*

Αποστολέας Θέμα: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....  (Αναγνώστηκε 47272 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Αλλά όσον αφορά το Για ποιο λόγο δεν έχουμε εμείς ιδέα πάνω σε αυτά τα θέματα; Σαφώς δεν έχουμε τόσο ευρεία γνώση όσο οι φιλόλογοι αλλά δεν είμαστε και άσχετοι.  Και εμείς γνωρίζουμε για τον Πελοποννησιακό πόλεμο και για άλλα ιστορικά γεγονότα.Στο τμήμα της αγγλικής είχαμε μαθήματα όπως αρχαία  και νέα ελληνική γραμματεία, νεοελληνική ιστορία, αρχαία ελληνική φιλοσοφία και άλλα αρκετά ελληνικά μαθήματα. Επίσης κάναμε αμέτρητα μαθήματα λογοτεχνίας που μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε ως πηγές ιστορίας. Το σχολικό βιβλίο έχει ενότητες που αναφέρονται σε ευρωπαική ιστορία. Επίσης πολλοί ξένοι συγγραφείς από αυτούς που μελετήσαμε είχαν επηρεαστεί πάρα πολύ από τους αρχαίους συγγραφείς οπότε γινόταν μεγάλη αναφορά σε αυτούς. Δεν μας είναι άγνωστο αντικείμενο. Λατινικά δεν κάναμε στη σχολή τουλάχιστον τον καιρό που ήμουν εγώ. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται. Έκθεση κάναμε αλλά στα αγγλικά. Πάντως η γενική φιλοσοφία του μαθήματος δεν αλλάζει. Αν κάποιος μπορεί να γράψει ένα κείμενο με συνοχή στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά μπορεί να το κάνει και στα ελληνικά. Και εμείς φιλόλογοι είμαστε αλλά σε άλλη γλώσσα. Αυτό το λέω γιατί δεν μου αρέσει η υποτίμηση από τους άλλους κλάδους.

ΟΚ....ό,τι βπείτε...κάνατε και αρχαία και λογοτεχνία ελληνική και απ'όλα...και στη φιλολογία οι καθηγητές μας ζητούσαν συμβουλές απ'τους δικούς σας πώς να διδάξουν αρχαία  και Ίστορία...!!  ::) ::) ::) ::)

Έλεος....αυτά είναι ανακρίβειες τρελές....εκτός του ότι είχα φίλους από αγγλική και γαλλική φιλολογία όταν σπούδαζα και αυτά μαθήματα που λες δεν τα ήξεραν καν (αρχαία Ιστορία, νεοελληνική Ιστορία κ.τ.λ....ίσως μόνο τη φιλοσοφία και την Ευρωπαϊκή Ιστορία) μπορώ αύριο κιόλας να σκανάρω τον οδηγό σπουδών αγγλικής και γαλλικής φιλολογίας και να δούμε ποιος διδάχτηκε τι...!
Επειδή είπα 2 αλήθειες στις οποίες δεν υπάρχει κάτι να πει κάποιος ανίδεος απ'τα μαθήματα που ανέφερα γιατί απλούστατα δεν είναι το αντικείμενο του (όχι γιατί είναι ηλίθιος ή τον υποτιμάω) θα φτάσουμε να λέμε μεγαλύτερες ανακρίβειες και μπαρούφες απ'ό,τι λέγαμε ως τώρα...;;;!!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Λώρα,
το δικό μου πτυχίο φέρει τίτλο "αγγλικής και ελληνικής γλώσσας και φιλολογίας" Ακριβώς έτσι !! Και τα μισά - ναι τα μισά ! - μαθήματα που διδάχθηκα ήταν του ελληνικού τμήματος - ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.

ααα και μην ξεχάσεις να σκανάρεις και τον οδηγό σπουδών του "εθνολογίας Θράκης" και μετά να μας πεις γιατί ΑΥΤΟΙ οι συγκεκριμένοι πτυχιούχοι πρέπει να διδάσκουν λατινικά....

και επίσης, πες μας γιατί οι απο 25 ως 40 something που διδάχθηκαν την Ιστορία κατ' αποκλειστικότητα απο τους απανταχού φιλολογάρες, ειναι παντελώς ανιστόρητοι...

οκ, αν θέλετε να ρίξουμε κι άλλο το επίπεδο αυτής της κουβέντας, πείτε μου να το συνεχίσω.... (γιατί αυτού του επιπέδου ειναι τα επιχειρήματα που διάβασα πιο πάνω )

εγώ θα έλεγα να σοβαρευτούμε όλοι και να ανοίξουμε λίγο το μυαλό μας. Η -οποιαδήποτε- επιστήμη δεν έχει στεγανά και μεις έχουμε βαλθεί να την οριοθετήσουμε.  Αυτό και μόνο μας ακυρώνει ως Επιστήμονες!! Καλό σας βράδυ !!
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
1. Χιλιάδες αναπληρωτές ξενόγλωσσοι είναι επίσης άνεργοι. Και αυτοί ταλαιπωρήθηκαν πολλά χρόνια.
2. Στο θέμα των αποσπάσεων όλες οι ειδικότητες ταλαιπωρούνται.

1. Δε διαφωνώ. Μόνο που αυτό δε συμβαίνει επειδή το μάθημά τους διδάσκεται ως β ανάθεση σχεδόν κατά κανόνα.
2. Ούτε σε αυτό διαφωνώ. Το σύστημα αποσπάσεων εν γένει έχει καταντήσει βασανιστικό.  Το παράδειγμα που ανέφερα όμως εδράζεται σε μια άδικη συνθήκη.

Όπως έχω γράψει άπειρες φορές, δεν έχω τίποτα με κανέναν συνάδελφο καμιάς ειδικότητας.
Στρεβλό είναι το όλο σύστημα.  Ωστόσο, δεν υπάρχει κανένα άλλο μάθημα η διδασκαλία του οποίου ως β ανάθεση να κοντεύει να γίνει ο κανόνας πλην της ιστορίας.
Και δε νομίζω να υπάρχει συνάδελφος (με την πραγματική σημασία της λέξης) που θα υποστήριζε
το συντεχνιακό συμφέρον της ειδικότητάς του εις βάρος του έννομου και συγχρόνως ηθικού συμφέροντος των συναδέλφων άλλης ειδικότητας.
 Όπως κι αν έχει, το κουράσαμε το ζήτημα.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Το θέμα κλειδώνεται
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158559
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 441
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 508

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.