*

Αποστολέας Θέμα: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;  (Αναγνώστηκε 22932 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:40:55 πμ »
Αναφέρομαι σε ΓΕΛ και για Λειτουργικό Κενό ΠΕ19

1)Ισχύει ότι, Λειτουργικό Κενό ορίζεται, όταν υπάρχουν 12 ώρες (κατ' ελάχιστον), σε μαθήματα Α' ανάθεσης ?
   Κάποια σχετική εγκύκλιο?

2)Προσμετρούνται στον υπολογισμό Λειτουργικών Κενών:
  2.1)Οι Ερευνητικές Εργασίες (συνθετική εργασία / project)?
  2.2)Οι ώρες Υπευθύνου Εργαστηρίου?
  2.3)Οι ώρες από την (120885/Γ2) "Όπου κρίνεται εφικτό και αναγκαίο από το σύλλογο διδασκόντων και με την έγκριση της Διεύθυνσης  ένας εκ των καθηγητών της πληροφορικής μπορεί, αντί για την εποπτεία και την καθοδήγηση συγκεκριμένων ερευνητικών θεμάτων, να αναλάβουν στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα να στηρίζουν εκ περιτροπής τις ομάδες των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ για την αναζήτηση και επεξεργασία δεδομένων και την παρουσίαση των συμπερασμάτων."


====================

ΥΓ:  αιτούμαι συγκατάβασης... εάν ρωτώ κάτι πιθανόν απλούστατο και χιλιογραμμένο....

ευχές
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:50:13 πμ από newseditor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:15:42 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:04:10 πμ »
όχι αυτό ισχύει για τα οργανικά κενά, λειτουργικό κενό μπορεί να είναι από 1-όσες προκύπτουν ώρες από α, β ανάθεση μιας ειδικότητας, προσμετρώνται και οι ώρες πρότζεκτ αφού είναι μάθημα α ανάθεσης (με τις γνωστές εξαιρέσεις/περιορισμούς σε κάποιες ειδικότητες φέτος)
για 2.2 και 2.3 αυτές τις ώρες τις παίρνουν οι οργανικά ανήκοντες
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 01:50:08 πμ »
χμμ.. τότε θα έπρεπε στον σχετικό πίνακα να φαίνεται σε κάθε σχολείο ο αριθμός των κενών ωρών (π.χ -7 ώρες) και μάλιστα σε ΌΛΑ τα σχολεία που έχουν έστω και μία ώρα έλλειμα... ΚΑΙ ΟΧΙ να δίνονται επιλεκτικά σε κάποια σχολεία ο αριθμός λειτουργικών κενών (π.χ -1)... (προφανώς επιλέχθηκαν αυτά με τα μεγαλύτερα ελλείματα σε ώρες... αλλά με βάση ποιο όριο ωρών έγινε η επιλογή τους?... μήπως το 12?

και το ερώτημα είναι εύλογο... γιατί εάν καλούμαι να δηλώσω προτίμησεις τοποθέτησεις βάση του αριθμού λειτουργικών κενών (κι όχι ωρών) τίθεται θέμα... (γιατί π.χ έχει -1 λειτ. κενό στο Χ σχολείο που στην πράξη είναι 20 ώρες και -1 λειτ. κενό στο Υ σχολείο που μπορεί να είναι στην πράξη 8 ώρες δηλαδή λιγότερες και από αυτές που έχω στην (υπεράριθμη) οργανική?

τέλος... πως χαρακτηρίζεται κάποιος λειτουργικά υπεράριθμος? δεν αποτελεί αυτό ξεχωριστό βήμα στην αρχή της χρονιάς?
και όπως στον ιούνη χαρακτηρίστηκε οργανικά υπεράριθμος με βάση το 12ωρο ως όριο, έτσι και τον σεπτέμβρη δεν θα' πρεπε να υπάρχει ένα αντίστοιχο όριο (και σίγουρα όχι το 1) για να μην χαρακτηριστεί λειτουργικά υπεράριθμος?

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 09:31:10 πμ »
...σε συνέχεια των παραπάνω...

δηλαδή όπως τον ιούνη για την οργανική λύση της οργανικής υπεραριθμίας δίνονται οργανικά κενά, όλα με βάση ένα όριο ωρών (12 τόσο για την υπεραριθμία όσο και για το κενό)
ετσι και τον σεπτέμβρη για την λειτουργική λύση της λειτουργικής υπεραριθμίας δεν θα' πρεπε τόσο η λειτ. υπεραριθμία όσο και τα ανάλογα λειτ. κενά να υπολογίζονται με βάση κάποιο όριο?

εν κατακλείδι: μάλλον τα' χω μπερδέψει... και δεν υπάρχει διαφοροποίηση μεταξύ:
-λειτουργικού ΚΕΝΟΥ (>=12 ώρες)... (που στοχεύει να δώσει λύση στους οργανικά/λειτουργικά υπεράριθμους)
-λειτουργικών ΑΝΑΓΚΩΝ (>=1 ώρα)... (που ουσιαστικά καλεί όλους για συμπλήρωση ωραρίου με διάθεση ωρών, και βάση προτεραιότητας: υπεράριθμοι>διάθεση πυσδε>αποσπασμένοι)

πάντως σε κάθε περίπτωση...δεν θα' πρεπε να υπάρχει τον σεπτέμβρη, διαδικασία υπολογισμού, για τους λειτουργικά υπεράριθμους πρώτα... και μετά στην ανακοίνωση των λειτουργικών αναγκών να παρουσιάζοναι όλα τα σχολεία με όλες τις κενές τους ώρες ... ?

καλημέρες...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:15:42 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 09:47:25 πμ »
τέλος... πως χαρακτηρίζεται κάποιος λειτουργικά υπεράριθμος? δεν αποτελεί αυτό ξεχωριστό βήμα στην αρχή της χρονιάς?
και όπως στον ιούνη χαρακτηρίστηκε οργανικά υπεράριθμος με βάση το 12ωρο ως όριο, έτσι και τον σεπτέμβρη δεν θα' πρεπε να υπάρχει ένα αντίστοιχο όριο (και σίγουρα όχι το 1) για να μην χαρακτηριστεί λειτουργικά υπεράριθμος?
οργανικά υπεράριθμος = αυτός  που έχει οργανική και δεν συμπληρώνει 12ωρο με α ανάθεση.
λειτουργικά υπεράριθμος = αυτός που έχει οργανική και δεν συμπληρώνει 12ωρο με α,β ανάθεση και β ειδικότητα.
μπορεί κάποιος να χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμος και το Σεπτέμβρη να έχει τουλάχιστον 12ωρο στο σχολείο της οργανικής του (όχι λειτουργικά υπεράριθμος),
μπορεί κάποιος να μη χαρακτηριστεί οργανικά υπεράριθμος αλλά να είναι λειτουργικά υπεράριθμος το Σεπτέμβρη (πχ άλλαξε οργανική το καλοκαίρι και δεν του βγήκαν οι ώρες λόγων εσφαλμένων εκτιμήσεων ή μειώθηκαν τα τμήματα του σχολείου από τις μετεγγραφές του Σεπτεμβρίου),
μπορεί τα 2 σύνολα να ταυτίζονται. :)
σε κάθε περίπτωση πρέπει αρχικά να τοποθετούνται οι υπεράριθμοι συγκρινόμενοι μεταξύ τους στα λειτουργικά κενά, να ακολουθούν οι διάθεση ΠΥΣΔΕ επίσης συγκρινόμενοι μεταξύ τους
και τέλος οι αποσπασμένοι από άλλα ΠΥΣΔΕ και όσοι ζητούν απόσπαση εντός συγκρινόμενοι επίσης μεταξύ τους,
τα λειτουργικά κενά πρέπει να ανακοινώνονται όλα ως ώρες και μάλιστα να ανακοινοποιούνται μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των ανα κατηγορία σχετικών αιτήσεων,
αυτά είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για την εξασφάλιση στοιχειώδους διαφάνειας στις τοποθετήσεις και της αποφυγής λαθών και παραλείψεων ;D ;D ;D.
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
αφού όλες οι κατηγορίες τοποθετηθούν σε τέτοια λειτουργικά κενά (ολοκληρα) εφόσον επαρκούν βέβαια για όλους ;D
αρχίζει η διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου (με νέα ανακοινοποίηση κενών πλεονασμάτων  και υποβολή αιτήσεων)
όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού... :)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2013, 09:57:02 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:32:38 πμ »
πολύ σ' ευχαριστώ για το ξεκάθαρο της οπτικής...

...ψάχνοντας, έπεσα σε ανάλογες ανακοινώσεις π.χ. στη διδε σερρών...
εκεί όντως έχουν στον πίνακα όλα τα σχολεία και με τις κενές ώρες τους, ακριβώς...
ως αποτέλεσμα τις όλης διαδικασίας καταλήγουν σ' ένα xls με τρεις κατηγορίες:
1)ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ (με στήλες: το σχολείο οργανικής και το σχολείο απόσπασης)
2)ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ (χωρίς στήλη οργανικής, μόνο το σχολείο τοποθέτησης)
3)ΔΙΑΘΕΣΕΙΣ (με στήλη για το σχολείο οργανικής ή προσωρινής και με άλλη στήλη όπου αναγράφοντια με λεπτομέρεια ώρες και σχολεία διάθεσης)

ΕΡΩΤΗΜΑ (βάση των παραπάνω δεδομένων στη διδε σερρων, ...ως παράδειγμα):
ένας οργανικά υπεράριθμος του ιούνη που παρέμεινε στο σχολείο της οργανικής του (αφού δεν κατέστει δυνατή η οργανική λύση της υπεραριθμίας του σε οργανικό κενό) και τον σεπτέμβρη είναι και λειτουργικά υπεράριθμος (εξ' ολοκλήρου, δηλ. με 0 ώρες στο σχολείο της οργανικής), ο οποίος έκανε δήλωση πρότίμησης τοποθέτησης με βάση τον πίνακα των λειτουργικών αναγκών-κενών, ώστε να λύση λειτουργικά την υπεραριθμία του, ΣΕ ΠΟΙΑ από τις παραπάνω ΤΡΕΙΣ κατηγορίες θα ήταν καταχωρημένος?
και για απλοποίηση του προβληματισμού: έστω ότι είναι ο υπεράριθμος με τα περισσότερα μόρια...


Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 10:52:55 πμ »
στη στήλη 3 πρέπει να υπάρχει, δε ζητάει απόσπαση ο υπεράριθμος για να τοποθετηθεί τελευταίος, δήλωση προτίμησης κάνει για να τοποθετηθεί κατά προτεραιότητα και διατίθεται για συμπλήρωση ωραρίου (έτσι λέγεται κι ας έχει 0 ώρες στην οργανική του) :).
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 11:44:10 πμ »
.............................................................................................
τα λειτουργικά κενά πρέπει να ανακοινώνονται όλα ως ώρες και μάλιστα να ανακοινοποιούνται μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των ανα κατηγορία σχετικών αιτήσεων,
αυτά είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για την εξασφάλιση στοιχειώδους διαφάνειας στις τοποθετήσεις και της αποφυγής λαθών και παραλείψεων ;D ;D ;D.
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
αφού όλες οι κατηγορίες τοποθετηθούν σε τέτοια λειτουργικά κενά (ολοκληρα) εφόσον επαρκούν βέβαια για όλους ;D
αρχίζει η διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου (με νέα ανακοινοποίηση κενών πλεονασμάτων  και υποβολή αιτήσεων)
όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού... :)
Πολύ σωστή άποψη! Πρέπει επιτέλους να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια σε όλες τις πτυχές των τοποθετήσεων, που είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Δεν ξέρω αν με κάποιο τρόπο θα μπορούσε να γίνει κάτι και για την πολυνομία στον τομέα αυτό, που συνήθως μας οδηγεί σε άγνοια (του συνόλου των διατάξεων και των λεπτομερειών) και κάνει τα ΠΥΣΔΕ πολλές φορές να αυθαιρετούν, στηριζόμενα και στην άγνοιά μας αυτή!   ;)
  

Αποσυνδεδεμένος stepping_stone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Αν το ξερα ότι έχει χρήμα, θα γινόμουν παραμυθάς!
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:15:38 μμ »
silkcut, επειδή γνωρίζεις καλά το σχετικό θέμα, παρακαλώ για τα φώτα σου...

παρατήρησα πέρυσι σε Βθμια ενώ είχαν δύο εκπαιδευτικούς που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ότι τελικά τους τοποθέτησαν σε σχολική μονάδα για κάλυψη λειτουργικών κενών, για τα οποία δεν είχαν ούτε Α ούτε Β ανάθεση (ούτε 2η ειδικότητα) επί του διδακτικού αντικειμένου (άσχετος κλάδος με το αντικείμενο). Αυτό δεν ήταν ξεκάθαρη παρανομία; Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο νόμιμα;

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:16:58 μμ »
....Άσκηση Νο 2!

1)έστω ότι ο παραπάνω υπεράριθμος εκπαιδευτικός διατείθεται (στην πρώτη του προτίμηση) για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουργικό κενό (έτσι το ονόμαζε η ΔΔΕ του, στον αντίστοιχο πίνακα, χωρίς να αναφέρει ακριβώς κενές ώρες στα σχολεία, απλά ένα -1 και χωρίς να εμφανίζει όλα τα σχολεία (βάση των κενών ωρών τους) δηλ. φαίνεται να επέλεξαν τα λίγα με τις παραπάνω ώρες...).
Αναλαμβάνει υπηρεσία άμεσα, και βλέπει ότι οι ώρες είναι τελικά μόνο 8!
Στο μεταξύ μαθαίνει ότι σε άλλο σχολείο, λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση από το πυσδε των αποτελεσμάτων, προέκυψαν 2 ολόκληρα (40+ ώρες) λειτουργικά κενά.
Καμμιά ιδέα, τι να κάνει δευτέρα πρωί?
=====
2)στο σχολείο που ανέλαβε υπηρεσία, υπήρχε χρόνια, προσωρινά τοποθετημένος, συνάδελφος σε διάθεση του πυσδε, ο οποίος μάλλον και θα τοποθετηθεί (έχει 0 ώρες πλέον αφού πήγα εγώ) στο σχολείο που έβγαλε τα νέα λειτουργικά κενά.
Υπάρχει σύννομη διαδικασία για αμοιβαία ανταλλαγή μεταξύ μας στην περίπτωση που όλοι (και οι δντες των σχολείων) είναι σύμφωνοι?
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:25:55 μμ από imatia »

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Πως ορίζεται ένα λειτουργικό κενό?
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:21:13 μμ »
.............................................................................................
τα λειτουργικά κενά πρέπει να ανακοινώνονται όλα ως ώρες και μάλιστα να ανακοινοποιούνται μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των ανα κατηγορία σχετικών αιτήσεων,
αυτά είναι τα ελάχιστα προαπαιτούμενα για την εξασφάλιση στοιχειώδους διαφάνειας στις τοποθετήσεις και της αποφυγής λαθών και παραλείψεων ;D ;D ;D.
Βασική αρχή είναι να καλύπτονται πρώτα τα ολόκληρα λειτουργικά κενά (από 12 ώρες και πάνω) από όσους έχουν 0 ώρες και κατά τη σειρά προτεραιότητας που η νομοθεσία ορίζει,
αφού όλες οι κατηγορίες τοποθετηθούν σε τέτοια λειτουργικά κενά (ολοκληρα) εφόσον επαρκούν βέβαια για όλους ;D
αρχίζει η διαδικασία συμπλήρωσης ωραρίου (με νέα ανακοινοποίηση κενών πλεονασμάτων  και υποβολή αιτήσεων)
όλα τα άλλα είναι εκ του πονηρού... :)
Πολύ σωστή άποψη! Πρέπει επιτέλους να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια σε όλες τις πτυχές των τοποθετήσεων, που είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε. Δεν ξέρω αν με κάποιο τρόπο θα μπορούσε να γίνει κάτι και για την πολυνομία στον τομέα αυτό, που συνήθως μας οδηγεί σε άγνοια (του συνόλου των διατάξεων και των λεπτομερειών) και κάνει τα ΠΥΣΔΕ πολλές φορές να αυθαιρετούν, στηριζόμενα και στην άγνοιά μας αυτή!   ;)

Ένα δείγμα διαφάνειας από την ΔΔΕ Α΄Αθήνας:

Λειτουργικά Κενά - Πλεονάσματα όπως αποτυπώθηκαν έως 13/09/2013

Πηγή: http://xenesglosses.eu/2013/09/179/
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:28:11 μμ »
αυτοί αργούν να ξεκινήσουν αλλά μάλλον κάνουν καλή δουλειά,
όχι σαν κάτι άλλους που ανακοινώνουν μόνο τα κενά και όχι τα πλεονάσματα με αποτέλεσμα οι ενδιαφερόμενοι να μην γνωρίζουν (ενώ έχουν κάθε νόμιμο τέτοιο δικαίωμα) ποιά είναι οι σειρά τους γιατί στην ουσία δε γνωρίζουν το σύνολο των πραγματικά λειτουργικά υπεράριθμων :).
κάτι σαν παίζω τζόκερ δηλαδή η δήλωση προτίμησης :-[
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:33:41 μμ »
παρατήρησα πέρυσι σε Βθμια ενώ είχαν δύο εκπαιδευτικούς που ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, ότι τελικά τους τοποθέτησαν σε σχολική μονάδα για κάλυψη λειτουργικών κενών, για τα οποία δεν είχαν ούτε Α ούτε Β ανάθεση (ούτε 2η ειδικότητα) επί του διδακτικού αντικειμένου (άσχετος κλάδος με το αντικείμενο). Αυτό δεν ήταν ξεκάθαρη παρανομία; Μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο νόμιμα;
προφανώς όχι, οποιαδήποτε εγκύκλιο περί αναθέσεων και να διαβάσεις παντού αναφέρονται ώρες α, β ανάθεσης και β ειδικότητας, είναι σα να λέμε ότι φιλόλογος τοποθετήθηκε σε λειτουργικό κενό μαθηματικού ::)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:37:28 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος imatia

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 111
    • Προφίλ
Απ: Πώς ορίζεται ένα λειτουργικό κενό;
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 15, 2013, 12:37:57 μμ »
...ανάσα... από την  ΔΔΕ Α΄Αθήνας

SOS: στο pdf τους ανα κλάδο - ανά ομάδα σχολείων, παρουσιάζονται ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ-ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ σε ξεχωριστές στήλες, τα οποία φαίνεται να προκύπτουν με το όριο των 12 ωρών, υπολογιζόμενα στο Σύνολο των ωρών που υπάρχει σε ξεχωριστή στήλη για κάθε σχολείο!!!

π.χ. με Συν. Ωρ   23 δίνει   1 στη στήλη Πλεόν.
       με Συν. Ωρ -12 δίνει -1  στη στήλη Κενά
       με Συν. Ωρ -11 δίνει   0 στη στήλη Κενά
       με Συν. Ωρ. 11 δίνει   0 στη στήλη Πελόν.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159786
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 621
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 427
Σύνολο: 430

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.123 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.