*

Αποστολέας Θέμα: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές  (Αναγνώστηκε 100363 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KERY12

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 709
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04 02
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #266 στις: Σεπτέμβριος 25, 2015, 03:09:59 μμ »
Αν δεν βρίσκεις καθολου τότε μπορεί να συμβεί αυτο...!!!   ;D ;)

Πολύ καλό

Υπάρχουν οι Β αναθέσεις αλλά σε αυτά που προαναφέρθηκαν ούτε Ω δεν είναι..

Ακριβώς

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:27:03 »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #267 στις: Σεπτέμβριος 28, 2015, 02:42:51 πμ »
Υπάρχουν οι Β αναθέσεις αλλά σε αυτά που προαναφέρθηκαν ούτε Ω δεν είναι..

Κωνσταντίνε συμφωνώ μαζι σου απόλυτα,ούτε Ω δεν θα είναι.
Αλλά σκέψου ότι πηγαίνουμε (αν δεν αλλάξει κάτι-και δεν το βλέπω να αλλάζει) σε μεγάλες ελλείψεις.
Θα καλυφθούν με νέες αναθέσεις,π.χ. δόθηκαν αναθέσεις μαθηματικών γυμνασίου σε ΠΕ19. Ανακοίνωση για υποβάθμιση Μαθηματικής Παιδείας
Θα δούμε και άλλες αναθέσεις που δεν υπήρχαν πριν.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #269 στις: Ιανουάριος 30, 2017, 01:57:00 μμ »
Είναι ανησυχητικό ότι σε διάφορα δημοσιεύματα αναφέρεται μόνο ομαδοποίηση των μαθημάτων σε ένα, Φυσικών Επιστημών (υποχρεωτικό στο γυμνάσιο και Β,Γ λυκείου ως επιλογής) χωρίς καμία αναφορά σε ομαδοποίηση του κλάδου! Θεωρείται δεδομένο ή μαγειρεύεται κάτι άλλο άραγε..

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:27:03 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #270 στις: Φεβρουάριος 02, 2017, 12:25:58 μμ »
Ένα από τα βασικά προβλήματα στη διαχείριση του εκπαιδευτικού προσωπικού είναι η κακή κατανομή των ειδικοτήτων που προέρχεται από το μεγάλο αριθμό ειδικοτήτων  στη ΔΕ . Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα «κατάφερε» ένα παγκόσμιο ρεκόρ. Διαθέτει τις περισσότερες ειδικότητες εκπαιδευτικών στον κόσμο,117 + με τις υποειδικότητες. Το  επόμενο εκπαιδευτικό σύστημα αριθμεί 30 ειδικότητες. Τη σχετική στρέβλωση την έχει επισημάνει και ο ΟΟΣΑ σε έκθεση του το 2011. Επίσης έχει και παράλογη κατανομή αριθμού  ειδικοτήτων ,αφού από το 2000 ,επί υπουργείας Π.Ευθυμίου, οι ετήσιες προσλήψεις εκπαιδευτικών γίνονταν με βάση συμφωνημένα ποσοστά επί των ειδικοτήτων και όχι με βάση τις ανάγκες της ελληνικής εκπαίδευσης. Την ποσόστωση αυτή κατήργησε με τον ν.3848 /10 η τότε υπουργός Α.Διαμαντοπούλου. Παρόλα αυτά   δεν προχώρησε ο σχεδιασμός για την αναδιοργάνωση των ειδικοτήτων, ο οποίος προέβλεπε σε πρώτη φάση την απονομή δεύτερης ειδικότητας και σε δεύτερη τη δημιουργία ειδικοτήτων «ομπρέλας». Να σημειωθεί  ότι οι πολλές ειδικότητες κατακερματίζουν τις προσφερόμενες διδακτικές ώρες με αποτέλεσμα ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών να μην μπορεί να καταλάβει οργανική θέση και να μοιράζεται σε πολλά σχολεία με αποτέλεσμα και την προσωπική ταλαιπωρία  του, αλλά και την υποβάθμιση του προσφερόμενου εκπαιδευτικού έργου. Στα πλαίσια  της αναδιοργάνωσης του εκπαιδευτικού συστήματος το ΙΕΠ, από τον Απρίλιο του 2014, είχε προτείνει τη μείωση των ειδικοτήτων σε 40, με τη δημιουργία ενιαίων ειδικοτήτων   η οποία θα είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη οργάνωση της κατανομής ειδικοτήτων ,την κατάληψη οργανικών θέσεων από ένα μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών και τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου. Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας ,τόσο την εποχή του κ. Αρβανιτόπουλου ,όσο και του κ.Λοβέρδου δεν προχώρησε στη απόφαση και στην εφαρμογή αυτή, πιθανόν  υπό το φόβο συντεχνιακών αντιδράσεων. Το ερώτημα λοιπόν τίθεται και στη σημερινή ηγεσία με τον κ.Μπαλτά και γίνεται και περισσότερο επιτακτικό ενόψει της έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβρη και τις σοβαρές ελλείψεις εκπαιδευτικού προσωπικού. Θα τολμήσει άραγε η σημερινή πολιτική ηγεσία αυτό το οποίο δεν τόλμησε η προηγούμενη; Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ (ΙΕΠ) Το Γραφείο Έρευνας, Σχεδιασμού & Εφαρμογών Β΄   κατέθεσε προς τη διοίκηση τουτου ΙΕΠ, για έγκριση δύο σενάρια. Η διοίκηση του ΙΕΠ ενέκρινε και εισηγήθηκε προς το υπουργείο Παιδείας  το Σενάριο Β που ακολουθεί: Α΄ Σενάριο Ομαδοποίησης 1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ , ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ , ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ , ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ 5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ 6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ 7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ 8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ 10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ 11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ , ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ 13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ) 15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 17    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ 18    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ 19    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 20    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ , ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ 21    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ 22    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ, ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 23    ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ – ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ 24    ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ – ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ 25    ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ , ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ 26    ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ 27    ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ , ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) 28    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ 29    ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ – ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ – ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ – ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ 30    ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 31    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ) 32    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ 33    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 34    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ 35    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ 36    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ 37    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ 38    ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ 39    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ 40    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ, ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 41    ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ 42    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 43    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ 44    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ – ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ 45    ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ 46    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ – ΡΑΠΤΙΚΗΣ, ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 47    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ 48    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ 49    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ 50    ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ 51    ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ 52    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ;  Οι προτάσεις του Προέδρου του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων για τις αλλαγές στην εκπαίδευση Β΄ Σενάριο Ομαδοποίησης 1    ΠΕ01 ΘΕΟΛΟΓΟΙ 2    ΠΕ02 ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ 3    ΠΕ03 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΙ 4    ΠΕ04.01 ΦΥΣΙΚΟΙ, ΠΕ04.02 ΧΗΜΙΚΟΙ, ΠΕ04.03 ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΕΣ, ΠΕ04.04 ΒΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ04.05 ΓΕΩΛΟΓΟΙ 5    ΠΕ05 ΓΑΛΛΙΚΗΣ 6    ΠΕ06 ΑΓΓΛΙΚΗΣ 7    ΠΕ07 ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ 8    ΠΕ08 ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ 9    ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ15 ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ, ΠΕ18.03 ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΠΕ18.35 ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ 10    ΠΕ10 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ13 ΝΟΜΙΚΩΝ & ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΕ18.40 ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (MARKETING) 11    ΠΕ11 ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ 12    ΠΕ16.01 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ, ΠΕ16.02 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ (ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ), ΠΕ17.14 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΤΕΙ 13    ΠΕ18.41 ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ , ΠΕ32 ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ 14    ΠΕ33 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ (ΜΙΘΕ) 15    ΠΕ34.00 ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 16    ΠΕ40.00 ΙΣΠΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 17    ΠΕ12.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.02 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΕΣ, ΠΕ12.03 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ, ΠΕ12.13 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΩΝ, ΠΕ17.01 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.05 ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΕΙ – ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.11 ΤΟΠΟΓΡΑΦΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ 18    ΠΕ12.04 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.07 ΝΑΥΠΗΓΟΙ, ΠΕ12.11 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΠΕ17.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.06 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ – ΝΑΥΠ. ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ18.18 ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΕΙ, ΠΕ18.31 ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΠΕ18.32 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘ. ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ, ΠΕ17.12 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ 19    ΠΕ12.05 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ12.06 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ, ΠΕ12.10 ΦΥΣΙΚΟΙ ΡΑΔΙΟΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΑΣΕΤΕΜ , ΠΕ17.07 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.04 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΑΣΕΤΕΜ, ΠΕ17.08 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΤΕΙ-ΚΑΤΕΕ, ΠΕ17.10 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ 20    ΠΕ12.08 ΧΗΜΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ – ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ, ΠΕ18.22 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ-ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΟΡΥΧΕΙΩΝ-ΤΕΧΝ.ΓΕΩΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 21    ΠΕ14.04 ΓΕΩΠΟΝΟΙ , ΠΕ14.05 ΔΑΣΟΛΟΓΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ , ΠΕ18.12 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΠΕ18.13 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ , ΠΕ18.14 ΙΧΘΥΟΚΟΜΙΑΣ – ΑΛΙΕΙΑΣ, ΠΕ18.15 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ & ΑΡΔΕΥΣΕΩΝ – ΓΕΩΡΓΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΥΔΑΤΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ, ΠΕ18.16 ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ- ΔΑΣΟΠΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΦΥΣΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΠΕ18.17 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛ., ΠΕ18.30 ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΑΚΩΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΩΝ & ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ, ΠΕ18.36 ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ – ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ-ΟΙΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΤΕΧΝ. ΠΟΤΩΝ 22    ΠΕ18.06 ΚΟΠΤΙΚΗΣ ΡΑΠΤΙΚΗΣ 23    ΠΕ18.23 ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ (ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ) 24    ΠΕ18.28 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ & ΑΡΧΑΙΟΛ. ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ 25    ΠΕ18.34 ΑΡΓΥΡΟΧΡΥΣΟΧΟΪΑΣ 26    ΠΕ18.38 ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ 27    ΠΕ18.44 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΞΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΟΥ 28    ΠΕ19 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΕΙ , ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΤΕΙ 29    ΠΕ24 ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ, ΠΕ25 ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ 30    ΤΕ01.01 ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΣ, ΤΕ01.05 ΔΟΜΙΚΟΙ 31    ΤΕ01.02 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΙ, ΤΕ01.03 ΜΗΧΑΝ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ , ΤΕ01.04 ΨΥΚΤΙΚΟΙ, ΤΕ01.09 ΜΗΧΑΝ. ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ, ΤΕ01.28 ΜΗΧΑΝΟΣΥΝΘΕΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ 32    ΤΕ01.06 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ , ΤΕ01.07 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ 33    ΤΕ01.13 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΕΣ Η/Υ 34    ΤΕ01.15 ΨΗΦΙΔΟΓΡΑΦΟΙ – ΥΑΛΟΓΡΑΦΟΙ , ΤΕ01.17 ΣΥΝΤΗΡΗΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ 35    ΤΕ01.22 ΚΟΠΤΙΚΗΣ – ΡΑΠΤΙΚΗΣ , ΤΕ01.27 ΚΛΩΣΤΟΫΦΑΝΤΟΥΡΓΙΑΣ 36    ΤΕ01.23 ΜΕΤΑΛΛΕΙΟΛΟΓΟΙ , ΔΕ01.09 ΒΟΗΘΟΙ ΧΗΜΙΚΟΥ 37    ΤΕ01.24 ΩΡΟΛΟΓΟΠΟΙΪΑΣ 38    ΤΕ01.32 ΑΝΘΟΚΟΜΙΑΣ & ΚΗΠΟΤΕΧΝΙΑΣ, ΤΕ01.33 ΦΥΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.34 ΖΩΪΚΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ, ΤΕ01.35 ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ, ΤΕ01.36 ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΣΥΝ/ΜΩΝ & ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΝ 39    ΤΕ16 ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΗ ΑΝΩΤΑΤΩΝ ΙΔΡΥΜΑΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΗΣ 40    ΔΕ01.18 ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ

Διαβάστε περισσότερα: https://xenesglosses.eu/2015/07/ta-dyo-senaria-omadopoiisis-eidikoti/
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2017, 12:28:29 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος gagarin_3

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 448
  • ΠΕ04.05
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #271 στις: Μάρτιος 04, 2017, 09:47:44 πμ »

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #272 στις: Μάρτιος 06, 2017, 01:26:51 μμ »
https://xenesglosses.eu/2017/02/ginete-tous-pe04/

Να συμπληρώσω πως οι ΠΕ04.01,02,03,04,05 έχουν εξαιρετικά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών.
για παράδειγμα πλέον οι Βιολόγοι δεν διδάσκονται ούτε ένα μάθημα Γενικής Φυσικής στο 1ο έτος αλλά Φυσικοχημεία.
Οδηγός Σπουδών
Θα ρωτήσει κανείς εύλογα,αν έχει διδαχθεί ένα ή δύο μαθήματα αλλάζει κάτι;
Ασφαλώς.
Βέβαια δεν μπορείς να καλύψεις ύλη Γ Λυκείου σε Φυσική,αλλά μπορείς να κάνεις Α Λυκείου
Τα βιβλία που διανέμονται π.χ. Young είναι καλά (του halliday resnick είναι ασφαλώς καλύτερο-προσωπική άποψη) αλλά αν έχεις διδαχθεί ένα μάθημα έχεις καλύψει λίγα κεφάλαια,(δεν είναι λογικό να έχεις βγάλει όλο το βιβλίο..) και αν έχεις το βιβλίο(οποιοδήποτε βιβλίο έχεις διδαχθεί) μπορείς να διαβάσεις και μόνος σου κάποια επιπλέον κεφάλαια για να καλύψεις κάτι που δεν γνωρίζεις.
Αν απλά βάζεις έναν απόφοιτο Θετικών Επιστημών να διδάσκει κάτι το οποίο δεν διδάχθηκε,σε τι διαφέρει από οποιοδήποτε άλλον που πήρε απλά ένα βιβλίο σχολικό,το διάβασε και διδάσκει.(Ευτυχώς υπάρχουν πολλά αξιόλογα βοηθήματα πλέον...!  ;) )
Το ίδιο συμβαίνει και με τα άλλα αντικείμενα που οι Φυσικοί,Χημικοί,Γεωλόγοι,Βιολόγοι δεν διδάσκονται.
Όσον αφορά τους Φυσικούς Ραδιοηλεκτρολόγους (ΡΗ,μεταπτυχιακό Ηλεκτρονικής Φυσικής και Αυτοματισμού) αυτοί καλύπτουν εδώ και δεκαετίες τα Ηλεκτρονικά στις Μέσες Τεχνικές και Επαγγελματικές Σχολές και Σχολεία.
Δεν πρέπει να τους βάζουμε στο ίδιο καλάθι με τους υπόλοιπους.
Απλά είναι τα πράγματα.
Επειδή η οικονομία μας συρρικνώνεται ταχέως(ΑΕΠ) από το 2008 και έπειτα,ειδικά μετά το 2010 που μπήκαμε στα Μνημόνια,είμαστε έρμαιο των ξένων δανειστών,οι οποίοι σε συνεργασία με εγχώριους,προωθούν αυτές τις απόψεις.
Δυστυχώς θα συνεχιστεί η τακτική της συρρίκνωσης.
Το ΑΕΠ θα μειώνεται κάθε χρόνο με αντίστοιχες επιπτώσεις σε υποδομές.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 06, 2017, 01:30:07 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #273 στις: Αύγουστος 26, 2017, 06:27:58 μμ »
Να συμπληρώσω πως οι ΠΕ04.01,02,03,04,05 έχουν εξαιρετικά διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών.
για παράδειγμα πλέον οι Βιολόγοι δεν διδάσκονται ούτε ένα μάθημα Γενικής Φυσικής στο 1ο έτος αλλά Φυσικοχημεία.
Οδηγός Σπουδών

Έτσι είναι στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά στην Αθήνα διδάσκονται μια χαρά Φυσική, μαζί με τα εργαστήρια.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #274 στις: Μάρτιος 19, 2018, 01:45:45 μμ »
Έτσι είναι στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, αλλά στην Αθήνα διδάσκονται μια χαρά Φυσική, μαζί με τα εργαστήρια.

Ευτυχώς....

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #275 στις: Ιούλιος 23, 2018, 06:50:37 μμ »
Πάντως είναι απαράδεκτο στο Αναθεωρημένο Πρόγραμμα Σπουδών Βιολογίας Αθηνών να υπάρχει Φυσική ως επιλεγόμενο στο Ε εξάμηνο!
Στο παλαιό πρόγραμμα σπουδών Βιολογίας Αθηνών ήταν υποχρεωτικό στο Β Εξάμηνο.

Αποσυνδεδεμένος lectoris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #276 στις: Νοέμβριος 23, 2019, 01:16:33 μμ »
καλημέρα
συνάδελφοι.

Συγγνώμη, αν ρωτάω κάτι κοινότυπο, αλλά είμαι από άλλο κλάδο και δε γνωρίζω πολλά για τους ΠΕ04.
Θα το εκτιμούσα αν μπορέσει κάποιος να απαντήσει στα εξης ερωτήματα:

α) Ποια θα είναι τα κριτήρια διορισμού των αναπληρωτών για την ακαδ. χρονια 2019-1020; Θα ισχύσουν οι παλιοί πίνακες ή θα υπάρξουν καινούργιοι μέσω ΑΣΕΠ;

β) Ενα υποθετικό σενάριο. Κάποιος φυσικός που τον Ιούνη του 2020 θα έχει 27 μήνες προϋπηρεσία και καθόλου ΑΣΕΠ, σύμφωνα με τα κριτήρια των παλιών πινάκων, έχει κάποια πιθανότητα να δουλέψει ως αναπληρωτης στην Αττική;

Για όποιον μπει στον κόπο και απαντήσει, τον ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αποσυνδεδεμένος zarco1978

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #277 στις: Νοέμβριος 23, 2019, 03:27:35 μμ »
Καλησπέρα.

Η ακαδημαϊκή χρονιά 2019-2020 είναι η τρέχουσα. Οι προσλήψεις αναπληρωτών γίνονται με βάση τους πίνακες της χρονιάς 2018-2019. Στους πίνακες της γενικής αγωγής τα κριτήρια ήταν η βαθμολογία στους γραπτούς διαγωνισμούς του 2006 και 2008 καθώς και η προϋπηρεσία.
Κανένας δεν μπορεί νομίζω να σου πει με σιγουριά τι θα ισχύσει για τη σχολική χρονιά 2020-2021.
Ανάλογα με το σύστημα μοριοδότησης αναπληρωτών και τις ανάγκες της ειδικότητάς μας θα κριθεί αν οι 27μήνες είναι αρκετοί...


Αποσυνδεδεμένος lectoris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #278 στις: Νοέμβριος 23, 2019, 11:02:05 μμ »
Ευχαριστώ.

α)Έκανα λάθος, συγγνώμη. Εννοούσα την ακαδ. χρονιά 2020 - 2021.
β)Αν αλλάξει η μοριοδότηση, σίγουρα είναι απρόβλεπτο. Αλλά λέω σύμφωνα με τα παλιά κριτήρια, αν παίζει πιθανότητα με τα ως τώρα δεδομένα. Κάποιος που προσλαμβάνεται κάθε χρόνο φαντάζομαι ξέρει περίπου τη βάση των μορίων για Αττική...για να είχα μια ιδέα...


Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10795
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Κλάδος ΠΕ04 - Προοπτικές
« Απάντηση #279 στις: Νοέμβριος 23, 2019, 11:33:04 μμ »
Στην προηγούμενη φάση αναπληρωτών που έγινε 6/11 προσλήφθηκαν στην Αττική ΠΕ04.01 και με πολύ κάτω από τα 27 μόρια.
Μπορείς να το δεις στους πίνακες προσλήψεων: https://www.pde.gr/index.php?page=10198

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158560
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 541
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 445
Σύνολο: 454

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.