*

Αποστολέας Θέμα: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....  (Αναγνώστηκε 47397 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 11:59:16 πμ »
Αυτό που ξέρω είναι ότι οι ξενόγλωσσοι τελειώσαμε. Αυτό που συμβαίνει εναντίον μας όλο το καλοκαίρι ξεπερνάει τα όρια. Οι άνθρωποι είναι γελοίοι και κατάπτυστοι. Περιμένω να δω ποσοστά συμμετοχής στην απεργία, έστω για κάποιες μέρες... Τουλάχιστον οι ξενόγλωσσοι δεν πρέπει να πατήσουν στα σχολεία.

Δεν τελειώσατε καθόλου! Αυτοί που τελειώσαμε είμαστε οι φιλόλογοι που βγάλαμε τα μάτια μας στην ιστορία στον Ασεπ, τελειώσαμε τις αντίστοιχες σχολές , τριγυρίσαμε σε όλη την Ελλάδα και βρισκόμαστε σε τελευταία μοίρα. Βολευόσασταν όλοι εσείς με 10- 15 ακόμα και 21 ώρες στο δημόσιο σχολείο και δεν τολμούσατε να καταγγείλετε τις στρεβλώσεις διότι η σχέση με τη δημόσια καράκλα είναι ερωτική. Ποιο ιδιωτικό σχολείο και ποιος γονιός θα σας πλήρωνε να κάνετε ιστορία; Εσείς οι ίδιοι δεν αντιδράτε στα επαγγελματικά δικαιώματα που δίνει η επάρκεια; Αλλά βέβαια ο ιδιωτικός τομέας είναι άλλλο πράγμα ενώ το σχολείο τσιφλίκι. Και με λύπη μου διαβάζω στην επιστολή της ΟΛΜΕ την αντίδραση στις μετατάξεις σε ένα κείμενο άκρως προπαγανδιστικό που σκοπό έχει να φανατίσει και όχι να ενημερώσει. Ψεύδονται για τις διαθεσιμότητες, όλοι θα απορροφηθούν. Και ναι όποιος δεν έχει γνωστικό αντικείμενο να πηγαίνει εκεί  που υπάρχει και όχι να καπαλώνει τους άλλους. Και για να μην έχουμε αυταπάτες: η ευρωπαική λογοτεχνία είναι μάθημα επιλογής και δεν διδάσκεται και η β' ανάθεση αυτή τη στιγμή δόθηκε με πολιτικά και όχι με επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια (αυτά τα ψεύδη για τους άλλους που δεν γνωρίζουν τίποτα)



Συμφωνώ και επαυξάνω.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:04:35 μμ »
Και με λύπη μου διαβάζω στην επιστολή της ΟΛΜΕ την αντίδραση στις μετατάξεις σε ένα κείμενο άκρως προπαγανδιστικό που σκοπό έχει να φανατίσει και όχι να ενημερώσει. Ψεύδονται για τις διαθεσιμότητες, όλοι θα απορροφηθούν.

Πώς είσαι τόσο σίγουρος;

Αποσυνδεδεμένος rataplan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 446
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:09:31 μμ »
αγαπητοι  συνάδελφοι, που  θα  βρω  την  τροπολογια/εγκύκλιο  με  την  οποία  επιστρέφει  η  ιστορία  ως  β  αναθεση  σε  ξενογλωσσους?

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:13:38 μμ »
Και επίσης επειδή ειπώθηκε κάτι τέτοιο...οι φιλόλογοι δεν νιώθαμε αδικημένοι επειδή δεν διόριζαν αρκετούς φιλολόγους για το λόγο ότι οι ξενόγλωσσοι παίρναν την Ιστορία και εν συνεχεία και την λογοτεχνία, αλλά γιατί οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές κατάφεραν κάποιες χρονιές να δώσουν μέχρι και 900 οργανικές σε αγγλικούς  μέσω ΑΣΕΠ και πάρα πολλές (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) σε ΠΕ05 και ΠΕ07.... πού ακούστηκε...??? 900 οργανικές στα αγγλικά τη στιγμή που δίναν περίπου 1000 σε φιλολόγους με τόσες παραπάνω ώρες διδασκαλίας εκ των πραγμάτων στα σχολεία!!!  ???  ::)  Και γι αυτό κατήντησαν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν αλλα ντ΄άλλα παπαντάλλα....μαθήματα εκτός αντικειμένου!!!
Με 2 λόγια σας φάγαν οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές (όπως και τους γυμναστές,πληροφορικάριους,μουσικούς,καλλιτεχνικούς) που τους χώναν σωρηδόν στα σχολεία κάποια φεγγάρια!! Συνεπώς ναι...κάποιοι κλάδοι όπως αυτοί των φιλολόγων,που υπήρχαν πάντα τεράστιες ανάγκες σε φιλολόγους,αλλά και μαθηματικούς,φυσικούς, ήταν αδικημένοι,αλλά απ'την άλλη....επειδή δεν χώθηκαν σωρηδόν τα προηγούμενα έτη ίσως αυτό φανεί τώρα σωτήριο για τον κλάδο....

ΥΓ: Και σημειωτέον...για να μην παρεξηγούμαι...εγώ ουδεμία σχέση έχω πλέον με τη δημόσια εκπαίδευση,δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από πέρσι και με καμία μελλοντική βλέψη στο δημόσιο σχολείο και γράφω καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς καμία εσωτερική παρόρμηση λόγω αισθήματος αδικίας ή τα τοιαύτα....


Είμαστε "καθηγητές Πληροφορικής" και όχι "Πληροφορικάριοι", όπως κι εσείς είστε Φιλόλογοι και όχι Φιλολογίνες/νοι.

Όπως και οι "γυμναστές" είναι "καθηγητές φυσικής αγωγής", οι "γαλλικούδες/αγγλικούδες" είναι "καθηγητές γαλλικών/αγγλικών" κ.ο.κ.
Ξεκολλάτε!!! Εδώ είναι ελεύθερο φόρουμ και όχι επίσημα έγγραφα/πρωτόκολλα για να γράφουμε τον επίσημο τίτλο του καθενός.

Χαλαρώστε λίγο.. πληροφορικάριοι, γυμναστές, γαλλικούδες, φιλολογίνες, φυσικίνες, θρησκευτικούδες και γυμνασιάρχες/λυκειάρχες!  8)

Επί της ουσίας να σχολιάζουμε.. και αναφέρει κάποιες αλήθειες η ΛΩΡΑ. Αλλά μάθαμε να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας και να βλέπουμε τα πράγματα όπως μας βολεύουν, χωρίς να βλέπουμε/λέμε τα πραγματικά αίτια της κατάστασης και αυτούς που ευθύνονται για το ζήτημα που συζητάτε εδώ. Έτσι δεν είναι π.χ. anestios και inw ;  ;)
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:14:57 μμ »
Και επίσης επειδή ειπώθηκε κάτι τέτοιο...οι φιλόλογοι δεν νιώθαμε αδικημένοι επειδή δεν διόριζαν αρκετούς φιλολόγους για το λόγο ότι οι ξενόγλωσσοι παίρναν την Ιστορία και εν συνεχεία και την λογοτεχνία, αλλά γιατί οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές κατάφεραν κάποιες χρονιές να δώσουν μέχρι και 900 οργανικές σε αγγλικούς  μέσω ΑΣΕΠ και πάρα πολλές (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) σε ΠΕ05 και ΠΕ07.... πού ακούστηκε...??? 900 οργανικές στα αγγλικά τη στιγμή που δίναν περίπου 1000 σε φιλολόγους με τόσες παραπάνω ώρες διδασκαλίας εκ των πραγμάτων στα σχολεία!!!  ???  ::)  Και γι αυτό κατήντησαν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν αλλα ντ΄άλλα παπαντάλλα....μαθήματα εκτός αντικειμένου!!!
Με 2 λόγια σας φάγαν οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές (όπως και τους γυμναστές,πληροφορικάριους,μουσικούς,καλλιτεχνικούς) που τους χώναν σωρηδόν στα σχολεία κάποια φεγγάρια!! Συνεπώς ναι...κάποιοι κλάδοι όπως αυτοί των φιλολόγων,που υπήρχαν πάντα τεράστιες ανάγκες σε φιλολόγους,αλλά και μαθηματικούς,φυσικούς, ήταν αδικημένοι,αλλά απ'την άλλη....επειδή δεν χώθηκαν σωρηδόν τα προηγούμενα έτη ίσως αυτό φανεί τώρα σωτήριο για τον κλάδο....

ΥΓ: Και σημειωτέον...για να μην παρεξηγούμαι...εγώ ουδεμία σχέση έχω πλέον με τη δημόσια εκπαίδευση,δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από πέρσι και με καμία μελλοντική βλέψη στο δημόσιο σχολείο και γράφω καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς καμία εσωτερική παρόρμηση λόγω αισθήματος αδικίας ή τα τοιαύτα....

ΛΩΡΑ, εξ όσων θυμάμαι, ποτέ δεν έχει γίνει ΑΣΕΠ που να προκηρύσσει 900 θέσεις για ΠΕ06 και 1.000 για ΠΕ02. Αν κάνω λάθος, οι συνάδελφοι ας με διορθώσουν. Ακόμα και αν έχει συμβεί αυτό, στην τοποθέτησή σου μάλλον ξέχασες να υπολογίσεις ότι οι ΠΕ06, δουλεύουμε και στην α'θμια εκπαίδευση. Ο αριθμός των φιλολόγων στη β'θμια εκπαίδευση είναι 18.000. Οι ξενόγλωσσοι, ΣΥΝΟΛΙΚΑ, άντε να 'μαστε κάνα εφταχίλιαρο. Αποτελείτε περίπου το 25 % του ανθρώπινου δυναμικού της β'θμιας. Δε μου φαίνεστε για λίγοι λοιπόν. Η τελευταία τοποθέτησή σου, παρ' ότι δεν το ομολογείς ξεκάθαρα, είναι χαρακτηριστική για το πως σκέφτεται μεγάλος αριθμός συναδέλφων από συγκεκριμένες ειδικότητες, δηλ. αυτές που ανέφερες εσύ -φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κτλ. Κάποια στιγμή ας το χωνέψουμε επιτέλους. Όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά και απαραίτητα. Το να τα χωρίζουμε σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα, παραπέμπει στην εποχή  που ήμουν εγώ μαθητής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:25:33 μμ »
Και επίσης επειδή ειπώθηκε κάτι τέτοιο...οι φιλόλογοι δεν νιώθαμε αδικημένοι επειδή δεν διόριζαν αρκετούς φιλολόγους για το λόγο ότι οι ξενόγλωσσοι παίρναν την Ιστορία και εν συνεχεία και την λογοτεχνία, αλλά γιατί οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές κατάφεραν κάποιες χρονιές να δώσουν μέχρι και 900 οργανικές σε αγγλικούς  μέσω ΑΣΕΠ και πάρα πολλές (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) σε ΠΕ05 και ΠΕ07.... πού ακούστηκε...??? 900 οργανικές στα αγγλικά τη στιγμή που δίναν περίπου 1000 σε φιλολόγους με τόσες παραπάνω ώρες διδασκαλίας εκ των πραγμάτων στα σχολεία!!!  ???  ::)  Και γι αυτό κατήντησαν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν αλλα ντ΄άλλα παπαντάλλα....μαθήματα εκτός αντικειμένου!!!
Με 2 λόγια σας φάγαν οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές (όπως και τους γυμναστές,πληροφορικάριους,μουσικούς,καλλιτεχνικούς) που τους χώναν σωρηδόν στα σχολεία κάποια φεγγάρια!! Συνεπώς ναι...κάποιοι κλάδοι όπως αυτοί των φιλολόγων,που υπήρχαν πάντα τεράστιες ανάγκες σε






φιλολόγους,αλλά και μαθηματικούς,φυσικούς, ήταν αδικημένοι,αλλά απ'την άλλη....επειδή δεν χώθηκαν σωρηδόν τα προηγούμενα έτη ίσως αυτό φανεί τώρα σωτήριο για τον κλάδο....

ΥΓ: Και σημειωτέον...για να μην παρεξηγούμαι...εγώ ουδεμία σχέση έχω πλέον με τη δημόσια εκπαίδευση,δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από πέρσι και με καμία μελλοντική βλέψη στο δημόσιο σχολείο και γράφω καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς καμία εσωτερική παρόρμηση λόγω αισθήματος αδικίας ή τα τοιαύτα....

ΛΩΡΑ, εξ όσων θυμάμαι, ποτέ δεν έχει γίνει ΑΣΕΠ που να προκηρύσσει 900 θέσεις για ΠΕ06 και 1.000 για ΠΕ02. Αν κάνω λάθος, οι συνάδελφοι ας με διορθώσουν. Ακόμα και αν έχει συμβεί αυτό, στην τοποθέτησή σου μάλλον ξέχασες να υπολογίσεις ότι οι ΠΕ06, δουλεύουμε και στην α'θμια εκπαίδευση. Ο αριθμός των φιλολόγων στη β'θμια εκπαίδευση είναι 18.000. Οι ξενόγλωσσοι, ΣΥΝΟΛΙΚΑ, άντε να 'μαστε κάνα εφταχίλιαρο. Αποτελείτε περίπου το 25 % του ανθρώπινου δυναμικού της β'θμιας. Δε μου φαίνεστε για λίγοι λοιπόν. Η τελευταία τοποθέτησή σου, παρ' ότι δεν το ομολογείς ξεκάθαρα, είναι χαρακτηριστική για το πως σκέφτεται μεγάλος αριθμός συναδέλφων από συγκεκριμένες ειδικότητες, δηλ. αυτές που ανέφερες εσύ -φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κτλ. Κάποια στιγμή ας το χωνέψουμε επιτέλους. Όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά και απαραίτητα. Το να τα χωρίζουμε σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα, παραπέμπει στην εποχή  που ήμουν εγώ μαθητής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Έχει δίκαιο η Λώρα, ήταν στον ΑΣΕΠ του 2004.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:34:55 μμ »
@billimember,

Το κρίσιμο ερώτημα είναι, σε περίπτωση που το υπουργείο σου έδινε τη δυνατότητα με το proficiency να διδάσκεις αγγλικά στο δημόσιο σχολείο, θα το εκμεταλλευόσουν για να μην τρέχεις σε 2ο και 3ο σχολείο, ναι ή όχι; Είναι εύκολο να θεωρητικολογούμε όταν είμαστε στην απ' έξω, η ουσία είναι όμως τι θα κάναμε αν βρισκόμασταν στην ίδια θέση με αυτόν που κατηγορούμε.

Αυτα ' το να μην τρερχω σε δευτερο η τριτο σχολείο" μου φαινονται πολυτέλειες! Μα καλά είμαστε σοβαροί; Είναι αυτο κριτήριο; Και όμως τόσα χρόνια ήταν! Μας ασκούσαν πιέσεις να μην παρουμε ιστορίες για να μην παει ο συνάδελφος σε    άλλο σχολέιο! Παντως σίγουρα είναι καλύτερο να πας κ σε πέντε απο το να μην πας πουθενα!!!

Η προπαγάνδα δουλεύει μια χαρά!Από το να απολυθείτε να πάτε στα Τρίκαλα( για να φέρουν υπεράριθμους στην Αθήνα.) Φύγε εσύ- έλα εσύ.Άκουσα και το άλλο από συνάδελφο: έχει πολλούς πλεονάζοντες η Αττική και θα κάνει υποχρεωτικές μετακινήσεις από την Αττική.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 12:40:21 μμ »
Και επίσης επειδή ειπώθηκε κάτι τέτοιο...οι φιλόλογοι δεν νιώθαμε αδικημένοι επειδή δεν διόριζαν αρκετούς φιλολόγους για το λόγο ότι οι ξενόγλωσσοι παίρναν την Ιστορία και εν συνεχεία και την λογοτεχνία, αλλά γιατί οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές κατάφεραν κάποιες χρονιές να δώσουν μέχρι και 900 οργανικές σε αγγλικούς  μέσω ΑΣΕΠ και πάρα πολλές (δεν θυμάμαι ακριβώς πόσες) σε ΠΕ05 και ΠΕ07.... πού ακούστηκε...??? 900 οργανικές στα αγγλικά τη στιγμή που δίναν περίπου 1000 σε φιλολόγους με τόσες παραπάνω ώρες διδασκαλίας εκ των πραγμάτων στα σχολεία!!!  ???  ::)  Και γι αυτό κατήντησαν οι ξενόγλωσσοι να διδάσκουν αλλα ντ΄άλλα παπαντάλλα....μαθήματα εκτός αντικειμένου!!!
Με 2 λόγια σας φάγαν οι συντεχνίες και οι συνδικαλιστές (όπως και τους γυμναστές,πληροφορικάριους,μουσικούς,καλλιτεχνικούς) που τους χώναν σωρηδόν στα σχολεία κάποια φεγγάρια!! Συνεπώς ναι...κάποιοι κλάδοι όπως αυτοί των φιλολόγων,που υπήρχαν πάντα τεράστιες ανάγκες σε






φιλολόγους,αλλά και μαθηματικούς,φυσικούς, ήταν αδικημένοι,αλλά απ'την άλλη....επειδή δεν χώθηκαν σωρηδόν τα προηγούμενα έτη ίσως αυτό φανεί τώρα σωτήριο για τον κλάδο....

ΥΓ: Και σημειωτέον...για να μην παρεξηγούμαι...εγώ ουδεμία σχέση έχω πλέον με τη δημόσια εκπαίδευση,δουλεύω στον ιδιωτικό τομέα από πέρσι και με καμία μελλοντική βλέψη στο δημόσιο σχολείο και γράφω καθαρά εγκυκλοπαιδικά και χωρίς καμία εσωτερική παρόρμηση λόγω αισθήματος αδικίας ή τα τοιαύτα....

ΛΩΡΑ, εξ όσων θυμάμαι, ποτέ δεν έχει γίνει ΑΣΕΠ που να προκηρύσσει 900 θέσεις για ΠΕ06 και 1.000 για ΠΕ02. Αν κάνω λάθος, οι συνάδελφοι ας με διορθώσουν. Ακόμα και αν έχει συμβεί αυτό, στην τοποθέτησή σου μάλλον ξέχασες να υπολογίσεις ότι οι ΠΕ06, δουλεύουμε και στην α'θμια εκπαίδευση. Ο αριθμός των φιλολόγων στη β'θμια εκπαίδευση είναι 18.000. Οι ξενόγλωσσοι, ΣΥΝΟΛΙΚΑ, άντε να 'μαστε κάνα εφταχίλιαρο. Αποτελείτε περίπου το 25 % του ανθρώπινου δυναμικού της β'θμιας. Δε μου φαίνεστε για λίγοι λοιπόν. Η τελευταία τοποθέτησή σου, παρ' ότι δεν το ομολογείς ξεκάθαρα, είναι χαρακτηριστική για το πως σκέφτεται μεγάλος αριθμός συναδέλφων από συγκεκριμένες ειδικότητες, δηλ. αυτές που ανέφερες εσύ -φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί κτλ. Κάποια στιγμή ας το χωνέψουμε επιτέλους. Όλα τα μαθήματα είναι σημαντικά και απαραίτητα. Το να τα χωρίζουμε σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα, παραπέμπει στην εποχή  που ήμουν εγώ μαθητής, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Έχει δίκαιο η Λώρα, ήταν στον ΑΣΕΠ του 2004.

Πάω... πάσο. Οι γνώσεις μου περί ΑΣΕΠ σταματάνε στο 2002. Αυτό δεν αναιρεί το γεγονός όμως ότι οι 900 θέσεις για ΠΕ06 ήταν για β'θμια και α'θμια εκπαίδευση.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 01:04:38 μμ »
Δεν καταλαβαινω το μενος προς τους ξενογλωσσους,απο μερικους συναδερφους.Κι εμας απο την εποχη της Γιαννακου μας κοψανε μια απο τις τρεις ωρες που ειχαμε στο γυμνασιο και την δωσανε στα αρχαια.Πως να συμπληρωσουμε ωραριο μετα;Επρεπε να μετακινουμαστε σε 5 σχολεια και με μηδενικες προοπτικες μεταθεσης.Εχει δουλεψει ΚΤΕΛ....Απο χωριο σε χωριο.Οποιος εχει πισω του οικογενεια τα μετρα αυτα.Αν με διοριζαν και μου λεγανε η θα παρεις ιστορια η θα παρεις το ΚΤΕΛ σαφως και θα διαλεγα την ιστορια.Κοροιδευομαστε τωρα μεταξυ μας;Προσωπικα ΔΕΝ με νοιαζει η ιστορια-την λατρευω ως μαθημα και διαβαζω αρκετα-με νοιαζει να μας δωσουν πισω την τριτη ωρα στο γυμνασιο και να μην μας εχουν σαν τους φτωχους συγγενεις στο δημοτικο,εμας της β γλωσσας,εναντι των αγγλικων.Με ενα ψωροδυωρο στην πεμπτη και εκτη ταξη και τυποις παρουσια,μονο στην εγκυκλιο,στο ολοημερο.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 01:43:56 μμ »
Νικήτα...αυτό που έχω να πω είναι πως ακόμη και 18.000 να είμαστε οι φιλόλογοι στην εκπαίδευση...πάλι δεν φτάνουμε. Αυτό από μόνο του λέει πολλά!! Απ'αυτό ορμώμενη χαρακτήρισα κάποιους "βασικές ειδικότητες" και όχι γιατί θεωρώ δευτερεύοντα κάποια μαθήματα, λόγω αναγκών και μόνο. Επίσης το ότι δουλεύετε  και στις 2 βαθμίδες πάλι δεν δικαιολογεί τους πάμπολλους διορισμούς ξενόγλωσσων (τουλάχιστων αγγλικών) που γίναν, γιατί βλέπεις ότι βγήκαν εν καιρώ υπεράριθμοι ακόμη και με τις 2 βαθμίδες. Ίσως να φταίει όντως όπως ειπώθηκε και το ότι πήραν ώρες απ'τις  ξένες γλώσσες και τις δώσαν στα αρχαία ή όπου αλλού δεν ξέρω κι εγώ τις δώσαν....δεν το αρνούμαι αυτό!
Παρολ'αυτά  ξαναλέω γίναν υπερβολικοί διορισμοί σε κάποιους κλάδους και τώρα θα την πληρώσουν αυτοί οι κλάδοι χωρίς να φταίνε!! Δεν είπα ποτέ πως φταίνε οι ίδιοι οι καθηγητές....
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 02:05:10 μμ »
Νικήτα...αυτό που έχω να πω είναι πως ακόμη και 18.000 να είμαστε οι φιλόλογοι στην εκπαίδευση...πάλι δεν φτάνουμε. Αυτό από μόνο του λέει πολλά!! Απ'αυτό ορμώμενη χαρακτήρισα κάποιους "βασικές ειδικότητες" και όχι γιατί θεωρώ δευτερεύοντα κάποια μαθήματα, λόγω αναγκών και μόνο. Επίσης το ότι δουλεύετε  και στις 2 βαθμίδες πάλι δεν δικαιολογεί τους πάμπολλους διορισμούς ξενόγλωσσων (τουλάχιστων αγγλικών) που γίναν, γιατί βλέπεις ότι βγήκαν εν καιρώ υπεράριθμοι ακόμη και με τις 2 βαθμίδες. Ίσως να φταίει όντως όπως ειπώθηκε και το ότι πήραν ώρες απ'τις  ξένες γλώσσες και τις δώσαν στα αρχαία ή όπου αλλού δεν ξέρω κι εγώ τις δώσαν....δεν το αρνούμαι αυτό!
Παρολ'αυτά  ξαναλέω γίναν υπερβολικοί διορισμοί σε κάποιους κλάδους και τώρα θα την πληρώσουν αυτοί οι κλάδοι χωρίς να φταίνε!! Δεν είπα ποτέ πως φταίνε οι ίδιοι οι καθηγητές....

Την πρώτη highlighted φράση την αφήνω ασχολίαστη. Αφήνω να τη σχολιάσει ο καθένας που τη διαβάζει. Όσο για τη δεύτερη, το υπουργείο φαίνεται να διαφωνεί μαζί σου. Αλλιώς δε θα μετέτασσε 600 ΠΕ06 στην α'θμια, ούτε θα μείωνε το ωράριό μας στη β'θμια κατά 2 ώρες, ούτε θα μας έκοβε τελείως απ' τα εσπερινά. Για να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μάλλον θεωρεί ότι δε φτάνουμε. Αλλά πάλι, μπορεί εγώ μες στην αφέλειά μου, να λέω αρλούμπες. Ίσως θέλει να μας σουτάρει, για να προσλάβει κι άλλους φιλόλογους, αφού 18.000 δε φτάνετε!  ;D ;D ;D
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #40 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 02:11:45 μμ »
Νικήτα...αυτό που έχω να πω είναι πως ακόμη και 18.000 να είμαστε οι φιλόλογοι στην εκπαίδευση...πάλι δεν φτάνουμε. Αυτό από μόνο του λέει πολλά!! Απ'αυτό ορμώμενη χαρακτήρισα κάποιους "βασικές ειδικότητες" και όχι γιατί θεωρώ δευτερεύοντα κάποια μαθήματα, λόγω αναγκών και μόνο. Επίσης το ότι δουλεύετε  και στις 2 βαθμίδες πάλι δεν δικαιολογεί τους πάμπολλους διορισμούς ξενόγλωσσων (τουλάχιστων αγγλικών) που γίναν, γιατί βλέπεις ότι βγήκαν εν καιρώ υπεράριθμοι ακόμη και με τις 2 βαθμίδες. Ίσως να φταίει όντως όπως ειπώθηκε και το ότι πήραν ώρες απ'τις  ξένες γλώσσες και τις δώσαν στα αρχαία ή όπου αλλού δεν ξέρω κι εγώ τις δώσαν....δεν το αρνούμαι αυτό!
Παρολ'αυτά  ξαναλέω γίναν υπερβολικοί διορισμοί σε κάποιους κλάδους και τώρα θα την πληρώσουν αυτοί οι κλάδοι χωρίς να φταίνε!! Δεν είπα ποτέ πως φταίνε οι ίδιοι οι καθηγητές....

Την πρώτη highlighted φράση την αφήνω ασχολίαστη. Αφήνω να τη σχολιάσει ο καθένας που τη διαβάζει. Όσο για τη δεύτερη, το υπουργείο φαίνεται να διαφωνεί μαζί σου. Αλλιώς δε θα μετέτασσε 600 ΠΕ06 στην α'θμια, ούτε θα μείωνε το ωράριό μας στη β'θμια κατά 2 ώρες, ούτε θα μας έκοβε τελείως απ' τα εσπερινά. Για να συμβαίνει κάτι τέτοιο, μάλλον θεωρεί ότι δε φτάνουμε. Αλλά πάλι, μπορεί εγώ μες στην αφέλειά μου, να λέω αρλούμπες. Ίσως θέλει να μας σουτάρει, για να προσλάβει κι άλλους φιλόλογους, αφού 18.000 δε φτάνετε!  ;D ;D ;D

Εντάξει....δεν υπάρχεις!!!! Μόνος σου βλέπεις εχθρούς και λεκτικές επιθέσεις!! Το ότι δεν αρκούν οι φιλόλογοι και μόνιμοι και αναπληρωτές είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο! Επίσης το ότι μετατάσσει από Β'θμια σε Α'θμια δείχνει πως στην Β΄θμια περίσσευαν γιατί είχαν μπει πολλοί!! Τι δεν καταλαβαίνεις απ'αυτό;;;!!! Και μακάρι με τις μετατάξεις να καλυφθούν τα κενά και να μην περισσέψει κόσμος και απολυθεί! Εκεί όπου υπάρχουν ανάγκες (και είναι πολλές και το ξέρω) να μπουν αυτοί που περισσεύουν από Β΄θμια!  Να γίνει εξορθολογισμός δηλαδή...αν και δεν τους έχω εμπιστοσύνη ότι είναι άξιοι να νοικοκυρέψουν τα πράγματα!!
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το αν θα πάρει περισσότερους φιλολόγους, που δεν πρόκειται και να πάρει!! Αλλά είναι τουλάχιστον γελοίο τη στιγμή που περισσεύουν τόσοι ξενόγλωσσοι από Β΄θμια, να περιμένουν οι κλάδοι σας να πάρει και αναπληρωτές το Υπουργείο!!
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Kokoschka

  • Επισκέπτης
Απ: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....
« Απάντηση #41 στις: Σεπτέμβριος 10, 2013, 02:14:23 μμ »
Βρε παιδια,στο Θεο που πιστευετε,ειναι δυνατον να εξισωνετε το proficiency με το πτυχιο πανεπιστημιου και το μεταπτυχιακο;;!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159788
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.