*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Α' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 150581 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kathrin_

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #490 στις: Απρίλιος 06, 2016, 01:15:21 πμ »
Ναι είναι και το γέλιο-χιούμορ...γνωρίζεις αν είναι τα κινητά τηλέφωνα και χρήμα-πλούτος...; Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα!  :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:06:46 »

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #491 στις: Απρίλιος 06, 2016, 09:33:50 πμ »
Ναι είναι και το γέλιο-χιούμορ...γνωρίζεις αν είναι τα κινητά τηλέφωνα και χρήμα-πλούτος...; Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα!  :)

Καλημέρα!
Ναι και αυτά τα διδάσκεις στην α λυκείου όπως και τα θέματα φύση και καταναλωτισμός (βέβαια μην επιμείνεις, σπάνια τα ζητάνε στο σχολείο, πρόσεχε από τα θέματα αυτά κυρίως κινητό και κακοποίηση γλώσσας).

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 7924
  • Φύλο: Άντρας
  • μέλος του K.Κ.Ε. - Εισοδηματίας
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #492 στις: Απρίλιος 06, 2016, 12:47:26 μμ »
Ναι είναι και το γέλιο-χιούμορ...γνωρίζεις αν είναι τα κινητά τηλέφωνα και χρήμα-πλούτος...;

και η ..."αδιαβασιά"! Αν δεν μάθουν να διαβάζουν βιβλία δεν κάνουν τίποτα με την "περιχαράκωση" της γνώσης. Να μαθουν να σκέπτονται πρωτα απ όλα και να κάνουν σωστους συλλογισμούς.

"κινητά" τηλέφωνα: "Έλα ρε, δεν σε ακούω καλά. Στάσου σε μιά μεριά"! - Αν είναι να μένω ακίνητος, τότε τι "σκ@τά κινητή τηλεφωνία πληρώνω;"  :D
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 06, 2016, 12:54:07 μμ από MARKOS »

 
Τα νέα τα γράφουν οι εφημερίδες, τα νεότερα είναι μέσα μας

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #493 στις: Οκτώβριος 26, 2016, 11:26:17 πμ »
Καλημέρα!

Θα ήθελα τη γνώμη σας στο εξής:
Στο παράδειγμα "Έχω την επιθυμία να σε ακούσω", η βουλητική είναι αντικείμενο στην περίφραση "έχω την επιθυμία" ή επεξήγηση στο "επιθυμία", παρά το ότι δεν έχει κόμμα;
Μήπως επεξήγηση είναι καθαρά μόνο στο παράδειγμα "Έχω μία επιθυμία, να σε ακούσω";

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:06:46 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έλεος, ΠΕ02,ΠΕ60 και ΠΕ13.
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #494 στις: Οκτώβριος 26, 2016, 12:02:54 μμ »
Νομίζω πως είναι αντικείμενο.
Τα ναυλα του ταξιδιού τα είχα πληρωμένα.
`Πόσο κάνουν; `Ρώτησε κάποιος βιαστικά.
`Κοστίζουν ένα όνειρο,` είπα και δέθηκα στον κάβο.
Τα πλοία έφυγαν....
Κι εγώ για εκείνα τα ίσως σου,
έχασα τόσες θάλασσες.

Αποσυνδεδεμένος moagniko

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #495 στις: Οκτώβριος 26, 2016, 01:55:25 μμ »
Νομίζω πως είναι αντικείμενο.

Ευχαριστώ. Κι εγώ έτσι νομίζω.

Αποσυνδεδεμένος ThaliaTh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #496 στις: Νοέμβριος 03, 2016, 12:36:41 μμ »
"Έχω την επιθυμία να σε ακούσω", η βουλητική είναι αντικείμενο στην περίφραση "έχω την επιθυμία" ή επεξήγηση στο "επιθυμία", παρά το ότι δεν έχει κόμμα;
Μήπως επεξήγηση είναι καθαρά μόνο στο παράδειγμα "Έχω μία επιθυμία, να σε ακούσω";
Οι ονοματικές προτάσεις είναι παντα αντικείμενο όταν έχουμε περιφράσεις, άρα είναι σίγουρα Αντικείμενο!
Σε ποιο θέμα βρίσκεστε στην έκθεση στα φροντιστήρια; Εγώ στο χάσμα γενεών..Πιστεύετε ότι πάω πολύ γρήγορα; πώς θα βγει η χρονιά με άλλα 6-7 θέματα που απομένουν;

Αποσυνδεδεμένος HOPE77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #497 στις: Νοέμβριος 10, 2016, 04:00:12 μμ »
Συνάδελφοι θελω βοηθεια αναφορικά με τον τροπο αναπτυξης τωνδύο παραγράφων...
"Δεν βρίσκω ούτε μια στιγμή πλήξης εδώ. Μου φαίνεται πως υπάρχει μια συνεχής πάλη
και σύγκρουση, με την απειλή των σεισμών και τη σκληρή καθημερινότητα να κάνουν τον
τόπο εξαιρετικά δύσκολο για να επιβιώσει κανείς. Για τους περισσότερους ανθρώπους
υπάρχουν καθημερινές μάχες με τη γραφειοκρατία, οικονομικά προβλήματα, κυνισμός ⁂,
διαφθορά⁂ , απεργίες και ανασφάλεια . Μέρα με τη μέρα, η ζωή στην Ελλάδα γίνεται
ολοένα και πιο δύσκολη.
 Παρά το γεγονός αυτό, οι άνθρωποι εδώ διαθέτουν απίστευτες αντιστάσεις. Κάθε φορά
που παρατηρώ τους Έλληνες φίλους μου να πίνουν τον καφέ τους, μπορώ να διακρίνω ότι
έχουν περάσει σε μια εντελώς νέα «κατάσταση». Είναι ικανοί να απολαμβάνουν τη ζωή σ’
ένα διαφορετικό επίπεδο , ξεχνώντας όλες τις δυσκολίες της. Το θαυμάζω αυτό. Διακρίνω
τις αντοχές τους και την εσωτερική τους δύναμη"

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έλεος, ΠΕ02,ΠΕ60 και ΠΕ13.
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #498 στις: Νοέμβριος 10, 2016, 11:34:48 μμ »
Συνάδελφοι θελω βοηθεια αναφορικά με τον τροπο αναπτυξης τωνδύο παραγράφων...
"Δεν βρίσκω ούτε μια στιγμή πλήξης εδώ. Μου φαίνεται πως υπάρχει μια συνεχής πάλη
και σύγκρουση, με την απειλή των σεισμών και τη σκληρή καθημερινότητα να κάνουν τον
τόπο εξαιρετικά δύσκολο για να επιβιώσει κανείς. Για τους περισσότερους ανθρώπους
υπάρχουν καθημερινές μάχες με τη γραφειοκρατία, οικονομικά προβλήματα, κυνισμός ⁂,
διαφθορά⁂ , απεργίες και ανασφάλεια . Μέρα με τη μέρα, η ζωή στην Ελλάδα γίνεται
ολοένα και πιο δύσκολη.
 Παρά το γεγονός αυτό, οι άνθρωποι εδώ διαθέτουν απίστευτες αντιστάσεις. Κάθε φορά
που παρατηρώ τους Έλληνες φίλους μου να πίνουν τον καφέ τους, μπορώ να διακρίνω ότι
έχουν περάσει σε μια εντελώς νέα «κατάσταση». Είναι ικανοί να απολαμβάνουν τη ζωή σ’
ένα διαφορετικό επίπεδο , ξεχνώντας όλες τις δυσκολίες της. Το θαυμάζω αυτό. Διακρίνω
τις αντοχές τους και την εσωτερική τους δύναμη"
Α. αίτιο-αποτέλεσμα.
Β.Παράδειγμα.
Τα ναυλα του ταξιδιού τα είχα πληρωμένα.
`Πόσο κάνουν; `Ρώτησε κάποιος βιαστικά.
`Κοστίζουν ένα όνειρο,` είπα και δέθηκα στον κάβο.
Τα πλοία έφυγαν....
Κι εγώ για εκείνα τα ίσως σου,
έχασα τόσες θάλασσες.

Αποσυνδεδεμένος HOPE77

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #499 στις: Νοέμβριος 22, 2016, 10:49:02 πμ »
Τελικα τα έδωσε την πρώτη-παραδείγματα κ την δεύτερη αιτιολόγηση

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 470
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Έλεος, ΠΕ02,ΠΕ60 και ΠΕ13.
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #500 στις: Νοέμβριος 22, 2016, 11:19:57 πμ »
 :)
Τα ναυλα του ταξιδιού τα είχα πληρωμένα.
`Πόσο κάνουν; `Ρώτησε κάποιος βιαστικά.
`Κοστίζουν ένα όνειρο,` είπα και δέθηκα στον κάβο.
Τα πλοία έφυγαν....
Κι εγώ για εκείνα τα ίσως σου,
έχασα τόσες θάλασσες.

Αποσυνδεδεμένος CHRISTOSCHRI

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #501 στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 11:55:11 πμ »
ποιο βιβλίο προτείνετε για λεξιλογικές ασκήσεις Γυμνασίου και Λυκείου;

Αποσυνδεδεμένος Mary Sal

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Α' Λυκείου
« Απάντηση #502 στις: Σεπτέμβριος 06, 2017, 02:19:09 μμ »
Καλημέρα! Αναλαμβάνω φέτος έκθεση Α΄ λυκείου, με ένα δίωρο σε φροντιστήριο και μία ώρα σε ιδιαίτερο. Βρίσκομαι σε μεγάλη σύγχυση όσον αφορά τη διαχείριση του διδακτικού χρόνου, και θα ήθελα λίγη βοήθεια. Όπως έχω διαβάσει σε διάφορα μηνύματα εδώ και αλλού, το μάθημα της έκθεσης περιλαμβάνει, πέρα από θεωρία και λεξιλογικές ασκήσεις, συζήτηση για τα θέματα προς επεξεργασία, διόρθωση στην τάξη των θεμάτων που δίνονται για συγγραφή έκθεσης από μαθητές, ανάγνωση σχετικών κειμένων, αλλά και λύση σχολικών ασκήσεων. Το ερώτημα είναι: είναι ή μου φαίνεται αδύνατον να σε καλύπτονται σε εβδομαδιαία βάση όλες αυτές οι απαιτήσεις; Παραλείπετε κάτι από αυτά ή τα καλύπτετε όλα;

Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω κάθε πότε ζητάτε έκθεση από τους μαθητές όσοι διδάσκετε σε φροντιστήρια και ιδιαίτερα. Για παράδειγμα, στην ενότητα της γλώσσας περιλαμβάνονται η αξία της γλώσσας, η γλωσσομάθεια αλλά και το χιούμορ. Ζητάτε εκθέσεις και στα τρία θέματα;

 

Pde.gr, © 2005 - 2017

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 27925
  • Τελευταία: Argyrw
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 943027
  • Σύνολο θεμάτων: 16424
  • Σε σύνδεση σήμερα: 184
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 162
Σύνολο: 176

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.125 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.