχι. Εγώ δεν έχω πάει ποτέ σε πέντε, έχω πάει σε τέσσερα (δύο ημερήσια δημοτικά και δύο ολοήμερα). Επίσης, έχει υπάρξει χρονιά σε νησί που έκανα μάθημα σε δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο μαζί. Μην κρίνετε πράματα για τα οποία δεν έχετε ιδίαν άποψη. Ξέρεις τι είναι να μην προλάβεις ούτε διάλειμμα να κάνεις;

@madonna mia
Δέχομαι αυτό που μου λες και μπράβο σου που σκέφτεσαι έτσι. Με το χέρι στην καρδιά όμως, πόσοι συνάδελφοι σκέφτονται σαν κι εσένα; Να διακινδυνεύσω την άποψη ότι αποτελούν μια πολύ μικρή μειοψηφία.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:01:34 πμ »
Eγω Νικητα δεν θα το εκμεταλλευομουν.Οπως θεωρω απαραδεκτο να αυτοχαρακτηριζονται ως καθηγητες αγγλικης οι κατοχοι επαρκειας.Οπως επισης αρνηθηκα να κανω ιδιαιτερο σε παιδι δημοτικου γιατι θεωρησα οτι ετσι καταστρατηγω τις σπουδες ενος αλλου ανθρωπου.Οπως επισης τσακωθηκα με μια φιλολογο που βαριοταν ν απαρει τον #$@ της να παει σε διπλανο σχολειο και επαιρνε για συπληρωση κοιν.και πολ.αγωγη.Οταν λοιπον καποιοι ανθρωποι σεβονται τον κοπο τους,σεβονται και τον κοπο των αλλων.
Εγω θελω να θεσω το εξης ερωτημα.Σε αρκετα μεγαλο νησι που ειναι τιγκα στους αγγλικους και γαλλικους πηγαν ενα σκασμο αναπληρωτες(αναλογικα παντα).Ποιος προηγειται ο ναπληρωτης που εχει α αναθεση η ο μονιμος που εχει εχει 6 ωρες και τις αλλες γεμιζει με ιστορια?

Nικήτα...έχει απόλυτο δίκιο η madonna mia. Πολύ σωστά είπε πως όταν κάποιος σέβεται τον κόπο του, σέβεται και τον κόπο και τα χωράφια του άλλου! Κι εμένα μου έτυχε όταν δίδαξα ως ωρομίσθια...το τονίζω...ωρομίσθια σε ΕΕΕΕΚ ειδικής αγωγής και μου ζητήθηκε να κάνω Κοινωνική και Επαγγελματική Αγωγή (μάθημα που στα ΕΕΕΕΚ είναι καθαρά των κοινωνιολόγων) κλώτσησα και ήμουν και ωρομίσθια η καψερή! Επίσης στον ίδιο νομό μ'εμένα έμαθα την επόμενη χρονιά πως διευθυντής σχολείου ζήτησε σε αγγλικού να διδάξει Ιστορία Κατεύθυνσης! Η κοπέλα το έκανε φυσικά θέμα και στο τέλος απαλλάχτηκε...κι επειδή μίλησα μαζί της εκ των υστέρων και όσες ώρες Ιστορίας έτυχε να κάνει σε άλλες τάξεις τις έκανε παρά τη θέλησή της και ενώ ήταν διατεθειμένη να συμπληρώνει και αλλού,αλλά επειδή μιλάμε για την Σητεία Κρήτης...σε ακτίνα μεγάλη γύρω απ'την απομονωμένη Σητεία δεν έχει γυμνάσια-λύκεια!
Γι αυτό να μη βάζουμε όλους τους ανθρώπους στο ίδιο τσουβάλι και ούτε όλοι είναι παρτάκηδες και βολεψάκηδες! Φαντάζομαι υπάρχουν και πολλά άλλα τέτοια παραδείγματα...
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:09:24 πμ »
Κατ' αρχήν, να ξεκαθαρίσω ότι από τα 14 σχολικά έτη που έχω δουλέψει στη δημόσια εκπαίδευση, Ιστορία δίδαξα μόνο πέρυσι, καθαρά για λόγους συμπλήρωσης ωραρίου. Έχω ξαναπεί ότι δεν πήρα πραξικοπηματικά τίποτα από κανέναν, πήρα ότι περίσσεψε.

ΛΩΡΑ, σε βρίσκω πολύ ιδεαλίστρια. Εγώ θεωρώ ότι η πλειοψηφία των συναδέλφων σκέφτεται και πράττει φιλοτομαριστικά. Κι έχω αρκετά επιχειρήματα να υποστηρίξω την άποψή μου. Θα παραθέσω μόνο δύο. Σκέψου πόσο ισχνή είναι η συμμετοχή μας στις απεργίες και τι κακός χαμός γίνεται σε κάθε σχολείο στην κατάρτιση προγράμματος.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος anikologr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 449
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τα αυτοκίνητα...
    • Προφίλ
    • https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:10:57 πμ »
Πόσο εύκολο είναι να κρίνεις αν είσαι έξω από το χορό. Αυτό έχω να πω.

Μετά από 10 χρόνια στην εκπαίδευση έχω συμπεράνει ότι δεν υπάρχει πιο μίζερος κλάδος από αυτό των εκπαιδευτικών. Μόνο να φάει ο ένας την θέση του άλλου.

Να σας πω αγαπητοί μαθηματικοί-φιλόλογοι. Οι συνάδελφοί σας που κάνουν με κάτι αισχρά σεμινάρια πληροφορική γιατί δεν ζητάτε να επιστρέψουν στις ειδικότητές σας με τον ίδιο ζήλο? Εμ βέβαια εκεί σας "τσούζει"...

΄Καλά μας κάνουν...

Καλημέρα....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:12:37 πμ από anikologr »
Στοιχεία Εκπαιδευκών αντιτιθέμενων - θιγόμενων από τις υποχρεωτικές μετατάξεις

https://docs.google.com/forms/d/1ujwDvvYzRfhjfnvjxJfqLXnHigfiqJZl3tVxaeLOsPM/edit#

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:16:37 πμ »
Και επίσης επειδή ειπώθηκε κάτι τέτοιο...οι φιλόλογοι δεν νιώθαμε αδικημένοι επειδή δεν διόριζαν αρκετούς φιλολόγους για το λόγο ότι οι ξενόγλωσσοι παίρναν την Ιστορία και εν συνεχεία και την λογοτεχνία, αλλά γιατί οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές κατάφεραν κάποιες χρονιές να δώσουν μέχρι και 900 οργανικές σε αγγλικούς  μέσω ΑΣΕΠ και πάρα πολλές (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) σε ΠΕ05 και ΠΕ07.... πού ακούστηκε...??? 900 οργανικές στα αγγλικά τη στιγμή που δίναν περίπου 1000 σε φιλολόγους με τόσες παραπάνω ώρες διδασκαλίας εκ των πραγμάτων στα σχολεία!!!  ???  ::)  Και γι αυτό κατήντησαν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν αλλα ντ΄άλλα παπαντάλλα....μαθήματα εκτός αντικειμένου!!!
Με 2 λόγια σας φάγαν οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές (όπως και τους γυμναστές,πληροφορικάριους,μουσικούς,καλλιτεχνικούς) που τους χώναν σωρηδόν στα σχολεία κάποια φεγγάρια!! Συνεπώς ναι...κάποιοι κλάδοι όπως αυτοί των φιλολόγων,που υπήρχαν πάντα τεράστιες ανάγκες σε φιλολόγους,αλλά και μαθηματικούς,φυσικούς, ήταν αδικημένοι,αλλά απ'την άλλη....επειδή δεν χώθηκαν σωρηδόν τα προηγούμενα έτη ίσως αυτό φανεί τώρα σωτήριο για τον κλάδο....

ΥΓ: Και σημειωτέον...για να μην παρεξηγούμαι...εγώ ουδεμία σχέση έχω πλέον με τη δημόσια εκπαίδευση,δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από πέρσι και με καμία μελλοντική βλέψη στο δημόσιο σχολείο και γράφω καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς καμία εσωτερική παρόρμηση λόγω αισθήματος αδικίας ή τα τοιαύτα....
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:19:56 πμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:23:13 πμ »
Πιο ισχυρό λόμπυ στην εκπαίδευση από τους φιλολόγους δεν υπάρχει, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Το θέμα είναι ότι είναι τουλάχιστον ηλίθιο να συζητάμε για αυτά τέτοιες ώρες.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:29:02 πμ »
Πόσο εύκολο είναι να κρίνεις αν είσαι έξω από το χορό. Αυτό έχω να πω.

Μετά από 10 χρόνια στην εκπαίδευση έχω συμπεράνει ότι δεν υπάρχει πιο μίζερος κλάδος από αυτό των εκπαιδευτικών. Μόνο να φάει ο ένας την θέση του άλλου.

Να σας πω αγαπητοί μαθηματικοί-φιλόλογοι. Οι συνάδελφοί σας που κάνουν με κάτι αισχρά σεμινάρια πληροφορική γιατί δεν ζητάτε να επιστρέψουν στις ειδικότητές σας με τον ίδιο ζήλο? Εμ βέβαια εκεί σας "τσούζει"...

΄Καλά μας κάνουν...

Καλημέρα....

Πολύ σωστά λες πως θα πρεπε κι αυτοί να γυρίσουν στις θέσεις τους...αλλά πίστεψέ με....και να γυρίσουν ...οι ειδικότητες αυτές (οι βασικές) πάλι ελλείψεις θα έχουν....από κει και πέρα συμπεραίνεις....
όσο για το λόμπυ...το γεγονός ότι μέσα σε ένα σχολείο συναντάς πολλούς φιλολόγους, αυτό δεν τους κάνει λόμπυ...επίσης εγώ δεν μίλησα για λόμπυ,αλλά για συδικαλιστές και συντεχνίες (δηλαδή πάλι συνδικαλιστές) που κατέστρεψαν πολλούς κλάδους και με την ίδια ευκολία θα κατέστρεφαν και τους φιλολόγους...δεν θα είχαν ενδοιασμό...Απλά πήρε η μπάλα άλλους γιατί τότε ήταν η νέα μόδα η πληροφορική και οι ξένες γλώσσες στα δημοτικά!
Αν δεν γίνομαι κατανοητή δεν φταίω εγώ...πόσο πιο απλά και ξεκάθαρα να τα πω...με 2 λόγια λέω πως όλοι μας είμαστε θύματα παιχνιδιών άνωθεν....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος MARIA-APOSTOLIA

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:34:10 πμ »
Και επίσης επειδή ειπώθηκε κάτι τέτοιο...οι φιλόλογοι δεν νιώθαμε αδικημένοι επειδή δεν διόριζαν αρκετούς φιλολόγους για το λόγο ότι οι ξενόγλωσσοι παίρναν την Ιστορία και εν συνεχεία και την λογοτεχνία, αλλά γιατί οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές κατάφεραν κάποιες χρονιές να δώσουν μέχρι και 900 οργανικές σε αγγλικούς  μέσω ΑΣΕΠ και πάρα πολλές (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) σε ΠΕ05 και ΠΕ07.... πού ακούστηκε...??? 900 οργανικές στα αγγλικά τη στιγμή που δίναν περίπου 1000 σε φιλολόγους με τόσες παραπάνω ώρες διδασκαλίας εκ των πραγμάτων στα σχολεία!!!  ???  ::)  Και γι αυτό κατήντησαν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν αλλα ντ΄άλλα παπαντάλλα....μαθήματα εκτός αντικειμένου!!!
Με 2 λόγια σας φάγαν οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές (όπως και τους γυμναστές,πληροφορικάριους,μουσικούς,καλλιτεχνικούς) που τους χώναν σωρηδόν στα σχολεία κάποια φεγγάρια!! Συνεπώς ναι...κάποιοι κλάδοι όπως αυτοί των φιλολόγων,που υπήρχαν πάντα τεράστιες ανάγκες σε φιλολόγους,αλλά και μαθηματικούς,φυσικούς, ήταν αδικημένοι,αλλά απ'την άλλη....επειδή δεν χώθηκαν σωρηδόν τα προηγούμενα έτη ίσως αυτό φανεί τώρα σωτήριο για τον κλάδο....

ΥΓ: Και σημειωτέον...για να μην παρεξηγούμαι...εγώ ουδεμία σχέση έχω πλέον με τη δημόσια εκπαίδευση,δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από πέρσι και με καμία μελλοντική βλέψη στο δημόσιο σχολείο και γράφω καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς καμία εσωτερική παρόρμηση λόγω αισθήματος αδικίας ή τα τοιαύτα....


Είμαστε "καθηγητές Πληροφορικής" και όχι "Πληροφορικάριοι", όπως κι εσείς είστε Φιλόλογοι και όχι Φιλολογίνες/νοι.

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:42:31 πμ από MARIA-APOSTOLIA »

Αποσυνδεδεμένος anestios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 69
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:47:40 πμ »
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι ξενόγλωσσοι τελειώσαμε. Αυτό που συμβαίνει εναντίον μας όλο το καλοκαίρι ξεπερνάει τα όρια. Οι άνθρωποι είναι γελοίοι και κατάπτυστοι. Περιμένω να δω ποσοστά συμμετοχής στην απεργία, έστω για κάποιες μέρες... Τουλάχιστον οι ξενόγλωσσοι δεν πρέπει να πατήσουν στα σχολεία.

Δεν τελειώσατε καθόλου! Αυτοί που τελειώσαμε είμαστε οι φιλόλογοι που βγάλαμε τα μάτια μας στην ιστορία στον Ασεπ, τελειώσαμε τις αντίστοιχες σχολές , τριγυρίσαμε σε όλη την Ελλάδα και βρισκόμαστε σε τελευταία μοίρα. Βολευόσασταν όλοι εσείς με 10- 15 ακόμα και 21 ώρες στο δημόσιο σχολείο και δεν τολμούσατε να καταγγείλετε τις στρεβλώσεις διότι η σχέση με τη δημόσια καράκλα είναι ερωτική. Ποιο ιδιωτικό σχολείο και ποιος γονιός θα σας πλήρωνε να κάνετε ιστορία; Εσείς οι ίδιοι δεν αντιδράτε στα επαγγελματικά δικαιώματα που δίνει η επάρκεια; Αλλά βέβαια ο ιδιωτικός τομέας είναι άλλλο πράγμα ενώ το σχολείο τσιφλίκι. Και με λύπη μου διαβάζω στην επιστολή της ΟΛΜΕ την αντίδραση στις μετατάξεις σε ένα κείμενο άκρως προπαγανδιστικό που σκοπό έχει να φανατίσει και όχι να ενημερώσει. Ψεύδονται για τις διαθεσιμότητες, όλοι θα απορροφηθούν. Και ναι όποιος δεν έχει γνωστικό αντικείμενο να πηγαίνει εκεί  που υπάρχει και όχι να καπαλώνει τους άλλους. Και για να μην έχουμε αυταπάτες: η ευρωπαική λογοτεχνία είναι μάθημα επιλογής και δεν διδάσκεται και η β' ανάθεση αυτή τη στιγμή δόθηκε με πολιτικά και όχι με επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια (αυτά τα ψεύδη για τους άλλους που δεν γνωρίζουν τίποτα)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 527
Σύνολο: 537

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.114 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.