*

Αποστολέας Θέμα: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 225597 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος doukou

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 119
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1260 στις: Ιούνιος 10, 2017, 09:41:03 μμ »
Πρέπει να αναφέρετεαι στη συντακτική αναγνώριση του όρου φαίνεσθαι, για τον οποίο υπάρχουν δύο πιθανές απαντήσεις: (α) απαρέμφατο του αποτελέσματος στο ποιήσειεν (ἄν)· (β) αντικείμενο στο ποιήσειεν (ἄν).
Αυτο φανταστηκα αλλα κσλο ηταν που ηρθε και η επιβεβαίωση☺☺☺

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:46:42 »

Αποσυνδεδεμένος Sali

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1044
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1261 στις: Ιούνιος 11, 2017, 12:19:56 πμ »
Το τὸν ἐπιδεικνύμενον γιατί το μεταφράζουν όλοι εννοώντας ως υποκείμενο τὸν λόγον, αφού το  ἐπιδείκνυμαι έχει μέση διάθεση (= επιδεικνύω ή παρουσιάζω για τον εαυτό μου ή για κάτι που είναι δικό μου) και υπάρχει και η έκφραση ἐπιδείξασθαι λόγον, (= παρουσιάζω την ευγλωττία μου, την επιδεικνύω) με το λόγον προφανώς αντικείμενο;
Η μετοχή είναι παθητικής διάθεσης εδώ: ο λόγος που παρουσιάζεται από τον ρήτορα ενώπιον του ακροατηρίου. Η μτχ. ως μέσης διάθεσης θα αναφερόταν στον ρήτορα και όχι στον λόγο, πράγμα που δεν συνάδει πολύ καλά με το νόημα εδώ, αφού πρέπει να αποδειχθεί η αναποτελεσματικότητα του λόγου και όχι η φαυλότητα του ρήτορα.
Το τῆς σπουδῆς τῆς περὶ τὴν πρᾶξιν το εξέλαβα ως φροντίδα εκ μέρους του ρήτορα, ώστε τα γεγονότα στα οποία αναφέρεται να προσελκύουν το ενδιαφέρον των ακροατών. Αυτή η ερμηνεία απέχει πολύ από αυτήν που αναφέρεις;
Υπάρχει ένα κοινό σημείο, ότι και οι δύο αναφερόμαστε στο ενδιαφέρον, τη φροντίδα, τον ζήλο που έχει ο ρήτορας για τον λόγο που εκφωνεί. Εσύ προσθέτεις και το θετικό αποτέλεσμα που αυτός ο λόγος θα έχει στο ακροατήριο, οπότε νομίζω πως δεν έχουμε ουσιαστική διαφορά.
ipsa scientia potestas est

Αποσυνδεδεμένος Dwrina

  • Συνδρομητής
  • Έμπειρο μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 576
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1262 στις: Ιούνιος 11, 2017, 01:02:08 μμ »
Η μετοχή είναι παθητικής διάθεσης εδώ: ο λόγος που παρουσιάζεται από τον ρήτορα ενώπιον του ακροατηρίου. Η μτχ. ως μέσης διάθεσης θα αναφερόταν στον ρήτορα και όχι στον λόγο, πράγμα που δεν συνάδει πολύ καλά με το νόημα εδώ, αφού πρέπει να αποδειχθεί η αναποτελεσματικότητα του λόγου και όχι η φαυλότητα του ρήτορα.


Κατάλαβα, Sali, είναι καθαρά θέμα νοήματος.
Ευχαριστώ!

Αποσυνδεδεμένος loumbago

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 110
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1263 στις: Σεπτέμβριος 12, 2017, 12:26:04 πμ »
Συνάδελφοι, στο 5ωρο του σχολείου 3 ώρες είναι το γνωστό και 2 το άγνωστο; Και στη Β 2 ώρες γνωστό και 1 άγνωστο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:46:42 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1328
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1264 στις: Σεπτέμβριος 12, 2017, 12:31:16 πμ »
Συνάδελφοι, στο 5ωρο του σχολείου 3 ώρες είναι το γνωστό και 2 το άγνωστο; Και στη Β 2 ώρες γνωστό και 1 άγνωστο;
Στην Γ΄ Λυκείου ισχύει αυτό που έγραψες. Στην Β΄ μια ώρα το γνωστό και 2 το άγνωστο (εννοείται και πολλή γραμματική-συντακτικό).

Αποσυνδεδεμένος loumbago

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 110
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1265 στις: Σεπτέμβριος 12, 2017, 12:47:44 πμ »
Α μάλιστα, 2 λοιπόν το αγνωστο στη Β. Σε ευχαριστώ πολύ.

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2294
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1266 στις: Νοέμβριος 22, 2017, 10:54:27 μμ »
Συνάδελφοι, πού βρίσκεστε στην ύλη;

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1267 στις: Νοέμβριος 23, 2017, 07:41:08 πμ »
Πρωταγόρας, εν. 12. Εσείς;

Καλημέρες....................... :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος maria_rk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αρχαία Ελληνικά Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #1268 στις: Ιανουάριος 18, 2018, 06:43:10 μμ »
Καλησπέρα! Την εισαγωγή στα αρχαία τη θέλουν παπαγαλία, σωστά;

 

Pde.gr, © 2005 - 2018

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27998
  • Τελευταία: drst
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 947055
  • Σύνολο θεμάτων: 16487
  • Σε σύνδεση σήμερα: 203
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 171
Σύνολο: 182

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.